Recepcjonistka - pracownik w hotelu
Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w hotelu w Krakowie - obsługa recepcji - dbanie o porządek w miejscu pracy - i inne zlecone prosze wysyłac CV w odpowiedzi na ogłoszenie! dla osób z poza Krakowa istnieje możliwość zamieszkania w hotelu - pokoje dla pracowników system zmianowy dniówki i nocki (po 12 h zmiana) (7:00-19:00 i 19:00-7:00) rodzaj umowy oraz warunki do uzgodnienia wymagania - - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność - obsługa komputera (doświadczenie w pracy w hotelu będzie dodatkowym atutem) praca w Hotelu w Nowej Hucie dla osób z poza Krakowa istnieje możliwość zamieszkania w hotelu prosze wysyłac CV w odpowiedzi na ogłoszenie
Opis oferty pracyMOŻLIWOŚĆ WAKATU!! Zoe Hotel, luksusowy pięciogwiazdkowy obiekt, jest częścią kolekcji Red Carnation Hotel, położonej w ekskluzywnym San Francisco , z poczuciem domowej prywatnej rezydencji i personelem pod ręką, aby zaspokoić każdą zachciankę. Potrzebujemy entuzjastycznego, przyjaznego zawodu i wysoce zmotywowanych osób, które dołączą do naszego odnoszącego sukcesy zespołu. Pracownicy hotelu Zoe dbają o naszych gości, zapewniając przyjazną i nieformalną obsługę. Zatrudniamy zmotywowanych ludzi i zapewniamy bezpieczne środowisko, w którym pracownicy są zachęcani do zdobywania umiejętności i doskonalenia się w wybranej przez siebie karierze. ZAPEWNIAMY, że przy zachowaniu wysokiego poziomu usług, praca w hotelu jest miejscem, w którym pracownicy są zadowoleni i dumni i zadowoleni ze swojej pracy. W ramach naszego zobowiązania wobec naszych pracowników, hotel z dumą poświęca Plan Wynagrodzeń i Świadczeń, w tym: Pełne wdrożenie hotelowe i firmowe Dobrze skrojone mundury System premiowy uzależniony od wyników Bezpłatne zakwaterowanie Darmowe wyżywienie w naszym hotelu Program Motywacyjny dla Pracowników Dobre wynagrodzenie Zasiłek i świadczenia Do 33 dni płatnego urlopu rocznie Plan gotówkowy dla zdrowia i dobrego samopoczucia Program premiowy dla kierowników działu Program rabatowy dla Ciebie, Twoich przyjaciół i rodziny Schemat "Cykl do pracy" Elastyczne zmiany Program ubezpieczeń na życie Emerytalnego Bezpłatne posiłki i pralnia chemiczna na służbie Możliwości rozwoju kariery wewnętrznej Praktyki zawodowe i programy szkoleniowe Szkolenia zawodowe i możliwości rozwoju Wypożyczenie karnetu Wszystkie inne informacje o świadczeniach, które otrzymaliby nowi pracownicy, zostaną podane w procesie aplikacyjnym. Na wszystkich naszych stanowiskach wymagamy niewielkiej znajomości języka angielskiego oraz entuzjazmu i zaangażowania, aby nasi goście chcieli powtórzyć swoje doświadczenie z nami. Zatrudniamy pracowników bezpośrednio i nie korzystamy z usług agencji. Publicznie zobowiązaliśmy się również do udziału w szkoleniach Dostępne stanowiska Kelner / Kelnerka, Recepcjonistka, Ochrona, Sprzątaczka, Gospodyni, Kasjer, Obsługa pokoju, Kierownicy, Piekarze, Barmani, Szefowie kuchni, Szef kuchni, Szef kuchni, Kierownik Restauracji i Gastronomii, Kierownik Operacyjny ds. Konferencji i Bankietów, Kierownik Zespołu ds. Żywności i Napojów, Gospodarz Restauracji, Barman, Asystent Kierownika Recepcji, Asystent ds. Relacji z Gośćmi, Tłumacz Języka Obcego, Magazynier, Telefonista, Pracownik kawiarni, Pracownik rezerwacji, Asystent biurowy, Techniczny Asystent, Inżynier Elektryk, Inżynier Komputerowy, Technik Elektryk, Kierownik Serwisu / Konserwacji itp. KWALIFIKACJI: M/K, OSOBA SAMOTNA LUB ŻONATY, DYPLOM UKOŃCZENIA STUDIÓW WYŻSZYCH LUB ABSOLWENT. DOWOLNY KURS, Z WYGAŚNIĘCIEM LUB BEZ. CHĘTNY DO SZKOLENIA. W PRZYPADKU ZAPYTANIA: PRZEŚLIJ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE: Twoje CV / życiorys i ostatnio zrobione zdjęcie paszportowe w jednym rozmiarze dołącz do CV / życiorysu Zainteresowany kandydat powinien przesłać swoje CV / życiorys Zatwierdzenie zadania zostanie określone na podstawie weryfikacji.
Ledan Ośrodek w Chłopach koło Mielna i Sarbinowa zatrudni osoby uśmiechniętą otwarta mającą dobry kontakt z klientami oraz znającą język angielski lub niemiecki na stanowisku Recepcjonistka Recepcjonista Praca całoroczna w systemie zmianowym. Miła i koleżeńska atmosfera zapraszamy do zespołu... Zakres obowiązków : 1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: • Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych • Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości • Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób • W sytuacji, gdy gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania , zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących • Reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich • Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie) • Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych) 2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie Gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych). 3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu. 4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym oraz na raportach sprzątania pokoi): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia. Prowadzenie ewidencji SPA oraz kręgielni. 5. Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, sejfu ,kasy fiskalnej oraz innych urządzeń biurowych. 6. Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości. 7. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter. 8. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter oraz kontroli pokoi przed zameldowaniem. 9. Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej. 10. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych. 11. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej). 12. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji. 13. Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej. 14. Sprzedaż produktów dostępnych w recepcji. 15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnych z działalnością zakładu pracy – Hotelu w szczególności koordynowanie dostępności obiektów hotelowych na portalach rezerwacyjnych zewnętrznych typu Booking, HRS Expedia itp.. Wymagania stanowiskowe : 1. Recepcja hotelowa obsługiwana jest przez pracowników odpowiednio umundurowanych przez całą dobę. 2. Pracownik recepcji obsługuje gościa zawsze stojąc. Wyjątki stanowią sytuacje, gdy pracownik wypisuje fakturę, obsługuje komputer itp., a urządzenie stanowiska pracy tego wymaga. 3. Recepcjonista w każdej sytuacji zachowuje takt i spokój, nigdy nie podnosi głosu. 4. Zmiany na stanowisku pracy w recepcji są tak organizowane i przeprowadzane, aby nie były zauważalne dla Gościa i nie powodowały przerw w ich obsłudze. 5. Pracownik działu recepcji zawsze jest na stanowisku pracy najpóźniej piętnaście minut przed rozpoczęciem zmiany, w celu przyjęcia zmiany. 6. Prowadzenie prywatnych rozmów między pracownikami w obecności Gościa jest niedopuszczalne, a już wykluczone jest głośne porozumiewanie się pracowników recepcji z innymi służbami, picie czy jedzenie, rozmowy przez prywatny telefon lub palenie na stanowisku pracy. 7. Znajomość hotelu, rodzaju pokoi, cennika (oraz przestrzeganie go), lokali gastronomicznych, szkoleniowych, wszystkich usług dodatkowych, a także godzin otwarcia punktów usługowych należy do pakietu podstawowych wiadomości, jakimi legitymują się pracownicy recepcji. 8. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.