Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Pracownik działu handlowego
Pracownik działu handlowego
nowe Strzegom 30+ kilka dni temu

Nasza firma jest stabilnym partnerem biznesowym, o międzynarodowym zasięgu. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO Miejsce pracy: Strzegom Pracownik działu sprzedaży jest osobą, do której codziennych obowiązków należy: aktywne pozyskiwanie nowych klientów wraz obsługą bieżących sprzedaż produktów firmy telefoniczny kontakt z klientami w kraju i zagranicą realizacja założonych celów kompleksowa obsługa handlowa kształtowanie i promowanie wizerunku firmy dbałość o wysokie standardy obsługi klientów WYMAGANIA wykształcenie min. średnie umiejętność nawiązywania kontaktów i utrzymywania dobrych relacji z klientami i partnerami handlowymi firmy zorientowanie na cele sprzedażowe biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office samodzielność, umiejętność organizacji pracy komunikatywność oraz wysoka kultura osobista optymizm, kreatywność i konsekwencja w działaniu umiejętność nadawania priorytetów zadaniom i organizacja własnej pracy OFERUJEMY umowę o pracę przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki (podstawa + prowizja) samodzielność przy realizacji postawionych zadań we wdrażaniu własnych pomysłów interesującą i ambitną pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach dofinansowanie kursów językowych szacunek do pracownika i efektywnej pracy

Pracownik działu handlowego
Pracownik działu handlowego
Zabrze 9 dni plecy

Opis oferty pracyWindex Holding Sp. z o. o. zatrudni pracowników działu handlowego. Oferujemy: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę – poszukujemy osoby na stałe. Wciągającą, pełną wyzwań pracę w branży maszyn. Pracę w budującej atmosferze. Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość przystąpienia do firmowego programu opieki medycznej (Medicover). Terminowość w wypłacaniu zarobków. Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Miejsce pracy: biuro oraz praca w terenie. Główne zadania na tym stanowisku: Organizacja pracy własnej. Wsparcie organizacji pracy biura. Budowanie trwałych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie rozmów handlowych, wyceny oraz generowanie ofert dla klientów, następnie obsługa zamówień. Współrealizacja planów sprzedażowych. Wymagania: W zakresie osobowości kandydata: - otwartość na: nowych ludzi, nową wiedzę i nowe zadania - łatwość nawiązywania kontaktów - odwaga do inicjowania działań i wyrażania konstruktywnej opinii - wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę - duża samodzielność, samodyscyplina W zakresie umiejętności praktycznych: - bardzo dobra obsługa komputera i podstawowego oprogramowania - prawo jazdy kat. B - wykształcenie minimum średnie - znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Dodatkowym atutem będzie: Znajomość technik sprzedaży/negocjacji, znajomość branży, wykształcenie techniczne, ale uwaga: Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził – jeśli szanujesz siebie i swoje otoczenie – całą resztę pomożemy Ci wypracować. proszę o dopisek Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez WINDEX HOLDING Sp. z o.o. w Zabrzu moich danych osobowych zamieszczonych w przekazanych przez mnie dokumentach rekrutacyjnych, w celu uwzględniania mojej kandydatury w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez powyższą spółkę, w tym na przechowywanie moich danych osobowych przez tą spółkę przez okres 1 roku od chwili przekazania przez mnie dokumentów rekrutacyjnych.

Pracownik działu handlowego
Pracownik działu handlowego
Pionki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTK BATO Sp. z o.o. firma specjalizująca się w produkcji chemicznej, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/Asystentka działu sprzedaży Zakres obowiązków: - Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z partnerami handlowymi; - Obsługa dotychczasowych oraz nowych klientów; - Zaangażowanie w poszukiwanie nowych kontaktów handlowych; - Komunikatywność, cierpliwość, umiejętność słuchania; - Umiejętność negocjacji; - Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy; - Doradztwo techniczne; - Bezpośrednia, mailowa i telefoniczna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; - Przyjmowanie i realizacja bieżących zamówień; - Wprowadzanie danych do systemu komputerowego i prowadzenie niezbędnej dokumentacji; - Aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy; - Podróże służbowe; - Mile widziana znajomość branży farb i lakierów. Od kandydatów oczekujemy: - Łatwości w nawiązywaniu kontaktów; - Sumienności w wykonywaniu obowiązków; - Biegła znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość innych języków obcych; - Dyspozycyjności; - Obsługi komputera wraz ze znajomością elementów MS Office (WORD, EXCEL, Outlook); - Prawa jazdy kat. B; - Mile widziana znajomości rynku farb antykorozyjnych; - Mile widziane będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Oferujemy: - Pracę w oparciu o stabilne warunki zatrudnienia; - Pracę w atmosferze współpracy w zgranym zespole; - Zdobycie cennego doświadczenia; - Duże możliwości rozwojowe; - Duży wkład w rozwój firmy; - Szkolenia z zakresu produktów i systemów antykorozyjnych. Rodzaj pracy: Pełny etat, Umowa na okres próbny Świadczenia dodatkowe: - Darmowy parking - Imprezy firmowe - Program rozwoju zawodowego - Program wdrożeniowy - Samochód służbowy - Telefon służbowy Wymagane: - Doświadczenie: handel min. 1 rok - Język: Angielski - Prawo jazdy kat. B (Wymagane)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO. WSPARCIE SPRZEDAŻY B2B
PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO. WSPARCIE SPRZEDAŻY B2B
Kraków 30+ kilka dni temu

Loocalio to platforma, gdzie lokalni przedsiębiorcy mogą pokazać się lokalnej społeczności. Bez znaczenia czy mówią na nas lokalne google czy też inaczej wiemy, że mieszkańcy lokalnie mogą znaleźć na portalu informacje o promocjach, wydarzeniach oraz w łatwy sposób mogą skontaktować się z przedsiębiorcą prowadzącym działalność. PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO. WSPARCIE SPRZEDAŻY B2B Do naszego zespołu szukamy osób z doświadczeniem w telemarketingu, które dzięki swojemu zaangażowaniu wzmocnią dział sprzedaży firmy. Warunki współpracy: Umowa o pracę lub B2B Stałe wynagrodzenie System premiowy uzależniony od realizacji wyznaczonych celów Praca zdalna (wymagany komputer z dostępem do Internetu) Zadania: Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży Pozyskiwanie informacji potrzebnych do przygotowania oferty handlowej Wysyłanie mailingów Wspieranie działań zespołu sprzedażowego Stałe poszukiwanie źródeł rozwoju sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnym Klientem Dbanie o najwyższą jakość standardów obsługi Klienta Budowanie pozytywnych relacji z Klientami Budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku firmy Umiejętności: Znajomości pakietu MS Word i MS Excel umożliwiającego swobodną pracę Umiejętności pracy samodzielnej oraz zespołowej Komunikatywność i wysoka kultura osobista Zaangażowania przy realizacji powierzonych zadań Dobra organizacja czasu pracy Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji Umiejętność kreatywnego rozwiązywania napotkanych problemów i doprowadzanie do umówienia spotkania handlowego Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych Mile widziane: Doświadczenie w telemarketingu Pozytywne nastawienie Predyspozycje handlowe będą bardzo pożądanym atutem Oferujemy: Dobrą atmosferę pracy w młodym zespole Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych Niezbędne narzędzie do pracy (telefon) Pracę przy prężnie rozwijającym się projekcie Elastyczny czas pracy - interesuje nas efektywność! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami w procesie rekrutacji

Pracownik obsługi klienta, handlowiec, asystent handlowca
Pracownik obsługi klienta, handlowiec, asystent handlowca
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAGENCJA PRACY Z nami podejmiesz dobrą pracę. Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. DLA NASZEGO KLIENTA BRANŻY HANDLOWEJ POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU: Pracownik działu handlowego, pracownik obsługi klienta, asystent handlowy Stanowisko administracyjno-handlowe Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, woj. dolnośląskie OFERUJEMY: • Bezpośrednie zatrudnienie w rodzinnej firmie handlowej specjalizującej się w sprzedaży i serwisie części do sprężarek • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie ( do emerytury!) w firmie o ugruntowanej pozycji • Pracę w pełnym wymiarze godzin, w oparciu o umowę o pracę • Stałe godziny pracy 8.00-16.00 • Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii od obrotu • Pracę w zgranym kilkunastoosobowym zespole • Przyjazną atmosferę w pracy • Przeszkolenie i wdrożenie do pracy OBOWIĄZKI: • Utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, doradztwo w zakresie asortymentu oferowanego przez firmę • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów • Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych. • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Obsługa systemu CRP ( po przeszkoleniu) • Przygotowywanie ofert dla klientów • Wypisywanie zamówień pozyskanych w trakcie rozmów z klientami • Realizowanych celów sprzedażowych WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziany profil techniczny • Bardzo dobra znajomość pakietu MS office • Umiejętność nawiązywania relacji, zdolności komunikacyjne • Pozytywne usposobienie • Umiejętność pracy w zespole • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami • Mile widziany zmysł techniczny • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu • Nie jest wymagana znajomość języków obcych • Doświadczenie nie jest konieczne, aczkolwiek mile widziane • Odpowiedzialność, konsekwencja, rzetelność, dokładność, cierpliwość • Gotowość do wykonywania pracy w trybie stacjonarnym SPOSÓB APLIKOWANIA: CV, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2, Posiadamy wiele innych ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: @ Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.koncepcja.eu

Asystent handlowy
Asystent handlowy
Bielany Wrocławskie 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. DLA NASZEGO KLIENTA BRANŻY HANDLOWEJ POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU: Pracownik działu handlowego, pracownik obsługi klienta, asystent handlowy Stanowisko administracyjno-handlowe Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, woj. dolnośląskie OFERUJEMY: • Bezpośrednie zatrudnienie w rodzinnej firmie handlowej specjalizującej się w sprzedaży i serwisie części do sprężarek • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie (do emerytury!) w firmie o ugruntowanej pozycji • Pracę w pełnym wymiarze godzin, w oparciu o umowę o pracę • Stałe godziny pracy 8.00-16.00 • Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii od obrotu • Pracę w zgranym kilkunastoosobowym zespole • Przyjazną atmosferę w pracy • Przeszkolenie i wdrożenie do pracy OBOWIĄZKI: • Utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, doradztwo w zakresie asortymentu oferowanego przez firmę • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów • Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych. • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Obsługa systemu CRP (po przeszkoleniu) • Przygotowywanie ofert dla klientów • Wypisywanie zamówień pozyskanych w trakcie rozmów z klientami • Realizowanych celów sprzedażowych WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziany profil techniczny • Bardzo dobra znajomość pakietu MS office • Umiejętność nawiązywania relacji, zdolności komunikacyjne • Pozytywne usposobienie • Umiejętność pracy w zespole • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami • Mile widziany zmysł techniczny • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu • Nie jest wymagana znajomość języków obcych • Doświadczenie nie jest konieczne, aczkolwiek mile widziane • Odpowiedzialność, konsekwencja, rzetelność, dokładność, cierpliwość • Gotowość do wykonywania pracy w trybie stacjonarnym SPOSÓB APLIKOWANIA: CV, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2 Posiadamy wiele innych ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: @ Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.koncepcja.eu