Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Przedstawiciel handlowy Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. obsługi sklepu
Specjalista ds. obsługi sklepu
nowe 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. obsługi sklepu • Obsługa klienta - telefoniczna. (przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji klientom o statusie zamówienia, dostępności towarów oraz sposobach dostawy,) • Przygotowywanie i kontrola zamówień do wysyłki; • Przyjmowanie dostaw. • Dbanie o porządek na obszarze magazynu; • Obsługa programu WaproMag, • Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego • Przygotowanie listy wysyłkowej, etykiet, • Monitorowanie bieżących stanów magazynowych oraz wysyłek towarów handlowych. • Dbanie o budowanie pozytywnych relacji z klientem. • Obsługa sklepu stacjonarnego . Nasze wymagania • Doświadczenie na podobnym stanowisku; (mile widziana osoba z doświadczeniem w logistyce) • Motywacja do osiągania postawionych celów; • Dobra organizacja pracy własnej; • Wykształcenie średnie Cv prosimy przesyłać na maila z dopiskiem "Specjalista ds. obsługi sklepu " Wszystkich kandydatów informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Warszawa 3 kilka dni temu

MediaStyle Sp. z o.o. to lider w sprzedaży gadżetów, boxów i upominków w segmencie B2B dla firm. Poszukujemy energicznej osoby, która chce rozwijać swoją karierę w obszarze sprzedaży i marketingu. Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania i chcesz być częścią innowacyjnego środowiska biznesowego, to miejsce jest dla Ciebie!Nie jesteśmy korporacją! Choć czerpiemy inspirację z organizacji korporacyjnych, działamy na własnych zasadach, kładąc nacisk na kreatywność, współpracę i rozwój osobisty. Dołączając do nas, stajesz się częścią dynamicznej i innowacyjnej firmy, która dba o rozwój zarówno swojego personelu, jak i organizacji.Główne zadania, które będziesz realizować:Przyjmowanie, przetwarzanie i realizacja zamówień złożonych przez klientów.Sprzedaż i doradztwo klientom w zakresie oferowanych produktów.Kompleksowa obsługa wysyłek, reklamacji oraz zwrotów.Aktualizacja oferty produktowej, w tym dodawanie nowych produktów, aktualizacja cen i opisów.Udzielanie pomocy i odpowiedzi na pytania klientów poprzez różne kanały komunikacji.Monitorowanie stanów magazynowych i planowanie zamówień u dostawców.Analiza danych dotyczących sprzedaży oraz klientów.Współpraca z działami marketingu i logistyki.Wymagania:Doświadczenie w obsłudze klienta online minimum 1 rok.Umiejętność zarządzania wysyłkami, reklamacjami i zwrotami.Zdolność tworzenia atrakcyjnych treści produktowych.Umiejętności marketingowe, w tym obsługa newsletterów i mediów społecznościowych.Umiejętność skutecznego zarządzania działaniami administracyjnymi, w tym zgodność z przepisami.Co oferujemy:ekscytującą możliwość rozwoju zawodowego w naszej firmiepełne wprowadzenie do naszej organizacji, abyś poczuł się jak część naszego zespołu od pierwszego dniaintensywne szkolenie i wsparcie, które przygotują Cię do działania na najwyższym poziomiezróżnicowane zadania, które nie pozwolą Ci się nudzićelastyczną formę współpracy dostosowaną do Twoich potrzeb (UoP, UoZ, B2B),wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności i doświadczeniamateriały edukacyjne i wsparcie finansowe na szkolenia (budżet edukacyjny)po zakończeniu okresu próbnego otrzymasz prywatne ubezpieczenie zdrowotne PZU oraz pakiet Multisportpracę w zgranym zespole, który nie tylko świetnie się dogaduje, ale także lubi to, co robiwyśmienitą kawę, obszerny asortyment herbat oraz smakołyki dla miłośników słodyczywygodne miejsce parkingowe na terenie firmyJak wygląda nasz proces rekrutacyjny?Jeśli Twoje CV przyciągnie naszą uwagę i spełni nasze oczekiwania, możesz spodziewać się:Otrzymasz telefon od Karoliny, naszej Office Manager, która przeprowadzi z Tobą krótką wstępną rozmowę i ustali kolejny etap procesu rekrutacyjnego.Następnym krokiem będzie spotkanie z Karoliną, abyśmy mogli się lepiej poznać i omówić szczegóły.Po pomyślnym przejściu pierwszej rozmowy, czeka Cię spotkanie z Dyrektorem ds. Sprzedaży, Małgorzatą.Po zakończonym procesie rekrutacji możesz spodziewać się oferty pracy lub otrzymasz telefoniczne podziękowanie za udział w rekrutacji. Załącz CV w języku polskim wraz ze zdjęciem. Opcjonalnie możesz dołączyć referencje, list motywacyjny lub przykłady Twoich poprzednich działań. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat oferty, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 69*******87 ~ Office Manager Karolina. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.

Specjalista ds. sprzedaży Radom
Specjalista ds. sprzedaży Radom
39000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Radomski producent odzieży zatrudni osobę na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży. Wymagania: - Wykształcenie min. średnie - Bardzo dobra obsługa komputera: znajomość programu Comarch, Excel - doświadczenie w sprzedaży - język angielski w stopniu komunikatywnym - mile widziana znajomość obsługi sklepu internetowego Oferujemy: - ciekawą pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 - pełen etat w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku - możliwość awansu, rozwoju, szkoleń

Doradca ds. Sprzedaży i Usług Media Expert - Piaseczno
Doradca ds. Sprzedaży i Usług Media Expert - Piaseczno
55000 zł
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Jesteśmy Expertem. Media Expertem.Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale że wciąż mamy ambitne plany, to także przyszłość należy do nas!Dlatego już dziś szukamyDoradcy ds. Sprzedaży i UsługUmiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa.  I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller)Twój zakres obowiązków w Punkcie Obsługi Klienta (POK):obsługa klientów zainteresowanych ratami oraz przedłużoną gwarancjąaktywne oferowanie usług finansowych i ubezpieczeniowychsporządzanie oraz weryfikacja dokumentów bankowych/finansowych/ubezpieczeniowychprzyjmowanie reklamacji oraz nadzór nad ich odpowiednim przebiegiemwystawianie dokumentów sprzedażowychwydawanie towarów zamówionych onlineobsługa sklepu w zakresie korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznejdbanie, by każda rozmowa handlowa realizowana była zgodnie z naszymi standardamiBo wszystko sprowadza się do tego, by klient czuł się dobrze w Twoim sklepieA poza Punktem Obsługi Klienta:pomoc sprzedawcom na sali sprzedażydbanie o czystość salonuBo dopiero to wszystko sprawia, że sklep jest atrakcyjny dla klientaW zamian oferujemy:średnie wynagrodzenie nawet 6600 brutto (Podstawa + premia sprzedażowa)umowę o pracę bez okresu próbnegogwarancję premii przez 3 pierwsze miesiące, byś odpowiednio wdrożył się w swoje obowiązkikontakt z najnowszą technologią (poprzez m.in. szkolenia produktowe)szkolenia sprzedażowe, byś wiedział jak rozmawiać z klientamisystem premiowy uzależniony od twoich wyników oraz zaangażowaniarealną szansę na awansNasze wymagania:łatwość nawiązywania kontaktóworientacja na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowychumiejętność słuchania klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebomdążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencjidoświadczenie w sprzedaży lub branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutemBenefity:dofinansowanie zajęć sportowych (karta Multisport)prywatna opieka medyczna (również dla Twojej rodziny)ubezpieczenie na życie (również dla Twojej rodziny)zniżki na cały asortyment znajdujący się w ofercie sieciprogram poleceń pracowników (do 2000zł)bony bożonarodzeniowe do wykorzystania w sklepiepremia świątecznapomoc/opieka fundacji Media Expert „Włącz się”Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowo narodzonego dzieckanagrody jubileuszoweMożliwości rozwoju:·Doradca ds. sprzedaży i usług -> Starszy doradca ds. sprzedaży i usług -> Specjalista ds. sprzedaży i usług -> Starszy specjalista ds. sprzedaży i usług -> Kierownik ds. sprzedaży i usług -> Kierownik elektromarketuTo co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?Współadministratorami danych są spółki z Grupy Media Expert (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: inspektor(at)me.pl Dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji, do której się zgłaszasz. Dane osobowe wykraczające poza te, które są wymagane przez przepisy Kodeksu pracy przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Jeśli wyrazisz dodatkową zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane również dla celów przyszłych rekrutacji i proponowania Ci udziału w nich. Masz prawo w każdym czasie wycofać każdą ze zgód wyrażonych w procesie rekrutacyjnym, pisząc na adres praca(at)me.pl. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych znajdziesz na kariera.mediaexpert.pl/informacje/zasady1 

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Sprzedawca
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Sprzedawca
36900 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Znasz Hendi? Mamy wszystko, co najlepsze dla gastronomii.W Polsce działamy od prawie 20 lat. Wchodzimy w skład międzynarodowej grupy Hendi, działającej na rynkach europejskich nieomal 100 lat. Konsekwentnie budujemy markę i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom profesjonalistów. Jesteśmy liderem w branży. Kompleksowe i nowoczesne rozwiązania Hendi doceniają szefowie kuchni na całym świecie.Prężnie działamy poprzez sieć dystrybutorów, w sklepach stacjonarnych, oraz w e-commerce (nowoczesny sklep online www.hendi.com).Stawiamy na profesjonalizm i satysfakcję klienta, wyprzedzamy trendy, najważniejszą wartością firmy są jej pracownicy.Aktualnie poszukujemy pracownika w Sklepie Firmowym na stanowisko:Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - SprzedawcaMiejsce pracy: WrocławOferujemy:ciekawą, ambitną pracę w nowoczesnej, prężnej i szybko rozwijającej się firmiezatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracyciekawy system premiowy oparty na wynikach sklepu oraz na planach indywidualnychprzyjazną atmosferę pracy·prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie pakietu sportowego Opis stanowiska:obsługa klientów sklepu zgodnie z przyjętymi standardamirealizacja planów sprzedażowych sklepuobsługa systemu sprzedażowego, kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowychdbanie o zgodną ze standardami ekspozycję towarów i oraz ich uzupełnianie na półkachwystawianie dokumentów handlowychpakowanie towarów do sprzedaży i wysyłki, przyjmowanie należnościrealizacja reklamacjidbałość o powierzone mienie, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem lub kradzieżąwspółpraca z pozostałymi działami firmyWymagania:doświadczenie w handlu oraz obsłudze klienta - minimum 1 rokumiejętność przeprowadzania rozmów handlowych z klientamidoświadczenie w pozyskiwaniu klientówzaangażowanie, entuzjazm i uśmiechumiejętność pracy w zespolełatwość w nawiązywaniu kontaktówDołącz do naszego zespołu! 

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Sprzedawca
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Sprzedawca
Szczecin 30+ kilka dni temu

Znasz Hendi? Mamy wszystko, co najlepsze dla gastronomii.W Polsce działamy od prawie 20 lat. Wchodzimy w skład międzynarodowej grupy Hendi, działającej na rynkach europejskich nieomal 100 lat. Konsekwentnie budujemy markę i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom profesjonalistów. Jesteśmy liderem w branży. Kompleksowe i nowoczesne rozwiązania Hendi doceniają szefowie kuchni na całym świecie.Prężnie działamy poprzez sieć dystrybutorów, w sklepach stacjonarnych, oraz w e-commerce (nowoczesny sklep online www.hendi.com).Stawiamy na profesjonalizm i satysfakcję klienta, wyprzedzamy trendy, najważniejszą wartością firmy są jej pracownicy. Aktualnie poszukujemy pracownika w Sklepie Firmowym na stanowisko:Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - SprzedawcaMiejsce pracy: SzczecinOferujemy:ciekawą, ambitną pracę w nowoczesnej, prężnej i szybko rozwijającej się firmiezatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracyciekawy system premiowy oparty na wynikach sklepu oraz na planach indywidualnychprzyjazną atmosferę pracyprywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie pakietu sportowego Opis stanowiska:obsługa klientów sklepu zgodnie z przyjętymi standardamirealizacja planów sprzedażowych sklepuobsługa systemu sprzedażowego, kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowychdbanie o zgodną ze standardami ekspozycję towarów i oraz ich uzupełnianie na półkachwystawianie dokumentów handlowychpakowanie towarów do sprzedaży i wysyłki, przyjmowanie należnościrealizacja reklamacjidbałość o powierzone mienie, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem lub kradzieżąwspółpraca z pozostałymi działami firmyWymagania:doświadczenie w handlu oraz obsłudze klienta - minimum 1 rokumiejętność przeprowadzania rozmów handlowych z klientamidoświadczenie w pozyskiwaniu klientówzaangażowanie, entuzjazm i uśmiechumiejętność pracy w zespolełatwość w nawiązywaniu kontaktówDołącz do naszego zespołu! 

Specjalista. ds sprzedazy
Specjalista. ds sprzedazy
79000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży/ doradca klienta w Salonie Wood Fashion w WarszawieZakres obowiązków:·        aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę·        profesjonalna obsługa klienta, kompleksowe, fachowe doradztwo·        zapewnienie priorytetu obsługi klienta względem innych zadań·        dbanie o estetykę i wygląd salonu·        przestrzeganie zasad, procedur oraz standardów sklepu·        ścisła współpraca z zespołem·        realizacja celów, założeń i planów sprzedażowych SalonuNasze wymagania:·        proaktywna postawa, rzetelność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki·        umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem·        wysoka kultura osobista·        umiejętność rozpoznania i odpowiednia reakcja na potrzeby klienta·        łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dobre zdolności komunikacyjne·        entuzjazm, pozytywne nastawienie i własna inicjatywa w podejmowaniu działań·        odpowiedzialność osobista·        gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendyMile widziane :·        doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta·        znajomość języka angielskiego·        doświadczenie w sprzedaży wysokiej jakości podłóg drewnianych, laminowanych, winylowych, akcesoriów podłogowych, drzwi, tarasów, schodów, lub wyposażenia wnętrz lub podobnych·        dodatkowym autem będzie własna działalnośćOferujemy:·        stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku·        zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin po przejściu etapu szkoleniowego·        atrakcyjny system wynagrodzenia: podstawa plus premia motywacyjna od wpracowanego wyniku finansowego·        pracę w przyjaznej atmosferze·        elastyczne godziny pracy w ramach systemu zmianowego·        szkolenia sprzedażowe i produktowe poszerzające rozwój twoich kompetencji