Sortowanie:
Znaleziony: 103 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Obsługa sklepu internetowego.
Obsługa sklepu internetowego.
2500 zł
nowe Pruszków 30+ kilka dni temu

Firma handlowa z okolic Pruszkowa zatrudni osobę(mężczyznę) do obsługi sklepu internetowego (obsługa zamówień, pakowanie towaru, wywózka). Mile widziane doświadczenie. Wymagane prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w kierowaniu pojazdami. Po okresie próbnym zatrudnienie na umowę o pracę i na cały etat.

Obsługa sklepu internetowego
Obsługa sklepu internetowego
17 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Stolgraf ( z siedziba w Stanowicach) zatrudni osobę do obsługi sklepu internetowego. Praca na miejscu w Stanowicach. Wymagania Idealnym kandydatem jest osoba z doświadczeniem przy obsłudze sklepu internetowego (w tym sprzedaży produktów przez Allegro). Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi sklepu na silniku shoper.pl, znajomość zagadnień i programów do retuszu zdjęć i ich edycji. Umiejętności w zakresie pozycjonowania. Mile widziane doświadczenie przy współpracy z klientem. Obowiązki • wystawianie aukcji produktowych na allegro • umieszczanie nowych produktów w sklepie internetowym (opartym na silniku shoper.pl) • wprowadzanie i obsługa zamówień w systemie (Comarch Optima) • obsługa zleceń kurierskich (DHL i InPost) • prowadzenie korespondencji email z klientami • organizacja promocji i kampanie reklamowych • wykonywanie i obróbka fotografii nowych produktów • nadzór merytoryczny i techniczny nad aktualnymi produktami w sklepie internetowym. Mile widziane • orzeczenie o niepełnosprawności (nie jest to wymogiem) Oferujemy • samodzielną i ciekawą pracę w profesjonalnym zespole, • możliwość rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego w zakresie e-commerce • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę Więcej informacji udzielimy telefonicznie: 513 - pokaż numer telefonu - lub email.

Obsługa sklepu internetowego
Obsługa sklepu internetowego
1800 zł
30+ kilka dni temu

Ogłoszenia o pracę obsługa sklepu internetowegoPRACA STACJONARNA na pełen etat -  Biuro firmy znajduje się w Centrum Meblowym Lissy w Błachowie.W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby do pracy biurowej – głównie do obsługi: - mediów społecznościowych,- platform sprzedażowych e-commerce oraz sklepu internetowego,   realizacji zamówień,- kontaktu mailowego i telefonicznego z klientami,- tworzenia i optymalizacji treści on-line itp.Wymagania:·        biegła znajomość obsługi komputera m.in. pakiet MS Office, w tym Excel·        dokładność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy·        umiejętność szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku·        znajomość programów graficznych·        rozwijanie platform sprzedażowych, wprowadzanie produktów i ich bieżąca aktualizacja·        zarządzanie akcjami promocyjnymi i akcjami sprzedażowymi·        analiza ofert, generowanie raportów i ich analiza·        kontrolowanie cen produktów i konkurencji·        identyfikacja nowych trendów, działań konkurencji, rekomendowanie nowych rozwiązań·        odpowiedzialność za powierzone zadaniaCo oferujemy:·        -przeszkolenie pracownika·        -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 

Copywriter / obsługa sklepu internetowego
Copywriter / obsługa sklepu internetowego
Płock 30+ kilka dni temu

ALEPERFUMERIA to polska firma z 16-letnim doświadczeniem w sprzedaży markowych perfum i kosmetyków. W naszym sklepie można znaleźć wszystkie najpopularniejsze marki, takie jak: Giorgio Armani, Calvin Klein, Carolina Herrera, Chanel, Dior, Hugo Boss, Kenzo, Lancome, Versace czy Mugler, a także produkty niszowe, które nie są dostępne w sieciowych drogeriach. Oferujemy już ponad 4 tysiące produktów, wśród nich zarówno nowości z rynku perfumeryjnego, jak i klasyki, i ciągle rozszerzamy swoją ofertę. Nasz zespół to osoby z wieloletnim doświadczeniem, dla których praca jest pasją. Pracując z nami, będziesz czerpać przyjemność nie tylko z pracy wśród energicznego zespołu, ale też spotykać się z różnorodnym klientem i pogłębiać swoją wiedzę poznając produkty kultowych, światowych marek. Obecnie poszukujemy do naszego zespołu do obsługi sklepu internetowego osób kreatywnych o pozytywnym usposobieniu, które lubią codzienne wyzwania. Twój zakres obowiązków: • Tworzenie opisów kategorii i produktów na stronę internetową aleperfumeria.pl z uwzględnieniem otrzymanych wytycznych SEO; • tworzenie opisów do innych kanałów marketingowych; • pisanie artykułów związanych z naszymi produktami, w tym artykułów blogowych, testów, wywiadów, opinii; • dodawanie nowych produktów na stronę zgodnie z szablonem; • kreowanie zaangażowanych treści i spójnej komunikacji; • współpraca ze specjalistą SEO oraz praca nad pozycjonowaniem witryny; • wsparcie przy tworzeniu akcji sprzedażowych; • obserwacja trendów branżowych w zakresie content marketingu i praca nad stałym podnoszeniem jakości tworzonych treści; • działania związane z prowadzeniem sklepu internetowego; • obsługa panelu allegro.pl, ceneo.pl, empik.com, Baselinker; • kontakt z klientem. Nasze wymagania: • kreatywność i lekkie pióro; • umiejętność pracy zespołowej; • nienaganna znajomość języka polskiego i perfekcyjna znajomość zasad języka polskiego; • umiejętność pisania i redagowania tekstów; • samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy; • umiejętność uczenia się nowych rzeczy; • podstawowa wiedza z zakresu działania e-commerce; • kreatywność, pomysłowość, śledzenie trendów w branży; • dyspozycyjność; • pełne zaangażowanie w realizowane zadania. Mile widziane: • Doświadczenie na stanowisku copywritera w branży beauty; • znajomość branży Beauty (zapachy, pielęgnacja, makijaż); • znajomość narzędzi pozwalających na łatwe planowanie, zarządzanie i optymalizację treści, np. Contadu, Surferseo, Ahrefs; • znajomość Baselinkera; • znajomość podstawowych zasad pisania w zgodzie z dobrymi praktykami SEO; • znajomość obsługi systemów zarządzania treścią będzie dodatkowym atutem, np. znajomość popularnych CMS (WordPress). My oferujemy Tobie: • Pracę pełną wyzwań z młodym, energicznym, pozytywnym zespołem; • stabilność zatrudnienia, mamy 16 lat na rynku, szybko się rozwijamy i szukamy osoby "na stałe" dołączy do naszego zespołu; • dopłatę do pakietu Medicover; • bardzo dobrą atmosferę pracy.

Obsługa sklepu internetowego i Allegro.
Obsługa sklepu internetowego i Allegro.
Mińsk Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy kandydata do pracy w sklepie internetowym. Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki -Forma zatrudnienia: umowa o pracę -Praca od Pon - PT ( czasem w soboty zależy od ilości zamówień) -Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania Od pracownika oczekujemy: -Minimum 2 letnie doświadczenie w branży elektronarzędzi na w/w stanowisku ( CV z brakiem tego wymogu nie będą brane pod uwagę) -Obsługa transakcji sklepu internetowego i allegro -Przygotowywanie przesyłek dla klientów oraz przekazywanie ich firmom wysyłkowym -Przyjmowanie dostaw -Obsługa procesu zwrotów oraz reklamacji -Liczenie towaru przy dostawie, -Utrzymywanie porządku na regałach magazynowych i w ich otoczeniu -Wychwytywanie fizycznie uszkodzonych produktów -Dbałość o porządek w miejscu pracy -Odbieranie Telefonów od klientów oraz odpisywanie na e-maile Obsługa procesu zwrotów oraz reklamacji -mile widziane prawo jazdy kat.B Proszę o wysłanie CV na adres mailowy. Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie.

Obsługa sklepu Internetowego
Obsługa sklepu Internetowego
Koszalin 30+ kilka dni temu

Szukamy pracownika, który będzie zajmował się :Rozmową telefoniczną z klientamiOdpisywanie na e-maileKompletowaniem towaru do wysyłkiPrzyjmowaniem dostaw Z uwagi na wagę sprzedawany produktów (rowery, ok. 15kg) wchodzi w grę tylko płeć męska.Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub Baselinker. Praca od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00. Soboty i niedziele wolne.

obsługa sklepu internetowego
obsługa sklepu internetowego
14000 zł
Tczew 30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby związanej z branżą części samochodowych, osoba na tym stanowisku, będzie odbierała telefony od klientów, dobierała odpowiednie części samochodowe po numerze VIN z katalogu cześci danej marki, po dobraniu częsci, trzeba wystawić dokument sprzedaży, spakować paczkę, wydrukować etykietę nadawczą (dpd, inpost), nadać przesyłkę.WYMAGANA ZNAJOMOŚĆ budowy samochodu osobowego, mile widziana znajomość języka angielskiego, katalogi często są po angielskuwynagrodzenie zależne od wyników.

Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
60 zł
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Poszukiwana osoba nastawiona na rozwój i chęć pracy w sklepie ze sprzętem ogrodniczym.Sprzedaż stacjonarnasprzedaż internetowa (obsługa sklepu internetowego, allegro, olx)Wymagania:-wykształcenie min srednie-bardzo dobra obsługa programów komputerowych , chęć uczenia się-podstawowa wiedza z zakresu mechaniki-prawo jazdy kat. B

Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego/Tworzenie grafik
Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego/Tworzenie grafik
1700 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Firma z branży e-commerce poszukuje pracownika na stanowisko:Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego/Tworzenie grafikTwój zakres obowiązków:•Obsługa sklepu internetowego •Odpisywanie na wiadomości• Realizacja zwrotów•Tworzenie miniaturek i grafik w programie Photoshop Wymagania:•Sumienność•Zaangażowanie w realizacji zleconych obowiązków•Prawo jazdy kat.B•Mile widziana znajomość obsługi Allegro, Photoshop, Sellassist :) (jednak nie jest to warunek konieczny, wszystkiego Cię nauczymy!)•Mile widziani studenci zaoczni :)

Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego
Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego
45760 zł
30+ kilka dni temu

Firma Sales Craft poszukuje osoby samodzielnej i kreatywnej do obsługi sklepu internetowego – praca stacjonarna w Łętowni.Od dziesięciu lat zajmujemy się produkcją mebli/foteli oraz dystrybucją obuwia.Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:Kompleksowa obsługa zamówień online – Baselinker: (m.in. Przyjmowanie zamówień, zwroty, komunikacja, kompletowanie i pakowanie małych paczek).Prowadzenie bieżącej dokumentacji.Zamówienia u dostawców i monitorowanie magazynu.Wykonywanie bieżących obowiązków mających na celu utrzymanie jak najwyższej jakości obsługi klienta.Pomoc i nadzór we wdrożeniu ofert (marketplaces i sklep prestashop).Poszukiwanie i wdrażanie promocji przy użyciu narzędzi marketingu internetowego.Współpraca przy wdrażaniu i rozwijaniu nowych funkcjonalnościDbałość o porządek na stanowisku pracy.Analiza trendów oraz rynku konkurencji.Realizacja zwrotówWymagania:Zaangażowanie w powierzone obowiązki i chęć uczenia się.Dobra umiejętność planowania i organizowania pracy.Prawo jazdy kat. B.Samodzielności przy realizacji zadań.Mile widziane doświadczenie oraz znajomość Social Media, programów graficznych.Dodatkowym atutem będzie znajomość języków angielskiego i niemieckiego.Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę.Możliwość przyuczenia.Praca w trybie jednozmianowym.Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wykonywanych obowiązków.Możliwość rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z listem motywacyjnym. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o umieszczanie w dokumentach zgłoszeniowych następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))".Informujemy, że Administratorem danych jest Sales Craft z siedzibą w Łętowni 465. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne

Obsługa sklepu internetowego z zabawkami - Frikolino.pl
Obsługa sklepu internetowego z zabawkami - Frikolino.pl
1300 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z zabawkami Frikolino.pl poszukuje kandydata na stanowisko:OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO Zakres obowiązków:- obsługa zamówień internetowych- kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem- pisanie paragonów i faktur Dodatkowo:- wprowadzanie nowych produktów- aktualizowanie opisów- wprowadzanie danych do systemu - oprogramowanie SHOPER oraz BASELINKER (Allegro) Wymagania:- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze- dobra znajomość programu MS Office - Excel Oferujemy:- wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności- zatrudnienie w oparciu o umowę- szansę rozwoju zawodowego i awansu Oferujemy pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17. Praca od teraz.Miejsce pracy: ul. Gromadzka, Kraków. Prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Obsługa sklepu internetowego z zabawkami - Frikolino.pl
Obsługa sklepu internetowego z zabawkami - Frikolino.pl
Kraków 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z zabawkami Frikolino.pl poszukuje kandydata na stanowisko:OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO Zakres obowiązków:- obsługa zamówień internetowych- kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem- pisanie paragonów i fakturdodatkowo:- wprowadzanie nowych produktów- aktualizowanie opisów- wprowadzanie danych do systemu - oprogramowanie SHOPER oraz BASELINKER (Allegro) Wymagania:- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze- dobra znajomość programu MS Office - Excel Oferujemy:- wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności- zatrudnienie w oparciu o umowę- szansę rozwoju zawodowego i awansu Oferujemy pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17.Praca od teraz.Miejsce pracy: ul. Gromadzka, Kraków. Prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

KOTiOWO – obsługa sklepu internetowego oraz stacjonarnego
KOTiOWO – obsługa sklepu internetowego oraz stacjonarnego
1700 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Kochasz koty? Chciał/a/byś z nimi pracować? Jesteś kreatywny/a i lubisz ciekawe wyzwania?Marka KOTiOWO powstała pod koniec 2022 roku w związku z istniejącą już Kawiarnią Kocie Cafe. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego specjalistę / specjalistkę e-commerce, który / która wesprze nas w codziennej pracy oraz w rozwoju naszego sklepu stacjonarnego oraz internetowego.Do Twoich zadań należeć będzie: Koordynowanie i rozwój sklepu internetowego opartego na platformie Shoper Dodawanie/Edycja produktów oraz treści w sklepie internetowym Indywidualny kontakt z klientem – wyceny oraz realizacje zamówień Nadzór nad stanami magazynowymi Pomoc w wysyłce paczek – kontakt z firmami kurierskimi Analiza rynku i konkurencji Wspólne wdrażanie strategii Prowadzenie działań związanych z newsletterem, e-mail marketingiem oraz blogiem Współorganizacja i prowadzenie kampanii marketingowych i sprzedażowych Współpraca z grafikiem, specjalistami ds. produktu, social media, fotografemNasze wymagania: Doświadczenie w branży e-commerce Doświadczenie w koordynowaniu sklepu internetowego Znajomość marketplace (Allegro, Etsy) Obsługa platformy Shoper Samoorganizacja i umiejętność zarządzania swoim czasem Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Kreatywność oraz zdolności manualne Tworzenie planu i treści na Social MediaMile widziane:Znajomość narzędzi marketingowymi, m.in.: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Status Studenta/ucznia Prawo jazdyZnajomość Facebook, Instagram, Tik Tok, programy do tworzenia grafik i wideo typu Canva, CapCut Oferujemy: Umowa Zlecenie - Po okresie próbnym Możliwość Umowy o pracę Pozytywną atmosferę pracy Możliwa praca hybrydowa – Praca zdalna oraz w sklepie stacjonarnym Kocie Cafe, przy ulicy Warszawskiej 30B Swobodę w działaniu i planowaniu swojej pracy, Wynagrodzenie dopasowane do kompetencji oraz doświadczenia, Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,CV prosimy przesyłać przez formularz OLXWynagrodzenie 27 – 31 zł brutto/h

Obsługa sklepu internetowego - specjalizacja zdjęcia / grafika
Obsługa sklepu internetowego - specjalizacja zdjęcia / grafika
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma KJUST jest producentem oraz dystrybutorem innowacyjnych rozwiązań dla rynku akcesoriów samochodowych, m.in. zestawów toreb samochodowych dedykowanych konkretnym modelom samochodów. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży na poziomie międzynarodowym, poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownik do obsługi sklepu internetowego - specjalizacja zdjęcia / grafikaJesteśmy młodym, ambitnym i pomocnym zespołem, dlatego najważniejsze są chęci i predyspozycje. Szukamy osoby kreatywnej, komunikatywnej o wysokim poczuciu estetyki oraz dobrze zorientowanej w najnowszych trendach SM.ZAKRES OBOWIĄZKÓWObróbka fotografii/video produktów zgodnie z wytycznymiPrzygotowywanie i wdrażanie nowych produktów do oferty sklepu internetowegoPrzygotowywanie materiałów reklamowych tj. ulotki, katalogi, prezentacjiMonitorowanie i aktualizacja treści na stronie internetowejInne prace administracyjne związane z obsługą i funkcjonowaniem sklepu internetowegoWYMAGANIA:Znajomość i obsługa programów do tworzenia i edycji treści graficznych (np. photoshop, lightroom, canva)Umiejętność analitycznego myślenia i dobra organizacja własnej pracyZdolność szybkiego uczenia sięZnajomość języka angielskiego na poziomie min B2Uczciwości i sumienności w wykonywanej pracyMile widziana osoba ze statusem studenta zaoczny lub wieczorowy, dyspozycyjna(y) w dni robocze w godz. 9-17Prawo jazdy kat. BOFERUJEMY:SzkolenieStałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy w KrakowieStałe wynagrodzenieNarzędzia niezbędne do pracyDofinansowanie do kart MultisportPracę w młodym i ambitnym zespoleMiejsce pracy: Kraków-Bronowice, ul. Sosnowiecka 91 / Jasnogórska 11

Obsługa sklepu internetowego (kontakt, dodawanie produktów)
Obsługa sklepu internetowego (kontakt, dodawanie produktów)
Szczucin 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z zabawkami dla dzieci poszukuje nowego pracownika! Zakres obowiązków: - obsługa zamówień - dodawanie produktów w sklepie internetowym (tworzenie unikalnych opisów oraz edycja grafiki) - kontakt z klientem (głównie odpowiadanie na zapytania klientów, kontakt z hurtowniami) Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku - znajomość podstaw sprzedaży oraz dodawania produktów na Allegro - znajomość systemu IdoSell - IAI Shop (mile widziane) - umiejętność pisania tekstów opisowych produktów - znajomość podstaw HTML - znajomość podstaw programów do edycji grafiki (gimp lub photoshop) - znajomość produktów branży dziecięcej: zabawki, akcesoria dla mamy i dziecka (mile widziane) - umiejętność kontaktu z klientem - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność pn-pt w godzinach 7-15 - status studenta lub możliwość wystawienia fv - przedział wiekowy: 20-35 lat - prawo jazdy Oferujemy: - stawka godzinowa na początek 20 zł brutto - praca OD ZARAZ - stabilne warunki z możliwością rozwoju - praca zdalna - firmowy laptop - możliwość dodatkowej pracy w weekendy - elastyczne godziny pracy - szkolenia z zakresu podstaw SEO, sprzedaży internetowej oraz obsługi klienta w e-commerce. Z uwagi na plany rozwoju (biuro oraz magazyn), poszukujemy pracownika tylko z okolic Szczucina (30 km), który nie będzie miał problemu z dojazdem w przypadku konieczności przejścia na tryb stacjonarny. Aktualnie praca ma charakter ZDALNY. Konieczne będzie także kilkudniowe szkolenie, na które codziennie trzeba będzie wstawić się w aktualnej siedzibie firmy (Szczucin). Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego z przykładowymi realizacjami (opisy produktów, wystawione aukcje na Allegro). Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi nasze kryteria. ___ Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez TRUST DEAL Konrad Mrowiec, Świdrówka 51, 33-230 Szczucin, z którym możesz skontaktować się poprzez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na adres @ Możesz również skorzystać z poczty tradycyjnej - Świdrówka 51, 33-230 Szczucin. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy lub podejmowania działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed jej zawarciem (przeprowadzenia procesu rekrutacji). Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, żądania od Administratora dostępu do danych, które Cię dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i przeniesieniu danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków: Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców, w zależności od Twojego wyboru sposobu realizacji umowy lub innej czynności przetwarzania: • dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Sklepu Internetowego i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko do czasu realizacji celu, czyli skutecznego zatrudnienia pracownika i zakończenia procesu rekrutacji.

Obsługa sklepu internetowego pakowanie zamówień
Obsługa sklepu internetowego pakowanie zamówień
69000 zł
Wieliczka 30+ kilka dni temu

OFERTA PRACYSklep internetowy Estore z odzieżą damską poszukuje osób do pracy od zaraz.Wymagania:Bardzo dobra znajomość programu excelDokładność, systematycznośćDyspozycyjność 100 %Umiejętność pracy w zespoleUmiejętność pracy pod presją czasuDobra organizacja pracyWysoka motywacja, sumiennośćWysoka kultura osobistaMile widziane:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuZainteresowanie branżą modową .Zakres obowiązków:Kompletowanie oraz pakowanie zamówieńPlanowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczania towarów;Przekazywanie i odbieranie paczek od kurierówSprawdzenia towaru elektronicznegoObsługa klienta telefoniczna oraz mailowa.Obsługa reklamacjiOferujemy:Umowa zlecenieStałe wynagrodzenie + premie zależne od zaangażowania w pracyGodziny pracy 8 -16 ( poniedzialek - piatek )Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferzeJeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana naszym ogłoszeniem i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij CV za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Obsługa sklepu internetowego/pakowanie paczek
Obsługa sklepu internetowego/pakowanie paczek
Włocławek 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika do obsługi sklepu internetowego oraz pakowania paczek w wyspecjalizowanym sklepie z branży kosmetyków samochodowych.Miejsce pracy: WłocławekWymiar pracy: 80-120hWymagania:punktualnośćkultura osobistauczciwośćOferujemy:rabaty pracowniczepozytywną atmosferęszkolenie wdrażające oraz dalsze wsparcie w pracy i rozwoju.Czym będziesz się zajmować?• obsługą klientów internetowych w zakresie sprzedaży kosmetyków samochodowych• dbaniem o ekspozycję towaru i estetykę punktu zgodnie ze standardami firmy.• prowadzenie raportów sprzedaży• dbanie o stan magazynowy sklepu (raportowanie o kończącym się asortymencie)• kompleksową obsługą zamówień sklepu internetowegoPierwsze kilka dni pracy będzie polegało na szkoleniu zarówno teoretycznym jak i praktycznym.W CV ze zdjęciem proszę zawrzeć klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”

Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego
Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego
30+ kilka dni temu

K9 Thorn, jesteśmy rodzinną firmą o zasięgu międzynarodowym, mieszczącą się w Wrocław-Leśnica. Produkujemy i sprzedajemy wyposażenie dla psów, które dedykowane są do pracy w służbach. Oprócz tego nasze produkty cieszą się uznaniem wśród pasjonatów wszelkich psich sportów, którzy stawiają na jakość wyposażenia dla swoich czworonogów.Jeżeli jesteś zainteresowany to zachęcamy do aplikowania poprzez wysłanie CV na k9-k9thorn-pl Twój zakres obowiązków:• Bieżące przyjmowanie i systemowe realizowanie zamówień,• Tworzenie listów przewozowych i nadawanie paczek,• Przyjmowanie/wydawanie dostaw,• Przyjmowanie i pakowanie zamówień,• Przygotowywanie raportów, zestawień,• Lekkie Prace manualne przy wytwarzaniu produktu,• Utrzymanie porządku na magazynie jak i na zewnątrz,• Systematyczne liczenie produktów i sprawdzanie stanu magazynu,• Kontrola jakości wykonywanych produktów,• Obsługa programu księgowegoOczekujemy:• Doświadczenia na podobnym stanowisku• Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na komunikację w celu obsługi Klientów zagranicznych• Bardzo dobrej znajomość obsługi komputera,• Dobrej znajomości pakietu Microsoft Office,• Dokładności i precyzji w wykonywaniu czynności,• Zaangażowania w pracę,• Umiejętności pracy w zespole,• Znajomość systemu Presta Shop będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:• atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie• zatrudnienie na pełny etat w godzinach 08:00-16:00• wdrożenie i przygotowanie do pracy• bardzo dobrą atmosferę w pracyJeżeli jesteś zainteresowany to zachęcamy do aplikowania poprzez wysłanie CV na k9- k9thorn-pl W ciągu 2-3 dni skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na niezobowiązujące spotkanie na którym dokładnie przedstawimy specyfikę pracy, warunki zatrudnienia i odpowiemy na każde pytanie.Prosimy o uzupełnienie CV i swoich dokumentów aplikacyjnych poniższą klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujętych w dokumentach aplikacyjnych innych niż wymagane prawem (art. 22¹ kodeksu pracy) przez K9 Thorn z siedzibą w Wrocławiu ul. Rubczaka 20 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.”

Pracownik biurowy- obsługa sklepu internetowego
Pracownik biurowy- obsługa sklepu internetowego
60 zł
Bodzanów 30+ kilka dni temu

W związku z intensywnym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy na stanowisko: pracownik biurowy – sprzedawca w sklepie internetowym.Miejsce pracy :Chodkowo 20 09-470 BodzanówWymagania:·Znajomość środowiska internetowego, portali sprzedażowych.·Umiejętność obsługi Microsoft Office ( mile widziana znajomość obsługi Subiekt GT oraz Canvy).·Wysoka kultura osobista i komunikatywność -Umiejętność pracy pod presją czasu.Zakres obowiązków:-Obsługa zamówień internetowych-Kontakt z klientem m.in. przyjmowanie zamówień.·Wystawianie ofert na aukcjach i sklepie internetowym.·Wprowadzanie danych do systemu.-Pakowanie przesyłek-Aktualizacja produktów, tworzenie opisów i grafiki.-obsługa dostawOferujemy:-Umowę o pracę -Stałe wynagrodzenie.·Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym CV musi posiadać klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru:,,Na podstawie przepisu art. 6 ust 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego przez Centrum Handlowo-Usługowe GRUDNY. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych organizowanych przez Centrum Handlowo-Usługowe GRUDNY. jednak nie dłużej niż rok. Oświadczam także, iż zostałem poinformowany o możliwości cofnięcia zgody w każdym czasie oraz potwierdzam, iż zapoznałem / zapoznałam się z klauzulą informacyjną."

Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego
Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego
3500 zł
Wołomin 30+ kilka dni temu

Firma ADI TRADE zajmująca się produkcją i dostarczaniem dedykowanych rozwiązań dla branży filmowej, zatrudni osobę na stanowisko Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego.Miejsce pracy: WołominTwój zakres obowiązków:• Bieżące przyjmowanie i systemowe realizowanie zamówień,• Tworzenie listów przewozowych i nadawanie paczek,• Przyjmowanie/wydawanie dostaw,• Przyjmowanie i pakowanie zamówień,• Przygotowywanie raportów, zestawień,• Kontrola obiegu dokumentów• Lekkie Prace manualne przy wytwarzaniu produktu,• Utrzymanie porządku na magazynie jak i na zewnątrz,• Systematyczne liczenie produktów i sprawdzanie stanu magazynu,• Kontrola jakości wykonywanych produktów,• Obsługa programu magazynowego• Współpraca z pozostałymi działami firmy (magazyn, produkcja)Oczekujemy:• Doświadczenia na podobnym stanowisku• Znajomości zasad gospodarki magazynowej• Bardzo dobrej znajomość obsługi komputera,• Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office,• Dokładności i precyzji w wykonywaniu czynności,• Zaangażowania w pracę,• Umiejętności pracy w zespole,• Znajomość systemu Enova365 będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:• atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie• zatrudnienie na pełny etat w godzinach 08:00-16:00 • wdrożenie i przygotowanie do pracy• bardzo dobrą atmosferę w pracyDOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁUProsimy o przesłanie CV ze zdjęciem poprzez OLX. 

Obsługa sklepu internetowego z ubrankami dla zwierząt Petinio
Obsługa sklepu internetowego z ubrankami dla zwierząt Petinio
Konstantynów Łódzki 30+ kilka dni temu

PETINIO.COM szuka osoby do obsługi sklepu internetowego. Jeżeli e-commerce to jest coś co Cie kręci to praca dla Ciebie!Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00  siedzibie firmy przy ulicy Bocznej w Konstantynowie Łódzkim, jest to na pograniczu łódzkiej Retkinii i Złotna. Wyłącznie umowa zlecenie. Obowiązki:kontakt z klientem, telefoniczny jak i mailowyobsługa zamówień - pakowanie obsługa allegro realizacja wymian i zwrotówWymagania: komunikatywność dobra organizacja pracy samodzielność miłość do zwierząt :)mile widziane doświadczenie w e-commerceOferujemy: duże możliwości rozwoju w e-commerceMiła atmosfera i super zespół + psiak Klops :)

Obsługa sklepu internetowego kompletacja zamówień kontrola stanów mag.
Obsługa sklepu internetowego kompletacja zamówień kontrola stanów mag.
Elbląg 30+ kilka dni temu

Zatrudnię mężczyznę do lat 30 na stanowisko magazyniera do sklepu internetowego. Oferujemy: stabilną pracę w renomowanej firmieatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość awansu i rozwoju w branży ecommerceszkolenia dodatkowepracę w miłym zespolepremie uzależnione od wyników pracypracę na nowoczesnym sprzęcie miły zespół współpracownikówZakres obowiązków:kompletacja zamówień i pakowanie przesyłekrozkładanie dostaw na magazynieprzekazywanie informacji o stanie magazynowymwspółpraca z firmami kurierskimi w zakresie odbioru przesyłekdorabianie niektórych elementów do wysyłki ( branża drzewna) dbałość o porządek na magazynieWymagamy: obsługa komputera i urządzeń biurowych obowiązkowapodstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiegodoświadczenie w posługiwaniu się elektronarzędziami zdolności manualne do drobnych prac z drewnem prawa jazdy kat Bkultury osobistejbez nałogów

Obsługa klienta, obsługa sklepu internetowego, obsługa czatu.
Obsługa klienta, obsługa sklepu internetowego, obsługa czatu.
9840 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Ostatnie lata przynoszą nam coraz większy rozwój kanału e-commerce. Nasze działania marketingowe powodują lawinowy wzrost zapytań oraz próśb od klientów. Nasz obecny zespół nie jest w stanie już obsługiwać 100% przychodzącego ruchu.Rosnące potrzeby Klientów, coraz szersza oferta naszej firmy oraz chęć obsługi Klientów na najwyższym poziomie skłania nas do poszukiwań nowego pracownika w zakresie profesjonalnej obsługi.Na czym polega praca w Kuna System na proponowanym stanowisku?To między innymi:umiejętność doradzenia w zakresie urządzeń do uzdatniania wody i/lub oczyszczania powietrza (zapewniamy przeszkolenie)odpowiadanie na zapytania mailoweodpowiadanie na zapytania na czacieodpowiadanie na telefony klientówzrobienie kawy Szefowi czasem ;-)Szukamy wesołej i otwartej osoby do naszego zespołu. Jesteśmy pozytywną ekipą i oczekujemy, że nasza nowa koleżanka (lub kolega) świetnie uzupełnią nasz Dream Team.Co oferujemy m.in.?umowę o pracęstałą pensję + dodatki/premieprzeszkoleniefajny zespółcałkiem pozytywnego Szefa ;-)Praca poniedziałek - czwartek 08.00-16.00, piątek 08.00 - 15.00. Jedna godzina tygodniowo w prezencie od Szefa ;-) żeby szybciej zacząć weekend!Pomiń to ogłoszenie jeśli jesteś depresyjną jednostką skoncentrowaną na problemach ;-)W Kuna System stawiamy na rozwiązania i zdobywanie nowych doświadczeń.Cały czas się też uczymy ;-)Obracamy się w świecie coraz to nowszych technologii, pamiętając jednak, że najważniejszy jest człowiek i jego potrzeby.Wyślij CV, spotkajmy się i porozmawiajmy o naszych wspólnych zawodowych planach.P.S. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.P.S.2 sprawdź czy nie trzeba dołożyć jakiejś regułki do CV o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji (my tego nie ogarniamy, ale OLX pewnie podpowie ;-)

Obsługa sklepu internetowego,E-Commerce , Content Marketing Ustroń
Obsługa sklepu internetowego,E-Commerce , Content Marketing Ustroń
1500 zł
Ustroń 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do obsługi sklepu internetowego oraz market place , oferując uzyskanie ciekawego i praktycznego doświadczenia przy prowadzeniu projektów e-commerce w branży artykułów biurowych. Firma BIUROHIT sp. z o.o. to jedna z największych hurtowni produktów do biura w regionie.Miejsce pracy: Ustroń.Nasze oczekiwania·        chęć do pracy, nauki i rozwoju,·        komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,·        zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu obowiązków,·        umiejętności organizacji własnej pracy,·        samodzielność,·        podstawowa znajomość pakietu MS Office (lub Open / Libre Office),·        dyspozycyjność od poniedziałku do piątku (pełny wymiar czasu pracy).Twoje obowiązki·        obsługa zamówień ze sklepu internetowego i market place·        obsługa reklamacji·        Wystawianie produktów·        analizy rynku,·        zarządzanie platformami e-commerce (sklepy WWW, strony, platformy B2B),·        zarządzanie komunikacją (m. in. social media, GMF (wizytówka Google) etc.),·        zarządzanie linkami, treściami i kontentem (kontent marketing i SEO pozycjonowanie),·        zarządzanie ofertą na platformach e-commerce,·        budowa i modyfikacja stron oraz podstron www,·        kontent marketing i treści,·        i inne zadania oraz projekty z zakresu e-commerce.Nasza oferta·        Umowa o pracę·        Stanowisko pracy stacjonarne·        uczestnictwo w rozwoju liderów rynku w Polsce,·        umiejętność zarządzania nowoczesnymi narzędziami e-commerce,·        zdobycie praktycznego doświadczenia zawodowego,·        przyjazna atmosfera,Informacje:Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym za pomocą portalu OLX.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BIUROHIT sp. z o.o., zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla celów rekrutacji. Oświadczam, że posiadam informacje o nazwie i adresie siedziby firmy, celu zbierania danych, że mam prawo dostępu do tych danych oraz ich modyfikacji".

Asystent tworzenia biżuterii + obsługa sklepu internetowego
Asystent tworzenia biżuterii + obsługa sklepu internetowego
1700 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą zajmującą się tworzeniem biżuterii handmade. Aktualnie powiększamy zespół i szukamy osoby odpowiedzialnej za wykonywanie biżuterii według naszych kryteriów oraz do pomocy przy prowadzeniu sklepu internetowego.Oferujemy pracę na cały etat, od poniedziałku do piątku, godz. 8 - 16. Nasze biuro znajduję się w Gdyni na Dąbrowie.Poszukujemy osoby cierpliwej i precyzyjnej, a przede wszystkim chętnej do nauki - wszystkiego nauczymy od zera.Do zadań należeć będzie:tworzenie biżuterii według określonych kryteriówprzygotowywanie, pakowanie i wysyłka zamówień internetowychpodstawowa obsługa kanałów sprzedaży - sklep internetowy, marketplacetelefoniczna i mailowa obsługa klientaobsługa zwrotówwspółpraca z zewnętrzną agencją e-commercetworzenie grafikWymagane: zdolności manualne, dobra znajomość obsługi komputera, znajomość zagadnień e-commerce, status studenta, umiejętność obsługi programów graficznych i do obróbki zdjęć w podstawowym zakresie.

Obsługa sklepu internetowego i social media.
Obsługa sklepu internetowego i social media.
8180 zł
30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do obsługi sprzedaży internetowej i prowadzenia social mediów.Zadania:- przyjmowanie zamówień z platform internetowych,- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,- wypisywanie listów przewozowych, dowodów sprzedaży,- pakowanie produktów do wysyłki,- wystawianie ofert internetowych,- analizowanie ofert konkurencji,- prowadzenie mediów społecznościowych,Wymagania:- znajomość obsługi komputera,- znajomość pakietu MS Office,- znajomość programów graficznych,- dyspozycyjność poniedziałek – piątek 7:15 – 15:15- Miejsce pracy: PalędzieZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV

Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
3000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą istniejącą na rynku od ponad 20 lat i zajmującą się e-commerce od ponad 10 lat w branży handlu częściami do laptopów. Poszukujemy kompetentnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi platformy sprzedażowej Allegro. Dołącz do naszego zespołu, aby odgrywać kluczową rolę w działaniach naszego e-commerce.Obowiązki:- Kompleksowa obsługa platformy sprzedażowej Allegro- Obsługa systemu zarządzania zamówieniami Baselinker- Przygotowywanie opisów i grafik do ofert- Pakowanie i wysyłanie zamówień- Profesjonalna obsługa klienta przez e-mail i telefon- Rozpatrywanie reklamacji i obsługa zwrotów- Wykonywanie drobnych prac magazynowych- Monitoring konkurencji oraz analiza efektów sprzedażyWymagania:- Bardzo dobra obsługa programów komputerowych i poruszania się w internecie- Umiejętność szybkiego uczenia się- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne- Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołuDodatkowym atutem będzie:- Doświadczenie w e-commerce i praca na podobnym stanowisku- Znajomość programów graficznych- Znajomość innych marketplace np. EBAY, AMAZON.- Umiejętność napraw laptopów i komputerówOferujemy:- Przygotowanie do pracy na danym stanowisku pracy- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia- Przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole- Praca poniedziałek - piątek w godzinach 09:00 - 17:00Jak aplikować:Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na emailProsimy o nie dzwonienie i nie przyjeżdżanie do firmy w sprawie pracy bez zaproszenia z naszej stronyKontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Magazynier obsługa sklepu internetowego Łódź Zgierz Aleksandrów łódzki
Magazynier obsługa sklepu internetowego Łódź Zgierz Aleksandrów łódzki
800 zł
Aleksandrów Łódzki 30+ kilka dni temu

STANOWISKO: MAGAZYNIER/BIURO OBSŁUGI KLIENTAPERFECT Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą internetową produktów car-audio z ponad 15-letnim doświadczeniem. W tym czasie zdobyliśmy stałą pozycję w branży, a zaufało nam już ponad milion klientów. Sprawdź, czy to właśnie ciebie szukamy!Typ umowy: Umowa o pracę (cały etat)Miejsce pracy: Łódź, ul. Romanowska 55F, lok. handlowy nr 9 (pasaż handlowy na osiedlu Zielony Romanów)Czas pracy: poniedziałek - piątek (8:00-16:00)Poszukujemy osób na stanowisko: MagazynierZapewniamy Ci:pełne wsparcie we wdrożeniu w struktury firmyprzyjazną atmosferęstałe godziny pracyumowę o pracęsystem premiowyzniżki na firmowe produktyTwoje przyszłe zadania:przygotowywanie i pakowanie zamówień klientówsporządzanie zamówień towarupraca ze skaneremprzyjmowanie dostaw towarusprawdzanie zgodności dostaw z fakturamiwydawanie paczek przewoźnikomsporządzanie inwentaryzacjipilnowanie stanu artykułów przeznaczonych do pakowania zamówień (etykiety, strecz itp.)dbanie o porządek w magazynieprzygotowywanie zestawów montażowychOczekujemy od Ciebie:umiejętności pracy w zespolepunktualnościsumiennościzaangażowaniaMile widziane:umiejętności manualneobsługa narzędzi (wkrętarka, wyrzynarka)umiejętność lutowaniaUdogodnienia:kawa, herbata, wodaaneks kuchennybezpłatny parking pod siedzibą firmydogodne połączenie autobusowebrak dress code’uWażne:najważniejsze w naszej firmie są chęci do pracy. Reszty można się nauczyć.

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce | obsługa sklepu internetowego
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce | obsługa sklepu internetowego
2000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Gold-Point jest prężnie rozwijającą się firmą w branży. Zajmujemy się sprzedażą biżuterii srebrnej on-line za pośrednictwem popularnych marketplace'ów oraz naszej strony. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko :Specjalista ds. sprzedaży e-commercePraca stacjonarna w siedzibie firmy Poniedziałek - Piątek 8:00-16:00Zakres obowiązków :Sprzedaż produktów firmyWystawianie ofert na allegro i innych marketplace'achWystawienia ofert na stornie internetowej - woocommerceKomplementacja zamówieńObsługa korespondencji mailowejObsługa zwrotów oraz nieodebranych zamówieńProwadzenie social mediów Prowadzenie magazynu (dodawanie i zdejmowanie stanów magazynowych)Utrzymanie miejsca pracy w czystości Przyjmowanie zamówień telefonicznychMile widziane:Podstawowa znajomość woocommercePodstawowa znajomość PhotoshopPlanowanie indywidualnego czasu pracyProsimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)

Obsługa klientów sklepu internetowego
Obsługa klientów sklepu internetowego
Nowy Targ 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy Schronisko Bukowina w Nowym Targu poszukuje pozytywnie nastawionej do życia i ludzi, otwartej i chętnej na rozwój osoby do obsługi klienta sklepu internetowego z żywnością premium. Opis stanowiska: Kontakt z klientem – mailowy oraz telefoniczny Przyjmowanie zamówień i wprowadzanie ich do systemu Rozwiązywanie problemów klientów, obsługa zamówień Rozwój działu obsługi klienta, wyłapywanie błędów w komunikacji i ich poprawa, tworzenie i poprawa procesów Praca w godzinach 8-16/10-18 Wymagania: Komunikatywność i otwartość na ludzi Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie Umiejętność obsługi komputera, systemów pocztowych i znajomość pakietu MS Office Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: Pracę na pełen etat Atrakcyjne wynagrodzenie - stawka godzinowa od 20 do 24 PLN netto podstawy w zależności od doświadczenia Obiady pracownicze Możliwość rozwoju w jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży Szkolenia Imprezy firmowe Zniżki na wszystko, co sprzedajemy - przestaniesz robić zakupy w dyskontach :) Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania aplikacji. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Obsługa klienta sklepu internetowego art. elektryczne
Obsługa klienta sklepu internetowego art. elektryczne
30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z AKCESORIAMI ELEKTRYCZNYMI (kable, przewody peszle, bednarki, gniazdka, kostki WAGO) wszytko do elektryki mieszkaniowej, poszukuje pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym (KRAKÓW osiedle Podwawelskie). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa Klienta: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) czyli obsługa zamówień, pytania klientów o produkty, problemy z zamówieniami, obsługa dyskusji Allegro - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych (skompletowanie zamówienia, wystawianie fv lub paragonu) - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem Obsługa zamówień: -drukowanie zamówień -kontakt z przewoźnikiem Obsługa zwrotów i reklamacji: -ewidencja zwrotów, wystawianie korekt -rozpatrywanie reklamacji SZUKAMY OSOBY: - ze znajomością Microsoft Excel (poziom podstawowy) oraz pakietu MS Office - komunikatywnej i dokładnej - z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta. Wiedza dot. instalacji elektrycznych będzie dodatkowym atutem:) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV. Na rozmowie przeprowadzamy krótki test ze znajomości MS Office.

Pracownik sklepu internetowego marki ZAGATTO, obsługa zamówień
Pracownik sklepu internetowego marki ZAGATTO, obsługa zamówień
2650 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Oferta Pracy : Pracownik sklepu internetowego, obsługa zamówień Jesteśmy młodą i prężnie rozwijającą się firmą z branży modowej. Naszą misją jest dostarczanie produktów, będących znakomitym wyważeniem jakości, ceny i stylu. Zależy nam na zadowoleniu zarówno klientów, jak i pracowników. Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta, zachęcamy do udziału w rekrutacji na stanowisko pakowacza zamówień. Twój zakres obowiązków:·       Generowanie etykiet wysyłkowych dla zamówień internetowych·       Weryfikacja zgodności produktów z zamówieniem·       Przygotowanie zamówień do wysyłki·       Obsługa zwrotów Wymagania:·       Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność·       Dbałość o szczegóły·       Samodzielność·       Umiejętność efektywnej komunikacji, współpracy·       Umiejętność pracy pod presją czasuOferujemy:·       Zatrudnienie na podstawie UoP·       Niezbędne do pracy narzędzia·       Praca w komfortowym biurze w centrum Szczecina , przy ulicy Ściegiennego 28

Praca Sklep Motocyklowy ! Obsługa klienta i sklepu internetowego
Praca Sklep Motocyklowy ! Obsługa klienta i sklepu internetowego
13900 zł
30+ kilka dni temu

Witam,Poszukujemy osoby na stanowisko:Sprzedawca / Doradca klienta w sklepie motocyklowym MotoszafaMiejsce pracy: 05-152 CZOSNÓWGŁÓWNE OBOWIĄZKI:· Obsługa sklepu stacjonarnego i internetowego – doradztwo i sprzedaż odzieży i akcesoriów motocyklowych,· Realizacja zamówień internetowych – przygotowywanie wysyłek i odpowiedniej dokumentacji,· Aktualizacja oferty sklepu internetowego oraz systemu magazynowego (opisy produktów, ceny, zdjęcia),· Budowanie i dbanie o trwałe relacje z klientami,· Dbanie o ekspozycję towaru i estetyczny wygląd sklepu.Jeśli jesteś zmotywowany i lubisz wyzwania, praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem nakręca Cię do działania – APLIKUJ!Czego oczekujemy?· Chęci do pracy, nauki nowych rzeczy oraz zaangażowania!· Swobodnej obsługi komputera (Word, Excel) i umiejętności korzystania z Internetu (Facebook, OLX, Allegro),· Punktualności.Mile widziane:· Doświadczenie w sprzedaży i kontakcie z klientem,· Obsługa kasy fiskalnej,· Obsługa programu WF-Mag,· Znajomość rynku motocyklowego,· Znajomość języka angielskiego, niemieckiego.Oferujemy:· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,· Niezbędne narzędzia do pracy,· Interesującą i rozwijającą pracę,· Zaplecze szkoleniowe,· Przyjazną atmosferę w miejscu pracy !!!Wynagrodzenie ustalane indywidualne i uzależnione od zaangażowania w pracę.Tylko dłuższa współpraca.Kontakt pod nr. 51*******30CV proszę przesyłać na adres tomek małpa motoszafa.comlub przez fanpage MotoSzafa - ubierz się na motocykl

Obsługa allegro, sklepu internetowego. Suplementy diety.
Obsługa allegro, sklepu internetowego. Suplementy diety.
30+ kilka dni temu

Dzień dobry,Szukamy osób z doświadczeniem w sprzedaży internetowej.Wymagamy wysokiej kultury osobistej w rozmowie z klientami, a także dobrą znajomość i sprawną obsługę komputera. Proponujemy jednozmianowy system pracy, przewidziany w godzinach 7-15. Firma znajduje się w Piasku 43-211. Możliwości rozwoju premiowania od uzyskanego obrotu. Przyjemna atmosfera w firmie.Proszę wyłącznie o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam Marcin.

Kompleksowa obsługa i prowadzenie sklepu internetowego B2B
Kompleksowa obsługa i prowadzenie sklepu internetowego B2B
2800 zł
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Jesteśmy znanym na rynku obuwniczym dystrybutorem obuwia damskiego męskiego  i dziecięcego ,produkujemy pod markami własnymi takimi jak evento , news , unisoft oraz na zlecenie innych firm .Prowadzimy sprzedaż na terenie całej Polski . Poszukujemy osoby  do prowadzenia sprzedaży obuwia B2B  poprzez platformę "Idosell"Mile widziane doświadczenie w branży modowej a szczególnie rynku obuwniczego . Szukamy osoby ambitnej i sumiennej, która chce się rozwijać zawodowo, wierzymy że zaangażowanie i zaufanie to jeden z kluczy do sukcesu.  Twój zakres obowiązków:Kompleksowe prowadzenie sklepu on-line B2BProfesjonalna obsługa klienta przez e-mail i telefon.Wystawianie dokumentów sprzedaży: WZ ,FV ,paragonWystawianie listów przewozowych Nasze wymagania: znajomość pakietu MS Officeznajomość obsługi programów graficznychkomunikatywna znajomość języka angielskiegopoczucie estetykielastyczność, samodzielność w pracyDoskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu. Co oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.stabilne warunki zatrudnieniaUmowa na pełny etatotwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązańPraca w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowejMiejsce pracy Nowy Sącz ul. Chopina 7 Jeśli jesteś zainteresowany/a , prześlij proszę swoje CV .Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami w celu umówienia spotkania .

sklepu z obuwiem sprzedawca
sklepu z obuwiem sprzedawca
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię sprzedawcę do sklepu z obuwiem dziecięcym w Radomiu i obsługi sprzedaży w sklepie internetowym. Praca na cały etat. Obowiązki: przemiła i pomocna obsługa klienta, dbanie o wizerunek sklepu, obsługa podstawowych programów komputerowych. Wymagania: obsługa sklepu stacjonarnego oraz internetowego, cierpliwość do małych klientów, zaangażowanie, uśmiech na twarzy i chęć do pracy. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem

Obsluga sklepu internetowego
Obsluga sklepu internetowego
3500 zł
30+ kilka dni temu

Oferta Pracy: Asystent ds. Obsługi Sklepu Internetowego (Pół Etatu) - Ustanów Lokalizacja: Ustanów Rodzaj zatrudnienia: Pół etatu, godziny poranne Opis stanowiska: Do naszego dynamicznie rozwijającego się sklepu internetowego poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. Obsługi Sklepu Internetowego SmartEar.pl (sklep dla dzieci z wadą słuchu). Praca ta obejmuje szeroki zakres obowiązków związanych z codzienną działalnością sklepu, w tym obsługę komputera i systemu sklepowego, pakowanie paczek, przyjmowanie dostaw oraz inne zadania zlecone przez kierownictwo. Główne obowiązki: • Efektywna obsługa systemu sklepowego • Pakowanie i przygotowywanie paczek do wysyłki • Przyjmowanie i kontrola dostaw • Utrzymanie porządku w miejscu pracy Wymagania: • Sprawna obsługa komputera • Zdolności organizacyjne i skrupulatność • Zaangażowanie i odpowiedzialność • dodatkowym atutem będą: Umiejętności manualne i szycia na maszynie Oferujemy: • Miłą atmosferę pracy w zespole • Elastyczne dopasowanie godzin pracy • Możliwość zdobycia doświadczenia w e-commerce • szkolenie Aplikacja: Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV

Zatrudnię do pracy w sklepie MOTOCYKLOWYM
Zatrudnię do pracy w sklepie MOTOCYKLOWYM
30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do pracy w sklepie z motocyklami, częściami oraz odzieżą motocyklową. Praca w sklepie stacjonarnym w Nowym Targu oraz obsługa sklepu internetowego.

Sprzedawca sklep z odzieżą dziecięca
Sprzedawca sklep z odzieżą dziecięca
Zakopane 30+ kilka dni temu

Poszukujemy sprzedawcy (kobieta) do sklepu z zabawkami i odzieżą dziecięca w Zakopanem Do obowiązków osoby zatrudnionej bedzie należało: * Obsługa klienta * Przyjmowanie i rozkładanie towaru * Dbanie o wygląd i estetyke sklepu *Obsługa mediów społecznościowych oraz sklepu internetowego Oczekujemy: * Kultury osobistej * Punktualność * Umiejętność pracy w zespole * Dyspozycyjności *Znajomośc obsługi komputera *Sprawne działanie w mediach społecznosciowych Stawka godzinowa Umowa o pracę Wyślij swoje CV Skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami! ZAPRASZAMY! Zakopane

Spec. ds. e-Commerce z doświadczeniem w obsłudze Baselinker i Allegro
Spec. ds. e-Commerce z doświadczeniem w obsłudze Baselinker i Allegro
30 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Specjalisty ds. e-Commerce, która będzie odpowiedzialna za skuteczną obsługę sklepu internetowego oraz platformy Allegro. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczową rolę w zarządzaniu asortymentem, realizacji zamówień oraz obsłudze klientów.Zakres obowiązków:Skuteczna obsługa sklepu internetowego, w tym dodawanie nowych produktów, zarządzanie ofertami i kategoriami.Monitorowanie i aktualizacja stanów magazynowych oraz cen produktów.Zarządzanie i optymalizacja ofert na platformie Allegro.Przyjmowanie, realizacja i monitorowanie zamówień klientów.Obsługa korespondencji e-mail z klientami w celu udzielania odpowiedzi na pytania oraz rozwiązywania problemów.Współpraca z zespołem w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów i utrzymania wysokiej jakości usług.Wymagania:Doświadczenie w obszarze obsługi sklepu internetowego, w tym znajomość platformy Baselinker.Znajomość platformy Allegro oraz umiejętność prowadzenia ofert na tej platformie.Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania asortymentem.Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów oraz elastyczność w działaniu.Umiejętność efektywnej komunikacji z klientami.Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.To oferujemy:Pracę w dynamicznym zespole w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.Stabilne zatrudnienie.Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze e-commerce.Atrakcyjne wynagrodzenie.

Pracownik obsługi sprzedaży internetowej
Pracownik obsługi sprzedaży internetowej
9776.29 zł
Mszana Dolna 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby z doświadczeniem, ambitnej, zorganizowanej i samodzielnej, do pracy w sklepie internetowym. W zakresie zadań będą prace związane z prowadzeniem marketingu i promocji firmy oraz bieżąca obsługa sklepu internetowego na platformie RedCart, Allegro, Erli. Wymagamy doświadczenia na internetowych platformach zakupowych. Oferujemy stabilne zatrudnienie, dobre wynagrodzenie wraz z pakietem medycznym.

Pracownik sklepu internetowego
Pracownik sklepu internetowego
11000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

 Miejsce pracy: Szyszkowa 56 Warszawa Obowiązki:kompleksowa obsługa zamówień w sklepie internetowym przygotowanie zamówień do wysyłek z magazynuobsługa panelu administracyjnego sklepu internetowego platforma Shoper,obsługa portalu Allegroobsługa reklamacji i zwrotówkontrola stanów magazynowychumiejętności pracy pod presją czasu Nasze wymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dużym atutemsamodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówdodatkowym atutem będzie znajomość systemu Baselinkeroraz umiejętności pracy na prostych programach graficznych Oferujemy:przeszkolenie do wykonywanej pracy,zatrudnienie na umowę zlecenieprzyjazną atmosferę pracypracę od poniedziałku do piątku 

Specjalista ds.obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds.obsługi sklepu internetowego
Tarnobrzeg 30+ kilka dni temu

Poszukujemy energicznej i zorientowanej na klienta osoby, gotowej dołączyć do naszego zespołu jako Doradca Klienta w naszym sklepie internetowym. Jeśli jesteś komunikatywny, entuzjastyczny, a obsługa klienta to twój świat, to ta rola jest dla Ciebie!Miejsce pracy: TarnobrzegJeśli...Drzemie w Tobie pasjonat ogólnie pojętego e-commerce,Jesteś osobą otwartą na kontakt z innymi ludźmi,Samodzielnie organizujesz swoją pracę i nie masz problemu z wyznaczaniem priorytetów,Kreatywność to Twoja mocna strona,Jesteś osobą komunikatywną i posiadasz umiejętność pracy w zespole,Posiadasz pozytywne podejście do obsługi klienta i gotowość do nauki.Co będzie należało do Twoich codziennych zadań?Kontakt z Klientami sklepu internetowego,Nadzór nad funkcjonowaniem sklepu internetowego Realizacja i obsługa logistyczna zamówień,Realizacja planów sprzedażowych,Wystawianie aukcji internetowychNadzorowanie wdrożeń nowych rozwiązań w sklepie internetowym,Przygotowywanie zestawień i raportów sprzedażowych.Dołącz do nas jeśli chcesz:Mieć stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Pracować z produktami medycznymi Mieć realny wpływ na kształtowanie swojej pracy,Znaleźć miejsce pracy z przyjemną atmosferą i zespołem współpracowników gotowych pomóc Ci od pierwszego dnia,

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
2500 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Oczywiście, możemy dodać do ogłoszenia o pracę informację o obsłudze zwrotów. Oto zaktualizowana treść:Tytuł Ogłoszenia: Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego i MagazynuFirma: Luvu.plLokalizacja: KatowiceOpis stanowiska: Jesteśmy w poszukiwaniu dynamicznej i kompetentnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Sklepu Internetowego i Magazynu. Dołącz do naszego zespołu, aby odgrywać kluczową rolę w działaniach naszego e-commerce. Twoje obowiązki będą obejmować:Pakowanie i wysyłanie zamówień.Profesjonalna obsługa klienta przez e-mail i telefon.Zarządzanie kontami na platformach sprzedażowych jak Allegro, OLX oraz w naszym sklepie internetowym.Tworzenie i zarządzanie atrakcyjnymi ofertami produktów.Obsługa systemu zarządzania zamówieniami Baselinker.Wykonywanie drobnych prac magazynowych.Efektywna obsługa zwrotów i reklamacji, zapewniając wysoki standard satysfakcji klienta.Wymagania:Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu.Znajomość obsługi komputera i podstawowych narzędzi biurowych.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia.Przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV

Praca
Praca
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, WYKOŃCZENIOWYCH, WYPOSAŻENIA DOMU I OGRODU. - sprzedaż bezpośrednia w sklepie stacjonarnym w Złotokłosie - obsługa zamówień ze sklepu internetowego, - ofertowanie (umiejętność czytania projektów budowlanych) - zamówienia, kontrola dostaw orz ekspozycja towaru w sklepie Wymagania: - doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i internetowej 1 rok - podstawowa znajomość MS Office, - podstawowa znajomość programów graficznych, - podstawy księgowości dotyczące sprzedaży, - wykształcenie wyższe/student

Pracownik sklepu internetowego
Pracownik sklepu internetowego
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Pracownik Sklepu Internetowego Co będzie należało do Twoich obowiązków? - Zarządzanie cennikami oraz ofertami - Zarządzanie katalogiem produktowym, - Platforma baselinker, allegro itp - Bieżąca aktualizacja nowych produktów, - Obsługa facebook, instagram - Obsługa zamówień, - Współpraca z innymi działami firmy Jakich cech / umiejętności szukamy? - Umiejętność obsługi sklepu w systemie Prestashop - Doświadczenie w pracy przy wystawianiu produktów, praca w sklepie internetowym (warunek konieczny) - Potrafisz myśleć logicznie i analitycznie, - Wiesz jak dbać o najmniejsze szczegóły - Jesteś sumienny/a i dążysz do wyznaczonego celu, - Jesteś uczciwy/a, - Jesteś osobą pozytywną i ambitną, Co oferujemy? - Przyjazną atmosferę, - Pełne wsparcie we wdrożeniu w struktury firmy, - Szukamy osoby do pracy stacjonarnej lub zdalnej Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Praca biurowa — Specjalista e-commerce, Allegro, Sklep Internetowy
Praca biurowa — Specjalista e-commerce, Allegro, Sklep Internetowy
Bochnia 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu w sklepie internetowym, specjalizującym się w sprzedaży części zamiennych do urządzeń AGD.Poszukujemy osoby zajmującej się rozwojem sklepu internetowego i platformami marketplace.Główne obowiązki:Wystawianie ofert produktów na sklepie internetowym oraz Allegro Tworzenie atrakcyjnych opisów produktów, które przyciągną uwagę klientów przy zachowaniu zasad SEO i wewnętrznych wytycznychUmiejętność analizy obecnych ofert i znajdowania rozwiązań naprawczych mających na celu zwiększenie ich sprzedażyOrientacja w środowisku sklepu internetowego (podstawy HTML)Obsługa programów graficznych w celu obróbki zdjęć produktowychDodatkowe możliwości rozwoju:Tworzenie reklam internetowych Allegro Ads, Google AdsOpieka nad sklepem internetowym, rozwijanie jego atrakcyjności, dodawanie nowych zakładek na stronęWymagania:Analityczne myślenie i dobra organizacja własnej pracyUmiejętności organizacyjne i zwracanie uwagi na szczegółyBiegłość w obsłudze komputera i technologiach cyfrowychDoświadczenie w pracy z Baselinker oraz platformie sklepu internetowego np. ShoperOferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub innej formy współpracy (umowa zlecenie, kontrakt B2B) do ustaleniaStałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 8-16Lokalizacja: Bochnia, ul. Łany (okolice Galerii Rondo)Zarządzamy procesem rekrutacji tylko poprzez platformę OLX, dlatego należy składać aplikacje wyłącznie za pośrednictwem tego kanału.

Obsluga sklepu internetowego i sprzedawca
Obsluga sklepu internetowego i sprzedawca
3500 zł
Zgierz 30+ kilka dni temu

Cześć! To ogłoszenie ma jeden cel: znaleźć świetnego sprzedawcę, który sprawnie ogarnie obsługę naszego sklepu internetowego (PrestaShop) i zadba o to, by odwiedzający nas klienci czuli się tak komfortowo, jak podczas wizyty u dobrego znajomego. Szukamy osoby kreatywnej i naładowanej pozytywną energią, która odważnie stawi czoła nowym wyzwaniom i złapie świetny kontakt z klientem. Idealny kandydat musi wyróżniać się wysoką kulturą osobistą i umiejętnością organizacji czasu, a także skrupulatnym wykonywaniem swoich obowiązków bez konieczności ciągłego dmuchania mu na kark ;-). Konieczne jest doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego (w naszym przypadku jest to PrestaShop), wystawianiu dokumentów sprzedażowych (Subiekt GT) i obsłudze klienta. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym plusem. Estetyka odgrywa ogromną rolę w naszej działalności, dlatego byłoby idealnie, gdybyśmy nadawali na podobnych falach – aby to sprawdzić, zapraszamy do odwiedzenia naszych mediów społecznościowych plastiflora. Jeśli interesujesz się designem, wystrojem wnętrz, florystyką… wielokrotnie słyszała/eś, że masz dobre wyczucie stylu… lubisz ludzi i potrafisz złapać z nimi dobry kontakt, a sprzedaż i obsługa sklepu internetowego nie mają przed Tobą żadnych tajemnic – to zdaje się, że czekamy właśnie na Ciebie! Ślij CV i naskrob kilka słów o sobie :-). Co będziesz robić? – Obsługiwać nasz sklep internetowy (PrestaShop), dodawać nowe produkty, aktualizować jego szatę graficzną i realizować sprzedaż (spokojnie, nauczymy Cię ). – Wystawiać dokumenty sprzedażowe w systemie Subiekt GT. – Obsługiwać klientów na terenie naszego sklepu stacjonarnego. – Odpowiadać na maile wysyłane przez naszych klientów.

Sklep internetowy
Sklep internetowy
3500 zł
Pułtusk 30+ kilka dni temu

Sklep z obuwiem i odzieżą B-Biżu zatrudni młode, komunikatywne kobiety do prowadzenia sklepu internetowego .Do zadań będzie należało:-zdjęcia i opis produktów-nagrywanie filmów i relacji na facebooka / instargrama/tiktoka-obsługa instagrama i facebooka,tiktoka-sprzedaż produktów ,utrzymywanie kontaktu z klientem -pakowanie i wysyłanie paczek Nasz facebook B-Biżu Jeśli lubisz modę , jesteś otwarta i nie boisz się występów publicznych to to jest praca właśnie dla Ciebie.Praca w Pułtusku.CV+zdjęcie na adres e-mail

Specjalista do obsługi e-comerce Allegro oraz Sklep Internetowy
Specjalista do obsługi e-comerce Allegro oraz Sklep Internetowy
30+ kilka dni temu

TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEMDzień dobry, Firma DOMA poszukuje osoby do obsługi Allegro oraz sklepu internetowego. Jeżeli jesteś skrupulatna/y, dokładna/y i "szybka/i" zapraszamy!Wymagania:• znajomość oprogramowania IAI Shop firmy IdoSell oraz Comarch OPTIMA• biegła obsługa komputera (obsługa MS Office oraz Excel),• znajomość portalu Allegro,• spostrzegawczość;• umiejętność koncentracji na powierzonym zadaniu;• dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.• dynamizm, samodzielność i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań;Obowiązki:• dodawanie nowych produktów na stronę internetową,• dodawanie nowych produktów na Allegro,• obsługa zamówień (drukowanie listów przewozowych, dopinanie spraw z klientem)• pilnowanie stanów magazynowych,• obsługa klientów Allegro / sklep,• pilnowanie cen oraz marży, Oferujemy:• stabilne zatrudnienie,• pełne wsparcie w początkowym okresie Twojej pracy,• miłą atmosferę,• możliwość rozwijania swoich umiejętności,• praca w nowym biurze z profesjonalnym sprzętemCV wraz ze zdjęciem prosimy przesyłać na e-mail podany w ogłoszeniu.