Obsługa mediów społecznościowych i strony www
Opis oferty pracyPoradnia Psychologiczna w Łodzi poszukuje Freelancera do obsługi portali społecznościowych firmy i strony WWW. Zakres zadań: · kreowanie wizerunku Poradni w sieci · moderowanie i prowadzenie fanpage’a Przychodni na portalu społecznościowym – Facebook, Instagram, Linkedin, tworzenie postów, relacji, rolek, kampanii płatnych · zarządzanie wizytówką GMB · moderowanie i zarządzanie treścią strony internetowej Przychodni i jej bieżąca aktualizacja · pozycjonowanie strony Internetowej · przygotowywanie projektów materiałów wspierających promocję (broszury, foldery, ulotki) oraz promocję w Internecie Forma współpracy do ustalenia : umowa zlecenie/umowa o pracę/ rozliczenie na postawie faktury
Stowarzyszenie ETAP z siedzibą w Poznaniu, poszukuje pracownika na stanowisko Specjalisty/-ki ds. zwiększania widoczności Ekonomii Społecznej w projekcie nr RPWP.07.01.02-30-0185/18 pn. „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w subregionie pilskim II” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 – Włączenie społeczne, Działania 7.1 – Aktywna Integracja, Poddziałania 7.1.2 – Aktywna integracja – projekty konkursowe, udzielanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres obowiązków: • bieżąca obsługa strony internetowej Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES) i FB; • udzielanie informacji na temat oferty OWES oraz edukowanie o ekonomii społecznej; • współpraca z podmiotami ekonomii społecznej w zakresie ich potrzeb promocyjnych, w tym: tworzenie prostych materiałów informacyjno-promocyjnych, dystrybucja oferty PES oraz promocja ich produktów i usług w regionie; • współorganizowanie wizyt studyjnych, targów ekonomii społecznej, inicjatyw lokalnych, spotkań sieciujących, eventów lokalnych; • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami; • prace administracyjno-biurowe w zakresie obsługi sekretarskiej biura projektu. Wymagania: • wykształcenie- min. licencjat; • umiejętność obsługi mediów społecznościowych i stron www; • komunikatywność; • nastawienie na rozwój; • umiejętność pracy w zespole; • bardzo dobra organizacja czasu pracy i elastyczność w działaniu; • dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office). Wymagania dodatkowe: • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z promocją/marketingiem; • znajomość prostych programów graficznych; • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z projektami unijnymi; • mile widziana znajomość obszaru ekonomii społecznej; • mile widziane referencje. Oferujemy: • umowę o pracę w wymiarze: 1etat; • pracę biurową w siedzibie organizacji z możliwością wyjazdów służbowych; • wdrożenie do pełnionych obowiązków przez specjalistów/ki z doświadczeniem w realizacji w/w zadań; • możliwość współtworzenia strategii marketingowej i komunikacyjnej organizacji pozarządowej; • możliwość realizacji atrakcyjnej i rozwojowej ścieżki zawodowej, a także podnoszenia kwalifikacji i umiejętności. Wymagane dokumenty: • CV; Aplikacje prosimy przesyłać do 15 czerwca 2022 roku w formie elektronicznej na adres: @ w tytule wiadomości wpisując: „rekrutacja–specjalista ds. zwiększania widoczności ES”. Prosimy o dołączenie do CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
Powiązane wyszukiwania
- Specjalista ds. mediów społecznościowych
- Praktyki - obsługa mediów społecznościowych
- Specjalista mediów społecznościowych administrator biura
- Obsługa social mediów sklepu internetowego
- Specjalista ds. marketingu i mediów społecznościowych
- Gpf zatrudni specjalistę ds. mediów społecznościowych
- Specjalista ka ds. marketingu, mediów społecznościowych