Sortowanie:
Znaleziony: 18 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
2500 zł
nowe Ciechanów 30+ kilka dni temu

Poszukiwany Specjalista ds. Obsługi Sklepu InternetowegoFirma DDD Ciechanów poszukuje energicznego i zorientowanego na klienta Specjalisty ds. Obsługi Sklepu Internetowego. Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i pomóż nam w dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń zakupowych online!Obowiązki:Zarządzanie codzienną działalnością sklepu internetowego, w tym aktualizacje asortymentu, przetwarzanie zamówień i zarządzanie stanem magazynowym.Zapewnienie doskonałej obsługi klienta, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów.Współpraca z zespołem marketingowym w celu optymalizacji prezentacji produktów i promocji.Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży oraz analiza trendów rynkowych.Obsługa social media: FB i IGWymagania:Doświadczenie w pracy w e-commerce lub w obsłudze klienta.Znajomość platform e-commerce i narzędzi zarządzania treścią będzie dodatkowym atutem.Umiejętność analizy danych i korzystania z narzędzi analitycznych.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.Oferujemy:Pracę w dynamicznym, szybko rozwijającym się środowisku.Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonego zespołu.Jeśli jesteś gotowy/a dołączyć do naszego zespołu i pomóc w rozwijaniu naszego sklepu internetowego. Czekamy na Twoją aplikację!

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
2500 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Oczywiście, możemy dodać do ogłoszenia o pracę informację o obsłudze zwrotów. Oto zaktualizowana treść:Tytuł Ogłoszenia: Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego i MagazynuFirma: Luvu.plLokalizacja: KatowiceOpis stanowiska: Jesteśmy w poszukiwaniu dynamicznej i kompetentnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Sklepu Internetowego i Magazynu. Dołącz do naszego zespołu, aby odgrywać kluczową rolę w działaniach naszego e-commerce. Twoje obowiązki będą obejmować:Pakowanie i wysyłanie zamówień.Profesjonalna obsługa klienta przez e-mail i telefon.Zarządzanie kontami na platformach sprzedażowych jak Allegro, OLX oraz w naszym sklepie internetowym.Tworzenie i zarządzanie atrakcyjnymi ofertami produktów.Obsługa systemu zarządzania zamówieniami Baselinker.Wykonywanie drobnych prac magazynowych.Efektywna obsługa zwrotów i reklamacji, zapewniając wysoki standard satysfakcji klienta.Wymagania:Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu.Znajomość obsługi komputera i podstawowych narzędzi biurowych.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia.Przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV

Poszukiwany Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Poszukiwany Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
600 zł
30+ kilka dni temu

OPISPoszukwany Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego do Naszej Rozwijającej się Firmy E-Commerce (marka Gamvis fotele biurowe i gamingowe)WAŻNE: prosimy o przesyłanie cv tylko przez portal OLX.Opis oferty:Lokalizacja: Warszawa/Klaudyn, Pełny EtatJesteśmy firmą działającą w branży meblowej e-commerce, która szuka nowego członka zespołu. Oczekujemy, że będziesz zmotywowany, pracowity i gotowy na nowe wyzwania.Twoje Obowiązki:Obsługa nowych zamówień: dbanie o to, aby każde zamówienie było realizowane sprawnie i na czas.Zarządzanie reklamacjami i zwrotami: utrzymanie pozytywnych relacji z klientami, nawet w trudnych sytuacjach.Obsługa posprzedażowa klienta: zapewnienie wysokiej jakości obsługi po zakupie.Pomoc w organizacyjnych pracach serwisowych: praca z naszym zespołem serwisowym i reklamacyjnych w codziennych zadaniach w serwisie.Wymagane Kwalifikacje:Wykształcenie: Minimum średnieDoświadczenie: Wymagane doświadczenie w pracy w e-commerce lub obsłudze klienta.Znajomość języka angielskiego: na poziomie B1Dobra znajomość narzędzi: Wymgane doświadczenie w handlu internetowym oraz obsłudze narzędzi takich jak Wordpress Woocommerce, Excel, Allegro, BaseLinker, program księgowy.Wymagane Umiejętności:Komunikatywność: Umiejętność jasnej i skutecznej komunikacji z klientami i zespołem.Samodzielność, dyspozycyjność i zaangażowanieZnajomość obsługi komputera: Biegła obsługa narzędzi takich jak: Google Sheets, Wordpress, Gmail, Baselinker, Allegro, program księgowy, umiejętność szybkiego uczenia się nowych narzędzi informatycznych.Organizacja pracy: Umiejętność efektywnego planowania i zarządzania czasem.Oferujemy:Umowa o pracę po okresie próbnym/szkoleniowym (1 miesąc)Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności;Współpracę długoterminową;Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu;Pracę stacjonarną w okolicach Warszawy (Klaudyn) oraz częściowo zdalną (1 dzień w tygodniu)prosimy o przesłanie cv oraz listu motywacyjnego przez portal OLX,

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Opoczno 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kolejnego pracownika do naszego zespołu.E-Remedium Sklep Internetowy sp. z o.o.poszukuję osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Sklepu InternetowegoMiejsce pracy: Dęba Opoczyńska Wymagania niezbędne:bardzo dobra znajomość obsługi komputeraznajomość pakietu officeprawo jazdy kat. BPrzykładowe obowiązki:Praca stacjonarna w siedzibie firmyPraca w programie sprzedażowym Sky-Shop oraz allegroMailowa i telefoniczna obsługa klienta internetowego (udzielanie informacji o produktach, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zamówień telefonicznych, koordynowanie reklamacji i zwrotów)Zarządzanie wystawionymi aukcjami w sklepie internetowym,Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej, analizowanie działań konkurencji,Kontrola realizacji zamówień przez magazynDbanie o zadowolenie klienta i proces zakupowyKontrola obiegu dokumentówProwadzenie rejestru fakturAnaliza sprzedaży w programie EXCELTworzenie prostych grafikWymaganie dodatkowe:Znajomość branży suplementów diety oraz zdrowej żywnościMile widziana znajomość programu do obróbki graficznej,Doświadczenia w tworzeniu i wystawianiu aukcji na Allegro,Zaangażowanie oraz pomysłowośćSamodzielność i inicjatywa w działaniu.Oferujemy:wynagrodzenie 4300-5500 brutto + premie uznaniowewysoki stopień samodzielnościumowę o pracę, po okresie próbnymlaptop służbowytelefon służbowypracę stacjonarną w siedzibie firmyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnegoCV bez listu nie będzie brane pod uwagę na OLX pocztą lub osobiście na adres spółki:E-RemediumDęba 19226-315 PoświętneW CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"*Informujemy, iż wypełniając powyższy formularz rekrutacyjny oraz załączając swoje CV wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zawartych w przedmiotowym formularzu oraz CV, przez E-Remedium Sklep Internetowy Sp. z o. o. z siedzibą w Dębie w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L119, s.1, zwanego dalej: „RODO”, informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest E-Remedium Sklep Internetowy Sp. z o. o. z siedzibą w Dębie, adres: Dęba 192, 26-315 Poświętne, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000835359, REGON: 386023750, NIP: 7681843624, kapitał zakładowy: 5000,00 zł (wpłacony w całości), zwana dalej „E-Remedium”2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu,3.Dostęp do Pani/Pana danych osobowych mogą posiadać podmioty działające w imieniu i na zlecenie E-Remedium, w związku z prowadzonym procesem rekrutacji, przy czym dane te nie będą przekazywane do państwa trzeciego;4.Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w do celów o których mowa w pkt 2;5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia roszczeń związanych z procesem rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.6.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy;7.Przysługuje Pani/Panu prawo do: wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z procesem zatrudnienia;8.W oparciu o podane dane osobowe osób, E-Remedium nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO;9.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
400 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Jesteśmy liderem branży e-commerce specjalizującym się w sprzedaży dekoracji na różne okazje i przyjęcia. W związku z rozwojem sklepu www.Planetadzieci.pl szukamy odpowiedzialnej i zaangażowanej osoby do pracy w Biurze Obsługi Klienta. Praca w Poznaniu w dzielnicy Podolany. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Opis stanowiska:- obsługa zamówień internetowych (przekazywanie zamówień na odpowiednie działy),- obsługa klientów telefonicznie / e-mailowo, doradztwo na temat oferty,- współpraca z działem marketingu, zakupów i logistyki.Oczekiwania:- biegła obsługa komputera,- status osoby uczącej się,- odpowiedzialność i dokładność,- dobra organizacja własnej pracy,- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,Oferujemy:- przyjazną atmosferę i atrakcyjne warunki pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16- karta multisport po okresie próbnymDołącz do nas - a praca będzie dla Ciebie przyjemnością :)Prosimy o zgłaszanie swojej kandydatury za pośrednictwem OLX oraz załączanie CV w formacie .pdf.Prosimy o dopisanie klauzuli: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
420 zł
Bartoszyce 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Tworzenie, wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących produktów (zdjęć, opisów i szczegółów technicznych),Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu maksymalizację sprzedaży,Bieżąca administracja sklepu internetowego i obsługa klientów,Wdrażanie promocji na sklepie internetowym,Prowadzenie bieżącej analizy rynku oraz trendów w szeroko rozumianym obszarze e-commerce, monitorowanie i analizowanie działań konkurencji.Wymagania:Doświadczenie we współtworzeniu i rozwijaniu sklepu e-commerce,Samodzielność w działaniu, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone działania,Znajomość narzędzi pakietu MS Office, skryptów e-commerce,Doświadczenie w kontaktach handlowych,Samodzielność, entuzjazm i silna motywacja do pracy,Wysokie umiejętności komunikacyjne.Oferujemy:Zatrudnienie u pracodawcy gwarantującego stabilizację na rynku pracy,Pracę w innowacyjnej firmie, która odpowiednio lokuje potencjał każdego pracownika,Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem stałym,Młody, energiczny zespół otwarty na kreatywne pomysły i działania,Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kompetencji i kwalifikacji,Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez opcje APLIKUJ.Do życiorysu należy dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego w sklepie nurkowym
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego w sklepie nurkowym
Toruń dzisiaj

Poszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - firmy Divezone.pl – największego sklepu nurkowego w Polsce z ponad 20 letnim doświadczeniem. Podstawowe wartości firmy to dbanie o zadowolenie klientów i dobre relacje zarówno z klientami, jak i w zespole. Do sklepu poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego.Jeśli:Jesteś osobą rozważną i zorganizowaną.Jesteś osobą uprzejmą i cierpliwą.Jesteś osobą obowiązkową i pracowitą.to może być praca dla Ciebie!Co będzie należało do Twoich obowiązków?obsługa sklepu internetowego - realizacja zamówień,odpisywanie na maile klientów,przygotowywanie opisów produktów w sklepie internetowym oraz aktualizacja cen.obsługa reklamacji,publikacja postów na FB/InstagramCzego od Ciebie wymagamy?znajomości obsługi komputera,chęci uczenia się nowych rzeczy,samodzielności w planowaniu sobie pracy,umiejętności pracy w zespole,mile widziane:podobne doświadczenie zawodowe i znajomość j.angielskiego,umiejętność publikowania zdjęć na FB/Instagram.Co chcemy Ci zaoferować?umowę o pracę,wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia,stałą i bezpieczną pracę w miłej atmosferze i bez konfliktów,pracę w zespole dynamicznych, pomysłowych osób,możliwości rozwoju poprzez coaching i szkolenia,stacjonarną pracę w Toruniu, od poniedziałku do piątku 9-17 w wymiarze 1 etatu.Jak wyglądać będzie proces rekrutacji?I etap - przesłanie CV. W tytule wiadomości prosimy wpisać Sprzedawca Divezone. Przesłane CV musi zawierać klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Divezone.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Storczykowej 5 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”II etap – badania stylów zachowań metodą MaxieDISC® oraz wywiady telefoniczne.III etap – rozmowy z właścicielami i współpracownikami.Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego
specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego
1150 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

 ECO&MORE Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą e-commerce obsługującą klientów hurtowych oraz detalicznych. Specjalizujemy się w sprzedaży kosmetyków naturalnych, ekologicznych oraz produktów dziecięcych Młodszy specjalista ds. obsługi klienta detalicznego w sklepie internetowymMiejsce pracy: Warszawa-Annopol Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która ma silną chęć samorozwoju. Młodszy specjalista ds. obsługi klienta detalicznego będzie odpowiedzialny/a za bezpośredni kontakt z klientem i obsługę procesu zamówień.   Zakres zadań i obowiązków:  ·   Pełna obsługa Klienta Detalicznego, w tym odznaczanie statusów zamówień, sprawdzanie płatności za zamówienia i wyznaczanie zamówień do realizacji,·   Obsługa reklamacji, zwrotów klientów detalicznych,·   Bezpośredni kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy,·   Współpraca z księgowością w zakresie wystawiania korekt sprzedaży, obiegu dokumentów księgowych w sklepie internetowym oraz inwentaryzacji,·   Czynny udział i nadzór nad przygotowaniem zamówień do wysyłki,·   Aktywowanie produktów w sklepie internetowym. ·   Udział w targach konsumenckich. Oferujemy:  ·   Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o pracę  po 3 miesiącach okresu próbnego,·   Prywatną indywidualną ochronę zdrowia w Medicover, ·   Dofinansowanie indywidualnej karty MultiSport w programie Benefit, ·   Dofinansowanie Warszawskiej Karty Miejskiej, ·   Zniżkę pracowniczą na zakupy oraz bony okolicznościowe, ·   Próbki oraz pełnowartościowe produkty z naszej oferty do testowania w biurze i w domu,  Oczekujemy:  ·   Wysokiej kultury osobistej, ·   Doświadczenia w pracy w CMS (mile widziana PrestaShop), ·   Odporności na stres i pozytywnego  nastawienia, ·   Dokładności, skrupulatności i wytrwałości w działaniu, ·   Biegłej obsługi komputera w tym Ms Office ( zwłaszcza Excel)·   Mile widziana znajomość systemu Subiekt,·   Umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy własnej, ·   Samodzielności, odpowiedzialności  i proaktywnego podejścia do stawianych zadań, ·   Łatwości nawiązywania kontaktów i wysokich umiejętności komunikacyjnych, ·   Umiejętności rozmowy z „trudnym Klientem” i rozwiazywania zaistniałych problemów w trakcie procesu zakupowego,·   Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. ·   Mile widziane zainteresowanie produktami naturalnymi i ekologicznymi.  Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom.  Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.     

Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska: - obsługa klienta w sklepie internetowym - odpisywanie na maile i wiadomości dotyczące zamówień internetowych oraz odbieranie telefonów - pomoc przy kompletowaniu i pakowaniu zamówień oraz dostawach Wymagania: - umiejętność szybkiego uczenia się, - komunikatywność, - obsługa komputera i internetu, - dobra organizacja pracy i samodzielność, - zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, - punktualność, rzetelność, dyspozycyjność. Mile widziane: - umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.

Legionowo - Specjalista ds. zakupów w sklepie internetowym
Legionowo - Specjalista ds. zakupów w sklepie internetowym
Legionowo 30+ kilka dni temu

"BTC KORPORACJA" - sklep Kamami.plSpecjalista ds. zakupów w sklepie internetowymMiejsce pracy: LegionowoW związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. zakupów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współpracę z dostawcami w zakresie produktów z oferty sklepu internetowego Kamami.pl.JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA:Składanie zamówień u dostawców i czuwanie nad ich realizacjąWspółpraca z agencjami celnymiUtrzymywanie kontaktu z dostawcami w zakresie nowości produktowychCZEGO OCZEKUJEMY:Chęci do pracyZnajomości obsługi komputeraKomunikatywnej znajomości języka angielskiegoDobrej organizacji pracyKomunikatywności, samodzielności, samodyscyplinySpostrzegawczości oraz dbałości o szczegółyAnalityczności, otwartości, łatwości uczenia sięPrawa jazdy kat. B.CO MOŻEMY CI ZAGWARANTOWAĆ:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat) w świetnie rozwijającej się branżyPracę w stałych godzinach (od 8 do 16) od poniedziałku do piątkuPrzyjazną atmosferę i wsparcieStabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejDoświadczenie nie jest wymagane - wszystko wytłumaczymy! 

Specjalista ds. E-commerce / Kierownik Sklepu Internetowego
Specjalista ds. E-commerce / Kierownik Sklepu Internetowego
Kielce 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. E-commerce / Kierownik Sklepu InternetowegoOpis Stanowiska:Firma Navibud poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko Specjalisty ds. E-commerce, która będzie odpowiedzialna za nadzorowanie i rozwijanie naszego sklepu internetowego. Szukamy kreatywnego profesjonalisty z głęboką wiedzą branżową, zdolnego do skutecznego zarządzania i rozwijania naszej obecności online. Jesteśmy przekonani, że skuteczność i zaangażowanie powinny być odpowiednio nagradzane, dlatego oferujemy unikalny model wynagrodzenia oparty na wspólnym sukcesie.Obowiązki:Zarządzanie codziennymi operacjami sklepu internetowego.Optymalizacja strony internetowej pod kątem doświadczenia klienta.Monitorowanie i analiza wydajności sklepu oraz wprowadzanie ulepszeń.Planowanie i realizacja kampanii marketingowych online.Zarządzanie asortymentem, cenami i promocjami.Współpraca z zespołem ds. obsługi klienta w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi.Wymagania:Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z e-commerce.Znajomość narzędzi do zarządzania sklepem internetowym (np. Shopify, WooCommerce, PrestaShop).Posiadanie doświadczenia w obszarze popularnych platform e-commerce, takich jak Amazon, eBay, Empik, Allegro, itp.Umiejętność analizy danych i raportowania.Kreatywność i zdolność do generowania innowacyjnych pomysłów.Umiejętność pracy w zespole i doskonałe umiejętności komunikacyjne.Zrozumienie podstawowych strategii marketingu internetowego, w tym SEO, SEM, kampanii reklamowych, e-mail marketingu, a także umiejętność tworzenia skutecznych treści marketingowych.Umiejętność korzystania z mediów społecznościowych jako narzędzia promocji i komunikacji z klientami.Oferujemy:Konkurencyjne wynagrodzenie + możliwość rozliczeń uzależnionych od zyskuElastyczny czas pracy.Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.Przyjazne środowisko pracy.Narzędzia do efektywnego zarządzania sklepem internetowym.Pracę w młodym i dynamicznym zespole.Jesteśmy zespołem, który współpracuje w przyjaznej atmosferze. Dbamy o dobre relacje, organizujemy wydarzenia integracyjne i staramy się tworzyć miejsce, w którym każdy czuje się doceniony.Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do 29.02.2024

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Pszczyna 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży Wynagrodzenie: 3490zł brutto Praca: PEŁEN ETAT - poniedziałek-piątek w godz. 10-18. Miejsce : Piasek ( koło Pszczyny ) Obowiązki: SKLEP STACJONARNY - obsługa klienta w salonie meblowym - przyjmowanie zamówień oraz doglądanie ich realizacji - wystawianie paragonów i faktur - dbanie o czystość salonu SKLEP INTERNETOWY - obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, messenger (wysyłanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień, zgłaszanie fabrykom do realizacji oraz doglądanie ich realizacji do chwili dostarczenia do klienta) - pełna obsługa Allegro oraz strony internetowej Wymagania : - doświadczenie w handlu - KONIECZNIE - umiejętność sprawnej obsługi komputera (przede wszystkim: pakiet Office - głównie Excel, znajomość Allegro, sprawne wyszukiwanie różnych informacji w internecie) - mile widziana znajomość WordPress (pod kątem obsługi sklepu internetowego) - kontakt z fabrykami - umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań - swoboda w telefonicznych rozmowach z klientami - Uśmiech i łatwość nawiązywania kontaktów - Zaangażowanie - Otwartość na naukę o sprzedawanym asortymencie CV proszę wysyłać na e-mail @

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
199 zł
30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży Wynagrodzenie: 3490zł brutto Praca: PEŁEN ETAT - poniedziałek-piątek w godz. 10-18. Miejsce : Piasek (koło Pszczyny) Obowiązki: SKLEP STACJONARNY - obsługa klienta w salonie meblowym - przyjmowanie zamówień oraz doglądanie ich realizacji - wystawianie paragonów i faktur - dbanie o czystość salonu SKLEP INTERNETOWY - obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, messenger (wysyłanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień, zgłaszanie fabrykom do realizacji oraz doglądanie ich realizacji do chwili dostarczenia do klienta) - pełna obsługa Allegro oraz strony internetowej Wymagania : - doświadczenie w handlu - KONIECZNIE - umiejętność sprawnej obsługi komputera (przede wszystkim: pakiet Office - głównie Excel, znajomość Allegro, sprawne wyszukiwanie różnych informacji w internecie) - mile widziana znajomość WordPress (pod kątem obsługi sklepu internetowego) - kontakt z fabrykami - umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań - swoboda w telefonicznych rozmowach z klientami - Uśmiech i łatwość nawiązywania kontaktów - Zaangażowanie - Otwartość na naukę o sprzedawanym asortymencie CV proszę wysyłać na e-mail me******o@w*.pl

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.niemiecki)
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.niemiecki)
6496.63 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej. Obecnie do działu sprzedaży z obszaru e-commerce poszukujemy Kandydatów, którzy biegle posługują się j. niemieckim i chcieliby na co dzień wykorzystywać go w pracy. Jeżeli więc znasz język niemiecki na poziomie swobodnej komunikacji zachęcamy do aplikowania Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.niemiecki) Będziesz odpowiedzialny za: • Obsługa Klientów niemieckojęzycznych w zakresie sprzedaży • Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego • Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach • Wsparcie obsługi partnerskich platform sprzedaży takich, jak Ebay, Amazon, Daparto, etc. Oczekujemy: • Biegłej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny) • Chęci do pracy z Klientem zewnętrznym • Dobrej umiejętności obsługi komputera • Znajomości pakietu MS Office • Nastawienia na pracę w zespole • Wysokiej kultury osobistej Oferujemy: • Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, stabilnej organizacji • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wysokie standardy pracy • Wynagrodzenie składające się z podstawy + premii • Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym • Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych • Podnoszenie kwalifikacji językowych • Możliwość rozwoju zarówno pionowego jak i poziomego • Pakiet szkoleń sprzedażowych i produktowych • Zniżki na części w grupach filii Inter Cars S.A. • Biuro w dogodnej lokalizacji Metro Młociny

Specjalista ds. e-commerce
Specjalista ds. e-commerce
30+ kilka dni temu

OPISPrintUp jest marką stworzoną dla profesjonalistów z branży poligrafii i reklamy. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji i budowania relacji, PrintUp oferuje wyjątkową jakość obsługi, a koncentracja na rynku Profesjonalistów pozwala oferować najszerszy asortyment produktów, usług i rozwiązań Web-to-Print. W związku z rozwojem poszukujemy osoby do zespołu na stanowisku Specjalista ds. e- commerce Zakres zadań Prowadzenie sklepu internetowego, dbając o jego efektywną operację i ciągłe doskonalenie.Zarządzanie asortymentem produktów i usług, dbając o atrakcyjność oferty, poprawność treści i dostępność produktów.Współpraca z działem zakupu w celu rozwoju nowych produktów, uwzględniając trendy i preferencje klientów.Utrzymywanie relacji z partnerami zewnętrznymi, agencjami marketingowymi oraz dostawcami.Monitorowanie konkurencji, trendów rynkowych i dostosowywanie oferty oraz strategii do zmieniających się potrzeb klientów.Przygotowywanie raportów i sprawozdań z wyników działań e-commerce.Nasze wymaganiaDoświadczenie w branży e-commerceMILE WIDZIANE: Znajomość mechanizmów i narzędzi związanych z e-commerce oraz umiejętność ich praktycznego wykorzystaniaKreatywność, samodzielność oraz dążenie do osiągania ambitnych celów.Umiejętności komunikacyjne,To oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie i bonusy uzależnione od wyników.Możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów w obszarze e-commerce.Pracę w dynamicznym środowisku, które wspiera innowacyjność i kreatywność.Pakiet benefitów - dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych i karnetów sportowychElastyczne godziny pracy lub możliwość pracy zdalnej.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Ustroń 18 dni plecy

Opis oferty pracyPrzedsiębiorstwo zarządzające siecią sklepów internetowych poszukuje osób na stanowisko „Specjalista ds. sprzedaży internetowej”. Dynamicznie rozwijamy się w kluczowych branżach związanych z produktami premium dla dzieci oraz wyposażeniem do biur. Jesteśmy jedną z czołowych firm na rynku oferujących ergonomiczne rozwiązania dla biur i domów. Osoba na tym stanowisku będzie realizowała zadania w Dziale Obsługi Klienta m.in.: - mailową obsługę Klienta, - pracę w systemach obsługi sklepu, - współpracę z firmami kurierskimi oraz dostawcami, - rozpatrywanie reklamacji, - możliwość udziału w projektach rozwojowych sieci sklepów (projekty marketingowe; rozwój sieci sprzedaży; ekspansja zagraniczna), - pomoc w pracy magazynu, - inne zadania zlecone. Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: - wysokiej kultury osobistej i optymizmu, - chęci do nauki i rozwoju, - rzetelności oraz zaangażowania i motywacji, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta sklepu internetowego, - mile widziana znajomość języka angielskiego, - mile widziany status studenta. Kandydatom oferujemy: - zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (w godzinach 8-16); możliwość realizowania części zadań w trybie home office, - atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, - stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie zarządzającej sklepami internetowymi; - pozytywną atmosferę pracy w grupie zmotywowanych współpracowników. W aplikacjach prosimy o umieszczenie klauzuli (aplikacje bez klauzuli nie będą rozpatrywane): Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Grupa Silesia A. Bałon moich danych osobowych w zakresie zawartym w CV w celach przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko, na jakie aplikuję oraz na wykorzystanie ich na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę na stanowisko wymagające tożsamych kompetencji. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

Specjalista ds. przygotowania ofert (indywidualne wyceny), Opole
Specjalista ds. przygotowania ofert (indywidualne wyceny), Opole
Opole 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijający sklep internetowy ModnyDom24.pl działający przy firmie Cerpol w Opolu – największym w woj. opolskim salonie płytek ceramicznych i galerii wnętrz – poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.Przed rozpoczęciem pracy zapoznamy Cię ze sposobem funkcjonowania naszego sklepu internetowego i profesjonalną obsługą klienta. Zapewniamy także szkolenia produktowe.Jeśli lubisz kontakt z ludźmi – zapraszamy do naszego zespołu! Co oferujemy?Zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPraca od poniedziałku do piątkuPraca stacjonarna w biurze w Opolu, ul. Światowida 6aInteresującą pracę w sympatycznym i kompetentnym zespoleWynagrodzenie z systemem premiowym Jakie będą Twoje obowiązki?Przygotowywanie ofert cenowych wg zapotrzebowania klientaPraca z cennikami różnych producentówDoradztwo produktowe w ramach konsultacji przed zakupemKompleksowa realizacja zamówień złożonych na podstawie przedstawionych ofert (wystawianie dokumentów sprzedaży, zlecanie przesyłek kurierskich, współpraca z działem zakupów i magazynem)Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Czego oczekujemy od Ciebie?Umiejętności pracy nad kilkoma projektami jednocześnie, wielozadaniowościSamodzielności i dobrej organizacji pracyUmiejętności pracy zespołowejŚmiałości w rozmowach telefonicznychBardzo dobrej obsługi komputera i programów MS OfficeZnajomości programu Excel na poziomie średnio-zaawansowanymZnajomości języka angielskiego na poziomieZnajomość CAD i czytanie projektów architektonicznych będzie dużym atutem.Znajomość programów sprzedażowych (ERP XL, Subiekt, Baselinker) jest mile widziana.Informujemy, że administratorem przekazanych w odpowiedzi na ogłoszenie danych osobowych jest Cerpol A. Buba S. K. z siedzibą przy ulicy Szkolnej 26, 46-060 w Ligocie Prószkowskiej. Dane kontaktowe w sprawach ochrony danych osobowych, w tym dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych oraz dane kontaktowe administratora danych dostępne będą pod adresem modnydom24.pl w zakładce ‘Kontakt’.Dane w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania, wykształcenia i doświadczeń zawodowych są obowiązkowe i są przetwarzane w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy. Pozostałe podane przez Państwa dane, w tym dane kontaktowe, przetwarzane są na podstawie Państwa zgody w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Dobrowolne podanie tych danych będzie uważane za zgodę na ich przetwarzanie w celu aktualnej rekrutacji.

Specjalista ds. Sprzedaży (branża audio-video)
Specjalista ds. Sprzedaży (branża audio-video)
30+ kilka dni temu

DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – firmy oferującej rozwiązania techniczne z branży audio-video, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa – Praga Północ Czas pracy: poniedziałek -piątek 9.00-17.30 (z 30 minutową obowiązkową przerwą) Opis stanowiska pracy: -obsługa klientów sklepu internetowego i zarządzanie nim -kontakt z dostawcami zagranicznymi i realizacja zamówień importowych -realizacja zamówień klientów -kontrola stanów magazynowych i projektowanie zamówień -obsługa programu fakturującego i współpraca z księgowością -kompletacja i nadawanie przesyłek kurierskich -obsługa prostych programów graficznych -wystawianie aukcji w serwisie allegro, shopee -marketing elektroniczny SEM/SEO ,Google Analytics, Adwords, Search Console, Wymagania: - minimum 1 rok ciągłego doświadczenia na podobnym stanowisku - wykształcenie średnie lub wyższe (studenci powyżej 3 roku) - niekaralność - bardzo dobra znajomość języka angielskiego - skrupulatność, bardzo dobra organizacja własnej pracy - dyspozycyjność -samodzielność i zaradność - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, internetu i pakietu ms office - (szczególnie excel), programów graficznych Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie 4200-5000 zł brutto (28..32 zł brutto/h) Umowa zlecenie z możliwością kontynuacji pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze uzyskanie unikalnego doświadczenia i kompetencji: w sprzedaży, w obsłudze klienta, w procedurach importowych i marketingu internetowym pracę w młodej, dynamicznej firmie, mającej dostęp do najnowszych, zaawansowanych technologii w międzynarodowym środowisku możliwości awansu i rozwoju wraz z firmą wymagającą, ale przynoszącą wiele zadowolenia pracę Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania oraz że zgoda może być odwołana w każdym czasie.” lub: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, zarówno na potrzeby prowadzonej obecnie rekrutacji, jak również przyszłych procesów rekrutacyjnych. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania oraz że zgoda może być odwołana w każdym czasie.” Informujemy, że: administratorem Pana/i danych osobowych zawartych w przekazanych przez Pana/Panią dokumentach aplikacyjnych będzie Katarzyna Łasiewicka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DPKL Katarzyna Łasiewicka z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20/230, 03-352 Warszawa; Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej przez Pana/ią zgody (art. 6 ust. 1 pkt a) RODO); odbiorcą Pana/i danych osobowych będzie nasz Klient posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; posiada Pan/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody prosimy przesłać drogą elektroniczną naadres:biuro(MAŁPKA)dpkl.pl lub pocztą tradycyjną na adres ul. Rembielińskiej 20/230, 03-352 Warszawa; ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy prawa; podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji; Pańskie dane zostaną usunięte po zakończeniu procesu rekrutacji, chyba że wyrazi Pan/i zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez administratora także w celu przyszłych rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu przyszłych rekrutacjiPańskie dane zostaną usunięte po upływie 3 lat od ich otrzymania; W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu przyszłych rekrutacji odbiorcami Pana/i danych będą podmioty, które zlecą Administratorowi Danych przeprowadzenie rekrutacji w celu poszukiwania dla nich pracownika lub współpracownika o kwalifikacjach, które Pan/i potencjalnie posiada.