Sortowanie:
Znaleziony: 73 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Obsługa sprzedaży internetowej
Obsługa sprzedaży internetowej
nowe Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

bielizna9.commiejsce pracy: Bydgoszcz, ul. Szajnochy 9A  Firmą działa na rynku od 30lat. Zatrudniamy aktualnie 5 osób.Poszukujemy osoby na stanowisko: obsługa sprzedaży internetowej na allegro i w sklepie internetowym. Zakres obowiązków na stanowisku:wprowadzanie i aktualizacja informacji dotyczących produktów ( zdjęć, cen, opisów) w sklepie internetowymwprowadzanie ofert sprzedaży na Allegro,przygotowywanie wysyłek ze sprzedanymi produktami (wystawianie paragonów, faktur sprzedaży i pakowanie paczek),przyjmowanie dostaw towarów,telefoniczna i mailowa obsługa klienta. Wymagania:obsługa komputerarzetelność i wysoka kultura osobista,kreatywnośćsamodzielność i umiejętność organizowania swojej pracy,Mile widziane:znajomość komputerowej obróbki zdjęć,doświadczenie handlowe w obsłudze klienta, Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na cały etat w oparciu o umowę zlecenie - po okresie próbnym 3 miesiące możliwość zmiany na umowę o pracę,przyjazne środowisko pracy,pracę dającą możliwość wdrażania własnych pomysłów,godziny pracy od 7.00 do 15.00wynagrodzenie 4300zł brutto  Co należy zrobić, aby do nas dołączyć Przesłać do nas swoje CV ze zdjęciem Uwaga - Skontaktujemy się tylko z wybranymi przez nas kandydatami.Przesłane do nas CV winno zawierać klauzulę o ochronie danych osobowych: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.).

Obsługa sprzedaży internetowej
Obsługa sprzedaży internetowej
Dzierżoniów 14 dnia plecy

Firma w branży sprzedaży internetowej zajmująca się: automatyką do bram, systemy monitoringu, alarmy, domofony itp., poszukuje pracownika do wsparcia w szybko rozwijającym się kanale sprzedaży (obsługi Allegro, Ebay, Amazon, sklep internetowy itp.).Poszukujemy młodego pracownika/pracownice do których zadań będzie należało:sprzedaż produktów w kanale e-commercekontakt mailowy i telefoniczny z klientemwystawianie dokumentów sprzedażyuczestniczenie w rozwijaniu sprzedaży krajowej i zagranicznejOferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracępracę w młodym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmiepracę z renomowanymi markami produktówCzego oczekujemy:wysokiej kultury osobistejzdolności samodzielnego rozwiązywania problemówdokładności i starannościznajomość oprogramowania Word, Excelmile widziana znajomość języka angielskiegomile widziane doświadczenie w e-commerce na podobnym stanowiskumile widziana znajomość platform Allegro, Ebay, AmazonPraca w godz. 8-16Wyślij do nas aplikację klikając przycisk Napisz wiadomość.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Praca w sklepie komputerowym / obsługa sprzedaży internetowej
Praca w sklepie komputerowym / obsługa sprzedaży internetowej
3200 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jako serwis i sklep komputerowy prowadzimy z powodzeniem salon na Warszawskim Bemowie.Zajmujemy się sprzedażą sprzętu komputerowego: laptopów, komputerów stacjonarnych, drukarek oraz peryferii.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Handlowiec.Praca od poniedziałku do piątku godzinach 10-18 jedna sobota w godzinach 11-15.Oczekujemy:- Znajomości branży komputerowej- Umiejętności pracy z klientem- Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole* Mile widziane doświadczenie w kontakcie z klientemZakres obowiązków:- Realizacja strategii sprzedażowej firmy- Sprzedaż stacjonarna urządzeń IT - Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- Kompleksowa obsługa Klienta w salonie stacjonarnym- Obsługa aukcji internetowych na portalach aukcyjnych- Kontakt telefoniczny z klientem- Dbanie o aktualność ofert na portalach aukcyjnychOferujemy:- Atrakcyjne wynagrodzenie- Elastyczne godziny pracy- Pracę młodym, perspektywicznym zespoleProsimy o przesyłanie CV - praca od zaraz.

sklepu z obuwiem sprzedawca
sklepu z obuwiem sprzedawca
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię sprzedawcę do sklepu z obuwiem dziecięcym w Radomiu i obsługi sprzedaży w sklepie internetowym. Praca na cały etat. Obowiązki: przemiła i pomocna obsługa klienta, dbanie o wizerunek sklepu, obsługa podstawowych programów komputerowych. Wymagania: obsługa sklepu stacjonarnego oraz internetowego, cierpliwość do małych klientów, zaangażowanie, uśmiech na twarzy i chęć do pracy. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem

Asystent działu sprzedaży
Asystent działu sprzedaży
Kluczbork 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZapraszam do udziału w rekrutacji. Zapewniamy możliwość rozwoju, udział w międzynarodowych targach i poszerzenia horyzontów. Twój zakres obowiązków: - obsługa zamówień i realizacji kontraktów, - obsługa sprzedaży internetowej, - nadzór nad ekspozycją kolekcji; - raportowanie sprzedaży i poziomu realizacji celów; - aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę Klienta; - przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą; - sporządzanie grafików pracy, zestawień na potrzeby przełożonego. Wymagania: - prawo jazdy kat. B, - znajomość oprogramowania Comarch.

Praca
Praca
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, WYKOŃCZENIOWYCH, WYPOSAŻENIA DOMU I OGRODU. - sprzedaż bezpośrednia w sklepie stacjonarnym w Złotokłosie - obsługa zamówień ze sklepu internetowego, - ofertowanie (umiejętność czytania projektów budowlanych) - zamówienia, kontrola dostaw orz ekspozycja towaru w sklepie Wymagania: - doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i internetowej 1 rok - podstawowa znajomość MS Office, - podstawowa znajomość programów graficznych, - podstawy księgowości dotyczące sprzedaży, - wykształcenie wyższe/student

Specjalista ds Sprzedaży Internetowej
Specjalista ds Sprzedaży Internetowej
Jelenia Góra wczoraj

Jesteśmy największym sklepem rowerowym w Jeleniej Górze. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds Sprzedaży InternetowejZakres obowiązków:obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne;wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej;utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego;doradztwo telefoniczne/mailowe w oparciu o znajomość asortymentu;realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek.Nasze wymagania:doświadczenie w sprzedaży internetowej oraz wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe;komunikatywność;biegła obsługa komputera, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;znajomość programów do obróbki zdjęć;znajomość branży rowerowej - mile widziana;nastawienie na najwyższe standardy w obsłudze i podejściu do klienta.To oferujemy:stałą pracę w stabilnej firmie;po okresie próbnym praca na pełny etat (umowa o pracę);przyjazną atmosferę pracy;możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o szkolenia branżowe;zniżki pracownicze na zakupy.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce
Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce
21775 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:Obsługa klientów telefonicznie i elektroniczniePrzedsprzedażowa obsługa klientów – odpowiedzi na pytania klientów, doradztwo w zakresie oferty, Tworzenie aukcji na portalach takich jak: Allegro,Sprzedażowa obsługa klientów – zamówienia, zapytania o zamówienia, wystawianie listów przewozowych, dokumentów sprzedażowych, Współpraca z działem magazynu w celu realizowania zadań sprzedażowych, Posprzedażowa obsługa klientów – reklamacje, pytania posprzedażowe, zwroty Wymagania:Wykształcenie min. średnieDoświadczenie w sprzedaży internetowej i obsłudze klientaKomunikatywnośćUmiejętność organizowania pracy własnejUmiejętność współpracyMotywacja do szybkiego uczenia sięUmiejętność rozwiązywania problemów Mile widziane:Doświadczenie w obsłudze platform i systemów sprzedażowychZnajomość pakietu Microsoft officeStatus studenta Oferujemy:Umowa zlecenie (8h dziennie)Narzędzia: Komputer i telefon stacjonarny

Pracownik obsługi e-commerce (Nr ref. RNP 016/24)
Pracownik obsługi e-commerce (Nr ref. RNP 016/24)
Żory 9 dni plecy

Stabilna firma z okolic Żor, w związku z dalszym rozwojem, poszukuje Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:Pracownik obsługi e-commerce(nr ref. RNP/016/24)Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała obsługa sklepu internetowego, portali sprzedaży internetowej (np. Amazon, eBay) oraz korespondencja mailowa z Klientami związana z zamówieniami.Wymagania stawiane kandydatom:doświadczenie na podobnym stanowisku,bardzo dobra obsługa komputera – w szczególności Excel, poczta elektroniczna,swobodne poruszanie się po portalach sprzedaży internetowej,bardzo dobra znajomość języka angielskiego,dokładność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy,Oferujemy:stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,korzystne wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowania,stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferze, Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie cv na nasz adres email.W temacie wiadomości prosimy o podanie numery referencyjnego: RNP/016/24Informujemy, iż będziemy kontaktować się tylko z wybranymi Kandydatami/Kandydatkami spełniającymi wymagania oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Doradca klienta/Specjalista ds. sprzedaży internetowej / Allegro/OLX
Doradca klienta/Specjalista ds. sprzedaży internetowej / Allegro/OLX
Opoczno 30+ kilka dni temu

ANTIK-HOLZ jest polską manufakturą tworzącą tradycyjne oraz nowoczesne elementy wystroju wnętrz ze starego drewna. Firma działa na rynku ponad 10 lat spełniając najwyższe standardy wyznaczone przez producentów w branży. Z biegiem lat działalność firmy rozwinęła się na szeroką międzynarodową skalę.Obecnie szukamy osoby na stanowisko:Doradca klienta/Specjalista ds. sprzedaży internetowej / Allegro/OLXMiejsce wykonywanie pracy: FałkówDo obowiązków przyszłego pracownika należeć będą:·        telefoniczna i mailowa obsługa klienta – doradztwo i sprzedaż·        obsługa kont na platformie Allegro, Olx, itp.·        optymalizacja i rozwój procesów sprzedaży·        tworzenie opisów i aktualizacja ofert internetowych na różnych platformach sprzedażowych·        tworzenie strategii marketingowej i kształtowanie polityki cenowej·        nadzór nad realizacją zamówień·        obsługa posprzedażowa klienta·        raportowanie realizacji planów sprzedaży,·        analizowanie rynku i monitorowanie działań konkurencji·        obsługa zamówień (listy przewozowe, paragony, faktury, dopinanie spraw z klientem),Od kandydatów oczekujemy:·        doświadczenia w sprzedaży na Allegro, Olx·        umiejętność tworzenia kampanii Allegro Ads,·        doświadczenia w zarządzaniu procesem i organizacją sprzedaży internetowej,·        komunikatywność i samodzielność w pracy,·        zaangażowanie·        mile widziana znajomość języka angielskiego lub innego języka obcegoZe swojej strony oferujemy:·        pracę pełną wyzwań w firmie o stabilnej pozycji na rynku,·        możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu,·        stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,·        dodatkowe premie za osiągane wyniki,·        możliwość rozwoju zawodowego,·        wysokie wynagrodzenie,*Prosimy o wysyłanie CV osób z doświadczeniem.Nie ma możliwości pracy zdalnej.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez portal OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik biurowy, internetowa obsługa sklepu Ebay, Kaufland
Pracownik biurowy, internetowa obsługa sklepu Ebay, Kaufland
Szczecin 16 dni plecy

Jesteśmy firmą Procent Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbiu zajmującą się kompletowaniem zamówień oraz wysyłką produktów domowego użytku.Siedziba firmy znajduje się w kompleksie Panattoni "BREEAM" Kniewska 35,37 (Szczecin,Dąbie) .Szukamy osób na stanowisko: Pracownik biurowy, obsługa sklepu internetowegoTwój zakres obowiązków: -Doświadczenie na podobnym stanowisku- Kompleksowa obsługa platform sprzedażowych- Tworzenie i optymalizacja list produktów na platformach sprzedażowych: ebay, kaufland itp.,- Weryfikacja poprawności ofert,- Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi (Ebay i Kaufland), - Analiza trendów e-commerce oraz efektywności podejmowanych działań, - Obsługa zamówień (odpisywanie na maile od klientów) -Wspieranie działań operacyjnychNasze wymagania:- Dobra znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- Dobra znajomość pakietu MS Office- Kreatywność, nastawienie na działania i wyniki-Chęć rozwoju własnych kompetencji oraz umiejętność- Podstawowa znajomość i obsługa programów graficznych, obróbka zdjęć- Doświadczenie oraz wiedza w sprzedaży internetowej- Terminowość w realizowaniu zadań

Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej - branża muzyczna
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej - branża muzyczna
3500 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko  : Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej płyt CD i płyt winylowychOpis stanowiska : - obsługa sprzedaży na platformach internetowych, głównie allegro.pl, empik.com -koordynowanie realizacji    zamówień, mailowa i telefoniczna obsługa klienta itp.- przygotowywanie dokumentów transportowych i sprzedażowych w systemie- przygotowywanie opisów i treści na stronę- monitorowanie rynku wydawnictw płytowych-przyjmowanie dostaw towarów-pakowanie zamówień do wysłaniaOferujemy:pracę w bardzo ciekawej branży muzycznej, płyty z muzyką na cd, winylachstabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracępracę w miłej atmosferze, niedużej rodzinnej firmygodziny pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30,możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji i doswiadczenia w firmie z wieloletnim stażem na rynkuwysokość wynagrodzenia uzależniona od wiedzy i wykonywanych obowiązkówWymagania:bardzo dobra znajomośc obsługi komputera oraz pakietu Ms Officepraktycznej znajomosci obsługi platform sprzedażowychdokładność, komunikatywność i precyzja oraz zaangażowanie w pracęzamiłowanie, pasja do muzyki i ogólna wiedza muzyczna - konieczniebardzo dobra organizacja pracyumiejętność pracy pod presją czasuchęć do pracy i pozytywne nastawienieInformacje o firmie Hurtownia Muzyczna BIS to firma obecnie specjalizująca się w sprzedaży internetowej płyt CD i winylowych z muzyką, realizująca zamówieniana terenie całej Polski i nie tylko. Z sukcesem działamy na rynku muzycznym od 1991 roku.

Pracownik biurowy - specjalista ds. sprzedaży internetowej
Pracownik biurowy - specjalista ds. sprzedaży internetowej
Kielce 16 dni plecy

Firma Dianormet Sp. z o.o. Sp. k. zatrudni pracownika biurowego przy sprzedaży internetowej. Firma Dianormet posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży maszyn oraz narzędzi diamentowych, ściernych, pomiarowych dla przemysłu kamieniarskiego, szklarskiego, budowlanego i obróbki metaliMiejsce pracy: Bilcza, ul. CisowaWymagania:Wykształcenie min. średnie, preferowane techniczneBiegła obsługa komputera i pakietu MS OfficeAtutem będzie umiejętność obsługi programów graficznych oraz programu fakturowego OPTIMAMile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuDokładność, kreatywnośćZakres obowiązków:Obsługa zamówień wpływających do sklepu internetowego, allegroObsługa programu fakturowego OPTIMAUmieszczanie ofert produktowych w serwisie internetowymTworzenie ofert handlowych, promocyjnych, działania marketingowePrzygotowanie i nadawanie przesyłek dla firm kurierskichMailowa i telefoniczna obsługa klientaAktualizacja treści w sklepie; opisów produktów, zdjęć, filmówOferujemy:Praca od pon - pt w godz 8-16Umowa o pracę na pełny etatAtrakcyjne wynagrodzenie (podstawa i premia za osiągane wyniki)

Pracownik biurowy, Sprzedaż Allegro - Sello, Zamówienia, OLX, Strona
Pracownik biurowy, Sprzedaż Allegro - Sello, Zamówienia, OLX, Strona
16 dni plecy

FIRMA FARMER Hurtownia Rolniczo-Ogrodnicza jako prężnie rozwijająca się w naszym rejonie szczególnie w sprzedaży internetowej poszukuję osobę do obsługi Systemów sprzedażowych oraz przyjmowaniu zamówień.Zakres obowiązków:Nadzór nad systemem sprzedaży, (Sello, Subiekt i inne)Sprzedaż i obsługa portali internetowychTele-konsultingZamówieniaPraca ze względu na specyfikę produktową tylko na miejscu w firmie.Praca w grupiePraca również w sobotyPraca przy komputerze w 90%Przyuczenie na miejscu w firmie.Wymagane doświadczenie w obsłudze Programów podstawowych typu Excel, Word, Paint, Subiekt itp., reszta możliwość przyuczenia.Nasza strona www.ifarmer.plPraca w biurze w Pińczycach.Zapraszamy do kontaktu:tel.: 66*****43

Poszukujemy Specjalistki / Specjalisty e-commerce w branży zabawkowej
Poszukujemy Specjalistki / Specjalisty e-commerce w branży zabawkowej
Łódź 30+ kilka dni temu

O nasFirma Artyk Sp. z o.o., jedna z największych firm w branży zabawkarskiej, obecna na rynku polskim oraz zagranicznym od 35 lat.W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Specjalistka / Specjalista e-commerce.Twój zakres obowiązków· Kompleksowa obsługa sprzedaży e-commerce,· Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta,· Realizacja zamówień oraz obsługa posprzedażowa,· Wystawianie ofert sprzedaży na stronie internetowej oraz innych marketplace'ach,· Rozwijanie relacji z potencjalnymi i obecnymi kontrahentami,· Aktywne poszukiwanie i inicjowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż.Nasze wymagania· Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży na samodzielnym stanowisku oraz biegła znajomość branży e-commerce,· Znajomość platform sprzedażowych,· Bardzo dobra znajomość pakietu Office,· Umiejętność obsługi sklepów www,· Umiejętność pracy w zespole,· Umiejętność organizowania pracy własnej,· Dodatkowy atutem będzie znajomość Comarch ERP XL.To oferujemy· Stabilne zatrudnienie: pełny etat w oparciu o umowę o pracę (od poniedziałku do piątku) oraz dwuskładnikowe wynagrodzenie (wynagrodzenie stałe + prowizja od sprzedaży),·Wynagrodzenie zawsze na czas,· Możliwość pracy hybrydowej,· Pracę w zgranym i przyjaznym zespole,· Niezbędne narzędzia do pracy,· Możliwość rozwoju własnych kompetencji oraz poszerzenia wiedzy poprzez udział w szkoleniach,· Dużą samodzielność w działaniu,· Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym. Benefity· elastyczny czas pracy,· zniżki na firmowe produkty i usługi,· służbowy laptop i telefon,· brak dress code’u.                          

sprzedawca w sklepie internetowym
sprzedawca w sklepie internetowym
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWymagania: - osoba po 30 roku życia - pozostająca bez zatrudnienia - umiejętność posługiwania się komputerem - mile widziana znajomość obsługi portalu Allegro, ERLI oraz programu PRESTASHOP i SUBIEKT - doświadczenie w obsłudze klienta - doświadczenie w sprzedaży internetowej oraz e-commerce będzie dodatkowym atutem Zakres obowiązków: • przygotowywanie opisów produktów oraz ustalanie ich cen • wystawianie aukcji allegro • kontrola zamówień • obsługa reklamacji i zwrotów Oferujemy: -umowę o pracę w pełnym wymiarze - miłą atmosferę pracy

Sprzedawca w sklepie sportowym / Sprzedawca internetowy
Sprzedawca w sklepie sportowym / Sprzedawca internetowy
30+ kilka dni temu

Zajmujemy się asortymentem najpopularniejszych marek sportowych na świecie, takich jak Nike, Adidas, New Balance, Champion, Converse, Reebok, Vans, Puma. Zatrudnię osobę do pracy jako sprzedawca obuwia i odzieży sportowej na sklepach stacjonarnych lub przy sprzedaży internetowej. -> Oferta na płatny staż (wynagrodzenie 1489 zł brutto z UP + dodatek do uzgodnienia). -> W ramach zatrudnienia, także możliwość odbycia praktyk zawodowych Po zakończeniu stażu, możliwość zatrudnienia na umowę o pracę. Praca w Tarnowie w godzinach 10-18. Wymagania: - dobra obsługa komputera, - mile widziane doświadczenie w sprzedaży stacjonarnej lub sprzedaży internetowej (w tym prowadzenie kont i kampanii reklamowych na Fb, Ig, itp.), - zaangażowanie i chęci do nauki Zapewniamy: - dobrą atmosferę w pracy, - możliwość rozwoju, - pracę w zgranym zespole, - dodatkowe premie CV proszę wysyłać na adres mailowy: praca[małpa]karolina-sport.pl lub przez formularz ogłoszenia. Skontaktujemy się w wybranymi kandydatami, w celu dalszego procesu rekrutacji. Siedziba firmy: Krakowska 8, 33-100 Tarnów

Praca w sklepie internetowym z artykułami dla zwierząt
Praca w sklepie internetowym z artykułami dla zwierząt
Łódź 16 dni plecy

Poszukujemy osoby do pracy w rozwijającym się internetowym sklepie z artykułami dla zwierząt. Praca w godzinach 9.00-17.00 pon.-piątek i 9.00-14.00 w co drugą sobotę. Wynagrodzenie netto 3222 zł/m-c plus premia od obrotów. Zakres obowiązków: obsługa sprzedaży internetowej i stacjonarnej, pakowanie paczek, przyjmowanie dostaw. Wskazane doświadczenie w SEO. Mile widziana znajomość programów graficznych. Praca dla wielbicieli kociaków i psiaków posiadających wiedzę na temat ich potrzeb. Odpowiemy na wybrane oferty zawierające CV.

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Pszczyna 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży Wynagrodzenie: 3490zł brutto Praca: PEŁEN ETAT - poniedziałek-piątek w godz. 10-18. Miejsce : Piasek ( koło Pszczyny ) Obowiązki: SKLEP STACJONARNY - obsługa klienta w salonie meblowym - przyjmowanie zamówień oraz doglądanie ich realizacji - wystawianie paragonów i faktur - dbanie o czystość salonu SKLEP INTERNETOWY - obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, messenger (wysyłanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień, zgłaszanie fabrykom do realizacji oraz doglądanie ich realizacji do chwili dostarczenia do klienta) - pełna obsługa Allegro oraz strony internetowej Wymagania : - doświadczenie w handlu - KONIECZNIE - umiejętność sprawnej obsługi komputera (przede wszystkim: pakiet Office - głównie Excel, znajomość Allegro, sprawne wyszukiwanie różnych informacji w internecie) - mile widziana znajomość WordPress (pod kątem obsługi sklepu internetowego) - kontakt z fabrykami - umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań - swoboda w telefonicznych rozmowach z klientami - Uśmiech i łatwość nawiązywania kontaktów - Zaangażowanie - Otwartość na naukę o sprzedawanym asortymencie CV proszę wysyłać na e-mail @

Specjalista d/s sprzedaży internetowej e-commerce
Specjalista d/s sprzedaży internetowej e-commerce
Ostrowiec Świętokrzyski 16 dni plecy

Firma Signal Meble poszukuje specjalisty ds. sprzedaży internetowej e-commerceWYMAGANIA:·        doświadczenie na podobnym stanowisku·        doświadczenie w obsłudze klienta·        umiejętność tworzenia aukcji w popularnych serwisach sprzedażowych,·        znajomość systemów zarządzania w sklepach internetowych·        dobra znajomość obsługi programów do edycji grafiki,·        umiejętność tworzenia treści e-commerce·        znajomość systemu reklamowego Google Ads mile widziana,·        podstawowa znajomość HTML, CSS – mile widziana,·        znajomość w zakresie pozycjonowania stron - mile widziane.DO OBOWIĄZKÓW KANDYDATA NALEŻEĆ BĘDĄ:·        kompleksowa obsługa klienta·        realizacja zamówień sklepu·        tworzenie ofert sprzedaży,·        przygotowanie merytorycznych opisów produktów·        prowadzenie sprzedaży online,·        obsługa serwisów sprzedażowych,·        tworzenie oraz obróbka zdjęć i grafiki,OFERUJEMY:·        umowę o pracę ·        pracę w dynamicznym i zgranym zespole·        pracę w trybie 1-zmianowym - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00Miejsce pracy: Ostrowiec ŚwiętokrzyskiOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z dopisanym oświadczeniem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SIGNAL MEBLE Sp. z o.o. Sp. k. moich danych osobowych dla celów niezbędnych do prowadzenia przyszłych rekrutacji zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych kandydatów na pracowników Spółki".

sprzedawca do sklepu internetowego branży kempingowej
sprzedawca do sklepu internetowego branży kempingowej
Łomianki 30+ kilka dni temu

Firma kamperowy.pl zajmuje się sprzedażą artykułów turystycznych, w szczególności kamperowych (do przyczep kempingowych i kamperów) - akcesoria, chemia pielęgnacyjna, urządzenia, części zamienne. Prowadzimy także serwis przyczep kempingowych i kamperów. Szczegóły na kamperowy.pl Sprzedaż prowadzimy głównie detaliczną (sklep www, sprzedaż przez portale ogłoszeniowe, sprzedaż stacjonarna). Mamy także kilku klientów hurtowych, ten etap się stopniowo rozwija. Praca w branży rekreacyjnej to miły klimat i wielu zadowolonych klientów. A taka atmosfera wspiera w radości z codziennej pracy. Chcesz się przekonać? :) Opis stanowiska Osoba będzie zajmowała się sprzedażą w sklepie kamperowy.pl - obsługa klientów stacjonarnych, telefonicznych i mailowych, - obsługa systemu sprzedaży internetowej, - przygotowanie wysyłek, - obsługa wydania paczek. Dodatkowymi obowiązkami będzie utrzymanie stanów magazynowych (zamówienia towaru sprzedanego), ale także utrzymanie czystości na ekspozycji i w magazynie, obsługa wypożyczalni przyczep. W przyszłości osoba może zająć się działaniami marketingowymi (promocja targowa, zlotowa, działania internetowe) i rozwojem sprzedaży w sklepie www, portalach typu Allegro, Amazon, itp. W przyszłości jest także możliwość objęcia stanowiska kierownika sklepu. Kwalifikacje - doświadczenie w pracy w sklepie internetowym, - znajomość podstaw komputera, - umiejętność pracy z social mediami, - znajomość Subiekta i Woocommerce będzie atutem To oferujemy: Pracę w stałych godzinach pracy, w miłym, małym zespole. Klarowne zasady pracy, brak rozbudowanych struktur, niepotrzebnych procedur, zebrań. Oprócz wynagrodzenia podstawowego oferujemy prowizję od sprzedaży więc to TY masz bezpośredni wpływ na wynagrodzenie. :) Dodatkowo bardzo chętnie przyjmujemy wszelkie propozycje modyfikacji i ulepszeń w celu polepszenia działania sklepu, a tym sposobem zwiększenia wypłacanych prowizji! :)

Sprzedawca obuwia odzieży sportowej / Sprzedawca internetowy
Sprzedawca obuwia odzieży sportowej / Sprzedawca internetowy
Tarnów 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do pracy jako sprzedawca obuwia i odzieży sportowej oraz przez sprzedaż przez internet. Oferta na płatny staż (wynagrodzenie 1489 zł brutto z UP + dodatek do uzgodnienia). Po zakończeniu stażu, możliwość zatrudnienia na umowę o pracę. Praca w Tarnowie w godzinach 10-18. Wymagania: - dobra obsługa komputera, - mile widziane doświadczenie w sprzedaży stacjonarnej lub sprzedaży internetowej (w tym prowadzenie kont i kampanii reklamowych na Facebook, Instagram, itp.) Zapewniamy: - dobrą atmosferę w pracy, - możliwość rozwoju, - pracę w zgranym zespole. CV proszę wysyłać na adres mailowy: praca[małpa]karolina-sport.pl lub przez formularz ogłoszenia. Siedziba firmy: Krakowska 8, 33-100 Tarnów

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
199 zł
30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży Wynagrodzenie: 3490zł brutto Praca: PEŁEN ETAT - poniedziałek-piątek w godz. 10-18. Miejsce : Piasek (koło Pszczyny) Obowiązki: SKLEP STACJONARNY - obsługa klienta w salonie meblowym - przyjmowanie zamówień oraz doglądanie ich realizacji - wystawianie paragonów i faktur - dbanie o czystość salonu SKLEP INTERNETOWY - obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, messenger (wysyłanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień, zgłaszanie fabrykom do realizacji oraz doglądanie ich realizacji do chwili dostarczenia do klienta) - pełna obsługa Allegro oraz strony internetowej Wymagania : - doświadczenie w handlu - KONIECZNIE - umiejętność sprawnej obsługi komputera (przede wszystkim: pakiet Office - głównie Excel, znajomość Allegro, sprawne wyszukiwanie różnych informacji w internecie) - mile widziana znajomość WordPress (pod kątem obsługi sklepu internetowego) - kontakt z fabrykami - umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań - swoboda w telefonicznych rozmowach z klientami - Uśmiech i łatwość nawiązywania kontaktów - Zaangażowanie - Otwartość na naukę o sprzedawanym asortymencie CV proszę wysyłać na e-mail me******o@w*.pl

Prowadzenie sp. z o.o. jako CEO
Prowadzenie sp. z o.o. jako CEO
Rybnik 30+ kilka dni temu

W zawiązku z dynamicznym rozwojem, firma poszukuje osoby do prowadzenia nowo wdrożonego sklepu internetowego Opis stanowiska:      Prowadzenie sp. z o.o. jako CEO       przygotowywanie dokumentów magazynowych i wprowadzanie ich do systemu       dbałość o wizerunek firmy       przyjmowanie towaru na magazyn       współpraca z obecnymi klientami oraz poszukiwanie nowych       obsługa magazynu, wysyłka towaru       kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami       przygotowywanie ofert handlowych       obsługa sprzedaży internetowej, wysyłanie paczek oraz palet       wyjaśnianie nieprawidłowości w stanach towarowych Wymagamy i poszukujemy:  założenie oraz kompleksową obsługę sklepów na platformach Allegro, OLX, Facebook Marketplace: zamówienia, zwroty, kontakt e-mailowy i telefoniczny z Klientem  poszerzanie oferty: opracowanie nowych produktów z opisami i grafiką, dodawanie ich do aukcji, ustalanie cen i promocji, a następnie poprawna optymalizacja  analizowanie i raportowanie wyników sprzedaży na w/w platformach   znajomość zasad i standardów obiegu dokumentów magazynowych  dyspozycyjność, samodzielność  komunikatywność, uczciwość i odpowiedzialność  umiejętność rozwiązywania problemów i zdecydowanie w działaniu  dobra znajomość obsługi komputera oraz MS Excel, Word.  prawo jazdy kat. B  chcącej dążyć w rozwoju systemu sprzedaży internetowej  gotowej na ciągłe udoskonalanie funkcjonowania sklepów online • potrafiącej weryfikować potrzeby klienta i analizować aktualną sytuację rynkową • sprawnie wykorzystującej narzędzia i urządzenia potrzebne w codziennej pracy związanej z obsługą klientów i sklepów • preferującej pracę zespołową • otwartej, chętnej do zdobywania wiedzy • wykazującej inicjatywę i samodzielność w działaniu Oferujemy:        stanowisko CEO        stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym)        praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16        miłą atmosferę w rozwijającym się zespole        możliwość nadgodzin oraz pracy w sobotę - dobrowolne

Obsługa sklepów internetowych i platform sprzedażowych
Obsługa sklepów internetowych i platform sprzedażowych
Czerwionka-Leszczyny wczoraj

Producent lakierów przemysłowych oraz pokrowców samochodowych zatrudni osobę do pracy przy obsłudze sklepów, platform sprzedażowych.Wymagania :-biegła znajomość i obsługa komputera oraz Internetu-znajomość platform sprzedażowych-kreatywność, inicjatywa-chęć zdobywania nowych umiejętności-umiejętności samodzielnego organizowania pracy-zaangażowanie i motywacja do pracy-skrupulatności, uczciwości i dokładności-wykształcenie min. zawodowe-znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiegoZakres obowiązków:-obsługa sklepów i platform internetowych-obsługa sprzedażyProponujemy :-odpowiedzialną i ciekawą pracę-możliwość rozwoju zawodowego (awansu)-szkolenie w zakresie powierzonych obowiązków (zdobycie cennej wiedzy z zakresu sprzedaży internetowej i dobierania lakierów samochodowych)-możliwe różne formy zatrudnienia-stałą i stabilną pracę-dobre zarobki-wynagrodzenie wraz z systemem premiowym-przyjazną atmosferę w pracy-praca również dla osób niepełnosprawnychSiedziba firmy- miejsce pracy: Czerwionka LeszczynyZainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV wraz ze zdjęciem.Prosimy o zamieszczenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych)

Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej – czeka rola Lidera
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej – czeka rola Lidera
Świdnik 30+ kilka dni temu

Nowy Rok – nowe możliwości! Jeśli poszukujesz stabilnej pracy, posiadasz doświadczenie związane z prowadzeniem sprzedaży Internetowej to SZUKAMY WLAŚNIE CIEBIE! Wolny Etat: Lider Działu Sprzedaży Internetowej Opis stanowiska: • Poszukiwanie i wdrażanie nowych produktów z branży HVAC (wentylacje, klimatyzacje, pompy ciepła i hydraulika) • Analiza rynku internetowego • Poszukiwanie i porównywanie ofert dostawców oraz dbanie o dobre relacje z nimi • Monitorowanie stanów magazynowych • Składanie zamówień i planowanie dostaw • Optymalizacja kosztów dostaw i magazynowania • Obsługa sprzedaży internetowej • Organizacja pracy podległego zespołu Warunki zatrudnienia: • Umowa o pracę • Wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie zależnie od doświadczenia Kandydata, natomiast firma jest otwarta na konkurencyjność ich wynagrodzeń na rynku pracy • Praca od poniedziałku do piątku, elastyczne godziny (7-15;8-16 lub 9-17) • Szkolenia wdrożeniowe • Ubezpieczenie grupowe Szukamy kogoś kto posiada: • Chęci do pracy • Ok. roku doświadczenia na podobnym stanowisku • Chcesz się rozwijać w stabilnej Firmie • Jesteś osobą zaangażowaną i dokładną oraz masz cechy liderskie Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce /Allegro/Baselinker
Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce /Allegro/Baselinker
Częstochowa 12 dnia plecy

Zapraszamy do dołączenia do naszego kilku osobowego zespołu. Poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży internetowej - Baselinker, Allegro, Presta. Tak jak pozostali członkowie zespołu jesteśmy entuzjastami swojej pracy i takiego współpracownika poszkujemy. Oferujemy pewne stanowisko w przyjaznej atmosferze. Jesteśmy producentami towaru, którym handlujemy (dewocjonalia oraz dekoracje domowe). Wynagrodzenie podane w widełkach, uzależnione od posiadanego doświadczenia przez kandydata. Pracujemy 8-16 lub 6-14 od poniedziałku do piątku. Dla chętnych możliwe nadgodziny. Miejsce pracy znajduje się w dzielnicy Gnaszyn-Kawodrza, 400m od ulicy Głównej.Zakres obowiązków:prowadzenie sklepu internetowego oraz konta sprzedażowego na Allegro,podnoszenie sprzedaży wysokomarżowego produktu za pomocą technik sprzedażowych, Allegro Ads itp,czuwanie nad jakością obsługi oraz kontrola pracy magazynu,poszerzanie kanałów sprzedaży o kolejne marketplace,obsługa Baselinker,odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji oraz inne czynności biurowe,Wymagania:doświadczenie w sprzedaży ecommerce oraz prowadzenia promowania produktów,entuzjazm do wykonywanej pracy,staranność i dbałość o porządek,punktualność,

Sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym.
Sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym.
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma J.R Motor Services zatrudni pracownika na stanowisko sprzedawcy oraz obsługi magazynu (branża motoryzacyjna). Miejsce pracy: Warszawa ul. Pustelnicka 6 Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę klienta stacjonarnie i on – line. Realizacja zamówień internetowych i telefonicznych. Obsługa aukcji na portalach sprzedażowych (allegro/ ebay) Obsługę programu sprzedażowego i kasy fiskalnej. Przyjmowanie, przygotowywanie i wysyłanie zamówionego towaru Obsługę magazynu. Wymagania: Dobra organizacja pracy, Obsługa portali aukcyjnych ( allegro, ebay itp. ) Kreatywność i samodzielność, Dobra znajomość obsługi komputera oraz łatwość w poruszaniu się w sieci internetowej Mile widziane: Znajomość produktów z branży motoryzacyjnej Znajomość języka angielskiego lub innego Znajomość technik sprzedaży, Komunikatywności i energia w działaniu, Chęć nauki i rozwoju. Status studenta/studentki/ucznia – umowa zlecenie Oferujemy: Pracę w stabilnej firmie z długoletnią historią. Różne formy zatrudnienia (umowa zlecenie, umowa o pracę) Stacjonarny system pracy - poniedziałek/piątek w godz. 9-17 Miłą atmosferę pracy,

Sprzedaż stacjonarna i internetowa w sklepie motoryzacyjnym.
Sprzedaż stacjonarna i internetowa w sklepie motoryzacyjnym.
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma J.R Motor Services zatrudni pracownika na stanowisko sprzedawcy oraz obsługi magazynu (branża motoryzacyjna). Miejsce pracy: Warszawa ul. Pustelnicka 6 Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę klienta stacjonarnie i on – line. Realizacja zamówień internetowych i telefonicznych. Obsługa aukcji na portalach sprzedażowych (allegro/ ebay) Obsługę programu sprzedażowego i kasy fiskalnej. Przyjmowanie, przygotowywanie i wysyłanie zamówionego towaru Obsługę magazynu. Wymagania: Dobra organizacja pracy, Obsługa portali aukcyjnych ( allegro, ebay itp. ) Kreatywność i samodzielność, Dobra znajomość obsługi komputera oraz łatwość w poruszaniu się w sieci internetowej Mile widziane: Znajomość produktów z branży motoryzacyjnej Znajomość języka angielskiego lub innego Znajomość technik sprzedaży, Komunikatywności i energia w działaniu, Chęć nauki i rozwoju. Status studenta/studentki/ucznia – umowa zlecenie Oferujemy: Pracę w stabilnej firmie z długoletnią historią. Różne formy zatrudnienia (umowa zlecenie, umowa o pracę) Stacjonarny system pracy - poniedziałek/piątek w godz. 9-17 Miłą atmosferę pracy,

Specjalista ds. Sprzedaży internetowej - SPEC FOOD SERVICE SP. Z O. O.
Specjalista ds. Sprzedaży internetowej - SPEC FOOD SERVICE SP. Z O. O.
30+ kilka dni temu

W związku z stałym rozwojem biznesowym Firma SPEC FOOD SERVICE Sp. z o. o. z siedzibą w miejscowości Dąbrówki k. Łańcuta oferującą kompleksową realizację usługi w zakresie dystrybucji produktów gastronomicznych poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży internetowej Miejsce pracy : Wysoka Głogowska Zadania: • telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta B2C, B2B • obsługa reklamacji oraz zwrotów • wprowadzanie zamówień do systemu „Baselinker” przyjętych telefonicznie, mailowo • procesowanie zamówień z pomocą systemu „Baselinker” • zamawianie brakujących produktów przez system B2B naszych partnerów handlowych • stały kontakt z klientami, informowanie o opóźnieniu dostawy, braku produktu • utrzymywanie stałych relacji z klientami • znajomość ofert oferty handlowej sklepu internetowego Oczekujemy: • wykształcenie min. średnie • bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office • mile widziana znajomość SI Asseco WAPRO MAG, integratora Baselinker • mile widziane doświadczenie w obsłudze Allegro BUSINESS, ERLI Shop • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista • dokładności i sumienności w wykonywaniu zadań • umiejętności pracy pod presją czasu • znajomość branży gastronomicznej oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży internetowej będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • praca w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • umowę o pracę na pełen etat • atrakcyjne wynagrodzenie + premia uzależniona od wyników • możliwość rozwoju i zdobycia nowego doświadczenia • przyjazne i kreatywne środowisko, tworzone przez młody i ambitny zespół • zniżki na firmowe produkty • wyplata dodatkowych świadczeń z ZFŚS Osoby zainteresowane nasza ofertą prosimy o przesłanie CV na adres mailowy podany na stronie z dopiskiem w tytule listu: Specjalista ds. Sprzedaży internetowej. Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spec Food Service Sp. z o. o. znajdującej się pod adresem 37-100 Łańcut, Dąbrówki 422 A moich danych osobowych do celu prowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko, w zakresie i czasie niezbędnym do realizacji powyższego procesu rekrutacji. Przyjmuje do wiadomości, iż posiadam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia a wszelkie informacje na ten temat mogę uzyskać w siedzibie przez Spec Food Service Sp. z o. o. znajdującej się pod adresem 37-100 Łańcut, Dąbrówki 422 A, kontaktując się telefonicznie pod numerem telefonu podany na stronie internetowej firmy lub drogą elektroniczną wysyłając e-mail z pytaniem na adres podany na stronie internetowej firmy. Posiadam także prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie jak i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej/E-commerce. Sklep motocyklowy.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej/E-commerce. Sklep motocyklowy.
1200 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Lubisz motocykle? Chcesz z nami rozwijać sklep internetowy? Chcesz być liderem w tworzeniu zespołu sprzedaży internetowej? Chcesz pracować w zdrowym środowisku, rozwijając swoje umiejętności? Zapraszamy do współpracy. Jakie będą Twoje obowiązki?Obsługa sklepu internetowego. Szybkie realizowanie zamówień. Bezpośredni kontakt z klientem (telefon, mail, chat). Tworzenie pozytywnych relacji. Rozwiązywanie trudnych sytuacji. Nadzór nad wysyłką produktów do klientów (koordynacja z firmą kurierską).Obsługa zwrotów, wymian, reklamacji.Weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony).Zarządzanie sprzedażą na platformach sprzedażowych (Allegro).Dodawanie produktów na stronę intermetową oraz platformy sprzedażowe.Tworzenie reklam i promocji.Kreatywne rozwijanie sprzedaży. Udział w tworzeniu postów w social mediach. Nasze wymagania. Doświadczenie w e-commerce, z uwzględnieniem zarządzania kanałem obsługi sprzedaży na wybranych platformach (np. Allegro).Umiejętność skutecznego rozwoju sprzedaży.Zdolności analityczne - konkurencji i trendów oraz wyciągania wniosków i podejmowania adekwatnych działań.Prowadzenie działań optymalizacyjnych i promocyjnych dotyczących ofertowanych produktów i marek, zwiększające ich widoczność oraz podnoszące skuteczność sprzedaży.Rozwinięte umiejętności komunikacyjne.Znajomość platform i narzędzi: Allegro, Baselinker.Co oferujemy? Atrakcyjne wynagrodzenie - w zależności od wolumenu sprzedaży sklepu.Umowę o pracę lub umowę B2B. Elastyczny grafik. Możliwość pracy częściowo zdalnej.Praca w dobrej atmosferze.Szkolenia.Dobry dojazd dzięki atrakcyjnej lokalizacji biura (Gdańsk, Grunwaldzka 229).Praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Zadzwoń, przyjdź, daj się poznać. Czekamy na Twoje CV oraz propozycje. Jesteśmy otwarci, uśmiechnięci, chcemy, żebyś się rozwijał z nami.

Specjalista ds. mediów interaktywnych
Specjalista ds. mediów interaktywnych
16 dni plecy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- Obsługa kanałów sprzedaży e-commerce: sklep internetowy, platforma Allegro, wraz z aplikacjami wspierającymi, - Konstruowanie szablonów ofert, opisów, itp. - Współtworzenie i optymalizacja content-marketingu, - Pozycjonowanie produktów na serwisach aukcyjnych - Analiza rynku produktów i działań konkurencji - Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność ofert produktowych w kanałach sprzedaży detalicznej - Współpraca z dostawcami usług wpierających sprzedaż e-commerce. -Wdrażanie rozwiązań skierowanych na wzrost sprzedaży - Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie optymalizacji i wsparcia od strony informatycznej procesów sprzedażowych,OCZEKIWANIA: - Doświadczenie w wyżej określonej obsłudze sprzedaży internetowej min. 2 lata, - Biegła znajomość obsługi platform, programów i aplikacji: Allegro, Amazon, Shoper, Baselinker, Easyuploader (lub pokrewnych), Excel, - Umiejętność analitycznego myślenia - Orientacja w zagadnieniach marketingu internetowego.OFERUJEMY: - Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), - Możliwość udziału w szkoleniach, rozwoju oraz awansu zawodowego, - Komfortowe środowisko i atmosfera pracy - Wsparcie ze strony pozostałych członków zespołuJeśli nie znasz wszystkich wymaganych zagadnień ale pracowałeś w sklepie internetowym, jesteś osobą pracowitą, zaangażowaną i ambitną - zachęcamy do zgłoszeniaDokumenty aplikacyjne (CV) proszę przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej praca(at)artmanniedomice.pl

Specjalista ds. sprzedaży internetowej (Allegro)
Specjalista ds. sprzedaży internetowej (Allegro)
600 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży medycznej. Mimo długoletniej obecności, ciągle słuchamy opinii klientów, co pozwala nam dostosować ofertę do ich potrzeb. Oferujemy wysokiej klasy produkty od renomowanych producentów, w tym nowoczesne urządzenia medyczne, sprzęt IT dla medycyny i profesjonalne oprogramowanie.Nasza firma stawia na jakość, innowacyjność i trwałe relacje z klientami. Zapewniamy, że nasze produkty spełniają najwyższe standardy techniczne.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. sprzedaży internetowej (Allegro) Zadania:·         Aktywne zarządzanie profilem firmy na platformie Allegro, obejmujące tworzenie nowych ofert, obsługę komunikacji z klientami i dbanie o pozytywne opinie,·         Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży na platformach marketplace,·         Odpowiedzialność za implementację i ekspozycję produktów na platformach (zarządzanie treściami marketingowymi i informacjami o produktach, aktualizacja ofert),·         Przeprowadzanie działań optymalizacyjnych i promocyjnych, mających na celu zwiększenie widoczności ofert i poprawę skuteczności sprzedaży,·         Śledzenie trendów w obszarze sprzedaży online oraz wdrażanie nowych rozwiązań,·         Nadzór i realizacja zamówień· Wymagania:·         Doświadczenie w obszarze sprzedaży i wystawiania ofert na platformie Allegro.·         Znajomość regulaminu Allegro·         Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.·         Zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.·         Znajomość systemów e-commerce i platform sprzedaży internetowej,·         Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe,·         Praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads, Allegro Ads,·         Obsługa programów graficznych w stopniu umożliwiającym podstawową obróbkę zdjęć,·         Biegła znajomość programów pakietu Ms Office, w szczególności Excel, Power Point,·         Dobra znajomość języka angielskiego,·         Zdolność pracy twórczej pod presją czasu,·         Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,·         Kreatywność, wyczucie estetyki,·         Skrupulatność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność,·         Chęć do nauki i proaktywne nastawienie do pracy.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej, maszyny rolnicze
Specjalista ds. sprzedaży internetowej, maszyny rolnicze
30+ kilka dni temu

Firma AGROL zajmująca się sprzedażą maszyn rolniczych zatrudni osobę na stanowisko :Specjalista ds. sprzedaży internetowej. Zakres obowiązków:doradztwo przy wyborze maszyn rolniczychaktywna sprzedaż maszyn rolniczych poprzez ich prezentację na portalach internetowych , grupach rolniczych, social mediach.telefoniczna obsługa klienta sporządzenie ofert handlowych monitorowania grup rolniczych oraz komentowania/ ofertowania produktu. Oczekujemy:·       znajomości budowy maszyn rolniczych·       dobrej znajomości obsługi komputera·       dyspozycyjności i zaangażowania·      stałego poszerzania wiedzy na temat maszyn rolniczych ( uczestnictwo w szkoleniach). mile widziana znajomość języka angielskiego / niemieckiego. umiejętności prezentacji produktu w Internecie. Oferujemy:• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę• atrakcyjne wynagrodzenie• niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer)Osoby zainteresowane proszę o aplikowanie poprzez portal olx.plwww.agrol-moto.pl

Praca w branży e-commerce Olsztyn
Praca w branży e-commerce Olsztyn
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Firma z branży E- Commerce Rimex Sp.ZO.O. z siedzibą w Olsztynie zatrudni na stanowisko Pracownika Biurowego ds. Sprzedaży Internetowej – sprzedaż produktów hydraulicznych, który dodatkowo będzie obsługiwał klientów stacjonarnych w sklepie na pełen etat oraz studenta na elastyczny czas pracy do pakowania paczek.Obowiązki:·         Zarządzanie sprzedażą na Allegro, Erli·         Telefoniczna i Mailowa Obsługa Klienta;·         Przygotowywanie towaru do wysyłek;·         Obsługa klientów w sklepie stacjonarnymOferujemy:·         Możliwość Rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego;·         Po okresie umowy na czas określony stała umowa na czas nieokreślony·         Czas pracy 8-16 poniedziałek-piątek·         Płatne nadgodzinyWymagamy:·         Umiejętność obsługi komputera (praca na subiekcie na plus)·         Zaangażowania w pracę;·         Wysokiej kultury osobistej.Osoby zainteresowane, proszone są o przesłanie CVProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Pracownik ds. obsługi w sklepie internetowym
Pracownik ds. obsługi w sklepie internetowym
3500 zł
30+ kilka dni temu

Jesteśmy rodzinną firmą i sklepem internetowym www.zoyapremium.com oferującym eleganckie ubranka dla dzieci. Poszukujemy osób do pracy przy obsłudze naszego sklepu internetowego. Za co będziesz odpowiedzialny dołączając do zespołu: - obsługa systemu sprzedaży internetowej, w tym zamówień sklepowych (przyjmowanie przesyłek kurierskich/towaru,sprawdzanie produktów pod względem jakościowym i ilościowym,przygotowanie produktów do sprzedaży, kompletowanie zamówień, pakowanie zamówień,wydawanie przesyłek kurierowi, czynności porządkowe)- obsługa klienta e-commerce - tworzenie i wstawianie produktów w sklepie internetowym  - fakturowanie i wystawianie dokumentów magazynowych i sprzedażowych - wystawianie systemowych dokumentów kurierskich - sprzedaż stacjonarna w siedzibie firmy - wsparcie przy obsłudze social mediaCzego oczekujemy: - umiejętności obsługi komputera, w tym pakietu office, - komunikatywności, - zdolności manualne i dokładność, - punktualności, i dobrej organizacji pracy, - zaangażowania, staranności,samodzielności , i kreatywności, - dobrej znajomości języka angielskiego, - statusu studenta, - chęci nauki i doskonalenia - mile widziana znajomość programów Baselinker, Subiekt GT W zamian zapewniamy Tobie: - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub o pracę na pełny etat po okresie próbnym - pracę stacjonarną w Bąkowie k/Kowal pod Gdańskiem - możliwość rozwoju zawodowego, - pracę w stałych, ustalonych godzinach, 5 dni w tygodniu – weekendy wolne, - pracę w zgranym zespole i rodzinnej atmosferze - możliwość uczestniczenia w budowaniu marki modowej Praca idealna dla studentki studiów zaocznych. Jeśli nie masz doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. 

Specjalista ds. e-commerce
Specjalista ds. e-commerce
920 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).   Do trzyosobowego zespołu działu e-commerce poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. e-commerce. Szukamy nowego członka załogi z uwagi na chęć rozwoju działu sprzedaży internetowej.    Nasz klient specjalizuje się w trzech obszarach tj. sprzedaży materiałów biurowych, sprzedaży drukarek i tonerów oraz sprzedaży komputerów i sprzętu IT. Siedziba firmy znajduje się w Opacz-Kolonia k. Warszawy Ursus. Specjalista ds. e-commerce Zadania: • Bieżąca obsługa zamówień spływających z e-sklepu, Allegro, Empik, Morele, Ceneo za pośrednictwem BaseLinkera. • Kompleksowa obsługa klienta. • Rozliczanie zwrotów i reklamacji klientów. • Aktualizowanie oferty produktowej. • Monitorowanie rynku pod kątem nowości produktowych. • Analizowanie rynku oraz trendów w zakresie e-commerce. • Monitorowanie działań konkurencji. • Planowanie i wdrażanie działań promocyjnych. Wymagamy: • Znajomości rynku e-commerce oraz środowiska Allegro. • Doświadczenia w obsłudze BaseLinkera. • Doskonałej umiejętność zarządzania czasem. • Wysokiego poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania. • Umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania nowych rozwiązań. Oferujemy: • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji: umowę o pracę lub kontrakt B2B. • Wynagrodzenie miesięczne oraz premię od wyników sprzedaży. • Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem. • Niezbędne narzędzia pracy tj. laptop służbowy i telefon służbowy. • Pracę w godzinach 9:00-17:00 (ewentualnie 8:00-16:00). • Pracę w modelu hybrydowym po pełnym wdrożeniu. • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół, nie tylko w okresie wdrożenia. • Prywatną opiekę medyczną. • Ubezpieczenie grupowe. • Kartę Multisport.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej – Allegro
Specjalista ds. sprzedaży internetowej – Allegro
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Domitech to miejsce, w którym stawiamy na ciągły rozwój i nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań. Doceniamy indywidualność, kreatywność i pasję. Skupiamy się na odpowiedzialnym rozwoju, opartym o zaangażowanie pracownika.Wyślij swoje CV i dołącz do istniejącego zespołu specjalistów.Lokalizacja: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6a, 85-862 BydgoszczZakres obowiązków:·        Prowadzenie sprzedaży internetowej·        Wystawianie i monitorowanie aukcji·        Optymalizacja kosztów sprzedaży na ALLEGRO·        Analiza sprzedaży i związanych z nią wskaźników, raportowanie wyników·        Dbałość o konkurencyjność wystawionych ofert·        Współpraca z innymi działami firmyWymagania:·        Obsługa Excel w stopniu podstawowym – warunek konieczny·        Dobra obsługa komputera – warunek konieczny·        Zainteresowanie biznesem oraz tematyką e-commerce - dodatkowy atut·        Doświadczenie w sprzedaży na Allegro i obsługa IdoSell - dodatkowy atut·        Duża samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy·        Wysoka motywacja do pracy·        Samodzielność w działaniu·        Chęć nauki i rozwoju·        Umiejętność pracy w grupie·        Mile widziana znajomość asortymentu i branży: elektronarzędzia, narzędzia, narzędzia ogrodowe takich marek jak Makita, Bosch, Dewalt, Metabo, Stihl, Stiga, Fiskars itp.Oferujemy:·       Konkurencyjne wynagrodzenie·       Praca pon-pt w godz. 7:30 – 15:30·   System benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe z opieką medyczną, system poleceń pracowniczych·       Dobrą atmosferę pracy·       Młody, energiczny zespół otwarty na kreatywne pomysły i działania·       Pracę w innowacyjnej firmie, która odpowiednio lokuje potencjał każdego pracownika·       Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kompetencji i kwalifikacji·       Pracę w doświadczonym zespole specjalistów·   Możliwość rozwoju i nauki nowych technologiiProsimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.

Młodszy specjalista ds. e-commerce
Młodszy specjalista ds. e-commerce
8500 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Młodszy specjalista ds. e-commerce w sklepie internetowym marki ZAGATTO Jesteśmy młodą i prężnie rozwijającą się firmą z branży modowej. Naszą misją jest dostarczanie produktów, będących znakomitym wyważeniem jakości, ceny i stylu. Zależy nam na zadowoleniu zarówno klientów, jak i pracowników. Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta, zachęcamy do udziału w rekrutacji na stanowisko młodszy specjalista ds. e-commerce. Twój zakres obowiązków:·       Bieżąca obsługa platformy e-commerce i marketplace’ów·       Udział w planowaniu kampanii promocyjnych i ich realizacja·       Dbanie o bazę produktową i jej prezentację online·       Tworzenie opisów produktów Wymagania:·       minimum rok doświadczenia w pracy w dziale sprzedaży internetowej / e-commerce lub na podobnym stanowisku·       minimum rok doświadczenia w pracy w systemach CMS np. Magento, Shoper itp.·       biegła obsługa komputera·       umiejętność analizy danych i informacji, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji·       umiejętność efektywnej komunikacji, współpracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy i planowania zadań·       chęć do pracy i determinacja w osiąganiu celów·       Mile widziane: doświadczenie w agregatorach sprzedaży, np. Apilo, Baselinker, Sellasist Oferujemy:·       Zatrudnienie na podstawie UoP·       Niezbędne do pracy narzędzia·       Praca w komfortowym biurze w centrum Szczecina·       Udział w realizacji interesujących projektów·       Miejsce na wdrażanie własnych pomysłów·       Możliwość znacznego poszerzenia zakresu własnych umiejętności – od Ciebie zależy, ile zechcesz się nauczyć!·       Możliwość rozpoczynania pracy między godziną 7:00 a 8:00

Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej - Doradca Klienta
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej - Doradca Klienta
386 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

AVstore.pl to specjalistyczny sklep z branży audio-video. Poszukujemy zdolnych i dynamicznych ludzi, którzy chcą pracować i rozwijać się w branży E-commerce. Naszą firmę tworzy zespół młodych, ambitnych ludzi. Jeżeli szukasz ciekawej, pełnej wyzwań pracy w branży e-commerce, w której masz bezpośredni wpływ na dalsze budowanie marki naszego sklepu, dołącz do naszego zespołu.Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej - Doradca KlientaMiejsce pracy: WarszawaForma zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę lub umowa zlecenieOferujemy:stałe godziny pracy w naszym salonie stacjonarnym;stabilne zatrudnienie w zgranym i wspierającym się zespole;współpracę w firmie, której nadrzędną wartością jest etyka i miła atmosfera;możliwość nauki i rozwoju osobistego;atrakcyjne wynagrodzenie;szkolenie wstępne;możliwość zdobycia doświadczenia w szeroko rozumianej branży E-commerce;Twoje zadania:Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta - doradztwo i sprzedaż,Obsługa klienta bezpośrednio w salonie stacjonarnym,Doradztwo w zakresie asortymentu sklepu,Przygotowywanie oferty indywidualnych dla klientów,Współpraca z Działem Magazynu celem sprawnej realizacji zamówień i dostaw,WymaganiaZdyscyplinowanie i dobra organizacja pracy,Kreatywność i samodzielnośćZnajomość obsługi komputera oraz łatwość w poruszaniu się w sieci Internet,Doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem,Nie musisz mieć doświadczenia w branży audio,Wysoka komunikatywności i kultura osobistaMile widziane:Status studenta/studentki,Znajomość produktów z branży audio/video,Znajomość systemu Prestashop, Allegro oraz OLXDoświadczenie w pracy z portalem Allegro.plZnajomość języka angielskiego,

Asystent Sprzedaży
Asystent Sprzedaży
Gliwice 5 dni plecy

Jeśli jesteś osobą, która sumiennie wykonuje swoją pracę to właśnie Ciebie szukamy.Jesteśmy firmą hurtowo i detalicznie sprzedającą odzież, obuwie i sprzęt sportowy. Poszukujemy pracownika, który będzie aktywnie wspierał proces sprzedaży i przyczyni się do większej ilości realizowanych zamówień.Zakres obowiązków:• Obsługa konta Allegro• Obsługa sklepu internetowego• Tworzenie ofert handlowych dla odbiorców hurtowych i realizacja zamówień,Jakich umiejętności szukamy:- samodzielna organizacja pracy,- sumienność i dokładność,- komunikatywność,- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel, Word),- wysoka sprawność w obsłudze wyszukiwarki internetowej,- dobra znajomość języka angielskiego.Co możemy Ci zaoferować:- na początek umowę o pracę na 1/2 etatu,- wdrożenie na to stanowisko i bieżące wsparcie,- wynagrodzenie 25 -28 zł / h brutto- możliwość rozwoju i poszerzenia kompetencji zawodowych,- niezbędne narzędzia pracy,- praca w trybie stacjonarnym (Gliwice, godz. 9-13, do ustalenia).Aplikacje (.pdf) zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać za pośrednictwem OLX.Do aplikacji proszę dołączyć następującą klauzulę:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Biegosfera Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Specjalista ds. sprzedaży online / Grafik
Specjalista ds. sprzedaży online / Grafik
Brzesko 9 dni plecy

Magicprojects Centrum Druku i Reklamy zatrudni na stanowiskuGrafik / Specjalista ds. sprzedaży onlineOsoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- współtworzenie, rozwój i obsługa drukarni internetowej.- Projektowanie graficzne- współtworzenie opisów, obróbka zdjęć produktów. Wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów.- uaktualnianie treści materiałów marketingowych, stron www, profili społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube), współtworzenie interesujących i angażujących treści, rozbudowa fanpage- pozyskiwanie leadów sprzedażowych z kanałów social media,- współtworzenie bloga (m.in. zgodnie z zasadami SEO)Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli jesteś osobą która posiada:- samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej- umiejętność kreatywnego myślenia- lekkie pióro- zacięcie artystyczne i zdolności manualne - dodatkowym atutem będzie znajomość programów CorelDraw, Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, chęć nauki- doświadczenie w branży reklamowej – mile widzianePraca stacjonarna Brzesko, ul. Przemysłowa 5, Poniedziałek - Pątek 8 - 16 W zamian za Twoje zaangażowanie chcielibyśmy zaproponować Ci:- wynagrodzenie na umowie o pracę,- dużą samodzielność w ramach powierzonych obowiązków i wpływ na kreowanie wizerunku firmy, i jej produktów,- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleniaWyślij CV przez formularz olx.Więcej o nas:www.magicprojects.plwww.drukarnia-wojewoda.ploraz na naszych mediach społecznościowych.

Handlowiec  E-commerce, sprzedaży internetowej i obsługi strony www
Handlowiec E-commerce, sprzedaży internetowej i obsługi strony www
Sosnowiec 6 dni plecy

Firma Coopra Int. w związku z rozwojem swojej działalności jak i poszerzeniem zakresu działania.poszukuje osoby do prowadzenia sprzedaży internetowej, oraz rozwijającego się sklepu internetowego coopra.pl.Mile widziane zacięcie techniczne pozwalające zagłębiać się w zagadnienia związane z e-commerce.Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, skupioną na sprzedaży i doradztwie klientom artykułów wykończenia wnętrz. Nastawiamy się na współpracę długoterminową. Poszukujemy osób, które chcą się angażować kreatywnie i rozwijać zawodowo wraz z rozwojem firmy.Opis stanowiska:Do Twoich obowiązków będzie należeć zarówno bieżąca realizacja procesu sprzedaży internetowej, jak i wspieranie funkcjonowania strony internetowej. Będziesz odpowiadać za obsługę panelu sklepowego, pomagać w edycji produktów oraz rozwijaniu treści.Jesteśmy nastawieni na stały rozwój i chcemy aby osoba na tym stanowisku nam w tym pomagała. Dlatego wymagamy biegłości w zakresie obsługi komputera, sprawnego poruszania się w sieci oraz doświadczenia w wykonywanej pracy.Do obowiązków Twoich będzie należeć / co jest powiązane z oczekiwaniami od kandydata /:- wystawianie ofert sprzedaży- redagowanie treści ofert- redagowanie treści opisów produktów na stronie www i serwisach aukcyjnych- obróbka zdjęć, przygotowywanie materiałów do prezentacji treści- budowanie poprawnych i interesujących opisów i tytułów- dbanie o jakość prezentowanej oferty- analiza ofert w celu jej ulepszania- monitorowanie cen konkurencji, wdrażanie polityki cenowej- drobne prace graficzne, obsługa social media (grafika, posty)- wsparcie pozostałej bieżącej obsługi klienta i e-sklepu- analizowanie dotychczasowych działań oraz proponowanie nowych rozwiązań-- prowadzenie socjal mediów-- tworzenie ofert handlowychDodatkowo mile widziane:- doświadczenie na podobnym stanowisku- znajomość lub styczność z branżą wykończenia wnętrz // choć niekoniecznie- znajomość podstaw działania serwisów aukcyjnych jak Allegro, Ceneo oraz CMS dla stron www- podstawowa umiejętność edycji grafiki (np. Paint, Gimp …)- znajomość, ewentualnie chęć zagłębienia się w zagadnienia związane z SEO oraz rozwojem strony www- doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych PPC, umiejętność zarządzania kampaniami reklamowych m.in. GOOGLE ADS / do wdrożenia /- podstawowa obsługa sklepu internetowego oraz platform marketplace- znajomość programów do obsługi sprzedaży jak WF-MAG / lub podobne /- znajomość programów do integracji procesu sprzedaży jak Baselinker oraz CENEOOferujemy:wynagrodzenie zależne od doświadczenia i wyników pracypracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w zgranym zespolepraca w siedzibie firmy w Sosnowcu ul. Chemiczna 12możliwość własnego rozwojupracę w systemie zmianowym w godz. 8:00-18:00stabilne zatrudnienieumowę o pracę / po okresie wdrożenia /Interesuje nas zatrudnienie osoby kreatywnej jak i umiejącej logicznie myśleć co z pewnością przełoży się na jej wynagrodzenie.Wiadomości z domyślnym wstępem z OLX: "Szanowni Państwo, w odpowiedzi na ogłoszenie załączam..." nie będą brane pod uwagę.Jak wiesz cenimy kreatywnośćNa koniec proszę o napisanie kilku zdań w wiadomości poza CV.Prosimy o wysyłanie CV   (w formacie pdf )Skontaktujemy się z wybranymi osobami.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”Miejsce pracy :Chemiczna 12, 41-200 Sosnowiec, Polska

Specjalista do obsługi sklepu internetowego - benefity
Specjalista do obsługi sklepu internetowego - benefity
Kraków 16 dni plecy

Multi Gastro jest liderem wśród dystrybutorów wyposażenia dla gastronomii w Polsce. Wyposażamy profesjonalne kuchnie gastronomiczne, restauracje, kawiarnie, piekarnie, cukiernie i wiele innych punktów związanych z gastronomią – od sprzedaży internetowej po rozbudowane projekty technologiczne. Współpracujemy z setkami producentów i dystrybutorów z Europy i nie tylko. Posiadamy największy w Małopolsce salon z showroomem. Jesteśmy na rynku od 13 lat i cały czas, nieustannie przemy naprzód. Naszą siłą jest partnerskie i doradcze podejście do klientów. Stawiamy na stały rozwój i doskonalenie umiejętności.Zwiększamy teraz nasze siły przerobowe i poszukujemy do pracy pełnych zapału specjalistów, którzy razem z nami będą budować nasz zespół i firmę!Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. obsługi sklepu internetowegoSzukamy osoby sumiennej z doświadczeniem w obsłudze zamówień sklepu internetowego Twój zakres obowiązkówObsługa zamówień: twoją rolą będzie kompleksowa obsługa zamówień składanych przez klientów w naszym sklepie internetowym, Allegro oraz portalu OLX, nadawanie przesyłek kurierskichObsługa klienta: kontakt telefoniczny oraz e-mailowy w sprawie realizacji zamówień, płatności, doradztwa produktowego Obsługa posprzedażowa: zwroty, reklamacje, opinie Profesjonalne doradztwo produktów z branży gastronomicznej Obsługa platformy Shoper: wprowadzanie nowych produktów, aktualizacja zdjęć, opisów, cen, etc. w platformie Shoper Udział w tworzeniu i doskonaleniu sklepu internetowego Pomoc przy bieżących dodatkowych zadaniach wynikających z rozwoju sklepu internetowegoNasze oczekiwania:Doświadczenie: masz minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze sklepu internetowegoZnajomość narzędzi: obsługa programu Comarch Optima oraz Shoper, pakietu MS OfficeTerminowość i skrupulatność: sumiennie i w terminie wykonujesz swoje obowiązkiSamodzielność: masz bardzo dobrą organizację pracyKomunikatywność i wysoka kultura pracyUmiejętność nawiązywania relacji z klientem i zapewnienie wysokiego poziomu obsługiZnajomość j. angielskiego na poziomie min. B2Oferujemypełne wsparcie merytoryczne oraz szkoleniapracę stałą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30 w komfortowym biurze w Krakowie,niezbędne narzędzia potrzebne do pracy,prywatną opiekę zdrowotną oraz kartę MultiSport,przyjazną atmosferę w wyjątkowo zgranym zespole,Aromatyczną kawę z najlepszego ekspresu każdego dnia

Asystent ds. sprzedaży w sklepie internetowym PaoloPeruzzi.it
Asystent ds. sprzedaży w sklepie internetowym PaoloPeruzzi.it
1600 zł
Mierzyn 30+ kilka dni temu

Wraz z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent ds. Sprzedaży detalicznej w www.PaoloPeruzzi.itMarka Paolo Peruzzi od ponad 13 lat skutecznie rozwija w kraju i za granicą sprzedaż akcesoriów modowych. Jesteśmy firmą o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku.Nie pracowałeś nigdy w firmie e-commerce - to nie jest problem! Wszystkiego Cię nauczymy!Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:bieżąca obsługa zamówień detalicznych krajowych i zagranicznych w systemie sprzedaży internetowej: pakowanie towaru, obsługa zamówieńbezpośredni kontakt i obsługa klientów detalicznych (telefon, e-mail etc.)bezpośredni kontakt ze spedytorami logistycznymi (DPD, InPost, Orlen Paczka etc.)przyjmowanie i wprowadzanie do systemu nowych dostawdbałość o stanowisko pracypodstawowe prace magazynowe (układanie towaru na półkach, dbałość o porządek na magazynie)wystawianie nowych ofert w sklepach internetowych i marketplace`achedycja prezentowanych ofertinne bieżące obowiązku powierzone przez przełożonychCo oferujemy:umowę o pracę na 3 miesiące próbne na pełen etat z możliwością przedłużenia w oparciu o umowę o pracę na kolejne 2 latapracę w przyjaznym środowiskupraca od Pon-Pt: 7:30- 15:30możliwość wypracowania dobrowolnych nadgodzin (w tygodniu płatne dodatkowo +50%, nadgodziny weekendowe dodatkowo płatne 100% od podstawy)po okresie próbnym dodatkowe profity: premia uznaniowa oraz premia od obrotu, dodatkowe premie motywacyjne za: brak spóźnień, brak absencji w pracy, premia dla osób nie spożywających produktów nikotynowych :)smaczną kawę :)pracę w niepowtarzalnej atmosferze :)możliwość zewnętrznych szkoleń - dofinansowanie (po okresie próbnym) mających na celu podniesienie umiejętności zawodowychCzego oczekujemy:min. średnie wykształceniezaangażowania w wykonywane obowiązkimile widziana inicjatywa własna (będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy)Jakie umiejętności posiądziesz podczas pracy w naszej hurtowni:poznasz atmosferę pracy w branży e-commercepodstawowe szkolenia z zakresu obsługi programów: Baselinker, Prestashop, Subiekt GT i inne potrzebne do sprawnego funkcjonowania na stanowiskumożliwość realnego kreowania kierunków rozwoju powierzonego działuwpływ na bieżące funkcjonowanie firmyumiejętność pracy w zespole (nasza firma to mieszanka młodości i doświadczenia)umiejętność pracy w rozproszonym środowisku zadańWynagrodzenie uzależnione od bieżącego doświadczenia oraz poziomu zaadaptowania się do nowych obowiązków - podane kwoty brutto (z podatkeim)

Specjalista/stka ds. marketplace - dołącz do Ekipy babywood.pl
Specjalista/stka ds. marketplace - dołącz do Ekipy babywood.pl
18000 zł
30+ kilka dni temu

Ciekawa praca w małej, rodzinnej firmie produkującej drewniane zabawki dla dzieci. Dobra atmosfera – tu chce się pracować! Dołącz do Zespołu babywood.pl!Co robimy?Tworzymy drewniane produkty dla Dzieci, które wspominasz przez lata.Obowiązki:Zarządzanie treścią i ekspozycją produktów na platformach e-commerce (tworzenie i aktualizacja oferty produktowej, pozycjonowanie cenowe)Optymalizacja sprzedaży na platformie Amazon, prowadzenie kampanii sprzedażowychRozwój i optymalizacja nowych kanałów sprzedaży (w Polsce i za granicą)Analiza skuteczności sprzedaży oraz przygotowywanie rekomendacji i raportów sprzedażowychMonitorowanie trendów w obszarze e-commerceWsparcie w zakresie obsługi klientów i sprzedaży: mailowa i telefoniczna obsługa Klientów, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie obsługi posprzedażowej O Tobie:Wiesz, czym jest procedura FBA na Amazon oraz jak przeprowadzić Brand RegistryMasz doświadczenie w obsłudze marketplace takich jak:  Etsy, ebay, Allegro, Kauland itp.Bardzo dobrze obsługujesz komputer, sprawnie poruszasz się w sieciWykazujesz się inicjatywą. Jesteś osobą samodzielną, zorganizowaną, zaangażowaną, poukładaną i systematyczną. Umiesz realizować kilka zadań równolegle i organizować pracę własną. Potrafisz nadać priorytet zadaniom.Umiesz podejmować decyzje i przewidywać ich konsekwencje.Twoja głowa jest pełna pomysłów, nałogowo przeglądasz pinteresta, etsy, tiktoki i... inspiruje Cię to do działania!Lubisz ludzi i kontakt z nimi (także on-line)Używasz poprawnej polszczyzny i razi Cię brak „ogonków” ;)Nie boisz się rozmawiać (ani pisać) w języku obcymChcesz rozwijać nowe produkty i kanały sprzedażyTwoim atutem będzie:Doświadczenie w zarządzaniu procesem i organizacją sprzedaży internetowejZnajomość oprogramowania służącego do obsługi sprzedaży internetowej, np. BaselinkerZnajomość jednego lub kilku języków obcych (np. angielskiego, niemieckiego, czeskiego, słowackiego) Oferujemy:Stabilne wynagrodzenie – zawsze na czasMożliwość rozwoju osobistego, awansuNowoczesne narzędzia pracyUdział w tworzeniu marek produktowychPraca u nas gwarantuje różnorodność zajęć i obowiązków – o monotonię się nie martw! Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Mile widziani studenci / studentki.Szukamy osoby na cały etat.Miejsce pracy: Pakosław.

Pracownik sklepu internetowego - przyjmę również Ukraińców
Pracownik sklepu internetowego - przyjmę również Ukraińców
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą mat ochronnych na stół, biurko, komodę oraz pod krzesło na wymiar. W naszej ofercie można znaleźć podkładki z poliwęglanu, PCV (elastyczne) oraz polipropylenu. Nasze produkty można znaleźć na portalach tj. allegro, olx, sprzedajemy itp. Posiadamy również dwie strony internetowe. Opis stanowiska : - obsługa sprzedaży internetowej, zamówień i klientów - odbieranie telefonów oraz odpisywanie na wiadomości klientów - kompletowanie zamówień i pakowanie przesyłek - współpraca z firmami kurierskimi - dbanie o wygląd stron naszych sklepów internetowych - wprowadzanie ofert na inne serwisy sprzedażowe Oczekujemy od Ciebie: - dobrej organizacji pracy - zaangażowania i sumienności w wykonywaniu zadań - samodzielności oraz podzielności uwagi - chęci do pracy oraz pozytywnego nastawienia - znajomości obsługi komputera - dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: - pracę od poniedziałku do piątku od 8 do 16 - przyjazną atmosferę pracy w uśmiechniętym i młodym zespole - stałą pensję oraz premie adekwatne do osiąganych efektów - pracę stale rozwijającej się firmie – mamy nadzieję na dłuższą współpracę - zatrudnienie od zaraz PRZYJMIEMY RÓWNIEŻ UKRAINKĘ/UKRAIŃCA :) Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do przesłania CV , wpisując w temat wiadomości nazwę stanowiska pracy, na adres email: sk**p@m***********.pl .

Pracownik sklepu internetowego (bez doświadczenia)
Pracownik sklepu internetowego (bez doświadczenia)
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą mat ochronnych na stół, biurko, komodę oraz pod krzesło na wymiar. W naszej ofercie można znaleźć podkładki z poliwęglanu, PCV (elastyczne) oraz polipropylenu. Nasze produkty można znaleźć na portalach tj. allegro, olx, sprzedajemy itp. Posiadamy również dwie strony internetowe. Opis stanowiska : - PRZYJMIEMY OSOBY PROSTO PO LICEUM/TECHNIKUM - NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA! - obsługa sprzedaży internetowej, zamówień i klientów - odbieranie telefonów oraz odpisywanie na wiadomości klientów - kompletowanie zamówień i pakowanie przesyłek - współpraca z firmami kurierskimi - dbanie o wygląd stron naszych sklepów internetowych - wprowadzanie ofert na inne serwisy sprzedażowe Oczekujemy od Ciebie: - dobrej organizacji pracy - zaangażowania i sumienności w wykonywaniu zadań - samodzielności oraz podzielności uwagi - chęci do pracy oraz pozytywnego nastawienia - znajomości obsługi komputera - dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: - pracę od poniedziałku do piątku od 8 do 16 - przyjazną atmosferę pracy w uśmiechniętym i młodym zespole - stałą pensję oraz premie adekwatne do osiąganych efektów - pracę stale rozwijającej się firmie – mamy nadzieję na dłuższą współpracę - zatrudnienie od zaraz Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do przesłania CV , wpisując w temat wiadomości nazwę stanowiska pracy, na adres email: sk**p@m***********.pl .

Poszukiwany pracownik do obsługi zamówień internetowych.
Poszukiwany pracownik do obsługi zamówień internetowych.
8000 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

Dołącz do Naszego Zespołu – Praca w Sprzedaży Internetowej OkularówWymagane Cv ze zdjęciem!Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży okularów zerówek i przeciwsłonecznych. Aktualnie poszukujemy energicznej i przebojowej osoby do wsparcia naszego zespołu sprzedażowego, która to będzie chciała być częścią tego przedsięwzięcia. *Co Cenimy Najbardziej:*- Chęć współpracy i rozwoju- Pozytywne nastawienie i uczciwość- Charyzma i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych oraz komunikacji pisemnej*Twoje Kluczowe Obowiązki:*- Pakowanie paczek- Odpowiadanie na wiadomości e-mail i odbieranie telefonów- Obsługa kasy fiskalnej*Nasza Oferta:*- Praca w młodym, pełnym energii zespole- Szkolenia, w tym nauka pakowania paczek i technik obsługi klienta- Przyjazna i luźna atmosfera pracy*Kogo Szukamy:*- Osób komunikatywnych i odważnych- Gotowych do przyjęcia nowych wyzwań- Nie wymagamy doświadczenia w branży okularów*Co Nas Wyróżnia:*- Wspaniałe grono odbiorców- Stawiamy na rozwój i miłą atmosferę w pracyJeśli czujesz, że pasujesz do naszego zespołu, zapraszamy do aplikowania. Nie szukamy osób negatywnie nastawionych do życia, ale tych, którzy są gotowi do nauki i współpracy. Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności. Premię są u nas na porządku dziennym

Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce
Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce
Częstochowa 16 dni plecy

Firma HG hava Sp. z o.o. powstała w oparciu o ponad jedenastoletnie doświadczenie w produkcji i sprzedaży urządzeń wentylacyjnych. Firma HG hava jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce rekuperatorów, central wentylacyjnych, okapów kuchennych i osprzętu wentylacyjnego jednego z największych producentów z branży HVAC w Turcji firmy DOGU.Dodatkowo świadczymy kompleksowe usługi w zakresie projektowania instalacji wentylacyjnych dla obiektów użyteczności publicznej, przemysłu, budownictwa mieszkaniowego i klientów indywidualnych.Aby wzmocnić nasz zespół poszukujemy obecnie osoby na następujące stanowisko:Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerceMiejsce pracy: Częstochowa Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała za zadanie rozwijanie sprzedaży w sklepie internetowym, platformie allegro oraz amazonie a dokładniej:        Twój zakres obowiązków planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych (Google Ads, Facebook, firmowa WWW, Newsletter);promocja oraz ciągłe doskonalenia i wdrożenia sprzedaży internetowejtworzenie reklam graficznych na firmową stronę www, facebook, oraz Newsletter;bieżąca obsługa sklepu internetowego, rejestracja i weryfikacja nowych klientów;czynny udział w rozwoju internetowych narzędzi sprzedażowych firmy;ciągła interakcja poprzez aktualności strony oraz profile social media z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy;analiza, nadzór i raportowanie skuteczności podejmowanych działań;bieżąca współpraca z działem sprzedaży i działem technicznym;copywritering, przygotowywanie i korekta tekstowych materiałów marketingowychNasze wymaganiakreatywność, pozytywne nastawienie oraz orientacja na rozwiązywanie zadańugruntowana wiedza z zakresu e-commerce , e-marketinguumiejętności graficzne (grafika reklamowa); posługiwanie się programami graficznymidobra znajomość narzędzi marketingu internetowego (m.in. Google Analytics, Search Console, Facebook Business, Google Ads, etc.)umiejętność szybkiego uczenia siękomunikatywności i samodzielności w działaniuumiejętności posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmiedoświadczenie w obsłudze klienta internetowegoznajomość specyfiki sprzedaży e-commercewysoka kultura osobista.Mile widzianeumiejętności tworzenia i pozycjonowania stron internetowych SEO będą dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;posiadanie wiedzy technicznej w dziedzinie wentylacji.Ze swojej strony oferujemy:Zatrudnienie na pełen etat i umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie oparte o podstawę i prowizję od sprzedażyPracę w dobrej atmosferze w młodym i ambitnym zespoleRealny wpływ na organizację i pracę działuwww.hghava.com