Administracja asystent księgowości
Poszukujemy osoby do prowadzenia spraw biurowych, korespondencji firmowej oraz rozliczeń akwizytorów w firmie. Wymagane doświadczenie w administracji lub księgowości. Możliwa praca w niepełnym wymiarze czasowym. Poniżej zakres obowiązków.1. Rozliczenie sprzedaży2. Rozliczanie płatności przychodzących i wychodzących (wprowadzenie wyciągów bankowych i kart płatniczych do programu Subiekt).3. Obsługa przelewów.4. Przygotowywanie dokumentów dla biura księgowego (sprzedaż, koszty, wyciągi).5. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.6. Rozliczanie mediów8. Rozliczanie sprzedaży akwizytorów (sprzedaż + obroty kasowe).9. Ewidencja kosztów w systemie Subiekt.10. Inne prace biurowe i prace zlecone przez przełożonego i biuro księgowe. Zapraszamy do kontaktu.