Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
poszukuję osoby do prowadzenia obsługi klienta
poszukuję osoby do prowadzenia obsługi klienta
nowe Poznań 30+ kilka dni temu

poszukujemy osoby do telefonicznej obsługi klientów naszej firmy. praca polega na kontakcie z klientem w celu uzyskania opinii na temat zakupionej wcześniej usługi, pracę można wykonywać z domu

Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi klienta
Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi klienta
Kostrzyn 30+ kilka dni temu

Dla swojego klienta - firmy, która pomaga klientom indywidualnym i flotowym z całej Polski w znalezieniu najkorzystniejszych dla nich ubezpieczeń komunikacyjnych - poszukuję osoby na stanowisko Specjalisty ds. pozyskiwania i obsługi klienta. Obecną rekrutację prowadzimy w związku z rozwojem nowego projektu związanego z obszarem likwidacji szkód komunikacyjnych. Na tym stanowisku powierzymy Tobie zadania związane z: - pozyskiwaniem Partnerów Biznesowych (agentów ubezpieczeniowych) poprzez kontakt telefoniczny i mailowy – prezentowanie im zasad współpracy, odpowiadanie na ich oczekiwania czy wątpliwości; - nawiązywaniem współpracy z Partnerami Biznesowymi – przygotowywanie i podpisywanie z nimi umów o współpracę za pośrednictwem narzędzi elektronicznych; - budowaniem i utrzymywaniem relacji z obecnymi jak i pozyskanymi Partnerami Biznesowymi – zależy nam na partnerskiej, długofalowej współpracy, opartej na wzajemnym wspieraniu swoich celów biznesowych; - pozyskiwaniem informacji zwrotnej od naszych Partnerów Biznesowych o współpracy z nami – po to, żeby zmienić to, co wymaga poprawy i podtrzymywać te działania, które robimy dobrze; - tworzeniem i doskonaleniem naszych standardów sprzedaży i obsługi klienta, procesów – chcemy, żebyś miał wpływ na to, jaką firmą jesteśmy i w jaki sposób działamy. Tego poszukujemy u Ciebie: W przyszłym pracowniku będą dla nas ważne: - wcześniejsze doświadczenia w obszarze sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta, preferowane w sektorze bankowości, ubezpieczeń lub w podobnych branżach – znajomość standardów obsługi klienta, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem, w tym rozmów sprzedażowych będą dla nas olbrzymim atutem; - wysokie kompetencje interpersonalne – komunikatywność, umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi (klientami, w zespole) - umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki; - wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; - dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, praca w systemach CRM (mile widziane); - gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 w naszym biurze w Kostrzynie (praca stacjonarna) Dlaczego warto do nas dołączyć? Oferujemy Tobie: - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę; - stałe wynagrodzenie podstawowe oraz premie miesięczne uzależnione od wyników Twojej pracy; - bonusy półroczne dla osób osiągających najlepsze efekty w swojej pracy; - nowoczesne, klimatyzowane i w pełni wyposażone biuro (telefon, komputer, dodatkowy monitor, dobra kawa :-) oraz parking dostępny bezpłatnie dla pracowników; - ubezpieczenie na życie; - przygotowanie do nowej roli w naszej firmie poprzez wdrożenie do pracy (przy udziale osób z zespołu i bezpośredniego przełożonego). Jak pracujemy: - ważne jest dla nas partnerskie podejście – tym kierujemy się w relacjach z naszymi klientami jak i pracownikami. Oznacza to dla nas to, że innych ludzi traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być w danej sytuacji traktowani. Słuchamy siebie, dajemy i przyjmujemy informację zwrotną. - jesteśmy nastawieni na rozwój – w momencie, w którym jest nasza organizacja ważne jest dla nas tworzenie i rozwijanie standardów naszej pracy i procesów. Chętnie Ciebie do tego zaprosimy! Możesz tworzyć z nami tę firmę, dzielić się swoim doświadczeniem, pomysłami – jesteśmy otwarci na ich wysłuchanie i wdrożenie, z Tobą. - w pracy z klientem nie mamy sztywnych formułek czy scenariuszy rozmów – w tym obszarze stawiamy na naturalną komunikację, zaufanie Twoim kompetencjom i tym, że potrafisz ocenić i dobrać dobrą strategię rozmowy do konkretnej osoby. - jako zespół lubimy ze sobą pracować, spotykamy się na imprezach integracyjnych, wspieramy. Nasz proces rekrutacji Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco: - spotkasz się na rozmowie online z rekruterem (45-60min.) - spotkasz się stacjonarnie w biurze firmy w Kostrzynie na drugiej rozmowie z przyszłym przełożonym (45-60min.) - otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia :-) Taki jest plan. Jeśli masz do niego pytania – napisz! Zapraszamy! Proces rekrutacji jest prowadzony przez zewnętrznego rekrutera – Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion, nr KRAZ 19367, www.skillsinmotion.pl

Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi klienta
Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi klienta
5500 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Dla swojego klienta - firmy, która pomaga klientom indywidualnym i flotowym z całej Polski w znalezieniu najkorzystniejszych dla nich ubezpieczeń komunikacyjnych - poszukuję osoby na stanowisko Specjalisty ds. pozyskiwania i obsługi klienta. Obecną rekrutację prowadzimy w związku z rozwojem nowego projektu związanego z obszarem likwidacji szkód komunikacyjnych. Na tym stanowisku powierzymy Tobie zadania związane z: - pozyskiwaniem Partnerów Biznesowych (agentów ubezpieczeniowych) poprzez kontakt telefoniczny i mailowy – prezentowanie im zasad współpracy, odpowiadanie na ich oczekiwania czy wątpliwości; - nawiązywaniem współpracy z Partnerami Biznesowymi – przygotowywanie i podpisywanie z nimi umów o współpracę za pośrednictwem narzędzi elektronicznych; - budowaniem i utrzymywaniem relacji z obecnymi jak i pozyskanymi Partnerami Biznesowymi – zależy nam na partnerskiej, długofalowej współpracy, opartej na wzajemnym wspieraniu swoich celów biznesowych; - pozyskiwaniem informacji zwrotnej od naszych Partnerów Biznesowych o współpracy z nami – po to, żeby zmienić to, co wymaga poprawy i podtrzymywać te działania, które robimy dobrze; - tworzeniem i doskonaleniem naszych standardów sprzedaży i obsługi klienta, procesów – chcemy, żebyś miał wpływ na to, jaką firmą jesteśmy i w jaki sposób działamy. Tego poszukujemy u Ciebie: W przyszłym pracowniku będą dla nas ważne: - wcześniejsze doświadczenia w obszarze sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta, preferowane w sektorze bankowości, ubezpieczeń lub w podobnych branżach – znajomość standardów obsługi klienta, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem, w tym rozmów sprzedażowych będą dla nas olbrzymim atutem; - wysokie kompetencje interpersonalne – komunikatywność, umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi (klientami, w zespole) - umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki; - wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; - dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, praca w systemach CRM (mile widziane); - gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 w naszym biurze w Kostrzynie (praca stacjonarna) Dlaczego warto do nas dołączyć? Oferujemy Tobie: - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę; - stałe wynagrodzenie podstawowe oraz premie miesięczne uzależnione od wyników Twojej pracy; - bonusy półroczne dla osób osiągających najlepsze efekty w swojej pracy; - nowoczesne, klimatyzowane i w pełni wyposażone biuro (telefon, komputer, dodatkowy monitor, dobra kawa :-) oraz parking dostępny bezpłatnie dla pracowników; - ubezpieczenie na życie; - przygotowanie do nowej roli w naszej firmie poprzez wdrożenie do pracy (przy udziale osób z zespołu i bezpośredniego przełożonego). Jak pracujemy: - ważne jest dla nas partnerskie podejście – tym kierujemy się w relacjach z naszymi klientami jak i pracownikami. Oznacza to dla nas to, że innych ludzi traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być w danej sytuacji traktowani. Słuchamy siebie, dajemy i przyjmujemy informację zwrotną. - jesteśmy nastawieni na rozwój – w momencie, w którym jest nasza organizacja ważne jest dla nas tworzenie i rozwijanie standardów naszej pracy i procesów. Chętnie Ciebie do tego zaprosimy! Możesz tworzyć z nami tę firmę, dzielić się swoim doświadczeniem, pomysłami – jesteśmy otwarci na ich wysłuchanie i wdrożenie, z Tobą. - w pracy z klientem nie mamy sztywnych formułek czy scenariuszy rozmów – w tym obszarze stawiamy na naturalną komunikację, zaufanie Twoim kompetencjom i tym, że potrafisz ocenić i dobrać dobrą strategię rozmowy do konkretnej osoby. - jako zespół lubimy ze sobą pracować, spotykamy się na imprezach integracyjnych, wspieramy. Nasz proces rekrutacji Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco: - spotkasz się na rozmowie online z rekruterem (45-60min.) - spotkasz się stacjonarnie w biurze firmy w Kostrzynie na drugiej rozmowie z przyszłym przełożonym (45-60min.) - otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia :-) Taki jest plan. Jeśli masz do niego pytania – napisz! Zapraszamy! Proces rekrutacji jest prowadzony przez zewnętrznego rekrutera – Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion, nr KRAZ 19367, www.*****************