Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Etykietowania Reklam z j. holenderskim
Specjalista ds. Etykietowania Reklam z j. holenderskim
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Witajcie! Z gotowością do działania i z 90,000+ ciekawych i odważnych umysłów, badamy i wchodzimy w największe na świecie firmy – niesamowicie się przy tym bawiąc! Teraz zwracamy się do tych którzy chcą zmienić świat na lepsze i są gotowi do podjęcia ryzyka by to zrobić. Przyjdź i przekształcaj go z nami! Zapraszamy do aplikowania na rolę Ad Moderation/Relevance (labelling) with Dutch. PRACA ZA GRANICĄ W BUKARESZCIE!!! Obowiązki: · Przeglądanie serii kampanii reklamowych i stron docelowych wysłanych przez reklamodawców danej marki w celu ich sprawdzenia i zatwierdzenia lub odrzucenia na podstawie polityk firmy 24/7 · Przeglądanie serii stron sklepowych wysłanych przez reklamodawców (marki), do sprawdzenia i zaakceptowania bądź odrzucenia na podstawie polityk firmy 24/7 · Sprawdzanie na podstawie językowej trafności i aktualizowanie dla procesu nauczania maszyn · Odpowiadanie na zapytania związane z powyższymi działaniami od interesariuszy wewnętrznych · Niektóre z kilku wykonywanych zadań przez pracownika odpowiedzialnego za moderowanie reklam są wypunktowane poniżej: · Moderowanie reklam 1. Moderowanie internetowych reklam a. Recenzja reklam w celu określenia jakości treści przy użyciu wytycznych firmy b. Dokładne sprawdzanie reklamowych treści z wysoką jakością i trafnością c. Potwierdzanie bądź odrzucanie nowych lub zmienionych zgłoszeń reklamowych na podstawie polityki i wytycznych firmy 2. Administrowanie aktualizacji i dokumentacji oraz monitorowanie przepływu pracy a. Eskalowanie pytań/problemów od zespołu dotyczących procesu i kaskadowych aktualizacji do zespołu · Trafność (etykietowanie) Taki charakter przepływu pracy generuje ludzkie osądy. Trafność wyświetlanego produktu jest oceniana na bazie kontekstu użytkownika klienta. Agenci mierzą i raportują wskaźniki trafności dla każdego miejsca docelowego reklamy. Ludzkie osądy są używane do podstawowych metryk i uczenia modelu ML. Ten proces jest wartościowy, ponieważ sponsorowany produkt pojawia się na stronie, która jest odpowiednia/istotna dla klienta. Minimalne kwalifikacje: · Język Holenderski (B1 min) · Język Angielski (B2 min) · Ukończenie szkoły · Zaznajomienie z cyfrowym reklamowaniem lub z jakimkolwiek innym biznesem internetowym · Dbałość o szczegóły · Ciekawość i posiadanie proaktywnej postawy · Ukierunkowanie na klienta/reklamodawcę · Swobodne, szybkie i jakościowe poruszanie się w rutynowym charakterze pracy · Dobre umiejętności komunikacyjne i kooperacyjne · Podstawe umiejętności w zakresie obługi komputera (Microsoft Excel, Word, PowerPoint) Co możemy zaoferować? · Bonusy (Prywatna opieka medyczna, bony żywieniowe, dostęp do programów poprawiających konydcję zdrowotną) · Atrakcyjną pensję · Stabilną ofertę pracy – umowa o pracę · Praca w wielokulturowym środowisku · Rozmaite trenigi (inicjowanie, umiejętności miękkie) · Możliwość rozwoju · Benefity (Bony na posiłki, Usługi medyczne, Ubezpieczenie, Dodatkowe dni wolne, rabaty partnerskie) Genpact jako pracodawca praktykuje politykę równych szans i bierze pod uwagę kandydatów na wszystkie stanowiska bez względu na rasę, kolor skóry, religię lub przekonania, płeć, wiek, pochodzenie narodowe, status obywatelski, stan cywilny, status wojskowy/weterański, informacje genetyczne, orientację seksualną, tożsamość płciową, niepełnosprawność fizyczną lub psychiczną lub jakąkolwiek inną cechę chronioną przez obowiązujące przepisy prawa. Genpact jest zaangażowany w tworzenie dynamicznego środowiska pracy, które ceni różnorodność i integrację, szacunek i uczciwość, orientację na klienta i innowacyjność. Należy pamiętać, że Genpact nie narzuca żadnego formatu CV ani nie wymagamy dołączenia zdjęcia do CV w ramach procesu aplikacyjnego. Decyzja o przesłaniu CV z załączonym zdjęciem lub bez niego leży w gestii kandydata.

Filtr