Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Gastronomia / Hotelarstwo Polska: Wszystkie miasta
Recepcjonistka - pracownik w hotelu
Recepcjonistka - pracownik w hotelu
nowe Krzeszowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w hotelu w Krakowie - obsługa recepcji - dbanie o porządek w miejscu pracy - i inne zlecone prosze wysyłac CV w odpowiedzi na ogłoszenie! dla osób z poza Krakowa istnieje możliwość zamieszkania w hotelu - pokoje dla pracowników system zmianowy dniówki i nocki (po 12 h zmiana) (7:00-19:00 i 19:00-7:00) rodzaj umowy oraz warunki do uzgodnienia wymagania - - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność - obsługa komputera (doświadczenie w pracy w hotelu będzie dodatkowym atutem) praca w Hotelu w Nowej Hucie dla osób z poza Krakowa istnieje możliwość zamieszkania w hotelu prosze wysyłac CV w odpowiedzi na ogłoszenie

Zmywarka, Sprzątaczka,kelner, Kelnerka,Kucharz, Recepcjonistka
Zmywarka, Sprzątaczka,kelner, Kelnerka,Kucharz, Recepcjonistka
Warszawa 27 dni plecy

Opis oferty pracyMOŻLIWOŚĆ WAKATU!! Zoe Hotel, luksusowy pięciogwiazdkowy obiekt, jest częścią kolekcji Red Carnation Hotel, położonej w ekskluzywnym San Francisco , z poczuciem domowej prywatnej rezydencji i personelem pod ręką, aby zaspokoić każdą zachciankę. Potrzebujemy entuzjastycznego, przyjaznego zawodu i wysoce zmotywowanych osób, które dołączą do naszego odnoszącego sukcesy zespołu. Pracownicy hotelu Zoe dbają o naszych gości, zapewniając przyjazną i nieformalną obsługę. Zatrudniamy zmotywowanych ludzi i zapewniamy bezpieczne środowisko, w którym pracownicy są zachęcani do zdobywania umiejętności i doskonalenia się w wybranej przez siebie karierze. ZAPEWNIAMY, że przy zachowaniu wysokiego poziomu usług, praca w hotelu jest miejscem, w którym pracownicy są zadowoleni i dumni i zadowoleni ze swojej pracy. W ramach naszego zobowiązania wobec naszych pracowników, hotel z dumą poświęca Plan Wynagrodzeń i Świadczeń, w tym: Pełne wdrożenie hotelowe i firmowe Dobrze skrojone mundury System premiowy uzależniony od wyników Bezpłatne zakwaterowanie Darmowe wyżywienie w naszym hotelu Program Motywacyjny dla Pracowników Dobre wynagrodzenie Zasiłek i świadczenia Do 33 dni płatnego urlopu rocznie Plan gotówkowy dla zdrowia i dobrego samopoczucia Program premiowy dla kierowników działu Program rabatowy dla Ciebie, Twoich przyjaciół i rodziny Schemat "Cykl do pracy" Elastyczne zmiany Program ubezpieczeń na życie Emerytalnego Bezpłatne posiłki i pralnia chemiczna na służbie Możliwości rozwoju kariery wewnętrznej Praktyki zawodowe i programy szkoleniowe Szkolenia zawodowe i możliwości rozwoju Wypożyczenie karnetu Wszystkie inne informacje o świadczeniach, które otrzymaliby nowi pracownicy, zostaną podane w procesie aplikacyjnym. Na wszystkich naszych stanowiskach wymagamy niewielkiej znajomości języka angielskiego oraz entuzjazmu i zaangażowania, aby nasi goście chcieli powtórzyć swoje doświadczenie z nami. Zatrudniamy pracowników bezpośrednio i nie korzystamy z usług agencji. Publicznie zobowiązaliśmy się również do udziału w szkoleniach Dostępne stanowiska Kelner / Kelnerka, Recepcjonistka, Ochrona, Sprzątaczka, Gospodyni, Kasjer, Obsługa pokoju, Kierownicy, Piekarze, Barmani, Szefowie kuchni, Szef kuchni, Szef kuchni, Kierownik Restauracji i Gastronomii, Kierownik Operacyjny ds. Konferencji i Bankietów, Kierownik Zespołu ds. Żywności i Napojów, Gospodarz Restauracji, Barman, Asystent Kierownika Recepcji, Asystent ds. Relacji z Gośćmi, Tłumacz Języka Obcego, Magazynier, Telefonista, Pracownik kawiarni, Pracownik rezerwacji, Asystent biurowy, Techniczny Asystent, Inżynier Elektryk, Inżynier Komputerowy, Technik Elektryk, Kierownik Serwisu / Konserwacji itp. KWALIFIKACJI: M/K, OSOBA SAMOTNA LUB ŻONATY, DYPLOM UKOŃCZENIA STUDIÓW WYŻSZYCH LUB ABSOLWENT. DOWOLNY KURS, Z WYGAŚNIĘCIEM LUB BEZ. CHĘTNY DO SZKOLENIA. W PRZYPADKU ZAPYTANIA: PRZEŚLIJ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE: Twoje CV / życiorys i ostatnio zrobione zdjęcie paszportowe w jednym rozmiarze dołącz do CV / życiorysu Zainteresowany kandydat powinien przesłać swoje CV / życiorys Zatwierdzenie zadania zostanie określone na podstawie weryfikacji.

Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
30+ kilka dni temu

Ledan Ośrodek w Chłopach koło Mielna i Sarbinowa zatrudni osoby uśmiechniętą otwarta mającą dobry kontakt z klientami oraz znającą język angielski lub niemiecki na stanowisku Recepcjonistka Recepcjonista Praca całoroczna w systemie zmianowym. Miła i koleżeńska atmosfera zapraszamy do zespołu... Zakres obowiązków : 1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: • Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych • Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości • Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób • W sytuacji, gdy gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania , zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących • Reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich • Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie) • Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych) 2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie Gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych). 3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu. 4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym oraz na raportach sprzątania pokoi): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia. Prowadzenie ewidencji SPA oraz kręgielni. 5. Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, sejfu ,kasy fiskalnej oraz innych urządzeń biurowych. 6. Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości. 7. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter. 8. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter oraz kontroli pokoi przed zameldowaniem. 9. Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej. 10. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych. 11. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej). 12. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji. 13. Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej. 14. Sprzedaż produktów dostępnych w recepcji. 15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnych z działalnością zakładu pracy – Hotelu w szczególności koordynowanie dostępności obiektów hotelowych na portalach rezerwacyjnych zewnętrznych typu Booking, HRS Expedia itp.. Wymagania stanowiskowe : 1. Recepcja hotelowa obsługiwana jest przez pracowników odpowiednio umundurowanych przez całą dobę. 2. Pracownik recepcji obsługuje gościa zawsze stojąc. Wyjątki stanowią sytuacje, gdy pracownik wypisuje fakturę, obsługuje komputer itp., a urządzenie stanowiska pracy tego wymaga. 3. Recepcjonista w każdej sytuacji zachowuje takt i spokój, nigdy nie podnosi głosu. 4. Zmiany na stanowisku pracy w recepcji są tak organizowane i przeprowadzane, aby nie były zauważalne dla Gościa i nie powodowały przerw w ich obsłudze. 5. Pracownik działu recepcji zawsze jest na stanowisku pracy najpóźniej piętnaście minut przed rozpoczęciem zmiany, w celu przyjęcia zmiany. 6. Prowadzenie prywatnych rozmów między pracownikami w obecności Gościa jest niedopuszczalne, a już wykluczone jest głośne porozumiewanie się pracowników recepcji z innymi służbami, picie czy jedzenie, rozmowy przez prywatny telefon lub palenie na stanowisku pracy. 7. Znajomość hotelu, rodzaju pokoi, cennika (oraz przestrzeganie go), lokali gastronomicznych, szkoleniowych, wszystkich usług dodatkowych, a także godzin otwarcia punktów usługowych należy do pakietu podstawowych wiadomości, jakimi legitymują się pracownicy recepcji. 8. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.

Filtr