Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Kasjer / ekspedient Polska: Wszystkie miasta
Praca nie dla każdego
Praca nie dla każdego
nowe Gryfino 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTo nie jest praca dla każdego! Dlaczego? Bo nie każdy umie planować sobie dzień i dążyć do realizacji własnych celów finansowych. A my stawiamy na samodzielność. To od Ciebie zależy wysokość wynagrodzenia. Nie ma górnej granicy wynagrodzenia. Jeżeli nie masz doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej to się nie martw. Oferujemy szkolenie i przygotowanie do takiej sprzedaży. Jakie są nasze oczekiwania? - Prawo jazdy kat. B oraz dostęp do własnego auta - Chęć realizacji własnych celów finansowych Jeżeli: - wiesz ile chcesz zarabiać - jesteś samodzielny/a i umiesz planować sobie dzień - chcesz współpracować ze znaną marką telekomunikacyjną - chcesz się rozwijać ( możliwość zostania menagerem) to jest to praca dla Ciebie. Działamy w terenie a Twoje podstawowe zadania to: - ustalenie kwoty jaka ma wpłynąć na Twoje konto - sprzedaż i doradztwo w zakresie sprzedaży światłowodu oraz innych usług mobilnych Jeżeli jednak jesteś przekonany/przekonana, że współpraca z nami pozwoli Tobie rozwijać się i realizować własne cele finansowe to czekamy na Twoje CV. Pamiętaj! To Ty decydujesz ile wpłynie na Twoje konto!

Pracownik/Student do pracy w kwiaciarni w Aleksandrowie Łódzkim
Pracownik/Student do pracy w kwiaciarni w Aleksandrowie Łódzkim
590 zł
Aleksandrów Łódzki 30+ kilka dni temu

Poszukuję osobę do pracy w kwiaciarni w Aleksandrowie Łódzkim . Nasza kwiaciarnia ma ponad 50 lat i jest miejscem prowadzonym z pasją i zaangażowaniem. Praca może nie jest dla każdego , bo wymaga poczucia piękna , wrażliwości i serca do kwiatów i pamiątek , a także pracy fizycznej , ale nie jest nudna i oczywista , każdy kto się podejmie może po trosze zrealizować swoje pasje i zdolności. Może to być student lub każda osoba , która czuje takie miejsce i ma poprostu talent. Kontakt 60*****13

Pracownik zewnętrzny - Operacja
Pracownik zewnętrzny - Operacja
9900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis firmy:Dołącz do Hebe - jednej z największych sieci drogerii w Polsce, należącej do Grupy Jerónimo Martins. Tu wszystko nabiera kolorów, a paleta produktów jest tak szeroka, jak paleta możliwości.Naszym fundamentem są ludzie, stawiamy na zaufanie, szacunek i otwartą komunikację. Dzięki temu budujemy silne i zaangażowane zespoły, które poprzez wspólną pracę kształtują naszą przyszłość. Każdego dnia mamy styczność z wyjątkowymi produktami. Dla wielu z nas kosmetyki to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Stawiamy na wewnętrzny kapitał i budujemy świadomość możliwości, jakie daje firma. Dynamiczny wzrost i ekspansja Hebe to szansa na rozwój każdego z nas.Tworzymy piękniejszą rzeczywistośćOpis stanowiska: Chcesz pracować z ludźmi? Dla nas piękno to ludzie! Dołącz do zespołu Hebe na umowę zlecenie. Jesteśmy Hebe – silnie rozwijającą się firmą od 2011 r. w branży beauty. Działamy w Polsce  i w Europie– rozwijaj się z nami! Oferujemy m.in.: umowę o pracę, bez okresu próbnego,  premie za dobre wyniki, kafeterię benefitów, kartę MULTISPORT i wiele innych! Tworzymy zgrany zespół, który zawsze może na siebie liczyć. To, co nas łączy to pasja do piękna i branży, w której działamy. Za co będziesz odpowiadać? Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki Kompletowanie zamówień e-commerce Nasze wymagania i oferowane benefity Tak, jak my stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz Dobrze się czujesz w świecie kosmetyków (i chcesz go lepiej poznać) Angażujesz się w wykonywaną pracę i chcesz się rozwijać Benefity Umowa zlecenie Elastyczne godziny pracy Szeroka gama szkoleń (m.in. z kosmetologii i obsługi klienta) Praca w jednej z największych drogerii w Polsce  

HEBE| BEZ CV| Konsultant| Sprzedawca| Dereniowa
HEBE| BEZ CV| Konsultant| Sprzedawca| Dereniowa
200 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis firmy:Dołącz do Hebe - jednej z największych sieci drogerii w Polsce, należącej do Grupy Jerónimo Martins. Tu wszystko nabiera kolorów, a paleta produktów jest tak szeroka, jak paleta możliwości.Naszym fundamentem są ludzie, stawiamy na zaufanie, szacunek i otwartą komunikację. Dzięki temu budujemy silne i zaangażowane zespoły, które poprzez wspólną pracę kształtują naszą przyszłość. Każdego dnia mamy styczność z wyjątkowymi produktami. Dla wielu z nas kosmetyki to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Stawiamy na wewnętrzny kapitał i budujemy świadomość możliwości, jakie daje firma. Dynamiczny wzrost i ekspansja Hebe to szansa na rozwój każdego z nas.Tworzymy piękniejszą rzeczywistośćOpis stanowiska: Poznaj nas i Twoje przyszłe obowiązki   KONIEC Z CV! Dla nas liczysz się TY, a nie to co robiłaś/eś wcześniej! Skorzystaj z innowacyjnej rekrutacji i dołącz do nas! Dla nas piękno to Ludzie  Tak może wyglądać Twoja praca:  doradzenie klientom w doborze kosmetyków i obsługa przy kasie zajmowanie się towarem: przyjmowanie, wykładanie oraz dokładanie na półki kompletowanie paczek sklepu internetowego zdobywanie wiedzy produktowej podczas godzin pracy   Wspólnie z naszymi zespołami przygotowaliśmy interaktywną grę video, dzięki której poznasz realia naszej pracy, koleżanki i kolegów z drogerii oraz przygotowane przez nich zadania. Dzięki temu od razu uzyskasz informację zwrotną na temat swoich silnych stron w branży sprzedażowej.   Nasze wymagania i oferowane benefity   Na początek wystarczy, jeśli: lubisz pracę z ludźmi,  jesteś otwarty/a na doradzanie klientom, angażujesz się w powierzoną pracę, interesujesz się kosmetykami.   Na to możesz liczyć: umowa o pracę bez okresu próbnego, a już po 18 miesiącach umowę na stałe! Kafeteria Benefitów, gdzie samodzielnie wybierzesz interesujące Cię propozycje. Do wyboru mamy m.in. bony do znanych portali i sklepów odzieżowych, elektronicznych, restauracji i punktów rekreacyjnych. Karta Multisport PLUS (50 zł/2 miesiące), która uprawnia do wejść do siłowni, basenu lub sauny nawet kilka razy dziennie! Premia zespołowa za dobre wyniki sprzedażowe Możliwość ubezpieczenia na życie Szkolenia dopasowane do Ciebie i Twoich potrzeb – co roku możesz wybrać dla siebie szkolenie z pośród pakietu 36 tematów Możliwość szybkiego rozwoju – aż 80% osób w Hebe awansuje wewnętrznie i to już nawet po 11 miesiącach pracy     Opis profilu:.

Sprzedawca w nowym sklepie NEW YORKER - Koszalin - Power Center
Sprzedawca w nowym sklepie NEW YORKER - Koszalin - Power Center
Koszalin 30+ kilka dni temu

Wyobraź sobie lata 70-te, niewielkie portowe miasto na północy Niemiec. To właśnie tam powstał nasz pierwszy sklep. Początkowo sprzedawano w nim jedynie jeansy. A dziś?Dziś jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą odnoszącą sukcesy w branży Young Fashion. Posiadamy ponad 1150 filii w prawie 50 krajach i na tym na pewno nie poprzestaniemy. W naszym zespole liczącym przeszło 20 000 pracowników dokładamy wszelkich starań aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami. Dzięki naszej pasji, spontaniczności oraz błyskawicznym działaniom od ponad 40 lat jesteśmy integralną częścią świata mody.Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, w którym liczy się przede wszystkim praca w przyjaznej atmosferze? Świetnie!W marcu planujemy wielkie otwarcie naszej kolejnej filii w Koszalinie!Szukamy sprzedawców na 3/4 etatu oraz 1/2 etatu.Na start:• nie czekasz w kolejce kandydatów, bo to my czekamy na Ciebie• przywita Cię super ekipa, jesteśmy drużyną - to nie banał!• profesjonalne szkolenia i wsparcie teamu w 100%• wybierzesz odpowiednią dla siebie formę zatrudnieniaCoś ekstra:• atrakcyjne dodatki motywacyjne, bony okazjonalne• ścieżka rozwoju – wyjdziemy Ci naprzeciw• poznasz tajniki Visual Merchandisingu• każdego dnia światowe trendy to u nas temat nr 1Wspólne cele:• przygotowanie asortymentu oraz jego prezentacja• czystość i sprzedaż – idą ze sobą w parze• wsparcie klienta w poszukiwaniu modowych inspiracji• kropka nad „i” przy kasie, czyli sprzedaż komplementarna• elastyczność - gotowość do podjęcia pracy zmianowej (rano/popołudnie) i w weekendyPrzewidujemy wcześniejsze zatrudnienie oraz szkolenie adaptacyjne!Szczegóły poznasz na rozmowie.Wymagania? Wystarczy Twoje zaangażowanie!Ogłoszenie to tylko słowa, a my chcemy porozmawiać. Poznajmy się :)

Kierownik w nowym sklepie NEW YORKER - Koszalin - Power Center
Kierownik w nowym sklepie NEW YORKER - Koszalin - Power Center
55 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu

Wyobraź sobie lata 70-te, niewielkie portowe miasto na północy Niemiec. To właśnie tam powstał nasz pierwszy sklep. Początkowo sprzedawano w nim jedynie jeansy. A dziś?Dziś jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą odnoszącą sukcesy w branży Young Fashion. Posiadamy ponad 1150 filii w prawie 50 krajach i na tym na pewno nie poprzestaniemy. W naszym zespole liczącym przeszło 20 000 pracowników dokładamy wszelkich starań aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami. Dzięki naszej pasji, spontaniczności oraz błyskawicznym działaniom od ponad 40 lat jesteśmy integralną częścią świata mody.Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, w którym liczy się przede wszystkim praca w przyjaznej atmosferze? Świetnie!W marcu planujemy wielkie otwarcie naszej nowej filii w Koszalinie!Szukamy kierownika sklepu, który podejmie wyzwanie :)Na start:• nie czekasz w kolejce kandydatów, bo to my czekamy na Ciebie• przywita Cię super ekipa, jesteśmy drużyną - to nie banał!• profesjonalne szkolenia i wsparcie teamu w 100%• przestrzeń na Twoje pomysły i inicjatywęCoś ekstra:• atrakcyjne dodatki motywacyjne, prywatna opieka medyczna• ścieżka rozwoju – wyjdziemy Ci naprzeciw• każdego dnia światowe trendy to u nas temat nr 1• w pełni wyposażona część socjalna dla pracownikówWspólne cele:• zarządzanie filią i zespołem współpracowników oraz ich rekrutacja• analiza wskaźników finansowych oraz odpowiedzialność za obroty i wyniki inwentaryzacyjne• sporządzanie planu dnia dla pracowników, układanie grafiku, kontrola dokumentacji kadrowej• dbanie o towar przeznaczony do sprzedaży i jego prezentację• wsparcie klienta w poszukiwaniu modowych inspiracjiWażne będzie:• staż pracy w handlu i na stanowisku kierowniczym• zaangażowanie i przedsiębiorczy sposób myślenia• otwartość na kontakt z klientem• elastyczność - gotowość do podjęcia pracy zmianowej (rano/popołudnie) i w weekendy• zainteresowanie modą i identyfikacja ze stylem NEW YORKERPrzewidujemy wcześniejsze zatrudnienie oraz kilkutygodniowe szkolenie adaptacyjne!Szczegóły poznasz na rozmowie.Ogłoszenie to tylko słowa, a my chcemy porozmawiać. Poznajmy się :)

Kasjer/ obsługa Klienta/ sklep detaliczny Przasnysz
Kasjer/ obsługa Klienta/ sklep detaliczny Przasnysz
Przasnysz 30+ kilka dni temu

To tutaj na podstawie regionalnych receptur produkujemy wędliny i mięso, które podchodzi z własnego gospodarstwa i od lokalnych sprawdzonych dostawców. Smak ma dla nas znaczenie tak samo ważne jak pracownicy, którzy tworzą z nami naszą markę i dbają o produkty, którymi każdy z nas może cieszyć się każdego dnia. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Kasjer- sprzedawca w sklepie detalicznym w Przasnyszu przy ul. Leszno 4D Chętnie podejmiemy rozmowy z osobami, które : • Posiadają aktualną książeczkę sanepid lub mają możliwość jej wykonania; • Są dyspozycyjne na pełen etat, praca II zmianowa (grafik układany PN-PT między godz. 5:30-17:30 oraz SO między godz. 5:30-14:30); • Mile widziane osoby z doświadczeniem w bezpośredniej obsłudze Klienta; • Mile widziane osoby z doświadczeniem obsługi kasy fiskalnej; • Są pozytywnie nastawione do nauki w nowym miejscu pracy ; • Chcą się związać z firmą na dłuży okres współpracy; Chętnie pracujemy zespołowo, ale i Ty będziesz miał/a swój zakres zadań w tym: • Bezpośrednia obsługa Klienta; • Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego; • Przygotowanie asortymentu firmy do sprzedaży; • Dbanie o czystość na miejscu pracy oraz pozytywny wizerunek firmy; Praca w zespole na jasnych warunkach: • Pracujemy na stałym zatrudnieniu od początku (umowa o pracę); • Rozliczenie godzin zgodnie z kodeksem pracy; • Wynagrodzenie składa się z części stałe omawianej na rozmowie+ części zmiennej; • Praca w warunkach chłodnych (wymagana odporność na niższe temperatury); • Twój przełożony/a zawsze chętnie wprowadzi Ciebie na stanowisko pracy i zaopiekuje do momentu kiedy samodzielnie będziesz mógł/mogła wykonywać swój zakres zadań; • Oferujemy bony dla pracowników na święta; • Prywatne ubezpieczenie na życie dla osób zainteresowanych; • Masz możliwość rozwoju i pracy w dużej firmie z Polskimi tradycjami Zapraszamy do wysłania aplikacji na maila @ w tytule podając nazwę stanowiska na jakie składana jest aplikacja lub za pośrednictwem portalu ogłoszeniowego. W aplikacji prosimy o zawarcie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ZM Warmia w Biskupcu w celu prowadzenia rekrutacji. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – rekrutacja pracowników ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH: Mardi Sp. z o. o., ul. Olsztyńska 1, 11 -300 Biskupiec, tel.: (89) 715 02 50, email: warmia[at]zmwarmia.pl (dalej: Spółka) CEL PRZETWARZANIA DANYCH: Rozpatrzenie złożonej oferty i ewentualne skontaktowanie się z Kandydatem w celu przeprowadzenia dalszej procedury rekrutacyjnej. DANE, KTÓRE PRZETWARZAMY I PODSTAWY PRAWNE: Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie podanych przez Kandydata: adresu do korespondencji, adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy. Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO*. Podanie niewymaganych przez Spółkę danych m.in. wizerunku, ukończonej szkoły, wykształcenia uzupełniającego, dodatkowych uprawnień, zainteresowań, informacji o stanie zdrowia, stanu cywilnego będzie traktowane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 RODO. Podanie tych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie wykluczy Kandydata z prowadzonej rekrutacji. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH: 1) Dane osobowe zawarte w dokumentach rekrutacyjnych będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji. Po wyłonieniu kandydata na stanowisko pracy, oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. 2) Dokumenty osoby, która zostanie pracownikiem zostaną włączane do akt osobowych i będą przetwarzane zgodnie z odrębnymi przepisami prawa. INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH: Dane osobowe Kandydatów mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz Spółki, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania. PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA: Wyrażoną zgodę będzie można wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej wysłanej na adres siedziby Spółki lub na adres e-mail: warmia[at]zmwarmia.pl Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Poza tym Kandydat posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania, a także przenoszenia danych przetwarzanych w systemach informatycznych na podstawie udzielonej zgody. W celu skorzystania z powyższych uprawnień należy się z nami skontaktować. Kandydat ma także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa: uodo.gov.pl/pl/p/skargi KONTAKT W SPRAWIE DANYCH OSOBOWYCH W przypadku pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych kontakt jest możliwy jest pod adresem e-mail: warmia{at}zmwarmia.pllub na wskazany wyżej adres Spółki. *Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Sprzedawca- kasjer Pieniężno (umowa o pracę)
Sprzedawca- kasjer Pieniężno (umowa o pracę)
Pieniężno 30+ kilka dni temu

To tutaj na podstawie regionalnych receptur produkujemy wędliny i mięso, które podchodzi z własnego gospodarstwa i od lokalnych sprawdzonych dostawców. Smak ma dla nas znaczenie tak samo ważne jak pracownicy, którzy tworzą z nami naszą markę i dbają o produkty, którymi każdy z nas może cieszyć się każdego dnia. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Sprzedawca- Kasjer w sklepie detalicznym w Pieniężnie ul. 1 go maja 1B Chętnie podejmiemy rozmowy z osobami, które : • Posiadają aktualną książeczkę sanepid lub mają możliwość jej wykonania; • Są dyspozycyjne na pełen etat w systemie pracy II zmianowej (grafik układany PN-SO między godz. 7:00-17:00) • Posiadają doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta oraz obsłudze kasy fiskalnej- mile widziane • Są pozytywnie nastawione do nauki w nowym miejscu pracy ; • Chcą się związać z firmą na dłuży okres współpracy; Chętnie pracujemy zespołowo, ale i Ty będziesz miał/a swój zakres zadań w tym: • Bezpośrednia obsługa Klienta; • Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego; • Przygotowanie asortymentu firmy do sprzedaży; • Dbanie o czystość na miejscu pracy oraz pozytywny wizerunek firmy; Praca w zespole na jasnych warunkach: • Pracujemy na stałym zatrudnieniu od początku (umowa o pracę); • Rozliczenie godzin zgodnie z kodeksem pracy; • Wynagrodzenie składa się z części stałe omawianej na rozmowie+ części zmiennej; • Praca w warunkach chłodnych (wymagana odporność na niższe temperatury); • Twój przełożony/a zawsze chętnie wprowadzi Ciebie na stanowisko pracy i zaopiekuje do momentu kiedy samodzielnie będziesz mógł/mogła wykonywać swój zakres zadań; • Oferujemy bony dla pracowników na święta; • Prywatne ubezpieczenie na życie dla osób zainteresowanych; • Masz możliwość rozwoju i pracy w dużej firmie z Polskimi tradycjami Zapraszamy do wysłania aplikacji na maila @ w tytule podając nazwę stanowiska na jakie składana jest aplikacja lub za pośrednictwem portalu ogłoszeniowego. W aplikacji prosimy o zawarcie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ZM Warmia w Biskupcu w celu prowadzenia rekrutacji. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – rekrutacja pracowników ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH: Mardi Sp. z o. o., ul. Olsztyńska 1, 11 -300 Biskupiec, tel.: (89) 715 02 50, email: warmia[at]zmwarmia.pl (dalej: Spółka) CEL PRZETWARZANIA DANYCH: Rozpatrzenie złożonej oferty i ewentualne skontaktowanie się z Kandydatem w celu przeprowadzenia dalszej procedury rekrutacyjnej. DANE, KTÓRE PRZETWARZAMY I PODSTAWY PRAWNE: Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie podanych przez Kandydata: adresu do korespondencji, adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy. Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO*. Podanie niewymaganych przez Spółkę danych m.in. wizerunku, ukończonej szkoły, wykształcenia uzupełniającego, dodatkowych uprawnień, zainteresowań, informacji o stanie zdrowia, stanu cywilnego będzie traktowane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 RODO. Podanie tych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie wykluczy Kandydata z prowadzonej rekrutacji. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH: 1) Dane osobowe zawarte w dokumentach rekrutacyjnych będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji. Po wyłonieniu kandydata na stanowisko pracy, oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. 2) Dokumenty osoby, która zostanie pracownikiem zostaną włączane do akt osobowych i będą przetwarzane zgodnie z odrębnymi przepisami prawa. INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH: Dane osobowe Kandydatów mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz Spółki, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania. PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA: Wyrażoną zgodę będzie można wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej wysłanej na adres siedziby Spółki lub na adres e-mail: warmia[at]zmwarmia.pl Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Poza tym Kandydat posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania, a także przenoszenia danych przetwarzanych w systemach informatycznych na podstawie udzielonej zgody. W celu skorzystania z powyższych uprawnień należy się z nami skontaktować. Kandydat ma także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa: uodo.gov.pl/pl/p/skargi KONTAKT W SPRAWIE DANYCH OSOBOWYCH W przypadku pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych kontakt jest możliwy jest pod adresem e-mail: warmia{at}zmwarmia.pllub na wskazany wyżej adres Spółki. *Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

POLOmarket w Pabianicach zatrudni zastępcę kierownika
POLOmarket w Pabianicach zatrudni zastępcę kierownika
Pabianice 30+ kilka dni temu

POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Zaczynaliśmy w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś POLOmarket to ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski. Jesteśmy ulubionym miejscem zakupów milionów Polaków. Miesięcznie odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Podstawą sukcesów naszej firmy są pracownicy. Umiejętności każdego z nich, połączone z duchem pracy zespołowej, motywacją i poczuciem odpowiedzialności decydują o rozwoju przedsiębiorstwa. Obecnie jesteśmy pracodawcą dającym zatrudnienie ponad 5 800 osobom. Poszukujemy kandydatów do naszego supermarketu na stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Zadania: • organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu, • zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy, • budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów, • zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, • dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru, • praca na sali sprzedaży. Wymagania: • wykształcenia minimum średniego, • doświadczenia w branży spożywczej, • zdolności przewodzenia grupie ludzi, • dyspozycyjności, • dobrej znajomości pakietu Office. Oferujemy: • najlepszym pracownikom, zapewniamy możliwość awansu na stanowisku Kierownika Sklepu • stabilną pracę, • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • premie, • jasno określone wymagania. DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU I ZAŁĄCZ SWOJE CV ! ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO KONTAKTU WYŁĄCZNIE Z WYBRANYMI KANDYDATAMI Wysłanie CV jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Frapo Dystrybucję Sp. z o.o. Klauzula dla kandydatów do pracy na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą) Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO”): ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Frapo-Dystrybucja Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Hurtowej 2, 62-510 Konin, NIP: 6650003213, REGON 310 - pokaż numer telefonu - (dalej jako: Frapo-Dystrybucja) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: @ CELE, PODSTAWY PRAWNE ORAZ CZAS PRZETWARZANIA DANYCH Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach: a) Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego wraz z wyborem oferty na podstawie: • art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze) w zakresie danych ujętych w art. 221 § 1 i § 2 Kodeksu pracy, do momentu zakończenia rekrutacji, • art. 6 ust. 1 lit. a RODO (przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody) w zakresie przekazania pozostałych danych w ofercie przez kandydata do pracy, do czasu wycofania zgody jednakże nie dłużej niż do zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym czasie Frapo-Dystrybucja usunie dane nawet mimo braku wycfania zgody. • art. 9 ust. 2 lit. a RODO (przetwarzanie odbywa się na podstawie wyraźnie wyrażonej zgody w oddzielnym oświadczeniu) w zakresie przekazania danych osobowych należących do szczególnych kategorii danych (w tym np. danych o stanie zdrowia) określonych w art. 9 ust. 1 RODO, do czasu wycofania zgody jednakże nie dłużej niż do zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym czasie Frapo-Dystrybucja usunie dane nawet mimo braku wycofania zgody. b) Przeprowadzenia przyszłych rekrutacji na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody), do czasu wycofania zgody, jednakże nie dłużej niż 12 miesięcy od momentu udzielenia zgody. Po tym czasie spółka Frapo-Dystrybcuja usunie Państwa dane nawet mimo braku wycofania zgody. KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii: a) podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej działające na zlecenie administratora, b) podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora, c) podmioty wspierające administratora w rekrutacji (np. agencje rekrutacyjne), d) spółka Frapo-Economy Sp. z o. o. Sp. k.a., prowadząca współprowadząca sieć supermarketów pn. POLOmarket w przypadku jeżeli będzie możliwe zaproponowanie pracy w placówce handlowej należącej do tej spółki. PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do: 1) żądania dostępu do swoich danych osobowych, 2) żądania sprostowania swoich danych osobowych, 3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, 4) przenoszenia danych osobowych do innego administratora (danych, które przetwarzane są na podstawie zgody) 5) wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać osobiście w siedzibie Spółki, listownie lub elektronicznie na adres: @ PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/). INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA W zakresie przetwarzania danych w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze obowiązek podania danych jest wymogiem ustawowym. Podanie przez Państwa pozostałych danych na gruncie udzielonej zgody jest dobrowolne, a odmowa jej udzielenia nie będzie rodziła negatywnych konsekwencji w stosunku do kandydata.