Sortowanie:
Znaleziony: 17 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. marketingu online
Specjalista ds. marketingu online
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Realizuj ciekawe kampanie marketingowe! Agencja marketingowa LTB poszukuje specjalisty ds. marketingu online. Jeśli masz doświadczenie przy realizacji kampanii digitalowych, interesujesz się marketingiem internetowym i szukasz kreatywnej pracy – nasza propozycja jest dla Ciebie idealna! Rozpocznij karierę w LTB, realizuj ciekawe projekty internetowe i rozwijaj się razem z nami. Pracuj w sympatycznej atmosferze w centrum Wrocławia! Podstawowe informacje: - miejsce pracy: Wrocław, - rodzaj pracy: pełny etat, - rodzaj umowy: umowa o pracę. Oczekiwania: - doświadczenie przy kampaniach Google Ads, Facebook Ads, - znajomość Google ADS, GSC, GMF i Google Analytics, - umiejętność obsługi klienta B2B, - doświadczenie w social media marketingu, - podstawowa znajomość HTML i CSS, - znajomość systemów CMS: Joomla, WordPress, Prestashop itp., - tworzenie angażujących treści pod content marketing, - umiejętność pracy w zespole, - zainteresowanie marketingiem internetowym. Zakres obowiązków: - strategiczne planowanie i raportowanie kampanii Google ADS, SEO, Facebook ADS, LinkedIn ADS, - realizacja celów biznesowych Klienta, - planowanie i realizacja kampanii SEO, content marketingowych, social media, - tworzenie raportów i analiz ruchu, konwersji z użyciem Google Analytics, - analiza prowadzonych działań promocyjnych i ich optymalizacja, - współpraca z zespołem marketingu, - kontakt z Klientem w zakresie prowadzonych kampanii. Oferujemy: - pracę w centrum Wrocławia, - atrakcyjny system wynagrodzeń, - rozwój kariery w LTB, - udział w rozwoju firmy – dyskusje, spotkania, omówienia, - wdrażanie ciekawych projektów marketingowych, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. oraz: - pyszną kawę z ekspresu, - dostęp do konsoli PlayStation, - wypady integracyjne, - opiekę medyczną, - dostęp do biblioteczki LTB, - kartę Multisport, - udział w szkoleniach i targach. Nie zwlekaj i rozwijaj się z nami! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na niniejszy adres e-mail: @ W temacie e-maila prosimy o dopisanie: Specjalista ds. marketingu online. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LTB Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. Jak nie teraz, to może później? Zachęcamy także do pozostawienia klauzuli pozwalającej na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych: “Wyrażam dobrowolną zgodę na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę LTB Sp. z o.o.”

Praca Specjalista ds. Marketingu online bez doświadczenia
Praca Specjalista ds. Marketingu online bez doświadczenia
200 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Amerykańska firma Wellness z europejską siedzibą w Niemczech poszukuje osób na stanowisko Specjalista ds. Marketingu online. Nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od podstaw! Wymagania: -Wiek 22+ -Komunikatywność -Dostęp do telefonu/komputera z internetem -Dostępność 2-5h/ dziennie -Biegłe posługiwanie się językiem polskim w piśmie i mowie Obowiązki: -Obsługa telefoniczną klienta -Pozyskiwanie nowych klientów dla sklepu internetowego -Opieka nad klientem -Tworzenie ogłoszeń -Testowanie produktów firmy Oferujemy: -Wynagrodzenie do 15 dnia każdego miesiąca -Bonusy i premie -Wsparcie zespołu -Pełne szkolenie na start i wprowadzenie -Umowę niezależnego przedstawiciela handlowego Wypłata uzależniona jest od poświęconego czasu i zaangażowania.

Młodszy Specjalista ds. Online Marketingu
Młodszy Specjalista ds. Online Marketingu
450 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Interesujesz się marketingiem internetowym i chciałbyś/chciałabyś szybko zdobyć doświadczenie? W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy szukamy nowych osób do pomocy w obsłudze prowadzonych przez nas kampanii. Jeśli jesteś ambitny, chcesz szybko rozkręcić swoją karierę, nie boisz się nowych wyzwań, odpowiedzialności i skoku na głęboką wodę to jesteś naszym idealnym kandydatem. Mile widziani studenci zaoczni kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem.Miejsce pracy: Praca zdalna Zadania:• Wsparcie w działaniach marketingowych związanych z: pozycjonowaniem, promocją lokalną, reklamami Google Ads Wymagania:• Doświadczenie w kampaniach online marketingowych lub zainteresowanie tą tematyką.• Proaktywność• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego• Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji• Otwartość, entuzjazm oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne• Własny laptop/komputer do pracy• Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnych będzie dodatkowym atutem Oferujemy:• Pracę zdalną - możesz pracować z każdego miejsca na Ziemi :)• Przyjazną, startup’ową atmosferę pracy w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole• Potężną dawkę wiedzy w obsłudze kampanii online marketingowych• Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy• Wsparcie doświadczonych osób• Pracę dla zagranicznych klientów. Większość kampanii w języku angielskim• Możliwość bardzo szybkiego awansu dla zaangażowanych osób• Wypłata co dwa tygodnie• Po miesiecznym okresie próbnym, oferta stałej współpracy• Wynagrodzenie 4480 - 6000 zł miesięcznie na start w zależności od posiadanego doświadczenia.Zainteresowanych ofertą zapraszamy do wysłania CV. W treści wiadomości prosimy o napisanie kilku zdań o sobie i dlaczego powinniśmy zatrudnić właśnie Ciebie.Więcej informacji o firmie - www.strony123.com

Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu
Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu
4400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy studenta/studentki na stanowisko:Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu[rekrutacja prowadzona osobiście]Miejsce pracy: Warszawa Co proponujemy: Bardzo dobre wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia (4 000 - 8 000 PLN na rękę)termin rozpoczęcia – jak najszybciejkoleżeńską atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i wzajemnej życzliwościwsparcie i opiekę mentorskąpełne szkolenia z zakresu marketingu internetowego i optymalizacjiwszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków (służbowy komputer)biuro blisko Centrum Warszawy (zaraz przy moście Siekierkowskim i Wale Miedzeszyńskim)możliwość budowania doświadczenia zawodowego w świecie marketingu internetowegopracę, w której będziesz mógł/mogła używać i rozwijać swoje umiejętności i dużo się nauczyćSzukamy właśnie Ciebie, jeśli:Doskonale znasz język polski, lubisz wyzwania, wykazujesz się zaangażowaniem, masz ambitne cele,myślisz analitycznie,jesteś osobą kreatywną, komunikatywną i otwartą,znasz lub jesteś otwarty/-a na to aby nauczyć się posługiwać się narzędziami takimi jak: Photoshop,możesz powiedzieć o sobie, że jesteś zaangażowany/-a, samodzielny/-a, terminowy/-a, pomysłowy/-a, masz i zwracasz uwagę na detale a jeśli dodatkowo masz głód wiedzy i chętnie nauczysz się nowych umiejętności, będziesz dla nas oczekiwanym kandydatem/-tkąJako nasz członek zespołu będziesz:Zarządzać powierzonymi projektami z zakresu rozwoju produktów na rynkach: Polska, Czechy, Węgry i Słowacjaodpowiedzialny/na za tworzenie kampanii reklamowych,Analizować i optymalizować reklamy,współpracować z innymi działami Jeśli jesteś zainteresowany/-a, prosimy o przesyłanie cv w JĘZYKU POLSKIMMediaflow Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w generowaniu sprzedaży online dla różnych przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową strategię marketingową, która pomaga naszym klientom osiągnąć sukces w sprzedaży produktów online oraz budowaniu własnych marek. Dzięki naszemu doświadczeniu z różnych branż jesteśmy w stanie dostosować jakość i ilość pozyskiwanych potencjalnych klientów do ich indywidualnych potrzeb. Nasze usługi obejmują tworzenie treści, zakup mediów oraz optymalizację działań marketingowych, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Stawiamy na skuteczność i profesjonalizm, by nasi klienci mogli odnieść sukces online.

Praca w domu / OD ZARAZ / 2000 - 10000
Praca w domu / OD ZARAZ / 2000 - 10000
Konin 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Marketingu/Social Media/Reklamy/Usługi UWAGA: -Nie ma rozmów przez telefon -Nie ma spotkań na kamerze -Nie działamy w marketingu MLM -Nie ma spotkań z ludźmi Wymagania: -Ukończone 18 lat, -Komputer lub telefon z dostępem do internetu -Podstawowe umiejętności obsługi komputera -Zamieszkanie na terenie Polski i Polskie obywatelstwo -Motywacja do pracy Co zapewniamy? -Wypłata 2 razy w miesiącu na konto bankowe -Praca zdalna bez wychodzenia z domu -Elastyczny grafik -Dostęp do narzędzi pracy -Przygotowane szkolenie online, pełne zapoznanie -Brak doświadczenia to żaden problem uczę od początku do końca Zakres obowiązków w pracy: -Odpisywanie możliwym klientom -Promocja produktów zleconych przez firmy z zewnątrz -Korzystne zarobki -Obsługa Klienta -Współpraca z firmą która istnieje już 17 lat. -Praca całkowicie zdalna bez obowiązku rozmów na kamerce lub telefonicznych -Brak jakichkolwiek inwestycji i wkładu własnego -Początkowe zarobki w granicach 2000zł miesięcznie zależnie od ilości wypracowanych godzin, około 2h dziennie. -Wypłata jaką można osiągnąć zależy tylko i wyłącznie od Twoich chęci, po paru miesiącach jest to nawet 4000 - 10000 PLN na miesiąc -Praca dodatkowa Napisz do mnie w wiadomości prywatnej na fb a ja przedstawię Ci ofertę i szczegóły dotyczące pracy https://www.facebook.com/marcel.woszczynski/

Specjalista ds. marketingu, powiat bocheński
Specjalista ds. marketingu, powiat bocheński
Bochnia 10 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego Klienta z branży produkcyjnej w Nowym Wiśniczu prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalista ds. marketingu. Zakres obowiązków: Opracowywanie strategii mediów społecznościowych w celu zwiększenia zaangażowania i świadomości marki; Tworzenie regularnych postów, treści wideo i grafik do publikowania na platformach społecznościowych; Analiza danych i monitorowanie efektywności kampanii mediów społecznościowych za pomocą narzędzi analitycznych; Odpowiadanie na komentarze i wiadomości od użytkowników oraz prowadzenie interakcji z społecznością online; Opracowanie nieskomplikowanych grafik spójnych z identyfikacją wizualną wszystkich marek przy użyciu narzędzi takich jak np. Canva, GIMP, Adobe Express; Tworzenie różnorodnych treści, takich jak artykuły, reklamy prasowe, banery online, e-booki, scenariusze animacji i filmów; Opracowywanie Media Planów – strategii marketingu treści opartej na badaniach rynkowych i analizie konkurencji; Optymalizacja treści na WWW pod kątem SEO w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach internetowych; Analiza danych i monitorowanie wyników, aby dostosować strategię marketingu treści i zwiększyć jej skuteczność; Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki poprzez różne kanały komunikacji; Tworzenie strategii komunikacyjnych w celu dotarcia do docelowej grupy odbiorców i budowania relacji z mediami. Oczekiwania: Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku; Umiejętność klarownego i skutecznego przekazywania informacji zarówno w piśmie, jak i werbalnie; Umiejętność analizowania danych, monitorowania efektywności działań oraz wyciągania wniosków z wyników; Rozumienie mediów społecznościowych: Znajomość różnych platform mediów społecznościowych, ich mechanizmów działania oraz trendów w marketingu społecznościowym; Umiejętność efektywnego planowania, priorytetyzowania zadań; Umiejętność szybkiego przystosowania się do nowych trendów, technologii i sytuacji rynkowych; Chęć ciągłego rozwoju, nauki i doskonalenia swoich umiejętności w dziedzinie PR, komunikacji, mediów społecznościowych lub marketingu treści; Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Oferujemy: Niezbędne narzędzia do pracy; Zatrudnienie na podstawie uop lub b2b; Możliwość rozwoju zawodowego; Pakiet benefitów (bezpłatne świadczenia medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, bony na święta); Elastyczny czas pracy (6-14, 7-15, 8-16); Dobrą atmosferę pracy. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHybrid AdTech Sp. z o.o. - jesteśmy globalnym dostawcą rozwiązań AdTech specjalizującym się w efektywnych i innowacyjnych kampaniach reklamowych. Posiadamy biura w m.in Nowym Jorku, Berlinie, Warszawie, Singapurze, Kijowie, Dżakarcie i Bombaju. Od 10 lat oferujemy narzędzia z obszaru digital marketingu wykorzystujące algorytmy AI, picture recognition i machine learning. Dzięki zespołowi doświadczonych programistów i autorskiej technologii, zapewniamy reklamodawcom i agencjom narzędzia i usługi programatyczne. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu/ Marketing Specialist Osoba ta będzie pomagała w planowaniu a potem koordynowała działania związane z promowaniem produktów i usług firmy skierowanych do klientów biznesowych. Miejsce pracy: Warszawa Centrum / Możliwość pracy w modelu hybrydowym Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem Prowadzeniem profili firmy w SM Projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B w kanałach on-line i social media Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją Analiza rynku Organizacja eventów Poszukujemy osób z: Doświadczeniem 2+, w promocji rozwiązań z obszaru marketingu, szczególnie marketingu online Doświadczeniem i kreatywnością w tworzeniu kontentu Doświadczeniem i umiejętnością pozyskiwania leadów B2B Umiejętnością analitycznego myślenia Biegłą znajomością j. polskiego i min. B2 j. angielskiego Doświadczeniem w analizie rynku i dostosowaniu działań do oczekiwanych efektów oraz specyfiki biznesowej potencjalnych Klientów Oferujemy: Jeżeli jeszcze nie miałeś z tym kontaktu to nauczysz się co to jest: Ad Tech / Programmatic / Ad Networks / DSP /SSP / Big Data / Data Science / Machine Learning Możliwość pracy z największymi reklamodawcami, markami Współpraca przy projektach AI Możliwość pracy hybrydowej Przyjazny zespół, który jest zawsze gotowy do pomocy Możliwość nauki nowych narzędzi Praca w międzynarodowym środowisku (klienci oraz współpracownicy) Opieka medyczna Wybór formy umowy

Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B
Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMłodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B Branża: Gym & Fitness Lokalizacja biura: Warszawa Śródmieście (hybryda) Forma zatrudnienia: Kontrakt B2B 6 000 - 8 000 PLN + VAT (plus bonus miesięczny) Poszukujemy zawodnika do obszaru marketingu, który lubi sport i może dołączyć do mistrzowskiej drużyny, kreującej różnorodne strefy treningowe. Będziesz szlifować formę w tworzeniu ciekawych treści, kreatywności i używaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych. A przede wszystkim weźmiesz udział w różnych obozach treningowych, aby awansować do wyższej ligi (kursy i szkolenia branżowe finansowane przez pracodawcę). UWAGA: dołączysz do zespołu, który ma bzika na punkcie aktywności fizycznej, zaaplikuj! Wymagania: · Doświadczenie w marketingu około roku · Podejście do marketingu z pasją oraz chęć do dalszego rozwoju zawodowego w tej branży · Otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji · Zdolność do szybkiego uczenia się · Komunikatywna znajomość języka angielskiego · Pasja do zadań marketingowych · Mile widziane zainteresowania sportem · Podstawowa wiedza z zakresu SEO, znajomość narzędzi Google Ads, FB Ads, Google Analytics · "Lekkie pióro" · Kreatywność i inicjatywa w wyszukiwaniu skutecznych rozwiązań Zadania: · Udział w kursach i szkoleniach w celu dalszej nauki i rozwoju · Udział we wdrażaniach kampanii marketingowych związanych z promocją firmy: kampanie SEM, SEO i inne formy reklamy online i offline · Udział w tworzeniu lejków marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych · Współpraca z dostawcami zewnętrznymi · Aktywna współpraca z całym teamem Oferujemy: · Możliwość udziału w branżowych szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę · Możliwość rozwoju wielu umiejętności przydatnych w dalszej karierze zawodowej · Atrakcyjne wynagrodzenie + bonus miesięczny · Biuro bez korpo klimatu (kapitalna siłownia w biurze!) · Duża elastyczność i swobodę w działaniu · Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl · Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie onboardingu · Świetną lokalizację biura (centrum Warszawy) · Pracę w zgranym zespole, pełnym pasji do sportu

Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. marketingu internetowego
30+ kilka dni temu

B.D. Art to światowy producent dekoracji ściennych: ramek, luster, półek, tablic korkowych i magnetycznych. Współpracujemy z globalnymi sieciami jak IKEA, grupa Kingfisher i Leroy Merlin. Nasze produkty są dystrybuowane przez platformę Amazon w 28 krajach Europy, w Japonii i Stanach Zjednoczonych. Do naszego biura w Małkini Górnej (powiat ostrowski) poszukujemy osoby do działu sprzedaży na stanowisko: Specjalista ds. marketingu internetowego Główne zadania: - wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci - tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi - tworzenie newsletterów i mailingów - śledzenie trendów na rynku e-marketingu - tworzenie unikalnych treści z wykorzystaniem Google Keyword Plannera - współpraca z fotografami i grafikami Wymagania: - kilkuletnie doświadczenie w zakresie marketingu internetowego - umiejętność tworzenia i zarządzania reklamami na platformie Amazon, reklam produktowych, brandowych, remarketingu - znajomość zasad SEO i SEM oraz narzędzia Google Analytics - znajomość narzędzi marketingowych online: Facebook, YouTube, Vimeo, Google+ - umiejętność tworzenia skutecznych materiałów reklamowych - zdolności analityczne: zarządzanie budżetem na reklamę - dobra znajomość języka angielskiego - umiejętność robienie zdjęć produktowych oraz znajomość obsługi programów graficznych (Photoshop, Corel) będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - stabilność zatrudnienia ( umowa o pracę, stałe wynagrodzenie plus premie) - wymagającą pracę pełną ciekawych wyzwań - dużą samodzielność - możliwość pracy hybrydowej - wspaniałą atmosferę w pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez B.D. Art Sp. z o.o. Sp. k z siedzibą w Wołominie zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że Administratorem danych jest B.D. Art Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Wołominie przy ul. Partyzantów 50. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Specjalista ds. marketingu i social media
Specjalista ds. marketingu i social media
30+ kilka dni temu

ALTEZA SP. Z O.O. ALTEZA Sp. z o.o. produkuje sufity napinane, nazywane też potocznie jako sufity naciągane lub podświetlane. Poza produkcją w Łodzi, oferujemy również montaż i serwis na terenie Polski i większości krajów Unii Europejskiej. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i social media miejsce pracy: Łódź (Teofilów) Główne obowiązki na stanowisku: - prowadzenie komunikacji marketingowo- promocyjnej online ( głównie kanały SM: YouTube, Facebook, Instagram, Tik-Tok, Linkedin) - kontakt i odpowiadanie za współprace z: influencerami, architektami, projektantami, grafikami, operatorami, agencjami - tworzenie i redagowanie tekstów na stronie internetowej www.alteza.pl - obsługa platformy Wordpress. - planowanie i mierzenie działań i strategii marketingowo- promocyjnej -prowadzenie projektów wewnętrznych dla klientów zewnętrznych (definiowanie zakresu, szacowanie czasu realizacji, planowanie harmonogramów projektu, koordynowanie zadań, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, komunikacja z klientem, nadzór nad jakością oraz terminowością realizowanych projektów). - nadzór nad prawidłowością, realizacją i rozliczaniem podpisania umów z wykonawcami na realizacje działań informacyjno- promocyjnych i kampanii - prowadzenie konkursów i ustalenie regulaminów - robienie zdjęć i podstawowa ich obróbka - kontakt z wykonawcami i monterami w celu ustaleń wspólnych działań marketingowo- promocyjnych. - obsługa programu Chipmail i Smsapi Od Kandydatów oczekujemy: - dyspozycyjności, elastyczności, umiejętności pracy w zespole - umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych i biznesowych - warunek konieczny - umiejętności obsługi komputera: pakiet Office (Word, Excel, Outlook) – warunek konieczny - odporności na stres, pracy pod presją czasu - doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (min. 6 miesięcy) – warunek konieczny - umiejętności dobrej organizacji pracy - sumiennego wykonywania powierzonych obowiązków - podstawowej obsługi programów graficznych – mile widziane Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od umiejętności - szkolenia niezbędne do osiągnięcia wysokich kwalifikacji - dobrą atmosferę pracy - pracę w młodym zespole dla lidera w swojej branży. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ALTEZA Sp. z o.o. w Łodzi dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.” Zastrzegamy sobie możliwość do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Specjalista ds. trade marketingu
Specjalista ds. trade marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. trade marketingu Miejsce pracy: siedziba we Wrocławiu Jakie będą Twoje główne obowiązki? • prowadzenie działań marketingowych mających na celu wsparcie i wzrost sprzedaży określonych brandów w kanale B2B i B2B4C na rynku polskim i zagranicznym, • budowanie wizerunku marek, • planowanie kalendarza promocji oraz dobór najbardziej efektywnych narzędzi promocyjnych dla klientów, • tworzenie materiałów marketingowych (karty produktowe, prezentacje, broszury, oferty dla klientów), • kreowanie oraz analiza efektywności wdrażanych kampanii marketingowych online i offline • benchmark rynku, trendów oraz działań konkurencji, • udział przy procesie wdrażania nowych produktów do oferty, • współpraca z grafikami w zakresie przygotowywania materiałów marketingowych: m.in contentu, banerów,newsletterów, prezentacji produktowych • współpraca z obszarami sprzedaży oraz produktu w zakresie prowadzonych projektów, • współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi, dostawcami usług i produktów reklamowych. Co jest wymagane na tym stanowisku? • doświadczenie w pracy w obszarze marketingu produktowego min. 2 lata • kreatywność i nietuzinkowe podejście do rozwiązywania zagadnień biznesowych, • pasja i inicjatywa, umiejętność przekonania do swoich pomysłów, • wysokie umiejętności komunikacji werbalnej oraz pisemnej, • bardzo dobra znajomość pakiet MS Office, • znajomość płatnych narzędzi marketingowych, • bardzo dobra znajomość języka angielskiego do komunikacji w zakresie rynków zagranicznych, • doświadczenie w branży retail będzie dodatkowym atutem. Co w zamian? • stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia (współpraca w ramach UOP lub B2B), • uczestnictwo w ciekawych projektach • atmosferę otwartości na wymianę dobrych praktyk i know-how, • możliwość kształtowania strategii marketingowej dla naszych produktów w dedykowanym kanale sprzedaży, • pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży, • dużą samodzielność w działaniu i sposobność szybkiego rozwoju zawodowego • prywatna opieka medyczna, • ubezpieczenie na życie, • zniżki na firmowe produkty i usługi, • spotkania integracyjne, • parking dla pracowników, • dofinansowanie biletów do kina, teatru, • program rekomendacji pracowników. Etapy rekrutacji: I. Przesłanie CV na adres email II. Pierwsza rozmowa telefoniczna ok. 10 minut III. Rozmowa kwalifikacyjna z Klientem i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Partner biznesowy / Przedstawiciel handlowy
Partner biznesowy / Przedstawiciel handlowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Partner biznesowy / Przedstawiciel handlowy / Specjalista ds. sprzedaży (marketingu) Pracuj ile chcesz, gdzie chcesz i zarabiaj Grupa Polskie Billboardy Sp. z o.o. ogłasza nabór dla osób, które chcą rozpocząć i rozwinąć swoją karierę w branży reklamowej. Jeśli w kontaktach z klientem czujesz się jak ryba w wodzie, a Twoja siła napędowa to osiąganie celów, to współpraca z GPB jest dla Ciebie. Poszukujemy osób do współpracy w całej Polsce. Planujemy współpracę długofalową z możliwością dalszego rozwoju. Firma wprowadza nowe produkty na rynek i rozszerza swoje usługi z branży reklamowej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, organizujemy kampanie reklamowe w całej Polsce oraz zagranicą. Grupa GPB specjalizuje się w reklamie outdoorowej. Od lat rozwijamy i budujemy relacje z klientami, aby budować silną Polską markę w dziedzinie OOH. Zakres obowiązków · aktywne pozyskiwanie Klientów; · aktywna oraz skuteczna sprzedaż produktów i usług firmy; · promowanie marki GPB przy użyciu materiałów reklamowych; · tworzenie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy; · praca w terenie ( jeśli konieczna - pozyskiwanie Klienta ); · budowanie relacji z Klientami; Wymagania · BRAK DOŚWIADCZENIA - Otrzymasz na start gruntowne przeszkolenie dotyczące technik handlowych, negocjacyjnych oraz obsługi klienta; · wysoka motywacja wewnętrzna do osiągania celów i do samorozwoju; · wysoka kultura osobista oraz otwartość w relacjach - umiejętności interpersonalne; · mile widziana znajomość branży reklamowej; · umiejętność zarządzania czasem oraz planowania; · mile widziane prawo jazdy kat. B ( z uwagi na ewentualny dojazd do Klienta ); · umiejętność szybkiego uczenia się; · samodzielność oraz odpowiedzialność; Oferujemy · informatyczny system podglądu i zarządzania poleconymi Klientami wraz z automatycznym systemem naliczania prowizji; · możliwość pozyskiwania Klientów przez link polecony ( potencjalny Klient wchodzi w interakcje ze stroną przechwytującą z ID partnera ); · indywidualne konto pocztowe tj. j.*******i@g******.pl; · przejrzyste warunki współpracy; · wypłaty prowizji do każdego 20-go dnia kolejnego miesiąca od zrealizowania polecenia; · wynagrodzenie w oparciu o system sprzedażowy ( dla najlepszych dodatkowe premie ); · gruntowne szkolenie, jeśli nie masz doświadczenia oferujemy szkolenia i coaching w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta; · materiały reklamowe; · elastyczne godziny pracy - pracujesz ile chcesz i gdzie chcesz; · formy pracy - możliwość spotkania z Klientami online ( zoom, messenger, email, telefon ) lub wizyta osobista; Wszystkie osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt na poniższy adres email. W wiadomości prosimy zamieścić swoje CV oraz 2/3 zdania o sobie: @: pa******y@g******.pl Informacja: +48 *** *** *** Dział techniczny: +48 720 804 164 Pozdrawiamy Zespół GPB

Młodszy specjalista ds. e-marketingu
Młodszy specjalista ds. e-marketingu
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLIBRUS #inspirujeMY Młodszy specjalista ds. e-marketingu Co będziesz u nas robić? - przygotowywać oferty współpracy dla naszych klientów i partnerów - nawiązywać kontakty i budować relacje z klientami korporacyjnymi i agencjami reklamowymi - sprzedawać powierzchnie reklamowe oraz kampanie on-line na portalach Librus - wspierać dział w realizacji kampanii reklamowych on-line Czego szukamy u kandydatów? - komunikatywności i dużej ilości pozytywnej energii - bardzo dobrej organizacji pracy własnej - umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych - zainteresowania tematyką e-commerce - doświadczenia w obsłudze klienta Coś więcej o stanowisku... - współpracujemy z topowymi markami - proponujemy umowę o pracę – zatrudnienie od zaraz - wynagrodzenie - 4300 zł brutto + premia - pracujemy na jedną ranną zmianę w godzinach 7:30 – 15:30 - w standardzie karta Multisport Plus oraz siatkówka w każdy czwartek w pobliskim liceum, zajęcia z języka angielskiego online raz w tygodniu, duży bezpłatny parking, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy, w piątek - krótszy dzień pracy! Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Wyślij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego. 2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną. 3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego. 4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym. 5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna! Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego inspirującego zespołu! Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń – @ lub 609 - pokaż numer telefonu - (Magda). Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – przez okres 3 lat od dnia odpowiedzi na ofertę pracy, a po upływie tego okresu, jeżeli ponownie wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych, przez wskazany przez Ciebie okres, chyba, że wcześniej wyrażoną zgodę wycofasz. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.

Młodszy specjalista ds. e-marketingu
Młodszy specjalista ds. e-marketingu
30+ kilka dni temu

LIBRUS #inspirujeMY Młodszy specjalista ds. e-marketingu Co będziesz u nas robić? - przygotowywać oferty współpracy dla naszych klientów i partnerów - nawiązywać kontakty i budować relacje z klientami korporacyjnymi i agencjami reklamowymi - sprzedawać powierzchnie reklamowe oraz kampanie on-line na portalach Librus - wspierać dział w realizacji kampanii reklamowych on-line Czego szukamy u kandydatów? - komunikatywności i dużej ilości pozytywnej energii - bardzo dobrej organizacji pracy własnej - umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych - zainteresowania tematyką e-commerce Coś więcej o stanowisku... - współpracujemy z topowymi markami - proponujemy umowę o pracę – zatrudnienie od zaraz - pracujemy na jedną ranną zmianę w godzinach 7:30 – 15:30 - w standardzie karta Multisport Plus oraz siatkówka w każdy czwartek w pobliskim liceum, zajęcia z języka angielskiego online raz w tygodniu, duży bezpłatny parking, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy, w piątek - krótszy dzień pracy! Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Wyślij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego. 2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną. 3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego. 4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym. 5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna! Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego inspirującego zespołu! Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń – @ lub 609 - pokaż numer telefonu - (Magda). Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – przez okres 3 lat od dnia odpowiedzi na ofertę pracy, a po upływie tego okresu, jeżeli ponownie wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych, przez wskazany przez Ciebie okres, chyba, że wcześniej wyrażoną zgodę wycofasz. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.

Specjalista ds. Social Mediów ( K/M)
Specjalista ds. Social Mediów ( K/M)
450 zł
Szczyrk 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. mediów społecznościowych (K/M) Poszukujemy doświadczonego specjalisty ds. mediów społecznościowych, który dołączy do naszego zespołu. Poszukujemy osoby kreatywnej, zorientowanej na cele i pasjonującej się nowoczesnymi trendami w social media.Obowiązki:·        Planowanie i prowadzenie komunikacji 4* Hotelu Meta w Szczyrku, w tym  jego brandów: Restauracji Tajskiej, Restauracji Regionalnej, Gabinetów SPA, Meta Music Clubu oraz Wypożyczalni Sprzętu Sportowego „Meta Rental”.·        Tworzenie oryginalnych, dobrych jakościowo i  angażujących treści na platformach społecznościowych (teksty, grafiki, zdjęcia, filmy): FB, Instagram, LinkedIn, Youtube.·        Odpowiedzialność za harmonogram publikacji, odpowiedzi na komentarze i zarządzanie kampaniami promocyjnymi.·        Analiza efektywności prowadzonych działań oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian w oparciu o aktualne trendy w SM.·        Bieżące prace marketingowe na rzecz marek m.in.: druki menu, druki plakatów, ulotek etc.·        Budowanie wysokiej jakości wizerunku hotelu zarówno online jak i offline. Wymagania:·        Doświadczenie w marketingu w branży hotelarskiej / turystycznej.·        Doskonała znajomość platform społecznościowych, trendów i narzędzi analizy danych.·        Lekkie pióro i umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści (zdjęcia, grafiki, filmy) na social media.·        Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, odpowiedzialność.·        Kreatywność w działaniu.·        Zdolności artystyczne/fotograficzne w celu tworzenie zdjęć/grafik do publikacji. Oferujemy:·       Elastyczną formę zatrudnienia, dostosowaną do Twoich preferencji i potrzeb: np.: umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B, w zależności od Twojej sytuacji i preferowanej formy współpracy.·       Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia·       Możliwość zakwaterowania·       Pracę w hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku·       Możliwość korzystania z udogodnień i benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, obiady pracownicze, bezpłatne korzystanie z siłowni, basenu oraz strefy wellness, zniżki na wypożyczenie sprzętu sportowego) oferowanych przez Hotel.Dziękujemy wszystkim kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Meta International Sp. z o.o. z siedzibą ul. Skośna 4, 43-370 Szczyrk Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacji na podstawie wyrażonej zgody w/w zakresach. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu usunięcia zgody lub zakończenia procesu rekrutacji - stosownie do zakresu udzielonej zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) Warszawa, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Zgoda na przetwarzanie danych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie dotyczących mnie danych osobowych przez Administratora Meta International Sp. z o.o. z siedzibą ul. Skośna 4, 43-370 Szczyrk w celu rekrutacji. Zostałem(am) poinformowany(a), że w każdym czasie mogę cofnąć tę zgodę bez wpływu na zgodność́ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zostałem(am) poinformowany(a) o dobrowolnym charakterze udzielenia zgody.