Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Studenta do obsługi sklepu internetowego
Studenta do obsługi sklepu internetowego
2659 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Sklep Internetowy z branży meblowej zatrudni studenta na stanowisko specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego.Szukamy osoby:- komunikatywnej – nie bojącej się rozmawiać z klientami także o problemach- otwartej na nową wiedzę- ze statutem studentaTwoim obowiązkiem będzie:- bieżąca obsługa klienta – mailowa i telefoniczna – realizacja zamówień, doradztwo itp.- kontakt z dostawcami – składanie zamówień, reklamacji,- wprowadzanie produktów do naszej oferty - tworzenie opisów produktów, obróbka zdjęć i grafik- obsługa allegro i innych platform sprzedażowychMile widziane:- znajomość handlu / e-commerce lub branży meblowej- umiejętności tworzenia atrakcyjnych opisów i obróbki zdjęć-  umiejętności rozmowy z klientem i rozwiązywania problemów- głowa pełnej pomysłów i zaangażowaniePraca w naszym biurze na Warszawskich Bielanach w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia zawierające Cv + krótką informacje dlaczego to właśnie Ciebie mamy zatrudnić + oczekiwania finansowe proszę kierować poprzez formularz.

Dla studenta zaocznego - sklep internetowy - zaopatrzenie stomatologii
Dla studenta zaocznego - sklep internetowy - zaopatrzenie stomatologii
1400 zł
30+ kilka dni temu

Firma z branży zaopatrzenia stomatologii zatrudni na umowę zlecenie studenta/studentkę studiów zaocznych do obsługi sklepu internetowego tj.Przygotowywanie zamówień do wysyłkiWystawianie dokumentów sprzedażowych, takich jak faktury, paragonyObsługa płatności onlineObsługa reklamacji i zwrotów towarówKompletowanie i pakowanie towarów do wysyłki w magazynieDoradztwo w zakresie wyboru odpowiednich produktówRozwijanie relacji z klientami poprzez zapewnianie wysokiej jakości obsługi i dbanie o ich satysfakcjęWymagana dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność jasnej komunikacji i rozwiązywania problemów przez telefon / e-mail / komunikatoryPraca od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8-16. Prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail z ogłoszenia.

Obsługa sklepu internetowego - specjalizacja zdjęcia / grafika
Obsługa sklepu internetowego - specjalizacja zdjęcia / grafika
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma KJUST jest producentem oraz dystrybutorem innowacyjnych rozwiązań dla rynku akcesoriów samochodowych, m.in. zestawów toreb samochodowych dedykowanych konkretnym modelom samochodów. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży na poziomie międzynarodowym, poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownik do obsługi sklepu internetowego - specjalizacja zdjęcia / grafikaJesteśmy młodym, ambitnym i pomocnym zespołem, dlatego najważniejsze są chęci i predyspozycje. Szukamy osoby kreatywnej, komunikatywnej o wysokim poczuciu estetyki oraz dobrze zorientowanej w najnowszych trendach SM.ZAKRES OBOWIĄZKÓWObróbka fotografii/video produktów zgodnie z wytycznymiPrzygotowywanie i wdrażanie nowych produktów do oferty sklepu internetowegoPrzygotowywanie materiałów reklamowych tj. ulotki, katalogi, prezentacjiMonitorowanie i aktualizacja treści na stronie internetowejInne prace administracyjne związane z obsługą i funkcjonowaniem sklepu internetowegoWYMAGANIA:Znajomość i obsługa programów do tworzenia i edycji treści graficznych (np. photoshop, lightroom, canva)Umiejętność analitycznego myślenia i dobra organizacja własnej pracyZdolność szybkiego uczenia sięZnajomość języka angielskiego na poziomie min B2Uczciwości i sumienności w wykonywanej pracyMile widziana osoba ze statusem studenta zaoczny lub wieczorowy, dyspozycyjna(y) w dni robocze w godz. 9-17Prawo jazdy kat. BOFERUJEMY:SzkolenieStałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy w KrakowieStałe wynagrodzenieNarzędzia niezbędne do pracyDofinansowanie do kart MultisportPracę w młodym i ambitnym zespoleMiejsce pracy: Kraków-Bronowice, ul. Sosnowiecka 91 / Jasnogórska 11

Pracownik biurowy - sklep internetowy
Pracownik biurowy - sklep internetowy
1320 zł
Gdów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem sklepu internetowego poszukujemy osoby do pracy na stanowisko: pracownik biurowy – sprzedawca w sklepie internetowym.Miejsce pracy :DELIKATESY MAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄGdów 1223, 32-420 GdówDelikatesy Maja - eMaja24Wymagania:·         Posiadanie aktualnych badań dla celów sanitarno-epidemiologicznych, status ucznia lub studenta.·         Znajomość środowiska internetowego, portali sprzedażowych.·         Umiejętność obsługi Microsoft Office ( mile widziana znajomość obsługi Photoshopa).·         Wysoka kultura osobista i komunikatywność.·         Umiejętność pracy pod presją czasu.Zakres obowiązków:·         Obsługa zamówień internetowych.·         Kontakt z klientem m.in. przyjmowanie zamówień.·         Wystawianie ofert na aukcjach i sklepie internetowym.·         Wprowadzanie danych do systemu.·         Aktualizacja produktów, tworzenie opisów i grafiki.Oferujemy:·         Pracę na umowę zlecenie.·         Stałe wynagrodzenie.·         Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.·         Elastyczny grafik pracy – jeśli jesteś studentem , dostosujemy się do Twoich zajęć.·         Rabat pracowniczy na zakupy w sklepie internetowym.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym CV musi posiadać klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru:,,Na podstawie przepisu art. 6 ust 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego przez DELIKATESY MAJA spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdowie. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych organizowanych przez DELIKATESY MAJA spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdowie, jednak nie dłużej niż rok. Oświadczam także, iż zostałem poinformowany o możliwości cofnięcia zgody w każdym czasie oraz potwierdzam, iż zapoznałem / zapoznałam się z klauzulą informacyjną."

Pracownik ds. obsługi w sklepie internetowym
Pracownik ds. obsługi w sklepie internetowym
3500 zł
30+ kilka dni temu

Jesteśmy rodzinną firmą i sklepem internetowym www.zoyapremium.com oferującym eleganckie ubranka dla dzieci. Poszukujemy osób do pracy przy obsłudze naszego sklepu internetowego. Za co będziesz odpowiedzialny dołączając do zespołu: - obsługa systemu sprzedaży internetowej, w tym zamówień sklepowych (przyjmowanie przesyłek kurierskich/towaru,sprawdzanie produktów pod względem jakościowym i ilościowym,przygotowanie produktów do sprzedaży, kompletowanie zamówień, pakowanie zamówień,wydawanie przesyłek kurierowi, czynności porządkowe)- obsługa klienta e-commerce - tworzenie i wstawianie produktów w sklepie internetowym  - fakturowanie i wystawianie dokumentów magazynowych i sprzedażowych - wystawianie systemowych dokumentów kurierskich - sprzedaż stacjonarna w siedzibie firmy - wsparcie przy obsłudze social mediaCzego oczekujemy: - umiejętności obsługi komputera, w tym pakietu office, - komunikatywności, - zdolności manualne i dokładność, - punktualności, i dobrej organizacji pracy, - zaangażowania, staranności,samodzielności , i kreatywności, - dobrej znajomości języka angielskiego, - statusu studenta, - chęci nauki i doskonalenia - mile widziana znajomość programów Baselinker, Subiekt GT W zamian zapewniamy Tobie: - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub o pracę na pełny etat po okresie próbnym - pracę stacjonarną w Bąkowie k/Kowal pod Gdańskiem - możliwość rozwoju zawodowego, - pracę w stałych, ustalonych godzinach, 5 dni w tygodniu – weekendy wolne, - pracę w zgranym zespole i rodzinnej atmosferze - możliwość uczestniczenia w budowaniu marki modowej Praca idealna dla studentki studiów zaocznych. Jeśli nie masz doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. 

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Ustroń 15 dni plecy

Opis oferty pracyPrzedsiębiorstwo zarządzające siecią sklepów internetowych poszukuje osób na stanowisko „Specjalista ds. sprzedaży internetowej”. Dynamicznie rozwijamy się w kluczowych branżach związanych z produktami premium dla dzieci oraz wyposażeniem do biur. Jesteśmy jedną z czołowych firm na rynku oferujących ergonomiczne rozwiązania dla biur i domów. Osoba na tym stanowisku będzie realizowała zadania w Dziale Obsługi Klienta m.in.: - mailową obsługę Klienta, - pracę w systemach obsługi sklepu, - współpracę z firmami kurierskimi oraz dostawcami, - rozpatrywanie reklamacji, - możliwość udziału w projektach rozwojowych sieci sklepów (projekty marketingowe; rozwój sieci sprzedaży; ekspansja zagraniczna), - pomoc w pracy magazynu, - inne zadania zlecone. Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: - wysokiej kultury osobistej i optymizmu, - chęci do nauki i rozwoju, - rzetelności oraz zaangażowania i motywacji, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta sklepu internetowego, - mile widziana znajomość języka angielskiego, - mile widziany status studenta. Kandydatom oferujemy: - zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (w godzinach 8-16); możliwość realizowania części zadań w trybie home office, - atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, - stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie zarządzającej sklepami internetowymi; - pozytywną atmosferę pracy w grupie zmotywowanych współpracowników. W aplikacjach prosimy o umieszczenie klauzuli (aplikacje bez klauzuli nie będą rozpatrywane): Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Grupa Silesia A. Bałon moich danych osobowych w zakresie zawartym w CV w celach przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko, na jakie aplikuję oraz na wykorzystanie ich na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę na stanowisko wymagające tożsamych kompetencji. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

Praca dodatkowa w sklepie internetowym i hurtowni
Praca dodatkowa w sklepie internetowym i hurtowni
Lublin 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy w niepełnym wymiarze godzin osobę do pracy w sklepie internetowym, przy pakowaniu zamówień do wysyłki oraz telefonicznej obsłudze klienta detalicznego i hurtowego. Mile widziany (ale niewymagany) status studenta lub ucznia. Praca dostępna od zaraz.Preferujemy osoby z dobrze opanowaną umiejętnością obsługi komputera. Na tym stanowisku bardzo ważna będzie również komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, a także doświadczenie w posługiwaniu się słowem pisanym. Dodatkowymi atutami będą doświadczenie w pracy w sklepie internetowym lub w sprzedaży hurtowej (zwłaszcza w branży ogrodniczej).Praca stacjonarna, w magazynie sklepu internetowego mieszczącym się w okolicach Lublina. Bardzo dobry dojazd samochodem. Możliwość dojazdu autobusem MPK.Na tym stanowisku oferujemy pracę w środy, czwartki, piątki i niektóre poniedziałki, nie krócej niż 4 godziny dziennie. Istnieje możliwość wykluczenia pracy w środy i poniedziałki lub skrócenia liczby godziny (na życzenie pracownika). Ze względu na specyfikę branży, pracę zaczynamy w godzinach porannych (zazwyczaj o 8 lub 9).Maksymalna liczba możliwych do przepracowania godzin jest zmienna i zależy od ilości pracy dostępnej w danym czasie na tym stanowisku.Ogólny zakres obowiązków:pakowanie przedmiotów do wysyłki,wystawianie dokumentów sprzedażyodbieranie połączeń przychodzących od klientów detalicznych i hurtowych (średnio kilka dziennie)obsługa przychodzących wiadomości e-mailwykonywanie połączeń wychodzących do klientów detalicznych (na przykład w sprawie reklamacji)wykonywanie połączeń wychodzących do klientów hurtowych (rozwój sprzedaży)nawiązywanie relacji z nowymi odbiorcami hurtowymi (w tym aktywne poszukiwanie potencjalnych odbiorców w internecie)sporządzanie unikalnych opisów produktów na podstawie dostępnych informacjiprowadzenie profili w mediach społecznościowychod czasu do czasu sporządzanie innych treści (na przykład do publikacji na stronie internetowej marki)dbanie o porządek na stanowisku pracyprosta obróbka graficzna zdjęć (opcjonalnie)Wymagania:samodzielnośćumiejętność utrzymywania skupienia i dokładność w realizacji obowiązkówumiejętność swobodnej obsługi komputerakomunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalnemile widziane doświadczenie w sprzedaży hurtowej (zwłaszcza w branży ogrodniczej)mile widziana gotowość do pracy również w terenie (na przykład wizyty handlowe w lokalnych sklepach ogrodniczych)mile widziane doświadczenie w posługiwaniu się słowem pisanymbardzo mile widziana znajomość języka niemieckiegoRozliczenie wynagrodzenia:stawka godzinowa - rozliczenie raz w miesiącumożliwa do uzyskania dodatkowa premia za wykonanie limitów sprzedaży do klientów hurtowych lub pozyskanie nowych odbiorcówW firmie panuje spokojna, bezstresowa atmosfera, a rotacja pracowników jest bardzo niska.Prosimy o przesłanie CV przez formularz OLX. Dodanie listu motywacyjnego odnoszącego się do opisanych w ogłoszeniu wymagań ułatwiłoby nam wybór najlepiej pasującego do tego stanowiska kandydata.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej Dorotowo grafika oferty
Specjalista ds. sprzedaży internetowej Dorotowo grafika oferty
2750 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Praca w biurze (dział ofertowy) sklepu internetowego Hopki.pl - Dorotowo (teren magazynu Lech Centrum) , od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7 - 15 lub 8-16, w soboty po indywidualnym uzgodnieniu z pracodawcą (okres okołoświąteczny i karnawałowy). Stawka za godzinę na początek 28/29 zł brutto (w przypadku osób uczących się do 26 r.ż. całość wypłacanej kwoty nie jest opodatkowana).Rozpoczęcie pracy - od zaraz lub do uzgodnienia. Posiadasz status osoby uczącej się - daj nam znać w zgłoszeniu.Główne zadania: a) tworzenie kart produktowych (opisy i zdjęcia) oraz wystawianie produktów w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych, b) przygotowywanie i obróbka zdjęć produktowych,c) współpraca z osobami reprezentującymi platformy sprzedażowe (Empik, allegro, Amazon), d) obsługa ofert - edycja, modyfikacja treści, uzupełniane, e) tworzenie plików zamówieniowych, f) raportowanie przełożonym działań konkurencji (ceny, produkty), g) współpraca z działem magazynu oraz działem obsługi klienta w celu realizowania zadań sprzedażowych,h) porządkowanie biura, i) tworzenie kodów kreskowych i metek produktowych.Co oferujemy: pracę w nowoczesnej firmie, w młodym i dynamicznym zespole, stałe godziny pracy (wg wcześniej ustalonego grafiku), pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej (z możliwością przejścia na umowę o pracę), niezbędne narzędzia do pracy (komputer, programy do zdjęć, programy magazynowe, itd.), szkolenie wewnętrzne i wdrożenie do pracy, nagrody pieniężne frekwencyjno-jakościowe.Czego oczekujemy: mobilność (samodzielny dojazd do pracy), zdolności organizacyjne, dyspozycyjność w podanych wyżej godzinach, samodzielność i odpowiedzialność, punktualność, terminowość wykonywania zadań, zaangażowanie w pracy, motywacja do szybkiego uczenia się, podstawowa znajomość programów graficznych, umiejętność dobrego pisania krótkich tekstów (używamy AI do tworzenia opisów, ale wymagamy sprawdzenia i poprawnej polszczyzny). Mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (aczkolwiek nie jest wymagane, wszystkiego uczymy wg naszych standardów), status studenta na kierunku związanym z grafiką, zarządzaniem jakością lub zarządzaniem produktem bądź sprzedażą w internecie.Jesteś zainteresowana/y? Przyślij do nas swoje CV ze zdjęciem (mile widziany także list motywacyjny) oraz wynikającą z przepisów prawa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Na zgłoszenia czekamy do końca lutego 2024 r. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Proszę dzwonić tylko w godzinach pracy 8-16. W pozostałych godzinach kontakt przez OLX.

Obsługa sklepu internetowego (kontakt, dodawanie produktów)
Obsługa sklepu internetowego (kontakt, dodawanie produktów)
Szczucin 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z zabawkami dla dzieci poszukuje nowego pracownika! Zakres obowiązków: - obsługa zamówień - dodawanie produktów w sklepie internetowym (tworzenie unikalnych opisów oraz edycja grafiki) - kontakt z klientem (głównie odpowiadanie na zapytania klientów, kontakt z hurtowniami) Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku - znajomość podstaw sprzedaży oraz dodawania produktów na Allegro - znajomość systemu IdoSell - IAI Shop (mile widziane) - umiejętność pisania tekstów opisowych produktów - znajomość podstaw HTML - znajomość podstaw programów do edycji grafiki (gimp lub photoshop) - znajomość produktów branży dziecięcej: zabawki, akcesoria dla mamy i dziecka (mile widziane) - umiejętność kontaktu z klientem - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność pn-pt w godzinach 7-15 - status studenta lub możliwość wystawienia fv - przedział wiekowy: 20-35 lat - prawo jazdy Oferujemy: - stawka godzinowa na początek 20 zł brutto - praca OD ZARAZ - stabilne warunki z możliwością rozwoju - praca zdalna - firmowy laptop - możliwość dodatkowej pracy w weekendy - elastyczne godziny pracy - szkolenia z zakresu podstaw SEO, sprzedaży internetowej oraz obsługi klienta w e-commerce. Z uwagi na plany rozwoju (biuro oraz magazyn), poszukujemy pracownika tylko z okolic Szczucina (30 km), który nie będzie miał problemu z dojazdem w przypadku konieczności przejścia na tryb stacjonarny. Aktualnie praca ma charakter ZDALNY. Konieczne będzie także kilkudniowe szkolenie, na które codziennie trzeba będzie wstawić się w aktualnej siedzibie firmy (Szczucin). Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego z przykładowymi realizacjami (opisy produktów, wystawione aukcje na Allegro). Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi nasze kryteria. ___ Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez TRUST DEAL Konrad Mrowiec, Świdrówka 51, 33-230 Szczucin, z którym możesz skontaktować się poprzez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na adres @ Możesz również skorzystać z poczty tradycyjnej - Świdrówka 51, 33-230 Szczucin. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy lub podejmowania działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed jej zawarciem (przeprowadzenia procesu rekrutacji). Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, żądania od Administratora dostępu do danych, które Cię dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i przeniesieniu danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków: Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców, w zależności od Twojego wyboru sposobu realizacji umowy lub innej czynności przetwarzania: • dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Sklepu Internetowego i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko do czasu realizacji celu, czyli skutecznego zatrudnienia pracownika i zakończenia procesu rekrutacji.