Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Gastronomia / Hotelarstwo Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Promocji i Marketingu obiektu hotelowo – re
Specjalista ds. Promocji i Marketingu obiektu hotelowo – re
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. Promocji i Marketingu obiektu hotelowo – restauracyjnego GOŚCINIEC POD STRZECHĄ Krzywe 16B, 16-402 Suwałki tel.: +48 508 078 066, +48 87 563 00 43 @ Gościniec Pod Strzechą aktualnie poszukuje eksperta na stanowisko: „Specjalista ds. Promocji i Marketingu” Zakres obowiązków • Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych oraz promocji usług hotelu i restauracji • Działania marketingowe, prowadzenie kampanii reklamowych w tym uruchamianie i obsługa reklam na: META, Tik Tok, LinkedIn, Google • Zgłaszanie zapotrzebowania na kontent do reklam i pomoc przy ich Tworzeniu • Tworzenie i wysyłanie mailingów • Praca z narzędziami AI, typu ChatGPT, COPILOT, BARD, MONICA, Canva • Utrzymywanie relacji z klientami, budowanie lojalności klientów • Rozwijanie bazy klientów i nowych usług • Analiza rynku i konkurencji, tworzenie raportów i rekomendacji dotyczących rozwoju usług hotelu i restauracji • Kreacja materiałów marketingowych: katalogi, broszury, materiały graficzne, banery, filmy, itp., • Przygotowywanie kampanii marketingowych online i offline • Realizacja kampanii PR - współpraca z mediami lokalnymi • Analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych i ich optymalizacja • Analiza trendów oraz wdrażanie innowacji w obszarze komunikacji online • Kreowanie pomysłów biznesowych • Uczestnictwo w targach branżowych • Zarządzanie budżetem – planowanie oraz rozliczanie kampanii • Współpraca z agencjami, mediami, podwykonawcami • Współpraca w tworzeniu i zarządzaniu stroną www - nadzór nad rozwojem strony www • Ścisła współpraca z właścicielem firmy Wymagania • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i współpracy z agencjami marketingowymi lub freelancerami w obszarze mediów społecznościowych • Umiejętność planowania i realizacji działań marketingowych • Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu przynajmniej jednego z systemów reklamowych META, Google, LinkedIn, Tik Tok • Zdolności analityczne z umiejętnością interpretacji danych i trendów w branży • Znajomości narzędzi Google Analytics, Facebook Ads, Google AdWords • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office • Zainteresowanie tematyką marketingu • Znajomość narzędzi e-marketingu i analityki • Wysoka motywacja oraz zorientowanie na cel • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji • Wysoka motywacja i potrzeba osiągania ambitnych celów • Zorientowanie na obsługę klienta i dbanie o wysoką jakość usług • Inicjatywa i kreatywność w działaniu • Pracowitość i chęć do działania • Lekkie pióro i zmysł estetyczny Oferujemy • Zatrudnienie na podstawie wybranej formy umowy: umowa o pracę, pełny etat lub B2B • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Atrakcyjne wynagrodzenie - wynagrodzenie podstawowe + premia od pozyskanych projektów • Zniżki na pobyty w Gościńcu i restauracji • Możliwość rozwoju zawodowego, dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa, coachingi • Przyjazną atmosferę - praca w zgranym zespole • Możliwość pracy hybrydowej (4 dni w biurze, 1 dzień zdalnie), • Miejsce parkingowe • Godziny pracy od 8:00 do 16:00 CV prosimy wysyłać na adres: @ W CV prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.