Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Asystent Działu E-commerce
Asystent Działu E-commerce
nowe Opatów 12 dnia plecy

Vezzi to polska marka należąca do firmy K&T Fashion Sp. z o.o. - czołowego producenta biżuterii ze stali szlachetnej z 12 – letnim stażem na rynku. Obecnie Vezzi posiada 75 stoisk w galeriach handlowych w całej Polsce oraz prężnie działający sklep internetowy.  W związku z dynamicznym rozwojem naszej marki poszukujemy kandydata na stanowisko Asystent Działu E-commerceZakres obowiązków:Wsparcie działu ecommerce we wdrażaniu nowych projektów.Tworzenie i zarządzanie treścią newsletterów oraz artykułów blogowych.Obsługa systemu CMS.Tworzenie nowych kategorii produktów.Ustawianie i zarządzanie promocjami w sklepach internetowych i stoiskach stacjonarnych.Obsługa zapytań od Klientów dotyczących problemów technicznych.Aktualizacja scenariuszy w ramach Marketing Automation. Organizacja i nadzór inwentaryzacji na stoiskach stacjonarnych.Przygotowywanie raportów i obróbka plików. Testowanie nowych wdrożeń w sklepie internetowym oraz systemie ERP.Tworzenie dokumentacjiWymagania:Bardzo dobra znajomość MS Excel.Umiejętność analitycznego myślenia.Doskonała organizacja pracy.Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.Samodzielność, inicjatywa oraz gotowość do ciągłego rozwijania swoich umiejętności.Otwartość na nowe zadania i ich różnorodność.Zaangażowanie i pozytywne podejście do pracy.Mile widziane:Podstawowa znajomość HTML/CSS.Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego.Ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty .Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.

Specjalista ds. Ecommerce
Specjalista ds. Ecommerce
Grabówka 10 dni plecy

Ogłaszamy rekrutację na stanowisko specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego oraz Obsługi Klienta! Jeśli posiadasz podstawową znajomość języka angielskiego i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku e-commerce, ta praca jest dla Ciebie.Opis stanowiska:Jako Asystent ds. Obsługi Sklepu Internetowego oraz Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny/a za:Obsługę klientów poprzez e-mail, czat online i telefonicznie, zapewniając im profesjonalne wsparcie i rozwiązując wszelkie zapytania oraz problemy.Zarządzanie sklepem internetowym, w tym aktualizację produktów, monitorowanie zamówień i współpracę z magazynem w celu zapewnienia płynności procesu sprzedaży.Kompletowanie dokumentacji potrzebnej dla działu księgowości, w tym przygotowywanie faktur, dokumentów przewozowych i raportów sprzedażowych.Praca z arkuszami kalkulacyjnymi, w tym podstawowa edycja w Excelu oraz obsługa programu Subiekt GT, jesli nie masz doświadczenia z subiekt GT to Cię nauczymy.Wymagania:Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.Umiejętność obsługi komputera i podstawowa znajomość programów biurowych.Gotowość do pracy w zespole i komunikatywność.Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność szybkiego uczenia się.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce.Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.Przyjazną atmosferę pracy w zespole.Atrakcyjne podstawowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, oraz premie uzależnione od sprzedaży.Jeśli jesteś osobą zaangażowaną, komunikatywną i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV na adres e-mail podany poniżej. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny (najszybsza droga) w celu uzyskania odpowiedzi.Nie czekaj, dołącz do nas i rozwijaj się razem z nami w świecie e-commerce!

Filtr