Specjalista ds. marketingu online
Realizuj ciekawe kampanie marketingowe! Agencja marketingowa LTB poszukuje specjalisty ds. marketingu online. Jeśli masz doświadczenie przy realizacji kampanii digitalowych, interesujesz się marketingiem internetowym i szukasz kreatywnej pracy – nasza propozycja jest dla Ciebie idealna! Rozpocznij karierę w LTB, realizuj ciekawe projekty internetowe i rozwijaj się razem z nami. Pracuj w sympatycznej atmosferze w centrum Wrocławia! Podstawowe informacje: - miejsce pracy: Wrocław, - rodzaj pracy: pełny etat, - rodzaj umowy: umowa o pracę. Oczekiwania: - doświadczenie przy kampaniach Google Ads, Facebook Ads, - znajomość Google ADS, GSC, GMF i Google Analytics, - umiejętność obsługi klienta B2B, - doświadczenie w social media marketingu, - podstawowa znajomość HTML i CSS, - znajomość systemów CMS: Joomla, WordPress, Prestashop itp., - tworzenie angażujących treści pod content marketing, - umiejętność pracy w zespole, - zainteresowanie marketingiem internetowym. Zakres obowiązków: - strategiczne planowanie i raportowanie kampanii Google ADS, SEO, Facebook ADS, LinkedIn ADS, - realizacja celów biznesowych Klienta, - planowanie i realizacja kampanii SEO, content marketingowych, social media, - tworzenie raportów i analiz ruchu, konwersji z użyciem Google Analytics, - analiza prowadzonych działań promocyjnych i ich optymalizacja, - współpraca z zespołem marketingu, - kontakt z Klientem w zakresie prowadzonych kampanii. Oferujemy: - pracę w centrum Wrocławia, - atrakcyjny system wynagrodzeń, - rozwój kariery w LTB, - udział w rozwoju firmy – dyskusje, spotkania, omówienia, - wdrażanie ciekawych projektów marketingowych, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. oraz: - pyszną kawę z ekspresu, - dostęp do konsoli PlayStation, - wypady integracyjne, - opiekę medyczną, - dostęp do biblioteczki LTB, - kartę Multisport, - udział w szkoleniach i targach. Nie zwlekaj i rozwijaj się z nami! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na niniejszy adres e-mail: @ W temacie e-maila prosimy o dopisanie: Specjalista ds. marketingu online. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LTB Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. Jak nie teraz, to może później? Zachęcamy także do pozostawienia klauzuli pozwalającej na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych: “Wyrażam dobrowolną zgodę na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę LTB Sp. z o.o.”
Amerykańska firma Wellness z europejską siedzibą w Niemczech poszukuje osób na stanowisko Specjalista ds. Marketingu online. Nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od podstaw! Wymagania: -Wiek 22+ -Komunikatywność -Dostęp do telefonu/komputera z internetem -Dostępność 2-5h/ dziennie -Biegłe posługiwanie się językiem polskim w piśmie i mowie Obowiązki: -Obsługa telefoniczną klienta -Pozyskiwanie nowych klientów dla sklepu internetowego -Opieka nad klientem -Tworzenie ogłoszeń -Testowanie produktów firmy Oferujemy: -Wynagrodzenie do 15 dnia każdego miesiąca -Bonusy i premie -Wsparcie zespołu -Pełne szkolenie na start i wprowadzenie -Umowę niezależnego przedstawiciela handlowego Wypłata uzależniona jest od poświęconego czasu i zaangażowania.
Interesujesz się marketingiem internetowym i chciałbyś/chciałabyś szybko zdobyć doświadczenie? W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy szukamy nowych osób do pomocy w obsłudze prowadzonych przez nas kampanii. Jeśli jesteś ambitny, chcesz szybko rozkręcić swoją karierę, nie boisz się nowych wyzwań, odpowiedzialności i skoku na głęboką wodę to jesteś naszym idealnym kandydatem. Mile widziani studenci zaoczni kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem.Miejsce pracy: Praca zdalna Zadania:• Wsparcie w działaniach marketingowych związanych z: pozycjonowaniem, promocją lokalną, reklamami Google Ads Wymagania:• Doświadczenie w kampaniach online marketingowych lub zainteresowanie tą tematyką.• Proaktywność• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego• Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji• Otwartość, entuzjazm oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne• Własny laptop/komputer do pracy• Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnych będzie dodatkowym atutem Oferujemy:• Pracę zdalną - możesz pracować z każdego miejsca na Ziemi :)• Przyjazną, startup’ową atmosferę pracy w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole• Potężną dawkę wiedzy w obsłudze kampanii online marketingowych• Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy• Wsparcie doświadczonych osób• Pracę dla zagranicznych klientów. Większość kampanii w języku angielskim• Możliwość bardzo szybkiego awansu dla zaangażowanych osób• Wypłata co dwa tygodnie• Po miesiecznym okresie próbnym, oferta stałej współpracy• Wynagrodzenie 4480 - 6000 zł miesięcznie na start w zależności od posiadanego doświadczenia.Zainteresowanych ofertą zapraszamy do wysłania CV. W treści wiadomości prosimy o napisanie kilku zdań o sobie i dlaczego powinniśmy zatrudnić właśnie Ciebie.Więcej informacji o firmie - www.strony123.com
Obecnie poszukujemy studenta/studentki na stanowisko:Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu[rekrutacja prowadzona osobiście]Miejsce pracy: Warszawa Co proponujemy: Bardzo dobre wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia (4 000 - 8 000 PLN na rękę)termin rozpoczęcia – jak najszybciejkoleżeńską atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i wzajemnej życzliwościwsparcie i opiekę mentorskąpełne szkolenia z zakresu marketingu internetowego i optymalizacjiwszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków (służbowy komputer)biuro blisko Centrum Warszawy (zaraz przy moście Siekierkowskim i Wale Miedzeszyńskim)możliwość budowania doświadczenia zawodowego w świecie marketingu internetowegopracę, w której będziesz mógł/mogła używać i rozwijać swoje umiejętności i dużo się nauczyćSzukamy właśnie Ciebie, jeśli:Doskonale znasz język polski, lubisz wyzwania, wykazujesz się zaangażowaniem, masz ambitne cele,myślisz analitycznie,jesteś osobą kreatywną, komunikatywną i otwartą,znasz lub jesteś otwarty/-a na to aby nauczyć się posługiwać się narzędziami takimi jak: Photoshop,możesz powiedzieć o sobie, że jesteś zaangażowany/-a, samodzielny/-a, terminowy/-a, pomysłowy/-a, masz i zwracasz uwagę na detale a jeśli dodatkowo masz głód wiedzy i chętnie nauczysz się nowych umiejętności, będziesz dla nas oczekiwanym kandydatem/-tkąJako nasz członek zespołu będziesz:Zarządzać powierzonymi projektami z zakresu rozwoju produktów na rynkach: Polska, Czechy, Węgry i Słowacjaodpowiedzialny/na za tworzenie kampanii reklamowych,Analizować i optymalizować reklamy,współpracować z innymi działami Jeśli jesteś zainteresowany/-a, prosimy o przesyłanie cv w JĘZYKU POLSKIMMediaflow Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w generowaniu sprzedaży online dla różnych przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową strategię marketingową, która pomaga naszym klientom osiągnąć sukces w sprzedaży produktów online oraz budowaniu własnych marek. Dzięki naszemu doświadczeniu z różnych branż jesteśmy w stanie dostosować jakość i ilość pozyskiwanych potencjalnych klientów do ich indywidualnych potrzeb. Nasze usługi obejmują tworzenie treści, zakup mediów oraz optymalizację działań marketingowych, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Stawiamy na skuteczność i profesjonalizm, by nasi klienci mogli odnieść sukces online.
Specjalista ds. Marketingu/Social Media/Reklamy/Usługi UWAGA: -Nie ma rozmów przez telefon -Nie ma spotkań na kamerze -Nie działamy w marketingu MLM -Nie ma spotkań z ludźmi Wymagania: -Ukończone 18 lat, -Komputer lub telefon z dostępem do internetu -Podstawowe umiejętności obsługi komputera -Zamieszkanie na terenie Polski i Polskie obywatelstwo -Motywacja do pracy Co zapewniamy? -Wypłata 2 razy w miesiącu na konto bankowe -Praca zdalna bez wychodzenia z domu -Elastyczny grafik -Dostęp do narzędzi pracy -Przygotowane szkolenie online, pełne zapoznanie -Brak doświadczenia to żaden problem uczę od początku do końca Zakres obowiązków w pracy: -Odpisywanie możliwym klientom -Promocja produktów zleconych przez firmy z zewnątrz -Korzystne zarobki -Obsługa Klienta -Współpraca z firmą która istnieje już 17 lat. -Praca całkowicie zdalna bez obowiązku rozmów na kamerce lub telefonicznych -Brak jakichkolwiek inwestycji i wkładu własnego -Początkowe zarobki w granicach 2000zł miesięcznie zależnie od ilości wypracowanych godzin, około 2h dziennie. -Wypłata jaką można osiągnąć zależy tylko i wyłącznie od Twoich chęci, po paru miesiącach jest to nawet 4000 - 10000 PLN na miesiąc -Praca dodatkowa Napisz do mnie w wiadomości prywatnej na fb a ja przedstawię Ci ofertę i szczegóły dotyczące pracy https://www.facebook.com/marcel.woszczynski/
Opis oferty pracyDla naszego Klienta z branży produkcyjnej w Nowym Wiśniczu prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalista ds. marketingu. Zakres obowiązków: Opracowywanie strategii mediów społecznościowych w celu zwiększenia zaangażowania i świadomości marki; Tworzenie regularnych postów, treści wideo i grafik do publikowania na platformach społecznościowych; Analiza danych i monitorowanie efektywności kampanii mediów społecznościowych za pomocą narzędzi analitycznych; Odpowiadanie na komentarze i wiadomości od użytkowników oraz prowadzenie interakcji z społecznością online; Opracowanie nieskomplikowanych grafik spójnych z identyfikacją wizualną wszystkich marek przy użyciu narzędzi takich jak np. Canva, GIMP, Adobe Express; Tworzenie różnorodnych treści, takich jak artykuły, reklamy prasowe, banery online, e-booki, scenariusze animacji i filmów; Opracowywanie Media Planów – strategii marketingu treści opartej na badaniach rynkowych i analizie konkurencji; Optymalizacja treści na WWW pod kątem SEO w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach internetowych; Analiza danych i monitorowanie wyników, aby dostosować strategię marketingu treści i zwiększyć jej skuteczność; Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki poprzez różne kanały komunikacji; Tworzenie strategii komunikacyjnych w celu dotarcia do docelowej grupy odbiorców i budowania relacji z mediami. Oczekiwania: Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku; Umiejętność klarownego i skutecznego przekazywania informacji zarówno w piśmie, jak i werbalnie; Umiejętność analizowania danych, monitorowania efektywności działań oraz wyciągania wniosków z wyników; Rozumienie mediów społecznościowych: Znajomość różnych platform mediów społecznościowych, ich mechanizmów działania oraz trendów w marketingu społecznościowym; Umiejętność efektywnego planowania, priorytetyzowania zadań; Umiejętność szybkiego przystosowania się do nowych trendów, technologii i sytuacji rynkowych; Chęć ciągłego rozwoju, nauki i doskonalenia swoich umiejętności w dziedzinie PR, komunikacji, mediów społecznościowych lub marketingu treści; Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Oferujemy: Niezbędne narzędzia do pracy; Zatrudnienie na podstawie uop lub b2b; Możliwość rozwoju zawodowego; Pakiet benefitów (bezpłatne świadczenia medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, bony na święta); Elastyczny czas pracy (6-14, 7-15, 8-16); Dobrą atmosferę pracy. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).
Opis oferty pracyHybrid AdTech Sp. z o.o. - jesteśmy globalnym dostawcą rozwiązań AdTech specjalizującym się w efektywnych i innowacyjnych kampaniach reklamowych. Posiadamy biura w m.in Nowym Jorku, Berlinie, Warszawie, Singapurze, Kijowie, Dżakarcie i Bombaju. Od 10 lat oferujemy narzędzia z obszaru digital marketingu wykorzystujące algorytmy AI, picture recognition i machine learning. Dzięki zespołowi doświadczonych programistów i autorskiej technologii, zapewniamy reklamodawcom i agencjom narzędzia i usługi programatyczne. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu/ Marketing Specialist Osoba ta będzie pomagała w planowaniu a potem koordynowała działania związane z promowaniem produktów i usług firmy skierowanych do klientów biznesowych. Miejsce pracy: Warszawa Centrum / Możliwość pracy w modelu hybrydowym Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem Prowadzeniem profili firmy w SM Projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B w kanałach on-line i social media Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją Analiza rynku Organizacja eventów Poszukujemy osób z: Doświadczeniem 2+, w promocji rozwiązań z obszaru marketingu, szczególnie marketingu online Doświadczeniem i kreatywnością w tworzeniu kontentu Doświadczeniem i umiejętnością pozyskiwania leadów B2B Umiejętnością analitycznego myślenia Biegłą znajomością j. polskiego i min. B2 j. angielskiego Doświadczeniem w analizie rynku i dostosowaniu działań do oczekiwanych efektów oraz specyfiki biznesowej potencjalnych Klientów Oferujemy: Jeżeli jeszcze nie miałeś z tym kontaktu to nauczysz się co to jest: Ad Tech / Programmatic / Ad Networks / DSP /SSP / Big Data / Data Science / Machine Learning Możliwość pracy z największymi reklamodawcami, markami Współpraca przy projektach AI Możliwość pracy hybrydowej Przyjazny zespół, który jest zawsze gotowy do pomocy Możliwość nauki nowych narzędzi Praca w międzynarodowym środowisku (klienci oraz współpracownicy) Opieka medyczna Wybór formy umowy
Opis oferty pracyMłodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B Branża: Gym & Fitness Lokalizacja biura: Warszawa Śródmieście (hybryda) Forma zatrudnienia: Kontrakt B2B 6 000 - 8 000 PLN + VAT (plus bonus miesięczny) Poszukujemy zawodnika do obszaru marketingu, który lubi sport i może dołączyć do mistrzowskiej drużyny, kreującej różnorodne strefy treningowe. Będziesz szlifować formę w tworzeniu ciekawych treści, kreatywności i używaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych. A przede wszystkim weźmiesz udział w różnych obozach treningowych, aby awansować do wyższej ligi (kursy i szkolenia branżowe finansowane przez pracodawcę). UWAGA: dołączysz do zespołu, który ma bzika na punkcie aktywności fizycznej, zaaplikuj! Wymagania: · Doświadczenie w marketingu około roku · Podejście do marketingu z pasją oraz chęć do dalszego rozwoju zawodowego w tej branży · Otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji · Zdolność do szybkiego uczenia się · Komunikatywna znajomość języka angielskiego · Pasja do zadań marketingowych · Mile widziane zainteresowania sportem · Podstawowa wiedza z zakresu SEO, znajomość narzędzi Google Ads, FB Ads, Google Analytics · "Lekkie pióro" · Kreatywność i inicjatywa w wyszukiwaniu skutecznych rozwiązań Zadania: · Udział w kursach i szkoleniach w celu dalszej nauki i rozwoju · Udział we wdrażaniach kampanii marketingowych związanych z promocją firmy: kampanie SEM, SEO i inne formy reklamy online i offline · Udział w tworzeniu lejków marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych · Współpraca z dostawcami zewnętrznymi · Aktywna współpraca z całym teamem Oferujemy: · Możliwość udziału w branżowych szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę · Możliwość rozwoju wielu umiejętności przydatnych w dalszej karierze zawodowej · Atrakcyjne wynagrodzenie + bonus miesięczny · Biuro bez korpo klimatu (kapitalna siłownia w biurze!) · Duża elastyczność i swobodę w działaniu · Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl · Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie onboardingu · Świetną lokalizację biura (centrum Warszawy) · Pracę w zgranym zespole, pełnym pasji do sportu
B.D. Art to światowy producent dekoracji ściennych: ramek, luster, półek, tablic korkowych i magnetycznych. Współpracujemy z globalnymi sieciami jak IKEA, grupa Kingfisher i Leroy Merlin. Nasze produkty są dystrybuowane przez platformę Amazon w 28 krajach Europy, w Japonii i Stanach Zjednoczonych. Do naszego biura w Małkini Górnej (powiat ostrowski) poszukujemy osoby do działu sprzedaży na stanowisko: Specjalista ds. marketingu internetowego Główne zadania: - wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci - tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi - tworzenie newsletterów i mailingów - śledzenie trendów na rynku e-marketingu - tworzenie unikalnych treści z wykorzystaniem Google Keyword Plannera - współpraca z fotografami i grafikami Wymagania: - kilkuletnie doświadczenie w zakresie marketingu internetowego - umiejętność tworzenia i zarządzania reklamami na platformie Amazon, reklam produktowych, brandowych, remarketingu - znajomość zasad SEO i SEM oraz narzędzia Google Analytics - znajomość narzędzi marketingowych online: Facebook, YouTube, Vimeo, Google+ - umiejętność tworzenia skutecznych materiałów reklamowych - zdolności analityczne: zarządzanie budżetem na reklamę - dobra znajomość języka angielskiego - umiejętność robienie zdjęć produktowych oraz znajomość obsługi programów graficznych (Photoshop, Corel) będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - stabilność zatrudnienia ( umowa o pracę, stałe wynagrodzenie plus premie) - wymagającą pracę pełną ciekawych wyzwań - dużą samodzielność - możliwość pracy hybrydowej - wspaniałą atmosferę w pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez B.D. Art Sp. z o.o. Sp. k z siedzibą w Wołominie zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że Administratorem danych jest B.D. Art Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Wołominie przy ul. Partyzantów 50. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Preferowane wykształcenie wyższe Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Biegła znajomość komputera Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem) Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads) Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp. Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages Znajomość zasad i narzędzi SEO Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing Samodzielność w działaniu, komunikatywność Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami Dobra organizacja pracy własnej Umiejętność podejmowania decyzji Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian Kreatywność i zmysł graficzny Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą: Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital Działania z zakresu SEO i content marketingu Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp. Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby: Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych) Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy: Prace zdalną Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością Niezbędny sprzęt Karta MultiSport Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
ALTEZA SP. Z O.O. ALTEZA Sp. z o.o. produkuje sufity napinane, nazywane też potocznie jako sufity naciągane lub podświetlane. Poza produkcją w Łodzi, oferujemy również montaż i serwis na terenie Polski i większości krajów Unii Europejskiej. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i social media miejsce pracy: Łódź (Teofilów) Główne obowiązki na stanowisku: - prowadzenie komunikacji marketingowo- promocyjnej online ( głównie kanały SM: YouTube, Facebook, Instagram, Tik-Tok, Linkedin) - kontakt i odpowiadanie za współprace z: influencerami, architektami, projektantami, grafikami, operatorami, agencjami - tworzenie i redagowanie tekstów na stronie internetowej www.alteza.pl - obsługa platformy Wordpress. - planowanie i mierzenie działań i strategii marketingowo- promocyjnej -prowadzenie projektów wewnętrznych dla klientów zewnętrznych (definiowanie zakresu, szacowanie czasu realizacji, planowanie harmonogramów projektu, koordynowanie zadań, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, komunikacja z klientem, nadzór nad jakością oraz terminowością realizowanych projektów). - nadzór nad prawidłowością, realizacją i rozliczaniem podpisania umów z wykonawcami na realizacje działań informacyjno- promocyjnych i kampanii - prowadzenie konkursów i ustalenie regulaminów - robienie zdjęć i podstawowa ich obróbka - kontakt z wykonawcami i monterami w celu ustaleń wspólnych działań marketingowo- promocyjnych. - obsługa programu Chipmail i Smsapi Od Kandydatów oczekujemy: - dyspozycyjności, elastyczności, umiejętności pracy w zespole - umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych i biznesowych - warunek konieczny - umiejętności obsługi komputera: pakiet Office (Word, Excel, Outlook) – warunek konieczny - odporności na stres, pracy pod presją czasu - doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (min. 6 miesięcy) – warunek konieczny - umiejętności dobrej organizacji pracy - sumiennego wykonywania powierzonych obowiązków - podstawowej obsługi programów graficznych – mile widziane Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od umiejętności - szkolenia niezbędne do osiągnięcia wysokich kwalifikacji - dobrą atmosferę pracy - pracę w młodym zespole dla lidera w swojej branży. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ALTEZA Sp. z o.o. w Łodzi dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.” Zastrzegamy sobie możliwość do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Specjalista ds. trade marketingu Miejsce pracy: siedziba we Wrocławiu Jakie będą Twoje główne obowiązki? • prowadzenie działań marketingowych mających na celu wsparcie i wzrost sprzedaży określonych brandów w kanale B2B i B2B4C na rynku polskim i zagranicznym, • budowanie wizerunku marek, • planowanie kalendarza promocji oraz dobór najbardziej efektywnych narzędzi promocyjnych dla klientów, • tworzenie materiałów marketingowych (karty produktowe, prezentacje, broszury, oferty dla klientów), • kreowanie oraz analiza efektywności wdrażanych kampanii marketingowych online i offline • benchmark rynku, trendów oraz działań konkurencji, • udział przy procesie wdrażania nowych produktów do oferty, • współpraca z grafikami w zakresie przygotowywania materiałów marketingowych: m.in contentu, banerów,newsletterów, prezentacji produktowych • współpraca z obszarami sprzedaży oraz produktu w zakresie prowadzonych projektów, • współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi, dostawcami usług i produktów reklamowych. Co jest wymagane na tym stanowisku? • doświadczenie w pracy w obszarze marketingu produktowego min. 2 lata • kreatywność i nietuzinkowe podejście do rozwiązywania zagadnień biznesowych, • pasja i inicjatywa, umiejętność przekonania do swoich pomysłów, • wysokie umiejętności komunikacji werbalnej oraz pisemnej, • bardzo dobra znajomość pakiet MS Office, • znajomość płatnych narzędzi marketingowych, • bardzo dobra znajomość języka angielskiego do komunikacji w zakresie rynków zagranicznych, • doświadczenie w branży retail będzie dodatkowym atutem. Co w zamian? • stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia (współpraca w ramach UOP lub B2B), • uczestnictwo w ciekawych projektach • atmosferę otwartości na wymianę dobrych praktyk i know-how, • możliwość kształtowania strategii marketingowej dla naszych produktów w dedykowanym kanale sprzedaży, • pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży, • dużą samodzielność w działaniu i sposobność szybkiego rozwoju zawodowego • prywatna opieka medyczna, • ubezpieczenie na życie, • zniżki na firmowe produkty i usługi, • spotkania integracyjne, • parking dla pracowników, • dofinansowanie biletów do kina, teatru, • program rekomendacji pracowników. Etapy rekrutacji: I. Przesłanie CV na adres email II. Pierwsza rozmowa telefoniczna ok. 10 minut III. Rozmowa kwalifikacyjna z Klientem i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Partner biznesowy / Przedstawiciel handlowy / Specjalista ds. sprzedaży (marketingu) Pracuj ile chcesz, gdzie chcesz i zarabiaj Grupa Polskie Billboardy Sp. z o.o. ogłasza nabór dla osób, które chcą rozpocząć i rozwinąć swoją karierę w branży reklamowej. Jeśli w kontaktach z klientem czujesz się jak ryba w wodzie, a Twoja siła napędowa to osiąganie celów, to współpraca z GPB jest dla Ciebie. Poszukujemy osób do współpracy w całej Polsce. Planujemy współpracę długofalową z możliwością dalszego rozwoju. Firma wprowadza nowe produkty na rynek i rozszerza swoje usługi z branży reklamowej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, organizujemy kampanie reklamowe w całej Polsce oraz zagranicą. Grupa GPB specjalizuje się w reklamie outdoorowej. Od lat rozwijamy i budujemy relacje z klientami, aby budować silną Polską markę w dziedzinie OOH. Zakres obowiązków · aktywne pozyskiwanie Klientów; · aktywna oraz skuteczna sprzedaż produktów i usług firmy; · promowanie marki GPB przy użyciu materiałów reklamowych; · tworzenie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy; · praca w terenie ( jeśli konieczna - pozyskiwanie Klienta ); · budowanie relacji z Klientami; Wymagania · BRAK DOŚWIADCZENIA - Otrzymasz na start gruntowne przeszkolenie dotyczące technik handlowych, negocjacyjnych oraz obsługi klienta; · wysoka motywacja wewnętrzna do osiągania celów i do samorozwoju; · wysoka kultura osobista oraz otwartość w relacjach - umiejętności interpersonalne; · mile widziana znajomość branży reklamowej; · umiejętność zarządzania czasem oraz planowania; · mile widziane prawo jazdy kat. B ( z uwagi na ewentualny dojazd do Klienta ); · umiejętność szybkiego uczenia się; · samodzielność oraz odpowiedzialność; Oferujemy · informatyczny system podglądu i zarządzania poleconymi Klientami wraz z automatycznym systemem naliczania prowizji; · możliwość pozyskiwania Klientów przez link polecony ( potencjalny Klient wchodzi w interakcje ze stroną przechwytującą z ID partnera ); · indywidualne konto pocztowe tj. j.*******i@g******.pl; · przejrzyste warunki współpracy; · wypłaty prowizji do każdego 20-go dnia kolejnego miesiąca od zrealizowania polecenia; · wynagrodzenie w oparciu o system sprzedażowy ( dla najlepszych dodatkowe premie ); · gruntowne szkolenie, jeśli nie masz doświadczenia oferujemy szkolenia i coaching w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta; · materiały reklamowe; · elastyczne godziny pracy - pracujesz ile chcesz i gdzie chcesz; · formy pracy - możliwość spotkania z Klientami online ( zoom, messenger, email, telefon ) lub wizyta osobista; Wszystkie osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt na poniższy adres email. W wiadomości prosimy zamieścić swoje CV oraz 2/3 zdania o sobie: @: pa******y@g******.pl Informacja: +48 *** *** *** Dział techniczny: +48 720 804 164 Pozdrawiamy Zespół GPB
Opis oferty pracyLIBRUS #inspirujeMY Młodszy specjalista ds. e-marketingu Co będziesz u nas robić? - przygotowywać oferty współpracy dla naszych klientów i partnerów - nawiązywać kontakty i budować relacje z klientami korporacyjnymi i agencjami reklamowymi - sprzedawać powierzchnie reklamowe oraz kampanie on-line na portalach Librus - wspierać dział w realizacji kampanii reklamowych on-line Czego szukamy u kandydatów? - komunikatywności i dużej ilości pozytywnej energii - bardzo dobrej organizacji pracy własnej - umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych - zainteresowania tematyką e-commerce - doświadczenia w obsłudze klienta Coś więcej o stanowisku... - współpracujemy z topowymi markami - proponujemy umowę o pracę – zatrudnienie od zaraz - wynagrodzenie - 4300 zł brutto + premia - pracujemy na jedną ranną zmianę w godzinach 7:30 – 15:30 - w standardzie karta Multisport Plus oraz siatkówka w każdy czwartek w pobliskim liceum, zajęcia z języka angielskiego online raz w tygodniu, duży bezpłatny parking, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy, w piątek - krótszy dzień pracy! Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Wyślij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego. 2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną. 3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego. 4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym. 5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna! Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego inspirującego zespołu! Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń – @ lub 609 - pokaż numer telefonu - (Magda). Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – przez okres 3 lat od dnia odpowiedzi na ofertę pracy, a po upływie tego okresu, jeżeli ponownie wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych, przez wskazany przez Ciebie okres, chyba, że wcześniej wyrażoną zgodę wycofasz. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
LIBRUS #inspirujeMY Młodszy specjalista ds. e-marketingu Co będziesz u nas robić? - przygotowywać oferty współpracy dla naszych klientów i partnerów - nawiązywać kontakty i budować relacje z klientami korporacyjnymi i agencjami reklamowymi - sprzedawać powierzchnie reklamowe oraz kampanie on-line na portalach Librus - wspierać dział w realizacji kampanii reklamowych on-line Czego szukamy u kandydatów? - komunikatywności i dużej ilości pozytywnej energii - bardzo dobrej organizacji pracy własnej - umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych - zainteresowania tematyką e-commerce Coś więcej o stanowisku... - współpracujemy z topowymi markami - proponujemy umowę o pracę – zatrudnienie od zaraz - pracujemy na jedną ranną zmianę w godzinach 7:30 – 15:30 - w standardzie karta Multisport Plus oraz siatkówka w każdy czwartek w pobliskim liceum, zajęcia z języka angielskiego online raz w tygodniu, duży bezpłatny parking, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy, w piątek - krótszy dzień pracy! Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Wyślij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego. 2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną. 3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego. 4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym. 5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna! Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego inspirującego zespołu! Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń – @ lub 609 - pokaż numer telefonu - (Magda). Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – przez okres 3 lat od dnia odpowiedzi na ofertę pracy, a po upływie tego okresu, jeżeli ponownie wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych, przez wskazany przez Ciebie okres, chyba, że wcześniej wyrażoną zgodę wycofasz. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
Stanowisko: Specjalista ds. mediów społecznościowych (K/M) Poszukujemy doświadczonego specjalisty ds. mediów społecznościowych, który dołączy do naszego zespołu. Poszukujemy osoby kreatywnej, zorientowanej na cele i pasjonującej się nowoczesnymi trendami w social media.Obowiązki:· Planowanie i prowadzenie komunikacji 4* Hotelu Meta w Szczyrku, w tym jego brandów: Restauracji Tajskiej, Restauracji Regionalnej, Gabinetów SPA, Meta Music Clubu oraz Wypożyczalni Sprzętu Sportowego „Meta Rental”.· Tworzenie oryginalnych, dobrych jakościowo i angażujących treści na platformach społecznościowych (teksty, grafiki, zdjęcia, filmy): FB, Instagram, LinkedIn, Youtube.· Odpowiedzialność za harmonogram publikacji, odpowiedzi na komentarze i zarządzanie kampaniami promocyjnymi.· Analiza efektywności prowadzonych działań oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian w oparciu o aktualne trendy w SM.· Bieżące prace marketingowe na rzecz marek m.in.: druki menu, druki plakatów, ulotek etc.· Budowanie wysokiej jakości wizerunku hotelu zarówno online jak i offline. Wymagania:· Doświadczenie w marketingu w branży hotelarskiej / turystycznej.· Doskonała znajomość platform społecznościowych, trendów i narzędzi analizy danych.· Lekkie pióro i umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści (zdjęcia, grafiki, filmy) na social media.· Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, odpowiedzialność.· Kreatywność w działaniu.· Zdolności artystyczne/fotograficzne w celu tworzenie zdjęć/grafik do publikacji. Oferujemy:· Elastyczną formę zatrudnienia, dostosowaną do Twoich preferencji i potrzeb: np.: umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B, w zależności od Twojej sytuacji i preferowanej formy współpracy.· Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia· Możliwość zakwaterowania· Pracę w hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku· Możliwość korzystania z udogodnień i benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, obiady pracownicze, bezpłatne korzystanie z siłowni, basenu oraz strefy wellness, zniżki na wypożyczenie sprzętu sportowego) oferowanych przez Hotel.Dziękujemy wszystkim kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Meta International Sp. z o.o. z siedzibą ul. Skośna 4, 43-370 Szczyrk Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacji na podstawie wyrażonej zgody w/w zakresach. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu usunięcia zgody lub zakończenia procesu rekrutacji - stosownie do zakresu udzielonej zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) Warszawa, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Zgoda na przetwarzanie danych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie dotyczących mnie danych osobowych przez Administratora Meta International Sp. z o.o. z siedzibą ul. Skośna 4, 43-370 Szczyrk w celu rekrutacji. Zostałem(am) poinformowany(a), że w każdym czasie mogę cofnąć tę zgodę bez wpływu na zgodność́ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zostałem(am) poinformowany(a) o dobrowolnym charakterze udzielenia zgody.