Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds sprzedaży usług rekrutacyjnych
Specjalista ds sprzedaży usług rekrutacyjnych
nowe Wieluń 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. rekrutacji z ponad piętnastoletnim doświadczeniem poszukuje do swoich firmy osoby która będzie odpowiedzialna za prowadzenie sprzedaży usług rekrutacyjnych. Praca jest pracą stacjonarną na terenie Wielunia z trybem pracy hybrydowej. Wymagane jest posiadanie własnego sprzętu komputerowego.

Specjalista ds. sprzedaży usług HR
Specjalista ds. sprzedaży usług HR
Warszawa 30+ kilka dni temu

Agencja Rekrutacyjna w związku z zwiększeniem wewnętrznych struktur, poszukuje kandydatów do zespołu w Warszawie, na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży usług HR Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację celów poprzez pozyskiwanie klientów B2B, sprzedaż usług rekrutacyjnych oraz koordynację realizacji zamówień przez dedykowanych rekruterów. Wymagania: -doświadczenie w telefonicznej sprzedaży usług dla klienta biznesowego -umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem oraz powierzonymi zadaniami Oferujemy: -stałe zatrudnienie na pełny etat ( elastyczne formy współpracy do wyboru) -wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy -niezbędne na tym stanowisku narzędzia pracy Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu obecnych i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki)
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki)
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – producenta z branży komunikacji wizualnej – osoby do pracy na stanowisku: Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki) Miejsce pracy: Kraków Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -kontakt z klientem biznesowym/indywidualnym (telefoniczny oraz mailowy), -obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych, -realizowanie zamówień w systemach księgowych, -bezpośredni kontakt z zagranicznym magazynem, -tłumaczenie ofert produktowych na język niemiecki. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -posiadasz biegłą znajomość języka francuskiego, -szybko się uczysz i zdobywasz nowe umiejętności – doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, -interesujesz się branżą e-commerce, -cechują Cię: ciekawość, inicjatywa w działaniu i umiejętność analitycznego myślenia, -atuty mile widziane: znajomość języka angielskiego, znajomość pakietu MS Office. Pracodawca oferuje: -elastyczną formę zatrudnienia wg preferencji Kandydata, -możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie i w -środowisku międzynarodowym, -szkolenia związane z objęciem stanowiska pracy, -samodzielność w działaniu oraz swobodę we wdrażaniu kreatywnych rozwiązań. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta-lo4zzjezyk-niemieckilo41z/10726-9614-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Obsługa klienta z j. chorwackim
Obsługa klienta z j. chorwackim
Warszawa 30+ kilka dni temu

ASTA Work (nr rej. 19386) agencja rekrutacyjna dla swojego klienta w Warszawie i Gdańsku poszukuje pracowników na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta – j. chorwacki m/k Miejsce pracy: praca w trybie Home Office W naszym zespole będziesz mailowo i telefonicznie wspierać klientów w tematyce glukometrów, jest to pomoc klientom bez sprzedaży. Oferujemy: Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego Stabilne zatrudnienie Zarobki w wysokości 36zł brutto/h Oczekujemy: Znajomości języka chorwackiego Umiejętności obsługi komputera Dokładności i dobrej organizacji pracy Praca na cały etat od pon do pt w godzinach 8 -16 Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie * do wyboru Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Turkowskiego 17/9, 10-961 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Turkowskiego 17/9 10-961 Olsztyn , e-mail: @ Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Łódź 30+ kilka dni temu

Pracuj z polską firmą będącą jedną z czołowych producentów i sprzedawców lodów w Europie! Rozbudowujemy zespół i poszukujemy osoby, która obejmie funkcję: Specjalista ds. Wsparcia Procesu Sprzedaży z j. niemieckim Miejsce pracy: Biuro handlowe, Łódź, ul. Piotrkowska 60 Twoje zadania: - Administracyjna, regularna obsługa niemieckojęzycznych klientów firmy (centrale kluczowych dyskontów), stały kontakt z klientem, - Tworzenie ofert przetargowych, koordynowanie procesu zatwierdzania i podpisywania umów, zakładania cenników, - Koordynowanie działań promocyjnych klientów, - Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów, - Koordynowanie procesu zamówień, zarządzaniem stanem magazynowym, dbanie o terminowość zamówień, - Koordynowanie procesu reklamacji od klienta, rejestracja reklamacji, - Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów, - Aktywny udział w procesie kreowania nowych produktów, - Koordynowanie procesu zamówień wysyłki prób dla klienta, - Zarządzanie fakturami spornymi oraz wyjaśnianie zakwestionowanych faktur, - Współpraca z innymi działami w zakresie wykonywania powyższych zadań – z Logistyką, Transportem, działem Badań i Rozwoju, Planowania, Controllingu, Jakości. Nasze oczekiwania: - Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub realizacji obowiązków administracyjnych, - Znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny, - Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office (szczególnie MS Excel – np. tworzenie wykresów, tabela przestawna), - Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w zakresie budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji, - Bardzo dobre kompetencje organizacyjne, - Innowacyjność, proaktywność w działaniu. Oferujemy: - Dla osób chcących się rozwijać – nauka od podstaw całego procesu sprzedaży i obsługi klienta, możliwość poszerzania kompetencji oraz w przyszłości nawiązywania nowych kontaktów na rynku lodowym, - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z polską firmą, będącą jednym z czołowych producentów i sprzedawców lodów w Europie. Najnowocześniejszy park maszynowy w produkcji lodów w Europie pozwala nam na dostarczenie do naszych klientów różnorodnych produktów o najwyższej jakości, - Współpracę z profesjonalnym i doświadczonym fachowcem – prowadzenie wyznaczonych klientów wraz z dedykowanym Key Account Managerem, - Współpracę w energicznym i wspierającym zespole Specjalistów, - Spotkania podsumowujące pionu połączone z integracją, - Pełen proces wdrożenia w trybie stacjonarnym, wsparcie Przełożonych, Opiekuna wdrożenia, Biura Wsparcia Sprzedaży i działu Sprzedaży, po wdrożeniu - praca hybrydowa (do ewentualnego odwołania), - Niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon, - Wynagrodzenie dwuskładnikowe – płaca zasadnicza + kwartalna premia uznaniowa (w ujęciu rocznym – do 20% podstawy), - Program Poleceń Pracowników, w którym możesz zgarnąć do 2400 zł brutto, - Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport (dla osób posiadających kartę – zniżki na zdrową żywność w naszych lodówkach), dodatkowe ubezpieczenie grupowe, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, raz na kwartał – duże paczki lodowe do domu, … a do tego codziennie nowe, pyszne lody! Zainteresowanych prosimy o aplikowanie za pomocą Lento. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Zapraszamy! Kilargo Sp. z o. o. to polska firma specjalizująca się w produkcji i sprzedaży lodów i deserów mrożonych, głównie pod markami własnymi, tj. markami wiodących sieci handlowych w Polsce i na świecie. Posiadamy również w swojej ofercie produkty brandu Augusto - zapewne znasz Lody Familijne bądź m.in. lody Gulliver, Gucio, Bambo, Ice Monster. Dodatkowo współpracujemy z renomowanymi firmami z branży spożywczej wzbogacając Ich asortyment o kategorię lodów. Wyrażenie poniższej zgody jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym (KRS: 0000075827) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji. Wyrażenie poniższej zgody umożliwia udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym (KRS: 0000075827) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy: 1. Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym przy ul. Torowej 13, 95-082 Dobroń (KRS: 0000075827). 2. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, w którym Pan/Pani uczestniczy, a w razie wyrażenia stosownej zgody również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. 3. Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO). [art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO: „1. Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”] 4. Przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; prawo do przenoszenia danych; prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; w zakresie, jakim podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, iż nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 5. Podanie danych jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. 6. Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby upoważnione przez administratora – pracownicy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego wykonywania pracy; zleceniobiorcy/usługodawcy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego świadczenia usług; inne osoby, o ile jest to niezbędne i pozostaje w zgodzie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. 7. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 8. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą służyły podejmowaniu decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym nie będą podlegały profilowaniu. 9. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Kilargo Sp. z o.o., w którym Pani/Pan uczestniczy, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. – przez okres 1 roku od dnia wyrażenia zgody. 10. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod[a]kilargo.pl

Zdalny Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Zdalny Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Lublin 30+ kilka dni temu

Cześć! Szukasz pracy, która zapewni Ci możliwość rozwoju w sprzedaży, będziesz mógł/mogła wykonywać ją w zaciszu domowym, a dodatkowo chcesz mieć czas na życie prywatne po pracy? Jeżeli odpowiedziałeś/odpowiedziałaś „TAK!”, świetnie że czytasz to ogłoszenie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: pccpoland.pl oraz stronę na Facebooku. Kim jesteśmy? Jesteśmy PCC Poland, ponad 12 lat zajmujemy się tworzeniem oraz dystrybucją szkoleń skierowanych do urzędników państwowych między innymi w takich placówkach jak: Urzędy Miast i Gmin, Ośrodkach Pomocy Społecznej, Urzędach Stanu Cywilnego, Szkołach czy Powiatowych Urzędach Pracy. Naszą misją jest organizacja szkoleń na podstawie potrzeb naszych potencjalnych uczestników, aby przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania oraz podniesienia poziomu jakości usług w polskich urzędach. Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży szkoleń Miejsce pracy: Twój dom! Poszukujemy chętnych osób do pracy na stanowisku Specjalisty ds. sprzedaży szkoleń. Niezależnie od tego czy już masz doświadczenie w sprzedaży czy dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą zapewnimy Ci płatne szkolenie wdrażające, które potrwa 10 dni roboczych. Podczas szkolenia, a także w trakcie pracy nasi Trenerzy zrobią wszystko, aby pomóc Ci w osiąganiu założonych celów. W każdej sytuacji możesz liczyć na Ich wsparcie. Co więcej, na Twoją prośbę nadamy Ci dostęp do naszej wewnętrznej platformy edukacyjnej – Akademia Telemarketera, gdzie będziesz mógł/mogła między innymi poznać podstawowe techniki sprzedaży. Do Twoich codziennych obowiązków będzie należeć: • Aktywna sprzedaż szkoleń dla administracji publicznej szczebla samorządowego • Obsługa systemu ABEON CMS • Obsługa poczty służbowej • Profesjonalna obsługa sprzedażowa urzędników • Przygotowanie dziennych raportów z Twojej pracy Czego wymagamy? • Dyspozycyjności w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00 • Komputera z systemem operacyjnym Windows 8 lub nowszy, stabilnego połączenia internetowego, mikrofonu oraz słuchawek • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych • Pełnego zaangażowania w powierzone obowiązki • Chęci do nauki i ciągłego rozwoju Co będzie dodatkowym atutem? • Doświadczenie w pracy z klientami (kontakt bezpośredni lub pośredni) Co zyskasz w zamian: • 10 dniowy, płatny okres wdrożeniowy, który przygotuje Cię do pracy w naszej firmie • Możliwość pracy zdalnej w godzinach, które zapewniają work&life balance • Ciągły rozwój i poszerzanie kompetencji pod skrzydłami naszych wykwalifikowanych Trenerów oraz dostęp do Akademii Telemarketera, w której na własną rękę możesz zapoznać się między innymi z podstawowymi technikami sprzedaży, czy jak zbijać obiekcje klientów • Umowę zlecenie z pełnymi składkami w ZUS, możliwością zgłoszenia składki chorobowej lub umowę B2B (wiąże się z założeniem działalności gospodarczej) • Stałe wynagrodzenie uwarunkowane przepracowanymi godzinami, prowizje sprzedażowe oraz premie i bonusy • Możliwość rozszerzenia stanowiska o kolejne, dodatkowo płatne zadania Proces rekrutacji Zarówno sama praca jak i proces rekrutacyjny odbywa się w pełni zdalnie. W takim razie, czego możesz się spodziewać po zaaplikowaniu na oferowane stanowisko? • W pierwszym etapie, jeden z naszych Rekruterów zapozna się z Twoim CV. Następnie zadzwoni do Ciebie z zaproszeniem do procesu rekrutacyjnego oraz poprosi o wypełnienie krótkiej ankiety • Po wypełnieniu oraz odesłaniu ankiety zostanie ona przeanalizowana. Kolejnym etapem w procesie rekrutacyjnym jest około 20 minutowa rozmowa, podczas której poznasz wszystkie szczegóły współpracy z Nami. Następnie zostaniesz zaproszony/zaproszona na test aplikacji, z której wykonywane są połączenia • Ostatnim etapem jest kilku minutowy test aplikacji, który ma na celu sprawdzenie podstawowych umiejętności związanych z pracą na komputerze, a także praktyczne wymagania takie jak: stabilność łącza internetowego oraz jakość mikrofonu i słuchawek Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą serwisu. Do usłyszenia w procesie rekrutacyjnym! :) Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody; 3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji. 5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy 6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.