Sortowanie:
Znaleziony: 34 ogłoszenie w kategorii Inżynieria / Technika Polska: Wszystkie miasta
Praca w sprzedaży
Praca w sprzedaży
nowe Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLOKALIZACJA Polska Również współpraca B2B Typ umowy: Umowa zlecenie, Samozatrudnienie. Doświadczenie nie jest wymagane. System wynagrodzeń: Prowizja Dyspozycyjność: Elastyczny czas pracy Samochód służbowy: Nie Miejsce pracy: Praca hybrydowa Rekrutacja online Jeżeli szukasz pracy, lub znasz kogoś kto jej poszukuje to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie/ Rekrutujemy nowe osoby chętne do pracy w branży OZE , które są gotowe rozpocząć współpracę praktycznie od razu w tematach fotowoltaika (bilansowanie 1:1) pompa ciepła ładowarki samochodowe magazyny energii. Czekają poniższe stanowiska: Doradca Energetyczny Menager Regionalny Specjalista ds. sprzedaży Agent sprzedaży bezpośredniej Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży masz możliwość szybkiego awansu.

Kierownik Sprzedaży/Inżynier Sprzedaży na Polskę (hvac)
Kierownik Sprzedaży/Inżynier Sprzedaży na Polskę (hvac)
Katowice 30+ kilka dni temu

Lepsza Praca to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie - głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego. Dla naszego klienta, włoskiego producenta systemów grzewczych, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Sprzedaży/Inżynier Sprzedaży na Polskę (hvac) Katowice/cała Polska Obowiązki: - Zbudowanie od podstaw rynku sprzedaży po stronie wyłącznego dystrybutora na Polskę. Produkt: systemy grzewcze, nagrzewnice, palniki do ogrzewania hal, serwisów, obiektów sportowych, fabryk, obiektów przemysłowych i użyteczności publicznej. Wymagania: - Doświadczenie w sprzedaży dóbr przemysłowych - Kontakty z biurami projektowymi, dystrybutorami, instalatorami - Ukończenie studiów o specjalności klimatyzacja i wentylacja, chłodnictwo/ mile widziane - Doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku - Znajomość zagadnień z dziedziny ogrzewania, klimatyzacji, wentylacji i chłodnictwa - Znajomość AutoCad - mile widziane - Osobowość lidera, umiejętność pracy w stresie, - Osoba ambitna, potrafiąca budować relacje; pracująca na projekcie. Oferujemy: - możliwość rozwoju nowej, włoskiej marki na polskim rynku/praca u wyłącznego dystrybutora na Polskę - atrakcyjne wynagrodzenie - samochód, laptop, telefon Osoby zainteresowane, proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Specjalista ds. sprzedaży z językiem angielskim
Specjalista ds. sprzedaży z językiem angielskim
Andrychów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLepsza Praca (certyfikat 13858) to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie - głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego. Dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży w dziale eksportu z językiem angielskim Miejsce pracy: Andrychów, małopolskie Zakres obowiązków: • Obsługa klienta na terenie Polski i za granicą; sprzedaż produktów firmy do klienta przemysłowego w branży technicznej • Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych • Współpraca z innymi działami firmy • Praca w biurze w Andrychowie z możliwymi wyjazdami do klientów Wymagania: • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację C1 • Wykształcenie minimum średnie • doświadczenie w sprzedaży dóbr technicznych • Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych i ich podtrzymywania • Doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w obsłudze klienta Nasz klient oferuje: • Umowę o pracę • Wysokie wynagrodzenie z systemem prowizyjnym • Samochód do celów służbowych+ niezbędne narzędzia Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Zatrudnię mechanika-przepalacza pracownik fizyczny Wojkowice
Zatrudnię mechanika-przepalacza pracownik fizyczny Wojkowice
Wojkowice 13 dnia plecy

Poszukujemy osoby na pracownika fizycznego do przepalania złomu i naprawy maszyn budowlanych. Praca przy naprawie rozbiórce maszyn budowlanych w Firmie Handlowej STELMAX w Wojkowicach przy ulicy Długosza 13.Zakres obowiązków: przepalanie złomu przygotowanie oraz oczyszczanie części do sprzedaży, drobne prace naprawcze.częsta praca na planu fizyczna na dworze ,wymagane CV ,wynagrodzenie tylko na konto bankoweOferowane wynagrodzenie to 5500 zł na rękę za miesiąc.poszukujemy miejscowych mechaników z dojazdem do 10 kmPraca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7-15.Początkowo oferujemy umowę zlecenie, późniejsza współpraca możliwa w formie umowy o pracę po okresie próbnym i uzyskaniu wymaganych uprawnień i przeszkoleń.Na terenie zakładu obwiązuje całkowity zakaz palenia.wymagane doświadczenie i uprawniania palaczaProsimy o przesyłanie CV.Wszelkie pytania pod numerem telefonu 60*****16 (w godzinach o 7 do 15).

Szef Działu Sprzedaży Przemysłowej/Dyrektor Handlowy
Szef Działu Sprzedaży Przemysłowej/Dyrektor Handlowy
Katowice 30+ kilka dni temu

Lepsza Praca to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie - głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego. Dla naszego klienta, firmy projektowo - produkcyjnej poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko: Szef Działu Sprzedaży Przemysłowej/Dyrektor Handlowy Miejsce pracy: Katowice, cała Polska Zakres obowiązków: - Organizacja pionu sprzedaży obsługującego klientów przemysłowych, branża - przemysłowe kabiny lakiernicze - Stworzenie od podstaw działu handlowego Produkt: Kabiny lakiernicze (ciekłe) Klient docelowy: klient przemysłowy: automotive, konstrukcje, kolejnictwo, przemysł stoczniowy, firmy budowlane itp - Tworzenie strategii sprzedażowej firmy - Monitorowanie działań sprzedażowych w celu uzyskania odpowiedniej rentowności produktu - Reprezentowanie firmy na spotkaniach z klientami, partnerami handlowymi, aktywna sprzedaż - Praca na projekcie od momentu pozyskania; współpraca z działem produkcji w celu optymalnego dostarczenia produktu docelowego do klienta/inwestora - Organizacja cyklu zarządzania sprzedażą i produkcją - Przygotowywanie i prezentacja ofert i warunków handlowych klientom, uczestnictwo w negocjacjach handlowych - Kontrola realizacji kontraktów - Odpowiedzialność za generowanie zyskownej sprzedaży •- Rozpoznawanie rynku pod kątem pozyskania i nawiązywania nowych relacji biznesowych - Definiowanie pozycjonowania cenowego na rynku zgodnie z polityką cenową i uwzględnieniem potrzeb rynkowych Wymagania: - Doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku w tym w sprzedaży inwestycyjnej dóbr technicznych, - Uprzejme relacje z zarządami firm docelowych w kraju i za granicą, - Umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielnego podejmowania decyzji, - Doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku handlowym - Znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego/rosyjskiego Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Puławy Kier Doradca Serwisu mech Bosch Service Blachar  Lakier
Puławy Kier Doradca Serwisu mech Bosch Service Blachar Lakier
Puławy 13 dnia plecy

Zatrudnię w Puławach Kierownika Doradcę Serwisowego Serwisu Bosch Service Samochodów Osobowych i Dostawcz Blacharstwo i Lakiernictwo praca od zaraz Wymagane : Prawo jazdy kat B Znajomość obsługi klienta Obsługa komputera -koniecznie pakiet Office Kultura osobista Otwartość ,komunikatywność ,operatywność ,uczciwość ,umiejętność pracy w zespole a przede wszystkim chęci do pracy. Zakres obowiązków : Prowadzenie magazynu z częściami , zamawianie części . Obsługa klienta. Atrakcyjne Wynagrodzenie do indywidualnego ustalenia Możiwość brania udział w Atrkcyjnych szkoleniach ,technik sprzedaży i zarządzaniem serwisu Prośba o CV i osobisty kontakt telefoniczny 60*****20

Młodszy inżynier Sprzedaży
Młodszy inżynier Sprzedaży
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem naszego zespołu w Łodzi, poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy Inżynier Sprzedaży Czym będziesz się zajmować? przygotowywaniem ofert handlowych z zakresu automatyki zabezpieczeniowej i telemechaniki wsparciem klienta i doradztwem techniczno-handlowym opracowywaniem i składaniem ofert do przetargów wsparciem Zespołu Inżynierów Sprzedaży i osób handlowych w codziennej pracy (praca w biurze, bez wyjazdów do klienta) Wymagania: wykształcenie średnie techniczne lub w trakcie studiów (energetyka, elektroenergetyka, automatyka, OZE lub pokrewne) podstawowa umiejętność czytania dokumentacji technicznej (elektroenergetyka) znajomość obsługi MS Office Mile widziane: wykształcenie wyższe w zakresie elektrotechniki, energetyki lub elektroenergetyki ogólna wiedza z zakresu elektroenergetyki, energetyki, OZE i systemu elektroenergetycznego w Polsce wiedzę z zakresu Prawa Zamówień Publicznych prawo jazdy kat. B znajomość systemu ERP doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta wiedza z zakresu telemechaniki, aparatury zabezpieczeniowej lub systemów SCADA Co uzyskasz aplikując do nas: ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na wykorzystanie posiadanych kompetencji realne możliwości rozwoju w organizacji, ponieważ wspieramy pracowników otwartych na rozwijanie swoich umiejętności proces efektywnego onboardingu, który pomoże Ci w przyjazny i łatwy sposób poznać naszą firmę, produkty i wdrożyć się w obowiązki umowę o pracę od pierwszego dnia praca od poniedziałku do piątku ruchome godziny rozpoczęcia pracy, od 6 do 9:30 wynagrodzenie na poziomie 4200-5500 brutto + premie Oprócz tego, możesz również skorzystać z: dofinansowania do karty Multisport prywatnej opieki medycznej w Luxmedzie bezpłatnego dostępu do aplikacji Etutor oraz Legimi dofinansowania do szkoleń i kursów ubezpieczenia na życie w PZU dodatkowych świadczeń socjalnych (bony na dzień dziecka, dofinansowanie do wakacji, dodatek finansowy na Boże Narodzenie)

Praca na myjni/ Młodszy detailer
Praca na myjni/ Młodszy detailer
10 zł
30+ kilka dni temu

Lubisz samochody? Nie boisz się nowych wyzwań? Nie lubisz rutyny? Nasza firma zajmuje się szeroko pojętym detailingiem, myciem aut, wulkanizacją. Obsługujemy floty pojazdów jak i klientów premium Ze względu na szybki rozwój firmy i ilość zleceń poszukujemy osób do pracy na stanowisku pracownik myjni/młodszy detailer. Zakres obowiązków: Mycie i sprzątanie, pielęgnacja aut Kompleksowe pranie wnętrza/ czyszczenie impregnacja skór Aplikacja wosku Przygotowanie auta do sprzedaży Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy Młodszy detailer: Polerowanie lakieru. Aplikacja powłok kwarcowych i ceramicznych Przeprowadzanie detailingu aut Cenimy: Zaangażowanie Punktualność Samodzielność Dokładność wykonywanej pracy Umiejętność pracy w zespole Wysoką kulturę osobistą Oferujemy Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Premia za wyniki Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych Doświadczenie nie jest wymagane, ale będzie mile widziane. Prawo jazdy kat.B mile widziane Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzianch 9-17 Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny 730 440 848 Praca od zaraz

Pomocnik Zegarmistrza - nauka zawodu
Pomocnik Zegarmistrza - nauka zawodu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma zegarmistrzowska i salon sprzedaży zegarków szwajcarskich W.Zaleski 1957 Anna Zaleska Sp,J, poszukuje (umowę o pracę) do nauczenia zawodu i pracy osoby o zainteresowaniach technicznych na stanowiska pomocnika zegarmistrza. Na miejscu nauka podstawowych czynności serwisowych , następnie w perspektywie egzamin czeladniczy w cechu i mistrzowski po 5 latach doświadczenia zawodowego. Praca w Warszawie ul Anielewicza 2 w godzinach 10.00-18.00. Płaca do uzgodnienia w zależności od poziomu wykształcenia , umiejętności oraz zaangażowania ( cały lub pół etatu). Chętnych proszę o e-mail na adres @ lub telefon 602 - pokaż numer telefonu - .

Mechanik | Praca od zaraz | Atrakcyjne wynagrodzenie
Mechanik | Praca od zaraz | Atrakcyjne wynagrodzenie
12 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma z zasięgiem ogólnopolskim, posiadająca duże doświadczenie w zakresie sprzedaży oraz serwisowania maszyn i urządzeń komunalnych i rolniczych, poszukuje osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku: * Mechanik Wymagania: Wykształcenie minimum zawodowe, podstawowa znajomość rysunku technicznego z zakresu mechaniki. Mile widziana znajomość hydrauliki siłowej. Wyjazdy służbowe: TAK Możliwość przyuczenia: TAK Płaca: do uzgodnienia z pracodawcą PRACA OD ZARAZ Osoby zainteresowane podjęciem pracy a także wszystkie inne osoby zainteresowane ofertą, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: tel. 883 - pokaż numer telefonu -

Członek Zarządu
Członek Zarządu
11 dni plecy

Opis oferty pracyFirma z branży odnawialnych Źródeł Energii zatrudni Członka Zarządu. Zakres obowiązków: - opracowanie i wdrażanie strategii biznesowej mającej na celu zwiększenie sprzedaży i poszerzenie bazy klientów, - analiza rynku, trendów branżowych i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych. - reprezentowanie firmy - praca zdalna bądź w biurze Wymagania: - minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, - zdolności negocjacyjne oraz silne umiejętności interpersonalne, - znajomość branży OZE, - umiejętność zarządzania oraz pracy pod presją czasu, - czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy. CV proszę przesyłać na adres: fabrykawarszawa(małpa)mail.com bądź z pośrednictwem lento.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim
Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim
Zabrze 30+ kilka dni temu

Szukasz większego kontaktu z ludźmi oraz lubisz im pomagać, znajdować rozwiązania. Wiesz jak budować relacjie oraz zaufanie z klientami? Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim Kogo szukamy: - Masz doświadczenie w sprzedaży / obsłudze klienta - Masz średnie lub wyższe - Swobodnie komunikujesz się w j. niemieckim - znasz podstawy angielskiego - Twoje zainteresowania wiążą się z mechaniką, konstruowaniem, materiałoznastwem, matematyką, etc. - Samodzielnie potrafisz organizować własną pracę - Masz doświadczenie w pracy w systemie CRM / ERP lub podobnym - Posiadasz prawo jazdy kat. b Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za: - dobrą znajomość angielskiego, francuskiego lub hiszpańskiego Jakie wyzwania na Ciebie czekają: - Inicjowanie oraz utrzymywanie stałego kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami - Identyfikowanie potrzeb klientów - Doradztwo techniczne oraz dobór podzespołów - Współpraca z konstruktorami na rynku międzynarodowym i przygotowanie dla nich rozwiązań - Bieżąca obsługa zamówień Co otrzymasz w zamian? - Praca u międzynarodowego, renomowanego producenta, - Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, - Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy, - Samochód służbowy na potrzeby wyjazdów, - Komputer, telefon i inne niezbędne narzędzia pracy. Wyślij od nas swoje CV.

Mechanik samochodowy
Mechanik samochodowy
1500 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy i swojej floty firma transportowa zatrudni Mechanika samochodowego!Co będzie należało do twoich zadań?Kompleksowe dokonywanie napraw mechanicznych samochodów osobowych,Obsługa pojazdów w zakresie wszystkich czynności eksploatacyjnych,Utrzymanie właściwego stanu technicznego stanowiska (urządzenia i narzędzia).Wykonywanie poleceń przełożonegoNaprawy bieżące własnej floty samochodów ciężarowychdiagnostyka komputerowa (samodzielność w diagnozowaniu usterek)przygotowywanie samochodów osobowych do sprzedaży, Czego wymagamy?Doświadczenie min. 1 rok,Dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku),Godziny pracy: I zmiana, możliwość nadgodzinPrawo jazdy kategorii B,Co w zamian?Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,Atrakcyjny system wynagradzania uzależniony od doświadczenia, Atrakcyjną pracę w dynamicznym zespole,Możliwość rozwoju zawodowego,Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.Więcej informacji pod wskazanym numerem telefonu: 53*****39

Pracownik do nadzoru warsztatu oraz ślusarzy, elektryków
Pracownik do nadzoru warsztatu oraz ślusarzy, elektryków
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma z zasięgiem ogólnopolskim, posiadająca duże doświadczenie w zakresie sprzedaży oraz serwisowania maszyn i urządzeń komunalnych i rolniczych, zatrudni: *Pracownika do nadzoru warsztatu A także: -elektryków -ślusarzy -mechaników -elektroników -konserwatorów Bazy: -Niewodniki k. Opola -Dobrzany k. Stargardu -Rudaw k. Torunia -Lebiedzie k. Sokołowa -Kolonia Kowalków k. Radomia oraz wkrótce nowe Zielona Góra i Tarnów Mogą być osoba na emeryturze Mile widziani pracownicy z doświadczeniem Nie masz doświadczenia...pomożemy i przyuczymy Płaca uzależniona od umiejętności Do uzgodnienia z pracodawcą PRACA OD ZARAZ Osoby zainteresowane podjęciem pracy a także wszystkie inne osoby zainteresowane ofertą, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny tel.: 794 - pokaż numer telefonu - , 883 - pokaż numer telefonu -

Doradca Techniczno - Handlowy (Lakiernik, farby i lakiery, automotive)
Doradca Techniczno - Handlowy (Lakiernik, farby i lakiery, automotive)
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma Dirigo Coating – polski dystrybutor, kompleksowych systemów lakierniczych w Polsce i Europie, dla przemysłu: kolejowego, jachtowego, producentów naczep,  autobusów,  pojazdów Off Road, motocykli. Strategia naszej firmy obejmuje profesjonalne połączenie oferty z zakresu systemów lakierniczych, technologii, szkoleń oraz wsparcia posprzedażowego.  Jesteśmy partnerem biznesowym firmy Axalta Coating Systems – światowego lidera w produkcji powłok ciekłych, proszkowych do branży motoryzacyjnej i przemysłowej.Więcej o nas na:www.dirigocoating.pl , www.imronmarine.com , www.percotop.pl , W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko:Doradca Techniczno - Handlowy (Lakiernik, farby i lakiery, automotive)Miejsce pracy:  praca zdalna na powierzonym terenie.Zakres obowiązków:• Wsparcie techniczne w obszarze specjalistycznych powłok lakierniczych dla firm produkcyjnych branży automotive• Współpraca z zespołami technicznymi na lakierniach Klientów• Wdrażanie nowych powłok lakierniczych u Klientów, przeprowadzanie testów wspólnie z pracownikami lakierni, doradztwo techniczne• Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacją powłok.• Szkolenie klientów z zakresu technologii aplikacji w ich lakierniach oraz w Centrum Szkoleniowym• Pozyskiwanie nowych klientów oraz ich obsługa, wzrost sprzedaży produktów lakierniczych efektywne promowanie firmy w regionie (praca handlowa 30%, techniczna 70% czasu)• Nawiązywanie, budowanie oraz utrzymywanie relacji partnerskich z klientami• Negocjowanie umów oraz przygotowywanie ofert handlowych• Realizacja założonych planów handlowych• Współpraca z działem obsługi klienta i komórkami organizacyjnymi firmy• Promowanie wizerunku firmy na rynku Wymagania:• Wykształcenie średnie/wyższe (mile widziane wykształcenie techniczne)• Praktyczna znajomość procesów lakierowania – warunek konieczny• Nastawienie na rozwiązywanie problemów technicznych i fachowe doradztwo Klientom• Doświadczenie w sprzedaży farb i lakierów ciekłych do branży przemysłowej, motoryzacyjnej, marine, oraz powłok proszkowych.• Prawo jazdy kat. B• Umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office• Dyspozycyjność, zaangażowanie, samodzielność, komunikatywność• Gotowość do częstych wyjazdów służbowych• Umiejętności samodzielnego planowania, rozliczania i raportowania wyników pracy• Znajomość języka angielskiego, minimum w stopniu komunikatywnym Oferujemy:• Umowę o pracę na pełny etat• Atrakcyjne wynagrodzenie• Atrakcyjny system premiowy• Ciekawą pracę w nowoczesnej, szybko rozwijającej się polskiej firmie• Przyjazną rodzinną atmosferę• Szkolenie i wsparcie w zakresie technicznym i sprzedażowym w Polsce oraz zagranicą• Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tel. komórkowy)

Product Manager - dachy zielone
Product Manager - dachy zielone
Poznań 30+ kilka dni temu

FIRMA * niemiecki producent * systemy dachowe * branża budowlana * 160-lat doświadczenia SIEDZIBA FIRMY: Poznań, woj. wielkopolskie Praca w systemie mieszanym: stacjonarnie / w terenie BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: • zarządzanie grupą produktową firmy w porozumieniu z centralą w Niemczech • wsparcie techniczno-handlowe klientów, działu handlowego i sprzedaży • kontakty z architektami i projektantami • prowadzenie szkoleń dla pracowników oraz klientów OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ: • wykształcenie wyższe o profilu technicznym (mile widziane: budownictwo, architektura krajobrazu, ochrona środowiska) • doświadczenie na podobnym stanowisku • wiedzę z zakresu dachów zielonych, hydroizolacji, projektowania Znajomość: • języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację GWARANTUJEMY: • stabilną pracę w rozwijającej się firmie • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • atrakcyjne wynagrodzenie • niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon, samochód służbowy) • możliwość rozwoju i poszerzania doświadczeń zawodowych • dużą samodzielność działania

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Żychlin 30+ kilka dni temu

Fabryka Transformatorów w Żychlinie Sp. z o.o. zajmująca się produkcją transformatorów suchych, olejowych, piecowych, dławików, zatrudni: Specjalistę ds. sprzedaży i marketingu Wymagania: -wykształcenie średnie techniczne/wyższe techniczne, kierunek: energetyka, elektryka, budowa maszyn i.t.p. -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku -komunikatywna znajomość j. angielskiego Obowiązki: -opracowywanie ofert pod kątem ceny, terminu realizacji, danych transportowych i.t.p. -prowadzenie rejestrów i analiz zebranych zapytań oraz złożonych ofert Oferujemy: -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -wynagrodzenie uzależniona od spełnienia wymagań określonych dla stanowisku -praca od poniedziałku do piątku w godz.7-15 -dofinansowanie wypoczynku -dodatkowe premie na święta Zapraszamy do wysyłania CV Proszę o załączenie informacji "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fabrykę Transformatorów w Żychlinie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na aplikowane stanowisko"

SERWISANT MECHANIK TECHNIK
SERWISANT MECHANIK TECHNIK
Swarzędz 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Arkus, importer i autoryzowany przedstawiciel amerykańskiego koncernu Graco, producenta szerokiej gamy urządzeń do aplikacji i przetłaczania różnego rodzaju płynów oraz mas gęstych poszukuje pracownika na stanowisko: SERWISANT OPIS STANOWISKA: Praca jako SERWISANT sprzedawanych przez firmę urządzeń (zestawy pomp tłokowych, membranowych, pistoletów lakierniczych itp.), Instalacja i uruchomienia sprzętu u klientów, Przygotowanie urządzeń do prezentacji, sprzedaży i instalacji, Serwis posprzedażowy urządzeń.. Praca na miejscu w serwisie firmy oraz podczas wyjazdów u klientów. OFERUJEMY: Stabilność zatrudnienia (umowa o pracę na cały etat), Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do stopnia realizacji zadań, Przeszkolenie do pracy na zajmowane stanowisko, Mały zgrany zespół współpracowników, Samochód służbowy do wyjazdów służbowych, narzędzia. WYMAGANIA: Wykształcenie minimum średnie zawodowe (atutem będzie kierunek: mechanik, mechatronik, elektronik, automatyk), Podstawowa wiedza o mechanice. Prawo jazdy czynne. Dyspozycyjność. Sumienność i dobra organizacja pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z aktualnym zdjęciem oraz o umieszczenie na nim klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Arkus Jasin, ul. Wrzesińska 87, 62-020 Swarzędz, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dziękując za Państwa zainteresowanie, informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Rozmowy kwalifikacyjne mogą być przeprowadzane zdalnie.

Technik - Mechanik / Serwisant wózków widłowych
Technik - Mechanik / Serwisant wózków widłowych
Luboń 15 dni plecy

Firma JAPANLIFT prowadzi działalność w zakresie: naprawy, sprzedaży oraz wynajmu wózków widłowych.Naszym priorytetem jest miła i komfortowa atmosfera oraz szacunek wobec siebie nawzajem. Wychodzimy z założenia, że tylko w takich warunkach można bezstresowo i z przyjemnością wykonywać swoje obowiązki.-Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko TECHNIK SERWISU - MECHANIK.-OPIS STANOWISKA:Wykonywanie napraw i przeglądów oraz diagnostyka awarii w wózkach widłowych.-WYMAGANIA:*Wiedza z zakresu mechaniki oraz elektromechaniki wózków widłowych.*Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku mechanik wózków widłowych.*Uprawnienia wydane przez UDT na konserwację oraz obsługę UTB.*Prawo jazdy kat. B-OFERUJEMY:*Stabilne zatrudnienie w firmie istniejącej od 20 lat.*Umowa o pracę.*Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.*Grupowe ubezpieczenie oraz opieka medyczna.*Miła atmosfera.WYNAGRODZENIE UZALEŻNIONE OD UMIEJĘTNOŚCI I EFEKTYWNOŚCI.-Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aktualnego CV poprzez wiadomość OLX.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Kierownik ds. Oświetlenia Inwestycyjnego, mazowieckie/wlkp
Kierownik ds. Oświetlenia Inwestycyjnego, mazowieckie/wlkp
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAktualnie dla naszego Klienta z branży oświetlenia poszukujemy osoby na stanowisko: Regionalny Kierownik ds. Oświetlenia Inwestycyjnego. Praca na terenie Polski północnej: kujawsko- pomorskie, mazowieckie, wielkopolskie. Zakres obowiązków: Nawiązywanie i rozwijanie długofalowych relacji handlowych z klientami; Przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych w tym projektów oświetleniowych; Bieżąca obsługa obecnych klientów firmy (sieci elektrotechnicznych, biur projektowych i architektów); Analiza rynku i wprowadzanie nowości produktowych na powierzonym obszarze; Kontrola i audyt działań sprzedażowych w regionie w celu zapewnienia zgodności z politykami i procedurami firmy; Monitorowanie działań konkurencji i analiza rynku w celu opracowania strategii sprzedażowych; Przygotowywanie i prezentacja raportów dotyczących wyników sprzedaży i prognoz sprzedażowych dla firmy; Zarządzanie swoim obszarem sprzedaży, zapewnienie osiągnięcia ustalonych celów sprzedażowych; Udział w spotkaniach i konferencjach branżowych, w celu zdobywania wiedzy na temat nowych trendów i technologii w sprzedaży. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, techniczne; Minimum 5 lat doświadczenia w pracy terenowej na inwestycjach oświetleniowych; Znajomość technologii i rynku oświetlenia LED; Doświadczenie w sprzedaży w branży elektro-technicznej lub instalacyjnej; Prawo jazdy kat. B; Mile widziana znajomość dokumentacji technicznej i tworzenia projektów oświetleniowych (Dialux, Reluxe). Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat oraz premia kwartalna; Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon i laptop); Szkolenia z zakresu branży oświetleniowej i technologii LED; Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania nowej wiedzy w dynamicznej branży oświetlenia LED; Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Serwisant mechanik maszyn rolniczych
Serwisant mechanik maszyn rolniczych
69000 zł
Jędrzejów 30+ kilka dni temu

Chcesz pracować ze świetnymi ludźmi, stale się rozwijać i stawać się coraz lepszym w swoim fachu?Jeżeli tak to ta praca jest dla Ciebie! Szukamy mechanika serwisowego. Nasza firma Agros-Wrońscy od 30 lat istnieje na rynku nowoczesnych maszyn rolniczych. Jest stabilnym pracodawcą, stale zwiększającym liczbę zatrudnionych. Nie szukamy pracownika na jeden sezon. Interesują nas ludzie, którzy zwiążą się z nami na lata. Taka formuła u nas się sprawdziła. Szukamy nowych ludzi, bo rozwijamy się i budujemy kolejne filie, powstają nowe zespoły. Masz szansę do nich dołączyć. W tej chwili poszukujemy serwisanta do oddziału w Zdanowicac, k/ Jędrzejowa.Serwisant - mechanik maszyn rolniczychOferujemy:umowę o pracę  (nie interesuje nas praca na umowy zlecenia)ciekawą pracę w gronie świetnych, zgranych specjalistów z branży maszynowejpracę w stabilnej i rozwijającej się firmieubezpieczenie grupowe, rozwój zawodowy, udział w profesjonalnych szkoleniach w kraju i za granicą oraz indywidualne wsparcieatrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń oraz dodatkowo płatne nadgodziny czy premiepracę z nowoczesną techniką rolniczą oraz ubranie roboczewszystkie niezbędne  narzędzia pracypraca w renomowanej firmie o dobrej opinii, która jest liderem w branży i laureatem wielu nagród i wyróżnień (w tym Złoty Kłos w 2019 r. - według New Holland najlepszy sprzedawca sieci)Opis stanowiska:·       naprawa nowoczesnych maszyn rolniczych,·       wspieranie działu sprzedaży maszyn rolniczych,·       branie udziału w szkoleniach technicznych na terenie Polski i za granicą,·       wykonywanie usług serwisowych w warsztacie,·       wykonywanie usług serwisowych w terenie,·       branie udziału w kampaniach żniwnych,·       czynna realizacja różnych akcji serwisowych w ciągu roku.Poza tym oczekujemy:·       wykształcenia technicznego,·       doświadczenia w pracy jako mechanik,·       mile widziane doświadczenie w serwisie maszyn rolniczych,·       samodzielności, lojalności, dyspozycyjności, dobrej organizacji pracy,·       znajomości obsługi komputera,·       prawo jazdy kat. B. 

mechanik motocyklowy/skuterowy autoryzowany serwis zatrudni mechanika
mechanik motocyklowy/skuterowy autoryzowany serwis zatrudni mechanika
2500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Autoryzowany salon i serwis Piaggio Vespa - Scooteria poszukuje pracowników.Scooteria - dealer numer 1 w sprzedaży pojazdów Piaggio i Vespa, obecny na polskim rynku od kilkunastu lat, w związku ze swoim dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników na stanowisko mechanika motocyklowego.Sprawdźcie, czy przypadkiem nie jest to praca dla was.Mechanik motocyklowyMiejsce pracy: Warszawa (Praga-Południe)Serwis pracuje na Grochowie w godzinach 8:00-18:00 (możliwość ustalenia elastycznych godzin pracy, soboty wolne).Wymagana znajomość mechaniki jednośladów i radzenie sobie z naprawami elektrycznymi. Twój zakres obowiązków będzie obejmować:- obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna motocykli,- weryfikacja stanu technicznego pojazdów oraz naprawa,- dbałość o wysoką jakość wykonywanych prac,- dbałość o powierzone mienie Klienta oraz firmy,- przygotowanie nowych pojazdów do eksploatacji,- montaż części i akcesoriów. Nasze wymagania:- doświadczenie w pracy na stanowisku mechanika motocyklowego,- prawo jazdy kat. A,- umiejętność pracy w zespole,- punktualność, komunikatywność i zaangażowanie. Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- umowę o pracę,- niezbędne narzędzia pracy,- skuter służbowy na dalszym etapie współpracy. Swoje aplikacje możecie wysyłać na nasz adres email.

Regionalny Kierownik Sprzedaży, pompy ciepła, fotowoltaika
Regionalny Kierownik Sprzedaży, pompy ciepła, fotowoltaika
Katowice 30+ kilka dni temu

Lepsza Praca to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie - głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego. Dla naszego klienta, firmy będącej producentem i dystrybutorem w branży OZE, poszukujemy osoby na stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży Miejsce pracy: śląskie, opolskie, dolnośląskie Zakres obowiązków: • Sprzedaż pomp ciepła, fotowoltaiki, rekuperacji, instalacji hydraulicznych do klienta hurtowego • Pozyskiwani Instalatorów różnych profesji Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie techniczne • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku; preferowana fotowoltaika, pompy ciepła, rekuperacja. Bardzo dobra znajomość najnowszych trendów i technologii z zakresu OZE. Nasz klient oferuje: • Ciekawą pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie • Możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych i rozwoju osobistego, szkolenia • Bardzo dobrą atmosferę pracy • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy, narzędzia pracy Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Key Account – Export EU - HVAC
Key Account – Export EU - HVAC
Warszawa 30+ kilka dni temu

Hr Bank sp. z o.o. dla swojego Klienta– lidera na rynku inżynierii sanitarnej. poszukuje Kandydatów na stanowisko KEY ACCOUNT - EXPORT EU Branża HVAC ZADANIA • organizowanie i zarządzanie sprzedażą urządzeń z branży inżynierii sanitarnej na rynkach międzynarodowych • przygotowywanie i realizowanie długoterminowych planów i celów sprzedaży dla wyznaczonej grupy klientów (importerzy i dystrybutorzy) • nawiązywanie owocnych i partnerskich relacji z potencjalnymi klientami oraz utrzymywanie dotychczasowych • nadzór nad realizacją zawartych umów • prezentacja materiałów handlowych i produktów • realizacja strategii firmy i planów sprzedażowych • analizowanie i monitorowanie rynku, a zwłaszcza największych graczy rynkowych, działań konkurencji, trendów rynkowych oraz potrzeb klientów • przygotowanie budżetu sprzedażowego i nadzór nad jego realizacją • raportowanie zarządcze – analiza i nadzór nad wskaźnikami KPI • aktywny udział w targach i konferencjach polskich i zagranicznych WYMAGANIA • minimum 3 letnie doświadczenie poparte sukcesami w branży inżynierii sanitarnej (klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo) • doświadczenie we wdrażaniu nowych brandów na rynki zagraniczne • zorientowanie na wyniki • znajomość technik sprzedaży i negocjacji handlowych • umiejętność proaktywnego nawiązywania współpracy i budowania relacji z klientem biznesowym • szukanie i proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań dla firmy • bardzo dobra znajomość języka angielskiego/rosyjskiego lub niemieckiego • umiejętność pracy pod presją czasu i w permanentnej zmianie • zaangażowanie i sumienność w realizacji powierzonych zadań. KLIENT OFERUJE • dołączenie do zespołu renomowanej firmy – lidera na rynku inżynierii sanitarne • praca przy ambitnych, międzynarodowych projektach • możliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europie • udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych • niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon • zatrudnienie w ramach umowy o pracę • ubezpieczenie medyczne • szerokie perspektywy rozwoju kariery i ciągłego podnoszenia kwalifikacji • comiesięczne premie

Pracownik Działu Technicznego - Umowa o Pracę
Pracownik Działu Technicznego - Umowa o Pracę
Długołęka 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem współpracy na stanowisku: Pracownik działu technicznego Lokalizacja: Długołęka (pow. wrocławski) Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • praca w systemie II zmianowym od poniedziałku do piątku • pakiet benefitów: LUXMED, ubezpieczenie na życie, MultiSport, zniżki pracownicze na zakupy, świadczenia świąteczne i urlopowe • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia oraz gratyfikacje jubileuszowe • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników • przyjazną atmosferę i niezbędne narzędzia pracy Oczekujemy: • wykształcenie minimum średnie techniczne (preferowane o profilu elektrycznym lub elektromechanicznym), • uprawnienia SEP do 1Kv, • dobra organizacja swojej pracy, • doświadczenie w pracach serwisowych i remontowo-budowlanych, • umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office, • zaangażowanie i zmotywowanie do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów. • chęć wyrobienia badań sanepidowskich Twoje zadania: • nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, • przeprowadzanie kontroli technicznych, • wykonywanie napraw, konserwacji, itp., • prowadzenie dokumentacji technicznej, • nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy. Zainteresowane osoby zapraszam do współpracy. Proszę o załączenie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.

ARCHITEKT
ARCHITEKT
Darłowo 30+ kilka dni temu

Fabryka „LARK Leisure Homes” Sp. z o.o. to największa w Europie Środkowo-Wschodniej i najnowocześniejsza fabryka domów mobilnych i modułowych. Posiada punkty sprzedaży w całej Europie, jej produkty zostały wyróżnione wieloma prestiżowymi nagrodami, a jakość potwierdzona najważniejszymi na rynku certyfikatami. W związku z intensywnym rozwojem i ciągłym poszerzaniem działalności, poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku: ARCHITEKT Miejsce pracy: Darłowo, Zachodniopomorskie Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:. • projektowanie nowych / modyfikację istniejących projektów domów modułowych, szkieletowych lub mobilnych, • udział w procesie rozwoju oferty produktowej, • udział w doborze odpowiednich materiałów, niezbędnych do produkcji, • wsparcie działu handlowego w przygotowaniu ofert, Jeżeli • posiadasz min 2 lata doświadczenia w pracy architekta, • posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe, • znasz programy REVIT, AutoCAD, Photoshop, • umiesz pracować w zespole, • posiadasz zdolności analityczne, a oprócz tego: • jesteś bardzo kreatywny i jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami w architekturze i wystroju wnętrz, • charakteryzujesz się wysokim poczuciem stylu, to ta praca jest dla ciebie! Dodatkowe mile widziane atuty: • doświadczenie w firmach o podobnym profilu produkcji lub planujących rozwój w branżach pokrewnych. Oferujemy: • zatrudnienie w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, położonej w bardzo atrakcyjnej lokalizacji, • atrakcyjne wynagrodzenie, • niezbędne narzędzia pracy, • mieszkanie służbowe o wysokim standardzie dla osób spoza Darłowa i okolic.

PROJECT MANAGER, oświetlenie LED, cała Polska
PROJECT MANAGER, oświetlenie LED, cała Polska
Katowice 30+ kilka dni temu

Lepsza Praca to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie - głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego. Dla naszego klienta, producenta oświetlenia poszukujemy osoby na stanowisko: PROJECT MANAGER Miejsce pracy: Śląsk, cała Polska Zakres obowiązków: • Sprzedaż oświetlenia LED dla urzędów miast i gmin, urzędów marszałkowskich • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami • Prowadzenie prezentacji, spotkań sprzedażowych oraz negocjacji handlowych, udział w przetargach publicznych • Opieka handlowa i techniczna nad klientami • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku w sprzedaży oświetlenia LED, w tym dekoracyjnego lub artykułów reklamowych • Łatwość nawiązywania kontaktów oraz dbałość o wysoką jakość obsługi klienta • Uprzejme relacje z działami zakupów, marketingu i przetargów w urzędach miast i gmin będą dodatkowym atutem • Znajomość Microsoft Office, AutoCAD • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego • Czynne prawo jazdy kat. B. Nasz klient oferuje: • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie • Wszelkie narzędzia pracy: atrakcyjne wynagrodzenie + prowizja, samochód, laptop, komórka Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Projektant Oświetlenia - okolice Katowic
Projektant Oświetlenia - okolice Katowic
Katowice 30+ kilka dni temu

Lepsza Praca to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie - głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego. Dla naszego klienta, firmy będącej dystrybutorem w branży oświetleniowej, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko: Projektant Oświetlenia Miejsce pracy: okolice Katowic Zakres obowiązków: • Projektowanie rozwiązań oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi normami przy pomocy programu Dialux • Projektowanie rozwiązań oświetleniowych zgodnie z zamówieniami działu sprzedaży oraz inwestycyjnego • Koordynacja projektów z klientami • Przygotowywanie dokumentacji do ofert oświetlenia • Uczestnictwo w projektowaniu i wdrażaniu systemów oświetleniowych u klienta Wymagania: • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane elektrotechniczne, elektroniczne, elektryczne • Praktyczna znajomość oprogramowania Dialux • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i współpracy w zespole • Doświadczenie w pracy na stanowisku projektanta oświetlenia • Znajomość rynku oświetleniowego oraz inwestycyjnego • Znajomość obowiązujących norm i przepisów związanych z oświetleniem • Dodatkowymi atutami będzie doświadczenie w pracy w biurze projektów na podobnym stanowisku oraz uprawnienia projektowe • Prawo jazdy kat. B • Samodzielność, dobra organizacja pracy Nasz klient oferuje: • Atrakcyjne warunki zatrudnienia • Pracę w ciekawej, dynamicznie rozwijającej się firmie • Możliwość rozwoju zawodowego • Dobrą atmosferę oraz niezbędne narzędzia pracy Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Przedstawiciel Techniczno Handlowy HVAC Katowice
Przedstawiciel Techniczno Handlowy HVAC Katowice
Katowice 30+ kilka dni temu

Lepsza Praca to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie - głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego. Dla naszego klienta, firmy z branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Przedstawiciel Techniczno-Handlowy (klimatyzacja i wentylacja) Miejsce pracy: Katowice Zakres obowiązków: • Pozyskiwanie klientów biznesowych i współpraca z nimi (inwestorzy, generalni wykonawcy, biura projektowe, dystrybutorzy instalatorzy) • Monitorowanie rynku i nowych inwestycji w regionie • Sprzedaż urządzeń klimatyzacji komfortu i wentylacji, realizacja planów sprzedażowych • Monitorowanie działań konkurencji, pozycji jej produktów na rynku • Doradztwo techniczne z zakresie produktów firmy • Ocena kompletności i poprawności projektów wykonywanych przez biura projektowe Wymagania: • Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe) • Wiedza techniczna pozwalająca na sprzedaż konsultacyjną produktów • Doświadczenie handlowe w branży HVAC (klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo, grzewcza) • Umiejętność nawiązywania relacji i współpracy z biurami projektowymi, wykonawcami, instalatorami • Znajomość procesu inwestycyjnego, umiejętność koordynacji projektu od sprzedaży, po montaż • Zdolności sprzedażowe i analityczne • Ukierunkowanie na realizację celów sprzedażowych • Zdolności organizacyjne, zwłaszcza pracy własnej • Prawo jazdy kat. B • Znajomość programów biurowych dystrybucji Microsoft, mile widziana znajomość AutoCAD Osoby zainteresowane, proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Pomocnik mechanika chłodnictwa, mechanik samochodowy
Pomocnik mechanika chłodnictwa, mechanik samochodowy
Ignatki-Osiedle 13 dnia plecy

Jesteśmy firmą, która wykorzystując wieloletnie doświadczenie i szerokie kompetencje świadczy usługi w zakresie naprawy, serwisu urządzeń chłodniczych. Zatrudniamy też obcokrajowców (Białoruś lub Ukraina).Twój zakres obowiązków:pomoc w wykonaniu serwisu, konserwacji oraz naprawy urządzeń chłodniczych w transporcie (Carrier, ThermoKing itp.): demontaż / montaż podzespołów (sprężarki, uchwyty sprężarek, filtry itp.)obsługa sprzedaży internetowej (np. Allegro, sklep internetowy): aktualizacja ofert produktów, nadanie / przyjmowanie przesyłek, sprzedaż na FV lub paragon, kontrolowanie stanu magazynu,obsługa pracy serwisu oraz napraw (przyjmowanie zamówień, oferty, faktury oraz płatności, magazyn),wykonywanie okresowych przeglądów,zaopatrzenie w niezbędne materiały eksploatacyjne (wkręty, narzędzia, gazy itp.)dbanie o czystość oraz niezawodność powierzanego instrumentu, narzędzi, samochodu,wsparcie techniczne biura w realizacji bieżących zadań i poleceń kierownikakontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji,prawidłowe wypełnienie protokołów z napraw / konserwacji oraz innej dokumentacji,kontakt z klientami, dbanie o poprawny wizerunek firmy.Nasze wymagania:wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy Bdoświadczenie w naprawach samochodów lub innych pojazdówdobra ruchowa aktywność oraz skupienie na szczegółach (wiek do 35 lat)praca na wysokości (drabina)sumienność i dokładność wykonywanych zadańumiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientamiumiejętność pracy w zespolezaangażowanie i motywacja do pracy, dyspozycyjnośćMile widziana znajomość języka rosyjskiego (обязательно знание русского языка)To oferujemy:długoletnią pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,umowę o pracę na pełen etat (okres próbny 3 mies. - umowa zlecenia),kontakt przez wiadomości OLX lub telefon

Technik utrzymania ruchu
Technik utrzymania ruchu
Radlin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyADANEX z ponad 30-letnią tradycją w produkcji komfortowego obuwia rekreacyjnego i domowego jest liderem na rynku polskim, a eksport naszych produktów do wielu krajów, także spoza Europy, ma znaczący udział w sprzedaży. Naszym celem jest produkcja komfortowego i przyjaznego dla zdrowia stóp obuwia, w oparciu o nowoczesne technologie gwarantujące wysoką jakość. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko - Technik Utrzymania Ruchu Twoimi zadaniami będą: - zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń - przeprowadzanie kontroli stanu technicznego maszyn, urządzeń, narzędzi, - realizacja i nadzór nad procesem napraw, remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych - udział w kierowaniu pracą i pracownikami obsługującymi maszyny i urządzenia - analiza przyczyn awarii oraz wprowadzanie działań prewencyjnych Do wykonywania pracy potrzebne będą: - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - ogólna wiedza z zakresu automatyki, elektryki, mechaniki - umiejętność współdziałania i zarządzania pracownikami - komunikatywność - odpowiedzialność, samodzielność - dobra organizacja pracy - umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego (np. MS Office) - dyspozycyjność - wykształcenie min. średnie techniczne Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia - szkolenie adaptacyjne i wdrożenie - możliwość rozwoju i ścieżkę kariery dopasowaną do predyspozycji i zaangażowania - praca w zgranym zespole - ubezpieczenie grupowe - pakiet socjalny (w tym paczki, świąteczne dodatki pieniężne, wczasy pod gruszą, wycieczki i imprezy firmowe) Spełniających wymagania kandydatów prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres mailowy kadry[małpa]adanex.pl lub dostarczyć osobiście Radlin ul. Odległa 117 w godz. 7-14 Kontakt tel. 324 - pokaż numer telefonu -

Mechanik narzędzi firmy STIHL
Mechanik narzędzi firmy STIHL
Poznań 13 dnia plecy

Jesteśmy od ponad 30 lat autoryzowanym dealerem marki STIHL z siedzibą w Obornikach. Posiadamy stacjonarny sklep i serwis w Poznaniu i w Obornikach. Do naszego sklepu w Poznaniu przy ul. Swoboda poszukujemy osoby na stanowisko: mechanik-sprzedawca (czynności mechaniczne jako dominujące).Oferujemy:·         stabilne zatrudnienie na umowę o pracę·         szkolenia w siedzibie STIHL w Sadach·         dostęp do platformy szkoleniowej·         możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego·         możliwość przystąpienia do programu Benefit System (karta Multisport)·         przyjazny zespół pracowników·         wsparcie właścicieli w rozwiązywaniu problemów (niski poziom sformalizowania firmy)·         znaczące rabaty na zakupy asortymentu hurtowni Delta (w tym marki STIHL) na potrzeby własne Do obowiązków na tym stanowisku będzie należeć:·         naprawa narzędzi STIHL·        ostrzenie narzędzi (noże do kosiarek, łańcuchy do pilarek)·         przygotowanie sprzętu do sprzedaży – montaż i instruktaż dla Klienta·         obsługa klienta (doradztwo w zakupie narzędzi STIHL)·         wystawianie faktur/paragonów·         dbanie o ekspozycję i estetykę punktu handlowegoWymagania:·        wykształcenie średnie techniczne lub kierunkowe zawodowe·        umiejętności mechaniczne·        min. półroczne doświadczenie w zakresie napraw silników spalinowych·        podstawowa obsługa komputera·        szacunek wobec innych ludzi, kultura osobista, chęć do przyswajania nowej wiedzy·         umiejętność organizacji czasu pracy·         dokładność, solidność, samodzielność, zdolności manualneMile widziane:·        min. roczne doświadczenie techniczne: w branży ogrodniczej lub mechanicznej (naprawa narzędzi), swoboda w używaniu narzędzi ręcznych i mechanicznych. Warunki pracy: Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku (godziny do ustalenia, godziny otwarcia sklepu 8.00-17.00) oraz co drugą sobotę w godzinach 9:00-13:00. Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia. 

Główny specjalista ds. danych pomiarowych (energetyka)
Główny specjalista ds. danych pomiarowych (energetyka)
30+ kilka dni temu

ProPersona. Doradztwo & Rozwój to dynamicznie rozwijająca się firma na rynku usług doradczych. Numer wpisu do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia: 17284. Naszym Klientem jest renomowana firma z branży energetycznej, zajmująca się handlem gazem i energią elektryczną ze źródeł konwencjonalnych i odnawialnych (farmy wiatrowe i fotowoltaiczne). Jest też największym niezależnym operatorem sieci dystrybucyjnej w Polsce, świadczącą usługi dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej do odbiorców końcowych przyłączonych do sieci elektroenergetycznej na obszarach całego kraju, rozszerzając swój obszar działalności o nowe obszary dystrybucyjne. Najnowszym obszarem działalności Spółki jest elektromobilność. Miejsce pracy: Warszawa-Śródmieście Zadania: • Zarządzanie danymi pomiarowymi odbiorców końcowych i źródeł wytwórczych w zakresie energii elektrycznej i gazu. • Pozyskiwanie dostępów, konfigurowanie i bieżąca obsługa danych pomiarowych pozyskiwanych od OSD. • Monitorowanie poprawności danych pomiarowych i zgłaszanie reklamacji do operatorów sieciowych. • Odpowiedzialność za dostarczenie kompletnego i poprawnego zestawu danych pomiarowych do realizacji procesu rozliczeń odbiorców końcowych i wytwórców energii w zakresie energii elektrycznej i gazu, rozliczenia rynku bilansującego oparte o raporty OSP. • Sporządzanie bilansów dotyczących zakupów i sprzedaży zrealizowanej przez Spółkę. • Zarządzanie rezerwami przychodowymi i kosztowymi wynikającymi z korekt danych pomiarowych. • Obsługa systemów informatycznych w zakresie zarządzania danymi pomiarowymi (WIRE i SWI). • Kontrola poprawności i udział w sporządzaniu raportów dla Zarządcy Rozliczeń. • Obsługa systemów IT w zakresie zarządzania danymi pomiarowymi w Spółce. • Udział w koordynacji funkcji POB, OHT oraz zarządzania funkcją operatora pomiarów w Spółce. • Współpraca z innymi spółkami i działami w Grupie Kapitałowej. Oczekiwania: • Wykształcenie wyższe I stopnia. • Minimum dwa lata doświadczenia w zakresie operatorstwa pomiarów w sektorze energetycznym. • Znajomość IRIESP i IRIESD na rynku energii oraz systemu WIRE. • Znajomość funkcjonowania rynku hurtowego i detalicznego energii elektrycznej i gazu oraz rynków bilansujących energii i gazu w Polsce. • Doświadczenie w obsłudze rozliczeń klientów indywidualnych i biznesowych na rynku energii elektrycznej i gazu. • Znajomość tematyki związanej z danymi pomiarowymi wytwórców i odbiorców (rynek hurtowy, detaliczny, B2B, B2C). • Zdolność analizy i syntezy informacji. • Umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność i umiejętność efektywnej pracy w zespole. • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację. • Znajomość pakietu MS Office, Excel, Word, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. • Umiejętność budowy narzędzi automatyzujących pracę z danymi. • Znajomość narzędzi do zarządzania i analizy danych pomiarowych będzie dodatkowym atutem. • Doskonała organizacja pracy, elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu. • Komunikatywność, wysoka kultura osobista. Benefity: • Umowa o pracę na pełny etat. • Motywacyjny system wynagradzania (system premii rocznych). • Pakiet prywatnej opieki medycznej dla pracownika i rodziny oraz karta Multisport. • Ciekawa praca w rozwijającej się branży energetyki odnawialnej. • Współpraca z jednym najlepszych zespołów handlowych na rynku energii w Polsce. • System dopasowanych szkoleń i warsztatów. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie za pomocą poniższego formularza swojego CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb bieżących i przyszłych procesów rekrutacji, doradztwa personalnego i pośrednictwa pracy prowadzonych przez ProPersona. Doradztwo i rozwój z siedzibą w Bytomiu na rzecz klientów wskazanej firmy a także na przekazywanie moich danych do klientów wskazanej firmy w związku z realizowanymi przez ProPersona. Doradztwo i rozwój procesami: rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy.” Informujemy, że Administratorem danych jest ProPersona. Doradztwo i rozwój z siedzibą w Bytomiu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Doradca Techniczno-Handlowy HVAC
Doradca Techniczno-Handlowy HVAC
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - producenta oraz dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - szukamy osób do pracy na stanowisku: Doradca Techniczno-Handlowy HVAC Miejsce pracy: Katowice i okolice Na tym stanowisku zajmiesz się: • aktywnym śledzeniem rynku oraz wyszukiwaniem projektów inwestycyjnych na danym terenie, • przygotowywaniem ofert handlowych, w tym doborem technicznym i wyceną central wentylacyjnych, • realizacją planów sprzedażowych, • prowadzeniem negocjacji handlowych oraz działań marketingowych, • nadzorem nad procesem realizacji zamówień w firmie, • udziałem w różnorodnych spotkaniach i szkoleniach branżowych. To praca dla Ciebie, jeśli: • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne w zakresie Inżynierii Środowiska - klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo lub pokrewne, • masz doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, • znasz branżę HVAC i zagadnienia związane z klimatyzacją, wentylacją i chłodnictwem, • posiadasz prawo jazdy kat. B, • cechują Cię: bardzo dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, a także doskonałe umiejętności handlowe i negocjacyjne, • wyróżniasz się wysoką determinacją w dążeniu do celu i skutecznym zamykaniu kontraktów handlowych. Co otrzymasz w zamian: • atrakcyjne wynagrodzenie, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • możliwość rozwoju zawodowego, • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód, również do celów prywatnych, • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń), • pakiet socjalny, w tym wyprawki dla dzieci, upominki okolicznościowe. Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych” Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.