Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym B2 Umiejętność szybkiego uczenia się Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność, sumienność, komunikatywność Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza MS Excel na poziomie podstawowym Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Stały kontakt z klientem w zakresie obsługi zamówień i reklamacji (e-mailowy, telefoniczny). Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku niemieckim, języku polskim Bieżący kontakt z pracownikami innych działów zaangażowanych bezpośrednio w proces obsługi zamówień, zwrotów i reklamacji Grupowa realizacja zamówień w systemie Xpertis Obsługa systemu magazynowego Cebularis Wsparcie działu sprzedażowego w przygotowaniu, analizie oferty oraz aktualizacji bazy klientów Stała współpraca z działem IT w celu niwelowania usterek, wpływających na nieefektywną obsługę zamówień klienta Wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury zaliczkowe, korygujące, faktury końcowe) Bieżące przyjmowanie wpłat PLN i EUR w systemie Xpertis i IAI Oferujemy: Prace zdalną Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością Kartę MultiSport Opiekę medyczną Niezbędny sprzęt Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona 798 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Dla naszego klienta firmy z obszaru SSC/BPO szukamy osób na stanowisko Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Zakres obowiązków: - codzienny kontakt z klientami i bieżące rozwiązywanie ich problemów - pierwsza linia wsparcia klienta - uzupełnianie procedur systemowych - aktualizacja danych - sprawy administracyjne Wymagania: - znajomość języka niemieckiego – minimum poziom C1 - znajomość języka angielskiego – minimum B2 - mile widziane doświadczenie w pracy z klientem (najlepiej w branży SSC/BPO) - dobra znajomość MS Office - zorientowanie na rozwój - zaangażowanie, wysoka komunikatywność i zdolność szybkiego reagowania Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji – blisko SKM Gdynia Redłowo - możliwość rozwoju - praca w międzynarodowym środowisku - pakiet szkoleń - karta Multisport, prywatna opieka medyczna
Powiązane wyszukiwania
- Młodszy specjalista ds. windykacji telefonicznej
- Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
- Młodszy specjalista ds. sprzedaży z orzeczeniem zdalnie
- Młodszy specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
- Młodszy specjalista ds. obsługi klienta i retencji
- Młodszy specjalista ds. sprzedaży nieruchomości
- Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim - giż