Sortowanie:
Znaleziony: 16 ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Opieka domu
Opieka domu
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuję uczciwej osoby - kobieta do opieki domu. Granowiec woj.wielkopolskie Proszę o kontakt nr tel.501 - pokaż numer telefonu -

Emerytka szybka sprawna szukam dodatkowej pracy.
Emerytka szybka sprawna szukam dodatkowej pracy.
Warszawa 30+ kilka dni temu

Emerytka Barbara telefon ********* szybka sprawna szukam dodatkowej pracy, sprzątanie, opieka itp. Mieszkam na Warszawa ulicy Kłobucka i szukam w obrębie do dwóch kierowców od domu.

Pielęgniarka - praca w Niemczech (1453)
Pielęgniarka - praca w Niemczech (1453)
15 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

Obecnie dla naszego klienta z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pielęgniarka - praca w Niemczech Lokalizacja: różne miasta. Zadania: Opieka i pomoc dla seniorów, pracuj w domu opieki. Wymagania: Podobne doświadczenie zawodowe, język niemiecki. Oferujemy: stała praca, 15-18 €/h (gross) + 3 €/h dodatek wolny od podatku, darmowe zakwaterowanie. Po więcej informacji zapraszamy pod numer telefonu i e-mail: sandra [ @ ] reditus.lt , +370 63708855.

Prowadzenie domu i ogrodu
Prowadzenie domu i ogrodu
Bydgoszcz 2 dnia plecy

Poszukuję małżeństwa lub pary, również w wieku emerytalnym, do pracy związanej z prowadzeniem domu i parku wokół domu. Dom zlokalizowany na wsi, 8 minut od granic Bydgoszczy. Zamieszkanie na terenie posesji w osobnym domu.Dla osób pracujących zagwarantowane jest użytkowanie osobnego domu o powierzchni 100m kwadratowych, znajdującego się na posesji. Dom jest w pełni wyposażony. Przy oferowanym domu wydzielony jest teren ok 2000m kwadratowych do wyłącznego użytku.Konieczne jest by co najmniej jedna osoba posiadała prawo jazdy.Obowiązki domowe: sprzątanie, pranie, prasowanie, co jakiś czas przygotowanie posiłku i w wyjątkowych sytuacjach opieka nad dwójką nastoletnich dzieci w przypadku ich nieobecności w szkole.Obowiązki związane z utrzymanie parku: koszenie trawy, dbanie o roślinność i utrzymywanie porządku. Park jest rozległy i ma charakter parku miejskiego. Praca jest zautomatyzowana i nie jest związana z dużym wysiłkiem fizycznym, wymaga przede wszystkim systematyczności.Ważne by osoba zajmująca się parkiem potrafiła wykonywać prace związane drobnymi naprawami, tego typu jakie mężczyźni wykonują w we własnym domu, ogrodzie lub małej zagrodzie.Mieszkanie, ogrzewanie, prąd, gaz, wodę, internet oferujemy bez opłat. Po stronie pracujących byłoby wyłącznie własne wyżywienie.Wynagrodzenie do indywidualnego ustalenia, możliwe jest zawarcie umowy o pracę.

Praca z Zamieszkaniem dla Kobiety Zakwaterowanie Wyżywienie
Praca z Zamieszkaniem dla Kobiety Zakwaterowanie Wyżywienie
16 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opieka nad Dwuletnim Chłopcem Jesteśmy rodzicami dwuletniego dziecka, dla którego szukamy troskliwej opieki dziennej, kiedy nie ma nas w domu. Pracę wynagrodzimy i dajemy zamieszkanie i wyżywienie w pakiecie. Mile widziana gotowość do nawiązania współpracy na dłużej niz tzw.miesiac . Chcemy nawiązać długą relację osoby opiekującej, to znaczy do momentu pójścia do przedszkola, czyli na okres pracy nawet 4 lat. Jak będzie wyglądać praca i mieszkanie z nami. Mamy duży dom z ogrodem, są dwa koty I wesoły dwulatek poznający świat. Opieka polegać będzie na zabawianiu dziecka, spędzanie z nim czasu w ogrodzie, podawaniu gotowych posiłków, przebieraniu, dbaniu o czystość (standardowo buzi i rączek) i suchość, i czytaniu bajek, spacerowaniu. Zapewniamy zakwaterowanie w domu w pokoju na wyłączność z łazienką z widokiem na ogród. Predyspozycje jakie stawiamy to bardzo dobra kondycja fizyczna, osoba o aktywności, sprawna ruchowo, która nie będzie czula sie zmęczona i nadąży za naszym dzieckiem, która będzie aktywnie spędzać czas na spacerach w spacerówce lub za rączkę, na rowerku. Mile widziane czynne prawo jazdy, aby czasami podjechać samochodem kilka kilometrów do marketu na drobne zakupy domowe w razie potrzeby / lub do biblioteki po książki. Obowiązkami w ciągu dnia będzie przede wszystkim sprawowanie opieki nad dzieckiem, jak i bieżące zajmowanie się domem i sprzątaniem, obsługa zmywarki - przy małym dziecku mamy dużo naczynek i kubeczków oraz codziennego prania też mamy dużo, sprzątanie zabawek których jest pełno. Te czynności wykonywać na bieżąco. Następnie w porządku dnia dziecka jest dwugodzinna drzemka podczas której wystarczy w zupełności czasu na szybkie umycie podłóg w środku domu oraz na tarasie, kiedy maluszek sobie śpi. Mamy mopa, który szybko rotuje i umycie podłogi jest wygodne. Mile widziana osoba młoda z zaangażowaniem. Z doświadczeniem opieki nad rodzeństwem lub doświadczona w zawodzie opiekunki. Zapewniamy pracę od zaraz z zakwaterowaniem. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej i przy której nasz dwulatek będzie zaopiekowany, kiedy nas nie ma. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Omówimy wszystkie szczegóły. Pozdrawiamy !

Niemcy praca w opiece 2000€ - niemieckie ubezpieczenie
Niemcy praca w opiece 2000€ - niemieckie ubezpieczenie
Kościan 30+ kilka dni temu

CENTRUM JĘZYKOWE KONIK Magdalena Kopacz to prężnie działająca firma, świadcząca usługi opiekuńcze i pielęgniarskie na rzecz klientów indywidualnych w Niemczech.  Miejsce pracy: Niemcy, Baden Baden, nr oferty: 1583 Wynagrodzenie: 2000 euro netto m-c Termin Wyjazdu: Maj 2023 Ogólny opis:  Do opieki Pan lat 79, który choruje na początkowe stadium Parkinsona , zwyrodnienie kości (reumatyzm), jest mobilny i stara się jak najwięcej czynności przy sobie wykonywać sam. Chce być jak najdłużej samodzielny. Kobieta w wieku 77 lat jest po udarze. Podopieczna wymaga pomocy przy ubieraniu, rozbieraniu i prowadzeniu domu. Raz w tygodniu przychodzi Pflegedienst do pomocy. Seniorzy zamieszkują dom jednorodzinny o powierzchni 130m2. Dla opiekunki osobny pokój z Internetem i łazienką. Państwo są bardzo oczytani i uwielbiają spędzać czas na rozmowach. Obowiązki: -prowadzenie domu -zakupy -pomoc podopiecznej w codziennych czynnościach -wspólne aktywne spędzanie czasu Wymagania: - język niemiecki dobry - doświadczenie w opiece - dyspozycyjność - referencje SPRAWDZONA OFERTA !  Zapewniamy:  * Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i znajomości języka niemieckiego * Legalne zatrudnienie w oparciu o polskie lub niemieckie ubezpieczenie  * Podwójne diety i premie na Święta  * Zwrot kosztów podróży lub transport * Zakwaterowanie i wyżywienie w domu podopiecznego  * Terminowość wypłat wynagrodzenia na konto bankowe w euro lub złotówkach  * Opiekę i stały kontakt 24h z koordynatorem na terenie Niemiec i Polski KONTAKT: Specjalista ds. rekrutacji Michał Filipczuk tel: 570 - pokaż numer telefonu - LUB - wyślij SMS o treści OPIEKA (oddzwonimy) CJ.KONIK MAGDALENA KOPACZ ul. Okrężna 35b 67-200 Głogów pracujemy w dni robocze od 8 do 16 Zapraszamy na naszą stronę internetową www.pracadlaopiekunek24.pl

Niemcy praca w opiece 2000€ - niemieckie ubezpieczenie
Niemcy praca w opiece 2000€ - niemieckie ubezpieczenie
Białystok 30+ kilka dni temu

CENTRUM JĘZYKOWE KONIK Magdalena Kopacz to prężnie działająca firma, świadcząca usługi opiekuńcze i pielęgniarskie na rzecz klientów indywidualnych w Niemczech.  Miejsce pracy: Niemcy, Baden Baden, nr oferty: 1583 Wynagrodzenie: 2000 euro netto m-c Termin Wyjazdu: Lipiec 2023 Ogólny opis:  Do opieki Pan lat 79, który choruje na początkowe stadium Parkinsona , zwyrodnienie kości (reumatyzm), jest mobilny i stara się jak najwięcej czynności przy sobie wykonywać sam. Chce być jak najdłużej samodzielny. Kobieta w wieku 77 lat jest po udarze. Podopieczna wymaga pomocy przy ubieraniu, rozbieraniu i prowadzeniu domu. Raz w tygodniu przychodzi Pflegedienst do pomocy. Seniorzy zamieszkują dom jednorodzinny o powierzchni 130m2. Dla opiekunki osobny pokój z Internetem i łazienką. Państwo są bardzo oczytani i uwielbiają spędzać czas na rozmowach. Obowiązki: -prowadzenie domu -zakupy -pomoc podopiecznej w codziennych czynnościach -wspólne aktywne spędzanie czasu Wymagania: - język niemiecki dobry - doświadczenie w opiece - dyspozycyjność - referencje SPRAWDZONA OFERTA !  Zapewniamy:  * Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i znajomości języka niemieckiego * Legalne zatrudnienie w oparciu o polskie lub niemieckie ubezpieczenie  * Podwójne diety i premie na Święta  * Zwrot kosztów podróży lub transport * Zakwaterowanie i wyżywienie w domu podopiecznego  * Terminowość wypłat wynagrodzenia na konto bankowe w euro lub złotówkach  * Opiekę i stały kontakt 24h z koordynatorem na terenie Niemiec i Polski KONTAKT: Specjalista ds. rekrutacji Michał Filipczuk tel: 570 - pokaż numer telefonu - LUB - wyślij SMS o treści OPIEKA (oddzwonimy) CJ.KONIK MAGDALENA KOPACZ ul. Okrężna 35b 67-200 Głogów pracujemy w dni robocze od 8 do 16 Zapraszamy na naszą stronę internetową www.pracadlaopiekunek24.pl

PRACA OD ZARAZ | OPIEKA | zapewnij sobie zlecenie !!!
PRACA OD ZARAZ | OPIEKA | zapewnij sobie zlecenie !!!
Zgorzelec 30+ kilka dni temu

Szukam osób do pracy w charakterze Opiekunów w domach prywatnych w Niemczech. Jesteśmy elastyczni i dobieramy oferty oraz terminy pod Twoja dyspozycyjność ! Jeśli znasz język niemiecki, oferujemy pracę od zaraz. Jeśli nie znasz języka wyjazd w 2 tygodnie od dnia zgłoszenia ! Nie zwlekaj! - Zgłoś się już dziś -> Bonus za polecenie innego pracownika 150 Euro! ->Bonus za przejście z innej firmy 200 Euro! Gwarantujemy: •dojazd z domu do domu naszym busem, bezpieczny dojazd pełna dezynfekcja , ograniczona liczba osób, •ubezpieczenie prywatne •opłacone składki ZUS •zakwaterowanie •wyżywienie •opiekę 24h ZADZWOŃ LUB NAPISZ SMS O TREŚCI "OPIEKA" NA NUMER: +48********* Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu proponowania mi ofert pracy w charakterze opiekuna przez spółkę Promedica Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 94”. Informujemy o możliwości wycofania w dowolnym momencie udzielonej zgody przez wysłanie maila na adres: da********e@p**********.pl lub drogą telefoniczną dzwoniąc na numer: +48 22 120 21 00, pisemnie na adres: Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, lub osobiście. Cofnięcie zgody nie będzie wpływało na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Administratorem danych osobowych jest spółka Promedica Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 94. Dane osobowe będą przetwarzane w celu proponowania ofert pracy w charakterze opiekuna.

OPIEKUNKA/OPIEKUN DO DOMU OPIEKI
OPIEKUNKA/OPIEKUN DO DOMU OPIEKI
5 zł
Bełchatów 30+ kilka dni temu

UWAGA! NASZA AGENCJA NIE POBIERA ŻADNYCH PROWIZJI LUB OPŁAT OD OSÓB POSZUKUJĄCYCH PRACY LUB PRACUJĄCYCH ZA NASZYM POŚREDNICTWEM. * Agencja Pracy Tymczasowej Select, wiodąca firma w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta poszukuje kandydatów na stanowisko: OPIEKUNKA/OPIEKUN DO DOMU OPIEKI Nr ref.: OPIEKA/BEW/2023 Miejsce pracy: Niemcy Rodzaj pracy: praca stała Zadania na danym stanowisku: – Towarzyszenie podopiecznym w codziennych czynnościach. – Dbanie o zdrowie i higienę podopiecznych. – Organizacja życia codziennego podopiecznych. Wymagania, jakie stawiamy kandydatom: – Język niemiecki na poziomie komunikatywnym. – Mile widziany pakiet szczepień ochronnych. – Minimum roczne doświadczenie w pracy opiekuna. – Dyspozycyjność – praca po 8 godzin w systemie zmianowym. Osobie zatrudnionej oferujemy: – Zakwaterowanie blisko miejsca pracy. – Zatrudnienie na podstawie niemieckiej umowy o pracę. – Wynagrodzenie 13,70€ brutto/1h + dieta za przepracowany dzień 60,00€ -70,00€ netto (pensja minimum 2800,00€ netto miesięcznie). – Dostęp do świadczeń socjalnych. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji. Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: ka**y@s********.pl

Opiekun / Opiekunka osób starszych w domu opieki do Niemiec
Opiekun / Opiekunka osób starszych w domu opieki do Niemiec
Poznań 30+ kilka dni temu

Opiekun / Opiekunka osób starszych w domu opieki Miejsce pracy: Monachium WYMAGANIA: język niemiecki komunikatywny min. B1 szczepienie na COVID min. 3 dawki (COVID Pass/ Certifikat)  doświadczenie w opiece osób starszych na 24H w Niemczech lub w Polsce, kurs opiekuna medycznego, pielęgniarka bez uznania w Niemczech (pomagamy uznać zawód), doświadczenie w opiece w domach opieki ZAKRES OBOWIĄZKÓW:  opieka nad domownikami, karmienie, spacery, higiena osobista, pilnowanie żeby na czas brali swoje lekki, mierzenie ciśnienia jak i cukru, pomoc przy sprzątaniu pokoju domownika, ubieranie, zaopatrzenie odleżyn OFERUJEMY: umowa o pracę na warunkach niemieckich możliwość uzyskania podwyżek, urlop płatny, zjazdy do polski, uznanie zawodu opiekuna lub pielęgniarki w Niemczech stawka: 16 euro brutto + 15 euro netto za dzień praca min 37 godzin tygodniowo do max. 50 godzin- na dwie zmiany kwatere zapewnia pracodawca – jednoosobowy pokój - opłacony KONTAKT: tel. +48 *** *** *** mail: in*o@w**********com Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Praca w domu opieki Niemcy
Praca w domu opieki Niemcy
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Obecnie dla naszego niemieckiego klienta poszukujemy osób na stanowisko: Opiekunka praca Niemcy. Opiekun praca Niemcy. Praca w domu opieki Niemcy Lokalizacja: teren całych Niemiec Wymagania: ⦁ doświadczenie w opiece nad osobami starszymi ⦁ komunikatywna znajomość j. niemieckiego ⦁ wymagane szczepienie Oferujemy: ⦁ stabilne warunki, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na warunkach niemieckich ⦁ atrakcyjne wynagrodzenie: stawka 1700-2300 EURO + dodatki za pracę w nocy, niedzielę i święta ⦁ opieka polskiego koordynatora ⦁ zorganizowane mieszkanie Więcej naszych ofert na stronie injobs.com.pl Opiekunka praca Niemcy. Praca w domu opieki Niemcy Osoba odpowiedzialna za rekrutację : Karolina Zumbrzycka Tel: *** *** *** email: bi**o@i*****.pl Portal ofert pracy za granicą Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli, jest to niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym: „Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez injobs.pl Sp. z o.o. z siedzibą w 11-700 Mrągowo ul. Mazurska 1, będącego administratorem moich danych osobowych do celów związanych z procesem obecnej jak i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem obecnej jak i przyszłych rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych, ich poprawiania zachowując prawo uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie ich przetwarzania. Dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych. Okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres in*o@i*****.pl „

Pielęgniarka/rz/ Ratownik Medyczny
Pielęgniarka/rz/ Ratownik Medyczny
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 5000 zł netto miesięcznie  W związku z utworzeniem nowej grupy mieszkalnej w domu opieki poszukujemy:RATOWNIKA MEDYCZNEGO/PIELĘGNIARKI/PIELĘGNIARZADo obowiązków należeć będzie m.in.:• dbanie o bezpieczny i komfortowy pobyt naszych Mieszkańców,• kompleksowa opieka pielęgniarska nad Mieszkańcem,• rozkładanie, podawanie leków, pobieranie materiału do badań oraz wykonywanie testów diagnostycznych,• współpraca z lekarzami i personelem opiekuńczo – terapeutycznym w celu zapewnienia mieszkańcowi bezpieczeństwa oraz profesjonalnej opieki, (m.in.: umawianie wizyt lekarskich)• prowadzenie stosownej dokumentacji,• udzielanie wsparcia w sytuacjach trudnych, kryzysowych, współdziałanie w rozwiązywaniu problemów życiowych mieszkańców, kształtowanie wśród mieszkańców więzi koleżeńskich, tworzenie warunków domowych.Oczekiwania:• wykształcenie średnie medyczne lub wykształcenie wyższe pielęgniarskie/ukończenie policealnej szkoły średniej oraz uzyskanie dyplomu ratownika medycznego lub ukończenie szkoły wyższej lub wyższej szkoły zawodowej na kierunku lub w specjalności ratownictwo medyczne i uzyskanie tytułu licencjata lub magistra• aktualne prawo do wykonywania zawodu,• życzliwe podejście do ludzi oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki,• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy. To, co my możemy zaoferować:• elastyczny czas pracy (8/12/24h), możliwość pracy w godzinach nocnych,• pracę w nowo powstałej placówce, gwarantującej bardzo dobre warunki pracy,• udział w tworzeniu wyjątkowego Domu, popartego ponad 160-letnim doświadczeniem Diakoneo,• możliwość rozwoju zawodowego,• miłą atmosferę.Forma zatrudnienia: umowa o pracę/kontraktPracownicy zatrudnieni na tym stanowisku pracy muszą posiadać aktualne orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych.Dziękujemy za nadesłane aplikacje, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

ZBROJARZ, CIEŚLA SZALUNKOWY, MURARZ - STEIERMARK
ZBROJARZ, CIEŚLA SZALUNKOWY, MURARZ - STEIERMARK
25 zł
Kleszczów 30+ kilka dni temu

UWAGA! NASZA AGENCJA NIE POBIERA ŻADNYCH PROWIZJI LUB OPŁAT OD OSÓB POSZUKUJĄCYCH PRACY LUB PRACUJĄCYCH ZA NASZYM POŚREDNICTWEM. * Agencja Pracy Tymczasowej Select, wiodąca firma w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta poszukuje kandydatów na stanowisko: ZBROJARZ, CIEŚLA SZALUNKOWY, MURARZ Nr ref.: AT_K0024_079 Miejsce pracy: Austria – miasto Steiermark Rodzaj pracy: praca stała Zadania na danym stanowisku: ● Murowanie, szalowanie, obróbka żelaza, prace zbrojarskie Wymagania, jakie stawiamy kandydatom: ● Wykształcenie zawodowe: Bardzo mile widziane są również osoby z doświadczeniem ● Doświadczenie zawodowe: tak, doświadczenie jest obowiązkowe ● Znajomość języków obcych: Niemiecki, A1, A2, B1 ● Prawo jazdy: Tak, wymagane jest prawo jazdy ● Samochód: Jeden z pracowników powinien mieć samochód, aby zabrać innych ze sobą Osobie zatrudnionej oferujemy: ● Miejsce pracy: Austria / Steiermark ● Rozpoczęcie pracy: 16.06.2021 ●Umowa o pracę jest ograniczona w czasie: Nieograniczona ● Okres próbny: 3 miesiące ● Godziny pracy: 40 – 50 godzin / Tydzień ● Gotowość do pracy zmianowej: Zmiana dzienna ● Wynagrodzenie godzinowe / BRUTTO: 14,67 Euro/h ● Dopłaty: Dieta dzienna 26,40 Euro + 13 i 14 Pensja + Dopłata za powrót do domu ● Dni urlopowe: 25 dni. ● Zakwaterowanie: Darmowe, Zakwaterowanie (pensjonat, kwatera prywatna) jest dostępne w pobliżu miejsca pracy. ● Opieka / Instrukcja: Będziesz pod opieką zarówno w języku polskim jak i niemieckim ● Sprzęt / odzież robocza: zapewniona przez pracodawcę ● Uwagi: Czas pracy: od poniedziałku do czwartku. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji. Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: ka**y@s********.pl

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim woj. kujawsko-pomorskie Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi? Co nas wyróżnia? - Amerykańskie standardy - Chcemy być wzorem dla naszych pracowników i innych firm - Inwestujemy w przyszłość Jeśli: - posługujesz się płynnie językiem angielskim (min. B2) - jesteś osobą otwartą - komunikacja przez email/czat/ telefon jest Ci znana - masz zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywanie ich nie sprawia Ci kłopotu - chcesz otrzymywać dodatkowe wysokie prowizje sprzedażowe To idealnie pasujesz do naszego zespołu! Jeśli wstęp Ciebie zaciekawił to poniżej dowiesz się jak będzie wyglądała Twoja przygoda w Concentrix (CNX). Co Cię czeka w pierwszym miesiącu: - szkolenie merytoryczne (na miejscu w Lublinie) z doświadczonymi trenerami (przygotujesz się do samodzielnego wykonywania pracy i nawiążesz nowe znajomości) Drugi miesiąc: - Onboarding - Twoja 5-dniowa przygoda w Lublinie (w pełni opłacona przez pracodawcę) - Nesting – będziesz stawiał swoje pierwsze kroki w zespole (telefon/email/ chat) pod okiem doświadczonych współpracowników i przy wsparciu Twojego Leadera - Otrzymasz dodatkowe szkolenia sprzedażowe, aby zwiększyć Twoje kompetencje i wypłacane prowizje Co CNX oferuje: - Umowę o pracę na pełen etat - Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 5000 pln brutto + bonus + prowizja (bez górnego limitu) - Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00) - Rzetelne przygotowanie do pracy - Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt - Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie) - Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych) [APLIKUJ TERAZ](https://www.praca.pl/apply/internal/6217422.html) Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Doradca ds. Programu Czyste Powietrze, termomodernizacji budynków
Doradca ds. Programu Czyste Powietrze, termomodernizacji budynków
Sanok dzisiaj

Jesteś absolwentem szkoły średniej lub zawodowej i szukasz pierwszej pracy?lub jesteś po studiach i chcesz rozpocząć swoją drogę zawodową?lub masz doświadczenie sprzedażowe i chcesz pracować z innowacyjnym produktem? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to trafiłeś idealnie! Stowarzyszenie Słoneczny Patrol jest właśnie dla Ciebie! Młody, energiczny zespół, elastyczny czas pracy i wysokie zarobki - to właśnie proponujemy. W związku z otwarciem nowych biur handlowych, Stowarzyszenie Słoneczny Patrol zatrudni przedstawiciela handlowego do klientów indywidualnych. Obsługującego tylko osoby ze spotkań grupowych i znających tematy OZE, termomodernizacji i dotacji do nich, Przedstawiciel umawia się tylko z osobami zdecydowanymi, na wizyty z odpowiedzią na "tak" lub "nie" po zrealizowanym audycie.Pracujemy na programach tj.:Program Czyste Powietrze z dofinansowaniem do 100% (136200zł dotacji dla jednego domu)Program Mój PrądProgram Moje Ciepło.Praca z Odnawialnymi Źródłami Energii. Od kandydatów oczekujemy:orientacji na klienta, umiejętności identyfikacji jego potrzeborientacji na cele i odpowiedzialności za realizowane zadaniabardzo dobrych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnychumiejętności organizacji pracy własnejczynnego prawa jazdy kat. Bpreferowane osoby z doświadczeniem na stanowisku przedstawiciel handlowy (nie wymagane). Zakres obowiązków:obsługa spotkań informacyjnych dotyczących dofinansowania do OZE (współpraca z gminami / miastami)pozyskiwanie klienta indywidualnego i biznesowegorozwój sprzedaży zestawów fotowoltaicznych, pieców CO, pomp ciepła, termomodernizacjiwykonywanie audytów u Klienta indywidualnego i biznesowego, uczestniczącego wcześniej na spotkaniu informacyjnym, gdzie zapoznał się z tematem koordynacja działań sprzedażowych, promocyjnych i innych aktywności dedykowanych Klientomutrzymywanie dobrych relacji i opieka nad obecnymi Klientamimonitorowanie i identyfikowanie nowych szans sprzedażowychraportowanie wykonywanych zadańprzygotowywanie prezentacji handlowych i wizualizacjifinalizowanie sprzedaży Oferujemy:szkolenie od podstaw, nie wymagamy doświadczeniarozwój oraz zdobywanie nowej wiedzy w dynamicznie rozwijającej się firmiezdobywanie doświadczenia w branży zajmującej się innowacyjnymi technologiamipracę w profesjonalnym i odnoszącym sukcesy zespolezarobki 6 - 36+ tyś miesięcznie (lub znacznie więcej, brak ograniczenia). pakiet szkoleń na start - produktowych i sprzedażowych.szkolenia z zakresu prowadzania spotkań informacyjnychmożliwość awansu na koordynatora/ managera sieci sprzedażyzwracamy koszty paliwaumowę o dzieło, umowę zlecenie lub wygodne samozatrudnienie. Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV. Do oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 Dz. U. nr 133, poz 883).Nie zwracamy przesłanych dokumentów oraz zastrzegamy sobie możliwość udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Zatrudnimy osoby ambitne nastawionych na sukces oraz otwarte na poszerzanie wiedzy i umiejętności. 

Opiekun Mieszkań, Zarządzanie Najmem (sprzedaż i obsługa najmu)
Opiekun Mieszkań, Zarządzanie Najmem (sprzedaż i obsługa najmu)
nowe Warszawa dzisiaj

LiderNajmu Sp. z o.o. to młoda firma, której zespół działa w branży zarządzania najmem od 2014 roku. Zajmujemy się kompleksową obsługą mieszkań przeznaczonych na wynajem. Zapewniamy pełną opiekę nad wynajmowanym mieszkaniem, poszukiwanie najemców, obsługę rozliczeń i kontaktów z najemcami, obsługę awarii itp. Organizujemy i nadzorujemy modernizację lokali pod kątem najmu. Nasza firma powstała, aby wynajmowane nieruchomości mogły przynosić stabilny dochód dla właścicieli, bez potrzeby ich zaangażowania. Obsługujemy zarządzanie najmem mieszkań na terenie Warszawy i Piaseczna.Jesteśmy też po to, aby zaoferować najemcom komfortowe warunki najmu, pomóc w doborze miejsca zakwaterowania, a jednocześnie profesjonalnie wesprzeć podczas najmu.Jeśli lubisz pomagać innym, lubisz kontakty z ludźmi, a jednocześnie swoją przyszłość chcesz związać z rynkiem nieruchomości, być może ta praca jest właśnie dla Ciebie.W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:Opiekun Mieszkań, Zarządzanie Najmem (sprzedaż i obsługa najmu)Na to stanowisko szukamy głównie osób na pełen etat, ale dopuszczamy też możliwość zatrudnienia na pół lub 3/4 etatu, jeśli np. potrzebujesz pogodzić studia z pracą i nie masz jeszcze możliwości pracy na pełen etat.Jeśli szukasz pracy tylko na okres wakacji (lipiec-wrzesień lub sierpień-wrzesień), to też możesz się do nas zgłosić i aplikować na stanowisko Wsparcia Sprzedaży lub Telefonicznej Obsługi Klienta.Cel stanowiska: obsługa sprzedaży (wynajmu), rozliczeń finansowych i opieka nad wynajmowanymi nieruchomościami mieszkalnymi oraz dbanie o dobre relacje z Najemcami i Właścicielami.Podstawowe zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:cykliczne wizyty i nadzór nad stanem sanitarnym i technicznym wynajmowanych lokali (odwiedzasz każde wynajmowane mieszkanie, sprawdzasz, czy najemcy dbają o jego stan, podejmujesz działania związane z poczynionymi spostrzeżeniami),przekazywanie zgłoszeń technicznych do odpowiednich fachowców, koordynacja zleceń, nadzór nad naprawami oraz ich odbiory (korzystasz z bazy fachowców lub szukasz odpowiednich wykonawców),obsługa wprowadzek najemców do mieszkań (spotykasz się w mieszkaniu, podpisujesz protokół, udzielasz wstępnych instrukcji eksploatacji i organizacyjnych),obsługa oględzin i odbiorów mieszkań na zakończenie najmu (dokładnie sprawdzasz mieszkanie oraz jego wyposażenie i odnotowujesz, gdy coś zostaje zdane w stanie pogorszonym),realizacja zadań administracyjno-biurowych (odbierasz telefony od najemców, odpisujesz na e-maile, pilnujesz kompletności dokumentacji, przygotowujesz instrukcje i poradniki dla najemców itp.),dbanie o wizerunek prezentowanych potencjalnym najemcom mieszkań,dbanie o sprawne przygotowanie mieszkań dla nowych najemców,bezpośredni kontakt e-mailowy i telefoniczny z najemcami i właścicielami mieszkań (wspierasz, pomagasz w rozwiązywaniu problemów, udzielasz informacji),wykonywanie czynności związanych z wynajmem mieszkań (m.in. piszesz treści i publikujesz ogłoszenia na portalach i FB, udzielasz informacji telefonicznie i e-mailowo, prezentujesz mieszkania zainteresowanym, zawierasz umowy najmu),kontrola wpłat należności za najem, czynności windykacyjne, przygotowywanie wezwań do zapłaty,dbanie o naszą obecność w social mediach.Jeśli jesteś osobą otwartą na naukę i zdobywanie nowego doświadczenia – zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu! Wymagamy przede wszystkim zaangażowania i dużej samodzielności, ale stawiamy też na pełną współpracę w ramach zespołu i wzajemne wsparcie.Jeśli szukasz pracy, w której zawsze się coś dzieje, to jest to praca dla Ciebie!Czasem będzie łatwo, a czasem będziesz się zderzać z trudnymi sytuacjami, konfliktami między lokatorami, czy poważnymi awariami, gdzie liczyć się będzie zimna krew, chłodna ocena sytuacji, szybkie podejmowanie decyzji i sprawne przejście do działań! Nauczymy Cię jak komunikować się z klientami, jak reagować na różne zdarzenia, ale musisz też potrafić kreatywnie i odpowiedzialnie podchodzić do realizacji zadań, bo nie wszystko da się zamknąć w sztywną procedurę.W okresach poszukiwania najemców (najwięcej od lipca do września, a nieco mniej w pozostałej części roku) musisz się elastycznie dostosować do możliwości czasowych Klientów, którzy bywa, że są w stanie umówić się na spotkanie tylko przed pracą lub po pracy, czy po powrocie z uczelni, a czasem jedynie w weekend. Pracujemy w trybie „NO OFFICE”.Przeważnie Twoje zadania związane są z koniecznością odwiedzania mieszkań, którymi się opiekujemy (na terenie Warszawy i Piaseczna), zaś pozostałe zadania możesz wykonywać zdalnie. Nie musisz się „zgłaszać do biura”, ale musisz się wywiązywać z zadań i muszą być widoczne efekty Twojej pracy. Na tym stanowisku, mimo trybu „no office”, nie możesz wykonywać swoich zadań zdalnie spoza Warszawy z uwagi na opiekę nad znajdującymi się tu mieszkaniami. Część obowiązków możesz wykonywać zdalnie z domu, ale musisz być w Warszawie, bo niemal każdego dnia konieczna jest wizyta w jakimś z obsługiwanych mieszkań.Jeśli chcesz nauczyć się czegoś w branży nieruchomości, rozwijać swoje umiejętności i z czasem osiągać coraz wyższe wynagrodzenie, weź pod uwagę, że dużo pracy przed Tobą, jak i dużo nauki. Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Będziemy pomagać Ci się rozwijać. Twój rozwój, to rozwój naszej firmy, to Twoje zadowolenie i zadowolenie naszych Klientów.Nasze Oczekiwania:cechujesz się wysoką kulturą osobistą, a w sytuacjach stresujących potrafisz zachować się wstrzemięźliwie;lubisz kontakt z ludźmi, lubisz z nimi rozmawiać i im pomagać;masz wysokie poczucie estetyki tego, co Cię otacza;swobodnie korzystasz z Worda, Excela, e-maila i aplikacji internetowych;dobrze organizujesz swoją pracę (planowanie pracy i zadań);cechuje Cię punktualność, komunikatywność i asertywność;cechuje Cię rzetelność i pełne zaangażowanie przy wykonywaniu obowiązków;jesteś osobą sumienną i nie potrzebujesz nadzoru, aby pracować;nie boisz się wyzwań i samodzielnego rozwiązywania problemów, na jakie natrafisz;lubisz wychodzić z inicjatywą i proponować nowe rozwiązania i usprawnienia;Twoim dodatkowym atutem może być doświadczenie w zarządzaniu najmem lub w mediach społecznościowych (prowadzenie profilu firmowego, publikowanie treści).Oferujemy:możliwość nabycia doświadczenia w młodej, rozwijającej się firmie,możliwość rozwijania kompetencji,szkolenia wewnętrzne i stałe wsparcie merytoryczne zespołu,wynagrodzenie rosnące w miarę Twojego rozwoju, wzrastającej skuteczności i operatywności,dodatek za wykorzystywanie własnego samochodu do celów służbowych.Jeśli chcesz podjąć wyzwanie, chcesz się rozwijać i stać się prawdziwym specjalistą/ specjalistką w nieruchomościach oraz chcesz współtworzyć organizację, której zależy na wyznaczaniu najlepszych standardów na rynku najmu, to zapraszamy! Chcemy być najlepsi – chcesz do nas dołączyć? WAŻNE: Możemy Cię zatrudnić na umowę zlecenie lub jako B2B (umowa na działalność gospodarczą). Jeśli jesteś osobą młodą do 26. roku życia – umowa zlecenie, zaś powyżej 26. roku życia – faktura na działalność gospodarczą (wszystko Ci wyjaśnimy).Jak wygląda proces rekrutacji?1.    Wypełniasz formularz aplikacyjny (około 15 min).2.    Wysyłasz do nas CV (mailowo).3.    Spotykamy się (skontaktujemy się w tym celu tylko z wybranymi kandydatami).4.    Otrzymujesz od nas ofertę. Prosimy o przesłanie swojego CV wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)" na adres: rekrutacja [małpka] lidernajmu.pl podając w tytule maila nazwę stanowiska. Zastrzegamy sobie prawo do przedstawienia również oferty na inne stanowisko niż w ogłoszeniu.