Pracownik utrzymania czystości
Pracownik utrzymania czystościMiejsce pracy : Łódź Wola RakowaPraca od poniedziałku do piątku system zmianowy 6-14/14-21Oferujemy:Dobra, stabilna pracaTERMINOWE WYPŁATY raz w miesiącuWsparcie Zespołu i przełożonego,Umowę zlecenie z możliwością przejścia na etatUczciwe i terminowe wynagrodzenieBezpłatne szkolenieDodatki, premie, bonusy, pakiety medyczne,Osobom niepełnosprawnym dodatkowo gwarantujemy : Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. Miesięczny dodatek rehabilitacyjny w wysokości 60,00 PLNOczekujemy:Chęci do podjęcia pracy na stałeZadania:Utrzymanie czystościSerwisy pomieszczeń socjalnych. toaletKontakt tel. 78*******90 lub CV
Firma w Koluszkach zatrudni do pracy na stanowisko: PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM.Obowiązki:utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i toaletach.Oferujemy pracę w prężnie rozwijającej się firmie z atrakcyjnymi warunkami wynagrodzenia, umowę o pracę.Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej. Praca w godzinach 07.00 -14.00 lub 08.00 - 16.00Wymagania: książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych.Zainteresowane osoby mogą wysłać CV na adres mailowy lub złożyć osobiście w oddziale firmy w Koluszkach, ul. Zielona 18.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
GRUPA JAREXS to trzydziestoletnie doświadczenie i rozpoznawalna marka. Od początku naszej działalności współtworzymy rynek outsourcingu, specjalizując się w usługach z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia oraz utrzymania czystości. Aktualnie z uwagi na rozwój naszej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:Pracownik utrzymania czystościMiejsce pracy: WykrotyOferujemy:umowę o pracę warunki pracy oparte o przepisy prawa pracyprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracystabilne i przejrzyste warunki zatrudnieniaterminowe wypłaty wynagrodzeńdofinansowanie do dojazdów do pracy i ryczałty rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnychdofinansowanie do leków, leczenia, okularów, sprzętu rehabilitacyjnego, wczasów dla osób niepełnosprawnychWymagania:sumiennośćchęci i motywacja do pracyodpowiedzialnośćOpis stanowiska pracy:m.in. obsługa maszyny czyszczącejW związku z posiadanym statusem zakładu pracy chronionej oferujemy możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez JAREXS PLUS Sp. z o.o. ul. Korczaka 16c w Legnicy w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na wskazanym stanowisku, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do trzech (3) miesięcy od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych .Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
OpisFirma R&J Sp. z o. o. poszukuje kandydatów na stanowisko Sprzątaczka.Zadania:utrzymanie czystości na obiekcie biurowym, hotelowym oraz produkcyjnym (toalety) dbałość o porządek w miejscu pracy,praca w oparciu o plan sprzątania,pranie odzieży ochronnej (mechaniczne) wydawanie odzieży ochronnejWarunki pracy i płacy:• umowa zlecenie / o pracę,• praca zmianowa (pierwsza zmiana 5:30 - 13:30, druga zmiana 11:00 - 19:00, raz w tygodniu 13:30-21:30), również w weekend• wynagrodzenie godzinoweWymagania:• sumienność,• dyspozycyjność,• umiejętność pracy w zespole,• mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.Zapewniamy:• umowę zlecenie / o pracę,• terminową wypłatę wynagrodzenia,• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,• uniform i sprzęt – niezbędne do wykonania pracy,• szkolenia w zakresie pełnionych obowiązków,• opiekę i wsparcie Koordynatora,• pracę w zgranym zespole,• przyjazną atmosferę.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Dołącz do zespołu Dussmann! Już od ponad 60 lat prężnie działamy w usługach Facility Management i Food Services. Jesteśmy częścią międzynarodowej spółki – Grupy Dussmann.Nasze wartości to: uczciwość, świadomość ekologiczna, pasja, odpowiedzialność społeczna i rzetelności. Dbamy o ludzi i miejsca, w których żyją i pracują - aby ich życie stawało się przyjemniejsze i łatwiejsze. PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCIMiejscowość: Tczew / budynek magazynowo produkcyjny, ul. MalinowskaPraca dwuzmianowa, pon-ptTo oferujemy:Dobrą, stabilną prace od poniedziałku do piątku 6-14 i 14-22Dodatki, premie, bonusy, pakiety medyczne, sportowe, ubezpieczenie grupoweUczciwe i terminowe wynagrodzeniePraca na umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnymNie wymagamy doświadczenia, wszystkiego nauczymy!Wsparcie zespołu i przełożonegoOsobom niepełnosprawnym dodatkowo gwarantujemy : Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. Miesięczny dodatek rehabilitacyjny w wysokości 60,00 PLN.Twoje zadania:Mycie maszynowe i ręczne ciągów komunikacyjnychWycieranie kurzyDbanie o porządek w pomieszczeniach socjalnychSprzątanie biurOczekujemy:Chęci do podjęcia pracy na stałeSumienności i zaangażowania Proszę o telefon/sms lub wysyłać CV
Pracownik utrzymania czystości do Hotel La Paloma PuszczykowoPraca od poniedziałku do piątku na 8 godzin dziennie w godzinach 9-17OFERUJEMY:• umowę zlecenie• atrakcyjne wynagrodzenie zawsze na czas• miłą atmosferę w pracyOCZEKUJEMY:• doświadczenia w sprzątaniu • dokładności wykonywaniu swoich obowiązku• punktualności• chęci do pracy
PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI w ekipę mobilnej /nocki / 5-8gMiejscowość pracy: Kraków i okolice 21:30-05:30 wykonania pracy na sklepie zgodnie z grafikiem Wyjazd ekipy tylko i wyłącznie z KrakowaTo oferujemy:Od poniedziałku do piątkuUczciwe i terminowe wynagrodzenieUmowa zlecenieTwoje zadania:Utrzymania czystości w sieciówkach sklepowych Mycie sklepów zgodnie z planem pracyOczekujemy:Prawo Jazdy Kat B (koniecznie)Badanie sanepiduDokładności i sumiennościZaangażowania w powierzone obowiązkiWynagrodzenia : od 3100-3465nettoNie wymagamy doświadczenia, wszystkiego nauczymy! Prosimy dzwonić (od 13:00 do 21:00) lub sms pod numer lub wysyłać CV
Przyjmiemy kobiety do utrzymania czystości w placówce szkolno-przedszkolnej. Praca od 17.30 do 21.30 od Poniedziałku do Piątku. Miejsce pracy: Goczałkowice Zdrój
Dołącz do zespołu Dussmann! Już od ponad 60 lat prężnie działamy w usługach Facility Management i Food Services. Jesteśmy częścią międzynarodowej spółki – Grupy Dussmann.Nasze wartości to: uczciwość, świadomość ekologiczna, pasja, odpowiedzialność społeczna i rzetelności. Dbamy o ludzi i miejsca, w których żyją i pracują - aby ich życie stawało się przyjemniejsze i łatwiejsze.PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCIMiejscowość: Siemianowice ŚląskieZatrudnimy kobiety i mężczyznPoniedziałek – piątek / dwie zmianyTo oferujemy:Umowa zlecenie z możliwością przejścia na Umowę o praceDodatki, premie, bonusy, pakiety medyczne, sportowe, ubezpieczenie grupoweUczciwe i terminowe wynagrodzeniePraca od poniedziałku do piątkuPrzyjazną atmosferę pracy Twoje zadania:ZamiatanieSprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, stołówkiMycie maszynowe myjką samojezdnąObsługa traktora do koszenia i odśnieżaniaDbanie o porządek na terenie obiektu Oczekujemy:Doświadczenia w obsłudze maszyn sprzątających mile widzianeChęci do podjęcia pracy na stałeDokładności i sumiennościKultury osobistej Proszę przesłać CV lub sms/zadzwonić pod numer telefonu 889 058 335
Firma Security & Cleaning Sp.z o.o specjalizuje się w realizacji usług utrzymania czystości orazochrony fizycznej .Obecnie poszukujemy osób do sprzątania obiektu basenowego w Warszawie , V Poprzeczna 22Obowiązki pracownika utrzymania czystości:Serwis dzienny:mycie zamiatanie powierzchni płaskichdbanie o plażę około basenowąsprzątanie na bieżąco toalet, holi, szatniSerwis nocny:dezynfekcja basenutoalet , holi, szatniChętnie zatrudnimy także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Praca w systemie 3 zmianowym w godzinach 6- 14; 14 - 22 ;22 -6 od poniedziałku do niedzieli.Umowa o pracę/umowa zlecenieOsoby zainteresowane proszę o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny na numer telefonu 51*******72 w godz. 8.00-16.00.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami .
Pracownik utrzymania czystości.Zadania:dbanie o porządek w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i sanitarnych,stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach i kuchni,zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach,Wymagania:zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,chęć do pracy,rzetelność, odpowiedzialność i skrupulatność,Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności ,Oferujemy:Pracę na jedną zmianę w godzinach porannych ,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Pracę w pełnym wymiarze godzin,Gwarancję terminowego wypłacania wynagrodzenia,Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.Zapraszam do kontaktu!
DUSSMANN SERVICE POLSKA Sp. z o. o. zatrudni:PRACOWNIKÓW UTRZYMANIA CZYSTOŚCI w PabianicachWystarczy jeśli zostawisz nam do siebie kontakt poprzez formularz aplikacyjnyOferta pracy przeznaczona jest również dla osób niepełnosprawnychOferujemy:- Uczciwe i terminowe wynagrodzenie w oparciu o Umowę Zlecenie (27,70 zł brutto/h)Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy:Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków- Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny w wysokości 60,00 PLNObowiązki:Praca od poniedziałku do piątku w godzinach; 5:00 – 13:00Utrzymanie czystości na terenie zakładu produkcyjnego (hala produkcyjna, hale magazynowe, pomieszczenia biurowe, sala konferencyjna, stołówka, pomieszczenia socjalne, toalety i szatnie)Doświadczenie na maszynach jezdnych: czyszczących, koszących i odśnieżających będzie dodatkowym atutemOsoby zainteresowane naszą ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich dokumentów aplikacyjnych za pomocą przycisku APLIKUJ lub tel.: 539 397 739 UWAGA! Telefon odbieramy od poniedziałku do niedzieli i zawsze oddzwaniamy na nieodebrane połączenia. Prosimy o nie wysyłanie sms-ów.
DUSSMANN SERVICE POLSKA Sp. z o. o. zatrudni:PRACOWNIKA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI w Poznaniu /RatajeWystarczy jeśli zostawisz nam do siebie kontakt poprzez formularz aplikacyjnyOferta pracy przeznaczona jest również dla osób niepełnosprawnychOferujemy:- Uczciwe i terminowe wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę po okresie próbnym (27,70/h brutto)Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy:Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków- Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny w wysokości 60,00 PLNObowiązki:Praca zmianowa od poniedziałku do soboty w godzinach; 6:00 – 14:00; 14:00 – 22:00Doświadczenie na maszynach jezdnych czyszczących, koszących i odśnieżających będzie dodatkowym atutemUtrzymanie czystości na terenie zewnętrznym przy dużej hurtowni spożywczej oraz czyszczenie maszynowe posadzek na hali sprzedażowej i hali magazynowej.Osoby zainteresowane naszą ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich dokumentów aplikacyjnych za pomocą przycisku APLIKUJ lub tel.: 539 397 739 UWAGA! Telefon odbieramy od poniedziałku do niedzieli i zawsze oddzwaniamy na nieodebrane połączenia. Prosimy o nie wysyłanie sms-ów.
Ogólnopolska firma świadcząca usługi w zakresie utrzymania czystości poszukuje Panie do pracy na zakładzie przy ulicy Piłsudskiego w Skawinie. Zatrudniamy na umowę o pracę i umowę zlecenie.Praca na hali produkcyjnej - I i II zmiana.Praca na biurach - II zmiana.Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.Zapraszam do kontaktu - Patrycja 66*******12
Dołącz do zespołu Dussmann! Już od ponad 60 lat prężnie działamy w usługach Facility Management i Food Services. Jesteśmy częścią międzynarodowej spółki – Grupy Dussmann.Nasze wartości to: uczciwość, świadomość ekologiczna, pasja, odpowiedzialność społeczna i rzetelności. Dbamy o ludzi i miejsca, w których żyją i pracują - aby ich życie stawało się przyjemniejsze i łatwiejsze.PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCIMiejscowość: BieruńTo oferujemy:Umowa zlecenie z możliwością przejścia na Umowę o praceDodatki, premie, bonusy, pakiety medyczne, sportowe, ubezpieczenie grupoweUczciwe i terminowe wynagrodzeniePraca od poniedziałku do piątku Twoje zadania:Maszynowe mycie posadzkiZamiatanie, odśnieżanieOczekujemy:Doświadczenia w obsłudze maszyn myjących, sprzątającychChęci do podjęcia pracy na stałeDokładności i sumienności Proszę przesłać CV lub sms/zadzwonić pod numer telefonu 889 058 335
Marcotran Polska jest firmą przewozową o międzynarodowym zasięgu należącą do Grupy Spółek Marcotran mającej ponad 30-letnie doświadczenie w branży logistycznej na rynku europejskim. Grupa Marcotran jest jednym z największych przewoźników w Europie, jej tabor stanowi flota licząca ponad 850 nowoczesnych pojazdów.Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko:PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCIMiejsce pracy: Pyskowice k. GliwicOferujemy:pracę polegającą na utrzymaniu czystości biura i pomieszczeń socjalnych firmyzatrudniamy na podstawie umowy o pracę, na cały etat Oczekiwania:sumienność i zaangażowanie,Prosimy o przesłanie aplikacji przez OLX, lub kontakt telefoniczny lub osobisty w siedzibie firmy (ul. Poznańska 9, 44-120 Pyskowice)W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego na stanowisko Magazynier, prowadzonego przez Marcotran Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Pyskowicach.” i opcjonalnie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych przez Marcotran Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Pyskowicach" Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że: Administratorem danych osobowych podanych w odpowiedzi na ofertę oraz w dokumentach rekrutacyjnych jest Marcotran Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Pyskowicach, posiadająca adres: ul. Poznańska 9, 44-120 Pyskowice, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy pod numerem: 364 - pokaż numer telefonu - 5, NIP: 969 - pokaż numer telefonu - 5 (dalej: „Administrator”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz - w przypadku wyrażenia na to zgody - procesach rekrutacyjnych organizowanych w przyszłości. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a w przypadku wyrażenia na to zgody - również dalszych procesach rekrutacyjnych. Przetwarzanie podanych danych osobowych w procesie rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Dane mogą być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem/obroną roszczeń (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora). Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania procesu rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesach rekrutacyjnych organizowanych w przyszłości, dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Przez okres 5 lat liczonych od daty cofnięcia zgody na przetwarzanie danych możemy przechowywać dane w ograniczonym zakresie w celach archiwizacyjnych oraz dla wykazania zgodnego z RODO przetwarzania tych danych, chyba że Administrator w oparciu o inne podstawy prawne będzie miał obowiązek Państwa dane przetwarzać przez inny okres. Dane osobowe mogą zostać przekazywane innym odbiorcom tj. firmom prowadzącym na nasze zlecenie procesy rekrutacyjne. Z Administratorem mogą się Państwo skontaktować drogą elektroniczną poprzez adres e-mail.
Firma z 25 letnią tradycją posiadająca własne budynki biurowe zatrudni osobę do sprzątania / utrzymywania czystości mieszkającą w Bielsku-Białej lub najbliższej okolicy.Opis Stanowiska:• Sprzątanie / utrzymywanie czystości,• Mycie okien / przeszkleń,• Uzupełnianie środków czystości w kuchniach/łazienkach,• Opróżnianie koszy, popielniczek,Wymagania:• Własny samochód - potrzebny do przemieszczania się pomiędzy obiektami,• Sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków,• Punktualność, rzetelność, uczciwość,Oferujemy:• Stałą pracę,• Praca od Pn-Pt,• Niezbędne narzędzia do pracy,• Miłą atmosferę,Osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe wymagania prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 72********50.
Chcesz podjąć nowe wyzwanie zawodowe? Szukasz właśnie pracy? Wystarczy, że zaaplikujesz ! Czekamy właśnie na Ciebie !Stanowisko: Pracownik Utrzymania CzystościMiejsce pracy: TychyGwarantujemy:Wynagrodzenie w wysokości do 4242 złotych bruttoPewne i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;Pewną pracę w pełnym wymiarze czasu;Godziny pracy: 06:00 - 14:00, 14:00-22:00 (poniedziałek - piątek);Wolne soboty i niedziele; ZADZWOŃ 32... 307... 93... 00 Nasza infolinia jest dostępna 24/7 dni w tygodniu! Aplikuj kiedy Ci wygodnie!Twoje zadania:Sprzątanie pomieszczeń biurowychMycie ciągów komunikacyjnych, szatni, łaźniSprzątanie hal produkcyjnych oraz magazynowychObsługa automatu myjąco-zbierającegoOpróżnianie koszy, segregacja makulatury oraz odpadów foliowych i wrzucanie ich do odpowiednich kontenerówMycie okien i przeszkleńSam widzisz, nie jest to nic skomplikowanego! Chwila poświęconego czasu i Twoje szczere chęci z pewnością wystarczą byś cieszył się tą pracą.Wymagania pracodawcy:posiadać orzeczenie o niepełnosprawności ( mile widziane)mieć ukończone 18 lat;znaleźć kilka godzin dziennie na pracę rzetelnie i sumiennie podchodzić do powierzonych mu zadań;nie bać się pracy fizycznej;ZADZWOŃ 32... 307... 93… 00 Infolinia dostępna 24/7 dni w tygodniu! Aplikuj kiedy Ci wygodnie
Zatrudnimy Panie oraz Panów do sprzątania zakładu produkcyjnego.Pracownik utrzymania czystości i mycie linii po produkcji w zakładzie produkcyjnym.Sprzątanie na terenie wew. zakładu produkcyjnego, segregacja, odbiór odpadów, mycie kubłów, zamiatanie, mycie hali.Stawka od 28.50 brutto do 29.50 brutto.Szukamy osób odpowiedzialnych i sumiennych do pracy stałej. Obiekt jest zadbany i zachowany w czystości.Oferujemy zamieszkanie oraz dowóz do pracy ,także dowóz z Sieradza.Osoby chętne prosimy o kontakt telefoniczny +48**********32 lub za pomocą formularza OLX.Zapraszamy serdecznie do współpracy.Пропонуємо роботу для чоловіків та жінок.Обов`язки:Підтримання чистоти в преміщенні заводу.Миття продукційних ліній та преміщень заводу ,сегрегація та прибирання продукційних залишків.Ставка від 28.50 брутто до 29.50 брутто.Очікуємо на відповідальних та працьовитих кандидатів ,в пошуці стабільної і високооплачуваної роботи.Надаємо житло та довіз до місця роботи безкоштовно ,також є довіз з міста Серадз.Котактувати за поданним номером телефону(Viber/Telegram/Whatsapp) або OLX повідомлення.Запрошуємо Вас до співпраці.
Zatrudnimy osobę do utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz wspólnot mieszkaniowych oraz w biurach. Miejsca pracy: Gdańsk Morena, Orunia Górna, Ujeścisko - miejsca dobrze skomunikowane. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych. Wymiar: pół etatu z możliwością dopracowania do pełnego. Wymagania: chęci do pracy, sumienność, uczciwość, zaangażowanie. Oferujemy: - pracę w miłej atmosferze, - atrakcyjne wynagrodzenie. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny.
Libru Sea Sp.z.o.o. doceniany producent ryb wędzonych oraz innowatorskiej linii ryb pieczonych Fjord Fiskursson, poszukuje PRACOWNIKA DS.UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.Zapewnimy niezbędne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych, szkolenia i narzędzia pracy abyś mógł zacząć z nami współpracę.Jako pracownik ds. utrzymania czystości będziesz przede wszystkim odpowiadał/a za:Sprzątanie pomieszczeń socjalnych i biur w firmie,wydawanie odzieży roboczej dla pracowników.Czeka na Ciebie:Codzienna dawka kwasów omega-3,Umowa o pracę bądź zlecenie (dostosujemy się),Benefity: dodatek do dojazdu, dofinansowanie do karty Multisport.
Poszukujemy osób w charakterze pracownika utrzymania czystości (kobiety i mężczyźni).praca od poniedziałku do piątku - tylko pora dzienna,sprzątanie wewnątrz pomieszczeń, bez terenu zewnętrznegosprzątanie powierzchni narzędziami ręcznymi,prasowanie mile widziane doświadczenie w pracy w sprzątaniuWymagania:· dyspozycyjność· punktualność· uczciwośćOferujemy:· Umowę o pracę· Stabilne zatrudnienie
Chcesz podjąć nowe wyzwanie zawodowe? Szukasz właśnie pracy? Wystarczy, że zaaplikujesz ! Czekamy właśnie na Ciebie !Stanowisko: Pracownik Utrzymania CzystościMiejsce pracy: Tarnowskie GóryGwarantujemy:Wynagrodzenie w wysokości do 4242 złotych brutto Możliwość dodatkowej premii 300 zł za zaangażowanie w powierzone zadania!Pewne i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;Pewną pracę w pełnym wymiarze czasu;Godziny pracy: 9:00-16:00 (poniedziałek - piątek);Wolne soboty i niedziele; ZADZWOŃ 32... 307... 93... 00 Nasza infolinia jest dostępna 24/7 dni w tygodniu! Aplikuj kiedy Ci wygodnie!Twoje zadania:Sprzątanie biur, mycie ciągów komunikacyjnych, toalet i łaźniUzupełnianie materiałów higienicznychSam widzisz, nie jest to nic skomplikowanego! Chwila poświęconego czasu i Twoje szczere chęci z pewnością wystarczą byś cieszył się tą pracą.Wymagania pracodawcy:posiadać orzeczenie o niepełnosprawności ( mile widziane)posiadać doświadczenie w wykonywaniu w/w czynnościach (mile widziane)umiejętność współpracy, odpowiedzialnośćZADZWOŃ 32... 307... 93… 00 Infolinia dostępna 24/7 dni w tygodniu! Aplikuj kiedy Ci wygodnie
Agrecol Sp. z o. o. to polski producent, lider branży Home & Garden, działający na rynku od ponad trzydziestu lat. W związku z prężnym rozwojem spółki poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik ds. utrzymania czystości / Sprzątaczka / SprzątaczOpis stanowiska:dbałość o czystość pomieszczeń biurowych, socjalnych oraz sanitariatówProfil kandydata:umiejętność pracy w zespoleumiejętność organizacji pracy własnejdokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązkówOferujemy:zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne i stabilne warunki zatrudnieniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracę W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AGRECOL Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Poszukujemy do pracy osoby chętnej sprzątać lokal gastronomiczny położony w Krapkowicach, sprzątanie codziennie od pn-nd, 4 godziny dziennie w godzinach nocnych między 00.00 - 6.00. - Wymiar pracy, godziny, dni do ustalenia.Do głównych codziennych obowiązków należy:-Sprzątanie głównej sali, szatni oraz toalet.-Mycie szyb, luster, parapetów wewnątrz budynku.-Wymiana worków na śmieci.Nie sprzątamy kuchniOczekujemyzaangażowania w wykonywane obowiązki,samodzielności i odpowiedzialności,dyspozycyjności w godzinach wieczornychPraca na umowę zlecenie, wynagrodzenie 30zł brutto na godzinę.Mile widziana osoba posiadająca książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojej aplikacji poprzez OLX lub o kontakt telefoniczny.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w celu umówienia rozmowy kwalifikacyjnej
OPISFirma P.P.U.H Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisku:Pracownik do spraw utrzymania czystościMiejsce wykonywania pracy: PruszkówZakres obowiązków:Utrzymanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń biurowych, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynkówStałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach i kuchniWłaściwie używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystościOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (praca na pół etatu) Praca w godzinach popołudniowych lub do ustaleniaPrzyjazna atmosferaAtrakcyjne warunki finansoweWymagania:Dobra organizacja pracy, zaangażowanie, systematyczność, rzetelnośćZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV.Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Zastrzegamy możliwość wycofania oferty.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Firma Chopin Telewizja Kablowa poszukuje energicznej, rzetelnej i pełnej entuzjazmu osoby, która pomoże nam utrzymać nasze biura w nieskazitelnej czystości. Jeśli chcesz być częścią dynamicznego zespołu i dołączyć do nas nie zwlekaj – aplikuj już teraz! Nasze wymagania: - Doświadczenie w sprzątaniu mile widziane; - Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków; - Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność; To oferujemy :– umowę o pracę, – wynagrodzenie złożone z podstawy i premii; – szeroki pakiet benefitów z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; – możliwość korzystania z usług TK Chopin na preferencyjnych warunkach;
Dzień dobry,poszukujemy osoby, która byłaby odpowiedzialna za utrzymanie porządku naszej przestrzeni biurowej.Praca od poniedziałku do piątku.Nieruchomości znajdują się w centrum Wrocławiu.Zapraszam do kontaktu!
Firma FRESH zajmuje się profesjonalnych sprzątaniem obiektów biurowych i medycznych.W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy do naszego zespołu:PRACOWNIKA DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCIGodziny pracy: PN 4-6 h/ dziennieCzęstotliwość: PN-PT / WEEKENDY wolneLokalizacja : Toruń, centrumZakres obowiązków:utrzymanie porządku i czystości powierzchni użytkowej w biurowcuWymagania :odpowiedzialnośćchęci i motywacja do pracy,zaangażowanie,mile widziane doświadczenie.Gwarantujemy :szkolenie, dokładne wprowadzenie w zakres pracmiłą atmosferę,terminowe wypłaty. Aplikacje prosimy składać za pośrednictwem OLX. Kontakt telefoniczny jest możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do godz. 15:00Zapraszamy do kontaktuZespół FRESH
Profesjonalna firma Origami Clean, zajmująca się utrzymaniem czystości na obiektach mieszkalnych zatrudni pracownika na stanowisko: pracownik serwisu utrzymania czystości na terenie zewnętrznym na osiedlu mieszkaniowym Wynagrodzenie miesięczne netto do ręki- 3550 zł Miejsce pracy: Wola Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny, w godzinach od 09:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku, pod numerem telefonu: 69*******38 Alicja lub o pozostawienie swojego CV za pomocą portalu OLX.
Profesjonalna firma Origami Clean, zajmująca się utrzymaniem czystości na obiektach mieszkalnych zatrudni pracownika na stanowisko: pracownik serwisu utrzymania czystości na terenie zewnętrznym na osiedlu mieszkaniowym Wynagrodzenie miesięczne netto do ręki- 3550 zł Miejsce pracy: Bemowo Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny, w godzinach od 09:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku, pod numerem telefonu: 69*******38 Alicja lub o pozostawienie swojego CV za pomocą portalu OLX.
Profesjonalna firma Origami Clean, zajmująca się utrzymaniem czystości na obiektach mieszkalnych zatrudni pracownika na stanowisko: pracownik serwisu utrzymania czystości wewnątrz obiektu mieszkalnego. Przykładowe obowiązki: zamiatanie klatki schodowej, mycie klatki schodowej, przecieranie przeszkleń, wycieranie kurzu z parapetów, mycie okien, utrzymanie w czystości wind. Praca w godzinach 06:00 - 14:00 Wynagrodzenie miesięczne netto [do ręki]: 3370 zł Miejsce pracy: Praga Południe Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny, w godzinach od 09:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku, pod numerem telefonu: 57*******09 Marcin lub o pozostawienie swojego CV za pomocą portalu OLX.
Profesjonalna firma Origami Clean, zajmująca się utrzymaniem czystości na obiektach mieszkalnych zatrudni pracownika na stanowisko: pracownik serwisu utrzymania czystości wewnątrz obiektu mieszkalnego.Przykładowe obowiązki: zamiatanie klatki schodowej, mycie klatki schodowej, przecieranie przeszkleń, wycieranie kurzu z parapetów, mycie okien, utrzymanie w czystości wind.Praca w godzinach 06:00 - 14:00Wynagrodzenie miesięczne netto [do ręki]: 3370 zł Miejsce pracy: MokotówOsoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny, w godzinach od 09:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku, pod numerem telefonu:78*******45 Marta lub o pozostawienie swojego CV za pomocą portalu OLX.
Firma zajmująca się profesjonalnym sprzątaniem zatrudni pracowników porządkowych do utrzymania czystości na terenie zewnętrznym.Stanowisko: Pracownik utrzymania czystości na terenie zewnętrznymMiejsce pracy :Starogard Gdański, ul. Kościuszki, SobieskiegoOpis stanowiska :Utrzymanie czystości w zakresie wyznaczonym przez pracodawcę na określonym obiekcie.- sprzątanie terenu zewnętrznego na 0,5 na rano ( praca dla panów)Wymagania :- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;- umiejętność organizacji czasu pracy;- mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności;Oferujemy :- pracę na 0,5 etetu; Pon-Pt-stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;-świadczenia dla osób niepełnosprawnych;Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust.1 lit. b i art 9 ust.2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE. L.2016.119.1) – zwanego dalej RODO. Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1.do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2.do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2,00-193 Warszawa. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Firma zajmująca się profesjonalnym sprzątaniem zatrudni pracowników porządkowych do utrzymania czystości w obiekcie rozrywkowym (kino). Stanowisko: Pracownik utrzymania czystości Obowiązki: - odkurzanie, ścieranie kurzy, zamiatanie korytarzy, opróżnianie śmietników, mycie ręczne, sprzątanie toalet i części wspólnych, mycie maszynowe. Oczekujemy: - zaangażowania w powierzonych obowiązkach - schludnego wyglądu, - sumienność, dokładność Oferujemy: - umowę o pracę na 0,5 etatu - pracę w godzinach porannych 6:00-10:00 Pon.-Niedz. - praca wg. harmonogramu Wyślij SMS o treści: KINO RUMIA Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b i art 9 ust. 2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – zwanego dalej RODO. Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1. do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji
Firma zajmująca się profesjonalnym sprzątaniem zatrudni pracowników porządkowych do utrzymania czystości w sklepieStanowisko: Sprzątaczka, Pracownik porządkowy Miejsce pracy : PrzywidzkaOpis stanowiska :Utrzymanie czystości w sklepie RTV AGD + biura(mycie maszynowe, odkurzanie, ścieranie kurzy, zamiatanie korytarzy, opróżnianie śmietników, mycie ręczne, sprzątanie toalet i części wspólnych)Wymagania :- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;- umiejętność organizacji czasu pracy- miła aparycja i zadbany wygląd,- mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności;- gotowość do pracy (4 h dziennie) od godziny 9:00-13:00- praca 10-15 dni w miesiącuPaństwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b i art 9 ust. 2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – zwanego dalej RODO. Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1. do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób. Zatrudnimy na stanowisko: Pracownik gospodarczyMiasto: Wrocław i okolice (praca w terenie)Praca na cały etat.GŁÓWNE ZADANIA:sprzątanie całoroczne polegające na utrzymaniu porządku i czystości terenu zewnętrznego: koszenie, grabienie, zamiatanie, odśnieżanie w okresie zimowymutrzymanie porządku i czystości w obiekcie: pranie dywanów, tapicerek, czyszczenie posadzek, mycie okieninne prace porządkoweWYMAGANIA:prawo jazdy kat. Bumiejętność posługiwania się narzędziami i urządzeniami wykorzystywanymi do prac gospodarczychchęć do pracy oraz zaangażowaniegotowość do rozpoczęcia pracy od zarazwysoka kultura osobistapełnoletnośćOFERUJEMY:umowę zlecenie, wynagrodzenie: 4200,00 zł netto/1 miesiącsamochód służbowystabilną pracęwsparcie KoordynatoraMile widziane osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
Firma zajmująca się profesjonalnym sprzątaniem zatrudni pracowników porządkowych do utrzymania czystości w budynku biurowym. Stanowisko: Pracownik porządkowy Miejsce pracy : Gdańsk, ul. Nowy Świat Opis stanowiska : Utrzymanie czystości ( w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach, szatni, salach, toaletach obiektu ) Zadzwoń lub napisz SMS: Nowy Świat A oddzwonimy! Wymagania : - sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków - umiejętność organizacji czasu pracy; - mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności Oferujemy : - prace w godzinach popołudniowych od 16:00-20.00 (parter) lub 17:00-21:00 (I piętro) - 0,5 etatu - stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie/umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji; - świadczenia dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b i art 9 ust. 2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – zwanego dalej RODO. Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1. do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Firma zajmująca się profesjonalnym sprzątaniem zatrudni pracowników porządkowych do utrzymania czystości w budynku państwowym.Stanowisko: Sprzątaczka, Pracownik porządkowyMiejsce pracy : Elbląg, ul. DąbkaOpis stanowiska :Utrzymanie czystości w zakładzie pracyStanowisko 1: sprzątanie kantyny, toalet, biur, korytarze - 15:00- 18:30(19:00) 0,5 etatuStanowisko 2: sprzątanie terenu zewnętrznego i sprzątanie maszynowe (15:00-18:30) Wymagania :- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;- umiejętność organizacji czasu pracy;- miła aparycja i zadbany wygląd,- mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności (gr I,II)Zadzwoń lub napisz SMS o Treści : ELBLĄG. Oddzwonimy!Oferujemy :- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;- świadczenia dla osób z niepełnosprawnościamiPaństwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b i art 9 ust. 2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – zwanego dalej RODO. Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1. do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Firma US DESTELLO, członek Wójcik Group, który świadczy usługi utrzymania czystości od ponad 10 lat zatrudni na stanowisko :Pracownik Porządkowy - opróżnianie lokali z prawem jazdyStanowisko: pracownik porządkowy, opróżnianie lokali i piwnic z zalegających ruchomości, śmieci oraz wywóz na wysypiskoRodzaj Obiektu: Inne (gabaryty, śmieci)Miasto: KrakówWynagrodzenie: do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnejData rozpoczęcia pracy: od 01.01.2024Godziny Pracy: 7:30-11:30Dni Pracy: od poniedziałku do piątkuOsoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu:45*******24 w godzinach od 08:00 do 20:00Zachęcamy do aplikowania osoby z prawej jazdyZAPEWNIAMY:- miłą atmosferę w pracy,- terminowe wypłacanie wynagrodzeń,-niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.Zastrzegamy sobie prawo swobodnego wyboru oraz zatrudnienia wybranego kandydata.CV i dane osobowe kandydatów otrzymane w ramach prowadzonej rekrutacji będą przechowywane przez okres niezbędny dla celów jej przeprowadzenia.Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Po wskazanym okresie dane osobowe są usuwane i nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Dane nie podlegają profilowaniu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Danych nie przekazujemy poza Europejski Obszar Gospodarczy.Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójcik Group/US DESTELLO W.Wójcik , adres e-mail: biuro(at)us-pgc.plPodane przez Panią/Pana w wiadomości e-mail dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:odpowiedzi na otrzymaną od Pani/Pana korespondencję, w tym odpowiedzi na zadane pytania, udzielenie informacji, o które Pani/Pan prosi;dalszej obsługi korespondencji z Panią/Panem prowadzonej oraz załatwienia sprawy, z którą Pani/Pan się do nas zwraca;ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu jakim jest obsługa prowadzonej z Panią/Panem korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi prowadzonej z Panią/Panem korespondencji, przedłużony odpowiednio o okres wynikający ze związku korespondencji z zawartym stosunkiem prawnym, obowiązkami archiwizacyjnymi, dochodzeniem ewentualnych roszczeń lub innymi obowiązkami wymaganymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów
Firma US DESTELLO, członek Wójcik Group, który świadczy usługi utrzymania czystości od ponad 10 lat zatrudni na stanowisko :pracownik porządkowyStanowisko: pracownik porządkowy, sprzątanieOFERTA PRACY DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI JAK RÓWNIEŻ DLA OSÓB BEZ ORZECZENIA.Rodzaj Obiektu: biurowyMiasto: Bielsko - BiałaRodzaj umowy: Umowa o pracęWymiar etatu: 1/1Wynagrodzenie: 4242,00 zł bruttoOferta pracy dla wielu osób - różne warianty etatów.Data rozpoczęcia pracy: od 02.01.2024Godziny Pracy: 07:00 - 15:00 lub 13:00 - 21:00Dni Pracy: poniedziałek-piątekOsoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 45*****24 w godzinach od 08:00 do 20:00ZAPEWNIAMY: - miłą atmosferę w pracy - terminowe wypłacanie wynagrodzeń. -niezbędne narzędzia do wykonywania pracyZastrzegamy sobie prawo swobodnego wyboru oraz zatrudnienia wybranego kandydata.CV i dane osobowe kandydatów otrzymane w ramach prowadzonej rekrutacji będą przechowywane przez okres niezbędny dla celów jej przeprowadzenia.Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Po wskazanym okresie dane osobowe są usuwane i nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Dane nie podlegają profilowaniu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Danych nie przekazujemy poza Europejski Obszar Gospodarczy.Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: US DESTELLO W.Wójcik , adres e-mail: biuro(at)us-pgc.plPodane przez Panią/Pana w wiadomości e-mail dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:odpowiedzi na otrzymaną od Pani/Pana korespondencję, w tym odpowiedzi na zadane pytania, udzielenie informacji, o które Pani/Pan prosi;dalszej obsługi korespondencji z Panią/Panem prowadzonej oraz załatwienia sprawy, z którą Pani/Pan się do nas zwraca;ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu jakim jest obsługa prowadzonej z Panią/Panem korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi prowadzonej z Panią/Panem korespondencji, przedłużony odpowiednio o okres wynikający ze związku korespondencji z zawartym stosunkiem prawnym, obowiązkami archiwizacyjnymi, dochodzeniem ewentualnych roszczeń lub innymi obowiązkami wymaganymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów
Firma zajmująca się profesjonalnym sprzątaniem zatrudni pracowników porządkowych do utrzymania czystości w firmie produkcyjnej.Stanowisko: Ogrodnik/teren zewnętrzny/złota rączkaMiejsce pracy : Gdańsk, Przeróbka, ul. KujawskaOpis stanowiska : prace konserwacyjne, prace pielęgnacyjne na zewnątrz, odśnieżanie, grabienie liści itp.Zadzwoń lub napisz SMS: PRZERÓBKA. A oddzwonimy!Wymagania :- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków-doświadczenie w ogrodnictwie i jako złota rączka będzie dodatkowym atutem.- umiejętność organizacji czasu pracy;- mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawnościOferujemy :- praca od 7-15 lub 8-16, Pon.-Pt.- praca na cały etat- stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie/umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;- świadczenia dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b i art 9 ust. 2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – zwanego dalej RODO. Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1. do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe.. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Firma US DESTELLO, członek Wójcik Group, który świadczy usługi utrzymania czystości od ponad 10 lat zatrudni na stanowisko:Stanowisko: sprzątanie pomieszczeń biurowych, pracownik porządkowyRodzaj Obiektu: BiurowyMiasto: Gliwice CentrumRodzaj umowy: Umowa o pracęWymiar etatu: 3/4Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2024Godziny Pracy: 16:00-22:00Dni Pracy: od poniedziałku do piątkuMILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI!Osoby zainteresowane zapraszamy tylko do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 45*******24 w godzinach od 08:00 do 20:00ZAPEWNIAMY:- miłą atmosferę w pracy,- terminowe wypłacanie wynagrodzeń,-niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.Zastrzegamy sobie prawo swobodnego wyboru oraz zatrudnienia wybranego kandydata. CV i dane osobowe kandydatów otrzymane w ramach prowadzonej rekrutacji będą przechowywane przez okres niezbędny dla celów jej przeprowadzenia. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Po wskazanym okresie dane osobowe są usuwane i nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Dane nie podlegają profilowaniu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Danych nie przekazujemy poza Europejski Obszar Gospodarczy. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójcik Group/US DESTELLO W.Wójcik , adres e-mail: biuro(at)us-pgc.pl Podane przez Panią/Pana w wiadomości e-mail dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: odpowiedzi na otrzymaną od Pani/Pana korespondencję, w tym odpowiedzi na zadane pytania, udzielenie informacji, o które Pani/Pan prosi; dalszej obsługi korespondencji z Panią/Panem prowadzonej oraz załatwienia sprawy, z którą Pani/Pan się do nas zwraca; ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu jakim jest obsługa prowadzonej z Panią/Panem korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi prowadzonej z Panią/Panem korespondencji, przedłużony odpowiednio o okres wynikający ze związku korespondencji z zawartym stosunkiem prawnym, obowiązkami archiwizacyjnymi, dochodzeniem ewentualnych roszczeń lub innymi obowiązkami wymaganymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów .
Firma Amlux Sp. z o.o. specjalizująca się w świadczeniu usług w branży porządkowej zatrudni osobę do utrzymania porządku na terenie obiektu we Wrocławiu przy ul. Buforowej od dnia 19.02.2024Obowiązki:· Praca 3 x w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) · Godziny pracy są do ustalenia - praca do godziny 15:00· Wolne weekendy· Praca na jedną zmianę· Wynagrodzenie: 1953,00 zł brutto· Umowa zlecenie/umowa o pracęGłówne zadnia:· Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych· Sprzątanie kuchni· Mycie i dezynfekcja toalet pracowników · Mycie korytarzy i schodów· Wynoszenie śmieci, uzupełnianie środków czystości w toaletach Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności, ale nie jest to warunek konieczny.Osoby chętne prosimy o kontakt telefon/SMS lub za pomocą formularza OLX.Zapraszamy serdecznie do współpracy.Dział Rekrutacji.Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Firma Amlux Sp. z o.o. specjalizująca się w świadczeniu usług w branży porządkowej zatrudni osobę do utrzymania porządku na terenie obiektu w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej od dnia 01.02.2024Obowiązki pracownika· Praca od poniedziałku do piątku od godz.: 6:00 do 14:00· Praca 8 godzin dziennie· Wolne weekendy· Praca na jedną zmianę· Wynagrodzenie: 4242,00 zł brutto (3221,98 zł netto na rękę)· Umowa zlecenie/umowa o pracęGłówne zadnia:· Sprzątanie pomieszczeń biurowych· Sprzątanie kuchni· Mycie i dezynfekcja toalet pracowników (biura + hala)· Mycie korytarzy i schodów· Wynoszenie śmieci, uzupełnianie środków czystości w toaletach Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności, ale nie jest to warunek konieczny.Osoby chętne prosimy o kontakt telefon/SMS lub za pomocą formularza OLX.Zapraszamy serdecznie do współpracy.Dział Rekrutacji.Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Firma Amlux Sp. z o.o. specjalizująca się w świadczeniu usług w branży porządkowej zatrudni 2 osoby do utrzymania porządku na terenie magazynu i hali w Dzierżoniowie przy ul. Strefowej od dnia 01.02.2024Obowiązki pracownika:· Praca od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym/ zamiennie co tydzień.I zmiana: od godz.: 6:00 do 14:00; II zmiana: od 14:00 do 22:00· Praca 8 godzin dziennie· Wolne weekendy· Wynagrodzenie: 4242,00 zł brutto (3221,98 zł netto na rękę)· Umowa zlecenie/umowa o pracęGłówne zadnia:· Sprzątanie i mycie maszynowe hali magazynowej i kantyny· Sprzątanie i mycie szatni damskiej i męskiej pracowników· Sprzątanie biura w strefie magazynowej na produkcji ( mycie podług, parapetów, wycieranie kurzy)· Wynoszenie śmieci w biurze, szatni i toaletach, uzupełnianie środków czystości w toaletach Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności, ale nie jest to warunek konieczny.Osoby chętne prosimy o kontakt telefon/SMS lub za pomocą formularza OLX.Zapraszamy serdecznie do współpracy.Dział Rekrutacji.Prosimy o dołączenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik sprzątający. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Powiązane wyszukiwania
- Pracownik ds. utrzymania czystości (gniewino)
- Pracownik utrzymania czystości starmeat sp. z o.o.
- Pracownik utrzymania czystości do hotel la paloma puszczykowo
- Pracownik utrzymania czystości 1 2etatu
- Pracownik utrzymania czystości w ekipę mobilnej nocki 5-8g
- Pracownik utrzymania czystości warszawa wawer
- Pracownik ds. utrzymania czystości sprzątaczka sprzątacz