Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Manager ds. Marketingu i Sprzedaży
Manager ds. Marketingu i Sprzedaży
100 zł
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego zespołu jako Manager ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie działającej w branży delivery. Nasz punkt operacyjny znajduje się we Wrocławiu.Zakres obowiązków:Opracowanie i wdrażanie skutecznej strategii marketingowej i sprzedażowych, uwzględniającej cele firmy i jej Partnerów BiznesowychMonitorowanie trendów branżowych i analiza konkurencji w celu dostosowania strategii do zmieniających się warunków rynkowychPrzygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji ATL, BTL, zarządzanie kampaniami marketingowymi wspierającymi sprzedażObsługa narzędzi ecommerce tj. Brand 24, SentiOne, Google Analytics oraz Ad WordsKreowanie polityki contentowej oraz social mediaPozyskiwanie leadówAnaliza efektywności kampanii i proponowanie optymalizacji strategiiMonitoring i praca nad KPI.Wymagania:Minimum 4-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży oraz zarządzaniu zespołemDoświadczenie w budowaniu oraz prowadzeniu różnorodnych projektów marketingowych i pracy na budżecieBardzo dobra znajomość mechanizmów z obszaru digital marketingu oraz trendów rynkowych, a także narzędzi marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem Ad Words, AnalyticsDoświadczenie w budowaniu landing page, SEO, optymalizowaniu kampanii i pozyskiwaniu leadówŚwietna organizacja pracy własnej i zespołu, priorytetyzacja zadańWysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie tj. umiejętność delegowania zadań, koordynacji projektów, motywowania i kontroli wykonanej pracyInnowacyjne myślenie i zdolność do generowania pomysłów na rozwój działalności sprzedażowej i biznesowejZnajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.Co oferujemy:Pracę w międzynarodowym zespoleMożliwości rozwoju zawodowegoWspółpraca w oparciu o umowę B2B (lub UoP)Imprezy integracyjnePartnerską współpracę, która jest dla nas największą wartościąBądź częścią zespołu, który ciągle podąża za najnowszymi trendami branżowymiElastyczność czasu pracy.Firma działa w różnych częściach Polski, ale nie zatrzymujemy się!Zaaplikuj! Wyślij swoje CV :)

Manager ds. marketingu i sprzedaży
Manager ds. marketingu i sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jeżeli jesteś urodzonym strategiem/strateżką i lubisz działać kreatywnie, stawiać sobie cele i osiągać je, napisz do nas! Obecnie do swojego zespołu poszukujemy osoby, która chętnie zaangażuje się w rozwój Hotelu oraz Centrum Medycznego (mieszczącego się w hotelu) w Ostródzie pod kątem marketingowym! (Gotowość do pracy na miejscu z możliwością zakwaterowania). Manager ds. marketingu i sprzedaży poszukiwany ! POZNAJ NASZE WYMAGANIA: • Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Zarządzanie, Marketing i pokrewne), • Doświadczenie w dziale marketingu i/lub sprzedaży, • Doświadczenie w tworzeniu i realizacji krótko oraz długoterminowych strategii marketingowych, • Zorientowanie w aktualnych trendach i branżowych nowościach, • Głowa pełna pomysłów • Swobodna komunikacja z Klientami, • Zdolności copywriterskie – język polski nie ma przed Tobą tajemnic, • Nie obawiasz się nowych wyzwań i ciągle chcesz się rozwijać, • Mile widziana dobra znajomość narzędzi reklamowych mediów społecznościowych. CO CIĘ CZEKA? • Udział w planowaniu i kontrola budżetu marketingowego (planowanie wydatków i rozliczanie kosztów), • Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji, • Tworzenie i realizacja krótko oraz długoterminowych strategii marketingowych, • Przygotowywanie grafik oraz treści na m.in. stronę internetową, Social Media, • Współpraca z klientami, • Analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych działań. CO OFERUJEMY: • Pracę przy ciekawych projektach, • Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji, • Umowę o pracę • Możliwość zakwaterowania, • Przyjazne otoczenie pracy i zgraną załogę. Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania swojego CV na adres @

Manager ds. marketingu i sprzedaży
Manager ds. marketingu i sprzedaży
Wągrowiec 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika dla naszego klienta - firmy Willisch - specjalizującej się w produkcji lodów metodą rzemieślniczą. Przedsiębiorstwo powstało blisko 40 lat temu jako lokalna lodziarnia - obecnie tworzy sieć kilkudziesięciu lokali pod wspólną marką, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Firma szczególny nacisk kładzie na jakość produktów: opierając ich wytwarzanie o autorskie receptury i używając wyłącznie naturalnych składników. Przedsiębiorstwo znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu, jest również pionierem w zakresie wprowadzania na rynek nowatorskich usług i rozwiązań - np. sprzedaży lodów online z wysyłką do klienta. Obecnie do swojego Zespołu poszukuje osoby z doświadczeniem, która z zaangażowaniem podejmie się zarządzania działaniami marketingowymi i wsparcia procesu sprzedaży. Jeśli: • znasz się na marketingu, śledzisz najnowsze trendy w tym obszarze, chętnie sięgasz po nowoczesne metody i narzędzia wspierające, • masz świetne zdolności organizacyjne i lubisz optymalizować swoje działania, • jesteś osobą stabilną i można na Ciebie liczyć, • chętnie wychodzisz z inicjatywą, delegujesz zadania i wspierasz współpracowników, • jesteś nastawiony na rezultat i skuteczność, • osiąganie sukcesów wspólnie z firmą daje Ci satysfakcję i radość to Twoje miejsce pracy jest właśnie u nas! Co będzie należało do Twoich obowiązków: • współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy - wypracowanie i wdrażanie modelu marketingu lokali własnych z przełożeniem na marketing lokali franczyzowych, • tworzenie planów działań i projektowanie kampanii marketingowych, • realizacja budżetu marketingowego, • planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii ukierunkowanych na wzrost sprzedaży, • przygotowywanie planów działań promocyjnych wspierających realizację celów sprzedażowych oraz wizerunkowych, • ustalenie i egzekucja celów marketingowych (KPI), • analiza wyników prowadzonych działań i stopnia osiągania zakładanych celów, • analiza rynku, trendów i konkurencji, • pozyskiwanie potencjalnych nowych franczyzobiorców, • współpraca z kierownikami innych działów oraz franczyzobiorcami. Czego będziemy od Ciebie wymagać: • minimum 3-letniego doświadczenia popartego wynikami prowadzonych kampanii lub wdrażanych strategii marketingowych zorientowanych na konsumenta - mile widziane będzie doświadczenie w działaniu na rzecz branży gastronomicznej lub spożywczej, • wiedzy na temat procesów marketingowych - mile widziane będzie wykształcenie kierunkowe, • znajomości trendów, nowoczesnych metod i narzędzi marketingowych, • samodzielności i wychodzenia z inicjatywą, • wysokich zdolności analitycznych, • wysokich zdolności interpersonalnych. Co chcemy Ci zaoferować: • stabilną współpracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B - wg preferencji pracownika, • pracę w wymiarze 1/1 etatu od poniedziałku do piątku, • partnerskie podejście w zakresie rozwoju i budowy kompetencji - wspólnie ustalany plan szkoleń, fundowanie kursów dobranych przez kandydata i ustalonych z firmą, w razie potrzeby coaching, dostęp do biblioteki firmowej i szkoleń wewnętrznych itd., • duże zaufanie i pole do samodzielnego działania, • atrakcyjne wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia i indywidualne potrzeby oraz transparentny plan możliwych podwyżek, • służbowy telefon i komputer, dostęp do auta służbowego, • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • świetną, rodzinną atmosferę i współpracę z otwartymi ludźmi. Jak przebiegać będzie proces rekrutacji: • I etap – prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Willisch Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Wągrowcu przy ul. Skockiej 22 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).” • II etap – badania stylów zachowań MaxieDISC i wywiady telefoniczne z rekruterami • III etap – spotkania online z przedstawicielami firmy Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Manager ds. sprzedaży i marketingu
Manager ds. sprzedaży i marketingu
Opole 30+ kilka dni temu

Spółka Merch Logistic wchodząca w skład GRUPY STEP specjalizująca się w sprzedaży internetowej odzieży streetwearowej m.in. na takich stronach jak preorder.pl, patriotic.pl w ramach rozwoju swojej działalności poszukuje osoby na stanowisku: Manager ds. sprzedaży i marketingu Miejsce pracy: Opole / Warszawa (możliwość pracy w formie hybrydowej) TWOJE ZADANIA: - nadzorowanie i optymalizacja procesów sprzedażowych i e-commerce - rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych - analiza rynku i konkurencji, identyfikacja grupy docelowej, komunikacji z klientami i procesów sprzedażowych - monitorowanie analityki internetowej (dane dotyczące ruchu na stronie, zachowań i preferencji użytkowników, wdrażanie efektywniejszych rozwiązań) - poszukiwanie szans biznesowych oraz nowego asortymentu - opracowywanie strategii SEO i SEM - tworzenie strategii sprzedażowej, ustalanie polityki wyprzedażowej - nadzorowanie działań prowadzonych w mediach społecznościowych - nadzorowanie budżetu - rozwijanie zespołu m.in. przyjmowanie i szkolenie nowych pracowników - współpraca z zespołem i innymi działami w firmie OCZEKUJEMY: - min. 2 letniego doświadczenia w obszarze e-commerce, marketingu i sprzedaży - praktycznej wiedzy w obszarach: e-commerce, marketing, ekonomia, sprzedaż i zarządzanie biznesem - szybkości reagowania na zmiany, zarówno w trendach, zachowaniach klientów, jak i na zmiany technologiczne - doskonałej znajomość mediów społecznościowych, zagadnień związanych z SEO i SEM, różnych narzędzi wykorzystywanych w marketingu internetowym - kreatywności i samodzielności w działaniu - zorientowania na realizację wyznaczonych celów - zaangażowania, odpowiedzialność i decyzyjności - umiejętności pracy pod presją czasu - orientacji na klienta i umiejętność budowania relacji - wysokich umiejętności interpersonalnych: komunikacji i współpracy w zespole - wysokich umiejętności planowania i organizowania oraz analizy danych - znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym OFERUJEMY: - atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i kompetencji oraz efektów pracy (UoP lub B2B) - możliwości pracy w systemie hybrydowym (Opole / Warszawa) - możliwości rozwoju zawodowego w branży muzyczno-odzieżowej - ciekawą, pełną wyzwań pracę - pracę w zgranym, otwartym i młodym zespole - dofinansowanie do Karty Multisport - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego WARTA. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania Wymagane dokumenty: CV List motywacyjny Informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez J&P Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że współadministratorem danych jest J&P Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.