Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Sprzedawca szkoleń dla urzędników-praca w domu
Sprzedawca szkoleń dla urzędników-praca w domu
nowe Białystok 30+ kilka dni temu

Poszukujesz stabilnej pracy w rodzinnej firmie, która opiera się na wartościach takich jak m.in. uczciwość, jakość, praktyka i entuzjazm? Zależy Ci zarówno na dobrych zarobkach jak i możliwości rozwoju? Na stanowisku Sprzedawca szkoleń będziesz odpowiedzialny za: • Sprzedaż szkoleń dla urzędników administracji publicznej, • Obsługę Systemu informatycznego ABEON CMS, • Obsługę poczty służbowej i aplikacji telefonicznej. Chcąc aplikować do nas powinieneś: • lubić rozmawiać i uważnie słuchać • cechować się cierpliwością i kulturą osobistą • obsługiwać pakiet MS Office, • sprawnie korzystać z komputera, przeglądarki internetowej Google Chrome i pisać na komputerze • być dyspozycyjny w godzinach od 8 do 14 od poniedziałku do piątku Co zyskujesz? • Komfort pracy we własnym domu • Wynagrodzenie za okres 2 tygodniowego wdrożenia do pracy • Umowę zlecenie lub umowę B2B • Stawkę godzinową wzbogaconą o atrakcyjne premie uzależnione od osiągniętych wyników • Stałą opiekę Trenera Jeśli chcesz sprzedawać atrakcyjny produkt, na który jest zapotrzebowanie na rynku i cenisz sobie przyjazną atmosferę i pozytywną motywację w pracy to zapraszamy do nas!