Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Zdrowie / Uroda Polska: Wszystkie miasta
Pielęgniarka koordynująca
Pielęgniarka koordynująca
nowe Krynica-Zdrój 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem i rozbudową NZOZ Alfa/Szpital Rehabilitacyjny w Krynicy Zdroju poszukujemy kandydata na stanowisko Pielęgniarka koordynująca Wymagania: wykształcenie kierunkowe, orientacja na Pacjenta, empatia, odporność na stres, wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej Oferujemy: umowę o prace, wysokie wynagrodzenie na poziomie zarobków w dużych miastach, prace w doświadczonym zespole, możliwość rozwoju, regularny grafik pracy, atrakcyjne premie za wyniki pracy. CV proszę wysylac w formie załącznika - @

Pielęgniarka Koordynująca
Pielęgniarka Koordynująca
Warszawa 30+ kilka dni temu

Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie poszukuje kandydata do pracy w Pionie Lecznictwa na stanowisko Kierownika Filii Przychodni, Kierownika Poradni, Pielęgniarka Koordynująca Wymagania: Wykształcenie wyższe: - wyższe wykształcenie medyczne i tytuł specjalisty lub specjalizacja II stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny oraz co najmniej 5 lat pracy w zawodzie lub - wyższe wykształcenie medyczne i specjalizacja I stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny oraz co najmniej 7 lat pracy w zawodzie lub - tytuł magistra na kierunku pielęgniarstwo lub położnictwo i studia podyplomowe lub specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, lub organizacji i zarządzania, lub w innej dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia oraz co najmniej 5 lat pracy w zawodzie lub - inny tytuł zawodowy magistra w zawodzie, w którym może być uzyskiwany tytuł specjalisty w dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia, i licencjat pielęgniarstwa lub położnictwa lub średnie wykształcenie medyczne w zawodzie pielęgniarka lub położna i studia podyplomowe lub specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, lub organizacji i zarządzania, lub w innej dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia oraz co najmniej 7 lat pracy w zawodzie lub - tytuł magistra na innym kierunku medycznym oraz co najmniej 7 lat pracy w zawodzie; - doświadczenie na stanowisku kierowniczym; - znajomość pakietu MS Office w stopniu dobrym; - zdolności analityczne; - umiejętność działania pod presją czasu; - znajomość przepisów prawa związanych ze świadczeniem oraz kontraktowaniem usług medycznych; - znajomość  aktów  prawnych,  a  w  szczególności  regulujących  merytoryczny  zakres działania komórek organizacyjnych, w tym znajomość przepisów z zakresu prawa pracy; - odpowiedzialność, skrupulatność, dokładność, terminowość; - samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań; - umiejętność pracy zespołowej. Do głównych zadań będzie należeć między innymi: 1. Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie i organizację poradni oraz gabinetów oraz optymalne wykorzystanie posiadanych sił i środków; - nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu, zapewniającą realizację zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym: • racjonalne planowanie zatrudnienia w podległej komórce organizacyjnej, z uwzględnieniem kosztów pracy, • określanie wymaganych kwalifikacji na poszczególnych stanowiskach pracy, • określanie potrzeb szkoleniowych podległego personelu, • opracowywanie bieżącego harmonogramu pracy (plan i realizacja), • rozliczanie czasu pracy podległego personelu – prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, • planowanie urlopów i nadzór nad realizacją planu, • sporządzanie zakresów obowiązków oraz kart opisu stanowisk, • rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy podległych pracowników oraz terminowe przekazywanie dokumentów do Działu Kadr oraz Sekcji Płac w celu naliczenia i wypłaty wynagrodzenia; - rozliczanie wykonanego kontraktu przez lekarzy; - sporządzanie kart opisów stanowiska i zakresów obowiązków dla podległego personelu - udział w opracowywaniu planu finansowego, zgłaszanie wniosków w sprawie realizacji planu, nadzór nad bieżącą realizacją planu, a także składanie wniosków dotyczących korekty planu finansowego; - przygotowanie i przekazanie dokumentacji zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów i kancelaryjną; - realizacja zadań systemu kontroli zarządczej wynikających z obowiązującego regulaminu systemu kontroli zarządczej w Przychodni; - podejmowanie przedsięwzięć mających na celu racjonalne gospodarowanie mieniem, zapobiegających powstawaniu szkód, a także zapewnienie ich terminowej likwidacji; - sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem, użytkowanym sprzętem i środkami materiałowych; - sporządzanie sprawozdań według właściwości; - sporządzanie dokumentacji wewnętrznej, zestawień, wniosków, podpisywanie faktur w zakresie zgodności merytorycznej; - przygotowywanie pod względem merytorycznym kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia i z innymi kontrahentami na wykonywanie świadczeń stomatologicznych; - nadzór nad przebiegiem realizacji zawartych kontraktów i wnioskowanie o wprowadzenie korekt w tych kontraktach; - nadzór nad sporządzaniem planu potrzeb poradni stomatologicznych z zakresu zatrudnienia, zakupu sprzętu medycznego, leków i materiałów medycznych;  - nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałami stomatologicznymi i nad optymalnym wykorzystaniem sprzętu stomatologicznego; - sporządzanie sprawozdań i analiz dot. poradni stomatologicznych, analizy stanu zatrudnienia i wykorzystania czasu pracy oraz zgłaszanie Dyrektorowi Przychodni wniosków wynikające z tych analiz; - zapewnienie sprawnej współpracy poradni stomatologicznych z innymi komórkami organizacyjnymi Przychodni; - odpowiedzialność, za jakość udzielanych świadczeń; - współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi przy opracowaniu i aktualizowaniu strategii SPL dla PW SPZOZ w Warszawie oraz Regulaminu Organizacyjnego; - współpraca w zakresie aktualizowania księgi rejestrowej Przychodni w Krajowym Rejestrze Sądowym i księgi rejestrowej Przychodni w Rejestrze Podmiotów Leczniczych prowadzonych przez Wojewodę Mazowieckiego; - współudział w wycenie procedur medycznych oraz ich aktualizacji; - nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej; - wdrażanie i monitorowanie standardów i procedur obowiązujących w Przychodni (w tym rozpatrywanie reklamacji pacjentów). Oferujemy: • Zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego, • Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia, • Możliwość korzystania z funduszu socjalnego, • Możliwość korzystania z grupowego ubezpieczenia, • Przyjazne środowisko pracy. Wymagane dokumenty: • CV, • List motywacyjny, • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji przez SPL DLA PW SPZOZ W WARSZAWIE zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie. Zgłoszenie aplikacyjne wraz z CV i list motywacyjny z dopiskiem „KIEROWNIK” prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: @ Dodatkowe informacje: Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W sprawie pytań, należy kontaktować się z Działem Rekrutacji, tel. (22) 526-44-52 Po zakończeniu procesu rekrutacji nadesłane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na powyższe stanowiska Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Warszawie 00-911 ul. Nowowiejska 31. 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w SPL dla PW SPZOZ w Warszawie jest możliwy pod adresem e-mail @ 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres prowadzonego naboru na wyżej wymienione stanowisko. 5) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. 6) Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędy Ochrony Danych Osobowych; 8) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 9) Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych z klauzulą: KLAUZULA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH w Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SPZOZ w Warszawie. 1. Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Specjalistyczną Przychodnię Lekarską dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Warszawie 00-911 ul. Nowowiejska 31 dla celów udziału w procesie rekrutacyjnym, w którym złożyłem/ złożyłam dokumentację rekrutacyjną. 2. Oświadczam, że zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych, możliwości ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (w przypadku, gdy uznam, iż podane przeze mnie dane osobowe nie są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 3. Oświadczam, że zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany o przysługującym mi prawie do wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie moich danych osobowych. (Podstawa prawna: Ustawa z dn. 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. poz. 1000).” Powyższa zgoda może zostać odwołana w każdym momencie, jednak jej odwołanie uniemożliwi udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Pielęgniarka Koordynująca praca POZ Warszawa
Pielęgniarka Koordynująca praca POZ Warszawa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKlient ProworkPl MED, Centrum Medyczne Warszawa Praga Północ PILNE zatrudni pielęgniarkę koordynującą na pełny etat/ umowę o pracę - etat 40 godz/ tydzień praca poniedziałek - piątek. Obowiązki pielęgniarskie i koordynujące w prywatnej przychodni POZ - wykonywanie szczepień, badania ekg, prowadzenie dokumentacji medycznej, koordynowanie pracy zespołu. Złóż aplikację z ProworkPL MED i zdobywaj doświadczenie pielęgniarskie jako Pielęgniarz/ Pielęgniarka. Pielęgniarki z Ukrainy i Białorusi z Decyzją MZ mile widziane. Wymagania Wymagania do pracy jako pielęgniarz/ pielęgniarka koordynująca: Wykształcenie kierunkowe - dyplom pielęgniarki Mile widziane doświadczenie jako pielęgniarka koordynacyjna/ z-ca pielęgniarki koordynującej. Rozważani też kandydaci bez doświadczenia na stanowisku koordynującym, z potencjałem do rozwoju. Zdolności organizacyjne Gotowość do rozpoczęcia gracy grudzień 2023 lub styczeń 2024 Warunki Pracodawca oferuje dla pielęgniarek zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/ lub kontakt do ustalenia Praca w pełnym wymiarze 40 godzin/ tygodniowo od poniedziałku do piatku. Atrakcyjne warunki finansowe/ stawki rynkowe. Procedura rekrutacyjna W przypadku zainteresowania pracą jako Pielęgniarz/ pielęgniarka KOORDYNUJĄCA POZ, prywatne Centrum Medyczne Warszawa zarejestruj się z Proworkpl i dołącz swoje CV. Aplikuj na aktualne oferty dla pielęgniarek/ pielęgniarzy w Polsce. Wybierz i negocjuj najlepszą ofertę i podpisz umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą. Szukasz pracy jako pielęgniarz/ pielęgniarka w Polsce? Skontaktuj się z ProworkPL MED, pomożemy Ci umówić spotkanie bezpośrednio z zaufanym Pracodawcą i wynegocjować najlepsze stawki dla Ciebie! Kontakt i dane o firmie O firmie Proworkpl MED recruitment of Doctors and Nurses in Poland. Profesjonalny dobór personelu medycznego. Rekrutacja Kadry Medycznej. Praca dla lekarzy i pielęgniarek w Polsce Office Proworkpl MED, ul. Warecka 8/46, 00-040 Warszawa, www.prowork.pl Wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - certyfikat nr 9116 (www.kraz.praca.gov.pl). Nie pobieramy żadnych opłat od osób starających się o pracę.

Kierownik Filii Przychodni - Pielęgniarka koordynująca
Kierownik Filii Przychodni - Pielęgniarka koordynująca
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferta pracy na stanowisko Kierownika Filii Przychodni, Kierownika Poradni Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie poszukuje kandydata do pracy w Pionie Lecznictwa na stanowisko Kierownika Filii Przychodni, Kierownika Poradni Wymagania: Wykształcenie wyższe: - wyższe wykształcenie medyczne i tytuł specjalisty lub specjalizacja II stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny oraz co najmniej 5 lat pracy w zawodzie lub - wyższe wykształcenie medyczne i specjalizacja I stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny oraz co najmniej 7 lat pracy w zawodzie lub - tytuł magistra na kierunku pielęgniarstwo lub położnictwo i studia podyplomowe lub specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, lub organizacji i zarządzania, lub w innej dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia oraz co najmniej 5 lat pracy w zawodzie lub - inny tytuł zawodowy magistra w zawodzie, w którym może być uzyskiwany tytuł specjalisty w dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia, i licencjat pielęgniarstwa lub położnictwa lub średnie wykształcenie medyczne w zawodzie pielęgniarka lub położna i studia podyplomowe lub specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, lub organizacji i zarządzania, lub w innej dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia oraz co najmniej 7 lat pracy w zawodzie lub - tytuł magistra na innym kierunku medycznym oraz co najmniej 7 lat pracy w zawodzie; - doświadczenie na stanowisku kierowniczym; - znajomość pakietu MS Office w stopniu dobrym; - zdolności analityczne; - umiejętność działania pod presją czasu; - znajomość przepisów prawa związanych ze świadczeniem oraz kontraktowaniem usług medycznych; - znajomość aktów prawnych, a w szczególności regulujących merytoryczny zakres działania komórek organizacyjnych, w tym znajomość przepisów z zakresu prawa pracy; - odpowiedzialność, skrupulatność, dokładność, terminowość; - samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań; - umiejętność pracy zespołowej. Do głównych zadań będzie należeć między innymi: 1. Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie i organizację poradni oraz gabinetów oraz optymalne wykorzystanie posiadanych sił i środków; - nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu, zapewniającą realizację zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym: • racjonalne planowanie zatrudnienia w podległej komórce organizacyjnej, z uwzględnieniem kosztów pracy, • określanie wymaganych kwalifikacji na poszczególnych stanowiskach pracy, • określanie potrzeb szkoleniowych podległego personelu, • opracowywanie bieżącego harmonogramu pracy (plan i realizacja), • rozliczanie czasu pracy podległego personelu – prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, • planowanie urlopów i nadzór nad realizacją planu, • sporządzanie zakresów obowiązków oraz kart opisu stanowisk, • rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy podległych pracowników oraz terminowe przekazywanie dokumentów do Działu Kadr oraz Sekcji Płac w celu naliczenia i wypłaty wynagrodzenia; - rozliczanie wykonanego kontraktu przez lekarzy; - sporządzanie kart opisów stanowiska i zakresów obowiązków dla podległego personelu - udział w opracowywaniu planu finansowego, zgłaszanie wniosków w sprawie realizacji planu, nadzór nad bieżącą realizacją planu, a także składanie wniosków dotyczących korekty planu finansowego; - przygotowanie i przekazanie dokumentacji zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów i kancelaryjną; - realizacja zadań systemu kontroli zarządczej wynikających z obowiązującego regulaminu systemu kontroli zarządczej w Przychodni; - podejmowanie przedsięwzięć mających na celu racjonalne gospodarowanie mieniem, zapobiegających powstawaniu szkód, a także zapewnienie ich terminowej likwidacji; - sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem, użytkowanym sprzętem i środkami materiałowych; - sporządzanie sprawozdań według właściwości; - sporządzanie dokumentacji wewnętrznej, zestawień, wniosków, podpisywanie faktur w zakresie zgodności merytorycznej; - przygotowywanie pod względem merytorycznym kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia i z innymi kontrahentami na wykonywanie świadczeń stomatologicznych; - nadzór nad przebiegiem realizacji zawartych kontraktów i wnioskowanie o wprowadzenie korekt w tych kontraktach; - nadzór nad sporządzaniem planu potrzeb poradni stomatologicznych z zakresu zatrudnienia, zakupu sprzętu medycznego, leków i materiałów medycznych; - nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałami stomatologicznymi i nad optymalnym wykorzystaniem sprzętu stomatologicznego; - sporządzanie sprawozdań i analiz dot. poradni stomatologicznych, analizy stanu zatrudnienia i wykorzystania czasu pracy oraz zgłaszanie Dyrektorowi Przychodni wniosków wynikające z tych analiz; - zapewnienie sprawnej współpracy poradni stomatologicznych z innymi komórkami organizacyjnymi Przychodni; - odpowiedzialność, za jakość udzielanych świadczeń; - współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi przy opracowaniu i aktualizowaniu strategii SPL dla PW SPZOZ w Warszawie oraz Regulaminu Organizacyjnego; - współpraca w zakresie aktualizowania księgi rejestrowej Przychodni w Krajowym Rejestrze Sądowym i księgi rejestrowej Przychodni w Rejestrze Podmiotów Leczniczych prowadzonych przez Wojewodę Mazowieckiego; - współudział w wycenie procedur medycznych oraz ich aktualizacji; - nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej; - wdrażanie i monitorowanie standardów i procedur obowiązujących w Przychodni (w tym rozpatrywanie reklamacji pacjentów). Oferujemy: • Zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego, • Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia, • Możliwość korzystania z funduszu socjalnego, • Możliwość korzystania z grupowego ubezpieczenia. Wymagane dokumenty: • CV, • List motywacyjny, • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji przez SPL DLA PW SPZOZ W WARSZAWIE zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie. Zgłoszenie aplikacyjne wraz z CV i list motywacyjny z dopiskiem „KIEROWNIK” prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: @ do dnia 30.12.2022 r. Dodatkowe informacje: Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W sprawie pytań, należy kontaktować się z Działem Kadr tel. (22) 526-44-60 lub poprzez sekretariat tel. (22) 526-42-17. Po zakończeniu procesu rekrutacji nadesłane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na powyższe stanowiska Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Warszawie 00-911 ul. Nowowiejska 31. 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w SPL dla PW SPZOZ w Warszawie jest możliwy pod adresem e-mail @ 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji oraz po jej zakończeniu przez okres 1 roku od daty zakończenia rekrutacji.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. 6) Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędy Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 9) Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych z klauzulą: KLAUZULA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH w Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SPZOZ w Warszawie. 1. Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Specjalistyczną Przychodnię Lekarską dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Warszawie 00-911 ul. Nowowiejska 31 dla celów udziału w procesie rekrutacyjnym, w którym złożyłem/ złożyłam dokumentację rekrutacyjną. 2. Oświadczam, że zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych, możliwości ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (w przypadku, gdy uznam, iż podane przeze mnie dane osobowe nie są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 3. Oświadczam, że zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany o przysługującym mi prawie do wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie moich danych osobowych. (Podstawa prawna: Ustawa z dn. 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. poz. 1000).” Powyższa zgoda może zostać odwołana w każdym momencie, jednak jej odwołanie uniemożliwi udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

CENTRUM REHABILITACYJNE W KLĘCZANACH (obok Nowego Sącza)
CENTRUM REHABILITACYJNE W KLĘCZANACH (obok Nowego Sącza)
Kraków 30+ kilka dni temu

W związku z otwarciem nowego obiektu Centrum Opiekuńczo - Rehabilitacyjnego w Klęczanach prowadzimy nabór kandydatów/kandydatek na stanowiska: - Pielęgniarka koordynująca - Pielęgniarka - Fizjoterapeuta / Rehabilitant - Masażysta Wymagania: wykształcenie kierunkowe, aktualne prawo wykonywania zawodu, orientacja na Pacjenta, empatia, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista Mile widziany: - kurs kwalifikacyjny lub specjalizacja w dziedzinie opieki długoterminowej, - kurs specjalistyczny w zakresie pielęgniarstwa, - środowiskowo-rodzinnego, - zachowawczego, - przewlekle chorych i niepełnosprawnych. Oferujemy: umowę o pracę lub umowę zlecenie, możliwość rozwoju Miejsce pracy: Centrum Opiekuńczo- Rehabilitacyjne w Klęczanach, 33-394 Klęczany 182 Kontakt: 604 - pokaż numer telefonu - , 18 443 36 15 Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.