Sortowanie:
Znaleziony: 10 ogłoszenie w kategorii Przedstawiciel handlowy Polska: Wszystkie miasta
Sprzedawca!!Bez doświadczenia!!
Sprzedawca!!Bez doświadczenia!!
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyChcesz się NAPRAWDĘ rozwijać? To świetnie! Jako Sprzedawca dostajesz dostęp do niewyobrażalnej ilości wiedzy biznesowej w postaci szkoleń, warsztatów, indywidualnego podejścia oraz zbudowania ścieżki kariery Chcesz w przyszłości zostać managerem/Liderem w sprzedaży? Nie mogłeś lepiej trafić! U nas poznasz w praktyce i nauczysz się nowoczesnego procesowego zarządzania sprzedażą. To unikalne umiejętności, które w przyszłości możesz wykorzystać jako manager sprzedaży, albo awansując w strukturach naszej grupy kapitałowej, albo u kolejnego pracodawcy. Chcesz w przyszłości założyć własną firmę? Idealnie! Jesteśmy przekonani, że nigdzie indziej nie nauczysz się tyle o prowadzeniu własnego biznesu, co u nas. Nie bez powodu nasi Klienci uważają nas za najlepsze miejsce edukacji biznesowej w Polsce. ||NIE zastanawiaj się, WYŚLIJ CV, Dlaczego warto?|| -Mamy unikalną metodę oraz podejście do sprzedaży Nasza sprzedaż całkowicie się różni od tej, jaką możesz znać z innych firm. Od pierwszego dnia pracy nasi handlowcy uczą się bardzo nieoczywistych metod sprzedaży stosowanych przez najlepszych negocjatorów na świecie oraz tego, jak być całkowicie szczerym i autentycznym w rozmowach z klientem. Stawiamy na transparentność oraz etyczne działanie, zawsze z korzyścią dla klienta. Wszystko dlatego, że nasza metoda sprzedaży opiera się na mocnym fundamencie, który mówi, że po drugiej stronie transakcji zawsze jest Człowiek (dla nas to zawsze jest sprzedaż Human to Human, zamiast Business to Business). -Posiadamy gotową bazę klientów Nie musisz sam szukać sobie klientów ani samodzielnie wypracowywać sobie rynku. Tym zajmuje się dział marketingu i pracownicy wsparcia sprzedaży. -Nie wymagamy doświadczenia, bo wychodzimy z założenia, że wszystkiego możemy nauczyć od przysłowiowego "0". -W naszym zespole promujemy pozytywną rywalizacje, jako team wspólnie będziecie realizować wyznaczone cele i brać udział w rywalizacji z innymi zespołami na terenie polski. Sport czy biznes opiera się na rywalizacji, jest to naturalny motywator do stawania się lepszym. -Będziesz miał możliwość stania się specjalistą w dziedzinie, na której opiera się dzisiaj działanie każdej firmy-SPRZEDAŻY -Masz dość wypełniania tabelek? Windykowania klientów? Pisania skomplikowanych raportów? Przygotowywania umów? Całej biurokracji? – to świetnie się składa, bo u nas nie będziesz robić żadnej z tych rzeczy. Twoją rolą jest skupić się na sprzedawaniu, a wszystkie czynności “wokół sprzedaży” wykonują pracownicy wsparcia sprzedaży. -praca w eleganckim biurze w centrum Warszawy - od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 -konkurencyjnie i klarowne wynagrodzenie - spersonalizowany system szkolenia i opieka managera -liczne konkursy i wyjazdy szkoleniowe/integracyjne dla chętnych

Sprzedawca OZE bez Doświadczenia [PUŁTUSK]
Sprzedawca OZE bez Doświadczenia [PUŁTUSK]
Pułtusk 30+ kilka dni temu

**Ogłoszenie o Pracę dla Sprzedawcy Odnawialnych Źródeł Energii - Bez Doświadczenia:** --- **Stanowisko: SPRZEDAWCA ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII (Bez Doświadczenia)** **Firma: [NASZ PRĄD]** **Lokalizacja: [PUŁTUSK]** **Opis stanowiska:** Poszukujemy energicznych i ambitnych osób do pracy na stanowisku Sprzedawcy Odnawialnych Źródeł Energii. Nie wymagamy doświadczenia - liczy się entuzjazm, chęć nauki i gotowość do zdobywania nowych umiejętności. Przyłącz się do naszego zespołu i weź udział w rozwoju zielonych technologii! **Wymagania:** 1. Własny samochód i prawo jazdy kategorii B. 2. Pozytywne podejście i chęć nauki. 3. Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność. 4. Zainteresowanie odnawialnymi źródłami energii. 5. Dobra organizacja czasu pracy. **Obowiązki:** 1. Aktywne pozyskiwanie klientów i promocja produktów z zakresu odnawialnych źródeł energii. 2. Udzielanie informacji dotyczących korzyści związanych z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań energetycznych. 3. Uczestnictwo w szkoleniach w celu zdobycia wiedzy na temat oferowanych produktów. 4. Budowanie pozytywnych relacji z klientami. 5. Raportowanie wyników i postępów w pracy. **Oferujemy:** 1. Podstawowe szkolenie w zakresie odnawialnych źródeł energii. 2. Elastyczne godziny pracy. 3. Atrakcyjny system wynagradzania oparty na prowizji. 4. Możliwość rozwoju zawodowego w perspektywie długofalowej. 5. Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z krótkim listem motywacyjnym. Termin składania aplikacji do: [31.02.2024] Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. --- Zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!

Stacji Paliw ORLEN - Sprzedawca Vervy / Porządkowy, Słomczyn/Grójec
Stacji Paliw ORLEN - Sprzedawca Vervy / Porządkowy, Słomczyn/Grójec
30+ kilka dni temu

Stacja Paliw Orlen Słomczyn/5 km od GrójcaPoszukujemy osoby do pracy na stanowisko: Sprzedawca Vervy.Praca od poniedziałku do piątku w systemie 8h.Do głównych zadań należy:- Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy- Dbanie o wizerunek stacji- Obsługa klientów na podjeździe i pomoc przy tankowaniu pojazdów- Dbanie o czystość na terenie zewnętrznym stacji.Od kandydatów oczekujemy :- Uczciwości- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów- Zaanagażowania i sumiennościOferujmy:• pracę w miłej atmosferze• stabilne warunki zatrudnienia• premia od sprzedaży paliwa Verva,• rabaty pracownicze na stacjach Orlen (oferta gastronomiczna oraz paliwo)• Praca na podstawie umowy o pracę bądź umowy zlecenie• 1/2 lub cały etat (student, emeryt czy praca dodatkowa bez znaczenia)Zapraszam do kontaktu.Wyślij CV na adres e-mail podany w ogłoszeniuProponujemy : elastyczne godziny pracy - zdobycie doświadczenia zawodowego w oparciu o standardy PKN ORLEN - pracę na nowoczesnej stacji paliw - pakiet szkoleń na każdym etapie rozwoju.Jeśli nie masz doświadczenia, nic nie szkodzi, wszystkiego Cię nauczymy. Jedyne czego potrzebujemy od Ciebie to chęć nauki i zaangażowanie.W dokumentach aplikacyjnych proszę o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Warszawa - PROMOTORZY do promowania najmu sprzętu w sklepach elektro
Warszawa - PROMOTORZY do promowania najmu sprzętu w sklepach elektro
3690 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Warszawa - PROMOTORZY do promowania subskrypcji (najmu) sprzętu w sklepach z elektroniką - od 19.01 do 4.02.2024 (z możliwością przedłużenia).Poszukujemy promotorów do aktywnego promowania alternatywnego rodzaju transakcji w dużej sieci sklepów z elektroniką - wynajmu różnego rodzaju sprzętów.DATY PRACY:- Od 19.01 do 4.02.2024 (bez niedziel niehandlowych),- Możliwość pracy w wybrane dni lub w weekendy, (ale pierwszeństwo będą miały osoby dostępne przez jak najdłuższy okres).- Możliwość przedłużenia akcji.GODZINY PRACY:- 15.00-20.00 (mogą się zmieniać +/- 1 w zależności od dnia).MIEJSCE PRACY:- Warszawa - ponad 10 lokalizacji do wyboru w całej Warszawie.WYNAGRODZENIE:- 30 zł/h brutto/ netto poniżej 26 r.ż.- Dodatkowo premia za każdy skuteczny najem.- Czas szkolenia również jest płatny stawką godzinową.ZADANIA:- Aktywne promowanie wynajmu różnego rodzaju sprzętów w sklepach z elektroniką,- Pomoc klientom w przejściu procesu najmu (prosty proces online).WYMAGANIA:- Duże doświadczenie jako promotor!- Nienaganny wygląd i miła aparycja,- Komunikatywność, dociekliwość, pozytywne nastawienie i uśmiech :)W zgłoszeniu KONIECZNIE prześlij:- Imię i nazwisko,- Numer telefonu,- Preferowaną dzielnicę pracy,- Wszystkie możliwe dni pracy w okresie 19.01 - 4.02,- Wiek, wzrost oraz rozmiar koszulki i bluzy,- Kilka aktualnych zdjęć (mile widziane z akcji promocyjnych),- Opis doświadczenia jako promotor/sprzedawca; kilka słów o sobie.ID ogłoszenia: Waw-NAJ190124Agencja Bluebottle

SPRZEDAWCA - PROJEKTANT salon z wyposażeniem łazienek CERMAT WIELUŃ
SPRZEDAWCA - PROJEKTANT salon z wyposażeniem łazienek CERMAT WIELUŃ
2500 zł
Wieluń 30+ kilka dni temu

P.H.U CERMAT KAZIMIERZ CEGIEŁKA to firma rodzinna z wieloletnim doświadczeniem i tradycją w sprzedaży materiałów wyposażenia łazienek i wykończeniowych oraz projektowaniu łazienek. Obecnie do naszego zespołu z siedzibą w Wieluniu poszukujemy SPRZEDAWCA - PROJEKTANT.OPIS STANOWISKA:pełna i bieżąca obsługa klientautrzymywanie pozytywnych relacji z klientemdbanie o odpowiednie relacje i obsługa stałej bazy klientów ( wykonawcy, firmy budowlane itp. )sprzedaż i doradztwo w zakresie ofertowanych produktówprzygotowanie odpowiednich ofert dla klienta detalicznego i inwestycyjnego, doprowadzanie do sprzedażydbanie o odpowiedni standard ekspozycji ofertowanych produktów w salonie sprzedażywizualizacje - projektowanie łazienek w odpowiednim programie komputerowym( CAD DECOR )dbanie o wizerunek firmy, porządek i czystość na stanowisku pracypraca według standardów i procedur firmyWYMAGANIA:wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku obsługi klienta - szczególnie w branży wykończenia wnętrzodpowiedzialność, pracowitość, sumienność, uczciwość, komunikatywność...motywacja do pracy i zaangażowaniedodatkowym atutem będzie znajomość programu wizualizacji wnętrz ( łazienki ) CAD DECOR - nie jest to warunek konieczny. Jesteśmy zdania, że wszystkiego można się nauczyć - jest to kwestia szkolenia i chęci... :))prawo jazdy kat.bOFERUJEMY:ciekawą i odpowiedzialną pracęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełny etatpremiowy system wynagrodzeń (podstawa + premia)niezbędne narzędzia do wykonywanej pracyprzeszkolenie dla osób bez doświadczenia, szkolenia produktoweniezbędną pomoc naszego zespołu w zapoznaniu się z bazą produktową oraz pomoc techniczną·pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie rodzinnejpracę w zgranym zespole ludzi zaangażowanychw przypadku braku doświadczenia w kierunku komputerowej wizualizacji wnętrz ( łazienka ) - docelowo oferujemy bezpłatne szkolenie w tym zakresie - po sprawdzeniu się na tradycyjnym stanowisku obsługi klienta oraz wyrażenia chęci uczestnictwa w takim szkoleniu samej osoby zainteresowanej...Deklarujemy kontakt tylko z wybranymi kandydatami.W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie dotyczących mnie danych osobowych przez Administratora Danych: P.H.U CERMAT KAZIMIERZ CEGIEŁKA z siedzibą w Wieluniu 98-300, ul.Warszawska 22 w celu rekrutacji. Zostałem(am) poinformowany(a), że w każdym czasie mogę cofnąć tę zgodę bez wpływu na zgodność́ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zostałem(am) poinformowany(a) o dobrowolnym charakterze udzielenia zgody.

Handlowiec / Manager ds. sprzedaży OZE -PV, PC, ME, OC
Handlowiec / Manager ds. sprzedaży OZE -PV, PC, ME, OC
Otwock 10 dni plecy

Rozpocznij współpracę w dynamicznym zespole! Zmień świat na ECO i czuj się dowartościowany w przyjaznym otoczeniu firmy Nasz Prąd. Wysokie zarobki i NORMALNE ceny instalacji pozwolą Ci na szybki rozwój i awans na szczeblach kariery.Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisku:PRZEDSTAWICIEL HANDLOWYMANAGER ZESPOŁU (wymagane doświadczenie)Dlaczego warto zacząć pracę właśnie u NAS!Wysokie wynagrodzenie prowizyjne (za jedną umowę od 2500-10.000 zł).Wypłaty na czas (możliwość tygodniówek).Konkurencyjne ceny dla klientów PV,PC,ME oraz Termomodernizację budynkówPrzeszkolenie i wdrożenie w zakresie technicznym jak i praktycznym (okres wdrożeniowy).Własne ekipy monterskie, bez podwykonawców!!!Nowoczesny system CRM dla agentów.Szkolenia z zakresu prowadzenia własnego zespołu sprzedażowego.Platforma E-Learning dla nowych agentów.Kwartalne Konferencje firmowe.Programy motywacyjne (wakacje, top sprzedawca, samochody, cateringi itp.).Dodatkowe konkursy dla pracowników.Na czym będzie polegała twoja praca?Pozyskiwanie i aktywna obsługa klientów z sektora klientów indywidualnych, MŚP, rolnictwo, duże przedsiębiorstwa.Prowadzenie negocjacji handlowych i prezentacji tematycznych.Przygotowanie ofert PV, PC, ME, Ocieplenia oraz TermomodernizacjaRealizowanie wyznaczonych celów.Budowanie własnego zespołu sprzedażowegoCzego oczekujemy?ZaangażowaniaDyspozycyjnościPrawa jazdy kat. BWysokich umiejętności komunikacyjnych.Chęci rozwojuJeżeli nie masz doświadczenia w sprzedaży to nic - wszystkiego Cię nauczymy od podstaw tak abyś mógł/mogła już w pierwszym miesiącu zarobić ponadprzeciętne pieniądze.Zainteresowanych prosimy o przysyłanie CV.Do CV proszę dołączyć klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

Oferta pracy: Opiekun klienta w branży Finanse i Prawo
Oferta pracy: Opiekun klienta w branży Finanse i Prawo
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Oferta pracy: Opiekun klienta w branży Finanse i PrawoLokalizacja: Rzeszów, Nowe Miasto W związku z otwarciem naszej nowej lokalizacji Centrum Inwestycyjne – Nieco Więcej Sp. z o.o. oraz Fundacja Nieco Więcej poszukuje do swojego zespołu, ambitnych osób, które będą, zdeterminowane do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności w zakresie prawa finansowego oraz finansów osobistych. Niesiemy pomoc osobom poszkodowanym przez instytucje finansowe. U NAS NIE MUSISZ AKTYWNIE SZUKAĆ KLIENTA - Dostarczy Ci go firma! Zakres obowiązków:- Elektroniczna obsługa klienta oraz prowadzenie korespondencji mailowej.- Przyjmowanie i rejestrowanie zapytań oraz zgłoszeń od klientów.- Obsługa klientów od początku do końca procesów.- Spotkania z lokalnymi klientami w siedzibie biura.- Wprowadzanie danych do systemów informatycznych.- Współpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadań. Co oferujemy:- Pracę w nowoczesnym biurze w Rzeszowie, w dzielnicy Nowe Miasto.- Możliwość rozwoju zawodowego dzięki szerokiej gamie szkoleń branżowych i psychologii sprzedaży.- Ponadprzeciętne wynagrodzenie prowizyjne - brak limitu górnego.- Miłą atmosferę pracy w zespole, który stawia na współpracę i rozwój.- Dopasowaną do potrzeb umowę (B2B, Zlecenie + wskazówki optymalizacji podatkowej) Oczekiwania:- Zainteresowanie branżą finansów i prawa.- Dobra organizacja własnej pracy i zaangażowanie.- Umiejętność pracy w zespole.- Chęć ciągłego rozwoju i nauki.- Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office.- Doświadczenie  w obsłudze klienta.- Doświadczenie w rozmowach telefonicznych. Doskonały kandydat:- Były pracownik instytucji finansowych pracujący na co dzień bezpośrednio z klientem,- Były pracownik kancelarii prawnych z doświadczeniem w obsłudze klienta,- Zdeterminowany i zaangażowany sprzedawca, który docenia walory pracy na prowizji.- Osoba bez doświadczenia, ale zdeterminowana, zaangażowana, lojalna, gotowa do podjęcia sporej ilości pracy i szybko ucząca się.Jeżeli czujesz, że to oferta skierowana właśnie do Ciebie, nie zwlekaj!  Wyślij CV, zadzwonimy i umówimy spotkanie kwalifikacyjne.Aplikacje bez CV nie będą rozpatrywane. Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj.. Dz. U. z 2022 r., poz. 922 z późn. zm.)."

Kierownik Sklepu | Biała Podlaska
Kierownik Sklepu | Biała Podlaska
Biała Podlaska 15 dni plecy

Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie. Poznaj nas i Twoje przyszłe obowiązki Lubisz kontakt z ludźmi i dynamikę pracy w handlu? Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem? Dołącz do zespołu Biedronki na stanowisko Kierownika Sklepu w jednym z naszych 3500 sklepów. Pracuj w stabilnej firmie u największego pracodawcy w Polsce i rozwijaj się z nami!  Za co będziesz odpowiadać?  Zarządzanie zespołem liczącym ok. 20 osób;  Motywowanie i rozwijanie Twojego zespołu oraz rekrutację nowych pracowników;  Funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;  Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacji strat.  Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta;  Odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów. Nasze wymagania i oferowane benefity Jakich osób szukamy? Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem w branży handlowej, usługowej lub gastronomii  Samodzielnych i proaktywnych w działaniu;  Komunikatywnych;   Nastawionych na realizację celów sprzedażowych i optymalizację strat;  Gotowych do nauki nowych rzeczy i rozwoju swoich kompetencji.   Co zapewniamy? Umowę o pracę bez okresu próbnego;  Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika;  Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych.  92% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia.   Kilkumiesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem;  Możliwość awansu - ponad 90% awansów to awanse wewnętrzne;  Szkolenia rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej;  80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja. Etapy procesu rekrutacji:   Analiza i selekcja CV  Spotkanie rekrutacyjne z Rekruterem oraz Kierownikiem ds. Operacji i Sprzedaży  Assessment Centre  Decyzja = informacja zwrotna.  Jak Cię wdrożymy?   Okres wdrożenia trwa ok. 6 m-cy;  Podczas szkolenia poznasz pracę na każdym stanowisku w sklepie – Sprzedawca Kasjer, Zastępca Kierownika Sklepu, Kierownik Sklepu; Szkolenie częściowo realizowane jest w wyznaczonych sklepach szkoleniowych;  Podczas całego etapu wdrożenia masz zapewnione wsparcie opiekuna.  -

Kierownik Sklepu I Grzybowa Góra
Kierownik Sklepu I Grzybowa Góra
15 dni plecy

Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie. Poznaj nas i Twoje przyszłe obowiązki   Lubisz kontakt z ludźmi i dynamikę pracy w handlu? Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem? Dołącz do zespołu Biedronki na stanowisko Kierownika Sklepu w jednym z naszych 3500 sklepów. Pracuj w stabilnej firmie u największego pracodawcy w Polsce i rozwijaj się z nami!  Za co będziesz odpowiadać?    Zarządzanie zespołem liczącym ok. 20 osób;  Motywowanie i rozwijanie Twojego zespołu oraz rekrutację nowych pracowników;  Funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;  Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacji strat.  Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta;  Odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów.   Nasze wymagania i oferowane benefity   Jakich osób szukamy?   Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem w branży handlowej, usługowej lub gastronomii  Samodzielnych i proaktywnych w działaniu;  Komunikatywnych;   Nastawionych na realizację celów sprzedażowych i optymalizację strat;  Gotowych do nauki nowych rzeczy i rozwoju swoich kompetencji.     Co zapewniamy?   Umowę o pracę bez okresu próbnego;  Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika;  Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych.  92% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia.   Kilkumiesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem;  Możliwość awansu - ponad 90% awansów to awanse wewnętrzne;  Szkolenia rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej;  80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja.   Etapy procesu rekrutacji:   Analiza i selekcja CV  Spotkanie rekrutacyjne z Rekruterem oraz Kierownikiem ds. Operacji i Sprzedaży  Assessment Centre  Decyzja = informacja zwrotna.    Jak Cię wdrożymy?     Okres wdrożenia trwa ok. 6 m-cy;  Podczas szkolenia poznasz pracę na każdym stanowisku w sklepie – Sprzedawca Kasjer, Zastępca Kierownika Sklepu, Kierownik Sklepu; Szkolenie częściowo realizowane jest w wyznaczonych sklepach szkoleniowych;  Podczas całego etapu wdrożenia masz zapewnione wsparcie opiekuna.   

Zatrudnimy handlowca 3000-10000tys  Nysa
Zatrudnimy handlowca 3000-10000tys Nysa
Nysa 30+ kilka dni temu

Poszukujemy doświadczonego handlowca posiadającego znajomość i umiejętność wykorzystania technik sprzedaży. Opis: Poszukujemy osoby przebojowej, doświadczonej w handlu oraz prowadzeniu rozmów handlowych z klientami. Do najważniejszych kompetencji, które u naszego idealnego handlowca powinny być rozwinięte na najwyższym poziomie zaliczamy: • Komunikatywność – czyli umiejętność korzystania z zasad poprawnej komunikacji, umożliwiającej skuteczne porozumiewanie się i nawiązywanie kontaktów z innymi ludźmi. • Umiejętność budowania relacji z innymi – umiejętność zastosowania w relacjach interpersonalnych zasad skutecznej komunikacji i technik budowania dobrego kontaktu w relacjach zawodowych. • Nastawienie na klienta – znajomość standardów obsługi i dbałość o wysoką jakość sprzedaży; umiejętność tworzenia atmosfery profesjonalizmu i kreowania przyjaznego klimatu sprzyjającego dobrej komunikacji. • Radzenie sobie ze stresem – umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu; umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami i panowania nad własnymi emocjami w kontakcie z nimi. • Umiejętność radzenia sobie z konfliktami – umiejętność podtrzymywania dobrych relacji ze współpracownikami i klientami, nawet pomimo niezgodności niektórych opinii. • Umiejętności negocjacyjne – czyli umiejętność efektywnego komunikowania się w trakcie procesu negocjacji; dobry handlowiec nie może obejść się bez znajomości sztuki negocjacji a brak tej umiejętności może go zdyskwalifikować jako sprzedawcę; idąc tym tropem: dobry sprzedawca, a jednocześnie dobry negocjator powinien wyróżniać się umiejętnością koncentrowania się na interesach, realnych zadaniach i problemach; dokonywania wnikliwej analizy potrzeb klienta i ewentualnych propozycji, jakie może mu złożyć; rzeczowego prowadzenia dialogu handlowego; zadawania pytań; a również dokonywania podsumowywań, czyli zbierania myśli i danych w celu określenia stopnia uzyskanych korzyści (należy pamiętać, bowiem, że podsumowania pełnią bardzo istotną rolę w procesie negocjacji z potencjalnym nabywcą). • Orientacja na działanie – determinacja w działaniu i nastawienie na osiągnięcie celu, zorientowanie na osiągnięcie założonych celów i zdolność do pracy nawet wtedy, gdy zadania są słabo zaplanowane; odpowiednia motywacja do pracy i pewność siebie podczas realizacji zadań, etc. • Zarządzanie swoim czasem w pracy – umiejętność ustalania priorytetów oraz planowania i realizowania zleconych zadań w wyznaczonym terminie. Wymagamy: min 5 lat doświadczenia w pracy jako handlowiec prawa jazdy B jez. angielski - min. komunikatywny dobra znajomość i obsługa komputera w tym Excela oraz Worda Miejsce pracy: Nysa Oferujemy wysokie wynagrodzenie, umowę o pracy, premie + dodatki, telefon i komputer firmowy, pracę w dobrej atmosferze na rynku międzynarodowym. Możliwy awans i rozwój osobisty. Aplikacje należy składać drogą mailową na adres poczty elektronicznej: bok /at/ logos-media.eu Poznaj nas weni.eu