Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Młodszy Specjalista ds. ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Młodszy Specjalista ds. ORGANIZACJI SZKOLEŃ
65000 zł
nowe Lublin 30+ kilka dni temu

Firma SZKOLTEX Daniel Sochacki z siedzibą w Lublinie zajmuje się organizacją oraz prowadzeniem kursów i szkoleń rolniczych, zawodowych oraz związanych z leśnictwem.Wraz z rozwojem firmy poszukujemy pracownika do ORGANIZACJI SZKOLEŃ:ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-Organizacja szkoleń znajdujących się w ofercie firmy,-Kontakt telefoniczny z Klientami,-Kontakt bezpośredni z Klientami,-Reprezentowanie firmy podczas spotkań i konferencji biznesowych,-Reprezentowanie firmy podczas targów rolniczych,-Tworzenie bazy danych,-Obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków, takich jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych,-Obsługiwanie urządzeń biurowych, takich jak komputer, drukarka czy kserokopiarka-Obsługiwanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej,-Dbanie o wizerunek firmy. WYMAGANIA:-UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,-Komunikatywność,-Zaangażowanie w powierzone obowiązki,-Doskonała organizacja pracy,-Wykształcenie wyższe lub średnie (mile widziane wykształcenie o kierunku rolniczym lub związane z bhp). OFERUJEMY:-Stabilne zatrudnienie na pełny etat-Atrakcyjne wynagrodzenie,-Możliwość podnoszenia własnych kompetencji,-Pracę w przyjaznej atmosferze.  ZAPRASZAMY!!!

MŁODSZY / SPECJALISTA ds. BHP - automotive, okolice Bolesławca
MŁODSZY / SPECJALISTA ds. BHP - automotive, okolice Bolesławca
225000 zł
Legnica 30+ kilka dni temu

Prowadzimy rekrutację na stanowisko: MŁODSZY / SPECJALISTA ds. BEZPIECZEŃSTWAdla naszego klienta, światowego lidera wyznaczającego trendy w branży motoryzacyjnej.Miejsce pracy: Wykroty (okolice Bolesławca), woj. dolnośląskiePraca stacjonarna / delegacje (9 tygodni w skali roku), pełny etatOpis stanowiska pracy:Specjalista ds. bezpieczeństwa przegląda, ocenia i monitoruje zagrożenia dla zdrowia i bezpieczeństwa oraz opracowuje strategie zapobiegania, kontrolowania i eliminowania wypadków i obrażeń przy pracy. Aby zwiększyć bezpieczeństwo techniczne naszych urządzeń i zakładach ulokowanych w Polsce (okolice Bolesławca), Europie (Belgia, Turcja i Francja) oraz w RPA, Specjalista ds. Bezpieczeństwa współpracuje z naszym regionalnym zespołem ds. BHP w celu zapewnienia zgodności naszych obiektów i sprzętu z odpowiednimi normami i najlepszymi dostępnymi praktykami.Zakres obowiązków:• Zapewnienie istnienia, optymalności i rozeznania niezbędnych standardów w działaniach prowadzonych na zakładach firmy (zgodnych ze standardami globalnymi, przemysłowymi, wymogami prawnymi).• Definiowanie i wspieranie wdrażania (w tym audytu) wymaganych procedur i procesów w celu zapewnienia 100% zgodności działań z odpowiednimi przepisami prawa, regulacjami i standardami wewnętrznymi.• Opracowywanie i wdrażanie programów BHP, w tym standardowych procedur operacyjnych, polityk i szkoleń w celu ograniczenia ryzyka, optymalizacji zdrowia i bezpieczeństwa pracowników oraz wspierania pozytywnej kultury BHP.• Zachęcanie i inspirowanie lokalnych zespołów oraz współtworzenie w wybranych lokalizacjach pojęcia kultury/higieny pracy, pomagającej chronić pracowników przed niebezpiecznymi warunkami pracy.• Zarządzanie wiedzą związaną z BHP w operacjach przeprowadzanych na zakładach firmy. • Współpraca z zewnętrznymi źródłami wiedzy specjalistycznej (eksperci, ubezpieczyciele, władze) i przekazywanie informacji wewnętrznie.• Aktualizacja zaleceń i regulaminów oraz informowanie pracowników o zmianach w nich zachodzących Wymagania:• Wykształcenie wyższe (dziedzina inżynierii, nauk o zdrowiu lub pokrewne).• doświadczenie w obszarze BHP lub inżynierii.• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (język techniczny) i umiejętność komunikowania się na wszystkich szczeblach organizacji.• Otwartość na częste podróże służbowe.• Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.• Umiejętność krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów.Klient oferuje:• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.• Nagrodę roczną.• Dopłatę do dojazdów; program leasingowy.• Bezpłatną opiekę medyczną.• Pakiety szkoleń.• Kartę Medicover Sport.ZAPRASZAMY DO KONTAKTU I PRZESYŁANIA CVAtrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju kariery w renomowanej, międzynarodowej firmieinvenio QD jesteśmy częścią międzynarodowej firmy inżynierskiej mającej swoje oddziały w Europie, Ameryce i Australii. Nasza firma zajmuje się usługami z zakresu kontroli jakości i napraw części samochodowych, inżynierią mechaniki i procesów wytwórczych oraz szkoleniami. Numer agencji zatrudnienia 17728.Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej firmie, wejdź na: invenio.pl/grupa-invenio/Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Spełniając obowiązek prawny w zakresie danych osobowych informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest invenio QD sp. z o.o. z siedzibą w Tychach przy ul. Fabrycznej 2, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000353362 (dalej zwaną także jako „Administrator”).Pełna treść obowiązku informacyjnego została zamieszczona pod adresem: invenio.pl/wp-content/uploads/2022/10/INFORMACJA-W-PRZEDMIOCIE-OCHRONY-DANYCH-OSOBOWYCH-invenio-QD.pdf

Młodszy specjalista ds. tworzenia programów szkoleń
Młodszy specjalista ds. tworzenia programów szkoleń
Lublin 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu, do Działu Badań i Rozwoju Poszukujemy sumiennych, rzetelnych i komunikatywnych osóbJesteś ambitny, otwarty na ciekawe wyzwania i chcesz się rozwijać? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie :) Tworzymy wyjątkowy zespół w innowacyjnej firmie, która dynamicznie rozwija się w branży szkoleniowej. Poszukujemy utalentowanych osób, otwartych na wyzwania i nowe możliwości.Stanowisko: Młodszy specjalista ds. tworzenia programów szkoleńO nas:Od 14 lat specjalizujemy się w tworzeniu najbardziej praktycznych szkoleń dla pracowników administracji publicznej. Nasze działania opierają się na etycznych zasadach, które mają wspierać zarówno pracowników, klientów, jak i partnerów biznesowych. Tworzymy szkolenia, w których sami chcielibyśmy uczestniczyć. Rocznie organizujemy blisko 1000 szkoleń dla pracowników administracji samorządowej, spółdzielni mieszkaniowych i szkół.Co będzie należało do Twoich obowiązków?Projektowanie szkoleń: tworzenie minimum jednego nowego projektu szkoleniowego w ciągu miesiąca (20 dni roboczych)Badanie rynku polegające na prowadzeniu rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami w celu pozyskiwania zagadnień do programu szkoleniaTworzenie programów szkoleń: opracowanie autorskiego programu szkolenia włączając w to tytuł, zagadnienia i ich rozmieszczenie w programieRedagowanie powstałego programu pod kątem poprawności językowej, stylistycznej i ortograficznejUstalanie terminów szkoleń zgodnie z harmonogramem firmowymZnalezienie minimum jednego prowadzącego (prelegenta) dla każdego projektuWspółpraca z prelegentami: nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi prelegentami, pozyskiwanie nowych prowadzących do współpracy, realizacja kontraktów z już pozyskanymi prelegentamiTworzenie treści newsletterów i skryptów wspomagających sprzedaż dla telemarketerów (osób zajmujących się sprzedażą zaprojektowanego szkolenia)Wsparcie prelegentów w zakresie przedstawienia wytycznych do prowadzenia szkoleń, wyjaśnienia warunków współpracy, udzielania wsparcia merytorycznego i komunikacyjnego, informowania o postępach kampanii marketingowejZarządzanie czasem w pracy i organizacja pracy własnejRaportowanie: opracowywanie raportów z działań, takich jak: badania rynku, efektywne rozmowy, nawiązywania współprac z prelegentami, karty projektu, analiza projektów i wprowadzanie działań naprawczych, uzupełnianie plików firmowychEfektywność podejmowanych działańPoszukujemy osób, które:Są systematyczne, odpowiedzialne, sumienne, rzetelne, komunikatywneSą otwarte na stały rozwój i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązańPotrafią lub chcą nauczyć się zarządzania projektem od A do Z, w tym organizacji, komunikacji, negocjacjiUmieją pracować koncepcyjnie, sprawnie podejmują decyzje i wpływają na procesyWykazują zainteresowanie badaniem rynku oraz tworzeniem unikalnych programów szkoleńLubią rozmawiać i uważnie słuchać, mają zdolność do pobudzania dialogu i rozwijania tematówWykazują życzliwość i pozytywne nastawienie w trakcie rozmowy, potrafią stworzyć atmosferę, w której rozmówcy czują się komfortowoSą w stanie akceptować i adaptować się do zmian i nie boją się podejmowania wyzwańPerfekcyjnie posługują się językiem polskimMają otwartą głowę, myślą samodzielnieWychodzą z inicjatywą oraz mają gotowość do podejmowania odpowiedzialności za własny rozwój zawodowyUkończyły studia, preferowane kierunki: administracja, psychologia, psychologia biznesu i zarządzania, politologia, socjologia, polonistyka, dziennikarstwo, prawo, stosunki międzynarodowe, kulturoznawstwo, etnologia. Jeśli jednak nadal studiujesz, to potrzebujemy osób dyspozycyjnych w godzinach naszej pracyMile widziana: znajomość nowoczesnych strategii marketingowych i umiejętność ich skutecznego zastosowania O warunkach pracy:Praca stacjonarna w biurze w LublinieStałe godziny pracy od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku, nie pracujemy w weekendyPraca w pomocnym zespole bez korporacyjnego klimatuWdrożenie w funkcjonowanie organizacji i wsparcie na każdym etapie pracyZapewnienie równowagi między pracą a życiem osobistymDobre perspektywy kariery, zwłaszcza dla osób samodzielnych i zdeterminowanychWysokie premie za zrealizowane projektyNasze systemy premiowe obejmują: Dodatkowe wynagrodzenie wynikowe: nagradzamy za osiągane cele i rezultatyDodatkowe wynagrodzenie kwartalne: systematyczne premie za osiągnięte wyniki, sięgające 3000 złPrześlij CV i list motywacyjny – napisany list zdecydowanie zadziała na Twoją korzyść  KLAUZULA INFORMACYJNAZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 612. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.