Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Praca Online. Network Marketing
Praca Online. Network Marketing
350 zł
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Zapewnij sobie finansową niezależność i rozwój osobisty!Praca w Zespole Network Marketing - Twoja droga do sukcesu! *Co oferujemy:- Możliwość pracy dorywczej, dodatkowej lub na pełen etat.- Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojego harmonogramu.- Brak szefa, brak narzuconych godzin - Ty decydujesz, kiedy i ile pracujesz.- Nieograniczone szanse rozwoju osobistego i awansu.- Bez limitów do wypracowania - Twoje cele, Twoje nagrody!*Czym się zajmujemy:Działamy w dynamicznej branży Network Marketing, gdzie Twoje wysiłki przekładają się na realne korzyści finansowe. Nie musisz być ekspertem, z nami zdobędziesz niezbędne umiejętności i doświadczenie. *Dlaczego warto do nas dołączyć:Oferujemy nie tylko pracę, ale także wspieramy Cię w osiąganiu Twoich celów. Nasza społeczność to miejsce, gdzie rozwijasz swoje umiejętności, zdobywasz nowe doświadczenia i budujesz swoją ścieżkę kariery.*Jak do nas dołączyć:Jeśli jesteś gotów(a) na nowe wyzwania, napisz do mnie! Czekam na osoby pełne energii i zapału do działania!Rozpocznij swoją drogę do sukcesu już teraz!

Network Marketing
Network Marketing
29 dni plecy

Opis oferty pracyPrzedstawiam ofertę pracy w szczególności dla mam lub kobiet, które z jakiegoś powodu nie mogą lub nie chcą iść pracować na etacie. * Ok 12h/tyg * elastyczny czas pracy * początkowe zarobki do 5000zł * praca w 100% zdalna * rozliczenia z US * projekt zarobkowo rozwojowy * żadne konta, czy ankiety. Od osób zainteresowanych wymaga się: * dostępu do Internetu, * chęci i zaangażowania, * chęci do nauki, * otwartej głowy, * pozytywnego nastawienia:). Zapraszam do kontaktu!

Praca zdalna, sprzedaż, network, marketing
Praca zdalna, sprzedaż, network, marketing
Kraków 11 dni plecy

Praca zdalnaevergreenlife.plZmień swoje życie,nie musisz pracować na etacie.Pracuj ile chcesz kiedy chcesz,zarabiaj ile chcesz.Network marketing daje możliwości zarabiania pieniędzy o jakich nie śniłeś.Mile widziane osoby które wierzą w swoje możliwości, potrafią realizować swoje życiowe cele,ambitne ,otwarte na zdobycie nowej wiedzy.Jesteśmy włoską firma ma rynku od 11 latProwadzimy działalność network marketingową w siedmiu krajach.Od 2024 roku rozbudowujemy działalność w Polsce

Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego zdalnie
Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego zdalnie
Krynica-Zdrój 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Wykształcenie wyższe marketing, public relations, ekonomia lub zarządzanie • Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w mowie i w piśmie • Znajomość środowiska Windows i pakietu Microsoft Office • Biegła obsługa komputera • Znajomość narzędzi z zakresu marketingu i reklamy • Bardzo dobra organizacja pracy • Komunikatywność, duże umiejętności interpersonalne • Wysoki poziom kreatywności i zdolności organizacyjnych • Umiejętność opracowywania treści marketingowo-reklamowych • Mile widziana znajomość programów graficznych • Mile widziana znajomość działalności szkoleniowej • Zdolności organizacyjne • Umiejętności komunikacyjne • Rozumienie potrzeb klienta • Mile widziana znajomość działalności szkoleniowej • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Osoba na tym stanowisku będzie wspierała Kierownika Instytutu Szkoleniowego oraz zespół Trenerów w zakresie: • Tworzenia i redagowania treści marketingowych, takich jak artykuły, posty, materiały promocyjne (katalogi, broszury, ulotki, banery itp.) • Organizacji eventów, szkoleń, targów, konferencji • Współpracy z mediami i formami zewnętrznymi w kontekście promocji firmy • Redagowania treści i prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych • Współpracy z działami marketingu i sprzedaży w celu opracowania skutecznych strategii marketingowych • Kreatywnego myślenia i proponowania nowych koncepcji marketingowych • Monitorowania i aktualizacji strony internetowej i innych kanałów komunikacji marketingowej (w tym również portalu szkoleniowego Training Services Portal) • Analizy rynku szkoleń technicznych, trendów i konkurencji Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy na okres próbny 3 m-ce, następnie na 1 rok i kolejną na czas nieokreślony • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin pracy • Atrakcyjne wynagrodzenie • Szanse rozwoju • Możliwość awansu zawodowego • Liczne benefity • Opiekę ze strony BPO NETWORK (dostęp do psychologa, prawnika, kadr itd.) APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Business Developer Manager - Native German
Business Developer Manager - Native German
Kraków 30+ kilka dni temu

SALESmanago is the only no-code, AI-driven CDXP (all in One Customer Data Platform & Customer Experience Platform) used by 2000+ midmarket and large Enterprises in 50 countries including Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret, and many other global brands. Financial Times ranks SALESmanago as the fastest-growing marketing automation platform in Europe. The company is based in Kraków, Poland, and employs 300 highly experienced consultants, data scientists, and engineers. The workplace is very international (17 nationalities), young and very open and dynamic. A workplace: Kraków Monthly rate: from 6 000 PLN to 10 000 PLN net (base) + commission on sales (average 5 000 PLN net top performers over 20 000 PLN monthly depending on the results). Responsibilities: - Researching, identifying, and creating new sales opportunities, - Expanding partnership (resellers) network on the German market - Understanding the needs of our prospects, and effectively communicating SALESmanago’s value proposition, Requirements: - Native Proficiency in German, English fluency required as well - Experience in sales may be an advantage but is not necessary - Proactive and eager to learn. - Self-confidence, motivation, commitment - Outstanding communication, organizational, and time management skills We offer: - Opportunity to make a career in an international company and a unique position in your CV, that will strengthen your professional profile forever - Work in a dynamic, fast-growing environment, where you will develop and achieve the highest level of effectiveness - Possibility of cooperation with the biggest companies on the market - Specially prepared training cycle, which will instantly equip you with the knowledge necessary to perform your work effectively - Active development of your international experience with customers - Work in a young, strong, open-minded team - Access to our own company's elegant restaurant, where employees receive a free warm meal every day, free breakfasts, in addition to a free Happy Hour on Fridays with free, delicious craft beer without limit, unlimited coffee, drinks, and fruit all day long. - Everyday challenges that will let you learn more and develop new skills - Salary: base salary + very attractive bonuses - Flexible working hours Please include the following clause in your CV: "I agree to the processing of personal data provided in this document for realizing the recruitment process by Benhauer Sp. z o. o. pursuant to the Personal Data Protection Act of 10 May 2018 (Journal of Laws 2018, item 1000) and in agreement with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation)." The above consent to the processing of personal data is voluntary, however, it is necessary to consider the application in the recruitment process.

Filtr