Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
nowe Porosły 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Contractus Agro lider na rynku podlaskim w sprzedaży maszyn rolniczych oraz budowlanych, w ramach rozwoju, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego Miejsce pracy: Choroszcz, Porosły 86 Zakres obowiązków: -Prowadzenie sklepu internetowego -Obsługa klienta (telefon i korespondencja mailowa) -Kontakt z klientem -Obsługa zamówień w sklepie internetowym Prestashop, Allegro, Baselinker -Udział w tworzeniu i doskonaleniu sklepu internetowego -Aktualizowanie oferty produktowej w sklepie on-line oraz Allegro -Uzupełnianie i opisywanie produktów na stronie -Aktualizacja istniejących ofert produktowych -Pomoc przy bieżących dodatkowych zadaniach wynikających z rozwoju sklepu internetowego -Profesjonalne doradztwo oraz aktywna sprzedaż -Wystawianie aukcji na portalach internetowych -Realizacja działań związanych z rozwojem sprzedaży oraz obsługą posprzedażową sklepu Nasze wymagania: -Doświadczenie w aktywnej sprzedaży w kanale e-commerce ( Allegro,OLX, PrestaShop itp.) -Doświadczenie obsłudze Klienta -Komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji -Swobodnej obsługi komputera – pakiet MS Office -Umiejętności pracy zespołowej oraz pracy pod presją czasu -Uczciwości oraz sposobu pracy nastawionego na realizacje wyznaczonych celów -Znajomość narzędzi marketingu internetowego Aplikuj: https://www.praca.pl/aplikuj-9024985.html

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - firmy Divezone.pl – największego sklepu nurkowego w Polsce z ponad 20 letnim doświadczeniem. Podstawowe wartości firmy to dbanie o zadowolenie klientów i dobre relacje zarówno z klientami, jak i w zespole. Do sklepu poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego. Jeśli: • Jesteś osobą rozważną i zorganizowaną. • Jesteś osobą uprzejmą i cierpliwą. • Jesteś osobą obowiązkową i pracowitą. to może być praca dla Ciebie! Co będzie należało do Twoich obowiązków? • obsługa sklepu internetowego - realizacja zamówień, • odpisywanie na maile klientów, • przygotowywanie opisów produktów w sklepie internetowym oraz aktualizacja cen. • obsługa reklamacji, • publikacja postów na FB/Instagram Czego od Ciebie wymagamy? • znajomości obsługi komputera, • chęci uczenia się nowych rzeczy, • samodzielności w planowaniu sobie pracy, • umiejętności pracy w zespole, mile widziane: • podobne doświadczenie zawodowe i znajomość j.angielskiego, • umiejętność publikowania zdjęć na FB/Instagram. Co chcemy Ci zaoferować? • umowę o pracę, • wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia, • stałą i bezpieczną pracę w miłej atmosferze i bez konfliktów, • pracę w zespole dynamicznych, pomysłowych osób, • możliwości rozwoju poprzez coaching i szkolenia, • stacjonarną pracę w Toruniu, od poniedziałku do piątku 9-17 w wymiarze 1 etatu. Jak wyglądać będzie proces rekrutacji? • I etap - przesłanie CV. W tytule wiadomości prosimy wpisać Sprzedawca Divezone. Przesłane CV musi zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Divezone.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Kwiatowej 9 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).” • II etap – badania stylów zachowań metodą MaxieDISC oraz wywiady telefoniczne. • III etap – rozmowy z właścicielami i współpracownikami. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Zakres obowiązków: • Elektroniczna obsługa klientów sklepu internetowego • Udzielanie informacji i doradztwo w sprawie zamówień • Techniczne wsparcie w obsłudze transakcji, pomoc w rozwiązywaniu problemów • Tłumaczenie opisów produktów • Wystawiania produktów na platformę zakupową Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego /( warunek konieczny) • Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy • Komunikatywność • Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się Oferujemy: • Konkurencyjne wynagrodzenie • Godziny pracy: 8.00-16.00 pon-pt • System benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe z opieką medyczna • Dobrą atmosferę pracy • Młody, energiczny zespół otwarty na kreatywne pomysły i działania • Pracę w innowacyjnej firmie, która odpowiednio lokuje potencjał każdego pracownika • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kompetencji i kwalifikacji • Pracę w doświadczonym zespole specjalistów

Zdalna obsługa sklepu internetowego w j.niemieckim
Zdalna obsługa sklepu internetowego w j.niemieckim
Warszawa 30+ kilka dni temu

Armatis to międzynarodowe środowisko ludzi z pasją i zaangażowaniem. Nasi konsultanci dbają o obsługę i relację z klientami w kontakcie telefonicznym, mailowym oraz za pośrednictwem chatu. Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo to doskonale trafiłeś! Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego w j. niemieckim Jakie zadania na Ciebie czekają? - udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku towaru w magazynie - przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki, - przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem, - zmiana i aktualizacja danych kontaktowych, - udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia, - odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy W ramach współpracy zyskujesz: - gwarantowaną stawkę godzinową + bonusy - szkolenie przygotowujące do pracy - pracę w firmie, która znalazła się na 197 miejscu listy Forbes, najlepszych pracodawców 2020 roku - możliwość awansu w strukturze firmy - możliwość skorzystania z karty Multisport Jakie są wymagania względem Ciebie? - znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 - znajomość języka polskiego na poziomie min. B1 - dostępność do pracy na min. 120 godzin miesięcznie - dyspozycyjność także w weekendy i święta - bardzo dobra obsługa komputera - nastawienie na klienta - szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność - silny duch zespołowy Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij do nas swoje CV Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/