Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Telefoniczna obsługa recepcji.
Telefoniczna obsługa recepcji.
nowe Knyszyn 30 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Od nas otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę lub zlecenie w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim oraz umiejętność komunikacji w języku angielskim (przynajmniej podstawowej) - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Telefoniczna obsługa recepcji.
Telefoniczna obsługa recepcji.
Wasilków 23 dnia plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Od nas otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę lub zlecenie w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim oraz umiejętność komunikacji w języku angielskim (przynajmniej podstawowej) - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Pracownik recepcji i opiekun klienta w salonie masażu
Pracownik recepcji i opiekun klienta w salonie masażu
Stalowa Wola 30+ kilka dni temu

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, szukamy pracownika recepcji, który chciałby z nami pracować. Nasi pracownicy mogą liczyć na pełne wsparcie pracodawcy, systemy ułatwiające pracę oraz procesy pozwalające szybko odnaleźć się w nowym miejscu pracy. Miejsce pracy: Stalowa Wola Wymagania: - odpowiedzialność - punktualność - dyspozycyjność, również w weekendy - zaangażowanie w wykonywane obowiązki - j.angielski w stopniu komunikatywnym - umiejętność pracy w zespole - chęć nauki i rozwoju - prawo jazdy kat. B mile widziane Do zadań bieżących osoby zatrudnionej na wyżej wymienionym stanowisku będzie należało: - obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, e-mail oraz media społecznościowe) - rezerwacje zabiegów i prowadzenie grafików - sprzedaż usług oraz produktów - raportowanie wykonanej pracy - wsparcie innych członków zespołu w wykonywaniu obowiązków - utrzymanie porządku w miejscu pracy Oferujemy: - pracę w miłej atmosferze - terminowe wynagrodzenie - system szkoleń - profesjonalną odzież firmową - elastyczny grafik pracy - możliwość awansu i zdobycia premii - 25% zniżki na firmowe usługi i produkty - wynagrodzenie 22,80 zł brutto za godzinę pracy - umowa zlecenia Prosimy o dokładne zapoznanie się z ofertą. Osoby spełniające wymagania zawarte w ofercie pracy proszone są o przesłanie CV na adres @

Pracownik recepcji i opiekun klienta w salonie masażu orient
Pracownik recepcji i opiekun klienta w salonie masażu orient
Busko-Zdrój 30+ kilka dni temu

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, szukamy pracownika recepcji, który chciałby pracować w naszym nowo otwartym salonie masażu orientalnego Shivago Thai Bali Spa w Busku-Zdrój. Nasi pracownicy mogą liczyć na pełne wsparcie pracodawcy, systemy ułatwiające pracę oraz procesy pozwalające szybko odnaleźć się w nowym miejscu pracy. Miejsce pracy: Busko-Zdrój Wymagania: - odpowiedzialność - punktualność - dyspozycyjność, również w weekendy - zaangażowanie w wykonywane obowiązki - j.angielski w stopniu komunikatywnym - umiejętność pracy w zespole - chęć nauki i rozwoju - prawo jazdy kat. B mile widziane Do zadań bieżących osoby zatrudnionej na wyżej wymienionym stanowisku będzie należało: - obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, e-mail oraz media społecznościowe) - rezerwacje zabiegów i prowadzenie grafików - sprzedaż usług oraz produktów - raportowanie wykonanej pracy - wsparcie innych członków zespołu w wykonywaniu obowiązków - utrzymanie porządku w miejscu pracy Oferujemy: - pracę w miłej atmosferze - terminowe wynagrodzenie - system szkoleń - profesjonalną odzież firmową - elastyczny grafik pracy - możliwość awansu i zdobycia premii - 25% zniżki na firmowe usługi i produkty - wynagrodzenie 22,80 zł brutto za godzinę pracy - umowa zlecenia Prosimy o dokładne zapoznanie się z ofertą. Osoby spełniające wymagania zawarte w ofercie pracy proszone są o przesłanie CV na adres @

Telefoniczna obsługa stałych klientów! Elastyczny grafik
Telefoniczna obsługa stałych klientów! Elastyczny grafik
Kielce 30+ kilka dni temu

Cześć! Miło nam, że otworzyłeś właśnie to ogłoszenie. W kilku słowach o nas: Jesteśmy przedsiębiorstwem z 18-letnim doświadczeniem w działalności contact center. Posiadamy aż 6 oddziałów w całej Polsce i zatrudniamy ponad 1500 pracowników. Zajmujemy się telefoniczną obsługą Klientów znanych i cenionych na rynku firm z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i bankowej. Nie wymagamy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- wiemy, że gdzieś trzeba je zdobyć. Twoje zadania: - telefoniczna obsługa naszych stałych klientów, - przedstawianie oferty i dbanie o dobre relacje z klientami. Poznaj nasz zespół i stań się jego częścią. Jako pierwsze poznasz dziewczyny z Działu Rekrutacji – Agata lub Sylwia opowiedzą Ci o specyfikacji pracy konsultanta oraz o warunkach zatrudnienia i benefitach. Przychodząc na szkolenie, na Recepcji, poznasz Agnieszkę, która przywita Cię w firmie i poinformuje Trenera o Twoim przybyciu. Trener- to osoba, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali. Pracę na sali będzie nadzorował Dział Realizacji- Szef Zespołu i Team Leaderzy to Twoi skrzydłowi, którzy pomogą podczas rozmowy, odpowiedzą na pytania i pomogą Ci w każdym problemie. Zespół- to wszyscy konsultanci pracujący na projekcie. Pomocne, sympatyczne, wesołe osoby, które będziesz miał szansę poznać. Parę słów o pracy u nas: - stawka za każdą godzinę pracy 22,80 zł brutto w oparciu o umowę zlecenie, - realne do wypracowania premie, stanowiące satysfakcjonującą część wynagrodzenia, - bonus 500 zł za każdą poleconą osobę do współpracy z nami, - elastyczny czas pracy – praca po 4, 6 lub 8 godzin dziennie między pon. - pt. 8-20 i 2 sob. 9-15, - karta MultiSport PLUS na preferencyjnych warunkach, - częste konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, - realna ścieżka awansu w strukturze firmy, - 500 zł zwrotu za udział w szkoleniu. Nasze oczekiwania: - ukończony 18 rok życia, - znajomości obsługi komputera, - zaangażowanie i otwarty umysł, - gotowość do pracy stacjonarnej w oddziale w Kielcach. Wykorzystaj szansę- stań się częścią naszego Zespołu i zdobądź umiejętności oraz kompetencje, które pozwolą Ci być konkurencyjnym na rynku pracy. Odwiedź nas na Facebooku Telbridge Kielce lub Instagramie telbridge.kielce Chcesz nas poznać osobiście? – Aplikuj! Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu. Pełna wersja klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie www.telbridge.pl.”