Sortowanie:
Znaleziony: 20 ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. technicznych
Specjalista ds. technicznych
nowe Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Sulęcin Jesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu! Twój zakres obowiązków: opieka nad flotą busów (ok 20 busów) administrowanie budynkiem biurowym oraz przyległym do niego terenem Nasze wymagania: znajomość zagadnień technicznych dotyczących pojazdów samochodowych do przewozu ludzi znajomość zagadnień technicznych z zakresu utrzymania obiektów (BHP, P-POŻ, itp.) bardzo dobra organizacja pracy własnej i zdolności pracy bez nadzoru doświadczenie w obsłudze systemów komputerowych do zarządzania pracą komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów solidność i zdolności organizacyjne Nasz pracownik na tym stanowisku ma zapewnione:  indywidualny plan wdrożenia  atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy  pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z ciągłym apetytem na rozwój  szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym (w tym szkolenia językowe)  przyjazne warunki pracy, otwarte towarzystwo współpracowników oraz wysoką kulturę organizacyjną  imprezy integrujące i inne wartościowe benefity (opieka medyczna, owocowe środy, konkursy pracownicze, akcje charytatywne, meetingi biegowe, klub rowerowy, klub morsa, itp.)  Link do formularza aplikacyjnego: https://maszonski.elevato.net/pl/specjalista-ds-technicznych,ja,76

Specjalista ds. Technicznych
Specjalista ds. Technicznych
13 dnia plecy

Obecnie do nowego zakładu renderingowego Animex K5 poszukujemy pracownika na stanowisko:     Specjalista ds. Technicznych Główne zadania: • Organizowanie i nadzorowanie prawidłowej pracy i eksploatacji maszyn, urządzeń, • Kontakt z serwisami zewnętrznymi. Nadzór nad właściwym wykonaniem przeglądów i prac, • Zapewnienie prawidłowej gospodarki konserwacyjno - remontowej budynków, infrastruktury, maszyn i urządzeń, • Analiza i kontrola zużycia mediów, • Przygotowywanie planu przeglądów i remontów maszyn i urządzeń, • Dokonywanie zamówień części eksploatacyjnych i remontowych, • Prowadzenie dokumentacji technicznej (AKP, UDT, DTR, instrukcje eksploatacji; zakres czynności dla operatorów), • Tworzenie Instrukcji Konserwacyjno-Remontowych, harmonogramów remontów, • Obsługa i nadzorowanie systemu CMMS, • Wykonywanie czynności zgodnie z procedurami HACCP, ISO, • Współpraca z innymi działami, oddziałami. Wymagania: • Podstawowa wiedza techniczna, • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, • Mile widziane doświadczenie w pracy na zautomatyzowanych liniach technologicznych, • Gotowość do pracy w systemie zmianowym, • Mile widziane posiadanie uprawnień do kierowania wózków widłowych. Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • pracę w systemie zmianowym, • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, • pracę w rozpoznawalnej, międzynarodowej firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej, • pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności, polegającą na szacunku i wzajemnej pomocy, • możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.

Specjalista ds. technicznych
Specjalista ds. technicznych
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

ROSINSKI PACKAGING to lider w produkcji opakowań z tworzyw sztucznych do chemii gospodarczej, kosmetyków, artykułów spożywczych i parafarmaceutyków. Nasze wyroby trafiają na rynki całego świata. Dysponujemy bardzo dobrze zorganizowanym i ciągle modernizowanym zapleczem produkcyjnym, narzędziownią, taborem logistycznym. Dokładamy wszelkich starań aby świadczone przez nas usługi oraz produkowane opakowania charakteryzowały się nowoczesnością, wysokim standardem jakościowym i były przyjazne otoczeniu. Naszym pracownikom oferujemy stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę. Zakres obowiązków: - Przygotowywanie dokumentacji technicznej, - Analiza rynku, poszukiwanie alternatywnych dostawców i rozwiązań, - Przygotowanie zapytań ofertowych, - Sporządzanie zamówień oraz nadzorowanie terminów realizacji, dostaw materiałów i urządzeń, koordynacja prac od zamówienia po rozliczenie końcowe, - Przygotowanie raportów, analiz oraz porównań z wykorzystaniem programu Excel, - Wsparcie zespołu w zakresie bieżących działań biura, - Współpraca ze wszystkimi działami w firmie, - Współpraca z kooperującymi firmami zewnętrznymi. Wymagania: - Wykształcenie wyższe inżynierskie. - J. angielski - komunikatywny w mowie i piśmie, - Znajomość pakietu Office, a w szczególności Excel oraz środowiska Windows, - Osoba z łatwością nawiązująca kontakty z ludźmi, - Osoba dobrze zorganizowana, samodzielna i dynamiczna w działaniu. Dodatkowym atutem będzie: - Doświadczenie na podobnym stanowisku, - Znajomość funkcjonowania hurtowego rynku energii elektrycznej, - Doświadczenie związane z realizacją inwestycji budowlanych, - Znajomość systemów i oprogramowania MES, CMMS, APS, AUTOCAD. Oferujemy - Umowa o pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej, - Atrakcyjne wynagrodzenie, - Dobrą atmosferę współpracy w zespole inżynierskim, - Możliwość rozwoju i zwiększania kwalifikacji, - Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (wczasy pod gruszą, bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci i inne), - Ubezpieczenie grupowe, - Prywatną opiekę medyczną. Kontakt: E-mail re*************y@r***********.pl Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rosinski Packaging Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsko-Biała 43-382, ul. T. Regera 125 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z trwającym procesem rekrutacji i nie będą udostępniane innym podmiotom, 3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, 4) podanie danych osobowych jest dobrowolne Zgoda na przetwarzanie danych osobowych Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Zgodnie art. 23 ust. 1 pkt 1ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z późn. zm.), wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez Rosinski Packaging Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsko-Biała 43-382, ul. T. Regera 125’’.

MŁODSZY SPECJALISTA DS. USZCZELNIEŃ TECHNICZNYCH
MŁODSZY SPECJALISTA DS. USZCZELNIEŃ TECHNICZNYCH
99 zł
Bełchatów 30+ kilka dni temu

UWAGA! NASZA AGENCJA NIE POBIERA ŻADNYCH PROWIZJI LUB OPŁAT OD OSÓB POSZUKUJĄCYCH PRACY LUB PRACUJĄCYCH ZA NASZYM POŚREDNICTWEM. * Agencja Pracy Select, firma działająca w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta, poszukuje kandydata na stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA DS. USZCZELNIEŃ TECHNICZNYCH Nr ref.: MŁ_SPEC/SPR/2022 Miejsce pracy: Bełchatów Rodzaj pracy: praca stała Zadania na w/w stanowisku: – Wsparcie techniczne i fachowe doradztwo w zakresie uszczelnień technicznych. – Przygotowywanie ofert handlowych. – Udział w procesie projektowania oraz produkcji uszczelnień technicznych. – Przygotowywanie towaru do wysyłki. – Opieka nad obecnymi klientami firmy. – Pozyskiwanie nowych klientów. Wymagania: – Umiejętność analitycznego myślenia. – Znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excel. – Mile widziana znajomość oprogramowania typu Autocad lub CorelDraw. – Umiejętność pracy w zespole. – Komunikatywność, sumienność. – Dobra organizacja pracy. Oferujemy: – Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat. – Pracę w przyjaznej atmosferze. – Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00. – Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia. – Możliwość rozwoju. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji. Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: ja**********t@s********.pl KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski z siedzibą w Bełchatowie przy ul. Kaczyńskich 4 zwany dalej administratorem, administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; Administrator nie ma obowiązku powoływania inspektora danych osobowych; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane w ofercie stanowisko i będą udostępniane potencjalnym pracodawcom; podanie danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas rekrutacji jednak nie dłużej niż 6 miesięcy. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych oraz w celu sprostania prawom osób przekazujących dane osobowe dla Business Solutions prosimy o kontakt pod adresem e-mail: ro*o@s********.pl

Specjalista ds. opracowań technicznych
Specjalista ds. opracowań technicznych
Łódź 10 dni plecy

Firma SUM Poland Sp. z o.o. . jest firmą córką SUM Canada Enterprises LTD z siedzibą w Calgary, w Kanadzie. Jesteśmy wiodącym producentem zdejmowalnej, tekstylnej przemysłowej izolacji termicznej wielokrotnego użytku: w Kanadzie od 1991 roku; w Polsce – od 2006.Do zadań na stanowisku należą:·          Wykonywanie pomiarów oraz rysunków poglądowych izolacji u klienta (zakłady przemysłowe, komory, instalacje grzewcze),·          Sporządzanie kalkulacji oraz inwentaryzacji urządzeńOd kandydatów oczekujemy:·          Wykształcenie techniczne,·          Wyobraźni przestrzennej i umiejętności wykonywania rysunków poglądowych,·          Umiejętności wykorzystania geometrii i algebry w praktyce,·          Sprawności fizycznej i gotowości do pracy w komorach ciepłowniczych, na rurociągach itp.·          Prawo jazdy kat. B i gotowości do odbywania podróży służbowych,·          Obsługi komputera – pakiet MS Office,·          Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B1·          Gotowości do częstych, kilkudniowych wyjazdów służbowych w Polsce i na terenie UEKandydatom oferujemy:·          Zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu na podstawie umowy o pracę;·          Miłą atmosferę w zespole;·          Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy;·          Rozwój kariery zawodowej;

Kierownik ds. technicznych/ specjalista ds. obsługi budynku
Kierownik ds. technicznych/ specjalista ds. obsługi budynku
Wrocław 10 dni plecy

Poszukujemy osoby która zamie się bieżącym utrzymaniem obiektu uczelni wyższej oraz zaplecza technicznego.Do zadań należy:nadzór na stanem technicznym budynku, także z zakresu PPOŻ i BHPdbanie o prządek w siedzibie uczelni oraz w jej otoczeniuorganizowanie zaopatrzenia od materiałów eksploatacyjnych po środki czystościwykonywanie bieżących napraw bądź ich zlecanie firmom zewnętrznymorganizowanie zapytań ofertowych, wycen na nowe sprzęty oraz usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania uczelnimontaż nowych sprzętów lub nadzór na ich montażem,reagowanie na awarie zaistniałe na obiekcie (kontakt z pracownikami, serwisami elektrycznymi, pogotowiem hydraulicznym, agencją ochrony itd.)nadzór oraz koordynacja prac osób sprzątających Uczelnię (w razie potrzeby wyszukiwanie pracowników)nadzór nad terminowymi przeglądami instalacji budynku w tym winda, instalacje PPOŻ itd.planowanie prac konserwatorskich oraz budowlanych, nadzór oraz udział w pracach konserwatorskich i budowlanychnadzór nad pracownikami recepcji, zlecanie zadań dla pracowników, sprawdzanie stanu wykonania prac, oraz pomoc w ich realizacjipełnienie dyżurów na recepcji wg wyznaczonego harmonogramuwspółpraca z administratorem sieci WWSIS w zakresie utrzymania w należytym stanie technicznym sprzętu oraz oprogramowania znajdującego się we wszystkich salach w budynku uczelnipełnienie dyżurów na monitoringu w dniach zamknięcia uczelni (święta, dni ustawowo wolne)bieżąca kontrola systemu grzewczego Uczelni w zakresie optymalizacji użycia i kosztówodpowiedzialność za stan techniczny samochodów służbowychpraca w wydawnictwie uczelni: obsługa urządzeń, drukowanie materiałów, składanie materiałówPoszukujemy osoby zaangażowanej, ze zmysłem technicznym, posiadającej prawo jazdy kat B, mile widziane uprawnienia elektryczne, potrafiącej budować dobre relacje ze współpracownikami.Wynagrodzenie zależne od doświadczenia ustalane indywidualnie

Specjalista ds. fotowoltaiki / спеціаліст з фотовольтаїки
Specjalista ds. fotowoltaiki / спеціаліст з фотовольтаїки
Gliwice 30+ kilka dni temu

Firma ENGIE Elektromontaż wykonująca instalacje fotowoltaiczne, elektryczne i niskoprądowe oraz akpia dla budownictwa, przemysłu i energetyki poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. fotowoltaiki / спеціаліст з фотовольтаїки Obowiązki • obsługa zapytań ofertowych, • analiza dokumentacji technicznej, • sporządzanie ofert techniczno-handlowych, • prowadzenie uzgodnień technicznych i handlowych, • udział w realizacji projektów. Wymagania • wykształcenie wyższe – techniczne, • znajomość branży instalacji fotowoltaicznych, • znajomość norm, przepisów oraz regulacji dotyczących instalacji fotowoltaicznych, • znajomość programów projektowych instalacji fotowoltaicznych, • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Oferujemy • umowę o pracę, • dodatkowe świadczenia socjalne, • kartę multisport, • opiekę medyczną, • pracę w stabilnej firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku, • możliwość awansu i rozwoju.

Specjalista ds. Sprzedaży - stolarka okienna
Specjalista ds. Sprzedaży - stolarka okienna
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZDAŻY w branży okiennej Miejsce pracy: okolice RZESZOWA OFERUJEMY: • Umowę o pracę • Podstawę wynagrodzenia 5500 – 7000 zł brutto + premia • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 lub 8:00 – 16:00 • System prowizyjny uzależniony od Twoich wyników pracy • Ubezpieczenie grupowe, z możliwością ubezpieczenia członków rodziny • Szkolenia specjalistyczne • Niezbędne narzędzia ułatwiające komfort pracy ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Doradztwo i wsparcie techniczne dla nowych i obecnych klientów • Pozyskiwanie nowych kontrahentów, opracowywanie ofert handlowych, tworzenie wycen i procesowanie zamówień JEŚLI: • Posiadasz doświadczenie w branży okiennej • Posługujesz się j. niemieckim • Nie masz problemów z czytaniem projektów budowlanych i rysunków technicznych To czekamy właśnie na Ciebie!

Specjalista ds. Sprzedaży - branża okienna
Specjalista ds. Sprzedaży - branża okienna
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZDAŻY w branży okiennej Miejsce pracy: okolice RZESZOWA OFERUJEMY: • Umowę o pracę • Podstawę wynagrodzenia 5500 – 7000 zł brutto + premia • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 lub 8:00 – 16:00 • System prowizyjny uzależniony od Twoich wyników pracy • Ubezpieczenie grupowe, z możliwością ubezpieczenia członków rodziny • Szkolenia specjalistyczne • Niezbędne narzędzia ułatwiające komfort pracy ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Doradztwo i wsparcie techniczne dla nowych i obecnych klientów • Pozyskiwanie nowych kontrahentów, opracowywanie ofert handlowych, tworzenie wycen i procesowanie zamówień JEŚLI: • Posiadasz doświadczenie w branży okiennej • Posługujesz się j. niemieckim • Nie masz problemów z czytaniem projektów budowlanych i rysunków technicznych To czekamy właśnie na Ciebie!

Specjalista ds. Utrzymania
Specjalista ds. Utrzymania
Brzeg 17 dni plecy

Firma PAROKS  zajmująca się utrzymaniem dróg , autostrad i obiektów kubaturowych, poszukujemy pracownika na stanowisko "Specjalista ds. Utrzymania" z okolic Brzegu .Zakres obowiązków:Kierowanie i nadzór nad robotami utrzymania dróg i obiektówNadzór oraz kierowanie brygadami podległego zespołu ,Przyjmowanie i odpowiedzialność za realizację zleceń ,sporządzanie raportów z postępu prac ,Koordynacja dostaw materiałów ,Bieżące rozwiązywanie problemów realizacyjnych, technicznych i technologicznych robót.Od kandydatów oczekujemy:wykonywanie obowiązków z należytą starannościądbałość o powierzone narzędziaumiejętność pracy w zespolemin 1 rok doświadczenia na podobnym stanowiskupodstawy wiedzy technicznejwykształcenie min. średnie technicznePrawo jazdy kat "b"Oferujemy:gwarancję stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązkówmożliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycie cennego doświadczenia,wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania w wykonywaniu czynności służbowych od 5500 do 8000 zł netto .Zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wpisując w tytule wiadomości "Majster Budowy/ Inżynier robót drogowych" lub kontakt tel. pod nr. 6.6.9.5.2.7.0.0.8. lub 7.2.7.0.2.1.1.6.6.Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i wszystkie przesłane aplikacje.

Poszukujemy osób na stanowisko COPYWRITER
Poszukujemy osób na stanowisko COPYWRITER
Poznań 30+ kilka dni temu

Poszukujemy kandydatów na stanowisko: COPYWRITER / Specjalista ds. Copywritering'u Jeżeli specjalizujesz się w pisaniu różnego rodzaju tekstów, artykułów, opisów. Masz lekkie pióro, jesteś dyspozycyjny i otwarty na nowe wyzwania. Masz szerokie zainteresowania i lubisz poszerzać swoje horyzonty – to za pewne właśnie Ciebie szukamy! Czego oczekujemy: - bezbłędnego posługiwania się językiem polskim, - umiejętności w pis aniu niepowtarzalnych teksów, - zaangażowania i dyspozycyjności, - sprawnego kontaktu z pracodawcą, - terminowości. Mile widziane: - umiejętność pisania niepowtarzalnych tekstów w językach obcych, - specjalizowanie się w tworzeniu teksów technicznych z różnych dziedzin, - rozliczanie na podstawie faktur (własna działalność gospodarcza). Jeżeli posiadają Państwo któreś z w/w atutów, to proszę o załączenie takiej informacji w treści zgłoszenia (wraz ze stawką za tworzenie tekstów w języku obcym z 1000zzs). Co oferujemy: - pracę zdalną, - elastyczny czas pracy, - stałe zlecenia, - pewne i terminowe wynagrodzenie (stawka 8-12zł za 1000zzs), - pełne wsparcie i współprace przy rozwiązywaniu trudnych sytuacji, - dowolność w doborze tematyki zleceń. Zgłoszenia wraz z CV prosimy kierować na adres: @ W załączniku prosimy o dołączenie próbki swojego tekstu do celów rekrutacyjnych. Prosimy o załączenie w CV dopisku : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

Specjalista ds. systemów sterowania ruchem kolejowym
Specjalista ds. systemów sterowania ruchem kolejowym
Zgierz 30+ kilka dni temu

Do naszego działu kolejowego zajmującego się między innymi montażem i konfiguracją urządzeń SRK poszukujemy specjalisty/inżyniera z dobrą znajomością systemów sterowania ruchem kolejowym stosowanych w infrastrukturze kolejowej PKP, do pracy przy przygotowaniu inwestycji do realizacji. Specjalista ds. systemów sterowania ruchem kolejowym Obowiązki - Analiza dokumentacji projektowej inwestycji kolejowych w zakresie branży SRK - Dobór urządzeń, materiałów i rozwiązań - Kalkulacja kosztów i przygotowanie kosztorysów - Kontakt z dostawcami urządzeń i materiałów i pozyskiwanie od nich wycen - Opcjonalnie nadzorowanie realizacji projektów z branży SRK Wymagania - Praktyczna wiedza z zakresu wykonywania instalacji SRK i przejazdowych - Doświadczenie na stanowisku kosztorysanta lub kierownika robót lub projektanta lub automatyka w branży SRK - Znajomość rynku, wykonawców i dostawców urządzeń SRK stosowanych przez PKP - Umiejętność czytania schematów, planów i map - Umiejętność podstawowej obsługi programów typu CAD - Umiejętność obsługi programu Excel i Word na co najmniej średniozaawansowanym poziomie Mile widziane: - Prawo jazdy kat. B - Uprawnienia budowlane do projektowania i/lub wykonywania instalacji w specjalności SRK - Umiejętność obsługi programów kosztorysowych Norma i/lub Zuzia Oferujemy - Pracę stacjonarną w Zgierzu k. Łodzi (opcjonalnie możliwa częściowa praca zdalna) - Umowę o pracę na pełny etat - System premiowy - Opiekę medyczną, kartę sportową, dodatkowe ubezpieczenia - Pracę w młodym, przyjaznym zespole uczestniczącym w prestiżowych inwestycjach infrastrukturalnych - Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach technicznych

Specjalista ds. Sprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży (W salonie sprzedaży bram/drzwi/okien/ogrodzeń) Miejsce zatrudnienia: Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie) Praca od poniedziałku do piątku (10.00-18.00) + jedna/dwie soboty w miesiącu (9.00 - 14.00) Oferujemy / oczekujemy: - Stabilne zatrudnienie umowę o pracę; - Wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od umiejętności, zaangażowania i doświadczenia + prowizja od sprzedaży - Wyposażenie na stanowisku pracy; - Wdrożenie do pracy (zapoznanie z produktami i usługami oferowanymi przez firmę); - Zapoznanie z zasadami informowania nabywcy o walorach sprzedawanych produktów oraz pomocy nabywcy przy wyborze produktu; - Obsługa urządzeń technicznych dostępnych na stanowisku pracy: ksero, skaner, drukarka, fax, kasa fiskalna itp.; - Szkolenie i nauka przygotowywania oferty sprzedaży (oferty towarowe, cenniki, katalogi) oraz prezentowanie jej klientom; - Nauka realizacji zamówień składanych przez nabywców; - Organizowanie zaopatrzenia do biura; - Dbanie o estetykę biura, w tym także utrzymywanie porządku w strefie pracy; - Zaangażowanie oraz chęci do pracy; - Dokładność, odpowiedzialność, sumienności i rzetelności w wykonywaniu pracy; -Zmysł techniczny Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na maila: @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Specjalista ds. floty samochodowej
Specjalista ds. floty samochodowej
Białystok 6 dni plecy

Jesteśmy doświadczoną firmą teleinformatyczną, działającą na rynku lokalnym od ponad dwóch dekad. Grono naszych klientów stale się powiększa, dzięki czemu zapraszamy na pokład coraz więcej zdolnych, chętnych się rozwijać osób. W tej chwili poszukujemy:Specjalisty ds. floty samochodowejGłówne obowiązki:• nadzór nad stanem technicznym pojazdów oraz prowadzenie dokumentacji         technicznej,• koordynowanie i nadzorowanie napraw pojazdów,• nadzór nad terminowością opłat składek ubezpieczeniowych,• zgłaszanie szkód komunikacyjnych i majątkowych,• nadzór nad terminowością badań technicznych pojazdów,• prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów eksploatacyjnych,• sporządzanie protokołów przekazań sprzętowo-materiałowych,• dbanie o dostępność i sprawność floty,• aktualizacja danych w systemie informatycznym.Wymagania:• preferowane wykształcenie techniczne z zakresu motoryzacji,• samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,• odpowiedzialność, skuteczność i rzetelność w działaniu,• umiejętność zarządzania własnym czasem,• motywacja do pracy i umiejętność pracy w zespole,• prawo jazdy kat. B,• umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Excel, Word),• doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,• pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji,• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,• dofinansowania obiadów,• dofinansowania karty sportowej,• zniżki na firmowe produkty i usługi,• współpracę w atmosferze wzajemnej pomocy, z wysoką kulturą zarządzania.Aktualne CV (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych) prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja(małpa)koba.plW temacie wiadomości koniecznie należy podać stanowisko: Specjalista ds. floty samochodowejWysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku na adres e-mail: rekrutacja(malpa)koba.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem Państwa danych osobowych jest Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226.Więcej informacji pod linkiem: www.static.koba.pl/uploads/2018/06/Rodo.pdf

Kosztorysant – Specjalista ds. kosztorysowania i ofertowania
Kosztorysant – Specjalista ds. kosztorysowania i ofertowania
570000 zł
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

   Cermont Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma rodzinna z polskim kapitałem. Już od 25 lat budujemy wspólny sukces gwarantując najwyższą jakość oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne. Jesteśmy jednym z liderów w branży budowlanej.    Działamy jako Generalny Wykonawca oraz Wytwórca Konstrukcji Stalowych. Gwarantujemy kompleksowe rozwiązania i realizację spełniającą potrzeby najbardziej wymagających Inwestorów. Jako nieliczni w Polsce posiadamy własną, nowoczesną wytwórnię konstrukcji stalowych, co zapewnia naszym klientom optymalizację kosztów i czasu wykonania projektu. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:Kosztorysant – Specjalista ds. kosztorysowania/ofertowaniaMiejsce pracy: ŁódźOpis stanowiska:szczegółowa analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji oraz zgłaszanie ewentualnych uwag,wykonywanie i sprawdzanie przedmiarów,przygotowanie i rozesłanie zapytań ofertowych (również przy współpracy z Działem Zakupów),analiza i porównanie otrzymanych ofert,analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych w stosunku do rozwiązań projektowych wraz z ich analizą kosztową,kompleksowe przygotowanie ofert dla Inwestorów i skoordynowanie finalnej oferty na bazie współpracy międzybranżowej,sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej procesu przetargowego,aktywne uczestnictwo w spotkaniach negocjacyjnych,dokonywanie uzgodnień z innymi działami firmy,Wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe (budowlane / konstrukcyjne),umiejętność wnikliwej analizy dokumentów ofertowych,biegłość w odczytywaniu rysunków technicznych,dobra znajomość procesów ofertowych oraz umiejętność wnikliwej analizy dokumentów ofertowych,znajomość cen materiałów i usług budowlanych,znajomość pakietu MS Office (MS Excel, MS Word) oraz AutoCAD, mile widziana znajomość programu MS Project,bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość, samodzielność i obowiązkowość,umiejętność pracy w zespole,Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,pracę w ambitnym zespole,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,długofalową współpracę,możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia swoich umiejętności,możliwość zdobycia doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów.

SPECJALISTA DS. INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I SYSTEMÓW SŁABOPRĄDOWYCH
SPECJALISTA DS. INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I SYSTEMÓW SŁABOPRĄDOWYCH
Kraków 30+ kilka dni temu

DYREKTOR MUZEUM HISTORYCZNEGO MIASTA KRAKOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY SPECJALISTA DS. INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I SYSTEMÓW SŁABOPRĄDOWYCH 1. Wymagania formalne: - wykształcenie średnie techniczne, preferowane w zakresie instalacji elektrycznych, - umiejętność czytania dokumentacji technicznej, - wiedza z zakresu prawidłowego działania instalacji elektrycznych, w tym instalacji słaboprądowych: systemów przeciwpożarowych (SSP, DSO, SOE, MP, SUG), systemów zabezpieczeń technicznych (SSWiN, CCTV, KD, BMS) i systemów teletechnicznych (stacjonarnych i komórkowych), - orientacja w pracy administracyjnej, znajomość procedur administracyjnych, - dobra znajomość pakietu MS Office, - umiejętność pracy w zespole, - łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, odpowiedzialność. 2. Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne): - wykształcenie wyższe techniczne w zakresie instalacji elektrycznych, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia SEP do 1 kV, - doświadczenie w tworzeniu opisów przedmiotu zamówienia i programów funkcjonalno- użytkowych w celu przygotowania postępowań zgodnie PZP. 3. Zakres obowiązków: - udział w przygotowaniu planów remontowych i inwestycyjnych, - administrowanie, sprawowanie nadzoru i bieżącej kontroli instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych, - podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku awarii instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o wdrożonych procedurach, - zlecanie i nadzorowanie usuwania bieżących awarii i napraw urządzeń i instalacji elektrycznych i słaboprądowych, - nadzór i ścisła współpraca z firmami zewnętrznymi, z którymi zawarte są umowy na usługi konserwacji, przeglądów konserwacyjnych, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej, naprawy oraz usuwanie awarii systemów słaboprądowych i instalacji elektrycznych, - bieżąca kontrola instalacji elektrycznych, pracy urządzeń elektrycznych i instalacji odgromowych w celu zapewnienia ciągłości ich pracy, - wykonywanie pięcioletnich przeglądów elektrycznych zgodnie z art. 62 Prawa Budowlanego w obiektach Muzeum, - sprawowanie nadzoru nad realizacją remontów i inwestycji w zakresie instalacji elektrycznych i słaboprądowych, w szczególności: współpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru realizowanej inwestycji oraz kontroli zgodności wykonywania inwestycji z zatwierdzoną dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, - opracowywanie wkładu merytorycznego do umów i postępowań przetargowych remontów i inwestycji, konserwacji i przeglądów, w szczególności dotyczących instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych oraz współpraca z Sekcją Zamówień Publicznych przy tych postępowaniach, - dokonywanie oceny i opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej remontów i inwestycji, w szczególności dotyczących instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych, - opracowania wkładu merytorycznego w postępowaniach dotyczących wyłonienia sprzedawcy energii elektrycznej oraz nadzór nad realizacją tych umów, - prowadzenia procedury wraz z wyborem operatorów, sporządzania umów dotyczących telefonii komórkowej i stacjonarnej. 4. Warunki pracy i płacy: - rodzaj umowy – umowa o pracę, - wymiar czasu pracy – pełny etat, - miejsce pracy – Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Oddział Pałac Krzysztofory, Rynek Główny 35, - godziny pracy- zgodnie z harmonogramem (równoważny system czasu pracy). 5. Oferujemy: - ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury, - stabilne zatrudnienie, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia zawodowego, - pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, - możliwość rozwoju zawodowego. 6. Wymagane dokumenty: - CV wraz z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Muzeum Historyczne Miasta Krakowa z siedzibą w Krakowie, Rynek Główny 35, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, - list motywacyjny. 7. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: lub złożyć w sekretariacie Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – Pałac Krzysztofory, Rynek Główny 35 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.07.2022 r. z adnotacją: „Oferta na stanowisko: specjalista ds. instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych”. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum − www.muzeumkrakowa.pl Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów. 8. Ilość etatów - 1 Osoby przesyłające swoje dokumenty aplikacyjne w związku z naborem na stanowisko specjalista ds. instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych prosimy o zapoznanie się z poniższą klauzulą informacyjną oraz umieszczenie w aplikacji rekrutacyjnej (CV) poniższego oświadczenia, bez którego aplikacja nie będzie mogła być rozpoznana.

„specjalista ds. administracyjno-tech. (biolog/biotech) ZGM”
„specjalista ds. administracyjno-tech. (biolog/biotech) ZGM”
Warszawa 30+ kilka dni temu

Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” jest instytutem badawczym nadzorowanym przez Ministra Zdrowia, a także jednym z największych specjalistycznych szpitali pediatrycznych w Polsce, leczącym najciężej chore dzieci z całego kraju. Podczas 40 lat swojego istnienia Instytut regularnie otrzymuje nagrody i wyróżnienia, nie tylko za swoją działalność medyczną i naukową, ale również jako pracodawca. Od lat Instytut znajduje się w TOP 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców rankingu Universum Most Attractive Employers Poland. Na co dzień towarzyszy nam zasada: „Leczymy na najwyższym poziomie, zawsze najważniejsze jest dla nas Dziecko” Aktualnie do Pracowni Genetyki Molekularnej Zakładu Genetyki Medycznej poszukujemy osoby na stanowisko: specjalista ds. administracyjno-technicznych (np. biolog/biotechnolog) Do zadań ww. osoby należało będzie m. in.: • Współpraca z pracownikami Pracowni Genetyki Molekularnej i innymi jednostkami organizacyjnymi IPCZD oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie przyjmowania zleceń i materiału do badań, w tym kontrola jakości otrzymywanych próbek biologicznych. • Nadzór nad repozytorium próbek materiału biologicznego i genetycznego (biobankiem). • Przygotowywanie i ewidencjonowanie materiału genetycznego do wysyłek poza IPCZD. • Obsługa bazy danych genetycznych, kontrola nad dokumentacją medyczną, przygotowywanie raportów statystycznych. • Aktualizacja przedlaboratoryjnych Standardów Procedur Operacyjnych (SOP), przeprowadzanie szkoleń dla zespołu pracowni oraz kontrola zakresu ich przestrzegania przez inne jednostki organizacyjne IPCZD oraz podmioty zewnętrzne zlecające badania do Pracowni. Prowadzenie raportu błędów i wyjaśnianie niezgodności w zakresie obowiązujących procedur przedlaboratoryjnych. • Monitorowanie procesu postępowania z odczynnikami, w tym przygotowywanie planów RPZ, robienie zamówień, przyjmowanie dostaw, prowadzenie kart ewidencji, nadzór nad prawidłowym stosowaniem substancji niebezpiecznych. • Przygotowywanie planów inwestycyjnych i kontrola nad ich realizacją. • Nadzór nad inwentaryzacją asortymentu Pracowni. • Nadzór nad aparaturą medyczną: zgłaszanie napraw, aktualizacja paszportów, przygotowywanie specyfikacji do wniosków o zakup. • Aktualizacja wykazu badań i cennika procedur obowiązujących w PGM oraz zawartości strony internetowej Pracowni. • Monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach/ aktach prawnych regulujących działalność medycznego laboratorium diagnostycznego (MLD). • Przygotowywanie opisu do ofert konkursowych, wymogów na usługi obce dla PGM do przetargów oraz innych pism i dokumentów. • Aktywny udział w audytach i kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych. • Realizowanie innych zadań związanych z ogólną organizacją pracy w laboratorium diagnostycznym. Wymagania: • Wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki: zdrowie publiczne, biolog, biotechnolog. • Posiadanie wiedzy interdyscyplinarnej z zakresu nauk społecznych, medycznych oraz ekonomicznych. • Rozumienie problemów zdrowia publicznego, systemu opieki zdrowotnej oraz polityki zdrowotnej RP i UE. • Znajomość podstawowych przepisów i aktów prawnych dotyczących działalności MLD (m.in. ustawy o działalności leczniczej i ustawy o diagnostyce laboratoryjnej, rozporządzeń MZ, systemu zarządzania jakością). • Umiejętność pracy z dokumentacją medyczno-laboratoryjną. • Biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office. • Mile widziana umiejętność korzystania z baz danych genetycznych. • Mile widziana umiejętność wykonywania obliczeń statystycznych. • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. • Mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku pracy w laboratorium genetycznym lub w instytucji o podobnym profilu. • Umiejętność pracy w zespole jak i indywidualnie. • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i zarządzania czasem. • Analityczne myślenie, dbałość o szczegóły, dokładność, sumienność i systematyczność oraz kompetencje interpersonalne. Osobom zatrudnionym oferujemy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. • Stabilne warunki zatrudnienia. • Przyjazną atmosferę pracy. • Zniżki pracownicze na badania laboratoryjne. • Dofinansowanie do wakacji pracowników oraz ich dzieci („wczasy pod gruszą”). • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. • Inne świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Oferty zawierające: cv, list motywacyjny z dopiskiem: „specjalista ds. administracyjno-technicznych ZGM” (wpisanie nazwy stanowiska jest obowiązkowe) @ Termin przesyłania ofert do dnia 31.03.2022 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym „RODO”), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz innych przesłanych dokumentach do celów rekrutacyjnych prowadzonych przez Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzibą w Warszawie jak również wyrażam zgodę na przechowywanie moich danych w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Instytucie „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka".

Młodszy Specjalista ds. Energetycznych
Młodszy Specjalista ds. Energetycznych
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUniwersytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu zatrudni w pełnym wymiarze godzin osobę na stanowisku: Młodszy Specjalista ds. Energetycznych w Dziale Głównego Energetyka. Zakres czynności: - przygotowywanie dokumentacji przetargowej - wykonywanie odbiorów technicznych elektrycznych Wymagania: - wykształcenie średnie, kierunek elektryczny lub pokrewny lub kierunek chłodnictwo- klimatyzacja - minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - kompleksowe wdrożenie do pracy - stabilne zatrudnienie oraz możliwość pozyskiwania wiedzy od ekspertów w poszczególnych dziedzinach - wynagrodzenie na poziomie rynkowym - bogaty pakiet socjalny – w tym wsparcie finansowe w okresie świątecznym - dofinansowanie odpoczynku wakacyjnego, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie - możliwości rozwoju i nauki – współfinansowanie studiów, szkoleń i kursów zewnętrznych, dostęp do szkoleń e-learningowych oraz udział w projektach wewnętrznych - możliwość wdrażania nowych pomysłów oraz samodzielność w podejmowanych działaniach Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV lub bezpośredni kontakt z Działem Kadr i Płac (ul. Przybyszewskiego 49). W przesłanych do Szpitala dokumentach prosimy o wpisanie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie przez Szpital Państwa danych osobowych o następującej treści: Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu z siedzibą w 60-355 Poznań, ul. Przybyszewskiego 49 moich danych osobowych zawartych przeze mnie w CV oraz liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.. Oświadczam, że zgoda została wyrażona dobrowolnie. Oświadczam, że przed wyrażeniem zgody na przetwarzanie moich danych osobowych zostałam/em poinformowana/ny, (za pośrednictwem strony internetowej www.skpp.edu.pl) że mogę w dowolnym momencie ją wycofać poprzez poinformowanie o tym administratora w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora moich danych osobowych zawartych przeze mnie w CV oraz liście motywacyjnym do celów przyszłych rekrutacji jednak nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy.

Specjalista ds. eksploatacji - Obsługa techniczna nieruchomo
Specjalista ds. eksploatacji - Obsługa techniczna nieruchomo
Warszawa 30+ kilka dni temu

RETS Sp. z o.o. Spółka RETS oferuje szeroki wachlarz usług specjalistycznych z zakresu technicznej obsługi obiektów. Została stworzona po to, by utrzymywać pełną sprawność zaawansowanych technologicznie budynków biurowych, handlowych, logistycznych, mieszkaniowych. Odbiorcami tych usług są korporacje międzynarodowe, właściciele nieruchomości oraz fundusze inwestycyjne. RETS to gwarancja jakości. Specjalista ds. eksploatacji - Obsługa techniczna nieruchomości Miejsce pracy: Bieruń, Tychy, Pszczyna Obowiązki: • Zapewnienie prawidłowej pracy instalacji i urządzeń technicznych (nadzór nad eksploatacją i konserwacją) w Obiekcie; • Nadzór i koordynacja prac wykonywanych na odrębne zlecenie, uczestniczenie w odbiorach robót; • Rozliczanie mediów, kontrola faktur, odbiory robót, inicjacja nowych rozwiązań; • Prowadzenie dzienników czynności; • Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego; • Przygotowywanie planów budżetowych dla Obiektu i nadzór nad ich realizacją; • Koordynacja i nadzór pracy firm specjalistycznych w Obiekcie; • Organizacja pracy podległych pracowników, kontrola wykonania powierzonych zadań oraz sprawowanie nadzoru nad podległymi pracownikami; • Dbanie o należyty stan urządzeń, narzędzi, sprzętu oraz o porządek w miejscu pracy, pełna odpowiedzialność za powierzone mienie; • Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez podległych pracowników w Obiekcie, przepisów BHP i P.POŻ. Wymagania: • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne; • Znajomość zasad serwisowania urządzeń; • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; • Uprawnienia zawodowe z zakresu SEP E1do 1 kV (mile widziane uprawnienia D oraz uprawnienia SEP E2); • Obsługa komputera – Pakiet MS Office. Oferujemy: • Zatrudnienie na umowę o pracę/kontrakt B2B/ umowa zlecenie; • Prywatną opiekę medyczną; • Grupowe ubezpieczenie na życie; • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Pracę w ambitnym, zgranym zespole nastawionym na współpracę. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Rets Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Rets Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 21A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

MECHANIK - SPECJALISTA DS. JAKOŚCI ​ ​​
MECHANIK - SPECJALISTA DS. JAKOŚCI ​ ​​
Straszyn 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 4000 do 6000 zł netto miesięcznie W związku z dynamicznym rozwojem firmy produkcyjnej posiadającej 40 letnie doświadczenie w branży oraz tysiące usatysfakcjonowanych klientów z całego świata poszukiwane są osoby do współpracy.   CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE !   Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: MECHANIK - SPECJALISTA DS. JAKOŚCI  Miejsce pracy: Straszyn, ul. Starogardzka 22 /pow. gdański/Główne zadania na stanowisku:​ testowanie jachtów w zakresie układów napędowych, testowanie jachtów w zakresie instalacji sanitarnych, testowanie jachtów w zakresie układów hydraulicznych. Oczekiwania wobec kandydata:​ wykształcenie zawodowe kierunkowe, mechanik, samodzielność, dbanie o jakość produktu, umiejętności analizowania i rozwiązywania problemów technicznych, mile widziane doświadczenie jako mechanik w branży jachtowej lub automotive, mile widziana wiedza z zakresu hydrauliki, pneumatyki, układów napędowych. Oferujemy:​ Praca w systemie 1-zmianowym; Zatrudnienie w formie umowy o pracę z gwarantowanym wzrostem wynagrodzeń lub umowy zlecenia; Comiesięczny system premiowy dla pracowników produkcji, nawet do 20% wynagrodzenia netto; Program poleceń pracowniczych; Regularne godziny przerwy; Dofinansowanie do karty Multisport; Grupowe ubezpieczenie na życie; Darmowy parking. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z zamieszczoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Równocześnie informujemy, że CV bez powyższej klauzuli nie będą uwzględnione w procesie rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Galeon Sp. z o.o. Sp. k.  z siedzibą w Straszynie przy ul. Starogardzkiej 22. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz do wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne: 1.Dane zbierane są dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Dane przetwarzane są w celu podjęcia kroków przed zawarciem umowy o pracę - na podstawie art. 221§1 Kodeksu Pracy (art.6 ust.1 lit. b, c RODO) lub w przypadku umowy cywilnoprawnej – na podstawie art. 6 ust.1 lit b RODO. 2. W zakresie danych dodatkowych (innych niż opisane w art.221§1 Kodeksu Pracy) oraz w przypadku wyrażenia zgody na dalsze rekrutacje - na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust.1 lit a RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda 4.Dane będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy lub przez okres 12 miesięcy - jeżeli wyraził Pan/Pani zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach. 5.Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w RODO. W zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Żądanie w sprawie realizacji swoich praw można przesłać na adres kontaktowy: @ 6.Ma Pani/Pan też prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7.Podanie danych w zakresie określonym przepisami Kodeksu Pracy jest konieczne do przeprowadzenia rekrutacji, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą.