Recepcjonistka recepcjonista w hotelu
Zatrudnię we Wrocławiu doświadczonego Recepcjonistę lub Recepcjonistkę w dobrze prosperującym Hotelu, mile widziana para lub małżeństwo, możliwość zakwaterowania.
Opis oferty pracyStanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista Zakres obowiązków -praca w systemie dwu zmianowym w Recepcji Hotelu Olecki *** / 7.00 -19.00 , 19.00-7.00/ (Możliwe zmiany 8h w okresie urlopowym) - obsługa indywidualnych i grupowych Gości hotelu , -przyjmowanie rezerwacji , -odbieranie telefonów, -odpisywanie na zapytania , -meldowanie, wymeldowanie i rozliczanie pobytu Gości Wymagania -dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań -wysoka kultura osobista i umiejętności pracy w zespole -umiejętności sprzedażowe (dla osób bez doświadczenia możliwości przyuczenia) -znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym -dyspozycyjność -mile widziane wykształcenie kierunkowe -doświadczenie na podobnym stanowisku Możliwość pracy w pełnym etacie- po przepracowaniu minimum 6 miesięcznego okresu próbnego na oferowanym stanowisku. Zapraszamy do kontaktu
Opis oferty pracyHotel Zimnik poszukuje osoby na stanowisko RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Osoby na tym stanowisku zajmują się szeroko rozumianą obsługą Gości, czyli: - sprzedażą usług oferowanych przez hotel; - przyjmowaniem rezerwacji; - prowadzeniem korespondencji mailowej (w języku polskim i angielskim); - meldowaniem i wymeldowywaniem Gości; - rozliczaniem pobytów Gości; - reagowaniem na bieżące zapytania Gości; - dbaniem o pozytywny wizerunek hotelu; - współpracą z innymi działami. Wymagania: - odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, odporność na stres; - nastawienie:"can do" - chęć kształtowania swojej drogi zawodowej w hotelarstwie; - osoby z minimum rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku w hotelu, będą otrzymywać pierwszeństwo zatrudnienia - język angielski pozwalający na swobodną komunikację oraz znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem; Co oferujemy? - możliwość rozpoczęcia kariery w hotelarstwie; - szkolenia; - pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę; - możliwość rozwoju w ramach hotelu Aplikacje ze zdjęciem prosimy przesyłać droga mailową na adres @ lub składać osobiście w siedzibie firmy. Prosimy o umieszczanie w CV klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Proszę również zamieścić nazwę stanowiska pracy w temacie wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Hotel Zimnik poszukuje osoby na stanowisko RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Osoby na tym stanowisku zajmują się szeroko rozumianą obsługą Gości, czyli: - sprzedażą usług oferowanych przez hotel; - przyjmowaniem rezerwacji; - prowadzeniem korespondencji mailowej (w języku polskim i angielskim); - meldowaniem i wymeldowywaniem Gości; - rozliczaniem pobytów Gości; - reagowaniem na bieżące zapytania Gości; - dbaniem o pozytywny wizerunek hotelu; - współpracą z innymi działami. Wymagania: - odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, odporność na stres; - nastawienie:"can do" - chęć kształtowania swojej drogi zawodowej w hotelarstwie; - osoby z minimum rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku w hotelu, będą otrzymywać pierwszeństwo zatrudnienia - język angielski pozwalający na swobodną komunikację oraz znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem; Co oferujemy? - możliwość rozpoczęcia kariery w hotelarstwie; - szkolenia; - pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę; - możliwość rozwoju w ramach hotelu Jak aplikować - informacje Aplikacje ze zdjęciem prosimy przesyłać droga mailową na adres rekrutacja @ zimnik . com . pl lub składać osobiście w siedzibie firmy. Prosimy o umieszczanie w CV klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Proszę również zamieścić nazwę stanowiska pracy w temacie wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Hotel na starym mieście zatrudni kandydata/ kandydatkę na stanowisko: RECEPCJONISTA/ RECEPCJONISTKA Gwarantujemy: • Atrakcyjne warunki finansowe • Stałą, długoterminową pracę na umowę o pracę • Możliwości rozwoju w strukturach hotelu • Pełną wyzwań pracę w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole • Przyjazną atmosferę pracy Oczekujemy: • Doświadczenia na stanowisku Recepcjonisty - warunek konieczny • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego - warunek konieczny • Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i reagowania na zmiany • Komunikatywności, odpowiedzialności Obowiązki: • Meldowanie, wymeldowanie gości oraz dokonywanie rezerwacji Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych i korespondencji • Dbałość o wysoki standard obsługi gości; • Ścisła współpraca z innymi działami w hotelu; Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV przez odpowiedź na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.
Opis oferty pracyDo prestiżowego hotelu w Krakowie poszukujemy osób chętnych na stanowisko: RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA Oferta pracy na cały etat Zakres obowiązków: - bezpośrednia obsługa gości w recepcji (check-in, check-out, przyjmowanie rezerwacji, obsługa płatności) - dbałość o zachowanie najwyższych standardów w obsłudze gości hotelowych, zgodnie z wymaganiami - udzielanie informacji o ofercie i usługach świadczonych przez hotel - ścisła współpraca z działem rezerwacji oraz działem sprzedaży i marketingu w zakresie aktywnej sprzedaży Wymagania: - znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym – wymóg konieczny - orientacja na klienta i otwartość - dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy zmianowej - doświadczenie na stanowisku recepcjonisty - znajomość systemów rezerwacyjnych jest dodatkowym atutem - mile widziana dostępność od zaraz Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia - możliwość rozwoju zawodowego i awansu w ramach struktury firmy - udział w szkoleniach - komfortowe warunki pracy w prestiżowym miejscu o znanej renomie - atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna, posiłek pracowniczy i wiele innych) Serdecznie zapraszamy do aplikowania!
Manager Hotelu Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. O nas Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli.
Opis oferty pracyDo prestiżowego hotelu w Krakowie poszukujemy osób chętnych na stanowisko: RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA Oferta pracy na cały etat Zakres obowiązków: - bezpośrednia obsługa gości w recepcji (check-in, check-out, przyjmowanie rezerwacji, obsługa płatności) - dbałość o zachowanie najwyższych standardów w obsłudze gości hotelowych, zgodnie z wymaganiami - udzielanie informacji o ofercie i usługach świadczonych przez hotel - ścisła współpraca z działem rezerwacji oraz działem sprzedaży i marketingu w zakresie aktywnej sprzedaży Wymagania: - znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym – wymóg konieczny - orientacja na klienta i otwartość - dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy zmianowej - mile widziane doświadczenie na stanowisku recepcjonisty - znajomość systemów rezerwacyjnych jest dodatkowym atutem - mile widziana dostępność od zaraz Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia - możliwość rozwoju zawodowego i awansu w ramach struktury firmy - udział w szkoleniach - komfortowe warunki pracy w prestiżowym miejscu o znanej renomie - atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna, posiłek pracowniczy i wiele innych) Serdecznie zapraszamy do aplikowania!
PRACA OD 1 MARCA 2022 - ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ! ETAT!!! Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli. od marca '22: Manager Hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka(K/M) Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. *proszę o zgłoszenia przez formularz lento.pl *praca dla osób 18+ *prosimy o załaczenie portfolio* *proszę podać adres mail i WhatsApp celem uproszczenia ew. kontaktu ************* PROSZĘ USZANOWAĆ NASZ i SWÓJ CENNY CZAS - APLIKUJĄC WYŁĄCZNIE PRZEZ OSOBY Z CHOĆ "LEKKĄ" ZNAJOMOŚCIĄ TEMATU *************
Hotel w centrum miasta zatrudni kandydata/ kandydatkę na stanowisko: RECEPCJONISTA/ RECEPCJONISTKA Gwarantujemy: • Atrakcyjne warunki finansowe • Stałą, długoterminową pracę na umowę o pracę • Możliwości rozwoju w strukturach i szybkiego awansu na Kierownika Recepcji • Pełną wyzwań pracę w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole • Przyjazną atmosferę pracy Oczekujemy: • Doświadczenia na stanowisku Recepcjonisty - warunek konieczny • Komunikatywna znajomość j. angielskiego- warunek konieczny • Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i reagowania na zmiany • Komunikatywności, odpowiedzialności Obowiązki: • Meldowanie, wymeldowanie oraz dokonywanie rezerwacji; • Dbałość o wysoki standard obsługi gości; • Ścisła współpraca z innymi działami w hotelu; Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV przez odpowiedź na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.
Ledan Ośrodek w Chłopach koło Mielna i Sarbinowa zatrudni osoby uśmiechniętą otwarta mającą dobry kontakt z klientami oraz znającą język angielski lub niemiecki na stanowisku Recepcjonistka Recepcjonista Praca całoroczna w systemie zmianowym. Miła i koleżeńska atmosfera zapraszamy do zespołu... Zakres obowiązków : 1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: • Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych • Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości • Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób • W sytuacji, gdy gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania , zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących • Reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich • Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie) • Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych) 2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie Gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych). 3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu. 4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym oraz na raportach sprzątania pokoi): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia. Prowadzenie ewidencji SPA oraz kręgielni. 5. Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, sejfu ,kasy fiskalnej oraz innych urządzeń biurowych. 6. Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości. 7. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter. 8. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter oraz kontroli pokoi przed zameldowaniem. 9. Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej. 10. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych. 11. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej). 12. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji. 13. Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej. 14. Sprzedaż produktów dostępnych w recepcji. 15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnych z działalnością zakładu pracy – Hotelu w szczególności koordynowanie dostępności obiektów hotelowych na portalach rezerwacyjnych zewnętrznych typu Booking, HRS Expedia itp.. Wymagania stanowiskowe : 1. Recepcja hotelowa obsługiwana jest przez pracowników odpowiednio umundurowanych przez całą dobę. 2. Pracownik recepcji obsługuje gościa zawsze stojąc. Wyjątki stanowią sytuacje, gdy pracownik wypisuje fakturę, obsługuje komputer itp., a urządzenie stanowiska pracy tego wymaga. 3. Recepcjonista w każdej sytuacji zachowuje takt i spokój, nigdy nie podnosi głosu. 4. Zmiany na stanowisku pracy w recepcji są tak organizowane i przeprowadzane, aby nie były zauważalne dla Gościa i nie powodowały przerw w ich obsłudze. 5. Pracownik działu recepcji zawsze jest na stanowisku pracy najpóźniej piętnaście minut przed rozpoczęciem zmiany, w celu przyjęcia zmiany. 6. Prowadzenie prywatnych rozmów między pracownikami w obecności Gościa jest niedopuszczalne, a już wykluczone jest głośne porozumiewanie się pracowników recepcji z innymi służbami, picie czy jedzenie, rozmowy przez prywatny telefon lub palenie na stanowisku pracy. 7. Znajomość hotelu, rodzaju pokoi, cennika (oraz przestrzeganie go), lokali gastronomicznych, szkoleniowych, wszystkich usług dodatkowych, a także godzin otwarcia punktów usługowych należy do pakietu podstawowych wiadomości, jakimi legitymują się pracownicy recepcji. 8. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.
Opis oferty pracyDo naszego zespołu w Hotelu Astor oraz Primavera Jastrzębia Góra poszukujemy osób na stanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista Na co dzień będziesz zajmować się: • obsługą naszych Gości wg obowiązujących standardów; • przyjmowaniem rezerwacji, prowadzeniem korespondencji z Gośćmi • obsługą Gości pobytowych oraz zewnętrznych w zakresie sprzedaży usług dodatkowych; Jeśli: • posiadasz minimum wykształcenie średnie; • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym • potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe To znaczy, że właśnie na Ciebie czekamy! Oferujemy: • stałą pracę w zgranym zespole; • umowę o pracę; • atrakcyjne zarobki (wynagrodzenie podstawowe + premia + dodatek nocny + stawka świąteczna) • premię sprzedażową • program profesjonalnych szkoleń; • Kartę Prima Benefit, dzięki której możemy (my i nasze dzieci) korzystać z wielu atrakcji i zniżek na terenie obiektu (m.in. darmowy dostęp do saun, basenów, siłowni, zajęć fitness) • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego; • darmową naukę języka angielskiego; • coroczne imprezy integracyjne dla nas, naszych dzieci i partnerów. Chcesz dołączyć do Prima Ekipy? Zainteresowane osoby prosimy o przesłania CV z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Primavera Hotele sp. z o.o. podanych w aplikacji rekrutacyjnej oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Primavera Hotele sp. z o.o. podanych w aplikacji rekrutacyjnej oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych." Informujemy, że Administratorem danych jest Primavera Hotele sp. z o.o.. z siedzibą w Gdyni przy ul. Niemena 2/U1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.