Specjalista ds. e-commerce obsługa klienta obsługa zamówień
Specjalista ds. e-commerce Zespół ADT POLSKA poszukuje ambitnej osoby na stanowisko: Specjalista ds. e-commerce.Branża: Narzędzia, elektronarzędzia, pneumatyka, odzież, artykuły i narzędzia BHP itpNasze wymaganiauczciwość i sumiennośćotwartość i zaangażowanieumiejętność pracy w zespoleumiejętność pracy pod presją czasusamodzielność i silna motywacja do osiągania sukcesówprawo jazdy kat Bmin. podstawowa znajomość branżyminimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuZakres obowiązkówkompleksowa obsługa sklepu internetowego oraz nadzór nad jego poprawnym funkcjonowaniem, w tym dodawanie produktów realizacja zamówień, obsługa zapytań mailowych i telefonicznych od klientów wprowadzanie produktów na stronę internetową obsługa klienta stacjonarnego monitoring rynku, konkurencji i trendów w kanale on-line dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie marki monitorowanie i analiza działań konkurencji w celu dostosowania strategii sprzedażowej opracowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków umów sprzedażowychOferujemy:pracę przy ciekawych projektachprzyjazną atmosferę pracyumowę o pracę na pełny etatNiezbędne narzędzia do pracyWynagrodzenie podstawowe + premia
W związku z dynamicznym rozwojem, firma SUPPSEL poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko obsługi klienta oraz realizowania zamówień internetowych. Firma zajmuje się sprzedażą elektroniki użytkowej. Specjalista ds. e-commerce / obsługa klienta / obsługa zamówieńZakres obowiązków na stanowisku :Realizowanie zamówień internetowychKontakt z Klientami (telefonicznie, czat, e-mail)Obsługa Klientów stacjonarnychOd kandydatów oczekujemy :Doświadczenia w obsłudze KlientaBardzo dobrej organizacji pracy i dokładnościKomunikatywności i samodzielnościWysokiej kultury osobistejUmiejętności pracy w zespoleKreatywności w zakresie radzenia sobie z niestandardowymi sytuacjamiMile widziane będzie : Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnymZnajomość programu Subiekt GTZnajomość platform Allegro, OLXOferujemy : Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie w pełnym wymiarze godzin (kwestia do ustalenia indywidualnie)Pracę w młodym, dynamicznym zespoleWszystkie niezbędne narzędzia Szkolenia i wdrożenie z zakresu produktów w ofercie oraz form sprzedażyPracę od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00Miłą i przyjazną atmosferę Pracę w dynamicznie rozwijającej się branżyMiejsce pracy: Czechowice - Dziedzice Zapraszamy wszystkich zainteresowanych kandydatów spełniających powyższe kryteria do wysyłania Aplikacji. Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363). Do trzyosobowego zespołu działu e-commerce poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. e-commerce. Szukamy nowego członka załogi z uwagi na chęć rozwoju działu sprzedaży internetowej. Nasz klient specjalizuje się w trzech obszarach tj. sprzedaży materiałów biurowych, sprzedaży drukarek i tonerów oraz sprzedaży komputerów i sprzętu IT. Siedziba firmy znajduje się w Opacz-Kolonia k. Warszawy Ursus. Specjalista ds. e-commerce Zadania: • Bieżąca obsługa zamówień spływających z e-sklepu, Allegro, Empik, Morele, Ceneo za pośrednictwem BaseLinkera. • Kompleksowa obsługa klienta. • Rozliczanie zwrotów i reklamacji klientów. • Aktualizowanie oferty produktowej. • Monitorowanie rynku pod kątem nowości produktowych. • Analizowanie rynku oraz trendów w zakresie e-commerce. • Monitorowanie działań konkurencji. • Planowanie i wdrażanie działań promocyjnych. Wymagamy: • Znajomości rynku e-commerce oraz środowiska Allegro. • Doświadczenia w obsłudze BaseLinkera. • Doskonałej umiejętność zarządzania czasem. • Wysokiego poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania. • Umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania nowych rozwiązań. Oferujemy: • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji: umowę o pracę lub kontrakt B2B. • Wynagrodzenie miesięczne oraz premię od wyników sprzedaży. • Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem. • Niezbędne narzędzia pracy tj. laptop służbowy i telefon służbowy. • Pracę w godzinach 9:00-17:00 (ewentualnie 8:00-16:00). • Pracę w modelu hybrydowym po pełnym wdrożeniu. • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół, nie tylko w okresie wdrożenia. • Prywatną opiekę medyczną. • Ubezpieczenie grupowe. • Kartę Multisport.
Cieciera BTC Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:Specjalista ds. E-commerceZAKRES OBOWIĄZKÓW: koordynacja procesu e-sprzedaży (bieżąca obsługa klienta oraz platform WoCommerce oraz Allegro w zakresie doradztwa w doborze produktów, realizacji zamówień, płatności, wysyłek i zwrotów)odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesów w sklepie internetowym i Allegro planowanie oraz tworzenie treści na Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram)bieżąca współpraca z agencjami marketingowymi SEM-SEO WYMAGANIA:minimum 2 letniego doświadczenia jako specjalista ds. E-commerce – warunek koniecznyznajomość platform: WoCommerce, Allegro, Baselinkerznajomość zagadnień e-commerce, online marketingu, content marketingu, komunikacji marketingowej, social marketingu, SEM, SEOdoświadczenie w sprzedaży oraz doskonała organizacja pracyzaangażowanie, sumienność i wysoka kultura osobistadobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnymprzyjazną atmosferę i środowisko pracykompleksowe wdrożenie - pracę w godz. 8-16 (poniedziałek – piątek)miejsce pracy 08-110 Ujrzanów k/ Siedlecpremię uzależnioną od zaangażowania i wyników sprzedaży Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pośrednictwem OLX z uwzględnieniem klauzuli: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)". Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
OPISPoszukwany Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego do Naszej Rozwijającej się Firmy E-Commerce (marka Gamvis fotele biurowe i gamingowe)WAŻNE: prosimy o przesyłanie cv tylko przez portal OLX.Opis oferty:Lokalizacja: Warszawa/Klaudyn, Pełny EtatJesteśmy firmą działającą w branży meblowej e-commerce, która szuka nowego członka zespołu. Oczekujemy, że będziesz zmotywowany, pracowity i gotowy na nowe wyzwania.Twoje Obowiązki:Obsługa nowych zamówień: dbanie o to, aby każde zamówienie było realizowane sprawnie i na czas.Zarządzanie reklamacjami i zwrotami: utrzymanie pozytywnych relacji z klientami, nawet w trudnych sytuacjach.Obsługa posprzedażowa klienta: zapewnienie wysokiej jakości obsługi po zakupie.Pomoc w organizacyjnych pracach serwisowych: praca z naszym zespołem serwisowym i reklamacyjnych w codziennych zadaniach w serwisie.Wymagane Kwalifikacje:Wykształcenie: Minimum średnieDoświadczenie: Wymagane doświadczenie w pracy w e-commerce lub obsłudze klienta.Znajomość języka angielskiego: na poziomie B1Dobra znajomość narzędzi: Wymgane doświadczenie w handlu internetowym oraz obsłudze narzędzi takich jak Wordpress Woocommerce, Excel, Allegro, BaseLinker, program księgowy.Wymagane Umiejętności:Komunikatywność: Umiejętność jasnej i skutecznej komunikacji z klientami i zespołem.Samodzielność, dyspozycyjność i zaangażowanieZnajomość obsługi komputera: Biegła obsługa narzędzi takich jak: Google Sheets, Wordpress, Gmail, Baselinker, Allegro, program księgowy, umiejętność szybkiego uczenia się nowych narzędzi informatycznych.Organizacja pracy: Umiejętność efektywnego planowania i zarządzania czasem.Oferujemy:Umowa o pracę po okresie próbnym/szkoleniowym (1 miesąc)Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności;Współpracę długoterminową;Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu;Pracę stacjonarną w okolicach Warszawy (Klaudyn) oraz częściowo zdalną (1 dzień w tygodniu)prosimy o przesłanie cv oraz listu motywacyjnego przez portal OLX,
ERKO - jesteśmy jednym z kluczowych dostawców branży elektrotechnicznej (ELECTRO), części dla przemysłu lotniczego (AERO) i rozwiązań automatyzacji produkcji (ROBOTICS). Wyróżniamy się dbałością o najwyższą jakość wyrobów i obsługi Klientów. Silną pozycję zawdzięczamy pasji do ciągłego rozwoju. Jesteśmy i pozostaniemy firmą rodzinną. Myśląc o przyszłości, przygotowujemy kolejne pokolenia do pracy z poszanowaniem wartości ważnych dla naszej rodziny i biznesu. Właśnie otworzyliśmy nowoczesną i komfortową fabrykę w Jonkowie, z wygodnymi przestrzeniami produkcyjnymi i socjalnymi. Do naszego zespołu w Jonkowie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta e-commerce = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Zakres zadań: • Kompleksowa obsługa Klientów oferty internetowej spółki • Zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów kanału e-commerce zgodnie ze standardami spółki • Przyjmowanie i procesowanie zamówień od klientów internetowych, w szczególności kontrolowanie fakturowania, kontrolowanie dostaw, analiza zamówień • Obsługa zapytań oraz zamówień ze sklepów internetowych spółki i jej partnerów, w tym: serwisów aukcyjnych, ogłoszeniowych, porównywarek cenowych i innych platform sprzedażowych • Monitorowanie i odpowiedzialność za prawidłową realizację procesu sprzedaży (od momentu wysłania zapytania ofertowego lub zamówienia, do otrzymania towaru przez Klienta), • Obsługa bieżących zapytań ofertowych i przygotowywanie ofert handlowych, a także dbanie o domykanie sprzedaży z jak największą konwersją • Proaktywne wykorzystywanie powierzonych narzędzi, w tym systemu CRM, platformy sklepowej w zakresie obsługi Klienta oraz realizacji planów sprzedażowych • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i posprzedażowych Nasze oczekiwania: • Co najmniej 1 rok pracy na stanowisku handlowym lub w obsłudze Klienta • Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne • Umiejętność budowania i rozwijania relacji z Klientami • Multizadaniowość, wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy własnej • Znajomość zagadnień dotyczących procesów sprzedaży i gospodarki magazynowej • Nastawienie na realizację celów i wysoka motywacja do osiągania wyników • Samodzielność, pro-aktywność i umiejętność pracy w zespole • Znajomość MS Office (Excel, PowerPoint) • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 • Mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej i/lub energetycznej • Mile widziana umiejętność pracy z systemem CRM • Mile widziana znajomość systemu klasy ERP • Otwartość na pracę w dynamicznym i zmiennym środowisku • Chęć rozwoju w obszarze e-commerce To oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji • Wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników • Atrakcyjne warunki finansowe • Eventy integracyjne i sportowe • Dodatkowe benefity: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, system dofinansowania posiłków i dojazdów do pracy. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ERKO Sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Jonkowie zgodnie z ustawą z dnia 10 sierpnia 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1000)” Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Administratorem danych jest ERKO z siedzibą w Jonkowo k/Olsztyna 11-042, ul. Lipowa 24. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Dołącz do naszego zespołu! Think Future!
ECO&MORE Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą e-commerce obsługującą klientów hurtowych oraz detalicznych. Specjalizujemy się w sprzedaży kosmetyków naturalnych, ekologicznych oraz produktów dziecięcych Młodszy specjalista ds. obsługi klienta detalicznego w sklepie internetowymMiejsce pracy: Warszawa-Annopol Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która ma silną chęć samorozwoju. Młodszy specjalista ds. obsługi klienta detalicznego będzie odpowiedzialny/a za bezpośredni kontakt z klientem i obsługę procesu zamówień. Zakres zadań i obowiązków: · Pełna obsługa Klienta Detalicznego, w tym odznaczanie statusów zamówień, sprawdzanie płatności za zamówienia i wyznaczanie zamówień do realizacji,· Obsługa reklamacji, zwrotów klientów detalicznych,· Bezpośredni kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy,· Współpraca z księgowością w zakresie wystawiania korekt sprzedaży, obiegu dokumentów księgowych w sklepie internetowym oraz inwentaryzacji,· Czynny udział i nadzór nad przygotowaniem zamówień do wysyłki,· Aktywowanie produktów w sklepie internetowym. · Udział w targach konsumenckich. Oferujemy: · Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o pracę po 3 miesiącach okresu próbnego,· Prywatną indywidualną ochronę zdrowia w Medicover, · Dofinansowanie indywidualnej karty MultiSport w programie Benefit, · Dofinansowanie Warszawskiej Karty Miejskiej, · Zniżkę pracowniczą na zakupy oraz bony okolicznościowe, · Próbki oraz pełnowartościowe produkty z naszej oferty do testowania w biurze i w domu, Oczekujemy: · Wysokiej kultury osobistej, · Doświadczenia w pracy w CMS (mile widziana PrestaShop), · Odporności na stres i pozytywnego nastawienia, · Dokładności, skrupulatności i wytrwałości w działaniu, · Biegłej obsługi komputera w tym Ms Office ( zwłaszcza Excel)· Mile widziana znajomość systemu Subiekt,· Umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy własnej, · Samodzielności, odpowiedzialności i proaktywnego podejścia do stawianych zadań, · Łatwości nawiązywania kontaktów i wysokich umiejętności komunikacyjnych, · Umiejętności rozmowy z „trudnym Klientem” i rozwiazywania zaistniałych problemów w trakcie procesu zakupowego,· Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. · Mile widziane zainteresowanie produktami naturalnymi i ekologicznymi. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.
first stop eoponki.pl – sklep internetowy oraz serwis wulkanizacji i klimatyzacji zatrudni pracownika biurowego na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta.Miejsce pracy: WrześniaRodzaj umowy: umowa o pracę pełen etatJeżeli:• masz doświadczenie w pracy z klientami telefonicznie, mailowo jak i bezpośrednio,• masz wiedzę na temat branży motoryzacyjnej w szczególności opon• mile widziane wykształcenie co najmniej średnie• potrafisz doradzać klientom w zakresie zapytań i sprzedaży opon,• masz doświadczenie w pracy w serwisie samochodowym lub sklepie internetowym• jesteś komunikatywny/a, sumienny/a i wielozadaniowy/a,• potrafisz obsługiwać system BaseLinker,to czekamy właśnie na Ciebie!Zadania, jakie na Ciebie czekają:• profesjonalna obsługa klienta internetowego w zakresie oferowanych produktów i usług,• stały kontakt z klientem za pośrednictwem telefonu, maila, komunikatorów• dobór opon i części zamiennych oraz ich rekomendacja,• nadzorowanie zamówień i rozwiązywanie problemów z nimi związanych,• zamawianie towarów u dostawców,• obsługa wymiany towarów i reklamacji klientów,• przyjmowanie i pakowanie asortymentu w magazynie,• dbanie o pozytywny wizerunek firmy,Mile widziane z naszej perspektywy jest:• znajomość produktów takich jak opony osobowe, motocyklowe, ciężarowe, przemysłowe i rolnicze.• doświadczenie w pracy na stanowisku doradcy klienta w serwisie samochodowym lub sprzedawcy e-commerce• rozwinięte umiejętności komunikacyjne.Ze swojej strony oferujemy:stabilną pracę w nowoczesnej, rozwijającej się firmie,zdobycie doświadczenia w firmie eCommerce,rozwój i wiele ciekawych wyzwań/doświadczeń,umowę o pracę,pracę w zgranym zespole,pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.Wyjazdy integracyjne, możliwość testowania najmocniejszych samochodów, gratisy i upominki od producentów.Uważasz się za idealnego kandydata na to stanowisko? Zgłoś się do nas już dzisiaj!Prosimy o przesłanie CVInformujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Powiązane wyszukiwania
- Specjalista ds. e-commerce
- Młodszy specjalista ds. e-commerce
- Młodszy specjalista ds. e-commerce sklep internetowy
- Specjalista ds. sprzedaży e-commerce
- Specjalista ds. e-commerce w sklepie z suplementami diety
- E-commerce specjalista ds. sprzedaży amazon
- Specjalista ds. e-commerce kierownik sklepu internetowego