Sortowanie:
Znaleziony: 18 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Praca - specjalista ds. marketingu i social media
Praca - specjalista ds. marketingu i social media
nowe Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma 4Grants sp. z o.o. sp. k. zatrudni Specjalistę ds. Social Media. czekiwania wobec kandydata: - Doświadczenie w komunikacji i budowaniu zaangażowania w mediach społecznościowych. -Dobra znajomość narzędzi i programów, gimp, canva, gsc, Microsoft Office. -Doświadczenie na podobnym stanowisku. - Znajomość języka angielskiego. Do obowiązków pracownika będą należeć: - Zarządzanie strona internetowymi wraz z ich domenami. - Pozycjonowanie stron SEO. - Tworzenie oraz publikacja postów na mediach społecznościowych. - Stałe odświeżanie postów reklamowych na stronach i grupach. - Budowanie sieci linków do naszej strony internetowej. - Pozytywne kreowanie wizerunku naszej firmy, za pomocą reklam w social mediach . Oferujemy: - Praca w miłym zespole. - Umowa o pracę – 4500 brutto + premia. - Praca od pon. do pt w godzinach 8:00 – 16:00 w siedzibie firmy. - Kartę multisport. Prosimy o składanie swoich CV na adres mailowy: @ Odpowiemy na każde CV

Specjalista ds. contentu i social media
Specjalista ds. contentu i social media
30+ kilka dni temu

Nasza firma poszukuje do pracy osoby na stanowisko specjalista ds. contentu i social media, w dziale marketingu Co będzie należało do Twoich obowiązków: - Tworzenie artykułów pod SEO - prowadzenie profilów na social media (Facebook, Instagram, Tok Tok) - współpraca ze specjalistą SEO - tworzenie kreacji graficznych oraz video Co oferujemy: - praca w dynamicznie rozwijającej się firmie - praca przyjaznej atmosferze - możliwość rozwoju Wymagania: - znajomość zasad tworzenia treści pod SEO - Znajomość narzędzi SENUTO i AHREFS - Umiejetność obsługi programu Canva lub pakietu Adobe będzie dodatkowym atutem - Kreatywność - Lekkie pióro

Młodszy Specjalista ds Marketingu
Młodszy Specjalista ds Marketingu
350 zł
Łomianki 30+ kilka dni temu

Młodszy specjalista ds. marketingu.Realizuje zadania administracyjno-biurowe i marketingowe.Praca stacjonarna w biurze marketingowym - Łomianki, ul Brukowa 36Główne obowiązki:kontaktowanie się z agencjami reklamowymi i kontrahentaminadzór nad produkcją i wysyłką materiałów promocyjnychpisanie tekstów promocyjnychadministrowanie magazynem promocyjnymkontrolowanie obiegu korespondencjiprzygotowywanie raportów, zestawień, ofert i analizwspółpraca z działem sprzedażynadzorowanie komunikacji i przepływu informacji w całym dzialeWymogi:·        dyspozycyjność i obowiązkowość·        dobra organizacja pracy·        zdolność innowacyjnego myślenia i kreatywność·        wykształcenie w kierunku PR, marketing, social media lub co najmniej 2 letni staż na podobnym stanowisku·        znajomość social mediów i programów do tworzenia stron Internetowych·        biegła znajomość pakiet office i obsługi komputera·        biegła znajomość języka angielskiego  (w mowie i piśmie)·        prawo jazdy kategorii B·        praca stacjonarna w Łomiankach Szukasz interesującej pracy opartej na tworzeniu innowacyjnych przekazów promocyjnych. Jesteś ambitną osobą i chcesz rozwijać się w marketingu farmaceutycznym w kierunku stanowiska kierownika produktu.     To ogłoszenie jest kierowane do Ciebie.

Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)
Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)
30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży urządzeń i systemów HVACR, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu Lokalizacja: Warszawa Ursynów Będziesz odpowiedzialny/a przede wszystkim za: -Opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC -Planowanie i realizowanie działań w social mediach -Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji -Przygotowywanie grafik oraz treści na m.in. strony firmowe, profile firmy, Social Media. -Rozwój i aktualizacja serwisów internetowych firmy -Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów -Kontrolowanie budżetów mediowych oraz analizowanie wskaźników prowadzonych akcji marketingowych -Tworzenie oraz wysyłanie newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych -Wsparcie przy zamawianiu gadżetów reklamowych, organizowaniu eventów oraz targów Wyślij nam swoje CV, jeśli: -Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu -Posiadasz praktyczną znajomość technik i narzędzi marketingowych (kampanie Google Ads/ Facebook Ads) -Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych oraz kampanii w social mediach -Na co dzień korzystasz z programów graficznych (Canva, Adobe) -Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym -Mile widziane wykształcenie wyższe (z zakresu marketingu oraz dziedzin pokrewnych) -Jesteś osobą kreatywną, która chętnie wychodzi z własną inicjatywą Dlaczego warto aplikować? -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku firmy -Możliwość kreowania oraz wdrażania własnych inicjatyw oraz pomysłów -Praca w stabilniej i stale rozwijającej się organizacji -Możliwość rozwoju w strukturach organizacji -Możliwość pracy w trybie hybrydowym -Dostęp do firmowych benefitów na preferencyjnych warunkach: karta MultiSport oraz prywatna opieka medyczna

Praca w domu / OD ZARAZ / 2000 - 10000
Praca w domu / OD ZARAZ / 2000 - 10000
Konin 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Marketingu/Social Media/Reklamy/Usługi UWAGA: -Nie ma rozmów przez telefon -Nie ma spotkań na kamerze -Nie działamy w marketingu MLM -Nie ma spotkań z ludźmi Wymagania: -Ukończone 18 lat, -Komputer lub telefon z dostępem do internetu -Podstawowe umiejętności obsługi komputera -Zamieszkanie na terenie Polski i Polskie obywatelstwo -Motywacja do pracy Co zapewniamy? -Wypłata 2 razy w miesiącu na konto bankowe -Praca zdalna bez wychodzenia z domu -Elastyczny grafik -Dostęp do narzędzi pracy -Przygotowane szkolenie online, pełne zapoznanie -Brak doświadczenia to żaden problem uczę od początku do końca Zakres obowiązków w pracy: -Odpisywanie możliwym klientom -Promocja produktów zleconych przez firmy z zewnątrz -Korzystne zarobki -Obsługa Klienta -Współpraca z firmą która istnieje już 17 lat. -Praca całkowicie zdalna bez obowiązku rozmów na kamerce lub telefonicznych -Brak jakichkolwiek inwestycji i wkładu własnego -Początkowe zarobki w granicach 2000zł miesięcznie zależnie od ilości wypracowanych godzin, około 2h dziennie. -Wypłata jaką można osiągnąć zależy tylko i wyłącznie od Twoich chęci, po paru miesiącach jest to nawet 4000 - 10000 PLN na miesiąc -Praca dodatkowa Napisz do mnie w wiadomości prywatnej na fb a ja przedstawię Ci ofertę i szczegóły dotyczące pracy https://www.facebook.com/marcel.woszczynski/

Digital Marketing Specialist z j. czeskim
Digital Marketing Specialist z j. czeskim
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna / headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. Mamy dla Ciebie pracę z j. czeskim w Gdańsku! Aktualnie dla naszego partnera prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta z j. czeskim w branży Social Media Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim - branża Social Media (M/K) Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie Jak będzie wyglądać Twój dzień pracy? - codziennie będziesz kontaktować się z nowymi i istniejącymi klientami, którymi są agencje reklamowe lub indywidualni, czy biznesowi reklamodawcy, poprzez czat, telefon i e-mail, - będziesz identyfikować potrzeby reklamowe klienta i proponować lepsze rozwiązania w postaci sprzedaży dodatkowych opcji reklamy, - jednym z obowiązków będzie również zarządzanie portfelem klienta z odpowiedzialnością za rosnące przychody, - będziesz udzielać wsparcia przed- i posprzedażowego wszystkich produktów, - otrzymasz odpowiednie narzędzia, aby sprawnie komunikować się z reklamodawcami. Wymagania: - znajomość j. czeskiego na poziomie min. C1, - znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, - wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne, - mile widziane doświadczenie w sprzedaży, Social Media, marketingu. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowie o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, - premie i bonusy miesięczne, - ubezpieczenie grupowe, - możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta, - możliwość rozwoju w organizacji - rozpoczyna się nowy projekt. Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko - praca z j. czeskim Gdańsk - Digital Marketing Specialist z j. czeskim." Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: "Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c." Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHybrid AdTech Sp. z o.o. - jesteśmy globalnym dostawcą rozwiązań AdTech specjalizującym się w efektywnych i innowacyjnych kampaniach reklamowych. Posiadamy biura w m.in Nowym Jorku, Berlinie, Warszawie, Singapurze, Kijowie, Dżakarcie i Bombaju. Od 10 lat oferujemy narzędzia z obszaru digital marketingu wykorzystujące algorytmy AI, picture recognition i machine learning. Dzięki zespołowi doświadczonych programistów i autorskiej technologii, zapewniamy reklamodawcom i agencjom narzędzia i usługi programatyczne. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu/ Marketing Specialist Osoba ta będzie pomagała w planowaniu a potem koordynowała działania związane z promowaniem produktów i usług firmy skierowanych do klientów biznesowych. Miejsce pracy: Warszawa Centrum / Możliwość pracy w modelu hybrydowym Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem Prowadzeniem profili firmy w SM Projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B w kanałach on-line i social media Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją Analiza rynku Organizacja eventów Poszukujemy osób z: Doświadczeniem 2+, w promocji rozwiązań z obszaru marketingu, szczególnie marketingu online Doświadczeniem i kreatywnością w tworzeniu kontentu Doświadczeniem i umiejętnością pozyskiwania leadów B2B Umiejętnością analitycznego myślenia Biegłą znajomością j. polskiego i min. B2 j. angielskiego Doświadczeniem w analizie rynku i dostosowaniu działań do oczekiwanych efektów oraz specyfiki biznesowej potencjalnych Klientów Oferujemy: Jeżeli jeszcze nie miałeś z tym kontaktu to nauczysz się co to jest: Ad Tech / Programmatic / Ad Networks / DSP /SSP / Big Data / Data Science / Machine Learning Możliwość pracy z największymi reklamodawcami, markami Współpraca przy projektach AI Możliwość pracy hybrydowej Przyjazny zespół, który jest zawsze gotowy do pomocy Możliwość nauki nowych narzędzi Praca w międzynarodowym środowisku (klienci oraz współpracownicy) Opieka medyczna Wybór formy umowy

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne

Specjalista ds. Marketingu z j. Angielskim
Specjalista ds. Marketingu z j. Angielskim
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySchwander Polska zatrudni osobę na stanowisko Specjalista ds. marketingu z językiem angielskim Opis stanowiska: · redagowanie i tłumaczenie tekstów związanych z bieżącą działalnością podmiotu · tłumaczenie tekstów na stronę www i na media społecznościowe firmy · budowanie pozytywnego wizerunku firmy za pomocą publicznych narzędzi komunikacji tj. strona internetowa, social media (FB, Linkedin), · komunikacja z klientem i monitoring mediów · tłumaczenie tekstów technicznych i ogólnych z j. angielskiego na j. polski i odwrotnie · opracowywanie tłumaczonego tekstu pod względem stylistycznym, językowym i formalnym · tłumaczenia ustne konwersacji np. podczas spotkań, szkoleń, konferencji, prezentacji Wymagania: · biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. C1 · wykształcenie wyższe (preferowany kierunek; filologia angielska) · znajomość narzędzi i pakietu Office (Excel, Power Point, World), · doskonałe umiejętności komunikacyjne, przygotowywanie informacji oraz redagowanie tekstów, zarówno w języku polskim i angielskim · swoboda wyrażania myśli w słowie pisanym · komunikatywność i umiejętność pracy w zespole · dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu · dyspozycyjność Oferujemy: · atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie · stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę · praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 · pracę w młodym, dynamicznym zespole · możliwości rozwoju zawodowego · karta MultiSport Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail @ Więcej informacji pod numerem telefonu: 601 - pokaż numer telefonu -

specjalista ds. marketingu i social media
specjalista ds. marketingu i social media
30+ kilka dni temu

Nasz ośrodek specjalizuje się w rehabilitacji osób niepełnosprawnych, w szczególności dzieci i młodzieży. W Leśnym Zakątku opieramy się na wartościach, które reprezentują nasi pracownicy. Nasza praca to pasja, misja i powołanie. Jeśli więc jesteś człowiekiem z empatią, otwartym na niepełnosprawność i chcesz mieć wpływ na wyjątkowość i rozwój Leśnego Zakątka, zaaplikuj na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i Social Media JAKIEJ OSOBY SZUKAMY? - ambitnej, energicznej, kontaktowej i zmotywowanej w dążeniu do wyznaczonych celów - pomysłowej, doświadczonej w prowadzeniu kampanii w Social Mediach (Facebook, Instagram) - posiadającej umiejętność obsługi programu graficznego (Canva lub inny) - znającej i śledzącej nowe trendy marketingowe oraz SM - z wysoką kulturą osobistą, otwartą na niepełnosprawność - dobrze zorganizowanej, kreatywnej, otwartej na nowe inicjatywy OBOWIĄZKI - tworzenie i realizacja strategii marketingowej - planowanie i koordynowanie zaplanowanych kampanii zgodnie z wyznaczonym budżetem - przygotowywanie prostych filmów promocyjnych na SM (Reels) - regularne zamieszczanie treści na SM (posty, Stories) - tworzenie tekstów, zdjęć, grafik do komunikacji marketingowej - aktualizacja i bieżące działania na stronie internetowej (znajomość WordPress) - organizowanie eventów (kilka w roku) - współtworzenie wszelkich produktów promocyjnych takich jak np. broszury, ulotki, materiały informacyjne (najlepiej w Canvie) - aktywne pozyskiwanie i współpraca z partnerami medycznymi – szpitalami, ośrodkami medycznymi, przychodniami rehabilitacyjnymi, placówkami edukacji specjalnej - tworzenie ofert i pozyskiwanie nowych klientów (grupy zorganizowane, biura podróży itp.) CO OFERUJEMY? - dużą swobodę w działaniu, możliwość rozwoju i wsparcie zakątkowego teamu - pracę w zespole ludzi z powołaniem i misją czynienia dobra - pracę w magicznym, leśnym otoczeniu, nad jeziorem - umowę o pracę - elastyczne godziny pracy - dodatkowe wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników - dofinansowanie obiadów w naszej przepysznej stołówce - grupowe ubezpieczenie i opiekę medyczna www.lesnyzakatek.pl Aby zaaplikować, prosimy o wysłanie CV oraz dołączenie kilku zdań, dlaczego praca w Leśnym Zakątku jest właśnie dla Ciebie.

Specjalista ds. e-marketingu i social media (z orzeczeniem)
Specjalista ds. e-marketingu i social media (z orzeczeniem)
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-marketingu i social media (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Kraków, praca zdalna W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę, • szkolenia podwyższające kwalifikacje, • premie powiązane z wynikami pracy, • stabilność zatrudnienia, • elastyczne godziny pracy, • prywatną opiekę medyczną, • dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy), • wsparcie doświadczonych specjalistów. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • wykonywaniu prac przy komputerze, tj.: - wysyłaniu e-maili, - tworzeniu bazy w Excelu, - pomocy przy organizacji różnych wydarzeń, - zamieszczaniu ogłoszeń na portalach internetowych i w innych mediach społecznościowych, - przygotowywaniu treści na strony www oraz bloga etc. • monitorowaniu obiektów, obszarów i urządzeń powierzonych do ochrony. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • potrafisz na bardzo dobrym poziomie obsługiwać komputer, zwłaszcza pakiet MS Office, • możesz pochwalić się biegłą znajomością mediów społecznościowych. MILE WIDZIANE: • dobra znajomość języka angielskiego, • dokładność, skrupulatność, oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy, • osoby dynamiczne, kreatywne i samodzielne. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem /rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Specjalista ds. e-marketingu i social media Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copy
Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copy
30+ kilka dni temu

Marka Kelton to znany w całej Europie producent sprzętu i wyposażenia dla siłowni i klubów fitness. Dostarczamy sprzęt zarówno dla siłowni domowych (linia Home & Heavy) oraz w pełni profesjonalny (linia Pro) sprzęt dla największych i najpopularniejszych klubów fitness oraz siłowni na terenie całego świata. Świadczymy także usługi projektowania siłowni oraz ich kompletnego doposażania. Nasz sprzęt produkowany jest w Polsce w naszym zakładzie w Dąbrówce. W związku z dynamicznym rozwojem naszej marki poszukujemy : Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copywriting) Poszukujemy specjalisty do wsparcia naszego działu marketingu Zakres obowiązków: Obsługa popularnych portali aukcyjnych – allegro, amazon, eBay Obsługa i aktualizacja oferty w ramach naszego e-commerce Obsługa portali społecznościowych – m.in.. Facebook, Instagram, Redagowanie tekstów – postów do w-w kanałów, a także do opisów nowych produktów Poszukiwanie i wdrażanie nowych kanałów komunikacji oraz rozwiązań usprawniających procesy sprzedażowe Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Aktywny udział w przygotowywaniu materiałów marketingowych Bieżąca analiza działań konkurencji Wymagania: Znajomość podstaw funkcjonowania systemów e-commerce Dobra znajomość obsługi i mechanizmów funkcjonowania ww. portali i kanałów social media Umiejętności obróbki graficznej, kreatywność i zmysł plastyczny Umiejętność tzw. „lekkiego pióra” – przydatna podczas redagowania Otwartość komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej Dobra znajomość obsługi komputera – praca w środowisku Windows, dobra znajomość pakietu Office (lub wersji alternatywnych) Inicjatywa w działaniu i samodzielność Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie Mile widziana – Znajomość języka angielskiego Mile widziana – znajomość zagadnień fitness Mile widziane – umiejętności analityczne Mile widziane – znajomość podstaw HTML i CSS Oferujemy Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Aktywny udział w kreowaniu kampanii i wizerunku marki – możliwość realizowania własnych pomysłów Szkolenie w zakresie stosowanych przez nas rozwiązań Indywidualne stanowisko pracy wyposażone w niezbędny sprzęt Możliwość przyuczenia zawodu i rozwoju kompetencji - Wsparcie techniczne i merytoryczne specjalistów Praca w miłej i ciekawej atmosferze Mile widziane portfolio - prosimy o przesłanie razem z formularzem, bądź umieszczenie URL w CV. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Praca na stanowisku - Specjalista ds. marketingu
Praca na stanowisku - Specjalista ds. marketingu
30+ kilka dni temu

Firma Adamus od ponad 40 lat dostarcza do fabryk farmaceutycznych na całym świecie niezwykle precyzyjne, wykonane z hartowanej stali, stemple i matryce formujące tabletki. By zaspokoić potrzeby naszych klientów realizujemy kolejne rozwojowe inwestycje, co pozwala nam tworzyć nowe, atrakcyjne miejsca pracy. Do naszego zespołu szukamy pracowników, którzy chętnie pracują w zespole, są uczciwi, zaangażowani w pracę i są nastawieni na rozwiązywanie problemów. Wymagania te stawiamy wszystkim osobom zatrudnionym w naszej firmie, bez względu na stanowisko, jakie zajmują. Praca na stanowisku - Specjalista ds. marketingu Twój zakres obowiązków: • copywritng (pisanie tekstów na stronę www, kanały social media, przygotowanie komunikatów wewnętrznych), • administracja strony firmowej, • zarządzanie profilami w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube), • tworzenie treści reklamowych, • promowanie nowych produktów / usług, • koordynacja pracy podwykonawców (drukarnie, graficy, domy mediowe ), • współorganizacja szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń on-line, • prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji, • mierzenie efektywności działań marketingowych, • opracowywanie dokumentacji, tworzenie raportów i prezentacji, • wysyłka materiałów reklamowych i monitorowanie stanu materiałów promocyjno-reklamowych. Nasze wymagania: • minimum rok doświadczenia pracy w dziale marketingu, • doskonała organizacja pracy, • zdolność analitycznego myślenia, • dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne, • kreatywność i wyobraźnia przestrzenna oraz „lekkie pióro", • wielozadaniowość, • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację - warunek konieczny. Oferujemy: • bardzo dobre warunki pracy i płacy, premiujące jakość i efektywność, • pracę na cały etat w dynamicznie rozwijającej się firmie z 40-letnią tradycją, • możliwość rozwoju zawodowego z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wiedzy i doświadczenia, • programy pracownicze z nagrodami (Program Poleceń Pracowniczych, Program premiowy za szkolenia nowych pracowników, itp.), • dofinansowanie do zakwaterowania dla osób spoza Szczecina przez okres 12 miesięcy, • co tydzień słodki czwartek, • owocowy tydzień (świeże owoce dostarczamy każdego dnia), • możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego i prywatnej opieki medycznej. W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

specjalista ds. administracji i marketingu (staż)
specjalista ds. administracji i marketingu (staż)
Lublin 6 dni plecy

Opis oferty pracySzkoła na Kołach to firma specjalizująca się w organizacji szkoleń językowych, biznesowych i korepetycji z przedmiotów szkolnych. Usługi realizujemy w formie stacjonarnej, mobilnej oraz on-line. W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby do odbycia stażu na stanowisku specjalista ds. administracji i marketingu. Zakres obowiązków: · Obsługa urządzeń biurowych. · Działania marketingowo-promocyjne. · Opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych służących zwiększeniu efektywności sprzedaży. · Prowadzenie kont społecznościowych firmy. · Pomoc w organizacji pracy biura. · Pomoc w realizowaniu bieżących zadań zleconych. Wymagania: · Student I lub II roku studiów ZAOCZNYCH magisterskich (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, marketing, PR, reklama/psychologia reklamy, social media) lub osoba posiadająca status osoby bezrobotnej lub możliwość zarejestrowania w Urzędzie Pracy. · Bardzo dobra organizacja pracy. · Wiedza z zakresu digital marketingu i social mediów (Facebook, Instagram). · Dobra znajomość obsługi komputera (w tym programów graficznych). · Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. · Mile widziane prawo jazdy kat. B. Oferujemy: · Umowa na organizację stażu. · Możliwość dalszej współpracy po odbytym stażu. · Samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań. · Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. · Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego pod okiem wykwalifikowanej kadry. Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dołączenie do swoich aplikacji wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z „Obowiązkiem informacyjnym” znajdującym się poniżej. Obowiązek informacyjny Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska z siedzibą w Lublinie (20-492) przy ul. Słomkowskiego 11/10, NIP: 946-240-55-81, REGON: 061 - pokaż numer telefonu - . Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych; Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa; Dane osobowe będą przechowywane do roku po zakończeniu procesu rekrutacyjnego; Ma Pan/Pani prawo do: 1. dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, 2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, 3. przenoszenia danych, 4. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, 5. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak niewyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji; Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora rozpatrywane. Zgoda „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska w celu realizacji aktualnego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
10 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. marketingu - Przemyśl Zakres obowiązków: • Kompleksową realizacją zadań z zakresu marketingu i PR • Ścisłą współpracą z działem handlowym w zakresie wsparcia sprzedaży, opracowaniem materiałów marketingowych, promocyjnych, multimedialnych, itp. • Projektowaniem kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów • Zarządzaniem i aktualizacją treści na stronach www i w mediach społecznościowych, w tym redagowanie i monitorowanie treści w sieci pod kątem SEO, dbałością o spójność wizerunku • Analizowaniem trendów rynkowych i działań konkurencji oraz rekomendowaniem właściwych działań mających na celu optymalizację działań marketingowych Wymagania: • Minimum 3-latniego doświadczenia oraz praktycznej znajomości zagadnień z zakresu marketingu, PR, social media • Znajomości narzędzi Google Analytics • Umiejętności redagowania treści, notatek prasowych, komunikatów PR, itp. • Kreatywności, pomysłowości, nieszablonowego sposobu myślenia • Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych i terminowości w wykonywaniu zadań • Wysokich umiejętności analitycznych i dbałości o szczegóły Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (możliwa umowa B2B) • dużą samodzielność w działaniu oraz rozwojowe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy i indywidualne podejście do planowania kariery Mile widziane: • orzeczenie o niepełnosprawności Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(at)obpon. pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(at)obpon. pl

Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. marketingu - Przemyśl Zakres obowiązków: • Kompleksową realizacją zadań z zakresu marketingu i PR • Ścisłą współpracą z działem handlowym w zakresie wsparcia sprzedaży, opracowaniem materiałów marketingowych, promocyjnych, multimedialnych, itp. • Projektowaniem kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów • Zarządzaniem i aktualizacją treści na stronach www i w mediach społecznościowych, w tym redagowanie i monitorowanie treści w sieci pod kątem SEO, dbałością o spójność wizerunku • Analizowaniem trendów rynkowych i działań konkurencji oraz rekomendowaniem właściwych działań mających na celu optymalizację działań marketingowych Wymagania: • Minimum 3-latniego doświadczenia oraz praktycznej znajomości zagadnień z zakresu marketingu, PR, social media • Znajomości narzędzi Google Analytics • Umiejętności redagowania treści, notatek prasowych, komunikatów PR, itp. • Kreatywności, pomysłowości, nieszablonowego sposobu myślenia • Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych i terminowości w wykonywaniu zadań • Wysokich umiejętności analitycznych i dbałości o szczegóły Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (możliwa umowa B2B) • dużą samodzielność w działaniu oraz rozwojowe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy i indywidualne podejście do planowania kariery Mile widziane: • orzeczenie o niepełnosprawności Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(at)obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(at)obpopn.pl

Specjalista ds. content marketingu / Copywriter - Przemyśl
Specjalista ds. content marketingu / Copywriter - Przemyśl
4 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. content marketingu / Copywriter - Przemyśl Zakres obowiązków: • tworzenie i redagowanie treści związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnością, aby było jeszcze bardziej ekspercko • tworzenie materiałów w oparciu o gotowe treści przygotowane przez naszych ekspertów • aktualizacja i tworzenie treści na strony internetowe i do social media pod kątem SEO/SEM • współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych, informacyjnych, prasowych i marketingowych • publikowanie i promowanie napisanych treści w mediach społecznościowych • praca koncepcyjna nad kampaniami reklamowym we współpracy z kreatywnym Zespołem marketingowym Wymagania: • znajomość zasad edytorskich oraz przekonania, że kropka i przecinek są warte więcej niż 1000 słów • umiejętność wyszukiwania nowych informacji i zacięcie redaktorskie • kreatywność i lekkie pióro, które jest tożsame z tworzeniem nieszablonowych treści • głowa pełna pomysłów, zapał i nieustającą chęć tworzenia czegoś nowego • terminowość, praca zespołowa i bardzo dobra organizacja pracy własnej • znajomość tematyki zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz doświadczenie w pracy z serwisami informacyjnymi będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę w pełnym wymiarze • przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych pomysłów • Zespół z wieloletnim doświadczeniem, który dzieli się swoją wiedzą i wspiera wzajemnie w szukaniu nowoczesnych rozwiązań • praca wśród ludzi, którzy mają wysokie poczucie estetyki, otwarte i kreatywne głowy • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum miasta Mile widziane: • orzeczenie o niepełnosprawności Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon pl