Sortowanie:
Znaleziony: 39 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. marketingu i social media
Specjalista ds. marketingu i social media
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Marketingu i Social Media Szukamy osoby, która wesprze nasz Dział Marketingu. Wymagania: - kreatywność i umiejętność wymyślania i tworzenia treści na media społecznościowe - montowanie prostych treści wideo, podstawowa obsługa aplikacji Inshot, Videoleap - obsługa serwisu graficznego Canva - umiejętność pisania tekstów marketingowych - komunikatywność i otwartość na współpracę z obcokrajowcami - samodzielność i dobra organizacja pracy Twój zakres obowiązków - tworzenie strategii komunikacji i contentu na profile społecznościowe marki - bieżąca obsługa kanałów social media, moderowanie treści - ustawianie płatnych reklam Facebook/Instagram Ads - wymyślanie i realizacja treści wideo podczas otwarć nowych lokalizacji - współpraca z grafikami, drukarniami, agencjami - prowadzenie kampanii promocyjnych - research konkurencji, usługodawców Oferujemy - realny wpływ na rozwój firmy, która jest liderem w branży - posiłki w naszej restauracji - niezależność pracy - możliwość częściowej pracy zdalnej Miejsce pracy: Warszawa Bemowo/Warszawa Wola możliwość częściowa pracy zdalnej

Specjalista ds. marketingu i Social Media
Specjalista ds. marketingu i Social Media
200 zł
30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i Social MediaFirma Mat-tar poszukuje kreatywnego i ambitnego specjalisty ds. marketingu i social media, który będzie odpowiedzialny za rozwijanie działań marketingowych związanych z naszymi produktami, w szczególności w zakresie podłóg dębowych, mebli na wymiar. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w prowadzeniu stron internetowych, obsługą mediów społecznościowych, nagrywaniem filmów, robieniem zdjęć, opracowywaniem strategii marketingowych oraz kampanii reklamowych.Obowiązki:Prowadzenie strony internetowej firmy i aktywne zaangażowanie w rozwój jej treści. (wordpress)Tworzenie i publikacja atrakcyjnych treści na platformach społecznościowych.Nagrywanie filmów promocyjnych i innych materiałów wideo związanych z naszymi produktami-możliwość współpracy z firmami zewnętrznymiWykonywanie profesjonalnych zdjęć produktowych - możliwość współpracy z firmami zewnętrznymiOpracowywanie skutecznych strategii marketingowych.Wycena produktów marketingowych oraz monitorowanie ich efektywności.Koordynacja komunikacji z klientem w celu uzgodnienia projektów i realizacji zamówień związanych z ściankami z logo Mat-tar.Zarządzanie i monitorowanie kampanii reklamowych Google Ads,Analiza wyników i dostosowywanie działań pozycjonowania w celu osiągnięcia lepszych wyników.Ustalanie ekspozycji i potrzeb klientów we współpracy z działem podłóg. Nadzór nad firmą wykonującą podstawy ekspozytorów.Nadzorowanie dokumentów, przygotowanie projektów i udział w targach branżowych.Wymagania:Doświadczenie w obszarze marketingu i social media. ( Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok, Pinterest)Znajomość narzędzi do analizy efektywności działań marketingowych.Umiejętność kreatywnego myślenia i tworzenia unikalnych treści.Znajomość trendów w social media i branży marketingowej.Umiejętność obsługi programu Canva, CapCutZnajomość narzędzi do wyceny produktów marketingowych.Doskonała organizacja pracy, samodzielność.Umiejętność skutecznej komunikacji i negocjacji.Oferujemy:Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z blisko 70- letnim doświadczeniem,Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,Pracę w dynamicznym, nastawionym na rozwój zespole,Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii marketingowych.Możliwość podnoszenia kwalifikacji w obszarze marketingu.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez portal OLX lub na adres faustyna mat-tar.pl. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie "Specjalista ds. Marketingu i Social Media - [Twoje Imię i Nazwisko]".

specjalista ds. marketingu i social media
specjalista ds. marketingu i social media
30+ kilka dni temu

Nasz ośrodek specjalizuje się w rehabilitacji osób niepełnosprawnych, w szczególności dzieci i młodzieży. W Leśnym Zakątku opieramy się na wartościach, które reprezentują nasi pracownicy. Nasza praca to pasja, misja i powołanie. Jeśli więc jesteś człowiekiem z empatią, otwartym na niepełnosprawność i chcesz mieć wpływ na wyjątkowość i rozwój Leśnego Zakątka, zaaplikuj na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i Social Media JAKIEJ OSOBY SZUKAMY? - ambitnej, energicznej, kontaktowej i zmotywowanej w dążeniu do wyznaczonych celów - pomysłowej, doświadczonej w prowadzeniu kampanii w Social Mediach (Facebook, Instagram) - posiadającej umiejętność obsługi programu graficznego (Canva lub inny) - znającej i śledzącej nowe trendy marketingowe oraz SM - z wysoką kulturą osobistą, otwartą na niepełnosprawność - dobrze zorganizowanej, kreatywnej, otwartej na nowe inicjatywy OBOWIĄZKI - tworzenie i realizacja strategii marketingowej - planowanie i koordynowanie zaplanowanych kampanii zgodnie z wyznaczonym budżetem - przygotowywanie prostych filmów promocyjnych na SM (Reels) - regularne zamieszczanie treści na SM (posty, Stories) - tworzenie tekstów, zdjęć, grafik do komunikacji marketingowej - aktualizacja i bieżące działania na stronie internetowej (znajomość WordPress) - organizowanie eventów (kilka w roku) - współtworzenie wszelkich produktów promocyjnych takich jak np. broszury, ulotki, materiały informacyjne (najlepiej w Canvie) - aktywne pozyskiwanie i współpraca z partnerami medycznymi – szpitalami, ośrodkami medycznymi, przychodniami rehabilitacyjnymi, placówkami edukacji specjalnej - tworzenie ofert i pozyskiwanie nowych klientów (grupy zorganizowane, biura podróży itp.) CO OFERUJEMY? - dużą swobodę w działaniu, możliwość rozwoju i wsparcie zakątkowego teamu - pracę w zespole ludzi z powołaniem i misją czynienia dobra - pracę w magicznym, leśnym otoczeniu, nad jeziorem - umowę o pracę - elastyczne godziny pracy - dodatkowe wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników - dofinansowanie obiadów w naszej przepysznej stołówce - grupowe ubezpieczenie i opiekę medyczna www.lesnyzakatek.pl Aby zaaplikować, prosimy o wysłanie CV oraz dołączenie kilku zdań, dlaczego praca w Leśnym Zakątku jest właśnie dla Ciebie.

Specjalista ds. marketingu i social media
Specjalista ds. marketingu i social media
30+ kilka dni temu

ALTEZA SP. Z O.O. ALTEZA Sp. z o.o. produkuje sufity napinane, nazywane też potocznie jako sufity naciągane lub podświetlane. Poza produkcją w Łodzi, oferujemy również montaż i serwis na terenie Polski i większości krajów Unii Europejskiej. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i social media miejsce pracy: Łódź (Teofilów) Główne obowiązki na stanowisku: - prowadzenie komunikacji marketingowo- promocyjnej online ( głównie kanały SM: YouTube, Facebook, Instagram, Tik-Tok, Linkedin) - kontakt i odpowiadanie za współprace z: influencerami, architektami, projektantami, grafikami, operatorami, agencjami - tworzenie i redagowanie tekstów na stronie internetowej www.alteza.pl - obsługa platformy Wordpress. - planowanie i mierzenie działań i strategii marketingowo- promocyjnej -prowadzenie projektów wewnętrznych dla klientów zewnętrznych (definiowanie zakresu, szacowanie czasu realizacji, planowanie harmonogramów projektu, koordynowanie zadań, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, komunikacja z klientem, nadzór nad jakością oraz terminowością realizowanych projektów). - nadzór nad prawidłowością, realizacją i rozliczaniem podpisania umów z wykonawcami na realizacje działań informacyjno- promocyjnych i kampanii - prowadzenie konkursów i ustalenie regulaminów - robienie zdjęć i podstawowa ich obróbka - kontakt z wykonawcami i monterami w celu ustaleń wspólnych działań marketingowo- promocyjnych. - obsługa programu Chipmail i Smsapi Od Kandydatów oczekujemy: - dyspozycyjności, elastyczności, umiejętności pracy w zespole - umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych i biznesowych - warunek konieczny - umiejętności obsługi komputera: pakiet Office (Word, Excel, Outlook) – warunek konieczny - odporności na stres, pracy pod presją czasu - doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (min. 6 miesięcy) – warunek konieczny - umiejętności dobrej organizacji pracy - sumiennego wykonywania powierzonych obowiązków - podstawowej obsługi programów graficznych – mile widziane Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od umiejętności - szkolenia niezbędne do osiągnięcia wysokich kwalifikacji - dobrą atmosferę pracy - pracę w młodym zespole dla lidera w swojej branży. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ALTEZA Sp. z o.o. w Łodzi dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.” Zastrzegamy sobie możliwość do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Specjalista ds. marketingu i Social Media
Specjalista ds. marketingu i Social Media
Poznań 11 dni plecy

Szukasz pracy, która sprawia, że każdy dzień jest inny: zarządzaj kampaniami w Social Media, zdobywaj Serca i Umysły właścicieli zwierząt. Dołącz do nas i twórz treści, które mają znaczenie!Wildove Sp. z o.o.  to firma zlokalizowana w Poznaniu. Tworzymy i wprowadzamy na rynek PL nową markę przekąsek dla Psów i Kotów. Jeżeli masz otwarty umysł i chcesz przeżyć przygodę tworzenia niesamowitego produktu – serdecznie zapraszamy.Szukamy młodej, kreatywnej osoby znającej się i aktywnie działającej w Social Mediach. Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku, ale dotychczasowego zaangażowania w publikację, tworzenie rolek oraz materiałów na kontach społecznościowych i doświadczenia w prowadzeniu profili. Oferujemy pracę zdalną w wymiarze 4 godzin dziennie.Mile widziana miłość do zwierząt.Zakres Współpracy:- prowadzeniu kona na portalach społecznościowych Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube,- Koordynacja działań i kampanii marketingowych,- Organizacji współpracy z influencerami,- Przygotowanie kontentu na media społecznościowe. Czego oczekujemy:·       Otwartości na nowe wyzwania,·       Umiejętności ładnego pisania,·       Kreatywności,·       Rzetelności i terminowości,·       Obsługi programów graficznych i edycji filmów (w podstawowym zakresie),·       Znajomości zagadnień Social Media,·       Zdolności fotograficzne mile widziane. Oferujemy: - Zatrudnienie na Pół Etatu (umowa zlecenie, umowa o pracę, inne),- Okres próbny - 3 miesięczny z możliwością przejścia na umowę o pracę na czas nieokreślony,- Pokrycie kosztów związanych z doskonaleniem umiejętności i samorozwojem w zakresie Social Media - poza wynagrodzeniem głównym.Zalety pracy w naszym zespole:- Praca Zdalna, kontakt z Młodym zespołem,- Możliwość podjęcia stałej Pracy i rozwoju ścieżki kariery w Dziale Marketingu Wildove, - Elastyczność godzinowa,- Wspaniała przygoda. Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail. Skontaktujemy się z wybranymi zainteresowanymi.

Specjalista ds. Marketingu i Social Media
Specjalista ds. Marketingu i Social Media
Siedlce 30+ kilka dni temu

Lokalna firma z branży edukacyjnej w związku z postępującym rozwojem poszukuje kandydatów na samodzielne stanowisko specjalisty ds. marketingu i mediów społecznościowych. Praca stacjonarnie / hybrydowo, Siedlce, woj. Mazowieckie. Zadania w naszej firmie: • Tworzenie strategii marketingowej, planowanie działań • Prowadzenie profili social media • Tworzenie i redagowanie treści i tekstów • Współtworzenie koncepcji i wizerunku • Bieżące wsparcie w PR • Zarządzanie FB / Google ads Wymagania: • Umiejętności interpersonalne i organizacyjne • Znajomość branży edukacyjnej, sprzedaży usług • Lekkie pióro, świeży umysł • Wyczucie estetyki, dbałość o szczegóły Dodatkowe atuty: • Język angielski • Podstawy fotografii • Umiejętność obsługi Photoshop/Illustrator (tworzenie grafik/reklam) • Prawo jazdy • Samodzielność i proaktywność • Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe Gwarantujemy: • Elastyczny czas pracy i formę zatrudnienia • Stabilne zatrudnienie • Komfortowe warunki pracy • Wynagrodzenie zależne od umiejętności, zakresu obowiązków • Dużą swobodę w podejmowaniu decyzji • Możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji w kreowaniu marki CV lub inną, wybraną formę prezentacji własnej osoby i doświadczenia proszę wysłać na: @

Specjalista ds. marketingu i social media
Specjalista ds. marketingu i social media
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: Tworzenie strategii komunikacji w social media, Tworzenie publikacji i dystrybucja treści w kanałach komunikacji, w tym w szczególności w kanałach social media, Współpraca z influencerami, Wsparcie w tworzeniu materiałów marketingowych oraz przy organizacji eventów, Analizowanie wyników działań i tworzenie raportów, Współpraca z webmasterami, grafikami i fotografami w sprawach związanych z tworzeniem materiałów marketingowych. Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Doświadczenie w pracy w marketingu i pracy w social mediach Znajomość w stopniu zaawansowanym funkcji Facebooka (Business Manager, Custom Audience, Piksel Facebooka) Doświadczenia w pracy z Google Ads i Google Analytics Posiadanie umiejętności analitycznego myślenia Kreatywność Umiejętności tworzenia angażujących treści Posiadanie wiedzy w zakresie SEO w kontekście tworzenia tekstów i pozycjonowania stron Oferujemy: Możliwość rozwoju i awansów w uznanej firmie na rynku będącej liderem w swojej branży, Atrakcyjne wynagrodzenie, Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub na kontrakcie B2B (zgodnie z preferencjami kandydata) Benefity pozapłacowe ( prywatna opieka medyczna LUX MED, dofinansowanie posiłków) Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i udział w konferencjach branżowych

Praca - specjalista ds. marketingu i social media
Praca - specjalista ds. marketingu i social media
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma 4Grants sp. z o.o. sp. k. zatrudni Specjalistę ds. Social Media. czekiwania wobec kandydata: - Doświadczenie w komunikacji i budowaniu zaangażowania w mediach społecznościowych. -Dobra znajomość narzędzi i programów, gimp, canva, gsc, Microsoft Office. -Doświadczenie na podobnym stanowisku. - Znajomość języka angielskiego. Do obowiązków pracownika będą należeć: - Zarządzanie strona internetowymi wraz z ich domenami. - Pozycjonowanie stron SEO. - Tworzenie oraz publikacja postów na mediach społecznościowych. - Stałe odświeżanie postów reklamowych na stronach i grupach. - Budowanie sieci linków do naszej strony internetowej. - Pozytywne kreowanie wizerunku naszej firmy, za pomocą reklam w social mediach . Oferujemy: - Praca w miłym zespole. - Umowa o pracę – 4500 brutto + premia. - Praca od pon. do pt w godzinach 8:00 – 16:00 w siedzibie firmy. - Kartę multisport. Prosimy o składanie swoich CV na adres mailowy: @ Odpowiemy na każde CV

Specjalista ds. Marketingu i Social Media, Tarnów
Specjalista ds. Marketingu i Social Media, Tarnów
Tarnów 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla naszego Klienta z Krakowa poszukujemy Specjalisty ds. marketingu i social media. Obowiązki: Udział we wdrażaniu i realizacji strategii marketingowej; Tworzenie i prowadzenie samodzielnych projektów marketingowych; Dbanie wysokie zasięgi postów i reklam; Tworzenie materiałów wizerunkowych we współpracy z poszczególnymi osobami z działu graficznego i sprzedażowego; Aktywny udział w kampaniach marketingowych; Organizacja sesji zdjęciowych produktów z portfolio firmy; Koordynacja kanałów własnych firmy; Analiza rynku, konkurencji, obecnych trendów; Tworzenie ciekawego i angażującego contentu na stronę i kanały własne; Współorganizacja eventów; Nawiązywanie i koordynowanie współprac wizerunkowych. Oczekiwania: Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (w dziale marketingu lub agencji reklamowej); Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego i zagadnień związanych z social mediami; Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2; Doświadczenie w prowadzeniu i optymalizowaniu płatnych kampanii SoMe; Mile widziana znajomość programów graficznych; Kreatywność, wysokie poczucie estetyki; Znajomość Pakietu MS Office oraz podstawowych systemów CMS. Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie UOP, UZ lub B2B; Możliwość awansu w dynamicznie rozwijającej się firmie; Praca w nowoczesnym biurze w centrum Krakowa; Atrakcyjny system wynagrodzeń + system premiowy; Prywatna opieka medyczna; Narzędzia niezbędne do pracy; Możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Specjalista ds. e-marketingu i social media (z orzeczeniem)
Specjalista ds. e-marketingu i social media (z orzeczeniem)
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-marketingu i social media (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Kraków, praca zdalna W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę, • szkolenia podwyższające kwalifikacje, • premie powiązane z wynikami pracy, • stabilność zatrudnienia, • elastyczne godziny pracy, • prywatną opiekę medyczną, • dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy), • wsparcie doświadczonych specjalistów. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • wykonywaniu prac przy komputerze, tj.: - wysyłaniu e-maili, - tworzeniu bazy w Excelu, - pomocy przy organizacji różnych wydarzeń, - zamieszczaniu ogłoszeń na portalach internetowych i w innych mediach społecznościowych, - przygotowywaniu treści na strony www oraz bloga etc. • monitorowaniu obiektów, obszarów i urządzeń powierzonych do ochrony. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • potrafisz na bardzo dobrym poziomie obsługiwać komputer, zwłaszcza pakiet MS Office, • możesz pochwalić się biegłą znajomością mediów społecznościowych. MILE WIDZIANE: • dobra znajomość języka angielskiego, • dokładność, skrupulatność, oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy, • osoby dynamiczne, kreatywne i samodzielne. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem /rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Specjalista ds. e-marketingu i social media Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Specjalista ds. Digital Marketingu i promocji w Social Media
Specjalista ds. Digital Marketingu i promocji w Social Media
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska • Promowaniem wydarzeń i społeczności wśród potencjalnych uczestników z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii cyfrowych • Przygotowywaniem kontentu dotyczącego wydarzeń • Aktualizacją treścią strony internetowej - po polsku i angielsku • Zarządzanie mediami społecznościowymi: przede wszystkim Linkedln oraz Facebook • Tworzeniem kampanii mailingowych i reklamowych • Współpracą przy organizacji imprez i konferencji • Wdrażaniem nowych pomysłów i innowacji w obszarze marketingu Opis wymagań Co powinieneś(powinnaś) umieć i wiedzieć • Posiadać minimum roczne doświadczenie w dziale promocji, marketingu czy doświadczenie w organizacji konferencji i szkoleń • Tzw. „lekkie pióro” • Wyższe wykształcenie • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole • Kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego • Znajomość narzędzi i zagadnień z dziedziny Digital Marketingu Ważnym atutem będzie też • Znajomość programów do edycji grafik, animacji oraz video • Doświadczenie w organizacji wydarzeń online i hybrydowych • Praca w agencji interaktywnej • Znajomość Adobe Indesign Oferowane korzyści • Świetny, sympatyczny team – dbamy o dobra atmosferę w pracy • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/lub umowę B2B • Konkurencyjne warunki wynagrodzenia • Możliwość podnoszenia kompetencji w zakresie marketingu – po okiem doświadczonych ekspertów i dzięki szkoleniom • Udział w znanych, także międzynarodowych projektach

Copywriter-specjalista social media - dla osób z orzeczeniem
Copywriter-specjalista social media - dla osób z orzeczeniem
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Fundacja Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych (FAZON) w ramach projektu "Katalizator" poszukuje dla swojego klienta osoby na stanowisko : -- Copywriter - specjalista ds. social media i marketingu-- Oferta skierowana jest do osób które: -są mieszkańcami woj. pomorskiego, -posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, -pozostają bez zatrudnienia Obowiązki: Kreowanie działań marketingowych w social mediach Pełna obsługa kanałów social media Realizacja kampani reklamowych organizowanie eventów Wymagania: - wykształcenie wyższe - social media, marketing, pokrewne - doświadczenie w zakresie kreowania działań marketingowych - orzeczenie o niepełnosprawności Pracodawca oferuje umowę o prace oraz pakiet socialny. Osoby chętne zachęcamy do pozostawienia numeru telefonu w wiadomości.

Specjalista ds.marketingu i social media
Specjalista ds.marketingu i social media
Starachowice 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. marketingu i social media.  Miejsce pracy: Starachowice – siedziba firmy  Zakres obowiązków:  - Tworzenie tekstów i postów w mediach społecznościowych - Przygotowanie i realizowanie zaakceptowanych strategii komunikacji w kanałach  socjal media. - Opracowywanie i przygotowywanie materiałów promocyjnych (samodzielne robienie zdjęć) - Research, śledzenie trendów i wydarzeń w branży - Koordynowanie i nadzór nad realizacją płatnych kampanii promocyjnych w social mediach - Koordynacja współpracy z podwykonawcami  Wymagania: - doświadczenie w samodzielnej zadaniowej pracy - komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów - sumienność i zaangażowanie w wykonywane zadania - mile widziana znajomość języka angielskiego

Specjalista ds. contentu i social media
Specjalista ds. contentu i social media
30+ kilka dni temu

Nasza firma poszukuje do pracy osoby na stanowisko specjalista ds. contentu i social media, w dziale marketingu Co będzie należało do Twoich obowiązków: - Tworzenie artykułów pod SEO - prowadzenie profilów na social media (Facebook, Instagram, Tok Tok) - współpraca ze specjalistą SEO - tworzenie kreacji graficznych oraz video Co oferujemy: - praca w dynamicznie rozwijającej się firmie - praca przyjaznej atmosferze - możliwość rozwoju Wymagania: - znajomość zasad tworzenia treści pod SEO - Znajomość narzędzi SENUTO i AHREFS - Umiejetność obsługi programu Canva lub pakietu Adobe będzie dodatkowym atutem - Kreatywność - Lekkie pióro

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. marketingu Firma LEDCITY Mobilne Ekrany LED poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu Miejsce pracy: Nowy Sącz Zakres obowiązków: • Kontakt z Klientami, przygotowywanie ofert; • Negocjacje, koordynowanie i finalizowanie procesu handlowego; • Obsługa klientów i kontakty z klientami w sprawach bieżących; • Przygotowywanie i publikowanie treści reklamowych na social mediach • Pozyskiwanie klientów (głównie rozmowy telefoniczne, e-mail, social media) • Obsługa klientów w biurze • Segregowanie, kompletowanie dokumentów • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami. • Obsługa urządzeń biurowych Wymagania: • wysoka kultura osobista • stabilność, sumienność i zaangażowanie • komunikatywność oraz umiejętności interpersonalne • obsługa komputera i pakietu MS Office (Word, Excel), • Skuteczność w realizacji zaplanowanych działań; • Umiejętność organizacji pracy własnej; • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i prawo jazdy Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 • Możliwość rozwoju w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku • Rozpoczęcie pracy od zaraz • Wdrożenie w obowiązki i wsparcie • Wynagrodzenie w formie podstawy i prowizji, • Miłą atmosferę. Osoby starające się o prace prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem wraz z zamieszczona klauzulą dotycząca wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. marketingu Firma LEDCITY poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu Miejsce pracy: Nowy Sącz, ul. Grunwaldzka 63 Zakres obowiązków: • Kontakt z Klientami, przygotowywanie ofert; • Negocjacje, koordynowanie i finalizowanie procesu handlowego; • Obsługa klientów i kontakty z klientami w sprawach bieżących; • Przygotowywanie i publikowanie treści reklamowych na social mediach • Pozyskiwanie klientów (głównie rozmowy telefoniczne, e-mail, social media) • Obsługa klientów w biurze • Segregowanie, kompletowanie dokumentów • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami. • Obsługa urządzeń biurowych Wymagania: • wysoka kultura osobista • stabilność, sumienność i zaangażowanie • komunikatywność oraz umiejętności interpersonalne • obsługa komputera i pakietu MS Office (Word, Excel), • Skuteczność w realizacji zaplanowanych działań; • Umiejętność organizacji pracy własnej; • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i prawo jazdy Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 • Możliwość rozwoju w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku • Rozpoczęcie pracy od zaraz • Wdrożenie w obowiązki i wsparcie • Wynagrodzenie w formie podstawy i prowizji, • Miłą atmosferę. Osoby starające się o prace prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem wraz z zamieszczona klauzulą dotycząca wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)
Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)
30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży urządzeń i systemów HVACR, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu Lokalizacja: Warszawa Ursynów Będziesz odpowiedzialny/a przede wszystkim za: -Opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC -Planowanie i realizowanie działań w social mediach -Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji -Przygotowywanie grafik oraz treści na m.in. strony firmowe, profile firmy, Social Media. -Rozwój i aktualizacja serwisów internetowych firmy -Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów -Kontrolowanie budżetów mediowych oraz analizowanie wskaźników prowadzonych akcji marketingowych -Tworzenie oraz wysyłanie newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych -Wsparcie przy zamawianiu gadżetów reklamowych, organizowaniu eventów oraz targów Wyślij nam swoje CV, jeśli: -Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu -Posiadasz praktyczną znajomość technik i narzędzi marketingowych (kampanie Google Ads/ Facebook Ads) -Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych oraz kampanii w social mediach -Na co dzień korzystasz z programów graficznych (Canva, Adobe) -Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym -Mile widziane wykształcenie wyższe (z zakresu marketingu oraz dziedzin pokrewnych) -Jesteś osobą kreatywną, która chętnie wychodzi z własną inicjatywą Dlaczego warto aplikować? -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku firmy -Możliwość kreowania oraz wdrażania własnych inicjatyw oraz pomysłów -Praca w stabilniej i stale rozwijającej się organizacji -Możliwość rozwoju w strukturach organizacji -Możliwość pracy w trybie hybrydowym -Dostęp do firmowych benefitów na preferencyjnych warunkach: karta MultiSport oraz prywatna opieka medyczna

Młodszy Specjalista ds Marketingu
Młodszy Specjalista ds Marketingu
350 zł
Łomianki 30+ kilka dni temu

Młodszy specjalista ds. marketingu.Realizuje zadania administracyjno-biurowe i marketingowe.Praca stacjonarna w biurze marketingowym - Łomianki, ul Brukowa 36Główne obowiązki:kontaktowanie się z agencjami reklamowymi i kontrahentaminadzór nad produkcją i wysyłką materiałów promocyjnychpisanie tekstów promocyjnychadministrowanie magazynem promocyjnymkontrolowanie obiegu korespondencjiprzygotowywanie raportów, zestawień, ofert i analizwspółpraca z działem sprzedażynadzorowanie komunikacji i przepływu informacji w całym dzialeWymogi:·        dyspozycyjność i obowiązkowość·        dobra organizacja pracy·        zdolność innowacyjnego myślenia i kreatywność·        wykształcenie w kierunku PR, marketing, social media lub co najmniej 2 letni staż na podobnym stanowisku·        znajomość social mediów i programów do tworzenia stron Internetowych·        biegła znajomość pakiet office i obsługi komputera·        biegła znajomość języka angielskiego  (w mowie i piśmie)·        prawo jazdy kategorii B·        praca stacjonarna w Łomiankach Szukasz interesującej pracy opartej na tworzeniu innowacyjnych przekazów promocyjnych. Jesteś ambitną osobą i chcesz rozwijać się w marketingu farmaceutycznym w kierunku stanowiska kierownika produktu.     To ogłoszenie jest kierowane do Ciebie.

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
300 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Renomowany czterogwiazdkowy Hotel Słoneczny Młyn w Bydgoszczy poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i marketingu ZADANIA: • Realizacja projektów w segmencie współpracy korporacyjnej. • Współpraca z segmentem Klientów B2B. • Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych. • Przygotowywanie i redagowanie tekstów marketingowych. • Udział w organizacji eventów, konferencji. • Pozyskiwanie Klientów B2B, B2C. NASZE OCZEKIWANIA: • Minimum rok doświadczenia na podobnym. stanowisku dla klienta z segmentu B2B. • Praktyczna znajomość mediów i social media. • Umiejętność strategicznego myślenia i weryfikowania informacji. • Wysokie umiejętności komunikacyjne. • Kreatywność i duża samodzielność w działaniu. • Umiejętność pracy w zespole. • Dobra organizacja pracy i doskonała znajomość pakietu MS Office. • Pozytywne nastawienie. • Wysoka kultura osobista. • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OFERUJEMY: • Stabilne zatrudnienie. • Rozwój kompetencji. • Przyjazną atmosferę w pracy.

Digital Marketing Specialist z j. czeskim
Digital Marketing Specialist z j. czeskim
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna / headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. Mamy dla Ciebie pracę z j. czeskim w Gdańsku! Aktualnie dla naszego partnera prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta z j. czeskim w branży Social Media Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim - branża Social Media (M/K) Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie Jak będzie wyglądać Twój dzień pracy? - codziennie będziesz kontaktować się z nowymi i istniejącymi klientami, którymi są agencje reklamowe lub indywidualni, czy biznesowi reklamodawcy, poprzez czat, telefon i e-mail, - będziesz identyfikować potrzeby reklamowe klienta i proponować lepsze rozwiązania w postaci sprzedaży dodatkowych opcji reklamy, - jednym z obowiązków będzie również zarządzanie portfelem klienta z odpowiedzialnością za rosnące przychody, - będziesz udzielać wsparcia przed- i posprzedażowego wszystkich produktów, - otrzymasz odpowiednie narzędzia, aby sprawnie komunikować się z reklamodawcami. Wymagania: - znajomość j. czeskiego na poziomie min. C1, - znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, - wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne, - mile widziane doświadczenie w sprzedaży, Social Media, marketingu. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowie o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, - premie i bonusy miesięczne, - ubezpieczenie grupowe, - możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta, - możliwość rozwoju w organizacji - rozpoczyna się nowy projekt. Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko - praca z j. czeskim Gdańsk - Digital Marketing Specialist z j. czeskim." Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: "Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c." Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

Junior Sociel Media/ Marketing - Praktyki/ Staż
Junior Sociel Media/ Marketing - Praktyki/ Staż
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy żywiołowej osoby na stanowisko Specjalisty ds. marketingu/ Social Mediów, która wykreuje wizerunek firmy ZiołoMed oraz Aberit. ZiołoMed: https://ziolomed.pl/ Aberit: https://aberit.eu/ Miejsce: ul. Langiewicza 50, Rzeszów Jesteś idealnym kandydatem jeżeli: - Social Media to Twój żywioł i z łatwością tworzysz content na ich potrzeby wykazując przy tym własną inicjatywę - posiadasz status studenta oraz znajomość narzędzi do kręcenia rolek np.Canva, CapCut, InShot, VN itp. - masz wiedzę teoretyczną z zakresu marketingu internetowego - jesteś osobą komunikatywną i kręci Cię kreowanie materiałów i treści wspierających komunikację marki - śledzisz trendy i potrafisz reprezentować Klienta w Social Media, - znasz nowoczesne narzędzia marketingowe - bez problemu tworzysz slogany i treści reklamowe wspierające sprzedaż Mile widziana: - znajomość j. ang. na poziomie B2 i wyżej - zainteresowanie zdrowym stylem życia i nowymi technologiami. Będziesz odpowiedzialny/a za: - Współprowadzenie social mediów konta @ziolomed_pl oraz @ - Działanie na platformach: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, LinkedIn - Opracowanie identyfikacji wizualnej firmy, tworzenie harmonogramu nowych treści, tworzenie rolek, zdjęć i plików graficznych na posty i relacje, tworzenie zaangażowania wśród obserwatorów, odpowiadanie na wiadomości) - Tworzenie grafik i tekstów do materiałów reklamowych - Przygotowanie grafik i materiałów do mediów społecznościowych (Canva, CapCut, InShot, VN) - Redystrybucję treści - montowanie rolek z filmów, dodawanie napisów, wybieranie treści - Pisanie tekstów na bloga - Redagowanie tekstów do filmów na YouTubie, montaż filmów - Organizacja webinarów Co oferujemy: - Projekty w pełnym wymiarze godzin (w proporcji: 3/4 ZiołoMed, 1/4 Aberit) - Możliwość kreowania ścieżki rozwoju - Realizację zadań w biurze (ul. Langiewicza 50, Rzeszów) - Zdobycie pierwsze doświadczenia zawodowego. Wyślij swoje CV na adres: @ i podaj w tytule wiadomości „Aplikacja – Specjalista ds. marketingu ZiołoMed/ Aberit PRAKTYKA, STAŻ”. Prosimy dołączyć do aplikacji klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę ZiołoMed - Zielarnia i Sklep zielarsko-medyczny z siedzibą przy ul. M. Langiewicza 50 w Rzeszowie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych

Praca w domu / OD ZARAZ / 2000 - 10000
Praca w domu / OD ZARAZ / 2000 - 10000
Konin 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Marketingu/Social Media/Reklamy/Usługi UWAGA: -Nie ma rozmów przez telefon -Nie ma spotkań na kamerze -Nie działamy w marketingu MLM -Nie ma spotkań z ludźmi Wymagania: -Ukończone 18 lat, -Komputer lub telefon z dostępem do internetu -Podstawowe umiejętności obsługi komputera -Zamieszkanie na terenie Polski i Polskie obywatelstwo -Motywacja do pracy Co zapewniamy? -Wypłata 2 razy w miesiącu na konto bankowe -Praca zdalna bez wychodzenia z domu -Elastyczny grafik -Dostęp do narzędzi pracy -Przygotowane szkolenie online, pełne zapoznanie -Brak doświadczenia to żaden problem uczę od początku do końca Zakres obowiązków w pracy: -Odpisywanie możliwym klientom -Promocja produktów zleconych przez firmy z zewnątrz -Korzystne zarobki -Obsługa Klienta -Współpraca z firmą która istnieje już 17 lat. -Praca całkowicie zdalna bez obowiązku rozmów na kamerce lub telefonicznych -Brak jakichkolwiek inwestycji i wkładu własnego -Początkowe zarobki w granicach 2000zł miesięcznie zależnie od ilości wypracowanych godzin, około 2h dziennie. -Wypłata jaką można osiągnąć zależy tylko i wyłącznie od Twoich chęci, po paru miesiącach jest to nawet 4000 - 10000 PLN na miesiąc -Praca dodatkowa Napisz do mnie w wiadomości prywatnej na fb a ja przedstawię Ci ofertę i szczegóły dotyczące pracy https://www.facebook.com/marcel.woszczynski/

Specjalista ds. marketingu online
Specjalista ds. marketingu online
Wrocław 30+ kilka dni temu

Realizuj ciekawe kampanie marketingowe! Agencja marketingowa LTB poszukuje specjalisty ds. marketingu online. Jeśli masz doświadczenie przy realizacji kampanii digitalowych, interesujesz się marketingiem internetowym i szukasz kreatywnej pracy – nasza propozycja jest dla Ciebie idealna! Rozpocznij karierę w LTB, realizuj ciekawe projekty internetowe i rozwijaj się razem z nami. Pracuj w sympatycznej atmosferze w centrum Wrocławia! Podstawowe informacje: - miejsce pracy: Wrocław, - rodzaj pracy: pełny etat, - rodzaj umowy: umowa o pracę. Oczekiwania: - doświadczenie przy kampaniach Google Ads, Facebook Ads, - znajomość Google ADS, GSC, GMF i Google Analytics, - umiejętność obsługi klienta B2B, - doświadczenie w social media marketingu, - podstawowa znajomość HTML i CSS, - znajomość systemów CMS: Joomla, WordPress, Prestashop itp., - tworzenie angażujących treści pod content marketing, - umiejętność pracy w zespole, - zainteresowanie marketingiem internetowym. Zakres obowiązków: - strategiczne planowanie i raportowanie kampanii Google ADS, SEO, Facebook ADS, LinkedIn ADS, - realizacja celów biznesowych Klienta, - planowanie i realizacja kampanii SEO, content marketingowych, social media, - tworzenie raportów i analiz ruchu, konwersji z użyciem Google Analytics, - analiza prowadzonych działań promocyjnych i ich optymalizacja, - współpraca z zespołem marketingu, - kontakt z Klientem w zakresie prowadzonych kampanii. Oferujemy: - pracę w centrum Wrocławia, - atrakcyjny system wynagrodzeń, - rozwój kariery w LTB, - udział w rozwoju firmy – dyskusje, spotkania, omówienia, - wdrażanie ciekawych projektów marketingowych, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. oraz: - pyszną kawę z ekspresu, - dostęp do konsoli PlayStation, - wypady integracyjne, - opiekę medyczną, - dostęp do biblioteczki LTB, - kartę Multisport, - udział w szkoleniach i targach. Nie zwlekaj i rozwijaj się z nami! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na niniejszy adres e-mail: @ W temacie e-maila prosimy o dopisanie: Specjalista ds. marketingu online. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LTB Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. Jak nie teraz, to może później? Zachęcamy także do pozostawienia klauzuli pozwalającej na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych: “Wyrażam dobrowolną zgodę na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę LTB Sp. z o.o.”

Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHybrid AdTech Sp. z o.o. - jesteśmy globalnym dostawcą rozwiązań AdTech specjalizującym się w efektywnych i innowacyjnych kampaniach reklamowych. Posiadamy biura w m.in Nowym Jorku, Berlinie, Warszawie, Singapurze, Kijowie, Dżakarcie i Bombaju. Od 10 lat oferujemy narzędzia z obszaru digital marketingu wykorzystujące algorytmy AI, picture recognition i machine learning. Dzięki zespołowi doświadczonych programistów i autorskiej technologii, zapewniamy reklamodawcom i agencjom narzędzia i usługi programatyczne. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu/ Marketing Specialist Osoba ta będzie pomagała w planowaniu a potem koordynowała działania związane z promowaniem produktów i usług firmy skierowanych do klientów biznesowych. Miejsce pracy: Warszawa Centrum / Możliwość pracy w modelu hybrydowym Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem Prowadzeniem profili firmy w SM Projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B w kanałach on-line i social media Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją Analiza rynku Organizacja eventów Poszukujemy osób z: Doświadczeniem 2+, w promocji rozwiązań z obszaru marketingu, szczególnie marketingu online Doświadczeniem i kreatywnością w tworzeniu kontentu Doświadczeniem i umiejętnością pozyskiwania leadów B2B Umiejętnością analitycznego myślenia Biegłą znajomością j. polskiego i min. B2 j. angielskiego Doświadczeniem w analizie rynku i dostosowaniu działań do oczekiwanych efektów oraz specyfiki biznesowej potencjalnych Klientów Oferujemy: Jeżeli jeszcze nie miałeś z tym kontaktu to nauczysz się co to jest: Ad Tech / Programmatic / Ad Networks / DSP /SSP / Big Data / Data Science / Machine Learning Możliwość pracy z największymi reklamodawcami, markami Współpraca przy projektach AI Możliwość pracy hybrydowej Przyjazny zespół, który jest zawsze gotowy do pomocy Możliwość nauki nowych narzędzi Praca w międzynarodowym środowisku (klienci oraz współpracownicy) Opieka medyczna Wybór formy umowy

Specjalista do sp. marketingu - kosmetyki
Specjalista do sp. marketingu - kosmetyki
Katowice 30+ kilka dni temu

Nasz Klient jest wyłącznym dystrybutorem kilkudziesięciu światowych producentów chemii przemysłowej, obecnie rozszerza działalność o produkcję kosmetyków do której poszukuje Kandydatów z branży kosmetycznej na stanowisko: Specjalista ds. marketingu Zakres obowiązków: Współtworzenie komunikacji social media Tworzenie treści marketingowych, haseł reklamowych i tekstów do serwisów branżowych Pisanie i redagowanie tekstów oraz publikowanie ich w obrębie serwisów internetowych naszej platformy, dbanie o portfolio firmy, Tworzenie i publikowanie aktualności Tworzenie prezentacji firmowych Tworzenie postów graficznych Obróbka zdjęć firmowych Wsparcie w bieżących działaniach w kanałach społecznościowych Wymagania: Doświadczenie w branży kosmetycznej Podstawowe zdolności korektorskie i umiejętność redagowania tekstów Bardzo dobra znajomość programów do tworzenia różnorodnej grafiki doskonała znajomość zasad języka polskiego Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Umiejętność pracy w zespole dokładność Kreatywność, umiejętność wyjścia z własną inicjatywą Umiejętność wykonywania i obróbki zdjęć będzie dodatkowym atutem Nasz klient oferuje: Pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią Umowę o pracę na atrakcyjnych warunkach Twórczą, nieformalną atmosferę pracy Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach Dodatkowe benefity

Młodszy specjalista ds. marketingu marki odzieżowej
Młodszy specjalista ds. marketingu marki odzieżowej
Opole 30+ kilka dni temu

Polska firma odzieżowa A&B Produkcja sp. z o.o. wchodząca w skład GRUPY STEP zatrudni Młodszego Specjalistę ds. Marketingu do nowo powstałej marki odzieżowej. Nazwa stanowiska: Młodszy Specjalista ds. Marketingu marki odzieżowej Miejsce pracy: Opole Twoje zadania: • Budowanie wizerunku i świadomości marki na zewnątrz • Przygotowywanie i realizowanie planów promocyjnych i strategii • Realizacja działań marketingowych i komunikacji • Poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych • Opracowywanie i wdrażanie nowych promocji • Monitorowanie wyników działań i przygotowywanie odpowiednich zestawień • Kontrola budżetu marketingowego • Współpraca z grafikami, • Prowadzenie social mediów marki odzieżowej • Współpraca z project managerem • Współpraca z działem e-commerce • Wsparcie działu handlowego • Raportowanie postępów w projektach Oczekujemy: • Praktycznej wiedzy z zakresu social media • Umiejętności w opracowywaniu angażujących treści • Wyszukiwania i nawiązywania kontaktu z influencerami • Negocjowania warunków współpracy • Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym • Znajomości pakietu MS Office • Komunikatywności, kreatywności i zaangażowania Oferujemy: • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i kompetencji i efektów pracy • Możliwość rozwoju zawodowego w branży odzieżowej • Udział w innowacyjnym i unikatowym projekcie odzieżowym • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Pracę w zgranym, otwartym i młodym zespole • Luźny dress code • Dofinansowanie do Karty Multisport • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego WARTA. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub na adres: @ Wymagane dokumenty: CV List motywacyjny Informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że współadministratorem danych jest J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Młodszy specjalista SM marketingu marki odzieżowej
Młodszy specjalista SM marketingu marki odzieżowej
Opole 30+ kilka dni temu

Polska firma odzieżowa A&B Produkcja sp. z o.o. wchodząca w skład GRUPY STEP zatrudni Młodszego Specjalistę ds. Marketingu do nowo powstałej marki odzieżowej. Nazwa stanowiska: Młodszy Specjalista ds. Marketingu marki odzieżowej Miejsce pracy: Opole Twoje zadania: • Budowanie wizerunku i świadomości marki na zewnątrz • Przygotowywanie i realizowanie planów promocyjnych i strategii • Realizacja działań marketingowych i komunikacji • Poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych • Opracowywanie i wdrażanie nowych promocji • Monitorowanie wyników działań i przygotowywanie odpowiednich zestawień • Kontrola budżetu marketingowego • Współpraca z grafikami, • Prowadzenie social mediów marki odzieżowej • Współpraca z project managerem • Współpraca z działem e-commerce • Wsparcie działu handlowego • Raportowanie postępów w projektach Oczekujemy: • Praktycznej wiedzy z zakresu social media • Umiejętności w opracowywaniu angażujących treści • Wyszukiwania i nawiązywania kontaktu z influencerami • Negocjowania warunków współpracy • Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym • Znajomości pakietu MS Office • Komunikatywności, kreatywności i zaangażowania Oferujemy: • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i kompetencji i efektów pracy • Możliwość rozwoju zawodowego w branży odzieżowej • Udział w innowacyjnym i unikatowym projekcie odzieżowym • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Pracę w zgranym, otwartym i młodym zespole • Luźny dress code • Dofinansowanie do Karty Multisport • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego WARTA. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub na adres: @ Wymagane dokumenty: CV List motywacyjny Informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że współadministratorem danych jest J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
450 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

HOMEKONCEPT to pracownia architektoniczna w której dbamy o najdrobniejszy detal. Nieważne czy jest to detal architektoniczny, detal na wizualizacji naszych domów czy rodzaj kawy, który zamawiamy do biura. Dzięki takiemu podejściu do architektury i współpracy w zespole – HOMEKONCEPT zyskał mocną pozycję na rynku gotowych projektów domów. Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i wpływaj na rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży! HOMEKONCEPT poszukuje utalentowanego specjalisty marketingu, który pomoże nam dotrzeć do szerszego grona klientów i kontynuować budowę silnej marki.Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za aktualizację i realizację naszej strategii marketingowej, tworzenie i realizację naszych kampanii reklamowych, opiekę nad social media oraz analizowanie danych, które pomagają optymalizować nasze działania.W HOMEKONCEPT oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie, ale również inspirujące środowisko pracy, w którym Twoje pomysły będą mile widziane i doceniane. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który pomaga ludziom realizować swoje marzenia o wymarzonym domu. Wyślij swoje CV już teraz i zobacz, jak możemy razem tworzyć wyjątkowe projekty! Specjalista ds. marketinguNajważniejsze obowiązki:Nadzór, rozwój i monitorowanie działań z zakresu marketingu, w szczególności marketingu internetowego,analiza danych, monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych oraz ich optymalizacja,przygotowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie akcji e-mail marketingowych,współtworzenie spójnej komunikacji za pośrednictwem różnych kanałów,rozwój marketing automation,nadzór i rozbudowa strony internetowej firmy,współpraca w zakresie mediów społecznościowymi firmy,tworzenie i współpraca przy tworzeniu treści marketingowych,współpraca z działem sprzedaży oraz innymi działami w obszarze projektów marketingowych.Czego oczekujemy:minimum 2 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze marketingu,praktycznej wiedzy na temat e-commerce,znajomości zasad SEO, SEM, e-mail marketingu, remarketinguznajomości narzędzi analitycznych (Analytics, Google Tag Menager, Google Search Console, Ads),kreatywności i poczucia estetyki,samodzielności w działaniu,otwartości na nowe rozwiązania, szczególnie w obszarze reklamy internetowej.Oferujemy:interesującą i ciekawą pracę pełną różnorodności i nowych wyzwań,możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Jeśli chcesz do nas dołączyć - napisz dlaczego, pochwal się swoimi dotychczasowymi sukcesami/obowiązkami w pracy i prześlij do nas swoje CV.

Specjalista ds. Marketingu z j. Angielskim
Specjalista ds. Marketingu z j. Angielskim
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySchwander Polska zatrudni osobę na stanowisko Specjalista ds. marketingu z językiem angielskim Opis stanowiska: · redagowanie i tłumaczenie tekstów związanych z bieżącą działalnością podmiotu · tłumaczenie tekstów na stronę www i na media społecznościowe firmy · budowanie pozytywnego wizerunku firmy za pomocą publicznych narzędzi komunikacji tj. strona internetowa, social media (FB, Linkedin), · komunikacja z klientem i monitoring mediów · tłumaczenie tekstów technicznych i ogólnych z j. angielskiego na j. polski i odwrotnie · opracowywanie tłumaczonego tekstu pod względem stylistycznym, językowym i formalnym · tłumaczenia ustne konwersacji np. podczas spotkań, szkoleń, konferencji, prezentacji Wymagania: · biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. C1 · wykształcenie wyższe (preferowany kierunek; filologia angielska) · znajomość narzędzi i pakietu Office (Excel, Power Point, World), · doskonałe umiejętności komunikacyjne, przygotowywanie informacji oraz redagowanie tekstów, zarówno w języku polskim i angielskim · swoboda wyrażania myśli w słowie pisanym · komunikatywność i umiejętność pracy w zespole · dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu · dyspozycyjność Oferujemy: · atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie · stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę · praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 · pracę w młodym, dynamicznym zespole · możliwości rozwoju zawodowego · karta MultiSport Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail @ Więcej informacji pod numerem telefonu: 601 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Zamość 30+ kilka dni temu

Firma SIATEX poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży internetowej Główne obowiązki: • realizowanie sprzedaży za pomocą serwisów aukcyjnych (wystawianie aukcji, kontrola cen, wdrażanie nowych produktów do sprzedaży) • prowadzenie sklepu internetowego • aktualizowanie strony internetowej • opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży • przygotowywanie, planowanie i wdrażanie social media content (m.in. Facebook, Instagram, Pinterest) Nasze oczekiwania: • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży e-commerce, znajomość zagadnień marketingu internetowego oraz doświadczenie w zarządzaniu stronami www (wszystkimi wersjami językowymi), moderowaniu ich treści (w tym: aktualizowanie zdjęć, grafik, tekstów, cross-sellingu, promocji i innych), przygotowywaniu niezbędnych materiałów (grafik, tekstów itp.) • od kandydatów do pracy oczekujemy komunikatywności i kreatywności, a także pozytywnego, otwartego nastawienia do ludzi. Liczy się także zmysł handlowy i organizacyjny. Oferujemy: • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie, • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz Lento Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne

Specjalista ds. Marketingu/ ok. Trzebnicy
Specjalista ds. Marketingu/ ok. Trzebnicy
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – firmy handlowo-usługowej – osoby do pracy, na stanowisku: SPECJALISTA DS. MARKETINGU Miejsce pracy: okolice Trzebnicy Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy: - współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, - prowadzenie akcji i projektów wspomagających sprzedaż m.in. organizacja eventów i targów branżowych, - pozyskiwanie oraz obsługa nowych platform sprzedażowych, - zarządzanie treścią firmowych kanałów komunikacyjnych oraz social mediów, - analiza danych, rynku oraz mierzenie efektywności kampanii marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics, Google Search Console, SimmilarWeb. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: - masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - posiadasz wiedzę w obszarach: SEO, content marketing, copywritting, social media, - swobodnie obsługujesz MS EXCEL oraz narzędzia e-marketingowe tj.: Freshmail - masz znajomość Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign)- atut mile widziany, - jesteś zdecydowany we wdrażaniu nowych pomysłów i rozwiązań marketingowych, - używasz płynnie języka angielskiego w kontekście zawodowym, - cechują Cię: kreatywność, zaangażowanienie w dążeniu do realizacji celów oraz umiejętność pracy w zespole. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - stałe godziny oraz stacjonarny charakter pracy, - wewnętrzny system szkoleń, - bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka zdrowotna). Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-Marketingu/9802-8384-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas CV. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższych klauzul, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszych klauzul, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." Polityka prywatności: https://www.bbgroup.com.pl/polityka-prywatnosci

Praca na stanowisku - Specjalista ds. marketingu
Praca na stanowisku - Specjalista ds. marketingu
30+ kilka dni temu

Firma Adamus od ponad 40 lat dostarcza do fabryk farmaceutycznych na całym świecie niezwykle precyzyjne, wykonane z hartowanej stali, stemple i matryce formujące tabletki. By zaspokoić potrzeby naszych klientów realizujemy kolejne rozwojowe inwestycje, co pozwala nam tworzyć nowe, atrakcyjne miejsca pracy. Do naszego zespołu szukamy pracowników, którzy chętnie pracują w zespole, są uczciwi, zaangażowani w pracę i są nastawieni na rozwiązywanie problemów. Wymagania te stawiamy wszystkim osobom zatrudnionym w naszej firmie, bez względu na stanowisko, jakie zajmują. Praca na stanowisku - Specjalista ds. marketingu Twój zakres obowiązków: • copywritng (pisanie tekstów na stronę www, kanały social media, przygotowanie komunikatów wewnętrznych), • administracja strony firmowej, • zarządzanie profilami w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube), • tworzenie treści reklamowych, • promowanie nowych produktów / usług, • koordynacja pracy podwykonawców (drukarnie, graficy, domy mediowe ), • współorganizacja szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń on-line, • prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji, • mierzenie efektywności działań marketingowych, • opracowywanie dokumentacji, tworzenie raportów i prezentacji, • wysyłka materiałów reklamowych i monitorowanie stanu materiałów promocyjno-reklamowych. Nasze wymagania: • minimum rok doświadczenia pracy w dziale marketingu, • doskonała organizacja pracy, • zdolność analitycznego myślenia, • dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne, • kreatywność i wyobraźnia przestrzenna oraz „lekkie pióro", • wielozadaniowość, • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację - warunek konieczny. Oferujemy: • bardzo dobre warunki pracy i płacy, premiujące jakość i efektywność, • pracę na cały etat w dynamicznie rozwijającej się firmie z 40-letnią tradycją, • możliwość rozwoju zawodowego z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wiedzy i doświadczenia, • programy pracownicze z nagrodami (Program Poleceń Pracowniczych, Program premiowy za szkolenia nowych pracowników, itp.), • dofinansowanie do zakwaterowania dla osób spoza Szczecina przez okres 12 miesięcy, • co tydzień słodki czwartek, • owocowy tydzień (świeże owoce dostarczamy każdego dnia), • możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego i prywatnej opieki medycznej. W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copy
Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copy
30+ kilka dni temu

Marka Kelton to znany w całej Europie producent sprzętu i wyposażenia dla siłowni i klubów fitness. Dostarczamy sprzęt zarówno dla siłowni domowych (linia Home & Heavy) oraz w pełni profesjonalny (linia Pro) sprzęt dla największych i najpopularniejszych klubów fitness oraz siłowni na terenie całego świata. Świadczymy także usługi projektowania siłowni oraz ich kompletnego doposażania. Nasz sprzęt produkowany jest w Polsce w naszym zakładzie w Dąbrówce. W związku z dynamicznym rozwojem naszej marki poszukujemy : Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copywriting) Poszukujemy specjalisty do wsparcia naszego działu marketingu Zakres obowiązków: Obsługa popularnych portali aukcyjnych – allegro, amazon, eBay Obsługa i aktualizacja oferty w ramach naszego e-commerce Obsługa portali społecznościowych – m.in.. Facebook, Instagram, Redagowanie tekstów – postów do w-w kanałów, a także do opisów nowych produktów Poszukiwanie i wdrażanie nowych kanałów komunikacji oraz rozwiązań usprawniających procesy sprzedażowe Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Aktywny udział w przygotowywaniu materiałów marketingowych Bieżąca analiza działań konkurencji Wymagania: Znajomość podstaw funkcjonowania systemów e-commerce Dobra znajomość obsługi i mechanizmów funkcjonowania ww. portali i kanałów social media Umiejętności obróbki graficznej, kreatywność i zmysł plastyczny Umiejętność tzw. „lekkiego pióra” – przydatna podczas redagowania Otwartość komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej Dobra znajomość obsługi komputera – praca w środowisku Windows, dobra znajomość pakietu Office (lub wersji alternatywnych) Inicjatywa w działaniu i samodzielność Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie Mile widziana – Znajomość języka angielskiego Mile widziana – znajomość zagadnień fitness Mile widziane – umiejętności analityczne Mile widziane – znajomość podstaw HTML i CSS Oferujemy Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Aktywny udział w kreowaniu kampanii i wizerunku marki – możliwość realizowania własnych pomysłów Szkolenie w zakresie stosowanych przez nas rozwiązań Indywidualne stanowisko pracy wyposażone w niezbędny sprzęt Możliwość przyuczenia zawodu i rozwoju kompetencji - Wsparcie techniczne i merytoryczne specjalistów Praca w miłej i ciekawej atmosferze Mile widziane portfolio - prosimy o przesłanie razem z formularzem, bądź umieszczenie URL w CV. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
10 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. marketingu - Przemyśl Zakres obowiązków: • Kompleksową realizacją zadań z zakresu marketingu i PR • Ścisłą współpracą z działem handlowym w zakresie wsparcia sprzedaży, opracowaniem materiałów marketingowych, promocyjnych, multimedialnych, itp. • Projektowaniem kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów • Zarządzaniem i aktualizacją treści na stronach www i w mediach społecznościowych, w tym redagowanie i monitorowanie treści w sieci pod kątem SEO, dbałością o spójność wizerunku • Analizowaniem trendów rynkowych i działań konkurencji oraz rekomendowaniem właściwych działań mających na celu optymalizację działań marketingowych Wymagania: • Minimum 3-latniego doświadczenia oraz praktycznej znajomości zagadnień z zakresu marketingu, PR, social media • Znajomości narzędzi Google Analytics • Umiejętności redagowania treści, notatek prasowych, komunikatów PR, itp. • Kreatywności, pomysłowości, nieszablonowego sposobu myślenia • Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych i terminowości w wykonywaniu zadań • Wysokich umiejętności analitycznych i dbałości o szczegóły Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (możliwa umowa B2B) • dużą samodzielność w działaniu oraz rozwojowe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy i indywidualne podejście do planowania kariery Mile widziane: • orzeczenie o niepełnosprawności Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(at)obpon. pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(at)obpon. pl

Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. marketingu - Przemyśl Zakres obowiązków: • Kompleksową realizacją zadań z zakresu marketingu i PR • Ścisłą współpracą z działem handlowym w zakresie wsparcia sprzedaży, opracowaniem materiałów marketingowych, promocyjnych, multimedialnych, itp. • Projektowaniem kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów • Zarządzaniem i aktualizacją treści na stronach www i w mediach społecznościowych, w tym redagowanie i monitorowanie treści w sieci pod kątem SEO, dbałością o spójność wizerunku • Analizowaniem trendów rynkowych i działań konkurencji oraz rekomendowaniem właściwych działań mających na celu optymalizację działań marketingowych Wymagania: • Minimum 3-latniego doświadczenia oraz praktycznej znajomości zagadnień z zakresu marketingu, PR, social media • Znajomości narzędzi Google Analytics • Umiejętności redagowania treści, notatek prasowych, komunikatów PR, itp. • Kreatywności, pomysłowości, nieszablonowego sposobu myślenia • Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych i terminowości w wykonywaniu zadań • Wysokich umiejętności analitycznych i dbałości o szczegóły Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (możliwa umowa B2B) • dużą samodzielność w działaniu oraz rozwojowe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy i indywidualne podejście do planowania kariery Mile widziane: • orzeczenie o niepełnosprawności Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(at)obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(at)obpopn.pl

Specjalista ds. Social Mediów ( K/M)
Specjalista ds. Social Mediów ( K/M)
450 zł
Szczyrk 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. mediów społecznościowych (K/M) Poszukujemy doświadczonego specjalisty ds. mediów społecznościowych, który dołączy do naszego zespołu. Poszukujemy osoby kreatywnej, zorientowanej na cele i pasjonującej się nowoczesnymi trendami w social media.Obowiązki:·        Planowanie i prowadzenie komunikacji 4* Hotelu Meta w Szczyrku, w tym  jego brandów: Restauracji Tajskiej, Restauracji Regionalnej, Gabinetów SPA, Meta Music Clubu oraz Wypożyczalni Sprzętu Sportowego „Meta Rental”.·        Tworzenie oryginalnych, dobrych jakościowo i  angażujących treści na platformach społecznościowych (teksty, grafiki, zdjęcia, filmy): FB, Instagram, LinkedIn, Youtube.·        Odpowiedzialność za harmonogram publikacji, odpowiedzi na komentarze i zarządzanie kampaniami promocyjnymi.·        Analiza efektywności prowadzonych działań oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian w oparciu o aktualne trendy w SM.·        Bieżące prace marketingowe na rzecz marek m.in.: druki menu, druki plakatów, ulotek etc.·        Budowanie wysokiej jakości wizerunku hotelu zarówno online jak i offline. Wymagania:·        Doświadczenie w marketingu w branży hotelarskiej / turystycznej.·        Doskonała znajomość platform społecznościowych, trendów i narzędzi analizy danych.·        Lekkie pióro i umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści (zdjęcia, grafiki, filmy) na social media.·        Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, odpowiedzialność.·        Kreatywność w działaniu.·        Zdolności artystyczne/fotograficzne w celu tworzenie zdjęć/grafik do publikacji. Oferujemy:·       Elastyczną formę zatrudnienia, dostosowaną do Twoich preferencji i potrzeb: np.: umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B, w zależności od Twojej sytuacji i preferowanej formy współpracy.·       Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia·       Możliwość zakwaterowania·       Pracę w hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku·       Możliwość korzystania z udogodnień i benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, obiady pracownicze, bezpłatne korzystanie z siłowni, basenu oraz strefy wellness, zniżki na wypożyczenie sprzętu sportowego) oferowanych przez Hotel.Dziękujemy wszystkim kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Meta International Sp. z o.o. z siedzibą ul. Skośna 4, 43-370 Szczyrk Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacji na podstawie wyrażonej zgody w/w zakresach. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu usunięcia zgody lub zakończenia procesu rekrutacji - stosownie do zakresu udzielonej zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) Warszawa, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Zgoda na przetwarzanie danych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie dotyczących mnie danych osobowych przez Administratora Meta International Sp. z o.o. z siedzibą ul. Skośna 4, 43-370 Szczyrk w celu rekrutacji. Zostałem(am) poinformowany(a), że w każdym czasie mogę cofnąć tę zgodę bez wpływu na zgodność́ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zostałem(am) poinformowany(a) o dobrowolnym charakterze udzielenia zgody.  

Specjalista ds. content marketingu / Copywriter - Przemyśl
Specjalista ds. content marketingu / Copywriter - Przemyśl
4 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. content marketingu / Copywriter - Przemyśl Zakres obowiązków: • tworzenie i redagowanie treści związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnością, aby było jeszcze bardziej ekspercko • tworzenie materiałów w oparciu o gotowe treści przygotowane przez naszych ekspertów • aktualizacja i tworzenie treści na strony internetowe i do social media pod kątem SEO/SEM • współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych, informacyjnych, prasowych i marketingowych • publikowanie i promowanie napisanych treści w mediach społecznościowych • praca koncepcyjna nad kampaniami reklamowym we współpracy z kreatywnym Zespołem marketingowym Wymagania: • znajomość zasad edytorskich oraz przekonania, że kropka i przecinek są warte więcej niż 1000 słów • umiejętność wyszukiwania nowych informacji i zacięcie redaktorskie • kreatywność i lekkie pióro, które jest tożsame z tworzeniem nieszablonowych treści • głowa pełna pomysłów, zapał i nieustającą chęć tworzenia czegoś nowego • terminowość, praca zespołowa i bardzo dobra organizacja pracy własnej • znajomość tematyki zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz doświadczenie w pracy z serwisami informacyjnymi będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę w pełnym wymiarze • przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych pomysłów • Zespół z wieloletnim doświadczeniem, który dzieli się swoją wiedzą i wspiera wzajemnie w szukaniu nowoczesnych rozwiązań • praca wśród ludzi, którzy mają wysokie poczucie estetyki, otwarte i kreatywne głowy • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum miasta Mile widziane: • orzeczenie o niepełnosprawności Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon pl