Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Praktyki w dziale marketingu
Praktyki w dziale marketingu
nowe Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma JNS Sp. z o.o. specjalizująca się w świadczeniu wsparcia informatycznego dla firm poszukuje kandydatów na stanowisko Stażysta w dziale marketingu. OPIS STANOWISKA Do obowiązków stażysty należeć praca w zakresie promocji produktów firmy. Miejsce pracy: Łódź, ul. Wróblewskiego 18 WYMAGANIA: • Student/ka na kierunkach związanych z zarządzaniem, marketingiem (lub w trakcie studiów); • doświadczenie w budowaniu reklam Facebook; • wymagana kreatywność; • wiedza o technikach kreowania marki produktu; • mile widziana znajomość technologii internetowych (obsługa CMS); • zdolność do szybkiego poznawania nowych zagadnień; • duże zaangażowanie, samodzielność, dobra organizacja pracy; OFERUJEMY: • odbycie stażu w firmie JNS • elastyczny czas pracy; • możliwość rozwoju własnej ścieżki zawodowej; • prace w młodym, dynamicznym i kompetentnym zespole; • przewidziane zatrudnienie dla najlepszego stażysty.

Automotive Engineer (ADAS/AD)
Automotive Engineer (ADAS/AD)
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCzy jesteś gotowy na wyjątkowe wyzwanie i możliwość wprowadzenia nowej jakości w naszej firmie? Szukamy ambitnego, kreatywnego i otwartego na wyzywania Specjalisty/-tki Wsparcia Sprzedaży, którzy poprowadzą nas do osiągnięcia nowych szczytów! Jeśli nakręcają Cię duże możliwości, sprawczość oraz wolna ręka w pracy, a także nowatorski 35-godzinny tydzień pracy, to porozmawiajmy o stanowisku: Specjalista Wsparcia Sprzedaży Czym będziesz się zajmować: - Komunikacja z Klientami Agencji, - Przygotowywaniem dokumentów i ofert sprzedażowych dla Klientów Agencji, - Wprowadzaniem i analizowaniem danych do systemu sprzedażowego, - Obsługą social media i przygotowywaniem treści, - Współtworzeniem kampanii, - Wsparciem 5-osobowego zespołu sprzedażowego, - Proaktywną opieką nad Klientem na wszystkich płaszczyznach komunikacji. Czego oczekujemy: - Minimum rocznego doświadczenia, najlepiej w zakresie marketingu, komunikacji i PR, - Udokumentowanego doświadczenia w pracy w agencji lub dziale customer service, abyś mógł wprowadzić najlepsze praktyki do naszych strategii, - Znajomości i aktywnego korzystania z mediów społecznościowych, - Kreatywnego myślenia "out of the box", przynoszącego innowacyjne pomysły do naszych kampanii i działań, - Biegłej znajomości języka angielskiego, abyś mógł swobodnie komunikować się z naszymi międzynarodowymi partnerami, - Umiejętności pracy zespołowej, ponieważ wierzymy, że najlepsze wyniki osiągamy razem, - Umiejętności wyciągania wniosków, poszukiwania nowych rozwiązań i doskonałych zdolności analitycznych, aby wprowadzać optymalizacje, - Kreatywności i zrozumienia rynku mediowego, które pozwolą Ci skutecznie komunikować nasze przesłanie. Co możemy Ci zaoferować: - Stabilną pracę w spółce z rozpoznawalną w branży marką, - Uczciwe wynagrodzenie składające się z podstawy (5.000 na podstawie umowy B2B) oraz premii, - Innowacyjny model pracy: 35-godzinny tydzień pracy, - Częściowa praca zdalna – zdalne piątki, - Narzędzia pracy: laptop, telefon oraz programy niezbędne w codziennej pracy, - Kultura pracy bazująca na współpracy i rozwoju, - Widoczne efekty pracy, która nie idzie “do szuflady”, - Praca w nowoczesnym biurze na Mokotowie (okolice Metra Wilanów), - Wyzwania, które pozwolą Ci się rozwijać zawodowo i personalnie, oraz możliwość wpływu na strategię firmy, - Współpracę z kreatywnym zespołem, który wspiera innowacyjne pomysły i działa na rzecz wspólnego sukcesu, - Satysfakcję z tworzenia i realizacji kampanii, które zmieniają sposób, w jaki widzi nas świat, - Pracę w inspirującym środowisku, które stawia na innowację i współpracę, - Bieżące wsparcie zaangażowanego zarządu oraz 5 pasjonatów sprzedaży i marketingu z Twojego zespołu. Proces rekrutacyjny: - Wyślij CV i list motywacyjny przez formularz H4H lub email: @ - 20-30-minutowy wywiad z rekruterem H4H, aby odpowiedzieć na Twoje pytania oraz przygotować Profil Kandydata dla Pracodawcy. - 1-godzinne spotkanie z Zespołem Marketingowym w siedzibie firmy w Warszawie w celu weryfikacji zgodności Twoich oczekiwań oraz Pracodawcy. - Spotkanie z Zarządem w celu uzgodnienie warunków pracy. - Witamy na pokładzie! O naszym procesie rekrutacyjnym: Proces rekrutacyjny zaprojektowany przez Human4Human Recruitment jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru Kandydata najlepszego z najlepszych. Mamy nadzieję, że to właśnie Ty! To także ochrona dla Ciebie, abyś nie rozczarował się rolą, zadaniami, zespołem lub wynagrodzeniem po kilku tygodniach pracy lub kilku godzinach zaangażowania w procesie. Dlatego jesteśmy wobec Ciebie uczciwi. Prezentujemy tylko realne warunki pracy i płacy, jasne wymagania i zadania. Każdy krok tego procesu ma swoje znaczenie i pozwoli nam i Pracodawcy lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć swojego potencjalnego Pracodawcę. Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę. Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji: Dostosuj swoje CV i list motywacyjny do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy. Bądź przygotowany: poczytaj o Firmie, sektorze i zbierz informacje branżowe, aby zbudować większą pewność siebie. Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego. Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę. Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie. Obywatele spoza UE nie będą brani pod uwagę z powodu wymagań projektowych. Więcej informacji udziela: Alan, tel.: +48 535 - pokaż numer telefonu - , e-mail: @

Filtr