Sortowanie:
Znaleziony: 12 ogłoszenie w kategorii Gastronomia / Hotelarstwo Polska: Wszystkie miasta
RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA w Hotelu
RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA w Hotelu
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Zatrudnię we Wrocławiu doświadczonego Recepcjonistę lub Recepcjonistkę w dobrze prosperującym Hotelu, mile widziana para lub małżeństwo, możliwość zakwaterowania.

Recepcjonistka/Recepcjonista
Recepcjonistka/Recepcjonista
Oświęcim 17 dni plecy

Opis oferty pracyStanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista Zakres obowiązków -praca w systemie dwu zmianowym w Recepcji Hotelu Olecki *** / 7.00 -19.00 , 19.00-7.00/ (Możliwe zmiany 8h w okresie urlopowym) - obsługa indywidualnych i grupowych Gości hotelu , -przyjmowanie rezerwacji , -odbieranie telefonów, -odpisywanie na zapytania , -meldowanie, wymeldowanie i rozliczanie pobytu Gości Wymagania -dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań -wysoka kultura osobista i umiejętności pracy w zespole -umiejętności sprzedażowe (dla osób bez doświadczenia możliwości przyuczenia) -znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym -dyspozycyjność -mile widziane wykształcenie kierunkowe -doświadczenie na podobnym stanowisku Możliwość pracy w pełnym etacie- po przepracowaniu minimum 6 miesięcznego okresu próbnego na oferowanym stanowisku. Zapraszamy do kontaktu

Recepcjonista Recepcjonista Hotel Zimnik
Recepcjonista Recepcjonista Hotel Zimnik
18 dni plecy

Opis oferty pracyHotel Zimnik poszukuje osoby na stanowisko RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Osoby na tym stanowisku zajmują się szeroko rozumianą obsługą Gości, czyli: - sprzedażą usług oferowanych przez hotel; - przyjmowaniem rezerwacji; - prowadzeniem korespondencji mailowej (w języku polskim i angielskim); - meldowaniem i wymeldowywaniem Gości; - rozliczaniem pobytów Gości; - reagowaniem na bieżące zapytania Gości; - dbaniem o pozytywny wizerunek hotelu; - współpracą z innymi działami. Wymagania: - odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, odporność na stres; - nastawienie:"can do" - chęć kształtowania swojej drogi zawodowej w hotelarstwie; - osoby z minimum rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku w hotelu, będą otrzymywać pierwszeństwo zatrudnienia - język angielski pozwalający na swobodną komunikację oraz znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem; Co oferujemy? - możliwość rozpoczęcia kariery w hotelarstwie; - szkolenia; - pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę; - możliwość rozwoju w ramach hotelu Aplikacje ze zdjęciem prosimy przesyłać droga mailową na adres @ lub składać osobiście w siedzibie firmy. Prosimy o umieszczanie w CV klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Proszę również zamieścić nazwę stanowiska pracy w temacie wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Recepcjonista Recepcjonista Hotel Zimnik Pełny Etat Umowa
Recepcjonista Recepcjonista Hotel Zimnik Pełny Etat Umowa
30+ kilka dni temu

Hotel Zimnik poszukuje osoby na stanowisko RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Osoby na tym stanowisku zajmują się szeroko rozumianą obsługą Gości, czyli: - sprzedażą usług oferowanych przez hotel; - przyjmowaniem rezerwacji; - prowadzeniem korespondencji mailowej (w języku polskim i angielskim); - meldowaniem i wymeldowywaniem Gości; - rozliczaniem pobytów Gości; - reagowaniem na bieżące zapytania Gości; - dbaniem o pozytywny wizerunek hotelu; - współpracą z innymi działami. Wymagania: - odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, odporność na stres; - nastawienie:"can do" - chęć kształtowania swojej drogi zawodowej w hotelarstwie; - osoby z minimum rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku w hotelu, będą otrzymywać pierwszeństwo zatrudnienia - język angielski pozwalający na swobodną komunikację oraz znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem; Co oferujemy? - możliwość rozpoczęcia kariery w hotelarstwie; - szkolenia; - pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę; - możliwość rozwoju w ramach hotelu Jak aplikować - informacje Aplikacje ze zdjęciem prosimy przesyłać droga mailową na adres rekrutacja @ zimnik . com . pl lub składać osobiście w siedzibie firmy. Prosimy o umieszczanie w CV klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Proszę również zamieścić nazwę stanowiska pracy w temacie wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

RECEPCJONISTKA/ RECEPCJONISTA Hotelowy z j. angielskim
RECEPCJONISTKA/ RECEPCJONISTA Hotelowy z j. angielskim
30+ kilka dni temu

Hotel na starym mieście zatrudni kandydata/ kandydatkę na stanowisko: RECEPCJONISTA/ RECEPCJONISTKA Gwarantujemy: • Atrakcyjne warunki finansowe • Stałą, długoterminową pracę na umowę o pracę • Możliwości rozwoju w strukturach hotelu • Pełną wyzwań pracę w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole • Przyjazną atmosferę pracy Oczekujemy: • Doświadczenia na stanowisku Recepcjonisty - warunek konieczny • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego - warunek konieczny • Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i reagowania na zmiany • Komunikatywności, odpowiedzialności Obowiązki: • Meldowanie, wymeldowanie gości oraz dokonywanie rezerwacji Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych i korespondencji • Dbałość o wysoki standard obsługi gości; • Ścisła współpraca z innymi działami w hotelu; Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV przez odpowiedź na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.

Recepcjonista z doświadczeniem do hotelu 4*!
Recepcjonista z doświadczeniem do hotelu 4*!
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo prestiżowego hotelu w Krakowie poszukujemy osób chętnych na stanowisko: RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA Oferta pracy na cały etat Zakres obowiązków: - bezpośrednia obsługa gości w recepcji (check-in, check-out, przyjmowanie rezerwacji, obsługa płatności) - dbałość o zachowanie najwyższych standardów w obsłudze gości hotelowych, zgodnie z wymaganiami - udzielanie informacji o ofercie i usługach świadczonych przez hotel - ścisła współpraca z działem rezerwacji oraz działem sprzedaży i marketingu w zakresie aktywnej sprzedaży Wymagania: - znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym – wymóg konieczny - orientacja na klienta i otwartość - dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy zmianowej - doświadczenie na stanowisku recepcjonisty - znajomość systemów rezerwacyjnych jest dodatkowym atutem - mile widziana dostępność od zaraz Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia - możliwość rozwoju zawodowego i awansu w ramach struktury firmy - udział w szkoleniach - komfortowe warunki pracy w prestiżowym miejscu o znanej renomie - atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna, posiłek pracowniczy i wiele innych) Serdecznie zapraszamy do aplikowania!

Nowy hotel w Byczynie zatrudni załogę
Nowy hotel w Byczynie zatrudni załogę
Kraków 30+ kilka dni temu

Manager Hotelu Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. O nas Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli.

Recepcjonista/Recepcjonistka do hotelu 4*
Recepcjonista/Recepcjonistka do hotelu 4*
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo prestiżowego hotelu w Krakowie poszukujemy osób chętnych na stanowisko: RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA Oferta pracy na cały etat Zakres obowiązków: - bezpośrednia obsługa gości w recepcji (check-in, check-out, przyjmowanie rezerwacji, obsługa płatności) - dbałość o zachowanie najwyższych standardów w obsłudze gości hotelowych, zgodnie z wymaganiami - udzielanie informacji o ofercie i usługach świadczonych przez hotel - ścisła współpraca z działem rezerwacji oraz działem sprzedaży i marketingu w zakresie aktywnej sprzedaży Wymagania: - znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym – wymóg konieczny - orientacja na klienta i otwartość - dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy zmianowej - mile widziane doświadczenie na stanowisku recepcjonisty - znajomość systemów rezerwacyjnych jest dodatkowym atutem - mile widziana dostępność od zaraz Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia - możliwość rozwoju zawodowego i awansu w ramach struktury firmy - udział w szkoleniach - komfortowe warunki pracy w prestiżowym miejscu o znanej renomie - atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna, posiłek pracowniczy i wiele innych) Serdecznie zapraszamy do aplikowania!

ZATRUDNIMY ZAŁOGĘ DO NOWEGO HOTELU
ZATRUDNIMY ZAŁOGĘ DO NOWEGO HOTELU
Byczyna 30+ kilka dni temu

PRACA OD 1 MARCA 2022 - ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ! ETAT!!! Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli. od marca '22: Manager Hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka(K/M) Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. *proszę o zgłoszenia przez formularz lento.pl *praca dla osób 18+ *prosimy o załaczenie portfolio* *proszę podać adres mail i WhatsApp celem uproszczenia ew. kontaktu ************* PROSZĘ USZANOWAĆ NASZ i SWÓJ CENNY CZAS - APLIKUJĄC WYŁĄCZNIE PRZEZ OSOBY Z CHOĆ "LEKKĄ" ZNAJOMOŚCIĄ TEMATU *************

RECEPCJONISTA/ ka z doświadczeniem na Kierownika Recepcji
RECEPCJONISTA/ ka z doświadczeniem na Kierownika Recepcji
30+ kilka dni temu

Hotel w centrum miasta zatrudni kandydata/ kandydatkę na stanowisko: RECEPCJONISTA/ RECEPCJONISTKA Gwarantujemy: • Atrakcyjne warunki finansowe • Stałą, długoterminową pracę na umowę o pracę • Możliwości rozwoju w strukturach i szybkiego awansu na Kierownika Recepcji • Pełną wyzwań pracę w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole • Przyjazną atmosferę pracy Oczekujemy: • Doświadczenia na stanowisku Recepcjonisty - warunek konieczny • Komunikatywna znajomość j. angielskiego- warunek konieczny • Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i reagowania na zmiany • Komunikatywności, odpowiedzialności Obowiązki: • Meldowanie, wymeldowanie oraz dokonywanie rezerwacji; • Dbałość o wysoki standard obsługi gości; • Ścisła współpraca z innymi działami w hotelu; Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV przez odpowiedź na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.

Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
30+ kilka dni temu

Ledan Ośrodek w Chłopach koło Mielna i Sarbinowa zatrudni osoby uśmiechniętą otwarta mającą dobry kontakt z klientami oraz znającą język angielski lub niemiecki na stanowisku Recepcjonistka Recepcjonista Praca całoroczna w systemie zmianowym. Miła i koleżeńska atmosfera zapraszamy do zespołu... Zakres obowiązków : 1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: • Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych • Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości • Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób • W sytuacji, gdy gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania , zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących • Reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich • Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie) • Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych) 2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie Gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych). 3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu. 4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym oraz na raportach sprzątania pokoi): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia. Prowadzenie ewidencji SPA oraz kręgielni. 5. Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, sejfu ,kasy fiskalnej oraz innych urządzeń biurowych. 6. Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości. 7. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter. 8. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter oraz kontroli pokoi przed zameldowaniem. 9. Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej. 10. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych. 11. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej). 12. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji. 13. Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej. 14. Sprzedaż produktów dostępnych w recepcji. 15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnych z działalnością zakładu pracy – Hotelu w szczególności koordynowanie dostępności obiektów hotelowych na portalach rezerwacyjnych zewnętrznych typu Booking, HRS Expedia itp.. Wymagania stanowiskowe : 1. Recepcja hotelowa obsługiwana jest przez pracowników odpowiednio umundurowanych przez całą dobę. 2. Pracownik recepcji obsługuje gościa zawsze stojąc. Wyjątki stanowią sytuacje, gdy pracownik wypisuje fakturę, obsługuje komputer itp., a urządzenie stanowiska pracy tego wymaga. 3. Recepcjonista w każdej sytuacji zachowuje takt i spokój, nigdy nie podnosi głosu. 4. Zmiany na stanowisku pracy w recepcji są tak organizowane i przeprowadzane, aby nie były zauważalne dla Gościa i nie powodowały przerw w ich obsłudze. 5. Pracownik działu recepcji zawsze jest na stanowisku pracy najpóźniej piętnaście minut przed rozpoczęciem zmiany, w celu przyjęcia zmiany. 6. Prowadzenie prywatnych rozmów między pracownikami w obecności Gościa jest niedopuszczalne, a już wykluczone jest głośne porozumiewanie się pracowników recepcji z innymi służbami, picie czy jedzenie, rozmowy przez prywatny telefon lub palenie na stanowisku pracy. 7. Znajomość hotelu, rodzaju pokoi, cennika (oraz przestrzeganie go), lokali gastronomicznych, szkoleniowych, wszystkich usług dodatkowych, a także godzin otwarcia punktów usługowych należy do pakietu podstawowych wiadomości, jakimi legitymują się pracownicy recepcji. 8. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.

Recepcjonistka / Recepcjonista
Recepcjonistka / Recepcjonista
Jastrzębia Góra 8 dni plecy

Opis oferty pracyDo naszego zespołu w Hotelu Astor oraz Primavera Jastrzębia Góra poszukujemy osób na stanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista Na co dzień będziesz zajmować się: • obsługą naszych Gości wg obowiązujących standardów; • przyjmowaniem rezerwacji, prowadzeniem korespondencji z Gośćmi • obsługą Gości pobytowych oraz zewnętrznych w zakresie sprzedaży usług dodatkowych; Jeśli: • posiadasz minimum wykształcenie średnie; • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym • potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe To znaczy, że właśnie na Ciebie czekamy! Oferujemy: • stałą pracę w zgranym zespole; • umowę o pracę; • atrakcyjne zarobki (wynagrodzenie podstawowe + premia + dodatek nocny + stawka świąteczna) • premię sprzedażową • program profesjonalnych szkoleń; • Kartę Prima Benefit, dzięki której możemy (my i nasze dzieci) korzystać z wielu atrakcji i zniżek na terenie obiektu (m.in. darmowy dostęp do saun, basenów, siłowni, zajęć fitness) • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego; • darmową naukę języka angielskiego; • coroczne imprezy integracyjne dla nas, naszych dzieci i partnerów. Chcesz dołączyć do Prima Ekipy?  Zainteresowane osoby prosimy o przesłania CV z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Primavera Hotele sp. z o.o. podanych w aplikacji rekrutacyjnej oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Primavera Hotele sp. z o.o. podanych w aplikacji rekrutacyjnej oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych." Informujemy, że Administratorem danych jest Primavera Hotele sp. z o.o.. z siedzibą w Gdyni przy ul. Niemena 2/U1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.