SPECJALISTA DS MARKETINGU B2B, B2G
nowe
Zielona Góra
30+ kilka dni temu
Miejsce pracy Zielona Góra
Zadania:
wsparcie działów sprzedaży B2B oraz B2G w procesach sprzedażowych wszystkich produktów oferowanych przez firmę na rynku polskim i zagranicznym w celu generowania leadów
Analiza rynku konferencji i targów i tworzenie planów obecności firmy w konferencjach i targach polskich i zagranicznych
Regularna analiza komunikacji głównych konkurentów
Organizacja udziału i obecności firmy i jej produktów w konferencjach i targach – odpowiedzialność za miejsce, wygląd stoiska, materiały marketingowe, komunikację
Tworzenie materiałów wsparcia marketingowego dla zespołu sprzedaży – prezentacje ofert wartości, ulotki i katalogi produktowe, produktowe filmy demo itp., które będą skutecznie wspierać sprzedaż produktów na każdym etapie procesu sprzedażowego w Polsce i zagranicą (lead generation i konwersja)
Tworzenie i wdrażanie działań wspierających lead generation takie jak mailingi, działania w mediach społecznościowych, marketing cyfrowy
Współpraca z zespołami wewnętrznymi, w szczególności z zespołem produktowym, technicznym i sprzedażowym
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Dobre rozumienie kwestii technicznych i zdolność do dokładnego poznania zasad działania oferowanych przez nas rozwiązań, pozwalających na bardzo dobre zrozumienia produktów i rozwiązań, które będą sprzedawane
- Wiedza merytoryczna i wdrożeniowa obejmująca takie zagadnienia jak:
• Analiza Centrum Decyzyjnego,
• Budowanie Buyer Person: identyfikacja zadań klientów, problemów klienta, „punktów bólu”, oczekiwanych korzyści
• Umiejętność prezentacji wartości w ofertach,
• Używanie języka korzyści i wartości dla klientów w materiałach marketingowych
- Wiedza praktyczna z obszaru budowania świadomości produktów oraz działań lead generation z wydarzeń off-line (konferencje, targi, eventy, wydarzenia, pokazy produktów itp.) oraz działań online (zarządzanie stroną www, mediami społecznościowymi, mailingami, itp.) – inbound i outbound marketing
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo wysokie zdolności organizacyjne i operacyjne
- dogłębna i nowoczesna wiedza na temat budowania marketingu produktowego w B2B oraz dobra znajomość mechanizmów lead generation w ramach procesów sprzedażowych w branży B2B i B2G
Doświadczenie
• Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze marketingu B2B (doświadczenia z sektora technologicznego i medycznego będą dodatkowym atutem)
• Duże praktyczne doświadczenie w pracy nad materiałami wsparcia sprzedaży opartymi o język korzyści i wartości dla klienta: prezentacje ofert wartości, prezentacje produktów, ulotki, katalogi produktowe i firmowe, filmy demo
• Bardzo duże praktyczne i bieżące doświadczenie we współpracy ze sprawdzonymi wykonawcami (graficy, agencje marketingu cyfrowego, filmowcy, drukarnie itp.)
• Doświadczenie w pracy marketingowej w bliskiej kooperacji z działem sprzedaży
Prosimy o wysłanie CV na adres sa***********a@g*****com Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.