Sortowanie:
Znaleziony: 18 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Pracownik obsługi sklepu internetowego
Pracownik obsługi sklepu internetowego
nowe Gdańsk 13 dnia plecy

Poszukujemy pracownika do obsługi sklepu internetowego i realizacji zamówień. Mile widziane doświadczenie w pracy w magazynie i pakowaniu produktów do wysyłek oraz wystawianiu ofert. Chętnie zatrudnimy osobę ze statutem studenta lub z grupą inwalidzką. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Miła, przyjazna atmosfera, w młodym, energicznym zespole.Zakres obowiązków:pakowanie przesyłek do wysyłkireklamacje, zwrotyprzyjmowanie i wydawanie towaruwystawianie ofertWymagania:obsługa komputerasumiennośćchęć do pracyenergicznośćpunktualnośćLokalizacja: Gdańsk ul. Trakt św. Wojciecha 29 (przy Zaroślaku)Prosimy o wysłanie CV

Pracownik technicznej obsługi sklepu internetowego
Pracownik technicznej obsługi sklepu internetowego
1600 zł
Zawiercie 30+ kilka dni temu

Elektro-Mad jest polską firmą specjalizującą się w dystrybucji osprzętu elektroinstalacyjnego i oświetlenia z prawie 30-letnią historią w branży. Do naszych dostawców należą najwięksi producenci i dystrybutorzy z branży.Od 2013 roku dynamicznie rozwijamy kanał e-Commerce stale rozszerzając ofertę i poszerzając udział w rynku. Rozwijamy wewnętrznie dwie platformy: onelectro.pl i e-Ospele. Sklep onelectro.pl jest jednym z największych w Polsce sklepów z osprzętem elektroinstalacyjnym.Twoje zadaniadodawanie, aktualizowanie, usuwanie produktówwprowadzanie danych na stronę wwwsporządzanie indywidualnych ofert sprzedażyzarządzanie produktamikontakt telefoniczny z klientami, doradztwo techniczneCzego wymagamy?wykształcenia minimum średniego, preferowanie informatyczne lub elektrycznebiegłej obsługi komputera, bardzo dobrej znajomości MS Excelprofesjonalnej obsługi klientaotwartości, komunikatywności i pozytywnego nastawieniawysokiej kultury osobistejchęci nauki i poznawania branży elektrycznej i oświetleniowejW zamian oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę lub zleceniaatrakcyjny system wynagrodzenia możliwość rozwoju w branży e-commercepracę: pn-pt 8.00-16.00

Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Rybnik 30+ kilka dni temu

OPIS Poszukujemy zdolnych i dynamicznych ludzi, którzy chcą pracować i rozwijać się w branży E-commerce. Tworzymy nowy zespół, ambitnych ludzi. Szukasz ciekawej, pełnej wyzwań pracy w branży e-commerce ? Dołącz do naszego zespołu. Obowiązki: Prowadzenie strony www i serwisów aukcyjnych, sklepu internetowego, Prosta obróbka zdjęć, przygotowywanie treści opisowej produktów, Dbanie o jakość oferty, Analiza ofert konkurencji, Drobne prace graficzne, obsługa social media (grafika, posty), Analizowanie dotychczasowych działań oraz proponowanie nowych rozwiązań, Dodawanie nowych produktów na sklep internetowy, Dbanie o poprawność działania strony www, oraz o sklep internetowy, Wymagania: Poczucie estetyki Znajomość programów: Excel, Word, proste programy graficzne Chęć stałego rozwoju Inicjatywa Znajomość Prestashop, Wordpress, Sky-shop, integracja z portalami internetowymi Dodatkowe atuty: Umiejętność wyszukiwania informacji (!) Znajomość, ewentualnie chęć zagłębienia się w zagadnienia związane z rozwojem strony www Znajomość programów do integracji procesu sprzedaży typu Baselinker Znajomość podstaw fotografii, oraz obróbki graficznej ( fotografia produktowa, aranżacyjna) Znajomość zasad SEO/SEM Doświadczenie w branży e-commerce Zapewniamy: Umowę o pracę lub o współpracy Przeszkolenie branżowe i produktowe Niezbędne narzędzia i warunki pracy Podstawa + premie uznaniowe od sprzedaży po okresie próbnym stabilna praca z profesjonalistami bez korporacyjnej atmosfery i dres codu Pracę w godzinach od 6:00-14:00 lub 7.00-15.00 Szkolenia Szukamy osoby z doświadczeniem i samodzielnej wychodzącej z inicjatywą działania. Prześlij CV wraz ze zdjęciem i koniecznie napisz coś o sobie w CV. Nie stosuj szablonów a ukaż swoje mocne i słabe strony wtedy ocenimy czy podołasz naszym wymaganiom lub czy dojdziemy do jakiegoś konsensusu. Aplikacje prosze przesylać za pośrednictwem Lento Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. Niewykorzystane aplikacje zostaną trwale usunięte po okresie rekrutacji Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnej rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.

Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Wrocław 30+ kilka dni temu

Sklep Polindustry jest częścią grupy A&D Serwis, lidera w naprawie elektroniki przemysłowej. Nasze produkty znajdują zastosowanie w wielu branżach, w tym w sektorach medycznym i wojskowym.W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko:Pracownika do obsługi sklepu internetowegoZakres obowiązków:obsługa (on-line i telefoniczna) zamówień tworzenie i zarządzanie ofertami sprzedażyobsługa reklamacjikontakt telefoniczny z klientami i utrzymywanie z nimi świetnych relacjiwystawianie dokumentów sprzedażyWymagania:łatwość nawiązywania relacji z klientamidokładnośćdoskonała pisemna znajomość j. polskiego znajomość j. angielskiegoumiejętność pracy w zespolebardzo dobra znajomość obsługi komputeraCo oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym Narzędzia niezbędne do pracyDofinansowanie do kart MultisportPracę w młodym i ambitnym zespole

Pracownik Obsługi Klienta Sklepu Internetowego ecommerce
Pracownik Obsługi Klienta Sklepu Internetowego ecommerce
Starowa Góra 16 dni plecy

Zakres obowiązków:- Bezpośrednia obsługa klientów sklepu internetowego poprzez telefon, e-mail- Udzielanie kompleksowych informacji na temat produktów, zamówień i dostaw- Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz zwrotów towaru- Monitorowanie i rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez klientów- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i budowanie pozytywnych relacji- Wspieranie klientów w procesie składania zamówień i dokonywania zakupówWymagania:- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży e-commerce- Doskonałe umiejętności komunikacyjne - Znajomość zasad obsługi klienta oraz procedur reklamacyjnych- Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie- Umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych m.in: Excel, PrestaShop- Wysoka kultura osobista, cierpliwość i empatiaMile widziane:- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- Doświadczenie w pracy w sklepie internetowym lub call center- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiówOferujemy:- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczeniaSiedziba firmy: Starowa Góra k. Łodzi, praca stacjonarna w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku

Pracownik ds. Obsługi sklepu internetowego, Allegro
Pracownik ds. Obsługi sklepu internetowego, Allegro
Mielec 10 dni plecy

Firma Lub investments w związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik ds. Obsługi Allegro Miejsce pracy: Mielec Zakres obowiązków: - Kompleksowa obsługa platformy sprzedażowej Toratex.pl i Allegro - Tworzenie i udoskonalanie ofert sprzedażowych -Dbanie o spójność i konkurencyjność oferty - Monitoring konkurencji oraz analiza efektów sprzedaży -Profesjonalna obsługa Klienta - mailowa i telefoniczna - Rozpatrywanie zapytań, uwag i ewentualnych reklamacji dotyczących naszych produktów - Bieżąca obsługa zamówień - Współpraca z firmami kurierskimi - Współpraca z pozostałymi działami w firmie Wymagania: - Znajomość platformy sprzedażowej Allegro (od strony sprzedającego) - Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, w szczególności EXCEL. - Znajomość programów do obróbki zdjęć i grafiki - Doświadczenie w obsłudze klienta internetowego - Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, komunikatywność i wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania dobrych relacji z Klientem. - Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów - Zaangażowanie i pozytywne nastawienie - Samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy Oferujemy: - Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Benefity sportowe Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez portal OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik do obsługi sklepu internetowego Bielsko-Biała
Pracownik do obsługi sklepu internetowego Bielsko-Biała
Bielsko-Biała 6 dni plecy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika do obsługi sklepu internetowego.Do obowiązków kandydata będzie należało:• drukowanie zamówień• kompletowanie towaru przygotowywanie paczek do wysyłki,• obsługa magazynu układanie towaru na regałachWymagania:• uczeń/ student studiów zaocznych• mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego , znajomość obsługi programu Baselinker, Allegro• zainteresowania związane z e-commerce,• wymagana dyspozycyjność w tygodniu (poniedziałek-piątek 8-16),• samodzielność i umiejętność organizowania swojej pracy,• osoba energiczna chętna do pracy• chęć do nauki i rozwoju, bardzo dobra organizacja czasu pracDlaczego warto do nas dołączyć?Jesteśmy liderem w swojej branży posiadamy własne marki i ciągle poszerzamy swój asortyment o nowe produkty.Pracujemy od poniedziałku do piątku, w trybie jednozmianowym,Nasz zespół do młodzi ludzie i tworzymy razem miłą atmosferę w pracyMiejsce pracy: ul. Cieszyńska 367 Bielsko-Biała - dogodny dojazdProsimy wysyłać CV przez formularz zgłoszeniowy.

Pracownik sklepu internetowego Biuro Obsługi Zgierz Aleksandrów Łódź
Pracownik sklepu internetowego Biuro Obsługi Zgierz Aleksandrów Łódź
2460 zł
30+ kilka dni temu

STANOWISKO: BIURO OBSŁUGI KLIENTAPERFECT Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą internetową produktów car-audio z ponad 15-letnim doświadczeniem. W tym czasie zdobyliśmy stałą pozycję w branży, a zaufało nam już ponad milion klientów. Sprawdź, czy to właśnie ciebie szukamy!Typ umowy: Umowa o pracę (cały etat)Miejsce pracy: Łódź, ul. Romanowska 55F, lok. handlowy nr 9 (pasaż handlowy na osiedlu Zielony Romanów)Czas pracy: poniedziałek - piątek (8:00-16:00)Poszukujemy osób na stanowisko: Biuro obsługi klientaZapewniamy Ci:pełne wsparcie we wdrożeniu w struktury firmyprzyjazną atmosferęstałe godziny pracyumowę o pracęsystem premiowyzniżki na firmowe produktyTwoje przyszłe zadania:obsługa klienta sklepu internetowego (odpowiedzi na wiadomości email, rozmowy telefoniczne z klientami, rozwiązywanie reklamacji, przyjmowanie zwrotów, wystawianie dokumentów sprzedażowych)zwiększenie jakości obsługi klientów, dbanie o pozytywne oceny sklepuprzygotowywanie raportów, analizkatalogowanie dokumentów kosztowychobsługa posprzedażowa klientaobsługa systemu magazynowo-księgowego Subiekt nexo PROobsługa systemu wspomagania sprzedaży BaseLinkerDodatkowy zakres obowiązków w sytuacjach awaryjnych:przyjmowanie towarunadzór nad wysyłką produktów do klientówkompletowanie zamówień detalicznych oraz hurtowychOczekujemy od Ciebie:umiejętności pracy w zespolewysokiej kultury osobistejpunktualnościsumiennościzaangażowaniaMile widziane:doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuprawo jazdy kategorii Bpraktyczna znajomość platformy sprzedażowej Allegroznajomość programów Subiekt nexo PRO, BaseLinkerznajomość języka angielskiegoUdogodnienia:kawa, herbata, wodaaneks kuchennybezpłatny parking pod siedzibą firmydogodne połączenie autobusowebrak dress code’uWażne:Najważniejsze w naszej firmie są dobre chęci i zaangażowanie. Reszty można się nauczyćWstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas CV

Pracownik sklepu internetowego Wrocław, 1/2 do 1/1 etatu
Pracownik sklepu internetowego Wrocław, 1/2 do 1/1 etatu
Wrocław 8 dni plecy

Stanowisko: Operator backoffice Miejsce pracy: Wrocław Wynagrodzenie: Podstawa + premia Opis stanowiska: Szybko rozwijająca się sieć sklepów Big-Apple poszukuje kandydatów na stanowisko do obsługi sklepu internetowego.Praca polega na wystawianiu przedmiotów do internetu, obsłudze zamówień, przygotowywaniu ofert, reklamie sklepu.Zadania: *Obsługa klienta: Głównym zadaniem pracownika będzie zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Będzie odpowiedzialny za udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie wsparcia w procesie zamawiania i dostawy towarów. *Zarządzanie zamówieniami: Pracownik będzie odpowiedzialny za przyjmowanie, przetwarzanie i monitorowanie zamówień składanych przez klientów. Będzie dbał o terminową realizację zamówień oraz o komunikację z klientami w przypadku ewentualnych opóźnień lub zmian. *Aktualizacja i zarządzanie treścią: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za regularne aktualizowanie treści na stronie sklepu internetowego, w tym dodawanie nowych produktów, aktualizowanie cen, opisów i zdjęć produktów oraz zarządzanie promocjami i wyprzedażami. *Wsparcie w marketingu online: Pracownik będzie uczestniczył w działaniach marketingowych skierowanych na klientów online, takich jak kampanie reklamowe, promocje na portalach społecznościowych czy programy lojalnościowe. Będzie współpracował z zespołem marketingowym w planowaniu i realizacji działań promocyjnych. *Monitorowanie konkurencji: Osoba na tym stanowisku będzie śledziła działania konkurencji oraz analizowała trendy rynkowe, aby dostosować ofertę sklepu internetowego do oczekiwań klientów i zachować konkurencyjność na rynku. *Rozwiązywanie problemów technicznych: Pracownik będzie udzielał wsparcia technicznego klientom w przypadku problemów z funkcjonowaniem strony sklepu internetowego, płatnościami online czy procesem zamawiania.Wymagania: *Doskonała komunikatywność i umiejętność obsługi klienta. Doskonała znajomość języka polskiego. *Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań. *Znajomość obsługi komputera i narzędzi internetowych. *Zainteresowanie e-commerce oraz chęć nauki i rozwoju w tym obszarze. *Umiejętność szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych. *Dbałość o szczegóły i orientacja na jakość.Jeśli jesteś osobą otwartą na wyzwania, lubisz pracę w dynamicznym środowisku internetowego handlu oraz masz umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, zapraszamy do aplikowania na stanowisko Pracownika Sklepu Internetowego!Praca na podanym stanowisku będzie miała miejsce przy ul.Pobożnego 12Godziny pracy elastyczne, grafik pracownik przygotowuje samemu na cały miesiąc. Grafik powinien być ustalony w godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego tj 9-22 od poniedziałku do niedzieli.

Pracownik Sklepu Internetowego
Pracownik Sklepu Internetowego
3 kilka dni temu

Molton to zaufana, polska marka premium z 30-letnią tradycją. Nasze kolekcje cechuje ponadczasowa elegancja, najwyższa jakość i precyzja wykończenia. Ze względu na dynamiczny rozwój poszukujemy do naszego zespołu osoby, która będzie pomagać w przygotowywaniu zamówień dla klientów naszego sklepu internetowego. Stanowisko: Pracownik sklepu internetowego Miejsce pracy : ul. Mszczonowska 60, Janki Zakres obowiązków:- przygotowanie opakowań do wysyłki- pakowanie paczek- rozpakowywanie zwrotów- dbanie o prawidłowy rozkład artykułów w przestrzeni magazynowej- kompletowanie zamówień według specyfikacji- dbanie o porządek na stanowisku pracy Wymagania: - zaangażowanie oraz rzetelność przy wykonywaniu zadań- dokładność i odpowiedzialność - znajomość obsługi komputera - komunikatywność i umiejętności pracy w zespole- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16- mile widziane prawo jazdy kat. BZatrudnionym osobom oferujemy: stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach.

Pracownik sklepu internetowego
Pracownik sklepu internetowego
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Pracownik Sklepu Internetowego Co będzie należało do Twoich obowiązków? - Zarządzanie cennikami oraz ofertami - Zarządzanie katalogiem produktowym, - Platforma baselinker, allegro itp - Bieżąca aktualizacja nowych produktów, - Obsługa facebook, instagram - Obsługa zamówień, - Współpraca z innymi działami firmy Jakich cech / umiejętności szukamy? - Umiejętność obsługi sklepu w systemie Prestashop - Doświadczenie w pracy przy wystawianiu produktów, praca w sklepie internetowym (warunek konieczny) - Potrafisz myśleć logicznie i analitycznie, - Wiesz jak dbać o najmniejsze szczegóły - Jesteś sumienny/a i dążysz do wyznaczonego celu, - Jesteś uczciwy/a, - Jesteś osobą pozytywną i ambitną, Co oferujemy? - Przyjazną atmosferę, - Pełne wsparcie we wdrożeniu w struktury firmy, - Szukamy osoby do pracy stacjonarnej lub zdalnej Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik sklepu internetowego ARSEN
Pracownik sklepu internetowego ARSEN
2497.5 zł
Zduńska Wola 30+ kilka dni temu

OBOWIĄZKI:tworzenie kompleksowych opisów produktówkontrola cen sprzedażykontrola poprawnego działania aplikacji sklepu internetowegorealizowanie zamówień (wystawianie dokumentów sprzedaży, pakowanie towaru)rozliczanie płatności i zwrotów zamówieńKWALIFIKACJE:biegła znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows i pakietu Officeznajomość portali aukcyjnych (Allegro) oraz porównywarek cen (Ceneo)znajomość rynku e-commercezdolności komunikacyjne i interpersonalneasertywność i umiejętność prowadzenia skutecznych rozmówbardzo dobra organizacja czasu pracyumiejętność szybkiego uczenia sięwskazana znajomość języka angielskiegoznajomość branży DIY będzie dodatkowym atutemOFERUJEMY:zatrudnienie na podstawie umowy o pracęwspółpracę w dłuższej perspektywie czasowejkomfortowe warunki pracymożliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmiemiejsce pracy: Zduńska WolaINFORMACJE DODATKOWE:CV prosimy wysyłać formularzem lub pocztą elektroniczną na adres praca(at)arsen.pl w temacie wiadomości wpisując:"PRACOWNIK SKLEPU INTERNETOWEGO".Nie rozpatrujemy CV dostarczonych do naszych sklepów w formie papierowej.

Pracownik sklepu internetowego
Pracownik sklepu internetowego
8180 zł
Kędzierzyn-Koźle 30+ kilka dni temu

Pracownik sklepu internetowego ShebyweddingFirma Shebywedding w związku z dynamicznym rozwojem oraz wdrażaniem nowych projektów poszukuje energicznego, ambitnego i zaangażowanego pracownika do obsługi zamówień internetowych oraz obsługi maszyn. Jeżeli szukasz stabilnego miejsca pracy, a nie krótkoterminowego zatrudnienia na kilka tygodni, to jesteś idealnym kandydatem. TWOJE ZADANIA:obsługa prasy termo transferowej (wygrzewanie nadruków na szlafroki, odzież),obsługa maszyny haftującej (szkolenie),pakowanie skompletowanych zamówień (odzież i akcesoria),przygotowanie zamówień do wysyłki,kontakt telefoniczny z klientami,prace manualne,dbanie o porządek na stanowisku pracy,NASZE WYMAGANIA:dyspozycyjności (praca w godzinach nadliczbowych również w niektóre soboty),umiejętność pracy pod presją czasu,umiejętność obsługi komputera,zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,umiejętność pracy w zespole,CO MOŻEMY CI ZAPEWNIĆ:pracę w prężnie rozwijającej się firmie,szkolenie wdrożeniowe,ciekawą i pełną wyzwań pracę na pełny etat w Kędzierzynie-Koźlu,możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia,dla osób ambitnych i kreatywnych możliwość awansu,zniżkę na produkty z naszej oferty,WARUNKI ZATRUDNIENIA:umowa o pracęwynagrodzenie: 3500 zł netto ( nadgodziny dodatkowo płatne )praca w systemie pn-pt w godzinach od 8.00 do 16.00 , możliwa praca w soboty oraz w godzinach nadliczbowych.

Pracownik sklepu internetowego - sprawdzanie produktu i pakowanie
Pracownik sklepu internetowego - sprawdzanie produktu i pakowanie
2750 zł
30+ kilka dni temu

Sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży produktów powystawowych i używanych poszukuje energicznej, rzetelniej i dokładnej osoby na stanowisko: Pracownik sklepu internetowego - sprawdzanie produktu i pakowanie Twój zakres obowiązków: 1. Pakowanie produktów: Precyzyjne pakowanie zamówień, zgodnie z naszymi standardami, aby zapewnić, że produkty dotrą do klientów w doskonałym stanie. 2. Sprawdzanie produktów: Dokładne sprawdzanie każdego produktu pod kątem ewentualnych uszkodzeń, brakujących elementów zestawu oraz zgodności z opisem, zapewniając klientom pewność co do jakości otrzymywanego towaru. 3. Współpraca z zespołem: Efektywna komunikacja i współpraca z innymi członkami zespołu, zapewniając płynność procesu przygotowania produktu do sprzedaży i jego wysyłki. Wymagania: 1. Zdolność obsługi sprzętu elektronicznego oraz zrozumienie jego funkcji. 2. Umiejętność pracy w biurze otwartym na psy i pozytywne podejście do zwierząt. 3. Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków. 4. Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność. 5. Doświadczenie w branży e-commerce i pakowaniu towarów będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: 1. Codziennie pracujemy w otoczeniu przyjaznych psiaków, co tworzy unikalną atmosferę. 2. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach porannych. 3. Konkurencyjne wynagrodzenie i premie stosowne do Twojego zaangażowania. 4. Możliwość rozwoju w ramach rozwijającego się sklepu internetowego. 5. Nasze wsparcie zawsze kiedy będziesz tego potrzebował Jeśli jesteś gotowy/a podjąć wyzwanie i dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV! Doceniamy różnorodność i zachęcamy osoby z różnymi doświadczeniami do aplikowania.

Wydawnictwo zatrudni pracownika do księgarni
Wydawnictwo zatrudni pracownika do księgarni
Warszawa 25 dni plecy

Opis oferty pracyWydawnictwo zatrudni osobę na stanowisko PRACOWNIK KSIĘGARNI Zakres obowiązków: 1. Realizacja zamówień ze sklepu internetowego. 2. Obsługa programu WF-MAG. 3. Obsługa klientów w księgarni. 4. Udział w targach (raz, dwa razy w roku). 5. Obsługa programu Perdix (jest możliwość przyuczenia do obsługi programu). Oferujemy: – Pracę na cały etat. – Dobrą atmosferę w miejscu pracy. – Wynagrodzenie zawsze na czas, premie. – Pakiet prywatnej opieki medycznej. Wymagania: Obowiązkowość, komunikatywność, odpowiedzialność. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: @ wraz z klauzulą poufności: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Pracownik sklepu internetowego Ideashirt.pl
Pracownik sklepu internetowego Ideashirt.pl
Zgorzelec 6 dni plecy

Jesteśmy stabilną firmą o mocnej pozycji rynkowej. Działalnością naszej firmy jest sklep internetowy i drukarnia, zajmującą się sprzedażą internetową odzieży i gadżetów z nadrukiem oraz haftem. Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół na stanowisku: Pracownik Sklepu Internetowego. Do Twoich obowiązków należeć będzie:przygotowanie produktów do realizacjibieżąca obsługa zamówień poprzez sklep internetowywprowadzanie produktów na produkcjękompletowanie zamówień Wymagamy:zaangażowania i motywacji do pracywysokiego poziomu zdolności interpersonalnych (empatii, otwartości, komunikatywności) dyspozycyjności od poniedziałku do piątkusamodzielnościbardzo dobrej umiejętności obsługi komputeradobrej organizacji pracyOferujemy:stabilne warunki zatrudnieniaumowę o pracędostęp do najnowszych narzędzi e-commerceatrakcyjne zarobkipraca od pon. do pt. Możliwość rozwoju osobistego w kierunku:menadżer ds. logistykipracownik administracyjnymenadżer ds. gospodarki magazynowej CV ze zdjęciem prosimy przesyłać przez formularz OLX, w dolnej części strony. Prosimy również o dopisanie do CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Pracownik biurowy - sklep internetowy
Pracownik biurowy - sklep internetowy
1320 zł
Gdów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem sklepu internetowego poszukujemy osoby do pracy na stanowisko: pracownik biurowy – sprzedawca w sklepie internetowym.Miejsce pracy :DELIKATESY MAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄGdów 1223, 32-420 GdówDelikatesy Maja - eMaja24Wymagania:·         Posiadanie aktualnych badań dla celów sanitarno-epidemiologicznych, status ucznia lub studenta.·         Znajomość środowiska internetowego, portali sprzedażowych.·         Umiejętność obsługi Microsoft Office ( mile widziana znajomość obsługi Photoshopa).·         Wysoka kultura osobista i komunikatywność.·         Umiejętność pracy pod presją czasu.Zakres obowiązków:·         Obsługa zamówień internetowych.·         Kontakt z klientem m.in. przyjmowanie zamówień.·         Wystawianie ofert na aukcjach i sklepie internetowym.·         Wprowadzanie danych do systemu.·         Aktualizacja produktów, tworzenie opisów i grafiki.Oferujemy:·         Pracę na umowę zlecenie.·         Stałe wynagrodzenie.·         Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.·         Elastyczny grafik pracy – jeśli jesteś studentem , dostosujemy się do Twoich zajęć.·         Rabat pracowniczy na zakupy w sklepie internetowym.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym CV musi posiadać klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru:,,Na podstawie przepisu art. 6 ust 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego przez DELIKATESY MAJA spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdowie. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych organizowanych przez DELIKATESY MAJA spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdowie, jednak nie dłużej niż rok. Oświadczam także, iż zostałem poinformowany o możliwości cofnięcia zgody w każdym czasie oraz potwierdzam, iż zapoznałem / zapoznałam się z klauzulą informacyjną."

Pracownik ds. sprzedaży e-Commerce i dystrybucji B2B
Pracownik ds. sprzedaży e-Commerce i dystrybucji B2B
Poznań 17 dni plecy

Opis stanowiska:Obsługa zamówień internetowychProwadzenie aktywnych działań sprzedażowych i akcji marketingowychDodawanie produktów do sklepu internetowego wraz z opisamiObsługa reklamacji i zwrotówPrzygotowywanie zamówieńRozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniamiObsługa klientów telefoniczna, e-mailNawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi B2BKoordynowanie obsługi współpracy z klientami B2BProwadzenie kampanii Google Ads, Facebook AdsBudowa i rozwój marki w InternecieWymagania:Doświadczenie w pracy na w/w stanowiskuZnajomość programów magazynowych lub sprzedażowychUmiejętność pracy w zespoleZdolności copywriterskieDobra organizacja czasu pracy oraz dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązkówMile widziana umiejętność obsługi programu do obróbki zdjęćŁatwość posługiwania się narzędziami społecznościowymi i komunikatoramiBiegła obsługa pakietu Office i innych podstawowych narzędzi biurowychPraktyczna znajomość obsługi narzędzi m.in.: Google Ads, Google Analytics, Facebook AdsMile widziana znajomość podstaw CMS m.in. PrestaShop, WordPress, JoomlaOferujemy:Wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy (podstawa + premia)Szkolenie i przygotowanie merytoryczne do pracy w branżyNarzędzia pracyPrzyjazną atmosferę pracyPracę w dynamicznym zespole, zorientowanym na realizację celów.Osoby zainteresowane pracą dla naszej firmie prosimy o zapoznanie się ze stroną internetową www.boncard.plW temacie maila prosimy wpisać Numer referencyjny: Pracownik ds. sprzedaży e-Commerce i dystrybucji B2B/ Poznań oraz : Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BonCard Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BonCard Polska Sp. z o.o. danych osobowych oraz wizerunku zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/na o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawienia, a także o prawe wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.