Sortowanie:
Znaleziony: 10 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Umawianie Spotkań Biznesowych
Umawianie Spotkań Biznesowych
nowe Jarosław 30+ kilka dni temu

Sanmarks to firma, która SZUKA OSÓB otwartych, pełnych energii oraz charyzmy do pracy. Jeżeli posiadasz podstawowe umiejętności obsługi komputera i lubisz pracę z klientami - jesteś właśnie taką osobą! APLIKUJ DO NAS! Miejsce pracy – Jarosław, Lubaczów, Przemyśl lub zdalnie! OPIS STANOWISKA: kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, badania, ankiety, infolinia. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy. WYMAGANIA: miły głos i dobra dykcja, komunikatywność i zaangażowanie, entuzjazm i pozytywne nastawienie do pracy i klientów, doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem, dyspozycyjność, podstawowa znajomość obsługi komputera. Ponieważ, poszykujemy osoby odpowiedzialnej za wdrożenie projektu w Czechach, wymagamy dobrej znajomości j. czeskiego! ZADANIA: telefoniczne umawianie spotkań dla handlowców z różnych branż, udzielanie informacji klientom, przeprowadzanie badań rynkowych, analiza potrzeb klienta, wprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemu. FIRMA ZAPEWNIA: profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracy, umowa zlecenie z pełnym ubezpieczeniem ZUS, możliwość rozwoju zawodowego i zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej, zapewniamy sprzęt do pracy, przyjazną atmosferę. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres @ lub kontakt telefoniczny pod numerem 166 - pokaż numer telefonu - Informujemy, że Administratorem podanych danych osobowych jest Sanmarks Sp. z o.o., z siedzibą w Lubaczowie, ul. Słowackiego 36, 37-600 Lubaczów.  Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich braku nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej kandydatury. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest Twoja zgoda na przetwarzanie danych polegająca na przesłaniu dokumentów aplikacyjnych oraz konieczność zapoznania się przez nas z Twoim profilem kandydata przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit a i b RODO). Do podanych danych mogą mieć dostęp dostawcy usług Administratora. Informujemy, że przysługuje Ci prawo do: żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo skargi do organu nadzorczego. Twoje dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, po jej zakończeniu skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, a pozostałe aplikacje zostaną usunięte, chyba że wyrazisz zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach- w takim przypadku Twoje dane będą przetwarzane do momentu jej wycofania. Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w przyszłych projektach rekrutacyjnych załącz w dokumentach aplikacyjnych następującą zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym celu:. Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na rzecz Sanmarks Sp. z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych”.

Umawianie spotkań biznesowych - PROJEKTY INWESTYCYJNE
Umawianie spotkań biznesowych - PROJEKTY INWESTYCYJNE
Warszawa 13 dnia plecy

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem na rynku finansowym. Poszukujemy do naszego zespołu osób odpowiedzialnych za aktywną obsługę klienta i umawianie spotkań dla Managera Sprzedaży. Pozyskujemy kapitał dla licznych przedsiębiorstw, z wielu ciekawych sektorów takich jak: gaming, esport, IOT, technologie kosmiczne, odnawialne źródła energii czy fabryki lub projekty gastronomiczne. Szukamy osób radosnych, ambitnych, które chcą się rozwijać.   Do Twoich obowiązków będzie należało:kontakt telefoniczny i mailowy z klientamiaktywne pozyskiwanie Klientówprowadzenie kalendarza spotkańprzychodzenie do pracy z uśmiechem na ustachnauka nowych umiejętności oraz pozyskiwanie wiedzy związanej z nowymi projektamidbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie relacji z Klientem Wymagamy:wysokiej kultury osobistejzaangażowania w wypełnianiu powierzonych obowiązkówkomunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktówpunktualnościsamodzielności w pracychęci do rozwoju i uczenia się nowych rzeczy Oferujemy:szkolenia wdrażającefantastyczną atmosferę w młodym zespole (mamy nawet psa biurowego :) pracę w systemie podstawa plus prowizjaatrakcyjny system prowizyjnywyjazdy szkoleniowe i częste imprezy integracyjneszkolenia wprowadzające, produktowe, sprzedażowe, inwestycyjnemożliwość rozwoju zawodowego i pozyskania nowych umiejętnościniezbędne narzędzia do pracy - możliwości awansów w strukturach firmy, różne ścieżki rozwojuliczne konkursy motywacyjne i benefity.Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie swojej aplikacji. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych osobowych w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i selekcji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)."

Bez sprzedaży - telefoniczne umawianie spotkań biznesowych Częstochowa
Bez sprzedaży - telefoniczne umawianie spotkań biznesowych Częstochowa
Częstochowa 17 dni plecy

Poszukujemy konsultanta telefonicznego, który będzie odpowiadał za umawianie spotkań dla firm. Twój główny sprzęt to komputer, słuchawki i Twoja charyzma! Będziesz kontaktować się z różnymi firmami, opowiadać o rozwiązaniach naszych partnerów i ustalać terminy spotkań dla handlowców. Obowiązki:Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami biznesowymiPrezentacja usług oraz korzyści dla klientaUmawianie spotkań dla handlowcówWymagania:Umiejętności komunikacyjne i zdolność przekonywaniaUmiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w realizacji celówWytrwałość i determinacja Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS OfficeOferujemy:Premie dodatkowe za każde umówione spotkanie, więc im więcej, tym lepiej dla Ciebie!Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmyPrzyjazną atmosferę oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołukartę sportowąJeśli jesteś osobą pełną entuzjazmu, z pasją do pracy z ludźmi i gotową podjąć wyzwanie, dołącz do naszego zespołu!

Umawianie spotkań biznesowych - Branża Energetyczna - Praca zdalna
Umawianie spotkań biznesowych - Branża Energetyczna - Praca zdalna
Kraków 6 dni plecy

Poszukiwana komunikatywna, przebojowa osoba do umawiania spotkań biznesowych w branży energetycznej.Nie pełny etat- elastyczne godziny pracy.Praca zdalna.Podstawa godzinowa +  prowizje od sprzedaży.Obowiązki:Wyszukiwanie klientów biznesowychZdobycie podstawowych informacji od klientaUmawianie spotkań biznesowychTworzenie bazy klientówRaportowanie odbytych rozmów.Zapewniamy:SzkolenieElastyczne godziny pracyAtrakcyjne wynagrodzenieChętnych zapraszam do aplikowania.

Specjalista ds. Relacji z Klientami (j. Niemiecki/Francuski)
Specjalista ds. Relacji z Klientami (j. Niemiecki/Francuski)
Wrocław 13 dnia plecy

Szukasz elastycznej pracy zdalnej, w której możesz wykorzystać swoje umiejętności językowe i organizacyjne? Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Relacji z Klientami i umawiaj spotkania dla firm zagranicznych w języku niemieckim!O czym mowa?Jako Specjalista ds. Relacji z klientami będziesz odpowiedzialny za umawianie spotkań telefonicznych i online z klientami z Niemiec i innych krajów niemieckojęzycznych. Będziesz współpracować z naszymi zespołami sprzedażowymi i marketingowymi, aby pomóc nam rozwijać naszą działalność na nowych rynkach, mamy mnóstwo opcji rozwoju.Co oferujemy?Elastyczna praca zdalna - możesz pracować z dowolnego miejsca z dostępem do InternetuKonkurencyjne wynagrodzenieMożliwość rozwoju zawodowego na stanowiska liderskiePraca w dynamicznym i międzynarodowym zespoleWymagania:Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmieMile widziane doświadczenie w umawianiu spotkań biznesowych B2BMile widziane doświadczenie w sprzedaży B2BDobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjneUmiejętność pracy samodzielnej i w zespoleZdolność do pracy w szybkim tempiePrawdziwa chęć rozwojuDostęp do komputera i stabilnego łącza internetowegoWymiar pracy: Pełny Etat/Niepełny etat/Dodatkowa praca (Do ustalenia)

Praca On-line dodatkowa lub stała
Praca On-line dodatkowa lub stała
Pleszew 30+ kilka dni temu

Lubisz rozmowy z ludźmi? Łatwo nawiązujesz kontakty i masz swobodę wypowiedzi? Ciężko Cię "przegadać"? Takich osób właśnie szukamy do naszego zespołu, którego zadaniem jest pozyskiwanie potencjalnych klientów, generowanie leadów sprzedażowych oraz nawiązywanie współpracy partnerskiej. Pomagamy w rozwoju osobistym i osiąganiu niezależności finansowej. Twoje zadania: • kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami - generowanie leadów • pozyskiwanie partnerów biznesowych • docelowo prowadzenie zespołu Oferujemy: • elastyczne godziny pracy (praca zdalna) • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania i determinacji w przedziale 500-8.000 zł, w perspektywie 1-3 lat nawet 15.000-30.000 zł • pakiet szkoleń i warsztatów, wdrożenie w biznes • miła atmosfera i wspierające środowisko Wymagane: • doświadczenie w pracy na telefonie: umawianie spotkań, obsługa klienta, infolinia, sprzedaż, telemarketing itp. • chęć rozwoju i zdobywania nowych umiejętności • umiejętność obsługi komputera, socjal media • posiadanie sprzętu komputerowego np. laptop oraz stabilny dostęp do Internetu • odporność na stres i odrzucenie Mile widziane: • umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, dobra dykcja, wysoka kultura osobista, empatia • determinacja i nastawienie na realizację określonych wspólnie celów Jeżeli widzisz siebie w takiej pracy to prześlij swoje CV z dopiskiem PRACA ONLINE Odpowiemy na wybrane oferty.

Specjalista ds. aktywnego pozyskiwania klientów
Specjalista ds. aktywnego pozyskiwania klientów
Warszawa 30+ kilka dni temu

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW - w naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, - Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przedstawianie ofert oraz umawianie oraz odbywanie spotkań handlowych, - badanie, monitoring rynku oraz badanie konkurencji, - raportowanie swoich wyników. NASZE WYMAGANIA - czy możesz się pochwalić w aktywnym pozyskiwaniu klientów? - zimne telefony są dla Ciebie dobrym krokiem na drodze do budowania relacji z potencjalnymi klientami? - lubisz kontakt z klientami drogą telefoniczną, mailową oraz spotkania bezpośrednie? - jesteś osobą potrafiącą rozpoznać potrzeby klienta i sprzedajesz wyłącznie na zasadzie WIN-WIN? - kontakt z klientem powoduje u Ciebie wzrost poziomu endorfin? - masz za sobą pierwsze kroki w sprzedaży, a może zajmujesz się tym od lat, ale potrzebujesz nowej energii do działania? - znasz język angielski na poziomie komunikatywnym? TO OFERUJEMY - pracę w zespole profesjonalistów i pasjonatów hotelarstwa, - przyjazną atmosferę pracy, - realny wpływ na rozwój firmy dzięki możliwości wdrażania swoich pomysłów i koncepcji, - możliwość rozwoju kariery w strukturach sieci CFI, - zniżki na pobyty i usługi w hotelach CFI w całej Polsce. - niezbędne narzędzia pracy, - firmowe i działowe spotkania integracyjne, - atrakcyjne wynagrodzenie.

Telemarketer/ pozyskiwanie lead sprzedażowych
Telemarketer/ pozyskiwanie lead sprzedażowych
8390 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma Mobile Corporation Sp. z o.o. - partnerskie biuro handlowe Orange Polska S.A. specjalizujące się w obsłudze klientów biznesowych poszukuje pracownika do wsparcia działu sprzedaży ( nie call center )Twój zakres obowiązkówAktywne pozyskiwanie nowych klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw,Telefoniczne pozyskiwanie leadów handlowychNawiązywanie kontaktów z przyszłymi, potencjalnymi klientami,Umawianie spotkań i telefonów handlowych,Tworzenie bazy klientów potencjalnie zainteresowanych w przyszłościŚcisła współpraca z działem sprzedaży,Aktualizowanie bazy firm w CRM,Udzielanie podstawowych informacji o portfolio proponowanych usługUdział w kreowaniu programów i scenariuszy rozmów, Nasze wymaganiaCo najmniej roczne doświadczenie w telefonicznym umawianiu spotkań, pozyskiwaniu leadów lub telefonicznej sprzedaży B2BŁatwość nawiązywania kontaktów handlowych i budowaniu relacji,Umiejętność podtrzymania rozmowy,Chęć poznawania nowych ludzi i nawiązywania z nimi kontaktów handlowych,Wytrwałe dążenie do zrealizowania postawionych przed Tobą celów,Wzorowa organizacja i systematyka pracyPowierzone zadania konsekwentnie realizujesz zawsze do końca,Stosowanie się do wewnętrznych standardów i procedur,Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,Wysoka kultura osobista w kontaktach z klientami.status studentaTo oferujemyStabilną, samodzielną i interesującą pracę,Pracę od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym 8 h ( 8-16 , 9-17 ) lub pracę zdalnąWynagrodzenie podstawowe 20 zł netto /h + premia od zwartych umów przez dział sprzedaży w formie %, nawet do podwojenia wynagrodzenia podstawowegoMiłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole,Wyselekcjonowaną baza firmWszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy: telefon i komputer.Kompleksowe szkolenia oraz wsparcie przez cały czas pracy,Jasno wytyczone obowiązki oraz zadania, jasne zasady współpracy,Komfortowe stanowisko pracy – zdecydowanie NIE jesteśmy call center tylko biurem handlowym

PŁATNE PRAKTYKI W DZIALE SPRZEDAŻY
PŁATNE PRAKTYKI W DZIALE SPRZEDAŻY
Wrocław 30+ kilka dni temu

Rozpocznij karierę w sprzedaży z agencją marketingową LTB! Agencja digital marketingowa LTB poszukuje stażysty do wsparcia działań handlowych. Jeśli chcesz zdobyć nowe umiejętności i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego, to nasza propozycja jest dla Ciebie idealna! Rozpocznij karierę w naszej agencji marketingowej. Zdobędziesz doświadczenie i wiedzę, dzięki którym zostaniesz specjalistą ds. sprzedaży. Pracuj w sympatycznej atmosferze w centrum Wrocławia. PODSTAWOWE INFORMACJE: - Miejsce odbywania praktyki: Wrocław - Czas trwania praktyki: od 3 do 5 miesięcy OCZEKIWANIA: - aktywność, systematyczność i samodzielność, - biegła umiejętność obsługi komputera, - swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, - znajomości aplikacji biurowych, - komunikatywność, - dostępność minimum 20 godzin w tygodniu, - umiejętności pisania bez błędów stylistycznych, gramatycznych i ortograficznych, - umiejętność pracy w zespole, - zainteresowanie marketingiem internetowym. PODSTAWOWE ZADANIA: - wsparcie w profesjonalnej obsłudze klientów z sektora B2B, - pomoc i doradztwo techniczno-handlowe w zakresie potrzeb klienta, - umawianie i odbywanie spotkań biznesowych, - nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, - wyszukiwanie klientów i przygotowywanie ofert handlowych, - współpraca z działem Digital Marketingu. OFERUJEMY: - pracę w centrum Wrocławia z dobrym dojazdem z każdej strony, - kontynuację kariery po odbyciu stażu, - zaświadczenie o odbyciu praktyk wraz z uzyskaniem referencji, - premie za sfinalizowane projekty, - wtorki z burzą witaminową, - wyjazdy integracyjne, - przyjazne i komfortowe środowisko pracy, - wdrażanie ciekawych projektów sprzedażowych, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACYJNY? - Analizujemy dokumenty aplikacyjne pod kątem dopasowania do naszych wymagań. - Wysyłamy ankietę do wypełnienia z krótkim zadaniem. - Po wpisaniu w nasze oczekiwania – zapraszamy na spotkanie. - Wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem lub odrzuceniem przyjęcia na staż. Czekamy na Ciebie z niecierpiliwością – osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na niniejszy adres e-mail: hello w domenie ltb.pl. W temacie e-maila prosimy o dopisanie: Praktyki w dziale sprzedaży. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LTB Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. Zachęcamy także do pozostawienia klauzuli pozwalającej na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych: “Wyrażam dobrowolną zgodę na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę LTB Sp. z o.o.”

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
33890 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Grupa Blachotrapez - Jesteśmy jednym z największych producentów pokryć dachowych w Polsce i na świecie, zatrudniającym obecnie ponad 1200 pracowników i posiadającym oddziały produkcyjne w kilku europejskich krajach. Kluczem do sukcesu naszej firmy oraz jej obecnej pozycji na rynku są:  entuzjazm, tradycja, wieloletnie doświadczenie oraz szacunek dla każdego Człowieka.   Nasza organizacja została wyróżniona przez Instytut Great Place to Work Polska tytułem Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce. Jesteśmy dumni, że nasze działania w tworzeniu dobrego miejsca pracy spotykają się z takim uznaniem.  Satysfakcja pracowników jest jednym z elementów odpowiedzialnej strategii naszej firmy.   Revolt Energy jest kolejną inwestycją Grupy Blachotrapez. Inwestycją, której motorem napędowym są innowacja i najnowsze technologie. Łączymy wiedzę naszych ekspertów, wieloletnie doświadczenie oraz standardy szacunku i partnerstwa, które obowiązują w całej Grupie.  Wspieramy kreatywność, stawiamy na rozwój naszych Pracowników, bo to oni są wartością i sercem biznesu.   Do Twoich obowiązków będzie należało: aktywne pozyskiwanie klientów oraz bieżąca obsługa klientów handlowych,umawianie spotkań handlowych,realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie ofert, sprzedaż produktów firmy,sporządzanie/prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych zadań,dbałość o wizerunek firmy i jej reprezentacja. Od idealnego Kandydata oczekujemy: doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedażywysokiej motywacji w realizacji zadań, zaangażowania i nieustannej potrzeby rozwoju, znakomitej komunikacji, sympatii dla ludzi i umiejętności nawiązywania oraz utrzymywania dobrych relacji biznesowych,dużej samodzielności, ale i odpowiedzialności w organizowaniu własnego czasu pracy,dojrzałości i postawy, która wzbudza zaufanie Klientów.Mile widziane:doświadczenie w branży OZE/PV  Naszym pracownikom oferujemy:  pracę w nowoczesnej firmie o charakterze start-upowym, nastawionej na rozwój i innowacje,  stabilną współpracę z nastawieniem na długi staż, atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii, podstawowe narzędzia telefon, laptop, pracę w trybie zdalnym,szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne, wyjątkowe relacje i atmosferę w kreatywnym  i zróżnicowanym zespole, w którym poczucie humoru jest kategorią „must”  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Revolt Energy Spółka Akcyjna z siedzibą 34-700 Rabka-Zdrój ul. Kilińskiego 115W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych, pisząc na adres e-mail: iod[małpa]revoltenergy.com.pl lub adres siedziby.Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu aktualnego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  RODO. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą następujące podmioty: Revolt Energy Spółka Akcyjna z siedzibą 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Kilińskiego 115 oraz Blachotrapez Sp.z o.o. z siedzibą 34-700 Rabka-Zdrój ul. Kilińskiego 49aPani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji -przez okres 12 miesięcy wyznaczony przez administratora.Posiada Pan/Pani prawo:dostępu do swoich danych osobowych,sprostowania swoich danych osobowych,usunięcia swoich danych osobowych,ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych może nastąpić na podstawie e-meila, listownie na adres siedziby spółki – jeżeli uprzednio wyraził(a) Pan/Pani taką zgodę i przetwarzanie dotyczących Pana/Pani danych odbywa się na jej podstawie,przenoszenia swoich danych osobowych, g) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją, zgodnie z art. 21 RODO.ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.