Sortowanie:
Znaleziony: 31 ogłoszenie w kategorii Opieka / Nianie / Pomoc domowa Polska: Wszystkie miasta
Pracownik do sprzątania
Pracownik do sprzątania
180 zł
nowe Murowana Goślina 30+ kilka dni temu

Pilnie poszukiwany pracownik do sprzątania pomieszczeń biurowych. W celu zapoznania się z szczegółami proszę o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00. Kontakt wyłącznie telefoniczny +48********31

Pracownik do sprzątania
Pracownik do sprzątania
200 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy Panią do sprzątania.Warszawa MokotówPraca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 -15:00Prosimy o kontakt pod numerem 66*******75 w godzinach 9:00-17:00.

Pracownik do Sprzątania i pielęgnacji Ogrodu!
Pracownik do Sprzątania i pielęgnacji Ogrodu!
450 zł
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Szukamy energicznej i rzetelnej osoby na emeryturze do naszego zespołu, która z pasją zajmie się utrzymaniem porządku przed naszym obiektem oraz ogrodem. Stanowisko: Pracownik do Sprzątania i Ogrodu Obowiązki: Sprzątanie i utrzymanie porządku przed obiektem Koszenie trawy, pielęgnacja roślin i kwiatów w ogrodzie Czyszczenie ścieżek i podjazdów Gromadzenie i utylizacja odpadków Inne prace związane z utrzymaniem estetyki otoczenia Wymagania: Doświadczenie w pracy porządkowej (mile widziane) Umiejętność obsługi prostych narzędzi ogrodniczych Sumienne podejście do powierzonych obowiązków Samodzielność i inicjatywa w pracy Łatwość nawiązywania relacji z innymi członkami zespołu Oferujemy: Przyjazną atmosferę pracy Elastyczny grafik Możliwość rozwoju zawodowego Możliwość korzystania z infrastruktury obiektu z rodziną Lokalizacja: Dwór Hubertusa Na styku trzech miast: Katowic, Mysłowic, Sosnowca Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, cenisz porządek i zielone otoczenie, to czekamy na Twoją aplikację! Dołącz do nas i wspólnie twórzmy przyjazne otoczenie dla naszych gości!

Pracownik do sprzątania biura
Pracownik do sprzątania biura
289 zł
Łowicz 30+ kilka dni temu

Firma BabyCam / Vinci Play - producent placów zabaw i małej architektury, zlokalizowana w Łowiczu poszukuje kandydatów na stanowisko:Sprzątaczka/SprzątaczMiejsce pracy: Łowicz, ul. Seminaryjna 9Sprzątanie powierzchni biurowych w godzinach popołudniowych od 16:00 do 20:00 codziennie (poniedziałek -piatek). Poszukujemy Pani z doświadczeniem w utrzymaniu czystości w biurach i pomieszczeniach socjalnych.Wymagania:doświadczenie przy sprzątaniu, komunikatywność,wysoka kultura osobistazaangażowanie w powierzone obowiązkisamodzielnośćpracowitośćOferujemy: stałe wynagrodzeniestabilność zatrudnieniaumowę zlecenia / umowę o pracęOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik do sprzątania budynków inwentarskich
Pracownik do sprzątania budynków inwentarskich
250 zł
30+ kilka dni temu

Firma sprzątająca zatrudni pracownika do sprzątania i dezynfekcji budynków inwentarskich.

Pracownik do sprzątania powierzchni szkolnych
Pracownik do sprzątania powierzchni szkolnych
470 zł
Legionowo 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko: Osoba sprzątającaPraca od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-20:00Miejsce pracy: Gabriela Narutowicza 96, LegionowoZakres obowiązków: sprzątanie powierzchni szkolnej, szatni, powierzchni komunikacyjnych zbieranie odpadów i inne.Oczekiwania: motywacja do pracy, doświadczenie w sprzątaniu będzie stanowiło dodatkowy atut.Oferujemy: atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, pracę w stałych godzinach wsparcie zespołu i przyjazne środowisko pracy, niezbędne narzędzia do pracy.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

Pracownik do  sprzątania biura 1/2 etatu
Pracownik do sprzątania biura 1/2 etatu
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Amberline Sp. z o.o. w Kołobrzegu - producent ślusarki aluminiowej i stolarki pvc poszukuje pracownika do sprzątania biura na 1/2 etatuMiejsce pracy: KołobrzegOpis stanowiska :sprzątanie korytarzy, biur i toalet w budynku biurowymmycie drzwi i okien wewnątrz budynkuwynoszenie śmiecipraca na 1/2 etatupraca w godzinach do uzgodnieniaWymagania :dokładność, zaangażowanieodpowiedzialnośćmile widziane doświadczenie w sprzątaniuOferujemy :umowę o pracę lub umowę zlecenieatrakcyjne wynagrodzenie ( uzgodnione na rozmowie kwalifikacyjnej)Informujemy, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Amberline sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Administratorem danych jest AMBERLINE sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. K. Kolumba 20. Dane gromadzimy dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne , lecz niezbędne w uczestniczeniu w procesie rekrutacyjnym. Informujemy o przysługującym prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania.

Poszukiwany Pracownik do Sprzątania Biura Bąkowo- dojazd ze Starogardu
Poszukiwany Pracownik do Sprzątania Biura Bąkowo- dojazd ze Starogardu
275 zł
Starogard Gdański 30+ kilka dni temu

Lokalizacja: BąkowoJesteśmy firmą specjalizującą się w usługach sprzątania biur i obiektów komercyjnych, a obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko sprzątającego biura. Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, dokładną i gotową do pracy w przyjaznym środowisku, to to ogłoszenie jest dla Ciebie.Mile widziane:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie atutem, ale nie jest konieczne.Praca od poniedziałku do piątku.Dostępność w godzinach od 8:00 do 16:00.Prawo jazdy kat. B.Umiejętność pracy w zespole.Dobra organizacja czasu.Oferujemy:Stawkę godzinową w wysokości 27,70 zł brutto na godzinę.Premie uznaniowe.Przyjazne i elastyczne warunki pracy.Umowę zlecenie.Możliwość rozwoju zawodowego.Zwroty za paliwoRozpoczęcie pracy od 01.02.24r.Jeśli jesteś zainteresowany/-a dołączeniem do naszego zespołu i masz ochotę na nowe wyzwania. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 73*****10 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Pracownik do sprzątania z prawem jazdy z kat. B
Pracownik do sprzątania z prawem jazdy z kat. B
Świdnica 30+ kilka dni temu

Firma z branży sprzątania i terenów zielonych o stabilnej pozycji na rynku poszukuje pracownika :Pracownika do sprzątania z prawem jazdy kat. BPraca polega na np:prowadzenie i obsługa samochodu do 3,5 ti załadunek/rozładunek pojazdusprzątanie trawników i skwerówprace ogrodnicze, grabienie, zamiataniePraca:od poniedziałku do piątkuw godz. 6-14 lub 7-15praca na terenie miastaumowa zlecenie lub umowa o pracępewne i terminowe wynagrodzeniemożliwość premiiwsparcie i szkoleniaWymaganiaczynne prawo jazdy kat. Bodpowiedzialnośćdyspozycyjnośćsumienność i dokładność,kultura osobistadobra sprawność fizyczna,Kontakt 74 852 29 50

Pracownik do mycia garaży i sprzątania rejonu zewnętrznego - Wrocław
Pracownik do mycia garaży i sprzątania rejonu zewnętrznego - Wrocław
10 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Pracownik do mycia garaży i sprzątania rejonu zewnętrznego. Poszukujemy pracownika z doświadczeniem do grupy zajmującej się: - myciem garaży podziemnych, - sprzątaniem terenów zewnętrznych osiedli, - odśnieżaniem, - w sezonie letnim porządkowaniem zieleni miejskiej, Praca na pełny etat, całoroczna. Mile widziana osoba techniczna, która potrafi wykonać drobne naprawy przy maszynach czyszcząco – myjących i pozostałych narzędziach, posiadająca prawo jazdy kat.B Praca od godz.7.00 – 15.00, możliwość nadgodzin oraz pracy w soboty. Szczegóły tylko i wyłącznie pod nr tel.: 79*******86

Poszukujemy Pań do sprzątania
Poszukujemy Pań do sprzątania
430.5 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osób na stanowisko, pracownik usług czystościowych, dla sprzątania domów, mieszkania, biur.Pełen etat Nasze oczekiwania: odpowiedzialność i zaangażowanie, chęci do pracy, dokładność, prawo jazdy.Oferujemy: umowa o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas, pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się Firmie. Osoby zainteresowane proszę dzwonić 57*****28 lub CV

Zatrudnię Pana i Panią do firmy sprzątającej w piekarni w Nowej Hucie
Zatrudnię Pana i Panią do firmy sprzątającej w piekarni w Nowej Hucie
450 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Zatrudnię Pana jako pracownik fizyczny w firmie sprzątającej w piekarni w Nowej Huciepraca od poniedziałku do soboty włącznie w godz od 6,00 - 14,00wynagrodzenie płatne co tydzień.wszystkie informacje pod nr.5********22Zatrudnie Panią do sprzątania hali produkcyjnej cukierniczej w piekarni w Nowej Huciepraca 6 dni w tygodniu wynagrodzenie tygodniowepraca od godz. 14,00-18,00 pytania pod nr. 51*******22

Sprzątaczka biurowa, Pracownik gospodarczy
Sprzątaczka biurowa, Pracownik gospodarczy
Dąbrowa Tarnowska 30+ kilka dni temu

Firma zatrudni osoby do sprzątania pomieszczeń biurowych oraz do prac gospodarczych w miejscowości Dąbrowa Tarnowska.Wynagrodzenie 21 zł netto/godzina - sprzątaczka biurowa (praca od poniedziałku do piątku od godziny 14:00 po 4 godziny dziennie)Wynagrodzenie 24 zł netto/ godzina - pracownik gospodarczy.Więcej szczegółów podamy przy rozmowie telefonicznej.Osoby zainteresowane prosimy o kontakt wyłącznie SMS pod numerem tel +48*******36 w treści podając imię i nazwisko z dopiskiem "Dąbrowa" - oddzwonię w godzinach popołudniowych.

Pracownik Sprzątający / Gospodarczy  Gliwice ul. Toszecka
Pracownik Sprzątający / Gospodarczy Gliwice ul. Toszecka
Gliwice dzisiaj

Pracownik sprzątający Z ORZECZENIEM – Gliwice ul. ToszeckaFirma BHP Protect System (ZPChr), zatrudni Pana z orzeczeniem o niepełnosprawności do mycia maszyną i sprzątania .Miejsce pracy – obiekt w Gliwicach. ul. Toszecka Zadania na stanowisku pracownika utrzymania czystości: sprzątanie korytarzy, schodów, holu maszyną Dbałość o porządek w miejscu pracy, Praca w oparciu o plan sprzątania danego obiektu.Warunki pracy i płacy: Praca w godzinach 6:00- 14:00 Praca od Poniedziałku do Piątku Umowa o pracę 1/1 etat Rozpoczęcie pracy: OD ZARAZWymagania: Sumienność w wykonywaniu obowiązków, Dyspozycyjność, Wysoka kultura osobista, Umiejętność pracy w zespole.Zapewniamy: Środki i sprzęt konieczne do właściwego wykonania usługi, Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia, Terminową wypłatę wynagrodzenia, Szkolenia w zakresie pełnionych obowiązków w tym nauka mycia maszyną Zwrot kosztów za zakup lekarstw,Osoby zainteresowane pracą proszę o kontakt .Rekrutacja Tel; 73*******66 lub 73*******79

Serwis sprzątający, sprzątanie-RÓŻNE OBIEKTY, DODATKI FINANSOWE!!!
Serwis sprzątający, sprzątanie-RÓŻNE OBIEKTY, DODATKI FINANSOWE!!!
350 zł
nowe Gdańsk 30+ kilka dni temu

HS Security Sp z o.o. Sp kom. jest firmą obecną na rynku od 2013 roku. Naszymi głównymi cechami jest solidność oraz profesjonalizm. Stawiamy na jakość wykonywanej usługi, dzięki czemu możemy poszczycić się długą listą referencyjną.  Poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik sprzątający Zakres obowiązków: sprzątanie pomieszczeń biurowych Poszukujemy osób do sprzątania na terenie całego Gdańska i okolicWarunki zatrudnienia: praca od poniedziałku do piątku umowa o pracę lub umowa zlecenieróżne wymiary etaturóżne godziny pracyOferujemy:wsparcie i kompleksowe szkoleniestabilne zatrudnieniedodatkowe świadczenia zdrowotne dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawnościterminowe wypłatypracę w dobrej atmosferzeopiekę koordynatoraMile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, którym oferujemy dodatkowe świadczenia zdrowotne.Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu uzyskania szczegółowych informacjiOd poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Pracownik serwisu porządkowego z funkcją Koordynatora
Pracownik serwisu porządkowego z funkcją Koordynatora
450 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osobę na stanowisko Pracownika usług porządkowych z funkcją koordynatora ds. sprzątania Pracownik serwisu porządkowego z funkcją Koordynatora Zadania: • Utrzymanie czystości na wybranych obiektach • Zarządzanie zespołem pracowników • Kontrolowanie terminowości i jakości świadczonych usług • Zapewnienie właściwej organizacji pracy na obiekcie Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku • Znajomość branży usług porządkowych • Wykształcenie min. średnie • Prawo jazdy kat. B  Oferujemy: • 5242 zł brutto - stawka miesięczna • Umowę o pracę • Terminowe wynagrodzenie • Pracę w przyjaznej atmosferze • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną w ogólnopolskiej sieci LUX MED (Pakiet Podstawowy) i możliwość dokupienia wyższych pakietów w atrakcyjnej cenie • Dostęp do platformy pracowniczej, gdzie Pracownicy Seris Konsalnet mogą korzystać m.in. z biletów do kina, teatru czy karnetów sportowych w specjalnych cenach Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.

ERA,  Sprzątanie Castorama w Legnicy  ( Kobiety)
ERA, Sprzątanie Castorama w Legnicy ( Kobiety)
Legnica wczoraj

ERA Sp. z o.o. jest jednym z największych przedsiębiorstw usługowych na Śląsku. Posiadamy status Zakładu Pracy Chronionej. Działamy od ponad 70 lat. Oferujemy stabilną pracę i dobre warunki pracy.SZUKAMY KOBIET do sprzątania w Castoramie w Legnicy praca na dwie zmiany 6-14 , 13-21 od pn -sbOCZEKUJEMY:chęci do podjęcia pracydobrze widziane doświadczenie w pracymile widziane orzeczenie o niepełnosprawnościKAŻDY PRACOWNIK OTRZYMUJE:umowę zlecenie lub o pracę, wypłatę zawsze na czas, raz w miesiącu!możliwość pracy na zmianydodatkowe 10 dni urlopu (tylko stopień umiarkowany i znaczny)POLITYKĘ PRYWATNOŚCI i OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH ERA Sp. z o.o. można zobaczyć po "kliknięciu" w ogłoszeniu na Logo ERA lub baner reklamowy ERA.Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku, w godz.: od 8:00 do 16:00.W ZWIĄZKU Z BRAKIEM MOŻLIWOŚCI ODPISANIA NA ZADANE PRZEZ PAŃSTWA PISEMNIE PYTANIA, W SPRAWIE PRACY PROSIMY DZWONIĆ NA PODANY W OGŁOSZENIU TELEFON KONTAKTOWY!Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Pracownik gospodarczy Domu Studenta
Pracownik gospodarczy Domu Studenta
200 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Akademia Wychowania Fizycznego w PoznaniuAkademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu to najstarsza akademia wychowania fizycznego w Polsce. To miejsce z profesjonalną kadrą naukową, rozbudowaną bazą dydaktyczno-sportową i dużym potencjałem badawczym. Ulokowana w samym centrum Poznania.Stanowisko: Pracownik GospodarczyMiejsce pracy: Akademia Wychowania Fizycznego im. E. Piaseckiego w Poznaniu, Dom Studenta, ul. Rocha 9Opis stanowiska:§    Obsługa magazynu z pościelą czystą i brudną.§    Sprzątanie pokoi gościnnych oraz pokoi administracji akademika.§    Nadzór nad mieniem ruchomym akademika.§    Sprawdzanie ilości sprzętu – zgodnie z  stanem faktycznym.§    Odbieranie pokoi studenckich przy zakwaterowaniu i wykwaterowaniu.§    Pomoc w prowadzeniu recepcji w okresie letnim - wydawanie kluczy do pokoi dla firmy sprzątającej i odbiory po wykonaniu usługi sprzątania.§    Wykonywanie innych zadań i obowiązków, wynikających ze specyfiki pracy w danej jednostce organizacyjnej, ustalonych przez bezpośredniego przełożonego .Wymagania:§    Wykształcenie zawodowe.§    Minimum 5 lat pracy zawodowej na podobnym stanowisku.Oferujemy:§    Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, na pełen etat.§    Trzynaste wynagrodzenie oraz pakiet socjalny.§    Pracę w przyjaznej atmosferze. 

Pracownik Serwisu Sprzątającego w ośrodku sportowym w Gliwicach
Pracownik Serwisu Sprzątającego w ośrodku sportowym w Gliwicach
450 zł
Gliwice 30+ kilka dni temu

Pracownik Serwisu SprzątającegoGłówne obowiązki:Sprzątanie i utrzymanie czystości:Codzienne utrzymanie czystości na powierzonych obszarach, takich jak biura, korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne, czy kuchnie.Odkurzanie, mycie podłóg, ścieranie kurzu, czyszczenie powierzchni mebli oraz innych elementów wyposażenia.Zbieranie i usuwanie odpadów:Regularne zbieranie i usuwanie śmieci.Segregacja odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.Współpraca z ekipą ds. utylizacji odpadów w celu właściwego usuwania odpadów.Utrzymanie zapasów środków czystości:Monitorowanie poziomu zapasów środków czystości i zgłaszanie potrzeb zakupowych.Skuteczne korzystanie z dostępnych środków, aby zapewnić optymalną efektywność prac sprzątających.Prace dodatkowe:Wykonywanie prac dodatkowych, takich jak mycie okien, czyszczenie dywanów, dezynfekcja powierzchni, w zależności od potrzeb.Raportowanie usterek:Zgłaszanie ewentualnych usterek lub potrzeb konserwacyjnych w pomieszczeniach oraz informowanie przełożonych o wszelkich problemach związanych z czystością.Współpraca z zespołem:Efektywna współpraca z innymi pracownikami serwisu sprzątającego w celu skoordynowanego wykonywania obowiązków.Komunikacja z użytkownikami obiektu w celu zrozumienia specyficznych potrzeb dotyczących sprzątania..Wymagania:Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika serwisu sprzątającego będzie mile widziane, ale nie jest konieczne.Umiejętność obsługi podstawowych środków czystości i sprzętu sprzątającego.Znajomość zasad bezpieczeństwa pracy.Samodzielność w organizacji pracy i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.Komunikatywność i gotowość do pracy w zespole.Sprawność fizyczna, umożliwiająca wykonywanie prac sprzątających.

Sprzątanie Placówki Medycznej | Szczecin Zdroje
Sprzątanie Placówki Medycznej | Szczecin Zdroje
Szczecin 30+ kilka dni temu

SZECIN ZDROJE-SPRZĄTANIEFIRMA DGP CLEAN PARTNER Z DOŚWIADCZENIEM NA RYNKU USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCIWSPIERAJĄCA AKTYWIZACJĘ ZAWODOWĄ  OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMIZATRUDNIosoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko:Pracownik Porządkowy/ Pracownik SprzątającySprzątanie placówki medycznej (dezynfekcja sal chorych , gabinetów zabiegowych, toalet , łazienek, gabinety lekarskie, ciągi komunikacyjne, mycie okien , kratki wentylacyjne)Zmiana 7:00 - 19:00 ( dwa dni pracy dwa dni wolne)lubzmiana 19:00 - 7:00 ( dwa dni pracy dwa dni wolne) Dodatkowo zatrudnionym pracownikom  w ramach Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, pokrywamy koszty :·         ubezpieczenia na życie i opieki medyczne,·         dojazdu do pracy,·         zakupu leków,·         turnusów rehabilitacyjnych, dodatkowo gwarantujemy:·         wsparcie socjalne – wczasy pod gruszą, dodatki do wypoczynku dzieci, atrakcyjne pożyczki itp.·         10 dni dodatkowego urlopu przy stopniu umiarkowanym i znacznymOferujemy:·         regularne miesięczne wynagrodzenia- pewny pracodawca,·         wsparcie w procesie zatrudnienia ( pomoc w przygotowaniu dokumentów i ich wypełnieniu), ·         opiekę przełożonego,·         wdrożenie i przyuczenie do wykonywania powierzonego zakresu pracy czynności sprzątania,·         pomoc przy wypełnianiu niezbędnych dokumentów, wniosków ZFRON, ZFŚS.·         Bezpłatne wsparcie prawneEXTRA NAGRODĘ  500 + W RAMACH PROGRAMU POLECEŃ„DOBRE ZARABIANIE PRZEZ SKUTECZNE POLECANIE KANDYDATÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIMI”DGP CLEAN PARTNER jest pracodawcą z ponad 30 letnim doświadczeniem w wykonywaniu usług porządkowo-czystościowych. Prowadzi Zakładowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.Klikając w przycisk Aplikuj wyrażasz zgodę, aby DGP Clean Partner Sp. z o.o. ul. Żytnia 15/23 01-014 Warszawa przetwarzał Twoje dane osobowe, podane w złożonych przez Ciebie dokumentach, niezbędnych przy realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji , selekcji i archiwizacji w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy.Administratorem Twoich danych jest www.grupadgp.pl/klauzula-informacyjny-dgp-clean/

Sprzątaczka z orzeczeniem Gliwice Sowińskiego
Sprzątaczka z orzeczeniem Gliwice Sowińskiego
250 zł
Gliwice 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy sprzątaczkę do sprzątania na terenie jednego z obiektów w Gliwicach przy ulicy Sowińskiego.Sprzątanie części biurowych oraz socjalnych: szatnie, korytarze, łazienki, itp. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 6-13.Jako, że nasza firma jest zakładem pracy chronionej zapraszamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Oferujemy umowę o pracę, pełny etat. Stawka 3600zł bruttoNr kontaktowy 50*******56Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się za pomocą adresu e-mail cezary.sadowskiQrodo.Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b i art 9 ust. 2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – zwanego dalej RODO.Państwa dane osobowe będą przechowywane:1. do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji;2. do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji.W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych.Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.Pełny obowiązek informacyjny jest dostępny na naszej stronie internetowej www.clarsystem.pl

Pracownik porządkowy. Poniedziałek-Piątek w godz. 15-19. Przelot
Pracownik porządkowy. Poniedziałek-Piątek w godz. 15-19. Przelot
250 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

PRACOWNIK PORZĄDKOWYCLEAN WAY - Naszą pasją jest czystość. Dołącz do nas!Z branżą zajmującą się utrzymaniem czystości i higieny związani jesteśmy ponad 15 lat. To najbardziej dynamicznie rozwijający się sektor gospodarki. Clean Way w swojej działalności koncentruje się na dwóch płaszczyznach: usługach związanych z utrzymaniem czystości oraz sprzedażą środków higienicznych, materiałów eksploatacyjnych, chemicznych, urządzeń i sprzętu do sprzątania. Naszym klientom oferujemy profesjonalne rozwiązania higieniczne począwszy od papierowych ręczników skończywszy na dozownikach do serwetek. Wspieramy firmy w podnoszeniu poziomu higieny, dezynfekcji i czystości w każdej branży, którą obsługujemy m.in. w gastronomii, hotelarstwie, służbie zdrowia, przemyśle czy firmach administrujących budynkami. Codziennie z pełnym zaangażowaniem i odpowiedzialnością pomagamy naszym Klientom w utrzymaniu czystości ich obiektów.…….Wszystko po to, by i oni mogli się cieszyć czystym i bezpiecznym otoczeniem.Poszukujemy osoby na stanowisko:PRACOWNIK PORZĄDKOWYPraca od poniedziałku do piątku, w godzinach 15-19 na terenie Torunia, polegająca na utrzymaniu czystości obiektu tj.:biura, części wspólne, sanitariaty, itp.Mile widziane:doświadczenie w sprzątaniu,Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, niezbędne szkolenia. Oferty proszę kierować za pośrednictwem portalu OLX. lub telefonicznie pod numerem telefonu 53*****98 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji tej i przyszłych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Tym samym zgadzam się na , ze administrowanie danymi przez firmę Clean Way z siedzibą w Toruniu, przy ul. Stalowej 6c. Jednocześnie informuję, że wszelkie podane przeze mnie dane są dobrowolne i w każdej chwili mam prawo do wglądu w ich treść i ich zmiany oraz usunięcia” Informujemy, że aplikacje będą przechowywane na potrzeby rekrutacyjne przez okres trzech miesięcy 

Poszukiwany pan do serwisu sprzątającego Chojnice
Poszukiwany pan do serwisu sprzątającego Chojnice
Chojnice 30+ kilka dni temu

Firma Amlux świadcząca usługi sprzątania na terenie całej Polski, zatrudni panów do serwisu sprzątającego do Galerii Handlowej w LipienicachPoszukiwany: Pracownik SprzątającyPracy:w systemie zmianowym;od poniedziałku do soboty;niedziele handloweRozpoczęcie pracy : od zarazUmowa : o pracęZakres obowiązków:maszynowe mycie posadzki;w okresie zimowym odśnieżanie terenu przyległego do galerii;w okresie letnim koszenie trawy, usuwanie chwastów;zamiatanie terenu i zbieranie śmieci;inne prace porządkowe na terenie wewnętrznym i zewnętrznym;utrzymanie czystości i porządku w obiekcie;dbałość o wysoką jakość świadczonych usług;Wymagania:mile widziane doświadczenie w sprzątaniu;bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej;dokładność i systematyczność;dyspozycyjność;Jesteśmy zakładem pracy chronionej:chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne;realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu : 60*******33Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Houseman (Pracownik działu Housekeeping) - Hotel Raffles Europejski
Houseman (Pracownik działu Housekeeping) - Hotel Raffles Europejski
Warszawa wczoraj

Poszukujemy Pasjonatów, którzy chcą współtworzyć legendę Raffles Europejski Warsaw! Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:Houseman (Pracownik działu Housekeeping) - Hotel Raffles EuropejskiTwój zakres obowiązków:Zaangażowanie w świadczenie usług dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalnyPrzygotowywanie i wydawanie bielizny hotelowej i stołowej zgodnie z zamówieniemDostarczanie czystej bielizny pościelowej do magazynów pościeli na poszczególnych piętrach hotelu zgodnie z procedurąKoordynowanie ilości bielizny otrzymanej z ilością bielizny wysłaną do pralni zewnętrznej oraz raportowanie o wszelkich różnicach, zniszczenia do bezpośredniego przełożonegoWspółpraca z Pokojowymi w zakresie sprzątania pokoi oraz dostarczania chemii przemysłowej i kosmetyków Kontrola stanów magazynowych oraz bieżące utrzymywanie porządku w magazynachDostarczanie do pokoi dodatkowych mebli, sprzętów, akcesoriów.Raportowanie wszelkich niezbędnych naprawPrzestrzeganie procedur, zasad oraz standardów działu Utrzymywanie i przestrzeganie norm bezpieczeństwa i higieny pracyNasze wymagania:Mile widziane doświadczanie na podobnym stanowiskuGotowość do pracy w systemie zmianowymDyspozycyjność, samodzielnośćWysoka kultura osobistaZdolność do pracy pełnej wyzwań i wysokich oczekiwańUmiejętność pracy zespołowejDobra organizacja pracyKlikając w przycisk „Aplikuj” zgadzasz się na przetwarzanie przez RWW HE Sp. z o.o. ., z siedzibą w Warszawie (00-071), przy ul. Krakowskie Przedmieście 13, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Zgoda obejmuje dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa lub nie są niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe) lub dane niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (np. Twoje oczekiwania finansowe, termin rozpoczęcia pracy/świadczenia usług) przetwarzamy, aby wypełnić ciążący na nas obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) lub ze względu na ich niezbędność do podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) i ich podanie będzie konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.

Praca od zaraz / sprzątanie restauracji/ Wrocław ul. Sucha
Praca od zaraz / sprzątanie restauracji/ Wrocław ul. Sucha
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Amlux specjalizująca się w świadczeniu usług w branży porządkowej zatrudni energiczne osoby do sprzątania obiektu we Wrocławiu przy ul. Suchej.·       Praca od poniedziałku do niedzieli od godz.:  5:00 do 9:00·       Dodatkowo praca w niedziele handlową + święta  ·       Praca na 4 godziny dziennie na jedną zmianę x 7 dni w tygodniu.Praca polega na posprzątaniu kuchni, sali kateringowej (miejsce spożywania posiłków przez klientów), zaplecza oraz pomieszczeń socjalnych.Wynagrodzenie: ok. 2640,00zł bruttoMile widziane orzeczenie o niepełnosprawności, ale nie jest to warunek konieczny.Osoby chętne prosimy o kontakt telefon/SMS lub za pomocą formularza OLX.Zapraszamy serdecznie do współpracy.Dział Rekrutacji.Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Praca / sprzątanie biur / Łódź, ul. Warecka
Praca / sprzątanie biur / Łódź, ul. Warecka
Łódź wczoraj

Firma świadcząca usługi utrzymania czystości zatrudni Panią do sprzątania biur na obiekcie znajdującym się w Łodzi przy ul. Wareckiej godziny 14:00-21:00 - 7 godzin dziennie od poniedziałku do piątku (bez weekendów) PRACA OD ZARAZ ! warunek konieczny: orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu minimum umiarkowanym stawka : 4242 zł brutto na miesiąc * wynagrodzenie płatne przelewem na wskazany rachunek bankowy Prosimy o kontakt telefoniczny pod wskazanym w ogłoszeniu numerem kontaktowym Zapraszamy serdecznie do współpracy. PS. Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Praca od zaraz/pracownik gospodarczy/teren zewnętrzny ul. Żmigrodzka
Praca od zaraz/pracownik gospodarczy/teren zewnętrzny ul. Żmigrodzka
180 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Amlux świadcząca usługi porządkowe zatrudni pracownika gospodarczego do sprzątania terenu zewnętrznego przy ulicy Żmigrodzkiej 244 we Wrocławiu.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-13:00 (6 godzin dziennie)Zakres obowiązków: zamiatanie chodnika, parkingu opróżnianie koszy na śmieci, pielęgnacja terenów zielonych m.in koszenie i grabienie trawy, podlewanie.Wynagrodzenie: 2037,50 netto.Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności ale nie jest to warunek konieczny.Osoby chętne prosimy o kontakt pod numerem telefonu lub za pomocą formularza OLX.Zapraszamy serdecznie do współpracy.Dział Rekrutacji.PS. Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy. 

Praca / sprzątanie terenu zewnętrznego / Sieradz ul. POW
Praca / sprzątanie terenu zewnętrznego / Sieradz ul. POW
200 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu

PROSZĘ O KONTAKT TYLKO ZDECYDOWANE OSOBY - KONTAKT TELEFONICZNYFirma zatrudni Pana do sprzątania terenu zewnętrznego w Sieradzu (ulica POW ).* praca 5 dni w tygodniu (pn-pt)*praca na 1/4 etatu - godziny poranne* stawka 27,50 BRUTTO na godzinęOsoby chętne prosimy o kontakt telefoniczny w godzinach 8:00-16:00 pod wskazanym w ogłoszeniu numerem kontaktowym.Jesteśmy zakładem pracy chronionej, więc zatrudniamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Zapraszamy serdecznie do współpracy.PS. Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Praca od zaraz/ Sprzątanie biur ul. Żmigrodzka we Wrocławiu
Praca od zaraz/ Sprzątanie biur ul. Żmigrodzka we Wrocławiu
275 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Amlux specjalizująca się w świadczeniu usług w branży porządkowej zatrudni energiczną osobę do sprzątania obiektu przy ul. Żmigrodzkiej we Wrocławiu.Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie czystości w biurach, pomieszczeniach socjalnych oraz częściach wspólnych w obiekcie.Oferowane warunki:godziny pracy do ustalenia od 6:00 do 14:00 albo od 7:00 do 15:00 praca 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku)Stawka: 4242,00 zł brutto (3221,98 zł netto)Dojazd do obiektu:Autobus linii 908, Tramwaj linii D11 - wysiadamy na przystanku Lekarska.Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności, ale nie jest to warunek konieczny.Osoby chętne prosimy o kontakt telefoniczny lub za pomocą formularza OLX.Zapraszamy serdecznie do współpracy.Dział Rekrutacji.PS. Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Sprzątanie praca od zaraz Jasków
Sprzątanie praca od zaraz Jasków
Jastków dzisiaj

Firma Amlux świadcząca usługi sprzątania obiektów na terenie całego kraju, w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje osoby na stanowisko:Pracownik serwisu sprzątającegoMiasto: Praca od zaraz JastkówTwój zakres obowiązków:Utrzymywanie czystości na terenie obiektuPrzestrzeganie zasad właściwej gospodarki odpadami i segregacji śmieciDbanie o wysoką jakość świadczonych usługPraca  2 h dziennie 5 razy w tygodniuGodziny pracy do ustaleniaNasze wymagania:Dobra organizacja pracyRzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówUmiejętność planowania pracy  ZaangażowanieDyspozycyjnośćDoświadczenie na  podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemTo oferujemy:Stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieUmowę o pracę bądź umowę zlecenieNiezbędne środki i narzędzia pracyTerminową wypłatę wynagrodzeniaOsoby chętne prosimy o kontakt telefoniczny pod nr  66*******19 lub podesłanie CV za pomocą OLX.Jesteśmy zakładem pracy chronionej więc Zatrudniamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Zapraszamy serdecznie do współpracy.PS. Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Praca od zaraz Lublin
Praca od zaraz Lublin
450 zł
nowe Lublin 30+ kilka dni temu

Firma Amlux świadcząca usługi sprzątania obiektów na terenie całego kraju, w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje osoby na stanowisko:Pracownik serwisu sprzątającegoMiasto: Praca od zaraz LublinTwój zakres obowiązków:Utrzymywanie czystości na terenie obiektuPrzestrzeganie zasad właściwej gospodarki odpadami i segregacji śmieciDbanie o wysoką jakość świadczonych usługPraca  4 h dziennie 6 razy w tygodniuNasze wymagania:Dobra organizacja pracyRzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówUmiejętność planowania pracy  ZaangażowanieDyspozycyjnośćDoświadczenie na  podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemTo oferujemy:Stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieUmowę o pracę bądź umowę zlecenieNiezbędne środki i narzędzia pracyTerminową wypłatę wynagrodzeniaOsoby chętne prosimy o kontakt telefoniczny pod nr  69*******37 lub podesłanie CV za pomocą OLX.Jesteśmy zakładem pracy chronionej więc Zatrudniamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Zapraszamy serdecznie do współpracy.PS. Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.