Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Asystent działu handlowego
Asystent działu handlowego
nowe Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRozpocznij pracę, która ma znaczenie. W Hart Logistics tworzymy zespoły pełne talentów, pasji do spedycji, motywacji do budowania relacji, aby pomóc naszym klientom w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań. Bez względu na rolę, każdy z nas jest wyjątkowy. Dołącz do Nas i Ty! Czekamy na Ciebie! Naszym sukcesem są ludzie, którzy poprzez swoje innowacyjne podejście oraz uśmiech co dnia lubią rozwijać się w zespole a jednocześnie poprzez swoje indywidualne predyspozycje i zdolności wzbogacają cała naszą organizację. Chcesz wiedzieć, jak działamy? Co jest dla nas ważne? Wejdź na naszą stronę: www.hartlogistics.pl Jako dynamicznie rozwijająca się organizacja stwarzamy możliwości pracy w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Warszawie, Bydgoszczy, Gdańsku oraz w Pruszkowie. Poszukujemy osób, które chcą mieć realny wpływ na swój rozwój zawodowy. Twój zakres obowiązków: - Wsparcie działań sprzedażowych. - Aktywny kontakt z potencjalnymi Klientami poprzez drogę telefoniczną oraz mailową. - Zarządzanie bazą danych Klientów oraz kalendarzem spotkań Handlowca - Dbałość o relacje z Klientami i wizerunek firmy - Wprowadzanie i utrzymywanie danych w systemie firmy Nasze wymagania: - Posiadasz doświadczenie w call center lub w dziale sprzedaży B2B. - Lubisz pracować na telefonie i jesteś w tym mistrzem - Cechuję Cię bardzo dobra organizacja pracy własnej. - Organizacja spotkań w kalendarzu Outlook na 3 tyg. z wyprzedzeniem nie sprawia Ci trudności. - Swobodnie rozmawiasz w języku angielskim. - Posiadasz znajomość pakietu MS Office. - Ważna jest dla Ciebie atmosfera w pracy, koledzy, chęci rozwoju oraz wartości oparte na zrównoważonym rozwoju firmy. To oferujemy: - Wynagrodzenie podstawowe oraz premie związane z realizacją założeń sprzedażowych. - Stabilne zatrudnienie w oparciu umowę o pracę. - Atmosferę niekorporacyjną, lecz niezwykle spokojną i przyjazną. - Rozwój kariery zawodowej oparty na budowaniu swoich kompetencji poprzez kontakty z międzynarodowymi podmiotami i atrakcyjnymi rozwiązaniami branżowymi. - Samodzielność w działaniu, możliwość wyboru i kreowania drogi zawodowej w oddziałach Hart Logistics. - A co najważniejsze praca z wyjątkowymi ludźmi, gdzie realizowane są wspólne pasje np. sportowe jak starty w Runmageddon, wyścigi rajdowe - Power Stage czy dołączenie do drużyny piłkarskiej (oddział Poznań)

Asystent działu handlowego
Asystent działu handlowego
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Netland od 20 lat prowadzi sprzedaż sprzętu komputerowego. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu handlowego w sprzedaży produktów i rozwiązań z obszaru IT. Obecnie poszukujemy: Asystenta działu e-commerce Obowiązki na tym stanowisku: - Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, osobista) - obsługa klientów w zakresie sprzedaży - doradztwo produktowe - realizacja zamówień przez internetowy panel zamówień Wymagania: - umiejętności w nawiązywaniu kontaktów i pozytywnego nastawienia do pracy - wysokiej kultury osobistej, pełnego zaangażowania i dobrej organizacji pracy - mile widziane będzie doświadczenie w sprzedaży - orientacja na wyzwania i osiąganie wyznaczonych celów Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełne wdrożenie - pracę w doświadczonym zespole i miłej atmosferze - dostęp do baz wiedzy czołowych producentów - ubezpieczenie grupowe - pakiet MultiSport Zapraszamy do aplikowania! Prosimy o przysyłanie CV wraz z załączoną kauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Asystent Działu Handlowego (3500 pln netto)
Asystent Działu Handlowego (3500 pln netto)
30+ kilka dni temu

Firmy STEON SERWIS SP Z O.O. oraz STEON Sp z o.o. zatrudnią osobę do naszego zespołu. Jesteśmy firmą świadczącą usługi ochrony i sprzątania. Miejscem pracy będą Niepołomice Praca polega na : przygotowywaniu baz danych Klientów wywiady na temat Klienta umawianie spotkań handlowych bieżący kontakt z handlowcami Szukamy osoby kreatywnej , biegle posługującej się internetem. Oczekujemy: Przedsiębiorczości i posiadania łatwości do nawiązywania relacji z ludźmi i pozytywnego nastawienie do wykonywanych zadań Umiejętności organizacji pracy Zaangażowanie i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Znajomości pakietu Microsoft Office Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Umiejętności planowania pracy własnej Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Oferujemy : wynagrodzenie na umowę o pracę + umowa zlecenie. Wynagrodzenie 3000 PLN netto na okresie próbnym, po okresie próbnym 3500 PLN netto/m-c + prowizje rodzinną i życzliwą atmosferę, pozbawioną korporacyjnego „ładu”, stanowisko pracy dostosowane do Twoich potrzeb niezbędne narzędzia pracy, szkolenie, pomoc i wsparcie zawsze kiedy będzie Ci potrzebne! pakiet prywatnej opieki medyczny oraz grupowe ubezpieczenie na życie ( po okresie próbnym) Zatrudnimy osoby niepełnosprawne z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności ze stopniem umiarkowanym lub znacznym. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pomocą portalu OLX. Dziękujemy za wszystkie zgłoszone oferty! Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”

Asystent/ka Działu Handlowego
Asystent/ka Działu Handlowego
30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - przygotowywanie ofert handlowych i innych dokumentów dla Klientów zgodnie z wytycznymi działu sprzedaży - wsparcie działu sprzedaży w tworzeniu i aktualizacji bazy danych Klientów - kontakty z Klientami w zakresie ustalania warunków promocji, dostaw, bieżącej współpracy - przyjmowanie zamówień klientów wg procedur firmy - pomoc w bieżących zadaniach działu handlowego - wprowadzanie i uaktualnianie danych, promocji w systemie - wsparcie działu sprzedaży w monitoringu konkurencji Nasze wymagania - dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel - umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy własnej oraz umiejętność współpracy w zespole - inicjatywa w działaniu i operatywność - wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów - doświadczenie w dziale sprzedaży Mile widziane - znajomość j. angielskiego - studenci ostatnich lat studiów (preferowane kierunki ekonomia, handel, marketing) To oferujemy - umowę o pracę na pełen etat - bardzo dobrą i miłą atmosferę w pracy - pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie - pracę od poniedziałku do piątku - niezbędne narzędzia pracy Rekrutacja - możliwość rekrutacji drogą online - 2 etapy rekrutacji Primavika Sp. z o.o. Jesteśmy rodzinną firmą z tradycjami i jednocześnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych producentów wysokiej jakości roślinnej żywności. Naszą misją jest tworzenie produktów o prostych, ale pełnowartościowych składach, które powstały z myślą o każdym, kto ceni smaczne i jednocześnie zdrowe jedzenie.

Asystent/-ka ds. sprzedaży z j. rosyjskim i ukraińskim
Asystent/-ka ds. sprzedaży z j. rosyjskim i ukraińskim
Poznań 30+ kilka dni temu

Agencja pracy Serwis Kadra specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników tymczasowych zarówno z Polski jak i z terenów wschodnich. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do pracy zdalnej osoby na stanowisko Asystent / Asystentka ds. sprzedaży Obowiązki: • wsparcie działu handlowego w aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów, • poszukiwanie i nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami (kontakt telefoniczny i mailowy), • przygotowanie ofert handlowych we współpracy z działem handlowym; • wprowadzanie i weryfikacja informacji do bazy danych, • raportowanie w systemie CRM. Kogo poszukujemy? • dynamicznej osoby z dobrą znajomością języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego i języka polskiego; • osoby z wysoko rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi i umiejętnościami negocjacyjnymi; • doświadczonego użytkownika pakietu MS Office, potrafiącego z łatwością wyszukiwać informacje w sieci, • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientami. Oferujemy dogodny tryb pracy - home-office - na pełny etat w godzinach pracy od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku. Wybierając naszą firmę będziesz mógł: • rozpocząć pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, • realizować swoje ambicje rozwojowe w międzynarodowej spółce, • liczyć na wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym.

Asystent / -ka ds. Sprzedaży z j. rosyjskim/ukraińskim
Asystent / -ka ds. Sprzedaży z j. rosyjskim/ukraińskim
Kraków 30+ kilka dni temu

Agencja pracy Serwis Kadra, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników tymczasowych zarówno z Polski jak i z terenów wschodnich,w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje do pracy zdalnej osoby na stanowisko Asystent / Asystentka ds. Sprzedaży ze znajomością języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego Zakres obowiązków: • wsparcie działu handlowego w aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów, • poszukiwanie i nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami (kontakt telefoniczny i mailowy), • przygotowanie ofert handlowych we współpracy z działem handlowym; • wprowadzanie i weryfikacja informacji do bazy danych, • raportowanie w systemie CRM. Kogo poszukujemy? • dynamicznej osoby z dobrą znajomością języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego i języka polskiego; • osoby z wysoko rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi i umiejętnościami negocjacyjnymi; • doświadczonego użytkownika pakietu MS Office, potrafiącego z łatwością wyszukiwać informacje w sieci, • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientami. Oferujemy dogodny tryb pracy - home-office - na pełny etat w godzinach pracy od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku. Wybierając naszą firmę będziesz mógł: • rozpocząć pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, • realizować swoje ambicje rozwojowe w międzynarodowej spółce, • liczyć na wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym.

Asystent ds. aftersales w dziale technicznym
Asystent ds. aftersales w dziale technicznym
Gdynia 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie numer: 6689505, z dnia 2022-03-18 Elektronika S.A. to jedna z największych w kraju i wciąż intensywnie rozwijająca się hurtownia urządzeń i akcesoriów stosowanych w chłodnictwie i klimatyzacji. Działając na przestrzeni 30 lat jako bezpośredni importer, przedstawiciel i autoryzowany dystrybutor wiodących producentów światowego chłodnictwa freonowego i glikolowego, zyskała w Polsce pozycję aktywnego i solidnego partnera handlowego i pracodawcy. Jesteśmy firmą rodzinną, skupiającą wokół siebie ludzi zaangażowanych, lojalnych i tworzących dobrą atmosferę w pracy. Asystent ds. aftersales w dziale technicznym Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia Opis stanowiska - Wprowadzanie i procesowanie wniosków reklamacyjnych - Weryfikacja poprawności danych w systemach - Bieżące wsparcie i współpraca z Inżynierami działu Handlowego oraz Technicznego - Prowadzenie i nadzorowanie procesu diagnostyki urządzeń - Nadzór nad dostępnością części i komponentów zamiennych Wymagania - Ukończone lub w trakcie studiów wyższych na kierunkach technicznych (mechanika, materiałoznastwo, energetyka) - Skrupulatność, solidność i sumienność będą absolutną podstawą niniejszej rekrutacji - Umiejętność obsługi komputera - Znajomość technicznego języka angielskiego (dokumentacja i maile) na poziomie średniozaawansowanym - Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne będą atutem Oferujemy - Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy - Stałe lub projektowe zatrudnienie w polskiej firmie z ponad 30 letnią tradycją - Elastyczne godziny pracy dostosowane do potrzeb - Komfortowe i nowoczesne biuro - Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy - Pakiet socjalny - Możliwosć korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej - Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W REKRUTACJI Mając na uwadze przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (dalej „RODO") oraz przepisy obowiązującego Kodeksu pracy, uprzejmie informuję, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ELEKTRONIKA S.A. z siedzibą w Gdyni, [usuń] Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są w związku z udziałem w procesie rekrutacji na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji i późniejszego ewentualnego zatrudnienia. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane: 1. do 60 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikował/a Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził/a Pan/Pani odrębnej zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. w przypadku osób które przejdą do kolejnego etapu rekrutacji, 12 miesięcy, od dnia zakończenia procesu rekrutacji wyłącznie w celu zabezpieczenia potencjalnych roszczeń na podstawie Artykułu 6 pkt.1 podpunkt f. RODO Informujemy, że: 1. jest Pan/Pani upoważniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie w zakresie danych, które są przetwarzane na podstawie zgody; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody; 2. przysługuje Pani/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO, usunięcia danych (art. 17 RODO), oraz prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); 3. przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych; 4. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji; 5. w sprawie ochrony danych osobowych, proszę kontaktować się z [usuń] Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Asystent ds. wprowadzania i utrzymania danych
Asystent ds. wprowadzania i utrzymania danych
Gdynia 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie numer: 6692772, z dnia 2022-03-18 Elektronika S.A. to jedna z największych w kraju i wciąż intensywnie rozwijająca się hurtownia urządzeń i akcesoriów stosowanych w chłodnictwie i klimatyzacji. Działając na przestrzeni 30 lat jako bezpośredni importer, przedstawiciel i autoryzowany dystrybutor wiodących producentów światowego chłodnictwa freonowego i glikolowego, zyskała w Polsce pozycję aktywnego i solidnego partnera handlowego i pracodawcy. Jesteśmy firmą rodzinną, skupiającą wokół siebie ludzi zaangażowanych, lojalnych i tworzących dobrą atmosferę w pracy. Asystent ds. wprowadzania i utrzymania danych Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia Opis stanowiska - Wprowadzanie i utrzymanie danych technicznych - Weryfikacja poprawności danych w systemach - Nadzór nad procedurami i poprawnością formalną - Ścisła współpraca z osobami z różnych działów - Bieżące wsparcie i współpraca z Inżynierami działu Handlowego i Technicznego Wymagania - Skrupulatność, solidność i sumienność będą absolutną podstawą niniejszej rekrutacji - Przynajmniej średniozaawansowana umiejętność obsługi komputera i samodzielnego rozwoju w tym zakresie (zwłaszcza EXCEL) - Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne - Znajomość lub zainteresowanie techniką, mechaniką lub energetyką - Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - Umiejętność sprawdzania i poprawiania po sobie błedów - Zapraszamy do rekrutacji przedewszystkim osoby z kierunków o profilach technicznych, matematycznych lub fizycznych Oferujemy - Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy - Stałe lub projektowe zatrudnienie w polskiej firmie z ponad 30 letnią tradycją - Elastyczne godziny pracy dostosowane do potrzeb - Komfortowe i nowoczesne biuro - Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy - Pakiet socjalny - Możliwosć korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej - Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W REKRUTACJI Mając na uwadze przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (dalej „RODO") oraz przepisy obowiązującego Kodeksu pracy, uprzejmie informuję, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ELEKTRONIKA S.A. z siedzibą w Gdyni, [usuń] Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są w związku z udziałem w procesie rekrutacji na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji i późniejszego ewentualnego zatrudnienia. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane: 1. do 60 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikował/a Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził/a Pan/Pani odrębnej zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. w przypadku osób które przejdą do kolejnego etapu rekrutacji, 12 miesięcy, od dnia zakończenia procesu rekrutacji wyłącznie w celu zabezpieczenia potencjalnych roszczeń na podstawie Artykułu 6 pkt.1 podpunkt f. RODO Informujemy, że: 1. jest Pan/Pani upoważniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie w zakresie danych, które są przetwarzane na podstawie zgody; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody; 2. przysługuje Pani/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO, usunięcia danych (art. 17 RODO), oraz prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); 3. przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych; 4. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji; 5. w sprawie ochrony danych osobowych, proszę kontaktować się z [usuń] Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Filtr