Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
SPECJALISTA DS MARKETINGU B2B, B2G
SPECJALISTA DS MARKETINGU B2B, B2G
nowe Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy Zielona Góra Zadania: wsparcie działów sprzedaży B2B oraz B2G w procesach sprzedażowych wszystkich produktów oferowanych przez firmę na rynku polskim i zagranicznym w celu generowania leadów  Analiza rynku konferencji i targów i tworzenie planów obecności firmy w konferencjach i targach polskich i zagranicznych  Regularna analiza komunikacji głównych konkurentów  Organizacja udziału i obecności firmy i jej produktów w konferencjach i targach – odpowiedzialność za miejsce, wygląd stoiska, materiały marketingowe, komunikację  Tworzenie materiałów wsparcia marketingowego dla zespołu sprzedaży – prezentacje ofert wartości, ulotki i katalogi produktowe, produktowe filmy demo itp., które będą skutecznie wspierać sprzedaż produktów na każdym etapie procesu sprzedażowego w Polsce i zagranicą (lead generation i konwersja)  Tworzenie i wdrażanie działań wspierających lead generation takie jak mailingi, działania w mediach społecznościowych, marketing cyfrowy  Współpraca z zespołami wewnętrznymi, w szczególności z zespołem produktowym, technicznym i sprzedażowym Wymagania: - Wykształcenie wyższe - Dobre rozumienie kwestii technicznych i zdolność do dokładnego poznania zasad działania oferowanych przez nas rozwiązań, pozwalających na bardzo dobre zrozumienia produktów i rozwiązań, które będą sprzedawane - Wiedza merytoryczna i wdrożeniowa obejmująca takie zagadnienia jak: • Analiza Centrum Decyzyjnego, • Budowanie Buyer Person: identyfikacja zadań klientów, problemów klienta, „punktów bólu”, oczekiwanych korzyści • Umiejętność prezentacji wartości w ofertach, • Używanie języka korzyści i wartości dla klientów w materiałach marketingowych - Wiedza praktyczna z obszaru budowania świadomości produktów oraz działań lead generation z wydarzeń off-line (konferencje, targi, eventy, wydarzenia, pokazy produktów itp.) oraz działań online (zarządzanie stroną www, mediami społecznościowymi, mailingami, itp.) – inbound i outbound marketing - bardzo dobra znajomość języka angielskiego - bardzo wysokie zdolności organizacyjne i operacyjne - dogłębna i nowoczesna wiedza na temat budowania marketingu produktowego w B2B oraz dobra znajomość mechanizmów lead generation w ramach procesów sprzedażowych w branży B2B i B2G Doświadczenie • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze marketingu B2B (doświadczenia z sektora technologicznego i medycznego będą dodatkowym atutem) • Duże praktyczne doświadczenie w pracy nad materiałami wsparcia sprzedaży opartymi o język korzyści i wartości dla klienta: prezentacje ofert wartości, prezentacje produktów, ulotki, katalogi produktowe i firmowe, filmy demo • Bardzo duże praktyczne i bieżące doświadczenie we współpracy ze sprawdzonymi wykonawcami (graficy, agencje marketingu cyfrowego, filmowcy, drukarnie itp.) • Doświadczenie w pracy marketingowej w bliskiej kooperacji z działem sprzedaży Prosimy o wysłanie CV na adres sa***********a@g*****com Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.