Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. CRM i kampanii marketingowych ( 12-18 mies.)
Specjalista ds. CRM i kampanii marketingowych ( 12-18 mies.)
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za zarządzanie i administrację systemem CRM (Salesforce.com) oraz przygotowanie, realizację i ocenę efektywności kampanii marketingowych. Na co dzień będziesz pracować z zespołami sprzedaży i marketingu B2B w Polsce. Będziesz mieć możliwość realizacji projektów w środowisku międzynarodowym. Dostaniesz wsparcie w procesie wdrożenia w swoją rolę. Czym będziesz się zajmować? • Administracją i zarządzaniem systemem CRM (Salesforce.com) – przygotowanie raportów, analityka danych i wskaźników, zarządzanie kontami klientów i kontaktami, przygotowywanie baz potencjalnych klientów (prospektów) dla handlowców • Wsparciem w przygotowaniu, realizacji i ocenie efektywności kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów (kampanie inbound - przychodzące oraz outbound - wychodzące), w tym: o Budowaniem i analizą bazy kontaktów pod kampanie o Zarządzaniem kolejką leadów powstałych w trakcie kampanii o Monitorowaniem i raportowaniem wyników kampanii • Współpracą z zespołami Marketingu, Sprzedaży w Polsce oraz innych krajach regionu Canon, a także agencjami zewnętrznymi w zakresie realizacji ciekawych projektów mających na celu poprawę efektywności naszych działań marketingowych i sprzedażowych Jakiej osoby poszukujemy? • Z wykształceniem wyższym, posiadających dobrą znajomość pakietu MS Office oraz swobodnie posługującej się znajomością języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie • Pożądane 1- 2 letnie doświadczenie w pracy z systemem CRM (najchętniej Salesforce.com) – najlepiej w obszarze związanym z administracją systemu lub analityką CRM. • Mile widziane doświadczenie w obszarze marketingu B2B w zakresie tworzenia, wdrażania i ewaluacji kampanii (online i/lub offline) lub silna motywacja, aby rozwijać się w tym kierunku. Dodatkowym atutem będzie znajomość jednego z narzędzi do obsługi kampanii typu SALESmanago, Adobe Campaign, Oracle Eloqua czy Exact Target lub Microsoft Power BI • Osoby, która rozumie podstawowe wskaźniki związane z oceną skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych • Osoby, która dobrze organizuje własną pracę • Osoby, która dobrze czuje się w analizie danych i przedstawieniu wniosków Co oferujemy w zamian? • Dobre warunki pracy • Pracę w systemie hybrydowym lub zdalnym - możesz pracować w jednym z naszych biur (Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice) lub z domu (home-office). Jeśli będziesz pracować zdalnie, zaprosimy Cię na spotkania integracyjne lub zespołu kilka razy do roku. • Pakiet benefitów pracowniczych, m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dostęp do programu opieki psychoterapeutycznej. • Pracę z doświadczonym zespołem i przyjazną atmosferę pracy - przyjmiemy Cię do siebie jak do rodziny • W piątki praca do godziny 15:00. • Działające narzędzia i procesy, które pomogą Ci odnieść sukces w Twojej roli • Pomoc we wdrożeniu Cię w Twoją rolę (nam też się wydaje dziwne, że trzeba o tym pisać, ale wiemy, że z tym różnie bywa) • Pracę w oparciu o uporządkowane i sprawdzone procesy • Możliwości doskonalenia kompetencji i rozwoju • Możliwość realizacji rozwojowych oraz innowacyjnych projektów w obszarze sprzedaży i marketingu B2B, w których Twoja odpowiedzialność może się zwiększać wraz z rozwojem Twoich kompetencji • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z wiodącymi narzędziami wspierającymi Marketing B2B (Oracle Eloqua, Salesforce.com, Adobe Campaign) • Możliwość pracy w międzynarodowych projektach

Filtr