Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: wsparcie Pracowników Działu Sprzedaży w zakresie obiegu dokumentów; obsługiwanie i zarządzanie dokumentacją sprzedażową oraz flotą testową Działu; wspieranie działu w zakresie bezpośredniej obsługi Klienta; telefoniczna obsługa Klienta, budowanie relacji oraz ofertowanie; obsługiwanie i budowanie CRM. wstępne przedstawienia oferty oraz prezentowanie samochodów Klientom; przygotowywanie konfiguracji samochodów do zamówień; dbanie o ekspozycję samochodów; przyjmowanie dostaw samochodów; zarządzanie procesem doposażeń. Czego oczekujemy? wykształcenie min. średnie niekoniecznie kierunkowe; znajomość MS Office; obsługa urządzeń biurowych; prawo jazdy kat. B konieczne; znajomość języka angielskiego/niemieckiego będzie dodatkowym atutem; uczestnictwo w eventach plenerowych; nastawienie na wyniki i realizację celów; umiejętność pracy zespołowej; wysoka kultura osobista, komunikatywność i zaangażowanie; dyspozycyjność - praca możliwa w soboty. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w lokalnej, solidnej firmie; atrakcyjny system wynagradzania; możliwość awansu zawodowego; niezbędne narzędzia pracy; profesjonalny onboarding; możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, szkolenia producenckie Toyoty; ciekawe zadania i znaczące wsparcie merytoryczne działu handlowego; przyjazną atmosferę w pracy i wzajemną pomoc; w przyszłości możliwy również rozwój zawodowy w marce premium.
Ta strona używa plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w przeglądarce.