Konsultant telefoniczny (elastyczny grafik)
Cześć! szukasz pracy z elastycznym grafikiem? Mamy coś dla Ciebie! Miejsce pracy: Lębork Praca polega na telefonicznym kontakcie z klientami i umawianiu spotkań handlowych. Praca na projekcie w godzinach 9-17 lub 10-18 od poniedziałku do piątku. Samodzielnie możesz wybrać 4,5,6,7,8h. Najważniejsze, żebyś był/była dyspozycyjna minimum 90h w miesiącu. Mile widziany status ucznia/studenta, ale nie jest to wymóg konieczny. Dołącz do nas jeśli chcesz: nauczyć się profesjonalnej obsługi klienta- bo liczy się Twój rozwój! mieć zdrową równowagę między pracą, a życiem osobistym- nie samą pracą człowiek żyje :) lubisz ludzi i podchodzisz entuzjastycznie do pracy, chcesz skorzystać z dofinansowanej karty MultiSport oraz pakietu LuxMed, cieszyć się wspaniałą atmosferą w młodym, zgranym zespole, pracować minimum 90h w miesiącu. *koniecznie załącz swoje CV! :) Oferujemy: umowę zlecenie, elastyczny grafik, pracujesz kiedy chcesz i ile chcesz (chcesz pracować 3 dni w tygodniu po 8h zamiast 4 po 6, też jest ok), wynagrodzenie podstawowe 19.7 zł brutto oraz premie wynikowe, możliwość zdobycia doświadczenia, świetną atmosferę w pracy, po okresie wdrożenia, możliwość przejścia na pracę zdalną. Oczekujemy: Przede wszystkim liczysz się dla nas Ty i Twoje podejście do pracy. Wystarczy: zapał do pracy, komunikatywność, umiejętność obsługi komputera, uśmiech i pozytywne nastawienie :) Direct Call to prężnie rozwijająca się organizacja, specjalizująca się w profesjonalnej obsłudze klienta. Naszym zadaniem jest stworzenie i podtrzymanie jak najlepszych relacji, które będą otwierać drogę do porozumienia i wzajemnej współpracy z klientem. Koniecznie odwiedź naszego fb: Direct Call i prześlij swoje CV :)
Opis oferty pracyZajmujemy się sprzedażą telefoniczną usług jednego z największych operatorów sieci komórkowej- PLAY. Gwarantujemy szkolenie, podczas którego wszystkiego Cię nauczymy. Twoja rola Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami Promowanie i sprzedawanie najlepszych usług sieci PLAY Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami Doradztwo w zakresie produktów i usług PLAY oraz rekomendowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb Klientów Realizacja wyznaczonych miesięcznych celów sprzedażowych Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Oczekiwania Dyspozycyjność minimum 100 godzin miesięcznie Umiejętność łatwego nawiązywania relacji z Klientami Dbanie o satysfakcję klientów Chęć profesjonalnego doradztwa i edukacji Klienta Otwarta postawa i pozytywne nastawienie Doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta jest nieobowiązkowe lecz mile widziane Oferujemy Elastyczny grafik ( poniedziałek- piątek 10:00-20:00) Podstawową stawkę godzinową + prowizję Konkursy sprzedażowe i dodatkowy system premiowy bezpośrednio od operatora Szkolenia przygotowujące do wykonywanych zadań Praca w pozytywnie nastawionym zespole Doskonała lokalizacja w centrum Łodzi Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie z możliwością zmiany na umowę o pracę Dodatkowo Pakiety i karty sportowe Program poleceń pracowniczych Program wdrożeniowy Imprezy Firmowe
Opis oferty pracyDołącz do naszego zespołu jako Konsultant Telefoniczny! Oferujemy elastyczny grafik, dostosowany do Twoich potrzeb (minimum 120h msc) Szkolenie na start zapewni Ci solidne fundamenty wiedzy i umiejętności Fajne zarobki: gwarantowana podstawa plus atrakcyjne premie motywacyjne. Praca w Stalowej Woli! Czego oczekujemy: Komunikatywności, Zaangażowania, Pozytywnego podejścia. Czekamy na Ciebie! Odezwij się tu lub na maila @ jeśli jesteś gotów(a) na nowe wyzwania!
Praca dla Każdego Szukasz stabilnej pracy w rzetelnej firmie? Zależy Ci na dobrych zarobkach i terminowej wypłacie? Jesteś osobą, której zależy na możliwości rozwoju? Dołącz do naszego zespołu i ucz się od profesjonalistów fachowej obsługi klienta. Aplikuj już dziś! Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w naszym nowym projekcie ( Badanie wzroku- projekt bez sprzedaży), na stanowisku: Konsultant telefonicznej obsługi klienta Jako konsultant: • zostaniesz wprowadzony w świat branży obsługi klienta • rozwiniesz swoje umiejętności budowania relacji z Klientami Zapewniamy: • gwarantowaną podstawę 22,80/h brutto + system premiowy, • przyjazne środowisko pracy, • darmowe szkolenie i wsparcie na każdym etapie współpracy, • narzędzia potrzebne do pracy Oczekujemy: • dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 + 2 soboty w miesiącu 8:00-15:00 (system jednozmianowy, elastyczny grafik), • umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV lub kontakt telefoniczny. Nr tel. Do kontaktu: 690 - pokaż numer telefonu - Agencja Pracy Expectes
W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży. Aktualnie dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Konsultant DS. POTWIERZEŃ OBECNŚCI KLIENTA NA SPOTKANIU Opis stanowiska: Celem akcji jest przypomnienie i potwierdzenie obecności klienta na spotkaniu . Osoba pracująca na stanowisku –konsultant- jest odpowiedzialna za obsługę infolinii w ruchu wychodzącym w języku polskim. Wymagania: • komunikatywność; • doświadczenie na podobnym stanowisku • łatwość nawiązywania kontaktów; • umiejętność argumentacji i przekonywania; • dobra organizacja pracy własnej; • odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań; • umiejętność radzenia sobie ze stresem. Oferujemy: • pracę na rzecz dynamicznie rozwijającej się firmy w branży telekomunikacyjnej; • pracę w silnym, profesjonalnym zespole • współpracę w ramach Umowy Zlecenie; • stawkę godzinową 20zł netto • system prowizyjny; • pracę zmianową w godzinach 9.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku oraz 2 soboty w msc . • elastyczny grafik, dzięki czemu będziesz mógł pogodzić pracę z innymi obowiązkami; • szkolenie wdrażające do pracy; • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży; • możliwość rozwoju i awansu zawodowego; • doskonałą atmosferę w zespole, brak monotonii w codziennych zadaniach; Jeśli zainteresowała Cię nasza propozycja, nie czekaj i aplikuj. Spotkamy się i omówimy szczegóły współpracy :) Agencja Pracy Tymczasowej Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).
W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży. Aktualnie dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Konsultant DS. POTWIERZEŃ OBECNŚCI KLIENTA NA SPOTKANIU Opis stanowiska: Celem akcji jest przypomnienie i potwierdzenie obecności klienta na spotkaniu . Osoba pracująca na stanowisku –konsultant- jest odpowiedzialna za obsługę infolinii w ruchu wychodzącym w języku polskim. Wymagania: • komunikatywność; • doświadczenie na podobnym stanowisku • łatwość nawiązywania kontaktów; • umiejętność argumentacji i przekonywania; • dobra organizacja pracy własnej; • odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań; • umiejętność radzenia sobie ze stresem. Oferujemy: • pracę na rzecz dynamicznie rozwijającej się firmy w branży telekomunikacyjnej; • pracę w silnym, profesjonalnym zespole • współpracę w ramach Umowy Zlecenie; • stawkę godzinową 20zł netto • system prowizyjny; • pracę zmianową w godzinach 9.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku oraz 2 soboty w msc . • elastyczny grafik, dzięki czemu będziesz mógł pogodzić pracę z innymi obowiązkami; • szkolenie wdrażające do pracy; • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży; • możliwość rozwoju i awansu zawodowego; • doskonałą atmosferę w zespole, brak monotonii w codziennych zadaniach; Jeśli zainteresowała Cię nasza propozycja, nie czekaj i aplikuj. Spotkamy się i omówimy szczegóły współpracy :) Agencja Pracy Tymczasowej Hoxmade sp. z o.o. sp. kom. (numer wpisu do rejestru. 25211).
Chcesz zdobyć doświadczenie w sprzedaży i rozpocząć karierę zawodową? Z Nami zdobędziesz umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, co przyda Ci się nie tylko w sferze zawodowej, ale też prywatnej. Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCDS. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Dołącz do nas jako Doradca Klienta i poszerzaj swoje horyzonty! Zadania: - telefoniczny kontakt z Klientem: doradzanie i pomoc w doborze odpowiedniej usługi, - realizacja zamówień zgodnie ze standardami firmy, - dbanie o prawidłowy przebieg relacji z Klientami. Oczekiwania: - biegła umiejętność posługiwania się językiem polskim, - chęć zdobycia doświadczenia w sprzedaży, - umiejętność organizacji pracy własnej, - zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania. Oferujemy: - elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb, - gwarantowaną stawkę godzinową 27,70zł brutto, - profesjonalny pakiet wdrożeniowy, - miłą i bezstresową atmosferę w zgranym zespole, - odpowiednie wyposażenie stanowiska pracy, - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym, - ustalone ścieżki karier w organizacji - możliwość rozwoju i awansu. Jeśli więc chcesz dołączyć do Naszej firmy i czujesz, że to wyzwania idealne dla Ciebie wyślij Nam swoje CV.
Opis oferty pracyKonsultant telefoniczny W Fingrow Management poprzez różnorodne działania realizujemy politykę aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Jednym z zakresów naszej działalności jest prowadzenie rekrutacji pracowników niepełnosprawnych na rzecz naszych klientów. Dzięki prowadzonym projektom umożliwiamy osobom niepełnosprawnym zdobywanie doświadczenia zawodowego; aktywizację zawodową oraz podnoszenie kompetencji. Miejsce pracy: ul. Progi 1/1, Warszawa Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny i mailowy z potencjalnym klientem, - prowadzenie rozmowy według skryptu, - wysyłanie maili z ofertą, - umawianie spotkań, - raportowanie. Nasze wymagania: - status studenta lub aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, - łatwość w prowadzeniu rozmowy, - znajomość programu Microsoft Excel, - wysoka kultura osobista, - zaangażowanie w realizację postawionych celów. Co oferujemy: - zatrudnienie w formie umowy zlecenie lub umowy o pracę, - elastyczny grafik dostosowany do potrzeb pracownika (praca w godzinach 9:00 – 17:00), - szkolenie w zakresie oferowanych usług. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: @ z dopiskiem " Konsultant telefoniczny" Do CV proszę wpisać poniższą klauzulę: Wyrażam dobrowolną i świadomą zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę FINGROW MANAGEMENT Sp. z o. o. w trybie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Agencja zatrudnienia nr: 21006
Opis oferty pracyJesteśmy dynamiczną agencją marketingową specjalizującą się w obszarze mediów społecznościowych i poszukujemy energicznego i komunikatywnego kandydata na stanowisko Telefonicznego Konsultanta ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Zakres obowiązków obejmuje: Prezentowanie i wysyłka ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Przyjmowanie zamówień i rejestrowanie ich w systemie CRM. Aktywne dzwonienie do klientów w celu obsługi i wsparcia. Aktywne dzwonienie do klientów w celu pozyskiwania nowych zleceń. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów poprzez staranne prowadzenie rozmów i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów. Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność budowania relacji z klientami. Doświadczenie w obsłudze klienta w środowisku telefonicznym. Umiejętność empatycznego słuchania, skutecznego rozwiązywania problemów i optymistycznego podejścia do klientów. Umiejętności sprzedażowe oraz motywacja do osiągania celów. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się branży. Profesjonalne szkolenie i wsparcie w procesie adaptacji. Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy. Przyjazną atmosferę pracy i elastyczny grafik. Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, prosimy o przesłanie swojego CV na adres @ W temacie wiadomości proszę wpisać: "Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - Twoje Imię i Nazwisko". Odpowiemy tylko na wybrane aplikacje. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy!