Specjalista ds. Etykietowania Reklam z j. holenderskim
nowe
Kraków
30+ kilka dni temu
Witajcie!
Z gotowością do działania i z 90,000+ ciekawych i odważnych umysłów, badamy i wchodzimy w największe na świecie firmy – niesamowicie się przy tym bawiąc! Teraz zwracamy się do tych którzy chcą zmienić świat na lepsze i są gotowi do podjęcia ryzyka by to zrobić. Przyjdź i przekształcaj go z nami!
Zapraszamy do aplikowania na rolę Ad Moderation/Relevance (labelling) with Dutch.
PRACA ZA GRANICĄ W BUKARESZCIE!!!
Obowiązki:
· Przeglądanie serii kampanii reklamowych i stron docelowych wysłanych przez
reklamodawców danej marki w celu ich sprawdzenia i zatwierdzenia lub odrzucenia na
podstawie polityk firmy 24/7
· Przeglądanie serii stron sklepowych wysłanych przez reklamodawców (marki), do
sprawdzenia i zaakceptowania bądź odrzucenia na podstawie polityk firmy 24/7
· Sprawdzanie na podstawie językowej trafności i aktualizowanie dla procesu nauczania
maszyn
· Odpowiadanie na zapytania związane z powyższymi działaniami od interesariuszy
wewnętrznych
· Niektóre z kilku wykonywanych zadań przez pracownika odpowiedzialnego za
moderowanie reklam są wypunktowane poniżej:
· Moderowanie reklam
1. Moderowanie internetowych reklam
a. Recenzja reklam w celu określenia jakości treści przy użyciu wytycznych firmy
b. Dokładne sprawdzanie reklamowych treści z wysoką jakością i trafnością
c. Potwierdzanie bądź odrzucanie nowych lub zmienionych zgłoszeń reklamowych na
podstawie polityki i wytycznych firmy
2. Administrowanie aktualizacji i dokumentacji oraz monitorowanie przepływu pracy
a. Eskalowanie pytań/problemów od zespołu dotyczących procesu i kaskadowych
aktualizacji do zespołu
· Trafność (etykietowanie)
Taki charakter przepływu pracy generuje ludzkie osądy. Trafność wyświetlanego produktu jest oceniana na bazie kontekstu użytkownika klienta. Agenci mierzą i raportują wskaźniki trafności dla każdego miejsca docelowego reklamy. Ludzkie osądy są używane do podstawowych metryk i uczenia modelu ML. Ten proces jest wartościowy, ponieważ sponsorowany produkt pojawia się na stronie, która jest odpowiednia/istotna dla klienta.
Minimalne kwalifikacje:
· Język Holenderski (B1 min)
· Język Angielski (B2 min)
· Ukończenie szkoły
· Zaznajomienie z cyfrowym reklamowaniem lub z jakimkolwiek innym biznesem
internetowym
· Dbałość o szczegóły
· Ciekawość i posiadanie proaktywnej postawy
· Ukierunkowanie na klienta/reklamodawcę
· Swobodne, szybkie i jakościowe poruszanie się w rutynowym charakterze pracy
· Dobre umiejętności komunikacyjne i kooperacyjne
· Podstawe umiejętności w zakresie obługi komputera
(Microsoft Excel, Word, PowerPoint)
Co możemy zaoferować?
· Bonusy (Prywatna opieka medyczna, bony żywieniowe, dostęp do programów
poprawiających konydcję zdrowotną)
· Atrakcyjną pensję
· Stabilną ofertę pracy – umowa o pracę
· Praca w wielokulturowym środowisku
· Rozmaite trenigi (inicjowanie, umiejętności miękkie)
· Możliwość rozwoju
· Benefity (Bony na posiłki, Usługi medyczne, Ubezpieczenie, Dodatkowe dni wolne,
rabaty partnerskie)
Genpact jako pracodawca praktykuje politykę równych szans i bierze pod uwagę kandydatów na wszystkie stanowiska bez względu na rasę, kolor skóry, religię lub przekonania, płeć, wiek, pochodzenie narodowe, status obywatelski, stan cywilny, status wojskowy/weterański, informacje genetyczne, orientację seksualną, tożsamość płciową, niepełnosprawność fizyczną lub psychiczną lub jakąkolwiek inną cechę chronioną przez obowiązujące przepisy prawa. Genpact jest zaangażowany w tworzenie dynamicznego środowiska pracy, które ceni różnorodność i integrację, szacunek i uczciwość, orientację na klienta i innowacyjność.
Należy pamiętać, że Genpact nie narzuca żadnego formatu CV ani nie wymagamy dołączenia zdjęcia do CV w ramach procesu aplikacyjnego. Decyzja o przesłaniu CV z załączonym zdjęciem lub bez niego leży w gestii kandydata.