Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Marketingu, powiat bocheński
Specjalista ds. Marketingu, powiat bocheński
nowe Bochnia 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: Opracowywanie strategii mediów społecznościowych w celu zwiększenia zaangażowania i świadomości marki; Tworzenie regularnych postów, treści wideo i grafik do publikowania na platformach społecznościowych; Analiza danych i monitorowanie efektywności kampanii mediów społecznościowych za pomocą narzędzi analitycznych; Odpowiadanie na komentarze i wiadomości od użytkowników oraz prowadzenie interakcji z społecznością online; Opracowanie nieskomplikowanych grafik spójnych z identyfikacją wizualną wszystkich marek przy użyciu narzędzi takich jak np. Canva, GIMP, Adobe Express; Tworzenie różnorodnych treści, takich jak artykuły, reklamy prasowe, banery online, e-booki, scenariusze animacji i filmów; Opracowywanie Media Planów – strategii marketingu treści opartej na badaniach rynkowych i analizie konkurencji; Optymalizacja treści na WWW pod kątem SEO w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach internetowych; Analiza danych i monitorowanie wyników, aby dostosować strategię marketingu treści i zwiększyć jej skuteczność; Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki poprzez różne kanały komunikacji; Tworzenie strategii komunikacyjnych w celu dotarcia do docelowej grupy odbiorców i budowania relacji z mediami. Oczekiwania: Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku; Umiejętność klarownego i skutecznego przekazywania informacji zarówno w piśmie, jak i werbalnie; Umiejętność analizowania danych, monitorowania efektywności działań oraz wyciągania wniosków z wyników; Rozumienie mediów społecznościowych: Znajomość różnych platform mediów społecznościowych, ich mechanizmów działania oraz trendów w marketingu społecznościowym; Umiejętność efektywnego planowania, priorytetyzowania zadań; Umiejętność szybkiego przystosowania się do nowych trendów, technologii i sytuacji rynkowych; Chęć ciągłego rozwoju, nauki i doskonalenia swoich umiejętności w dziedzinie PR, komunikacji, mediów społecznościowych lub marketingu treści; Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Oferujemy: Niezbędne narzędzia do pracy; Zatrudnienie na podstawie uop lub b2b; Możliwość rozwoju zawodowego; Pakiet benefitów (bezpłatne świadczenia medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, bony na święta); Elastyczny czas pracy (6-14, 7-15, 8-16); Dobrą atmosferę pracy. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Specjalista ds. marketingu, powiat bocheński
Specjalista ds. marketingu, powiat bocheński
Bochnia 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta z branży produkcyjnej w Nowym Wiśniczu prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalista ds. marketingu. Zakres obowiązków: Opracowywanie strategii mediów społecznościowych w celu zwiększenia zaangażowania i świadomości marki; Tworzenie regularnych postów, treści wideo i grafik do publikowania na platformach społecznościowych; Analiza danych i monitorowanie efektywności kampanii mediów społecznościowych za pomocą narzędzi analitycznych; Odpowiadanie na komentarze i wiadomości od użytkowników oraz prowadzenie interakcji z społecznością online; Opracowanie nieskomplikowanych grafik spójnych z identyfikacją wizualną wszystkich marek przy użyciu narzędzi takich jak np. Canva, GIMP, Adobe Express; Tworzenie różnorodnych treści, takich jak artykuły, reklamy prasowe, banery online, e-booki, scenariusze animacji i filmów; Opracowywanie Media Planów – strategii marketingu treści opartej na badaniach rynkowych i analizie konkurencji; Optymalizacja treści na WWW pod kątem SEO w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach internetowych; Analiza danych i monitorowanie wyników, aby dostosować strategię marketingu treści i zwiększyć jej skuteczność; Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki poprzez różne kanały komunikacji; Tworzenie strategii komunikacyjnych w celu dotarcia do docelowej grupy odbiorców i budowania relacji z mediami. Oczekiwania: Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku; Umiejętność klarownego i skutecznego przekazywania informacji zarówno w piśmie, jak i werbalnie; Umiejętność analizowania danych, monitorowania efektywności działań oraz wyciągania wniosków z wyników; Rozumienie mediów społecznościowych: Znajomość różnych platform mediów społecznościowych, ich mechanizmów działania oraz trendów w marketingu społecznościowym; Umiejętność efektywnego planowania, priorytetyzowania zadań; Umiejętność szybkiego przystosowania się do nowych trendów, technologii i sytuacji rynkowych; Chęć ciągłego rozwoju, nauki i doskonalenia swoich umiejętności w dziedzinie PR, komunikacji, mediów społecznościowych lub marketingu treści; Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Oferujemy: Niezbędne narzędzia do pracy; Zatrudnienie na podstawie uop lub b2b; Możliwość rozwoju zawodowego; Pakiet benefitów (bezpłatne świadczenia medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, bony na święta); Elastyczny czas pracy (6-14, 7-15, 8-16); Dobrą atmosferę pracy. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).