Specjalista ds. CRM i kampanii marketingowych ( 12-18 mies.)
nowe
Warszawa
30+ kilka dni temu
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za zarządzanie i administrację systemem CRM (Salesforce.com) oraz przygotowanie, realizację i ocenę efektywności kampanii marketingowych. Na co dzień będziesz pracować z zespołami sprzedaży i marketingu B2B w Polsce. Będziesz mieć możliwość realizacji projektów w środowisku międzynarodowym. Dostaniesz wsparcie w procesie wdrożenia w swoją rolę.
Czym będziesz się zajmować?
• Administracją i zarządzaniem systemem CRM (Salesforce.com) – przygotowanie raportów, analityka danych i wskaźników, zarządzanie kontami klientów i kontaktami, przygotowywanie baz potencjalnych klientów (prospektów) dla handlowców
• Wsparciem w przygotowaniu, realizacji i ocenie efektywności kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów (kampanie inbound - przychodzące oraz outbound - wychodzące), w tym:
o Budowaniem i analizą bazy kontaktów pod kampanie
o Zarządzaniem kolejką leadów powstałych w trakcie kampanii
o Monitorowaniem i raportowaniem wyników kampanii
• Współpracą z zespołami Marketingu, Sprzedaży w Polsce oraz innych krajach regionu Canon, a także agencjami zewnętrznymi w zakresie realizacji ciekawych projektów mających na celu poprawę efektywności naszych działań marketingowych i sprzedażowych
Jakiej osoby poszukujemy?
• Z wykształceniem wyższym, posiadających dobrą znajomość pakietu MS Office oraz swobodnie posługującej się znajomością języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
• Pożądane 1- 2 letnie doświadczenie w pracy z systemem CRM (najchętniej Salesforce.com) – najlepiej w obszarze związanym z administracją systemu lub analityką CRM.
• Mile widziane doświadczenie w obszarze marketingu B2B w zakresie tworzenia, wdrażania i ewaluacji kampanii (online i/lub offline) lub silna motywacja, aby rozwijać się w tym kierunku.
Dodatkowym atutem będzie znajomość jednego z narzędzi do obsługi kampanii typu SALESmanago, Adobe Campaign, Oracle Eloqua czy Exact Target lub Microsoft Power BI
• Osoby, która rozumie podstawowe wskaźniki związane z oceną skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych
• Osoby, która dobrze organizuje własną pracę
• Osoby, która dobrze czuje się w analizie danych i przedstawieniu wniosków
Co oferujemy w zamian?
• Dobre warunki pracy
• Pracę w systemie hybrydowym lub zdalnym - możesz pracować w jednym z naszych biur (Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice) lub z domu (home-office). Jeśli będziesz pracować zdalnie, zaprosimy Cię na spotkania integracyjne lub zespołu kilka razy do roku.
• Pakiet benefitów pracowniczych, m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dostęp do programu opieki psychoterapeutycznej.
• Pracę z doświadczonym zespołem i przyjazną atmosferę pracy - przyjmiemy Cię do siebie jak do rodziny
• W piątki praca do godziny 15:00.
• Działające narzędzia i procesy, które pomogą Ci odnieść sukces w Twojej roli
• Pomoc we wdrożeniu Cię w Twoją rolę (nam też się wydaje dziwne, że trzeba o tym pisać, ale wiemy, że z tym różnie bywa)
• Pracę w oparciu o uporządkowane i sprawdzone procesy
• Możliwości doskonalenia kompetencji i rozwoju
• Możliwość realizacji rozwojowych oraz innowacyjnych projektów w obszarze sprzedaży i marketingu B2B, w których Twoja odpowiedzialność może się zwiększać wraz z rozwojem Twoich kompetencji
• Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z wiodącymi narzędziami wspierającymi Marketing B2B (Oracle Eloqua, Salesforce.com, Adobe Campaign)
• Możliwość pracy w międzynarodowych projektach