Sortowanie:
Znaleziony: 21 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Pracownik marketingu
Pracownik marketingu
nowe Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInteresujesz się nowinkami ze świata Komputerów i Informatyki? Posiadasz doświadczenie w tworzeniu kampanii Google AdWords lub prowadzeniu konta firmowego w SM? Masz głowę pełną pomysłów i chcesz wykorzystać je w świecie technologii? To ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do nas jako Pracownik działu marketingu. Co będzie należało do Twoich zadań? - poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży, - planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach, - obsługa strony internetowej i kont w mediach społecznościowych, - opracowywanie materiałów promocyjnych, - budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Czego oczekujemy? - lekkiego pióra oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny, interpunkcji i ortografii, - kreatywności i inicjatywy w działaniu, - doskonałych zdolności komunikacyjnych, interpersonalnych i organizacyjnych, - postawy skupionej na rozwoju i realizacji celów. Mile widziane: - doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords, - wiedza oraz doświadczenie z zakresu Marketing Automation, UX, - doświadczenie w rozwijaniu kont w SM, - portfolio lub przykłady dotychczasowych realizacji. Co oferujemy? - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - pracę w zgranym zespole, - świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru, - pakiet Multisport, - ubezpieczenie grupowe, - dostęp do baz wiedzy czołowych producentów.

Pracownik Biura Marketingu / Pracownik Biurowy
Pracownik Biura Marketingu / Pracownik Biurowy
19 dni plecy

Opis oferty pracyFirma szkoleniowo – edukacyjna zatrudni pracownika na stanowisko Pracownik Biura Marketingu / Pracownik Biurowy Kogo szukamy? Firma szkoleniowo – edukacyjna zatrudni pracownika na stanowisko Pracownik Biura Marketingu / Pracownik Biurowy. Wymagamy: - umiejętność płynnego poruszania się w Internecie i Mediach Społecznościowych, - łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych kontaktów, - podstawowej znajomości fotografii cyfrowej i mobilnej, - aktywnego zainteresowania tematyką marketingu, - chęci uczenia się i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, - umiejętności kreatywnych, - odporności na pracę pod presją czasu, - dobrej organizacji pracy, - znajomości Pakietu Office i podstawowych klientów pocztowych, - dyspozycyjności 5 dni w tygodniu, przez 8 godzin dziennie, - kultury osobistej w miejscu pracy, - prawa jazdy kat. B, - znajomość programów Canva, Adobe Crative Cloud będzie dodatkowym atutem, - pozytywnej energii… :-) Zadania: - wsparcie przy realizacji założeń i planów reklamowych Biura Marketingu, - organizacja eventów, - przygotowywanie i opracowywanie projektów pomniejszych materiałów reklamowych, - proponowanie nowych rozwiązań z zakresu reklamy, - współpraca ze wszystkimi biurami Firmy, - wsparcie w pracy zespołu rekrutacyjnego, sekretariatu, - inne działania wspierające pracę Działu Marketingu. Oferujemy: - pracę w ścisłym centrum Bydgoszczy (Stare Miasto), - liczne możliwości rozwoju zawodowego, - pracę w zaangażowanym i dynamicznym zespole, - wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności, - umowę o pracę po okresie próbnym. Uwaga: jeśli posiadasz wymagane umiejętności, lecz nie masz doświadczenia zawodowego, nie martw się - wyślij do nas swoje zgłoszenie, a my pomożemy Ci się wdrożyć. :-) CV prosimy o wysłanie na adres: @ lub poprzez formularz zgłoszeniowy. Prosimy o dodanie do CV odpowiedniej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik marketingu z orzeczeniem- Katowice , Giszowiec
Pracownik marketingu z orzeczeniem- Katowice , Giszowiec
30+ kilka dni temu

Probet Sp. z o.o. . Aktywnie i z sukcesem wspieramy aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych na terenie całej Polski. W związku z dalszym dynamicznym rozwojem poszukujemy osób chcących podjąć pracę w charakterze: pracownika marketingu w dziale technicznym Praca: Katowice, Plac Pod Lipami ZAKRES OBOWIĄZKÓW 1) Obsługa i tworzenie katalogu internetowego produktów firmy, 2) Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie marketingu,social media itp 3) bieżąca obsługa dystrybutorów i klientów warsztatowych(obsług baz danych) 4) tworzenie dokumentacji marketingowej zgodnie z wewnętrznym procesem firmy 5) analizy i statystyki w zakresie powierzonych obowiązków(Excel,SAP) 6) aktywacje oprogramowania i obsługa baz danych 7) opieka graficzna i organizacyjna nad produktami firmy WYMAGANIA: 1. doświadczenie w marketingu/IT lub wykształcenie wyższe kierunkowe 2. doświadczenie w branży wyposażenia warsztatowego będzie dodatkowym atutem 3. komunikatywność 4. znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widziana 5. umiejętność autoprezentacji i pracy w zespole 6. pewność siebie i umiejętność przekazywania wiedzy 7. analityczne i otwarte podejście do obowiązków 8. mile widziane doświadczenie na tym stanowisku 9. obsługa komputera - program Excel i SAP Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności OFERUJEMY: • umowę o pracę, na cały etatu • wynagrodzenie na okresie próbnym od 4 000 do 4 500 zł netto - możliwa negocjacja wynagrodzenia w zależności od doświadczenia i umiejętności • praca od pon. do pt. w godz 8.00 do 16.00 • zwrot kosztów dojazdu własnym samochodem i dofinansowanie do leków Proszę o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku. Anna tel mobile:789 - pokaż numer telefonu - INFORMACJA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r (RODO), informujemy, iż Administratorstwem Pani/Pana danych osobowych będą Spółki: 1. Probet Pro sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. Limanowskiego 9/2 tel.32/705-08-01;ProbetGroup S.A., Probet sp. z o.o., Probet Usługi sp. z o.o., Raffen sp. z o.o. z siedzibą w: Chorzowie przy ul. Limanowskiego 9/1tel. 32/705-08-01 2. Współadministratorzy powołali Inspektora Ochrony Danych . W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych proszę się z nim skontaktować : tel. 571 - pokaż numer telefonu - , adres mail. iod[ ]probet.info.pl 3. Pani/Pana dane będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z pozyskaniem kandydata na pracownika i umówieniem go na spotkanie z przedstawicielami Współadministratora lub Zleceniodawcy, z którym Współadministratorzy podpisali stosowne zlecenie( art. 6 ust.1 lit. b RODO ) 4. Współadministratorzy będą przetwarzali Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych procesach rekrutacyjnych pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę ( art.6 ust. 1 lit. a RODO ), 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 m-cy lub niezwłocznie zniszczone po otrzymaniu informacji o zatrudnieniu u Zleceniodawcy. Dobrowolnie wyrażoną zgodę można zawsze cofnąć. 6. Dane osobowe nie będą transferowane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo: a) dostępu do treści danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem jeżeli przetwarzanie danych zwykłych ( art. 6 ust. 1 lit.a RODO ) lub szczególnej kategorii ( art. 9 ust. 2 lit. a RODO ) b) wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych c) podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w procesie rekrutacji d) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. UWAGA Osoby które wysyłają swoje CV jak również te , które są zainteresowane udziałem w kolejnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby obecnej oraz przyszłych rekrutacji” .Kandydaci, którzy przesłali swoje CV bez powyższej klauzuli nie będą mogli brać udziału rekrutacji. Aplikacji, formularz CV nie zwracamy. Informujemy, iż osobiście kontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. marketingu / Pracownik biurowy
Specjalista ds. marketingu / Pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

JD ENGINEERING to zespół inżynierów wykwalifikowanych w zakresie metod komputerowych w inżynierii lądowej. Wykonujemy analizy numeryczne zagadnień dotyczących konstrukcji inżynierskich. Świadczymy usługi w zakresie dystrybucji oprogramowania firm MIDAS IT oraz IDEA StatiCa w Polsce, a także wsparcie merytoryczne i szeroki wachlarz usług konsultingowych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. marketingu / Pracownik biurowy Docelowe miejsce pracy – Kraków, ul. Bociana 6 Aktualnie w związku z pandemią COVID-19 zdecydowaliśmy, że dla dobra naszych pracowników zapewniamy im możliwość pracy zdalnej. 1. Czym będziesz się zajmować: - tworzeniem kampanii mailowych, - prowadzeniem mediów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, YouTube) - obsługą polskiej strony internetowej IDEA StatiCa, - tworzeniem materiałów reklamowych (broszury informacyjne, ulotki, wideo o premierach nowych wersji programów itp.), - pomocą przy organizacji wydarzeń takich jak: konferencje, warsztaty, webinaria, spotkania z ekspertami, - wsparciem klientów oprogramowania IDEA StatiCa w obszarze instalacji programu oraz systemu licencjonowania. 2. Co możemy Ci zaoferować: - pracę z młodym zespołem w dynamicznie rozwijającej się firmie, - elastyczne godziny pracy, praca od poniedziałku do piątku, - umowę o pracę, - możliwość pracy zdalnej (zapewniamy sprzęt firmowy do pracy zdalnej), - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia (do negocjacji na spotkaniu rekrutacyjnym). 3. Czego od Ciebie oczekujemy: - kreatywności i poczucia estetyki, - łatwości nawiązywania kontaktu z klientami, - samodzielności i doskonałej organizacji pracy własnej, - odpowiedzialności, zaangażowania oraz silnej motywacji do pracy. 4. Mile widziane: - znajomość programów typu Canva, prostych narzędzi do obróbki wideo, zdjęć. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Pracownik Działu Marketingu
Pracownik Działu Marketingu
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska pracy Firma STAMANN Poznań zajmuje się projektowaniem oraz realizacją stoisk targowych Europy. W związku z rozbudową działu poszukujemy osoby odpowiedzialnej za kontakt i utrzymanie relacji z klientem zarówno polskim, jak i zagranicznym, oraz prowadzenie projektów. Osoby zainteresowane bardzo prosimy o wysłanie CV na adres e-mail biuro małpa stamann kropka kom Prosimy także o dopisanie w cv klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji bieżącej, jak i w przyszłości, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 (Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Pracownik Działu Marketingu
Pracownik Działu Marketingu
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma AGAWA.PL Sp. z o.o. w Tomaszowie Maz. zatrudni Pracownika w Dziale Marketingu (marketing internetowy): Wymagania: - dobra znajomość języka angielskiego; - dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office; - umiejętność redagowania tekstów w tym reklamowych; - sumienność i dokładność; - mile widziane doświadczenie zawodowe; - osoba niepaląca; - prawo jazdy; Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego. Kontakt tel. 44 726-15-21.

Pracownik działu marketingu i sprzedaży (obozy językowe w kr
Pracownik działu marketingu i sprzedaży (obozy językowe w kr
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGareth’s School – to lider w Świętokrzyskim z ponad 20-letnim doświadczeniem w nauczaniu języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania w różnych grupach wiekowych. Gareth’s School zatrudni osobę do pracy jako pracownik działu marketingu i sprzedaży (z j. angielskim) – z doświadczeniem! - do siedziby głównej w Kielcach przy ul. Zagórskiej. Zakres obowiązków: • sporządzanie ofert i wycen dla klientów (również w j. angielskim) • budowanie długofalowych relacji z klientami • prezentowanie oferty handlowej • prowadzenie rozmów handlowych (również w j. angielskim) • realizowanie zadań i planów sprzedażowych zgodnie z polityką firmy • aktywne monitorowanie rynku oraz działania konkurencji. Nasze wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku wraz ze znajomością technik i narzędzi marketingowych i sprzedażowych • znajomość obszaru nowoczesnych technologii, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital marketingu oraz zagadnień związanych z content marketingiem i link buildingiem, znajomość najnowszych trendów graficznych • znajomość narzędzi, takich jak: Google Analytics, Meta Ads, Google Ads • nieszablonowe myślenie, kreatywność i wysokie umiejętności interpersonalne • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu • znojomość j. angielskiego (min. B1) • komunikatywność i umiejętność szybkiego uczenia się • kreatywność w rozwiązywaniu problemów • otwartość na zmiany i łatwości adaptacji w nowych warunkach • gotowość do częstych wyjazdów służbowych • prawo jazdy kat. B Oferujemy: • stabilne zatrudnienie • narzędzia pracy (laptop i telefon) • możliwość podnoszenia kwalifikacji i dalszego rozwoju zawodowego • elastyczne godziny pracy • komfortowe warunki pracy • przyjazną atmosferę • spotkania integracyjne. Chętnych prosimy o przesłanie CV bezpośrednio do pracodawcy: @ / @ tel. 792 - pokaż numer telefonu - lub 574 - pokaż numer telefonu - . Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Do dokumentów rekrutacyjnych prosimy o dołączenie klauzuli: \\\"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)\\\".

Kreatywny pracownik działu marketingu
Kreatywny pracownik działu marketingu
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy kreatywnej osoby która wzmocni nasz zespół. Praca w nowej firmie Melonee z wykorzystaniem popularnych narzędzi marketingowych online, współpraca z grafikami realizującymi projekty graficzne, praca przy realizacji reklamy. Firma zajmuje się administracją sklepów internetowych sprzedających produkty realizowane na zlecenie klienta i nie tylko, często na jego potrzebę realizujemy zlecenia niestandardowe które wymagają kreatywnego podejścia do sprawy. Prosimy o przesłanie zarówno CV jak i listu motywacyjnego. W liście motywacyjnym prosimy o zawarcie paragrafu mającego na celu opisanie jednego pomysłu dotyczącego drukowanego produktu roku w 2024 roku. Co wg. Pana lub Pani to będzie za produkt, jaki miałby Pan lub miałaby Pani pomysł na jego promocję? Oceniamy kreatywne podejście i pomysły. Zapraszamy do współpracy.

Pracownik biurowy z elementami marketingu
Pracownik biurowy z elementami marketingu
Siedlce 30+ kilka dni temu

Fundacja HEROS zaprasza osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności do udziału w stażu w ramach projektu " Zatrudnienie wspomagane szansą na pracę!" Poszukujemy chętnych do udziału w stażu w charakterze pracownika biurowego z elementami marketingu. Zakres Obowiązków: - obsługa bieżącej korespondencji e-mailowej, - kontakt telefoniczny przychodzący i wychodzący z klientami, wysyłanie ofert, - odpowiadanie na ogłoszenia i oferty. Praca wykonywana: 1-osobowa i w zespole – w zależności od zadań. Wymagania: - aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, - obsługa telefonu i komputera, - umiejętność formalnego wypowiadania się w formie pisemnej i werbalnej, skrupulatność. Praca w elastycznych godzinach zespół pracuje w godzinach 8-18 ZDALNIE Firma oferuje wstępne przeszkolenie. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z orzeczeniem o niepełnosprawności bądź kontakt telefoniczny pod nr. tel.; 795 - pokaż numer telefonu -

Producent reklam - pracownik do Działu Grafiki i Marketingu
Producent reklam - pracownik do Działu Grafiki i Marketingu
Rybnik 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma o ugruntowanej pozycji na rynku (www.taniekasetony.com) zajmująca się głównie produkcją i sprzedażą reklam świetlnych na obszarze całej UE poszukuje pracownika do Działu Grafiki i Marketingu. Miejsce pracy: Rybnik, ul. Żorska 283 Zadania: - Projektowanie graficzne reklam. - Obsługa serwisów aukcyjnych i platform sprzedażowych. - Obsługa \"Social Media\". - Aktywne monitorowanie rynku i konkurencji. - Bieżąca współpraca z klientem (bezpośrednia, telefoniczna, elektroniczna) - Wprowadzanie danych do systemu zarządzającego produkcją. - Bieżące prace biurowe. Wymagania: - Znajomość programu graficznego Corel Draw. - Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność. - Umiejętność pracy w zespole. - Dokładność, rzetelność, punktualność. - Wysoka kultura osobista. - Dbanie o wizerunek firmy. - Doświadczenie w branży reklamowej mile widziane. Oferujemy: - Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w ciekawej branży. - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy. - Wysoki standard warunków pracy. - Pracę w miłej atmosferze. - Współpracę z kreatywnym i kompetentnym zespołem. - Terminowo wypłacane wynagrodzenie - Możliwość realizacji własnych pomysłów i wdrażania innowacji oraz innych rozwiązań usprawniających. - Miejsce parkingowe bezpośrednio w miejscu pracy :) Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres e-mail @ lub osobiście w siedzibie firmy: Rybnik, ul. Żorska 283, tel. 32 441 86 66, 510 - pokaż numer telefonu - , 510 - pokaż numer telefonu - , pn-pt: 8:00-16:00. Prosimy o dołączenie klauzuli : Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz.926 z póź.zm.) Informujemy, że Administratorem danych jest PPHU PrintSystem z siedzibą w Rybniku przy ul. Żorska 283. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

Praca pracownik punktu obsługi klienta i marketingu Wrocław
Praca pracownik punktu obsługi klienta i marketingu Wrocław
300 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Akademia Tańca Esens we Wrocławiu poszukuje pracownika na stanowisko:Pracownik Punktu Obsługi Klienta i MarketinguMIEJSCE PRACY: Akademia Tańca Esens we Wrocławiu ul. Robotnicza 70jOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za proces obsługi klienta, projektowania graficznego oraz tworzenia koncepcji materiałów promocyjnych, a przede wszystkim:Bezpośrednią obsługę klienta w Punkcie Obsługi KlientaKoordynowanie zapisów do grup tanecznychPromocję zajęć za pośrednictwem social mediaUmawianie lekcji indywidualnychPlanowanie, organizacja i kontrola zajęć tanecznychPrzygotowywaniem kampanii promocyjnychOrganizacją eventów promocyjnychProwadzeniem administracji szkołyNasze oczekiwania:·          Dyspozycyjność pon. – pt. godz. 14:00 – 22:00·          Kreatywność, komunikatywność, postawa proaktywna·          Bardzo dobre zarządzanie czasem, punktualność oraz terminowość·          Znajomość MS Excel·          Empatia, umiejętność aktywnego słuchania, cierpliwość·          Znajomość social media·          Duża odporność na stres·          Łatwość pisania komunikacji promocyjnej oraz znajomość narzędzi promocyjnych·          Doświadczenie w organizacji eventów, pracach projektowych·          Doświadczenie w marketingu lub doświadczenie taneczne będzie dodatkowym atutemOferujemy:·          Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie·          Ciekawą ścieżkę kariery w sieci szkół tańca·          Pełną wyzwań pracę·          Pracę z młodymi ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania·          Możliwość doskonalenia umiejętności tanecznych·          Udział w zajęciach tanecznychDziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. marketingu i grafiki
Specjalista ds. marketingu i grafiki
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. marketingu i grafiki Miejsce pracy: Sulęcin Jesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu! Twój zakres obowiązków koordynowanie działań marketingowych i reklamowych w firmie kreowanie wizerunku firmy zlecanie i nadzór nad wykonywaniem prac reklamowych przez firmy zewnętrzne osobiste tworzenie reklam: tekstowych, graficznych, video organizowanie akcji promocyjnych archiwizowanie zasobów reklamowych: fotografii, filmów, tekstów, grafik Nasze wymagania podstawowa wiedza z zakresu marketingu i reklamy umiejętności z zakresu grafiki komputerowej w szczególności: tworzenie banerów reklamowych i innych graficznych materiałów reklamowych umiejętność pisania reklam tekstowych i opisów produktów (lekkie pióro) znajomość języka angielskiego w zakresie komunikatywnym kreatywność i innowacyjność komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów solidność i zdolności organizacyjne   Nasz pracownik na tym stanowisku ma zapewnione:  indywidualny plan wdrożenia  atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy  pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z ciągłym apetytem na rozwój  szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym (w tym szkolenia językowe)  przyjazne warunki pracy, otwarte towarzystwo współpracowników oraz wysoką kulturę organizacyjną  imprezy integrujące i inne wartościowe benefity (opieka medyczna, owocowe środy, konkursy pracownicze, akcje charytatywne, meetingi biegowe, klub rowerowy, klub morsa, itp.)  Link do formularza aplikacyjnego: https://maszonski.elevato.net/pl/specjalista-ds-marketingu-i-grafiki,ja,75

Agencja reklamowa - praca biurowa - marketing internetowy
Agencja reklamowa - praca biurowa - marketing internetowy
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwany pracownik do biura w agencji reklamowej online na Juniora. Praca od poniedziałku do piątku, godz. 9-17. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie. Wymagania: *komunikatywność, *utrzymywanie relacji biznesowych *umiejętności analityczne *znajomość programów Excel, PowerPoint, Praca polega na poszukiwaniu i kontaktu np.: ze stronami internetowymi, czy aplikacjami w oferowaniu współpracy. Tworzenie własnej bazy kontaktowej. Przedstawianie i tworzenie prezentacji. Na podstawie danych przedstawienie wyników dla pozyskanych wydawców internetowych. Mile widziane osoby chcący zmienić branże i spróbować sił w marketingu. Zgłoszenia prosimy wysyłać przez portal :)

Pracownik biurowy z językiem niemieckim (Poznań)
Pracownik biurowy z językiem niemieckim (Poznań)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma SEDULUS szuka kandydatów na stanowisko: Pracownik biurowy z językiem niemieckim Miejsce pracy: Poznań, Polska Opis stanowiska Miejsce pracy: POZNAŃ Doradztwo i sprzedaż Utrzymanie relacji z klientem Realizacja zamówień komunikacja z klientami i dostawcami Zapewnienie terminowości Wymagania stanowiska Ukończone szkolenie zawodowe lub równoważne kwalifikacje Doświadczenie zawodowe w dziedzinie reklamy lub marketingu Bardzo dobra znajomość MS-Office Dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego Niezawodność Uczciwość Lojalność Możliwość komunikowania Umiejętności organizacyjne Oferujemy wynagrodzenie adekwatne do wyników Programy szkoleniowe przyjazny klimat pracy Dodatek urlopowy i świąteczny Pracownicze programy emerytalne 30 dni urlopu ergonomiczne miejsce pracy

Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego zdalnie
Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego zdalnie
Krynica-Zdrój 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Wykształcenie wyższe marketing, public relations, ekonomia lub zarządzanie • Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w mowie i w piśmie • Znajomość środowiska Windows i pakietu Microsoft Office • Biegła obsługa komputera • Znajomość narzędzi z zakresu marketingu i reklamy • Bardzo dobra organizacja pracy • Komunikatywność, duże umiejętności interpersonalne • Wysoki poziom kreatywności i zdolności organizacyjnych • Umiejętność opracowywania treści marketingowo-reklamowych • Mile widziana znajomość programów graficznych • Mile widziana znajomość działalności szkoleniowej • Zdolności organizacyjne • Umiejętności komunikacyjne • Rozumienie potrzeb klienta • Mile widziana znajomość działalności szkoleniowej • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Osoba na tym stanowisku będzie wspierała Kierownika Instytutu Szkoleniowego oraz zespół Trenerów w zakresie: • Tworzenia i redagowania treści marketingowych, takich jak artykuły, posty, materiały promocyjne (katalogi, broszury, ulotki, banery itp.) • Organizacji eventów, szkoleń, targów, konferencji • Współpracy z mediami i formami zewnętrznymi w kontekście promocji firmy • Redagowania treści i prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych • Współpracy z działami marketingu i sprzedaży w celu opracowania skutecznych strategii marketingowych • Kreatywnego myślenia i proponowania nowych koncepcji marketingowych • Monitorowania i aktualizacji strony internetowej i innych kanałów komunikacji marketingowej (w tym również portalu szkoleniowego Training Services Portal) • Analizy rynku szkoleń technicznych, trendów i konkurencji Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy na okres próbny 3 m-ce, następnie na 1 rok i kolejną na czas nieokreślony • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin pracy • Atrakcyjne wynagrodzenie • Szanse rozwoju • Możliwość awansu zawodowego • Liczne benefity • Opiekę ze strony BPO NETWORK (dostęp do psychologa, prawnika, kadr itd.) APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. marketingu i grafiki
Specjalista ds. marketingu i grafiki
199 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Sulęcin Jesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu! Twój zakres obowiązków koordynowanie działań marketingowych i reklamowych w firmie kreowanie wizerunku firmy zlecanie i nadzór nad wykonywaniem prac reklamowych przez firmy zewnętrzne osobiste tworzenie reklam: tekstowych, graficznych, video organizowanie akcji promocyjnych archiwizowanie zasobów reklamowych: fotografii, filmów, tekstów, grafik Nasze wymagania podstawowa wiedza z zakresu marketingu i reklamy umiejętności z zakresu grafiki komputerowej w szczególności: tworzenie banerów reklamowych i innych graficznych materiałów reklamowych umiejętność pisania reklam tekstowych i opisów produktów (lekkie pióro) znajomość języka angielskiego w zakresie komunikatywnym kreatywność i innowacyjność komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów solidność i zdolności organizacyjne   Nasz pracownik na tym stanowisku ma zapewnione:  indywidualny plan wdrożenia  atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy  pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z ciągłym apetytem na rozwój  szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym (w tym szkolenia językowe)  przyjazne warunki pracy, otwarte towarzystwo współpracowników oraz wysoką kulturę organizacyjną  imprezy integrujące i inne wartościowe benefity (opieka medyczna, owocowe środy, konkursy pracownicze, akcje charytatywne, meetingi biegowe, klub rowerowy, klub morsa, itp.)

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStowarzyszenie MANKO - Głos Seniora to organizacja, która nie ma mankamentów, ale ma misję. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i pomagać nam w promowaniu praw i potrzeb seniorów, zapraszamy do aplikowania na stanowisko pracownika ds. marketingu. Jako pracownik ds. marketingu będziesz odpowiedzialny za:  Budowanie tożsamości i wizerunku firmy, która jest młoda duchem, ale doświadczona życiowo  Planowanie i wdrażania strategii marketingowej i oraz PR marki, która nie boi się mówić głośno o tym, co ważne dla seniorów  Działania PR w mediach i w social mediach, gdzie będziesz pokazywać, że seniorzy są aktywni, kreatywni i mają wiele do zaoferowania społeczeństwu  Tworzenie materiałów prasowych oraz reklamowych, które będą przekonywać, informować i bawić odbiorców  Kreatywne wspieranie zespołów sprzedażowych w zakresie działań promocyjnych oraz polityki wizerunkowej, bo wiemy, że marketing to nie tylko sztuka, ale też nauka  Badanie konkurencji, analiza rynku i szukanie nisz, w których możemy się wyróżnić i zaskoczyć Aby dobrze wykonywać te zadania, musisz mieć:  Zaangażowanie, komunikatywność, kreatywność, entuzjazm do podejmowania wyzwań i poczucie humoru, bo lubimy się śmiać z siebie i z innych  Odpowiedzialność, obowiązkowość oraz świetną umiejętność planowania własnej pracy, bo nie lubimy chaosu i spóźnień  Łatwość w pisaniu tekstów (tzw. lekkie pióro), bo nie chcemy zanudzać naszych czytelników i klientów  Umiejętność analitycznego myślenia, bo nie działamy na chybił-trafił, ale na podstawie danych i faktów  Pasję w realizacji projektów marketingowych, bo robimy to, co kochamy i kochamy to, co robimy  Samodzielność w pracy, bo nie chcemy cię kontrolować i ograniczać, ale dawać ci przestrzeń do rozwoju i kreatywności Stowarzyszenie oferuje ci:  Możliwość kreowania swojego stanowiska oraz organizacji pracy, bo u nas nie ma sztywnych schematów i rutyny  Dużą samodzielność w zakresie powierzonych zadań, bo u nas liczy się efekt, a nie forma  Możliwość wdrażania nowych pomysłów na działania marketingowe, bo u nas nie ma głupich pomysłów, tylko te niezrealizowane  Pracę w przyjaznej atmosferze, bo u nas panuje kultura wzajemnego szacunku i wsparcia  Uczestnictwo w rozwoju biznesowym Stowarzyszenia, bo u nas każdy ma wpływ na to, co robimy i jak robimy  Mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, bo u nas nie ma dyskryminacji, tylko integracja i akceptacja Jeśli czujesz, że ta oferta jest dla ciebie, nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV i list motywacyjny. Nie zapomnij też o załączeniu swojego portfolio z przykładami twoich dotychczasowych działań marketingowych. Czekamy na Ciebie!

Grafik komputerowy
Grafik komputerowy
Gdów 30+ kilka dni temu

Zależy Ci na stabilności finansowej? Odpowiada Ci praca w trybie jednozmianowym? Poszukujesz stałego zatrudnienia na umowę o pracę? Jesteś kreatywny/a, pełen/na entuzjazmu i posiadasz umiejętności w obszarze grafiki komputerowej?To praca idealna dla Ciebie! Poszukiwany pracownik na stanowisko: GRAFIK KOMPUTEROWY  Do Twoich obowiązków będzie należało: Przygotowywanie innowacyjnych projektów opakowań dla różnorodnych produktów zgodnie z wymaganiami Obróbka graficzna zdjęć Tworzenie treści marketingowych i grafik reklamowych dostosowanych do opakowań Skuteczna współpraca z zespołem Zapewnienie zgodności projektów z wymaganiami technicznymi i estetycznymi Czego oczekujemy? Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane w dziedzinie grafiki komputerowej, designu, sztuki). Znajomość i umiejętność obsługi programów graficznych, takich jak GIMP, Corel, Photoshop. Znajomość programów pakietu MS Office. Umiejętność efektywnej organizacji pracy i zarządzania czasem. Kreatywność, zaangażowanie i zdolność do pracy pod presją czasu. Znajomość aktualnych trendów w projektowaniu opakowań i marketingu. Mile widziane doświadczenie zawodowe w projektowaniu opakowań, grafice komputerowej lub dziedzinie pokrewnej. Oferujemy Ci:  Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie. Atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością premii. Pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole Możliwość rozwoju zawodowego, szkoleń i udziału w interesujących projektach. Niezbędne narzędzia do pracy Praca na nowoczesnych studiach fotograficznych firmy ORBITVU – Fashion Studio oraz Alphashot Xl Bardzo dobre warunki socjalne, (min. rabaty pracownicze, karta MultiSport, BiznesLiga) Dołącz do nas ! Czekamy na Ciebie !www.chomik.plW celu umożliwienia rekrutacji, w CV prosimy zawrzeć klauzulę następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. 

Specjalista ds. Pozyskiwania klienta Handlowiec
Specjalista ds. Pozyskiwania klienta Handlowiec
Katowice 30+ kilka dni temu

Agencja Marketingu i Public Relations Booster, jako jedna z nielicznych, świadczy kompleksową obsługę firm. Zapewniamy wsparcie marketingowe, reklamowe, wizerunkowe. O naszych klientach zawsze mówi się dobrze, są wszędzie, wiedzą wszystko i znają wszystkie możliwości. Nie jesteśmy korporacją, cechuje nas indywidualizm, rzetelność, kreatywność. Poszukujemy pracowników na stanowisko młodszego handlowca. Do głównych zadań przyszłych pracowników, należeć będzie aktywne pozyskiwanie klientów dla Naszej Agencji, wzorową dbałość o nasz wizerunek. Obsługujemy klientów z całej Polski, jak i zza granic naszego kraju. Poszukujemy osób kreatywnych, pracowitych i uczciwych. Działamy według ściśle określonych zasad. Nasza oferta jest bardzo obszerna, specjalizujemy się m.in. w: - Opieka abonamentowa social media i internetu: obsługa kont, profili, portali, blogów, wizytówek, - Brand marketing i PR: Budowa marki, rozwój, budowa, oraz czuwanie nad wizerunkiem i dobrym mieniem firmy, - Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań, pozwalających na pozytywny rozgłos twojej działalności, - Budowa baz danych w oparciu o potencjalną grupę odbiorców, - Strategia i plan marketingowy/reklamowy, - Audyty i kooperacje, - Walka z hejtem i uporczywymi fake negatywami, - Doradztwo z zakresu utrzymania|poprawy dobrej renomy, - Pozyskiwanie like, komentarzy, obserwujących Początkowo nasz nowy pracownik pozna pracę obu sklepów stacjonarnych włączając się w ich bieżącą pracę. Pozna systemy obsługi klienta oraz sklepu internetowego. Nauczy się dodawać i opisywać produkty w sklepie internetowym. Od kandydatów wymagamy kilku ważnych aspektów: - Obywatelstwo polskie, - Narzędzia do pracy, w postaci komputera lub smartfonu, - Aktywne pozyskiwanie klientów drogą mailową, telefoniczną, innymi kanałami, - Kreatywność i profesjonalizm w działaniach, - Umiejętność wyszukiwania docelowej grupy odbiorców i dotarcia do nich, - Uczciwość, rzetelność, sumienne i dokładne podejście do wykonywanych zadań Oferujemy wynagrodzenie w postaci systemu prowizyjnego, daje to Naszym pracownikom nieograniczone pole zarobkowe, a dla Nas jest ona bezpieczna. Na świadczone przez Nas usługi, popyt jest ogromny, wystarczy tylko zaoferować je klientowi. Sami zaczynaliśy od zera i wiemy, że początki w każdej działalności są rzeczą trudną, dlatego bardzo przyjaźnie traktujemy naszych pracowników/współpracowników, zapewniając im dobrą atmosferę. Zależy nam na długotrwałych współpracach, zapewniamy wszelkie materiały potrzebne do pracy, kawał twardej wiedzy oraz wsparcie na każdym kroku. Nasza oferta ma charakter pracy zdalnej, dlatego wszystkie bieżące czynności, realizować będziemy telefonicznie, mailowo, lub poprzez inne kanały. Ze swojej strony zapewniamy uczciwość przez cały etap współpracy.

Coraz Lepszy Sprzedawca (poziom podstawowy)
Coraz Lepszy Sprzedawca (poziom podstawowy)
Lublin 30+ kilka dni temu

Jeśli... zależy Ci, by zarabiać bardzo dobre pieniądze i dlatego chcesz spróbować swoich sił w sprzedaży, nie boisz się rozmawiać z nowymi ludźmi – nawiązywanie kontaktu jest dla Ciebie czymś naturalnym, łatwo się nie poddajesz i nie masz problemu z tym, że usłyszysz kilka razy „NIE”, zanim usłyszysz „TAK”, nie potrafisz żyć bez wyzwań i uwielbiasz to uczucie, gdy osiągasz swój cel; lubisz przekonywać innych do swojego zdania, gdy wierzysz, że Twoje rozwiązanie jest lepsze; A poza tym... jesteś empatyczny – lubisz ludzi, a pomaganie innym daje Ci kopa do działania; Twoja mocna strona to błyskotliwość – gdy zaskakuje Cię nieprzewidziane pytanie, to szybko łączysz kropki i znajdujesz właściwą odpowiedź; samodoskonalenie i rozwój są naturalną częścią Twojego życia i nie wyobrażasz sobie, żeby stać w miejscu... ...to być może jesteś osobą, której szukamy. Szukamy bowiem bardzo utalentowanych ludzi do naszego Zespołu Coraz Lepszych Sprzedawców. Wierzymy w to, że prawdziwa sprzedaż to pomaganie ludziom i troszczenie się o ich dobro, i takiej właśnie sprzedaży Cię nauczymy – sprzedaży, która da Ci satysfakcję, rozwój i... bardzo dobre pieniądze! Jeśli jednak chciałbyś się nauczyć technik wciskania klientom za wszelką cenę, mówimy to otwarcie: nie czytaj dalej tego ogłoszenia. Kilka słów o nas Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. Towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni… Paweł Królak, założyciel i prezes zarządu Grupy Coraz Lepsza Firma S.A., swoją pierwszą firmę (księgarnię internetową) założył, gdy był jeszcze na studiach. Miał wtedy zaledwie 300 zł w kieszeni, a mimo to w ciągu kilku lat doprowadził ją do poziomu lidera swojego rynku. Coraz Lepszą Firmę, wartą dzisiaj ponad 30 milionów złotych, również zbudował od zera w ciągu zaledwie kilku lat, w dodatku na rynku, na którym wszyscy mówili, że to niewykonalne. Dziś obsługujemy ponad 10 tys. klientów, zatrudniamy prawie 40 osób i rozwijamy się w tempie Doliny Krzemowej. A za 4-5 lat planujemy wejść na giełdę (rynek główny GPW). Czy zagraża nam obecny kryzys? Jesteśmy spokojni o przyszłość nie tylko dlatego, że – jak pokazują analizy z poprzednich kryzysów gospodarczych – to właśnie branża edukacyjna radzi sobie najlepiej podczas recesji i wychodzi z niej obronną ręką. Prawda jest taka, że rozwijamy się szybciej niż kiedykolwiek, bo to, czego uczymy, jest potrzebne naszym klientom jeszcze bardziej, niż było przed kryzysem. Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetna miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat [Great Place to Work](https://www.greatplacetowork.pl/certyfikowane-firmy-2/grupa-coraz-lepsza-firma-s-a), osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik 96%! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsza Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm. Uzyskaliśmy także 2 miejsce w kategorii Najlepsze Miejsce Pracy dla Milenialsów oraz specjalne wyróżnienie rzecznika standardu etyki przyznawane firmom odwołujących się w misji i wizerunku do wartości etycznych oraz budujących trwałą przewagę konkurencyjną w oparciu o transparentne zasady biznesowe, wiarygodność, i wzajemną odpowiedzialność. Więcej informacji na ten temat znajdziesz [tutaj](https://www.corazlepszafirma.pl/blog/great-place-to-work-dla-clf). Na czym polega praca Coraz Lepszego Sprzedawcy na poziomie podstawowym ? Twoją rolą będzie telefoniczny kontakt z naszymi klientami, którzy kupili już co najmniej jedno nasze szkolenie, a więc dobrze nas znają. Jak to wygląda w praktyce? Dzwonisz do konkretnych przedsiębiorców i rozmawiasz o ich potrzebach i wyzwaniach, z którymi się mierzą (nauczymy Cię krok po kroku, jak to robić). Jeśli okaże się, że rozwiązaniem dla nich mógłby być nasz najważniejszy program doradczy (Program Rozwoju CorazLepszaFirma.pl) – wtedy po prostu umawiasz klienta na rozmowę z naszym doświadczonym sprzedawcą, który będzie prowadził rozmowę sprzedażową. Co to dla Ciebie oznacza w praktyce? masz stałe wynagrodzenie – nigdy nie będziesz musiał wciskać klientowi czegoś, czego nie potrzebuje, żeby tylko dostać swoją prowizję, nie musisz sam szukać sobie klientów, do których masz zadzwonić – gotowe, ciepłe kontakty dostarcza na bieżąco nasz dział marketingu, zero dzwonienia „na zimno” – klienci, do których dzwonisz, już nas znają, pracujesz zdalnie – tak, jak Ci wygodnie, rozwijasz się wśród najlepszych handlowców, aby w przyszłości też osiągać wspaniałe wyniki (sprzedażowe i finansowe :) ). Coraz Lepszy Sprzedawca (poziom podstawowy) Oferujemy: pracę, z której będziesz autentycznie dumny, w firmie, w której będziesz chciał zostać na zawsze :) - wyjątkową atmosferę i wspaniały, zgrany zespół, w którym każdy pracownik jest ważny i doceniany, - wynagrodzenie 3.600 zł netto (na rękę) na umowie o pracę (lub 6.000+VAT na umowie B2B), - ogromne możliwości wzrostu wynagrodzenia w przyszłości – kilka poziomów rozwoju (kolejne etapy to: 8.000+VAT, 12.000+VAT, 15.000+VAT) w oparciu o konkretne i osiągalne kryteria awansu, - forma umowy: umowa o pracę lub współpraca B2B (własna działalność gospodarcza), - pracę stałą od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, żadnych nadgodzin ani pracy w weekendy, - wszystkie narzędzia potrzebne do pracy: komputer (laptop marki Apple – Macbook Air), telefon, dobrej jakości słuchawki telekomunikacyjne, - pracę w modelu „no office”, czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu i zasięg telefonu komórkowego), - ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki i Twój własny budżet na zakup książek na koszt firmy, - dla rzetelnych i lojalnych pracowników udział w firmowym planie akcjonariatu pracowniczego, czyli staniesz się współwłaścicielem firmy (dostaniesz akcje) tuż przed jej planowanym wejściem na giełdę.[/li] Wymagania: Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki: - odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia, czyli masz naturalne predyspozycje, by w przyszłości stać się świetnym sprzedawcą, - jesteś dopasowany do naszego Zespołu i „stylu bycia” Coraz Lepszej Firmy, (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz), - jesteś gotów do obecności w Lublinie przez pierwsze 2 tygodnie pracy podczas wdrożenia (koszty noclegu bierzemy na siebie, a za okres wdrożenia normalnie otrzymasz pensję). Chcesz aplikować? Jeśli już wiesz, że to Ciebie właśnie szukamy, to teraz wystarczy, że nagrasz nam na dyktafonie odpowiedzi na poniższe pytania: 1. Co zrobiłeś/aś w zakresie swojego rozwoju w ostatnim roku? Podaj konkretne przykłady. 2. Samodyscyplina to dotrzymywanie słowa danego samemu sobie. Podaj przykład sytuacji, w której postawiłeś/aś sobie jakiś cel i go zrealizowałeś/aś. 3. Dlaczego chcesz pracować w Coraz Lepszej Firmie? Nagrane odpowiedzi w formie pliku mp3 oraz aktualny życiorys (CV) w formie PDF prześlij proszę przez Wetransfer (Aplikuj (w polu wiadomości wpisz: „Sprzedawca: poziom podstawowy – Twoje Imię i Nazwisko”). Zadbaj o to, żeby Twoje nagranie nie przekraczało 10 minut. UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje (nagranie i CV). Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek na nagranie odpowiedzi na ważne dla nas pytania. Tylko takie aplikacje weźmiemy pod uwagę. To wszystko wydaje Ci się niewiarygodne? Powiedzmy to sobie jasno: w każdej rekrutacji mamy jedno największe wyzwanie ... My już wiemy, jak bardzo różnimy się w podejściu do pracowników i do samej sprzedaży w porównaniu do wszystkiego, czego doświadczyłeś dotychczas. Ale ktoś, kto zna świat sprzedaży z poprzednich firm, ma pełne prawo myśleć: „To zbyt piękne, by było prawdziwe”. Dlatego gramy w otwarte karty: jeśli masz wątpliwości lub zwyczajnie jeszcze nie wierzysz – zapytaj naszych handlowców, jak się pracuje w Coraz Lepszej Firmie. Poniżej znajdziesz kontakt do naszych sprzedawców. Jeśli chcesz się przekonać, zapytaj :) Dawid Haber 535 - pokaż numer telefonu - Marek Żmija 534 - pokaż numer telefonu - Paulina Rzepka 531 - pokaż numer telefonu - Wojciech Hinz 534 - pokaż numer telefonu -