Kierownik sklepu
Firma Pałucki - TEXTIL poszukuje pracowników do sklepu z odzieżą używaną w miejscowości Golub-Dobrzyń na stanowisko :KOORDYNATOR/ KIEROWNIK SKLEPUZakres obowiązków :· zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta· odpowiedzialność za wizerunek sklepu· rekrutacja, a następnie zarządzanie zespołem.· nadzór nad pracą sklepu, podległego personelu oraz ustalanie grafiku pracy· zarządzanie magazynem oraz kontrola stanów magazynowych Oczekujemy:· doświadczenia na stanowisku kierowniczym, w sprzedaży i obsłudze klienta· umiejętność pracy w zespole· doskonałe umiejętności komunikacyjnedoświadczenie w zarządzaniu ludźmi,umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu,odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość,· zainteresowanie modą· mile widziane prawo jazdy kat. BOferujemy:· atrakcyjne wynagrodzenie· umowa o pracę· pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,· miłą atmosferę pracy· pracę w zintegrowanym zespoleTermin rozpoczęcia pracy druga połowa stycznia 2024.Zgłoszenia proszę przesyłać w formie elektronicznej na podany adres e-mail lub tel. 66*******36
Firma Pałucki - TEXTIL poszukuje pracowników do sklepu z odzieżą używaną w miejscowości Gostynin na stanowisko :KOORDYNATOR/ KIEROWNIK SKLEPUZakres obowiązków :· zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta· odpowiedzialność za wizerunek sklepu· rekrutacja, a następnie zarządzanie zespołem.· nadzór nad pracą sklepu, podległego personelu oraz ustalanie grafiku pracy· zarządzanie magazynem oraz kontrola stanów magazynowych Oczekujemy:· doświadczenia na stanowisku kierowniczym, w sprzedaży i obsłudze klienta· umiejętność pracy w zespole· doskonałe umiejętności komunikacyjnedoświadczenie w zarządzaniu ludźmi,umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu,odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość,· zainteresowanie modą· mile widziane prawo jazdy kat. BOferujemy:· atrakcyjne wynagrodzenie· umowa o pracę· pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,· miłą atmosferę pracy· pracę w zintegrowanym zespoleTermin rozpoczęcia pracy druga połowa stycznia 2024.Zgłoszenia proszę przesyłać w formie elektronicznej na podany adres e-mail lub tel. 66*******36
Sklep FREELOOK we Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 1, posiadający w ofercie odzież, obuwie, galanterię, bieliznę oraz akcesoria poszukuje KIEROWNIKA SKLEPU. Zakres obowiązków:zarządzanie podległym zespołemrekrutacja i szkolenie nowych pracowników, tworzenie grafikutworzenie planów tygodniowych zarządzanie towarem włączając w to jego zagospodarowanie, odbiór dostaw i zwrotówumiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej jak i pracownikówdbanie o odpowiednią ekspozycję towarów oraz stany magazynowe sklepuprowadzenie dokumentacji sklepu oraz rozliczenia kasoweWymagamy:wysokiej umiejętności interpersonalnej przydatnej w kierowaniu personelemumiejętności organizowania pracy i ustalania priorytetówdyspozycyjności (praca również w weekendy)entuzjazm i umiejętność motywowania innychambicja i zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celówdoświadczenia w handludoświadczenia na stanowisku kierownik lub zastępca kierownikaOferujemy:szkoleniepraca na pełen etat z umową o pracęsystem premiowystabilne miejsce pracyprzyjazną atmosferęzniżki pracowniczeCv prosimy przesyłać za pomocą portalu OLX
NOWA SIEĆ SKLEPÓW W POLSCE – WIELKA SZANSA DLA CIEBIE Poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik sklepu Miejsce pracy: Złotoryja Na czym będzie polegała Twoja praca? • Zarządzaniu, wspieraniu i motywowaniu całego zespołu do osiągania założonych celów sprzedażowych, • Organizowaniu pracy własnej oraz całego zespołu • Zapewnieniu najwyżej obsługi klienta • Bieżącej analizie i raportowaniu wyników sprzedażowych • Umiejętności reagowania w niestandardowych sytuacjach • Wspieranie kierownika rejonu w bieżących działaniach Czego oczekujemy od Ciebie: • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem - minimum 2 lata • Umiejętności pracy w grupie • Motywacji i pozytywnego nastawienia do pojawiających się wyzwań w codziennej pracy • Doświadczenia w pracy w handlu - Minimum 2 lata • Umiejętności reagowania w niestandardowych sytuacjach • Entuzjazmu Za co polubisz swoją pracę: • Gwarantujemy umowę o pracę • Stabilne zatrudnienie • Korzystne wynagrodzenie na czas • Atrakcyjny system premiowy • Świadczenie Gwiazdkowe • Wyprawka szkolna • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego • Brak konieczności posiadania książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych • Pracę w przyjaznym zespole! Jesteśmy przekonani, że nasz sprawdzony model sklepu podbije serca polskich klientów, a Ty możesz stać się częścią naszego wspólnego sukcesu!
Opis firmy:Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.Opis stanowiska: Poznaj nas i Twoje przyszłe obowiązki Lubisz kontakt z ludźmi i dynamikę pracy w handlu? Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem? Dołącz do zespołu Biedronki na stanowisko Kierownika Sklepu w jednym z naszych 3400 sklepów. Pracuj w stabilnej firmie u największego pracodawcy w Polsce i rozwijaj się z nami! Oferujemy: umowę o pracę, bez okresu próbnego, wyjątkowy pakiet ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny (m.in. prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, wyjazdy wakacyjne dla dzieci pracowników i wiele innych). Za co będziesz odpowiadać? Zarządzanie zespołem liczącym ok. 20 osób; Motywowanie i rozwijanie Twojego zespołu oraz rekrutację nowych pracowników; Funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami; Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacji strat. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów. Nasze wymagania i oferowane benefity Jakich osób szukamy? Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem w branży handlowej, usługowej lub gastronomii Samodzielnych i proaktywnych w działaniu; Komunikatywnych; Nastawionych na realizację celów sprzedażowych i optymalizację strat; Gotowych do nauki nowych rzeczy i rozwoju swoich kompetencji. Co zapewniamy? Umowa o pracę bez okresu próbnego; Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika; Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, dofinansowanie karty Multisport, wyjazdy wakacyjne dla dzieci pracowników, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych. 90% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia. Kilkumiesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem; Dostęp do platformy e-learningowej; 80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja.
Opis firmy:Ponad 3100 sklepów w 1100 miejscowości oraz 16 centrów dystrybucyjnych. To właśnie Biedronka – lider branży retail, który od 26 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.Opis stanowiska:qOpis profilu:praca na stanowisku Kierownika Sklepu
Opis oferty pracyPrzedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego. Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. Z kolei w 2023 r otrzymaliśmy wyróżnienie w II edycji Best Managed Companies Poland, dla najlepiej zarządzanych firm prywatnych w Polsce. Organizowany przez Deloitte. Private. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik sklepu firmowego Miejsce pracy : Zgorzelec (ul.Fabryczna 12A) Na co dzień w naszym zespole będziesz: - bezpośrednio obsługiwać klienta w zakresie sprzedaży, doradztwa i reklamacji, - dbać o dostępność i ekspozycję towarów na sali sprzedaży oraz w przestrzeni magazynowej, - zapewniać wysoki poziom obsługi Klienta, - wdrażać i utrzymywać obowiązujące standardy i procedury mające na celu realizację planów sprzedażowych, - prowadzić działania promocyjne i marketingowe, zgodnie z polityką firmy, - prowadzić dokumentację i rozliczenia sklepu, - koordynować pracę całego zespołu pracowników sklepu, planować grafiki pracy, - prowadzić coroczne inwentaryzacje, - na bieżąco raportować do centrali firmy. To stanowisko może być Twoje jeśli: - posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata, - jesteś osobą komunikatywną, otwartą na budowanie aktywnych i trwałych relacji z Klientami, - potrafisz pracować w zespole i nim zarządzać, - jesteś dyspozycyjny(a) i gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym (8:00 - 17:00) oraz w niektóre soboty (8:00 - 13:00), - jesteś energiczny(a), uczciwy(a), pogodny(a) i życzliwy(a), - posługujesz się językiem niemieckim w stopniu komunikatywnym, - jesteś doskonale zorganizowany(a) i nastawiony na rozwój. Zainteresowanym współpracą oferujemy: - zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku, (umowa o pracę) - konkurencyjne wynagrodzenie, - pracę w międzynarodowym środowisku, - możliwość rozwoju zawodowego, - przyjazną atmosferę w pracy, - ubezpieczenie grupowe, - pakiet MultiSport i MultiLife, - zniżki na nasze produkty firmowe. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV droga elektroniczną. Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Uwzględniając Pana/Pani prawo do ochrony danych osobowych, uprzejmie informujemy, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Łysoń spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kleczy Dolnej, przy ul. Pszczelej 2 (34-124 Klecza Górna), KRS 384597, REGON 121 - pokaż numer telefonu - (dalej jako: „Spółka”). 2. Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych – Alicja Taborek-Skubij, rodo[eta]lyson.com.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a) w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie w jakim osoba przystępująca do rekrutacji podaje dane wskazane w przepisach prawa w celu uczestnictwa w rekrutacji, b) w celu podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Pani/Pana żądanie, c) na podstawie dobrowolnej zgody wyrażonej przez kandydata, w zakresie przetwarzania danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, a także w zakresie udostępnienia danych osobowych, których podanie nie jest wymagane przez przepisy obowiązującego prawa, d) w zakresie przetwarzania danych do oceny zdolności pracownika do pracy. 4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak podania danych wskazanych w art. 221 KP, będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. 5. Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a jeżeli uzna Pan/Pani, że Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. 6. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 6 miesięcy. 7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 8. Pana/Pani dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: „EOG”). Mając jednak na uwadze świadczenie usług przez naszych podwykonawców przy realizacji wsparcia dla usług teleinformatycznych oraz infrastruktury IT, Spółka może zlecać wykonywanie określonych czynności bądź zadań informatycznych uznanym podwykonawcom działającym poza EOG, co może powodować przekazanie Twoich danych poza obszar EOG. Kliknięcie przycisku „APLIKUJ” jest jednoznaczne z akceptacją treścią klauzuli oraz wyrażeniem zgody na udział w procesie rekrutacyjnym.
Olewnik Partner poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik sklepu. Zapraszamy osoby tylko z doświadczaniem .Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in za zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz czystość w sklepie. Zarządzanie kilkuosobowym zespołem. Odpowiedzialność za wyniki sklepu.Gwarantujemy: umowę o pracę wynagrodzenie motywacyjne: premie i prowizje możliwość zatrudnienia na cześć etatu stabilne zatrudnienie kompleksowy pakiet szkoleń możliwość rozwoju zawodowego.Wymagania: uczciwości umiejętność pracy w zespole mile widziana książeczka do celów sanitarno epidemiologicznych ,doświadczenie na podobnym stanowisku.Zapraszamy do zespołu
ZAKŁADY MIĘSNE KAWIKS zatrudnią osobę na stanowisko: KIEROWNIK SKLEPUMiejsce pracy - WieluńZakres obowiązków:zarządzanie zespołem poprzez organizację i planowanie pracy,dbanie o dostępność i ekspozycję towarów na sali sprzedaży,zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta,rozliczanie finansowe sklepu,prowadzenie dokumentacji sklepu.Oczekiwania wobec kandydata:mi. 2 letnie doświadczenie w pracy w handlu na stanowisku kierownika (mile widziane w sklepie z ladą mięsną),doświadczenie w zarządzaniu ludźmi,aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,Umiejętność obsługi kasy fiskalnej i krajalnicy,znajomość obsługi komputera.Oferujemy:. umowę o pracę,. korzystne wynagrodzenie na czas,. premię za konkursy sprzedażowe,. godziny pracy zgodnie z ustalonym grafikiem,.wsparcie przyjaznego zespołu.Osoba do kontaktu: Grzegorz 78*******07
Sieć sklepów multibrandowych kaes. oferuje odzież, obuwie oraz akcesoria polskich, zagranicznych marek z segmentu casual – sport, takich jak: adidas, Puma, Tom Tailor, New Balance, 4F, Outhorn, Reebok, Skechers, Vans, Under Armour, Cross Jeans, Kappa, Prosto. Bliskość Nasze sklepy stacjonarne znajdują się już w ponad 100 miastach na terenie Polski, często są to mniejsze miejscowości, bo sami w takiej działamy. Każdy nasz kolejny sklep powstaje z myślą o tym, że chcemy być jeszcze bliżej Ciebie. Firma to ludzie Najsilniejszą stroną firmy są ludzie. Mając zespół doświadczonych osób, działających z pasją i zaangażowaniem, patrzymy w przyszłość z optymizmem. Lubimy pracować razem, by naszym klientom zaoferować wszystko, co najlepsze. Chcesz nas bliżej poznać i pracować w kaes.? Dzieli Cię tylko jedno kliknięcie - aplikuj. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy na stanowisko Kierownik Sklepu Drawsko Pomorskie Etat: 1/1 DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: 1. Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży oraz KPI 2. Profesjonalna obsługa klientów i zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami firmy 3. Współodpowiedzialność za budowanie, motywowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym 4. Przeprowadzanie szkoleń oraz rozwój pracowników 5. Współpraca z kierownikami sklepów oraz pracownikami Centrali 6. Aktywny udział w rozwoju firmy JEŚLI: 1. Posiadasz doświadczenie w handlu detalicznym i minimum średnie wykształcenie 2. Cechuje Cię wysoka kultura osobista i jesteś super sprzedawcą 3. Posiadasz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem 4. Chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy OFERUJEMY: 1. Dynamiczną pracę w profesjonalnym środowisku w nastawionym na sukces zespole 2. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku 3. Atrakcyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowania 4. Rabaty pracownicze 5. Pracę z wiodącymi markami sportowymi w nowoczesnych salonach 6. Wdrożenie na stanowisko oraz wsparcie w realizacji zadań przez doświadczony zespół pracowników 7. Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
PIEKARNIA GROCHOLA Prawdziwy Chleb. Jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się piekarni w województwie kujawsko-pomorskim poszukuje osób na stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU SKLEP FRMOWY W TORUNIU Wymagania: •umiejętność pracy w zespole •zapał, zaangażowanie do pracy •komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów •mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: •atrakcyjne warunki zatrudnienia •ubezpieczenie grupowe •możliwość rozwoju osobistego . Jednocześnie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Spółka Jan-Dar z siedzibą w Zamościu. Oferty niezrealizowane zostaną komisyjnie zniszczone.
Poszukujemy: KIEROWNIKA SKLEPUMiejsce pracy: GRUDZIĄDZZakres obowiązków:Zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta,Realizacja i kontrola wyników sprzedażowych, tak aby zostały zrealizowane plany sprzedażowe,Zapewnienie najwyższych standardów jeśli chodzi o procedury związane z przepływem gotówki, dostawami, magazynem, ekspozycją towaru w sklepie oraz bezpieczeństwem i higieną pracy,Prowadzenie rekrutacji, szkolenie i rozwijanie pracowników oraz planowanie czasu pracy pracowników.Wymagania:Doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu zespołem – warunek koniecznyNakierowanie na realizację celu, determinacja oraz wytrwałość,Umiejętność motywowania zespołu i budowania pozytywnej atmosfery,Umiejętność organizacji pracy i wyznaczania priorytetów,Samodzielność i pro-aktywność,Otwartość na pracę w weekendy oraz różne zmiany.Oferujemy:Umowę o pracę w stabilnej firmie,Opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,Możliwość udziału w ciekawych szkoleniach,Szanse na dalszy rozwój zawodow
Dołącz do zespołu Delfin. Być może właśnie na Ciebie czeka wolne miejsce w naszym zespole. Jeśli lubisz współpracować i uśmiechać się jest duża szansa, że wspólna przygoda jest przed nami;) Do sieci marketów, zlokalizowanych w mniejszych miejscowościach szukamy: KIEROWNIKA SKLEPU Miejsce pracy: BIERUŃ Jeśli potrafisz: - zarządzać sklepem - zgodnie z prawem i standardami firmy - dbać o profesjonalną obsługę klientów, estetyczny wygląd sklepu i dokładne wykonywanie czynności administracyjnych związanych z działalnością sklepu (back office) - brać odpowiedzialność za zespół podległych pracowników i rozdzielać zadań między nimi Szukamy kogoś kto: - orientuje się i lubi pracować z planami oraz wskaźnikami sprzedaży - posiada zdolności przywódcze i umiejętność pracy w zespole - potrafi wykazać się zaangażowaniem i dążeniem do realizacji wyznaczonego celu oraz zmotywować do działania swoich współpracowników NASZE OCZEKIWANIA: - minimum wykształcenie średnie - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmach o strukturach rozproszonych - znajomość programów użytkowych do zarządzania sklepem: np. PC Market - mile widziana - podstawowa znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word, Power Point) oraz obsługa urządzeń biurowych - prawo jazdy kat.B - wysoki poziom kultury osobistej - umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres - umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy - odpowiedzialna postawa i zaangażowanie w rozwój organizacji - godne reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek Pakiet na start: - praca w polskiej firmie z tradycjami - motywacyjny system pracy: atrakcyjne wynagrodzenie + premia - atrakcyjny pakiet socjalny: bony, paczki mikołajkowe, akcja "SZKOŁA" - profesjonalne wdrożenie do pracy, rozbudowany pakiet szkoleń i warsztatów rozwojowych Jeśli jesteś zdecydowany na współpracę z nami to od razu prześlij swoje cv jako załącznik.
Zakres obowiązków:-zarządzanie zespołem i sklepem, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, przygotowanie zamówień i przyjmowanie dostaw, odpowiedzialność za asortyment, ekspozycję towarów i oznaczenia cenowe.Wymagana komunikatywność, operatywność i samodzielność. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży spożywczej.
JEŚLI POTRAFISZ ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEMI ŚWIETNIE ODNAJDUJESZ SIĘ W HANDLU,pokieruj zespołem najlepszych doradców i jako KIEROWNIK SKLEPU weź odpowiedzialność za:· wyniki sprzedażowe sklepu,· zarządzanie asortymentem,· zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta,· kreowanie profesjonalnego wizerunku naszej marki,· zarządzanie podległym zespołem najlepszych Doradców.Możesz zyskać:· stabilną i pewną pracę na etat, w miejscu, w którym dobra atmosfera to codzienność, · dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja + premia (bez limitu!) za osiągane wyniki,· profesjonalny system szkoleń, który pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę,· atrakcyjny pakiet benefitów, który pozwoli Ci zadbać o zdrowie, ubezpieczyć się na życie, uprawiać sport (karta MultiSport, firmowy Klub Biegacza, Klub Rowerzysty), zyskać bonus finansowy za polecenia do pracy,· zespół, na który możesz liczyć. W pracy przydatne będą: · samodzielność w działaniu i organizacji codziennej pracy,· autentyczna pasja do pracy z innymi ludźmi – budowanie relacji to podstawa w tej pracy,· zaangażowanie i dobra energia do działania,· doświadczenie w handlu detalicznym,· determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów,· minimum średnie wykształcenie oraz dobra znajomość pakietu MS Office. Jesteś zainteresowany? Aplikuj!
OPISAction to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 55 000 pracowników w ponad 1700 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:Kierownik SklepuZadaniazarządzanie podległym zespołem pracowników: rekrutacja, szkolenie, motywowanienadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarówkoordynacja pracy sklepuaktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klientadbanie o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieciOczekujemy od Ciebiedoświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu kilkunasto osobowym zespołemumiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wynikizdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielnościentuzjazmu i dynamiki w działaniudodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiegoW zamian oferujemyciekawą pracę w przyjaznej atmosferzebezpłatną opiekę medyczną26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenierabat pracowniczy na zakupy w sklepach Actionelastyczny czas pracyprofesjonalny system szkoleńmożliwość rozwoju i awansu zawodowegoJako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej:pl.action.jobs
OPISJesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście. Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:Kierownik SklepuZadania· zarządzanie podległym zespołem pracowników: rekrutacja, szkolenie, motywowanie· nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarów· koordynacja pracy sklepu· aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta· dbanie o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieciOczekujemy od Ciebie· doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu kilkunasto osobowym zespołem· umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki· zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności· entuzjazmu i dynamiki w działaniu· dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiegoW zamian oferujemy· Kartę MULTISPORT· ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze· bezpłatną opiekę medyczną· 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie· rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action· profesjonalny system szkoleń· możliwość rozwoju i awansu zawodowegoJako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej:pl.action.jobs
"BIG STAR LIMITED” to polska Firma odzieżowa. Obecnie posiada ponad 260 sklepów w kraju i zagranicą, konsekwentnie rozwijając sieć sprzedaży. Przede wszystkim jednak „BIG STAR LIMITED” to ludzie; ambitni, zaangażowani i pełni pasji. To osoby nie bojące się podejmować nowych wyzwań. Zostań jednym z Nas. Dołącz do Naszego zespołu. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU Miejsce pracy: Kędzierzyn Koźle, Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: • organizację oraz nadzorowanie pracy podległego personelu, • przygotowanie raportów sprzedaży, • realizację przyjętych planów sprzedaży, • zapewnienie prawidłowej obsługi klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED. Oczekujemy: • wykształcenia na poziomie min. średnim, • min. 2-letniego doświadczenia w branży odzieżowej, • min. półrocznego doświadczenia na stanowisku kierownika sklepu, • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych, • umiejętności zarządzania oraz motywowania personelu. Oferujemy Tobie: • umowę o pracę, • atrakcyjne wynagrodzenie, • elastyczne godziny pracy, • indywidualną ścieżkę rozwoju, • pracę dla znanej marki, • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport, • szkolenia menadżerskie. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny). Prosimy w temacie e-maila wpisać: KIEROWNIK Kędzierzyn Koźle,
EWTEX, to prężnie rozwijająca się marka odzieży męskiej w Polsce. Obecnie posiadamy ponad 20 sklepów firmowych, zatrudniając ponad 100 pracowników. Doświadczenie połączone z podążaniem za zmieniającymi się trendami mody sprawiają, że proponujemy naszym klientom zarówno ponadczasową klasykę, jak i nowoczesne wzornictwo - wszystko ujęte w ramy doskonałej jakości i perfekcyjnego wykończenia.Obecnie poszukujemy do naszego salonu w Warszawie (C.H. Targówek) osoby na stanowisko - kierownik sklepu.Pracując z nami zyskujesz:-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym – pełny etat,-atrakcyjny system prowizyjny,-zniżki na produkty firmowe,-pracę w przyjaznej atmosferze.Od kandydatów oczekujemy:-minimum dwa lata doświadczenia w kierowaniu zespołem sprzedażowym,-umiejętności komunikacji w kontaktach z klientem,-znajomość technik sprzedażowych,-umiejętności organizacji pracy własnej i podległych pracowników,-wiedza z zakresu mody męskiej i stylizacji,-znajomość pakietu MS Office,-entuzjazmu oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki.Dołącz swoje CV jako załącznik w odpowiedzi na ogłoszenie.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami zapraszając na rozmowę rekrutacyjną.
Poszukuję pracownika na stanowisko kasjer/sprzedawca lub kierownika sklepu w sklepie ŻABKA, przy ul. Glinki92 i ul. Skłodowskiej Curie w Bydgoszczy. Możliwość pracy na pełen etat, pół etatu lub weekendy. Praca od zaraz. Mile widziane doświadczenie. Więcej szczegółów pod numerem telefonu 60*****44Zakres obowiązków :• zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów, zgodnie ze standardami sieci• obsługa kasy fiskalnej;• dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności• dbałość o porządek oraz czystość w sklepie;• uzupełnianie towaru na sali sprzedaży.Wymagania:• dyspozycyjność;• rzetelność i uczciwość;• aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne• pozytywne nastawienie do klienta.Mile widziane:• doświadczenie pracy w sklepie.• STATUS STUDENTAOferujemy:• szkolenie• zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie oraz umowe o prace• pracę w godzinach 6:00-23:00 w systemie dwuzmianowym• elastyczny grafik• miłą atmosferę• premie pracownicze.Zainteresowane osoby proszę o przesyłanie CV z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Obecnie poszukujemy Kierownika sklepu w systemie agencyjnym Inmedio w Nysie GWARANTUJEMY CI, ŻE: -Otrzymasz od Nas zatowarowany i wyposażony sklep - my płacimy za lokal i towar! -Podpiszemy umowę agencyjną na czas nieokreślony; -Płacimy zawsze na czas! i oferujemy konkurencyjne warunki współpracy; -Nie ma wkładu własnego; -Przygotujemy Cię do roli osoby zarządzającej sklepem; -Masz zawsze nasze wsparcie po przejęciu sklepu; SZUKAM WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI: -Zależy Ci na długofalowej współpracy; -Posiadasz własną działalność gospodarczą lub jesteś gotowy/wa ją założyć; -Masz doświadczenie w pracy w handlu. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu sklepu; -Jesteś w stanie w pełni zaangażować się w prowadzenie sklepu; -Potrafisz budować i zarządzać własnym Zespołem; -Obsługa komputera i innych urządzeń mobilnych nie sprawia Ci problemu; Kim jesteśmy? Firma Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. działa ponad 20 lat na polskim rynku. W naszych sklepach oferujemy szeroką gamę produktów, takich jak: prasa, książki, napoje, słodycze, papierosy, ale także żywność, pamiątki, zabawki, elektronikę, akcesoria podróżne i produkty drogeryjne. Nasze sklepy to: Inmedio, Relay, Inmedio Trendy, 1Minute, Hubiz oraz wiele innych. APLIKUJ, A MY CHĘTNIE SIĘ Z TOBĄ SKONTAKTUJEMY! Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. dobrowolnie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym przez Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jerozolimskie 174 oraz spółki wchodzące w skład Grupy Lagardere Travel Retail (Inmedio Sp. z o.o., Inmedio Sp. z o.o., Lagardere Duty Free Sp. z o.o., Inflight Service Poland Sp. z o.o., EQUAL Services Sp. z o.o.), dla potrzeb rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Ahoj! CAPTAIN MIKE to sieć nowych sklepów zlokalizowanych na polskim wybrzeżu. Wychodzimy na przeciw potrzebom naszych Klientów i w swoim asortymencie oferujemy sprzęt turystyczny, pamiątki inspirowane morzem oraz odzież i obuwie. W związku z dynamicznym rozwojem - poszukujemy osoby na stanowisko KIEROWNIKA SKLEPU w DŹWIRZYNIE! Co możemy Ci zaoferować ? · umowę o pracę, · wynagrodzenie podstawowe, plus premia miesięczna, plus dodatek motywacyjny, · pakiet socjalny- prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie, · zniżkową kartę pracowniczą, · bony na święta, · pracę z ludźmi z pasją i świetną atmosferę, · jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego. Do Twoich obowiązków należeć będzie: · organizowanie czasu pracy własnego oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu, · profesjonalna obsługa Klientów oraz aktywna sprzedaż, · budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach Klientów, · zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru. Jeżeli: · posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, · posiadasz zdolności przewodzenia zespołem, · jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie dwuzmianowym, · posiadasz aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Zapraszamy na pokład!
Chemnitz, drogeria, która będzie nowo otwarta zatrudni: kasjer/kasjerka Teamleiter/kierownik/kierowniczka kierownik/kierowniczka sklepu Wymagana znajomość języka niemieckiego min B2 brak zakwaterowania CV proszę przesyłać w języku niemieckim lub angielskim
Poszukujemy pracowników do sklepu Żabka w Byczynie.Oferujemy stabilne zatrudnienie, prywatne ubezpieczenie, dodatkowe bonusy przy realizacji planu sprzedaży i utrzymania standardów sieci.Ponadto: członkostwa w klubach fitness - karta multisport, opiekę dietetyka klinicznego.Ścieżkę kariery - kierownik sklepu, kierownik regionalny.Zakres podstawowych obowiązków:bieżąca obsługa klientów na saliprzyjmowanie dostawdbanie o czystość sklepuwykładanie towaruWynagrodzenie:W zależności od doświadczenia wynagrodzenie może wynieść do 4450 brutto zł + bonusy za realizację planu sprzedaży i utrzymania standardów sieciObcokrajowcy są u nas również mile widziani!Pracowałeś w Żabce ? Masz złe doświadczenia lub przeczytałeś złe opinie ? Zapraszamy na kilka dni próbnej pracy płatnej 100%. Sprawdź sam czy ten rodzaj pracy jest dla Ciebie !Typ pracy:Praca na cały etatPraca na niepełny etatPraca dorywczaCzas trwania zatrudnienia:Na czas nieokreślony
Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko KIEROWNIK do sklepu w Korzennej. Praca zmianowa, pełny etat, umowa o prace. Wymagana książeczka Sanepidowska oraz doświadczenie w branży spożywczej. Więcej informacji pod numerami: 18 275 92 62 Oraz na maila: handlowy @ sozs.pl
Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowiska KIEROWNIK/SPRZEDAWCA do sklepu w Korzennej. Praca zmianowa, pełny etat, umowa o prace. Wymagana książeczka Sanepidowska oraz doświadczenie w branży spożywczej. Więcej informacji pod numerami: 18 275 92 62 Oraz na maila: handlowy @ sozs.pl
Bricomarché to jedna z najszybciej rozwijających się sieci sklepów typu „dom i ogród”. Posiadamy ponad 190 sklepów w całej Polsce. Każdy punkt posiada odrębnego właściciela zrzeszonego w Grupie Muszkieterów. W związku z otwarciem nowego sklepu w Leżajsku, poszukujemy pracowników na stanowiska:-Pracownik Działu (budowanie, dekoracja, majsterkowanie i ogród)-Kierownik Działu-Kierownik Sklepu-Kasjer/ka-Kasjer/ka Główna-Operator/ka wprowadzania danychRozpoczęcie zatrudnienia: połowa lutego 2024Oferujemy-stałe zatrudnienie na pełen etat (Umowa o pracę) od dnia otwarcia sklepu-wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy-szkolenia stanowiskowe-możliwość rozwoju-dobre warunki i stabilność zatrudnieniaCzego oczekujemy od Ciebie-zaangażowanie w wykonywane czynności-rzetelność wykonywanych działań-uczciwość-komunikatywność i otwartość na ludzi-umiejętność pracy w zespole-mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem-znajomość branży budowlanej, dekoracyjnej czy ogrodniczej na pewno będzie atutemOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Garion Sp. z o.o. z siedzibą w Leżajsku dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016r. poz.922).
Opis oferty pracyIstniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu w Myślenicach Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości 5500 zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu w Rzeszowie Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu w Jaśle Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu w Ostrowcu Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu w Krasnymstawie Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu w Łodzi Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu Włocławek Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu w Płońsku Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyIstniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu w Brzegu Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości 5500 zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
"BIG STAR LIMITED” to polska Firma odzieżowa. Obecnie posiada ponad 260 sklepów w kraju i zagranicą, konsekwentnie rozwijając sieć sprzedaży. Przede wszystkim jednak „BIG STAR LIMITED” to ludzie; ambitni, zaangażowani i pełni pasji. To osoby nie bojące się podejmować nowych wyzwań. Zostań jednym z Nas. Dołącz do Naszego zespołu. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU Miejsce pracy: Bielsko-Biała, Galeria Sfera. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: • organizację oraz nadzorowanie pracy podległego personelu, • przygotowanie raportów sprzedaży, • realizację przyjętych planów sprzedaży, • zapewnienie prawidłowej obsługi klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED. Oczekujemy: • wykształcenia na poziomie min. średnim, • min. 2-letniego doświadczenia w branży odzieżowej, • min. półrocznego doświadczenia na stanowisku kierownika sklepu, • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych, • umiejętności zarządzania oraz motywowania personelu. Oferujemy Tobie: • umowę o pracę, • atrakcyjne wynagrodzenie, • elastyczne godziny pracy, • indywidualną ścieżkę rozwoju, • pracę dla znanej marki, • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport, • szkolenia menadżerskie. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny). Prosimy w temacie e-maila wpisać: KIEROWNIK Bielsko-Biała, Galeria Sfera.
Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu w Tomaszowie Mazowieckim Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko z-ca kierownik sklepu we Warszawie ul Wojciechowskiego 41 Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -
Praca od zaraz! Przeworsk Przeczytaj do końca! Możliwe dwie formy zatrudnienia Etat jako sprzedawca (stawka minimalna + premie) lub działalność gospodarcza jako kierownik sklepu (6000zł na czysto) Wysokie wynagrodzenie. 6000zł na rękę Proponujemy podjęcie własnej działalności gospodarczej w celu objęcia opieką sklepu z odzieżą używaną Nie jest to franczyza, lecz ajencja (pełnisz uproszczone obowiązki kierownika sklepu, ale samemu opłacasz podatki w księgowości) Pomożemy w obsłudze księgowej Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą jako sprzedawca na etacie również zapraszam do kontaktu Nie wymagamy doświadczenia, choć jest mile widziane. Praca nie jest trudna i wymagająca. Zakres obowiązków: - obsługa stanowiska kasowego - dbanie o porządek na sklepie - ułożenie ekspozycji węgłów wytycznych - zatowarowanie sklepu - pomoc w rekrutacji współpracowników - dodatkowe proste zadania Sklep czynny w godzinach 8 - 18 pn -pt 8 - 16 sb Grafik do ustalenia, praca zmianowa. Zainteresowanych proszę o wiadomość z Cb lub kontakt 53*******65
Opis oferty pracyW związku z rozwojem sieci sklepów poszukujemy: * KIEROWNIK ZMIANY * ASYSTENT KIEROWNIKA z możliwością szybkiego awansu w strukturach firmy. Lokalizację pracy ustalimy podczas spotkania. Warunki zatrudnienia: KIEROWNIK ZMIANY Okres próbny 3mc na umowę zlecenie ze stawą godzinową 28,50 brutto + premia ASYSTENT KIEROWNIKA Okres próbny 3mc na umowę zlecenie ze stawą godzinową 27 brutto + premia Po okresie próbnym zatrudnienie na umowę o pracę. Istnieje równocześnie możliwość wyrobienia dodatkowych godzin. Praca w systemie zmianowym (sklep czynny poniedziałek - sobota 6-22, niedziele handlowe 9-21) Wymagania: doświadczenie w sklepie spożywczym - WARUNEK KONIECZNY DOŚWIADCZENIE W CARREFOUR EXPRESS BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM zaangażowanie w pracę gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy umiejętność pracy w zespole dobra organizacja pracy praca nad obrotem sklepu, prawidłowym zatowarowaniem sklepu umiejętność zarządzania załogą i delegowaniem zadań umiejętność pracy na sklepie z towarem Obowiązki: robienie zamówień w systemie oraz zamówień od dostawców lokalnych przyjmowanie dostaw wykładanie towaru obsługa klienta, również "praca na kasie" obsługa programu Franet oraz eSambo dbałość o właściwą ekspozycje towarów zgodnie z planogramami kontrola prawidłowości cen, cenówek na sklepie oraz pozostałych oznaczeń. dbanie o porządek i czystość na sklepie współpraca z biurem oraz Managerem
Ponad 3100 sklepów w 1100 miejscowości oraz 16 centrów dystrybucyjnych. To właśnie Biedronka – lider branży retail, który od 26 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie. W skrócie:Umowa o pracę bez okresu próbnego. Benefity dla Ciebie i dla rodziny, m.in.: dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, wyjazdy wakacyjne dla dzieci pracowników i wiele innych. Praca 3-zmianowa: poranna, popołudniowa, nocna oraz w weekendy. U nas zarobisz od 5050 do 5350 zł brutto z nagrodą za obecność i premią operacyjną. Jakich osób szukamy:Otwartych na kontakt z klientami; Gotowych do pracy na 3 zmiany (poranna, popołudniowa, nocna) i weekendy; Gotowych do pracy fizycznej; Zaangażowanych i nastawionych na współpracę; Ceniących pracę w zespole. Za co będziesz odpowiadać: Profesjonalna obsługa klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży; Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towaru i wykładanie towaru; Przygotowanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych; Zapewnienie standardów czystości w sklepie oraz w jego obrębie. Etapy procesu rekrutacji:Aplikacja CV Selekcja i weryfikacja dokumentów przez Rekrutera Spotkanie rekrutacyjne z Kierownikiem Sklepu Decyzja = informacja zwrotna Możliwości awansu:SPRZEDAWCA KASJER -> EKSPERT DS. PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH -> STARSZY SPRZEDAWCA KASJER -> ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU -> KIEROWNIK SKLEPU -> KIEROWNIK SKLEPU SZKOLENIOWO- WDROŻENIOWEGO 90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne. Dowiedz się więcej o naszej firmie i wejdź na stronę internetową www.pracawbiedronce.pl
Kierownik Salonu OdzieżowegoMIEJSCE PRACY: Galeria VIVO! Piła .OBOWIĄZKI:· zarządzanie punktem handlowym i zespołem sprzedażowym· realizacja celów sprzedażowych· profesjonalna obsługa klienta· wyznaczanie najwyższych standardów i dbanie o wizerunek sklepu· obsługa kasy fiskalnej i dbanie o zatowarowanieWYMAGANIA:· komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów· mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (kierownik, z-ca kierownika)· doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu zespołem· ponadprzeciętne umiejętności sprzedażowe i organizacyjne· motywacja i zaangażowanie w pracęOFERTA:· stałą pracę w miejscu o ugruntowanej pozycji na rynku· atrakcyjne wynagrodzenie na umowę o pracę· wysokie premie uzależnione od wyników· przyjazną atmosferę w młodym ambitnym zespoleOsoby zainteresowane podjęciem pracy w naszej firmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres hr[małpka]borgio.pl. Dodatkowo do każdej aplikacji bardzo prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb kolejnych rekrutacji przeprowadzanych przez T-WIN Sp. z o.o, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08. 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm).
Firma Niebieszczańscy, to przedsiębiorstwo działające na rynku od ponad 30 lat. W skład sieci sprzedaży wchodzi niemal 80 sklepów firmowych. W obecnej chwili szukamy osób chętnych do pracy w delikatesach znajdujących się w Bystrzycy Oławskiej, na stanowisku: KIEROWNIK DELIKATESÓW MIĘSNYCH Co oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie płatne zawsze na czas - umowę o pracę - możliwość awansu zawodowego - miłą atmosferę pracy i szkolenia - zatrudnienie w stabilnej firmie - elastyczne godziny pracy - benefity na Wielkanoc i Boże Narodzenie Co będzie należało do twoich obowiązków: - nadzorowanie pracy podległego zespołu sprzedawców - zarządzanie gospodarką towarową - dbanie o funkcjonowanie sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami - delegowanie zadań i motywowanie pracowników - realizacja planów i celów sprzedażowych - obsługa komputera oraz zarządzanie administracją - dbanie o ekspozycję produktów oraz wizerunek sklepu - profesjonalna obsługa klienta Dołącz do naszego zespołu!
Miejsce pracy : Nowa Wieś Nasze oczekiwania to: - obsługa kasy fiskalnej - możliwość przyuczenia - pozytywne nastawienie do obowiązków na sali sprzedażowej - umiejętności pracy w zespole i otwartość na ludzi - praca na dwie zmiany: 06:00-14:00 i 14:00-22:00 Pakiet na start: - praca na dwie zmiany 6:00-14:00 i 14:00-22:00 - praca obok domu - to wygodne - świetny Kierownik sklepu - przekonaj się sam Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą- wyślij sms o treści: Nowa Wieś na nr tel 608 - pokaż numer telefonu - Konsultant oddzwoni do Ciebie. Jeśli masz już gotowe cv - prześlij od razu. Nie wahaj się dłużej. Aplikuj już dziś.
Miejsce pracy : Nowa Wieś, Nasze oczekiwania to: - obsługa kasy fiskalnej - możliwość przyuczenia - pozytywne nastawienie do obowiązków na sali sprzedażowej - umiejętności pracy w zespole i otwartość na ludzi - praca na dwie zmiany: 06:00-14:00 i 14:00-22:00 Pakiet na start: - praca na dwie zmiany 6:00-14:00 i 14:00-22:00 - praca obok domu - to wygodne - świetny Kierownik sklepu - przekonaj się sam Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą- wyślij sms o treści: Nowa Wieś na nr tel 608 - pokaż numer telefonu - Konsultant oddzwoni do Ciebie. Jeśli masz już gotowe cv - prześlij od razu. Nie wahaj się dłużej. Aplikuj już dziś.
Miejsce pracy : Polanka Wielka, Osiek, Nowa Wieś, Nasze oczekiwania to: - obsługa kasy fiskalnej - możliwość przyuczenia - pozytywne nastawienie do obowiązków na sali sprzedażowej - umiejętności pracy w zespole i otwartość na ludzi - praca na dwie zmiany: 06:00-14:00 i 14:00-22:00 - gotowość do pracy w co najmniej 1 niedziele w miesiącu Pakiet na start: - umowa zlecenie - elastyczne godziny - praca obok domu - to wygodne - świetny Kierownik sklepu - przekonaj się sam Jeśli jesteś zainteresowana/y zleceniem - wyślij sms o treści: Osiek, Nowa Wieś lub Polanka Wielka na nr tel 608 - pokaż numer telefonu - Konsultant oddzwoni do Ciebie. Jeśli masz już gotowe cv - prześlij od razu. Nie wahaj się dłużej. Aplikuj już dziś.
"BIG STAR LIMITED” to polska Firma odzieżowa. Obecnie posiada ponad 260 sklepów w kraju i zagranicą, konsekwentnie rozwijając sieć sprzedaży. Przede wszystkim jednak „BIG STAR LIMITED” to ludzie; ambitni, zaangażowani i pełni pasji. To osoby nie bojące się podejmować nowych wyzwań. Zostań jednym z Nas. Dołącz do Naszego zespołu. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU Miejsce pracy: Rzgów, Ptak Outlet, Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: • organizację oraz nadzorowanie pracy podległego personelu, • przygotowanie raportów sprzedaży, • realizację przyjętych planów sprzedaży, • zapewnienie prawidłowej obsługi klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR LIMITED. Oczekujemy: • wykształcenia na poziomie min. średnim, • min. 2-letniego doświadczenia w branży odzieżowej, • min. półrocznego doświadczenia na stanowisku kierownika sklepu, • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych, • umiejętności zarządzania oraz motywowania personelu. Oferujemy Tobie: • umowę o pracę na zastępstwo, • atrakcyjne wynagrodzenie, • elastyczne godziny pracy, • indywidualną ścieżkę rozwoju, • pracę dla znanej marki, • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport, • szkolenia menadżerskie. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny). Prosimy w temacie e-maila wpisać: Rzgów, Ptak Outlet,
Opis firmy:Ponad 3100 sklepów w 1100 miejscowości oraz 16 centrów dystrybucyjnych. To właśnie Biedronka – lider branży retail, który od 26 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.Opis stanowiska: W skrócie: Umowa o pracę bez okresu próbnego. Benefity dla Ciebie i dla rodziny, m.in.: dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, wyjazdy wakacyjne dla dzieci pracowników i wiele innych. Praca 3-zmianowa: poranna, popołudniowa, nocna oraz w weekendy. U nas zarobisz od 4400 do 4700 zł brutto z nagrodą za obecność i premią operacyjną. O pracy: Lubisz kontakt z ludźmi i dynamikę pracy w handlu? Dołącz do zespołu Biedronki na stanowisko Sprzedawca-Kasjer w jednym z naszych 3400 sklepów. Pracuj w stabilnej firmie u największego pracodawcy w Polsce i rozwijaj się z nami! Jakich osób szukamy: Otwartych na kontakt z klientami; Gotowych do pracy na 3 zmiany (poranna, popołudniowa, nocna) i weekendy; Gotowych do pracy fizycznej; Zaangażowanych i nastawionych na współpracę; Ceniących pracę w zespole. Co zapewniamy: Umowa o pracę, bez okresu próbnego; Wynagrodzenie od 4400 do 4700 zł brutto z nagrodą za obecność i premią operacyjną; Podwyżki stażowe Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika; Możliwość pracy w różnych wymiarach etatu; Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, wyjazdy wakacyjne dla dzieci pracowników, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych. 90% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia. 16 dniowe wdrożenie do pracy w sklepie z dedykowanym opiekunem, w tym szkolenie z obsługi kasy fiskalnej i samoobsługowej; Dostęp do platformy e-learningowej; Za co będziesz odpowiadać? Profesjonalna obsługa klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży; Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towaru i wykładanie towaru; Przygotowanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych; Zapewnienie standardów czystości w sklepie oraz w jego obrębie. Opis profilu: Możliwości awansu: SPRZEDAWCA KASJER -> EKSPERT DS. PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH -> STARSZY SPRZEDAWCA KASJER -> ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU -> KIEROWNIK SKLEPU -> KIEROWNIK SKLEPU SZKOLENIOWO- WDROŻENIOWEGO 90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne. Dowiedz się więcej o naszej firmie i wejdź na stronę internetową www.pracawbiedronce.pl
Działamy na rynku od ponad 10 lat – jesteśmy stabilną firmą z tradycjami oraz polskim kapitałem. Stawiamy na partnerskie relacje w codziennej pracy, co czyni nas przyjaznym pracodawcą. W Delfinie każdy czuje się tak dobrze, jak ryba w wodzie;) Przyjdź do nas! I wznieś się na fali! Aktualnie szukamy KIEROWNIKA SERWISU MIĘSNEGO Miejsce pracy: Nowa Wieś Twoje obowiązki: • obsługa klientów na serwisie mięsnym • dbanie o ekspozycję towaru na serwisie mięsnym • zamawianie towaru, dbanie o odpowiedni poziom zatowarowanie i dostępność asortymentu Szukamy osób, które: • lubię pracę na serwisie mięsnym • potrafią organizować swoja pracę i podległych pracowników • są pełne pozytywnej energii • angażują się w wykonywane zadania • są zainteresowane pracą w systemie zmianowym Mile widziane osoby, które mają doświadczenie w handlu na serwisie mięsnym. Oferujemy: - pracę w zgranym i otwartym na ludzi zespole - świetny Kierownik Sklepu - przyjazną atmosferę - w nowoczesnej placówce handlowej - praca - obok domu Jeśli jesteś zainteresowany prześlij swoje CV w odpowiedzi na to ogłoszenie.