Sortowanie:
Znaleziony: 19 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Analityk    Danych
Analityk Danych
830000 zł
nowe Łódź 30+ kilka dni temu

Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Wyznajemy zasadę, że Firma to Ludzie…Jeśli chcesz zdobywać nowe umiejętności, realizować swoje pomysły w stabilnej firmie, w przyjaznym zespole, już dziś aplikuj na stanowisko Analityk Danych Miejsce pracy: Łódź Aplikuj, jeśli posiadasz: Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki studiów: Informatyka, Ekonomia Znajomość Excela poziom średniozaawansowanym (warunek konieczny) oraz sprawność w pracy na dużych zbiorach danych Wysoką zdolność logicznego myślenia Rozwinięte umiejętności analityczne Umiejętność wyciągania wniosków oraz wizualizacji danych, Samodzielność w realizacji zadań i dobra organizacja pracy, Dokładność, terminowość, zaangażowanie i proaktywna postawa Podstawowa znajomość języków programowania: VBA, znajomość SQL będzie dodatkowym atutem Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Przygotowywaniem cyklicznych raportów i analiz na podstawie wewnętrznych danych, Regularna współpraca z innymi działami firmy (dział Sprzedaży, Marketingu), Przygotowywaniem oraz rozwojem narzędzi analitycznych wspomagających podejmowanie decyzji, Przygotowywaniem prezentacji na bazie danych wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowaliśmy dla Ciebie: Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy Wynagrodzenie stałe + system premiowy Pakiet benefitów w preferencyjnych cenach - ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna, Dostęp do szkoleń online, live-meeting’ów Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy innych możliwości rozwoju Brak nudy szeroki zakres obowiązków nie pozwalający na monotonię Biuro w centrum Łodzi Praca hybrydowa Darmowy parking

Analityk Danych MedicCentre
Analityk Danych MedicCentre
Warszawa 12 dnia plecy

MedicCentre to dynamicznie rozwijająca się firma świadcząca usługi prywatnej opieki medycznej. Na przestrzeni czterech lat staliśmy się największym partnerem LUXMED w sprzedaży pakietów medycznych w Polsce.Nasza firma to przede wszystkim zespół ludzi, którzy lubią ze sobą pracować. Każdego dnia rozwijamy się i zwiększamy zakres naszych działań oraz portfolio naszych produktów.Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko Analityk Danych!Jako Analityk Danych będziesz odpowiedzialny/a za:Analizę raportów i danychKontrolę procesów i procedurWeryfikację pracy innych działówPoszukiwanie nieprawidłowościPrzygotowywanie własnych raportówOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie: 5000 zł netto + premia uzależniona od wyników od 1000 do 3000 zł nettoMożliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętnościSzkolenia z obsługi programów excel oraz infrastruktury chmurowej GooglePracę w dynamicznym i zgranym zespolePakiet benefitówWymagania:Doświadczenie na podobnym stanowiskuUmiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówDokładność i skrupulatnośćZnajomość programu Excel oraz Google WorkspaceProsimy o wysyłanie CV za pośrednictwem portalu OLX.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)".

Specjalista ds. analizy danych (Analityk danych)
Specjalista ds. analizy danych (Analityk danych)
Warszawa 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna/headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. Analityk danych (M/K) Miejsce pracy: Warszawa (praca stacjonarna) Opis stanowiska - tworzenie danych statystycznych na potrzeby zarządu oraz kadry managerskiej, - przygotowywanie raportów na podstawie otrzymanych danych, - śledzenie wyników poszczególnych zespołów (m.in. działu rekrutacji) i przygotowywanie zestawień, - przygotowywanie zestawień trendów i raportów z wyników na cotygodniowe spotkania, - zarządzanie raportami dot. efektywności finansowej przedsiębiorstwa, - kontrola zespołów nierealizujących swoich celi, - praca na jedną zmianę od 7:00 do 14:00 – zmiany 7h, w biurze w Warszawie, - stanowisko podlega pod kierownika działu. Wymagania stanowiska - doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok, - znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2+, - doskonała znajomość pakietu biurowego MsOffice, w szczególności MsExcel, - umiejętność analitycznego myślenia, - bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych (m.in. Power BI), - doskonała organizacja pracy. Oferujemy - zatrudnienie na umowie o pracę,  - wynagrodzenie 6500 zł brutto, - możliwość rozwoju w strukturach firmy, - doświadczenie w międzynarodowej firmie z branży Social Media, - możliwość pierwszego awansu już po 6 miesiącach pracy! Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko analityka danych w Warszawie. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z klauzulą informacyjną i został wobec mnie spełniony obowiązek art. 13 RODO. Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c. Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

Młodszy Analityk Danych
Młodszy Analityk Danych
Poznań 17 dni plecy

Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży FMCG, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Młodszego Analityka Danych - Route to Market Commercial Analyst. Obowiązki: - analiza danych rynkowych pod kątem wyzwań związanych ze sprzedażą portfolio lub łańcuchem dostaw, - identyfikacja nowych możliwości biznesowych, - analiza dashboardów oraz proponowanie ulepszeń w zespole sprzedażowym, - wsparcie firmy w zakresie możliwości optymalizacji procesów, - analiza trendów, marży i rabatów dla dystrybutorów, - aktualizacja wiedzy w zakresie nowych technologii związanych ze sprzedażą i dystrybucją. Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające: • Doświadczenie w sprzedaży i/lub analizie strategii Route to Market, • Doświadczenie w zarządzaniu baz danych oraz analizie danych sprzedażowych i finansowych/lub wykształcenia w tym kierunku, • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym oraz znajomość Think-cell i znajomość programu PowerBI są dodatkowym atutem. Od Kandydatów oczekujemy także zaangażowania, komunikatywności, otwartości, proaktywności oraz wysokiej kultury osobistej. Wymagamy znajomości jezyka angielskiego na poziomie minimum B2.Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Praca zdalna - analityk danych
Praca zdalna - analityk danych
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferta skierowana jest do osób z wykształceniem co najmniej średnim i znajomością pakietu Office/Google Documents oraz dużą swobodą w poruszaniu się po internecie. Oferujemy elastyczny czas pracy i możliwość rozwoju w branży analizy danych. Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znacznym. obowiązki na stanowisku: - tworzenie bazy danych w Excelu w oparciu o standardy firmy - cotygodniowe przesyłanie raportów z wykonywanej pracy do koordynatora - analiza danych - drobne prace związane z trenowaniem sztucznej inteligencji

ZDALNIE - Młodszy Analityk Danych
ZDALNIE - Młodszy Analityk Danych
Warszawa 13 dnia plecy

Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży FMCG, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Młodszego Analityka Danych - Route to Market Commercial Analyst.Obowiązki:- analiza danych rynkowych pod kątem wyzwań związanych ze sprzedażą portfolio lub łańcuchem dostaw,- identyfikacja nowych możliwości biznesowych,- analiza dashboardów oraz proponowanie ulepszeń w zespole sprzedażowym,- wsparcie firmy w zakresie możliwości optymalizacji procesów,- analiza trendów, marży i rabatów dla dystrybutorów,- aktualizacja wiedzy w zakresie nowych technologii związanych ze sprzedażą i dystrybucją.Wymagamy znajomości jezyka angielskiego na poziomie minimum B2.Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające:• Doświadczenie w sprzedaży i/lub analizie strategii Route to Market,• Doświadczenie w zarządzaniu baz danych oraz analizie danych sprzedażowych i finansowych/lub wykształcenia w tym kierunku,• Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym oraz znajomość Think-cell i znajomość programu PowerBI są dodatkowym atutem.Od Kandydatów oczekujemy także zaangażowania, komunikatywności, otwartości, proaktywności oraz wysokiej kultury osobistej.Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Analityk danych z j. angielskim LUB niemieckim
Analityk danych z j. angielskim LUB niemieckim
Łódź 30+ kilka dni temu

CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Dla naszego Klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osób na stanowisko: Analityk danych z j. angielskim LUB niemieckim. Zadania: - weryfikowanie i analizowanie danych - przygotowywanie, przetwarzanie danych, głównie za pomocą Excel - tworzenie raportów na potrzeby różnych działów - dbanie o optymalizację i usprawnienia procesów dotyczących analiz i raportowania Wymagania: - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (min. poziom B2) - zdolność analitycznego myślenia - umiejętność łączenia informacji, tworzenia raportów - zaawansowana znajomość Excel (mile widziana znajomość VBA) Oferta: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie świąt, wakacji) - elastyczne godziny pracy - szkolenia przygotowujące do pracy - praca stacjonarna (biuro w świetnej lokalizacji) - codzienna praca z wykorzystaniem j. angielskiego lub niemieckiego Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Operator/analityk danych - katalogowanie produktów
Operator/analityk danych - katalogowanie produktów
Żary 9 dni plecy

Szukamy osoby potrafiącej bardzo dobrze posługiwać się komputerem i wyszukiwać treści w internecie. Będziemy razem realizować projekty monitorowania cen dla czołowych polskich i zagranicznych sieci handlowych, takich jak Leroy Merlin, CCC, Empik, Rossmann, Neonet, Avon.Zadania na stanowiskuKatalogowanie produktów z różnych sklepów internetowych według reguł dostarczonych przez klienta.Kontrolowanie jakości danych o cenach produktów w internecie.Sprawdzanie zmian w ofertach i wyglądzie sklepów internetowych.Dostarczenie programistom informacji o cechach asortymentu w sklepach.Współpraca z innymi osobami w zespole.Aktywne uczestniczenie w spotkaniach, statusowanie postępu pracy.Idealna osoba:Bardzo dobrze posługuje się komputerem, przeglądarką internetową i translatorem.Bez problemu znajdzie zadane informacje na stronach sklepów internetowych.Zna solidne podstawy Excela.Samodzielna, odnajdująca się na stanowiskach o dużej autonomii.Posiada świetne umiejętności komunikacyjne - wymagany j.polskiRozumie język angielski na poziomie podstawowym.Znajomość innych języków europejskich będzie atutem.Co oferujemy?Wynagrodzenie na stanowisku zaczyna się od 4300 zł brutto dla osób początkujących i wraz z doświadczeniem i wzrostem umiejętności może dojść do 6240 zł brutto na tym stanowisku.Umowa zlecenie.Pracę hybrydową po okresie wdrożenia (6 miesięcy) i ruchome godziny pracy (według Twoich potrzeb)Dlaczego Manubia?Jesteśmy czołową polską firmą zajmującą się monitorowaniem cen w internecie. Portfolio naszych klientów zachwyci niejedną osobę. Główną wartością jaką oferujemy klientom są wiarygodne i aktualne dane o cenach rynkowych. Zarządzanie cenami to rosnąca od lat dziedzina w branży handlowej, a dane o cenach rynkowych dostarczane przez nasz system PricePanorama są tego fundamentem.Atuty w pracy w Manubii:Duża autonomia.Elastyczność (taka prawdziwa - bez nadgodzin, bez pracy w weekendy).Praca hybrydowa i praca zdalna była u nas modna już przed pandemią.Biuro w zielonym centrum Żar.Najlepsze dostępne narzędzia do pracy (Google Workspace, Bitrix24, Slite, Grafana i wiele innych).Jesteśmy jeszcze na tyle niedużą firmą (25 osób), że poznasz każdego z nas.Nie ma monotonii. Szybko się rozwijamy, dużo się zmienia. Zmiana jest już wpisana w naszą kulturę i każdy z nas się do niej przyczyniaCV prosimy przesyłać przez OLX. Wybranym osobom odpowiemy i prześlemy link do formularza rekrutacyjnego, w którym będą dokładniejsze pytania o umiejętności i dostępność. Z wybranymi umówimy się na rozmowę w naszym biurze.

Analityk baz danych z językiem angielskim - Praca zdalna
Analityk baz danych z językiem angielskim - Praca zdalna
50006200 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Ipracujzdalnie.pl sp. z o.o. poszukuje osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko : Analityk baz danych z językiem angielskim Zakres obowiązków : wprowadzanie danych do systemu obsługa klienta w zakresie dokumentów tranzytowych rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi zarządzanie obiegiem dokumentacji w aplikacji internetowej Wymagania : Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 doświadczenie lub wykształcenie zdobyte w branży TSL (Transport- Spedycja- Logistyka) umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientami dostępność do pracy w systemie zmianowym 24/7 (głównie zmiany dzienne w dni robocze) Oferujemy : zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej firmie i przyjaznym środowisku pracy niezbędne narzędzia pracy bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, dostęp do platformy MyBenefit możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego Osoby zaineresowane prosimy o przesłanie CV na adres: re*******a@i*************.pl lub o kontakt telefoniczny : *** *** ***

Analityk zdalny ds. badań ilościowych
Analityk zdalny ds. badań ilościowych
Warszawa 30+ kilka dni temu

? Analityk zdalny ds. badań ilościowych ? Dla naszego klienta działającego w obszarze FMCG poszukujemy kandydata, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kategorii produktów. Analityk zdalny będzie w swojej codziennej pracy tworzyć raporty, zestawienia, a na ich podstawie będzie sporządzać raporty z użyciem tabel przestawnych, prezentować wyniki m.in. za pomocą wykresów. Zapraszamy do aplikowania osoby, które mają doświadczenie w pracy z liczbami, analizą badań i posiadają praktyczne doświadczenie w pracy z Excelem. ? LINK DO APLIKOWANIA: http**************************************************************** ? W swojej codziennej pracy będziesz odpowiedzialny za: ? tworzenie zestawień zawierających dane handlowe (tj. obrót, marża, straty i inne) ? analizę danych, przygotowywaniem raportów z użyciem tabel przestawnych oraz wykresów ? pobieranie danych rynkowych (CRM, FOCUS, NILSEN) ? analizę danych rynkowych i wewnętrznych, raportowanie wyników i wizualizowanie wyników. ? Oczekiwania: ? orzeczenie o niepełnosprawności (mile widziane) ? umiejętność sporządzania podsumowań, schematów, tabel i wykresów w arkuszu kalkulacyjnym (tworzenie tabel przestawnych, używanie funkcji wyszukaj.pionowo, filtrowanie, sortowanie, itp.) ? wykształcenie wyższe (mile widziane z kierunków związanych z analizą danych ilościowych, marketingiem, zarządzaniem) ? spostrzegawczość, wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne (w mowie i piśmie), dokładność, skrupulatność ? znajomość pojęć z obszaru handlu (m.in. marża, obrót, straty znane i nieznane itp). ? Oferujemy: ? umowę o pracę ? pracę całkowicie zdalną ? służbowy telefon, laptop ? pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16 ? wdrożenie na początku współpracy ? opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy. ? Sprawdź również pozostałe oferty pracy: http*************************************

Analityk Biznesowy z orzeczeniem o niepełnosprawności – Prac
Analityk Biznesowy z orzeczeniem o niepełnosprawności – Prac
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Analityk Biznesowy z orzeczeniem o niepełnosprawności – Praca zdalna Wymiar czasu pracy: cały etat Zadania na stanowisku: - przygotowanie raportów dla działu sprzedaży, - wykonywanie benchmarków oraz analiz rynkowych, - tworzenie i udoskonalanie narzędzi monitorowania oraz prognozowania sprzedaży, - udział w ustalaniu grup docelowych konkretnych produktów lub usług, - udział w procesie budżetowania, - przygotowywanie prezentacji, - planowanie (zakupów, sprzedaży i zadań jakościowych), - wprowadzanie danych, praca z bazami danych i w systemie CRM, - wskazywanie obszarów rozwojowych na podstawie danych. Wymagania: - doświadczenie zawodowe na stanowisku Analityka (min. 4 lata), - doświadczenie zawodowe w handlu i dystrybucji (mile widziane), - umiejętność analizy danych i wyciąganie z nich wniosków, - znajomość SQL i relacyjnych baz danych, - biegła znajomość MS Excel (Power Query, Power Pivot, VBA), - posługiwanie się językiem angielskim na poziomie min. B2, - wykształcenie wyższe (mile widziane ekonometria/matematyka/IT) - zmysł biznesowy dotyczący funkcjonowania przedsiębiorstw. Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego, - niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop), - wsparcie w procesie wdrożenia oraz przyjazną atmosferę, - dostęp do prywatnej opieki medycznej, - ofertę grupowego ubezpieczenia na życie, - możliwość przystąpienia do PPE. Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** lub email : re*******a@i*************.pl

Młodszy analityk - bez doświadczenia
Młodszy analityk - bez doświadczenia
Poznań 30+ kilka dni temu

Jesteśmy ogólnopolską agencją z 25-letnim doświadczeniem na rynku, oferującą kompleksowe usługi wspierające sprzedaż dla szerokiej gamy klientów. Poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Młodszy analityk Zakres obowiązków: - Analiza danych i opracowywanie raportów, zestawień - Automatyzacja zadań przy użyciu Python’a i/lub VBA ( np. automatyczne wysyłanie maili, automatyczne przekształcanie danych), - Kontrola i aktualizacja już zautomatyzowanych procesów, - Przygotowanie projektów badawczych do realizacji na bazie wewnętrznych systemów. Poszukiwane kompetencje: - Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków, - Bardzo dobra znajomość programu Excel, - Znajomość podstaw języka programowania Python (w szczególności biblioteka Pandas mile widziane: PyWin32, Numpy) - Skrupulatność i rzetelność w wykonywanych obowiązkach, - Mile widziani studenci oraz absolwenci z kierunków: ekonometria, matematyka, analiza danych i pokrewnych - Mile widziana znajomość narzędzi VBA i Power BI. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Pełne przeszkolenie i wdrożenie, - Pracę od poniedziałku do piątku i wolne weekendy, - Udział w realizacji ciekawych projektów i kampanii, - Możliwość zdobycia cennego, różnorodnego doświadczenia i rozwoju kompetencji, - Niezbędne narzędzia pracy, - Lekcje języka angielskiego w grupach 2-3 osobowych, - Możliwość rozwoju i awansu, - Pakiety ubezpieczenia na życie, pakiety medyczne Enel-med lub Medicover, - Udział w realizacji ciekawych projektów znanych marek, - Dofinansowanie do studiów, kursów i szkoleń, - Karta Multisport plus.

Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Olsztyn 11 dni plecy

Firma ECC Doradztwo sp. z o.o. z Olsztyna zatrudni do zespołu specjalistę/kę ds. pozyskiwania funduszy unijnych.Zakres obowiązków:- opracowywanie wniosków o dofinansowanie dla przedsiębiorstw oraz sektora publicznego (programy krajowe, regionalne)- opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych w konkursach o znaczeniu środowiskowym- rozliczanie projektów- współpraca z osobami zaangażowanymi w przygotowanie wniosku o dofinansowanie tj. audytor, analityk finansowy, instytucje badawcze i okołobiznesowe.Wymagania:- doświadczenie w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie RPO, PO IR, PROW- wykształcenie wyższe lub w trakcie 4-5 roku studiów, mile widziane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, ochrono środowiska- proaktywność- umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia- umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy- umiejętność tworzenia treści- umiejętność analizy złożonych dokumentów- biegła znajomość obsługi pakietu Office- umiejętność pracy pod presją czasu- umiejętność koordynacji wielu zadań w jednym czasieOferujemy:- umowę o pracę/kontrakt B2B ze stałym wynagrodzeniem (wysokość uzależniona od doświadczenia)- atrakcyjny system premiowy (premie za pozyskanie dofinansowania, za pozyskanie klienta, za rozliczenie wniosku o dotację)- udział w tworzeniu projektów dla różnorodnych branż- co drugi piątek wolny- elastyczny czas pracy- praca w nowoczesnym obiekcie biurowymZainteresowane osoby zachęcamy do przesłania aplikacji przez portal OLX. Informujemy, że Administratorem danych jest firma ECC Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie ul. Trylińskiego 7. Dane zbierane są dla potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
560000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Firma ECC Doradztwo sp. z o.o. z Olsztyna zatrudni do zespołu specjalistę/kę ds. pozyskiwania funduszy unijnych.Zakres obowiązków:- opracowywanie wniosków o dofinansowanie dla przedsiębiorstw oraz sektora publicznego (programy krajowe, regionalne)- opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych w konkursach o znaczeniu środowiskowym- rozliczanie projektów- współpraca z osobami zaangażowanymi w przygotowanie wniosku o dofinansowanie tj. audytor, analityk finansowy, instytucje badawcze i okołobiznesowe.Wymagania:- doświadczenie w opracowywaniu lub ocenie wniosków o dofinansowanie jest mile widziane ale nie wymagane, gwarantujemy pełne przeszkolenie w tym zakresie- wykształcenie wyższe lub w trakcie 4-5 roku studiów, mile widziane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, ochrono środowiska- proaktywność- umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia- umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy- umiejętność tworzenia treści- umiejętność analizy złożonych dokumentów- biegła znajomość obsługi pakietu Office- umiejętność pracy pod presją czasu- umiejętność koordynacji wielu zadań w jednym czasieOferujemy:- umowę o pracę/kontrakt B2B ze stałym wynagrodzeniem (wysokość uzależniona od doświadczenia)- atrakcyjny system premiowy (premie za pozyskanie dofinansowania, za pozyskanie klienta, za rozliczenie wniosku o dotację)- udział w tworzeniu projektów dla różnorodnych branż- co drugi piątek wolny- elastyczny czas pracy- praca w nowoczesnym obiekcie biurowymZainteresowane osoby zachęcamy do przesłania aplikacji przez portal OLX. Informujemy, że Administratorem danych jest firma ECC Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie ul. Trylińskiego 7. Dane zbierane są dla potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Analityk Biznesowy Fabryki Mebli Forte
Analityk Biznesowy Fabryki Mebli Forte
1 zł
Ostrów Mazowiecka 30+ kilka dni temu

FABRYKI MEBLI "FORTE" S.A. w Ostrowi Mazowieckiej poszukują kandydatów na stanowisko - Analityk Biznesowy TWOJE ZADANIA: • Identyfikowanie potrzeb biznesowych przedsiębiorstwa w obszarze digitalizacji • Analizowanie raportów oraz wskaźników z działań związanych z cyfryzacją procesów oraz zgłaszanie wszystkich zauważonych nieprawidłowości • Przygotowywanie i aktualizowanie map procesów biznesowych z punktu widzenia możliwości informatycznych przedsiębiorstwa • Rekomendowanie działań w obszarze rozwiązań cyfrowych • Bieżące zarządzanie projektami biznesowymi, w szczególności definiowane i kontrola zakresu i harmonogramu prac • Przygotowanie danych potrzebnych do podjęcia decyzji o wdrożeniu działań digitalizacji • Prezentacja działań rekomendowanych w kierunku wdrażania rozwiązań cyfrowych TWÓJ PROFIL: • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, matematyka, ekonomia) • Doświadczenie w pracy na stanowisku Analityka Biznesowego lub Analityka Systemowego • Praktyczna wiedza z dziedziny analizy biznesowej poparta doświadczeniem w projektach w środowisku IT • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz nadawania priorytetów poszczególnym zadaniom • Otwartość na zmiany, poszukiwanie i tworzenie nowych rozwiązań • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 KORZYŚCI: • Możliwość pracy zdalnej • Dofinansowanie do firmowego, dwujęzycznego przedszkola z oddziałem żłobkowym "Żółty Słonik" dla dzieci pracowników w Ostrowi Mazowieckiej • Dofinansowania świąteczne 2 razy w roku • Bony noworoczne dla dzieci pracowników • Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover • Płatny program poleceń pracowniczych • Atrakcyjne zniżki na zakup mebli

Analityk Biznesowy - praca zdalna, Fabryki Forte S.A.
Analityk Biznesowy - praca zdalna, Fabryki Forte S.A.
Suwałki 30+ kilka dni temu

FABRYKI MEBLI "FORTE" S.A. w Ostrowi Mazowieckiej poszukują kandydatów na stanowisko - Analityk Biznesowy TWOJE ZADANIA: • Identyfikowanie potrzeb biznesowych przedsiębiorstwa w obszarze digitalizacji • Analizowanie raportów oraz wskaźników z działań związanych z cyfryzacją procesów oraz zgłaszanie wszystkich zauważonych nieprawidłowości • Przygotowywanie i aktualizowanie map procesów biznesowych z punktu widzenia możliwości informatycznych przedsiębiorstwa • Rekomendowanie działań w obszarze rozwiązań cyfrowych • Bieżące zarządzanie projektami biznesowymi, w szczególności definiowane i kontrola zakresu i harmonogramu prac • Przygotowanie danych potrzebnych do podjęcia decyzji o wdrożeniu działań digitalizacji • Prezentacja działań rekomendowanych w kierunku wdrażania rozwiązań cyfrowych TWÓJ PROFIL: • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, matematyka, ekonomia) • Doświadczenie w pracy na stanowisku Analityka Biznesowego lub Analityka Systemowego • Praktyczna wiedza z dziedziny analizy biznesowej poparta doświadczeniem w projektach w środowisku IT • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz nadawania priorytetów poszczególnym zadaniom • Otwartość na zmiany, poszukiwanie i tworzenie nowych rozwiązań • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 KORZYŚCI: • Możliwość pracy zdalnej • Dofinansowanie do firmowego, dwujęzycznego przedszkola z oddziałem żłobkowym "Żółty Słonik" dla dzieci pracowników w Ostrowi Mazowieckiej • Dofinansowania świąteczne 2 razy w roku • Bony noworoczne dla dzieci pracowników • Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover • Płatny program poleceń pracowniczych • Atrakcyjne zniżki na zakup mebli

Technik analityk w Laboratorium Chemicznym
Technik analityk w Laboratorium Chemicznym
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLaborant analityk w Laboratorium Chemicznym Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski ul. Podmiejska 15 c Główne obowiązki: - wykonywanie analiz fizyko-chemicznych w Dziale Kontroli Jakości - opracowywanie i raportowanie wyników analiz Wymagania: - umiejętności wykonywania podstawowych analiz fizyko-chemicznych - wykształcenie średnie, mile widziane chemiczne bądź pokrewne - doświadczenie w pracy w laboratorium analitycznym (mile widziane) - umiejętność pracy w dużej grupie, elastyczność, odporność na stres - dokładność i rzetelność podczas pracy Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość rozwoju zawodowego - przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole - ciekawe wyzwania zawodowe W celu przesłania zgłoszenia, niezbędne jest wyrażenie zgody o prezentowanej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych formularzem oraz podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym w załączonym CV, przez Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 w celu udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Jeśli chce Pan/Pani, aby złożone dokumenty aplikacyjne zostały uwzględnione w przyszłych rekrutacjach, proszę o dodanie również poniższej klauzuli. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych formularzem oraz podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym w załączonym CV, przez Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 w celu udziału w dalszych procesach rekrutacyjnych. Zostałem/am poinformowany/a, o tym, że: 1. Administratorem moich danych osobowych podanych w formularzu oraz dokumentach rekrutacyjnych jest Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 2. Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz – w przypadku wyrażenia na to zgody- dalszych procesach rekrutacyjnych. 3. Przyjmuję do wiadomości, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym, a w przypadku wyrażenia na to zgody – również dalszych procesach rekrutacyjnych). Dane w zakresie imion i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), informacji o wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO)). Przetwarzanie pozostałych danych osobowych odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Przetwarzanie danych osobowych w dalszych procesach rekrutacyjnych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), której wyrażenie również jest dobrowolne. Dane będą mogły być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem/obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). 4. Mam prawo do żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 5. Moje dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania procesu rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych również w dalszych procesach rekrutacyjnych moje dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez okres 1 roku. Moje dane osobowe będą mogły być przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych w celach określonych w powyższej deklaracji zgody. 6. Przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 7. Brak powyższej zgody uniemożliwi nam rozpatrzenie Państwa oferty. 8. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Analityk Produktu i Rozwoju oferty - Włocławek
Analityk Produktu i Rozwoju oferty - Włocławek
Włocławek 19 dni plecy

Opis oferty pracyOgłoszenie o pracę - Analityk Produktu i Rozwoju oferty- Włocławek OPIS Zapraszamy do aplikowania na stanowisko ds. Analityka Produktu i rozwoju oferty w naszej firmie, zlokalizowanej we Włocławku. Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego 5-cio osobowego zespołu pracowników działu zakupów. Praca odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 w trybie stacjonarnym, co zapewni Ci dogodny harmonogram i możliwość efektywnego wykorzystania czasu. Wymagania, które są kluczowe dla tego stanowiska: • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, co umożliwi Ci swobodną komunikację zarówno wewnętrzną, jak i z partnerami zagranicznymi. Wymóg ten będzie weryfikowany na etapie rozmowy kwalifikacyjnej, • Bardzo dobra umiejętność posługiwania się MS Excel, co pozwoli Ci skutecznie analizować dane i tworzyć potrzebne raporty, co zostanie zweryfikowane podczas rekrutacji, • Samodzielność, która będzie nieoceniona przy podejmowaniu decyzji oraz realizacji zadań projektowych. • Dobra organizacja czasu pracy, abyś mógł efektywnie zarządzać swoimi obowiązkami. • Dokładność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, co jest kluczowe dla osiągania wysokiej jakości rezultatów. Naszym zespołem kieruje przekonanie, że pracownik jest najważniejszym aktywem firmy. Dlatego też, jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do nas, zapewniamy Ci: • Atrakcyjne wynagrodzenie na start w wysokości 6.500,00 zł brutto, które wraz z efektami pracy będzie tylko rosnąć. • Możliwość rozwijania umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń w profesjonalnym środowisku. • Szansę na aktywny udział w procesach decyzyjnych i współtworzenie strategii firmy. • Możliwość wyjazdu na targi motoryzacyjne i do dostawców na całym świecie Jeśli jesteś zainteresowany(a) tym stanowiskiem, prosimy o przesłanie swojego CV. Wierzymy w różnorodność i równość szans, dlatego zachęcamy wszystkie osoby zainteresowane do aplikowania. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami. Dołącz do naszego zespołu i bądź częścią dynamicznego środowiska, w którym Twoje umiejętności i zaangażowanie będą doceniane i rozwijane!

Specjalista Analityk w Laboratorium Chemicznym
Specjalista Analityk w Laboratorium Chemicznym
Gorzów Wielkopolski 30 dni plecy

Opis oferty pracyBiofaktor Sp. z o. o. to firma o 20 letnim doświadczeniu w przemyśle farmaceutycznym. Nasza firma produkuje leki dla zwierząt, suplementy diety oraz wyroby medyczne dla ludzi. Produkujemy formy sypkie (proszki, granulaty), tabletki, kapsułki, globulki, czopki. W związku z dynamicznym rozwojem i uruchomieniem nowego oddziału produkcyjnego poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy na stanowisko: Specjalista analityk w Laboratorium Chemicznym Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski ul. Podmiejska 15 c Główne obowiązki: - wykonywanie analiz fizykochemicznych - opracowywanie, walidacja i transfer metod analitycznych - opracowywanie i raportowanie wyników analiz - prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem jakości, - udział w przygotowaniu procedur badawczych i instrukcji w swoim - obszarze działania oraz udział we wdrażaniu nowych produktów Wymagania: - wykształcenie wyższe o profilu chemicznym lub pokrewnym - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w laboratorium analitycznym - mile widziane doświadczenie w pracy w przemyśle farmaceutycznym - bardzo dobra znajomość metod analizy klasycznej i instrumentalnej, ze szczególnym uwzględnieniem technik chromatograficznych (HPLC) - samodzielność w rozwiązywaniu problemów analitycznych - dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność - umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość rozwoju zawodowego - przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole - ciekawe wyzwania zawodowe W celu przesłania zgłoszenia, niezbędne jest wyrażenie zgody o prezentowanej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych formularzem oraz podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym w załączonym CV, przez Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 w celu udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Jeśli chce Pan/Pani, aby złożone dokumenty aplikacyjne zostały uwzględnione w przyszłych rekrutacjach, proszę o dodanie również poniższej klauzuli. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych formularzem oraz podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym w załączonym CV, przez Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 w celu udziału w dalszych procesach rekrutacyjnych. Zostałem/am poinformowany/a, o tym, że: 1. Administratorem moich danych osobowych podanych w formularzu oraz dokumentach rekrutacyjnych jest Biofaktor Sp. z o.o. z siedzibą w Skierniewicach (96-100) przy ul. Czystej 4 2. Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz – w przypadku wyrażenia na to zgody- dalszych procesach rekrutacyjnych. 3. Przyjmuję do wiadomości, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym, a w przypadku wyrażenia na to zgody – również dalszych procesach rekrutacyjnych). Dane w zakresie imion i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), informacji o wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO)). Przetwarzanie pozostałych danych osobowych odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Przetwarzanie danych osobowych w dalszych procesach rekrutacyjnych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), której wyrażenie również jest dobrowolne. Dane będą mogły być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem/obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). 4. Mam prawo do żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 5. Moje dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania procesu rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych również w dalszych procesach rekrutacyjnych moje dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez okres 1 roku. Moje dane osobowe będą mogły być przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych w celach określonych w powyższej deklaracji zgody. 6. Przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 7. Brak powyższej zgody uniemożliwi nam rozpatrzenie Państwa oferty. 8. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Filtr