Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystent/ka Działu Handlowego
Asystent/ka Działu Handlowego
nowe Pabianice 10 dni plecy

Asystent/ka Działu Handlowego/Obsługa RecepcjiHIMMELTEK sp. z o.o.  Twój zakres obowiązków·         Obsługa recepcji, bieżąca obsługa klientów, firm kurierskich·         Bieżąca realizacja zamówień oraz koordynacja obiegu dokumentacji·         Wystawianie faktur i innych dokumentów księgowych, sporządzanie raportów·         Zlecanie wysyłek i kontakt z magazynem·         Zarządzanie korespondencją w firmie·         Dbanie o zaopatrzenie biura·         Inne zadania zlecone przez Zarząd i Kierownictwo Nasze wymagania·         Bardzo dobra organizacja pracy własnej·         Umiejętność pracy pod presją czasu·         Znajomość pakietu Office·         Terminowość, skrupulatność i dokładność w działaniu·         Zdolności organizacyjne To oferujemy·         Pracę w rozwijającej się firmie z młodym i sympatycznym zespołem·         Możliwość zdobywania nowych kompetencji i umiejętności·         Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę·         Komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy  

Asystent/-ka Działu Handlowego
Asystent/-ka Działu Handlowego
Łódź 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy? Interesujesz się motoryzacją i chcesz się rozwijać?Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/-ka Działu HandlowegoMiejsce pracy: Matsuoka Suzuki Łódźul. 3 Maja 1/3, 93-408 ŁódźZakres obowiązków·        realizacja i obsługa wydań samochodów nowych·        obsługa dokumentacji posprzedażowej·        obsługa systemu CRM/DCS·        umawianie spotkań z klientami oraz dbanie o kalendarz jazd próbnych·        obsługa eventów branżowych·        aktywne wspieranie bieżącej pracy działu handlowego·        dbanie o samochody demonstracyjne i samochody ekspozycyjne·        odbiór samochodów nowych z transportu·        wsparcie działu sprzedaży w zakresie przygotowania ogłoszeń na serwisach OTOMOTO, OLX, platforma własna·        budowanie pozytywnego wizerunku firmyWymagania:·        dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin (8h)·        dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodny zadań·        rzetelność i dokładność w przygotowaniu dokumentów·        znajomość programu Excel, Word·        umiejętność pracy w zespole·        prawo jazdy kat. B·        komunikatywność, otwartość i chęć do rozwoju·        nie wymagamy doświadczenia·        mile widziana podstawowa wiedza w zakresie motoryzacjiOferujemy·        prace w młodym rozwijającym się zespole·        pracę w stałych godzinach pracy salonu (pon. – pt.  10:00-18:00)·        zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·        pakiet Multisport·        możliwość dalszego rozwoju w branży motoryzacyjnej

Asystent/ka Działu Handlowego
Asystent/ka Działu Handlowego
Wałbrzych 23 dnia plecy

Opis oferty pracyO&S Computer-Soft jest firmą ceniąca profesjonalne podejście do klienta i biznesu, stawiająca na jakość oferowanych produktów i usług. Dostarczamy zaawansowane systemy dla telekomunikacji, administracji publicznej, bankowości i przemysłu. Naszym celem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i w związku z tym szukamy kandydata na stanowisko: Asystent/ka Działu Handlowego Osoba na tym stanowisku będzie wspomagać pracę Działu Handlowego. Miejsce pracy: Wałbrzych Zakres zadań: - opracowywanie bieżącej dokumentacji działu, - prowadzenie kalendarza działu oraz nadzór nad terminowością spraw bieżących, - przygotowanie dokumentacji Projektu, - raportowanie wyników pracy, analiza raportów przedstawianych Kierownikowi Działu, - przygotowywanie prezentacji biznesowej na podstawie zebranych materiałów. Nasze oczekiwania: - Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów magisterskich (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo gospodarcze i handlowe, zarządzanie), - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. - znajomość pakietu MS Office na poziomie minimum średnio zaawansowanym, w tym tworzenie prezentacji w PowerPoincie, - umiejętność pisania i przygotowywania dokumentacji projektowej, - ogólna znajomość zasad prowadzenia projektów mile widziana, - dobra organizacja pracy, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - umiejętność wyszukiwania informacji oraz swoboda w prowadzeniu prezentacji, - chęć do rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. Oferujemy: - Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę. - Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji. - Praca, która jest wyzwaniem oraz szansą na nieustanny rozwój w obszarze zarządzania i technologii. - Udział w szkoleniach. - Niekorporacyjną kulturę pracy. - Dogodny dojazd do pracy: bliskość węzłów komunikacyjnych oraz duży parking do dyspozycji pracowników. W dokumentach prosimy zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez O&S COMPUTER-­SOFT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wałbrzychu, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000222652, posiadająca numer NIP 8862785813, REGON 891 - pokaż numer telefonu - , na potrzeby przeprowadzenia aktualnych procesów rekrutacyjnych. Zostałem poinformowany przez Administratora Danych Osobowych tzn. O&S COMPUTER-­SOFT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wałbrzychu, o tym, że: 1. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. 2. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu realizacji wymienionych praw należy przesłać na podany adres e-mailowy żądanie, e-mail: @ 3. Mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznam, że przetwarzanie danych osobowych mnie dotyczących narusza przepisy prawa. 4. Dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji."

Asystent/ka działu handlowego
Asystent/ka działu handlowego
2000000 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy?Oczekujesz stabilnego zatrudnienia?Chcesz być odpowiednio wynagradzany za swoją pracę?Jeśli szukasz stałej pracy, w określonych godzinach z możliwością rozwoju to właśnie miejsce dla Ciebie! Już dziś zapraszam Cię do naszego Zespołu.Od 25 lat rozwijamy się pod szyldem stabilnej marki. Co oferujemy?- Normowany czas pracy z możliwością pracy,- Wynagrodzenie podstawowe, premie uznaniowe,- Ofertę benefitów pozapłacowych – ubezpieczenie grupowe, dodatkowy urlop "urodzinowy",- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe na każdym etapie współpracy,- Wsparcie Menedżera,- Dobrą atmosferę w Zespole.Zakres obowiązków:• utrzymywanie dobrych relacji z Klientami• koordynacja przepływu informacji między Klientami, a wewnętrznymi działami Firmy• obsługa procesu około sprzedażowego• przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji• wprowadzanie zamówień do systemu• monitorowanie stanu realizacji• dbanie o sprawny obieg dokumentacji• kontaktowanie się z dostawcami Jesteś odpowiednim kandydatem, jeśli:- Jesteś otwarty i posiadasz łatwość nawiązywania relacji,- Masz pozytywną energię i zapał do nowych wyzwań,- Posiadasz podstawową umiejętność pracy z programem graficznym (jesteś otwarty/a, do szybkiego pozyskania wiedzy w tym zakresie)! Nie czekaj – aplikuj już dziś i otwórz się na nowe możliwości!

Asystent/ka działu handlowego - koło BlueCity
Asystent/ka działu handlowego - koło BlueCity
30+ kilka dni temu

Kim jesteśmy: Starko – to Agencja Pracy – działająca z sukcesami na polskim rynku, od 5 lat. Naszą misją jest zabezpieczenie klientów w odpowiednią kadrę pracowniczą. Dostarczamy pracowników gotowych do pracy, biorąc na siebie wszystkie sprawy związane z ich zatrudnieniem, absencjami, badaniami i szkoleniami. Klient otrzymuje pełnowartościowego wykonawcę pracy, opłacając jedynie fakturę za usługę. W dobie kryzysu związanego z zatrudnieniem, z jakim mierzą się obecnie pracodawcy – nasza oferta, to doskonałe rozwiązanie. Działamy w pełni legalnie, posiadamy odpowiednie zezwolenia. Możemy poszczycić się nieposzlakowaną opinią, zarówno naszych pracowników, jak i klientów, o czym świadczą liczne referencje oraz oceny, wystawiane nam w Internecie. Rozwijamy się cały czas, udoskonalamy swoje działania i każdorazowo dostosowujemy je do potrzeb kontrahenta, indywidualnie, tworząc adekwatne rozwiązanie. Szanujemy naszych klientów, ich pieniądze i czas, dlatego nasze działania są zawsze skrócone do niezbędnego minimum oraz optymalne cenowo, a pracowników podstawiamy od ręki. Co jeszcze nas wyróżnia? Pracownicy są dla nas zawsze bardzo ważni, dbamy o naszą kadrę i uczciwie wynagradzamy. Dowodem tego są stale z nami współpracujący ludzie i systematyczny rozrost naszej kadry. Dziś rozbudowujemy nasz zespół handlowy. Dlatego: Zatrudnimy na stanowisko Asystent/ka działu handlowego: Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: • Jesteś osobą młodą i ambitną, być może studentem (nie jest to warunek konieczny) • Lubisz ludzi i nie boisz się z nimi rozmawiać • Praca z telefonem w ręku Cię nie odstrasza • Spryt i konsekwencja w działaniu to Twoje cechy • Umiesz słuchać, szybko kojarzysz i dostrzegasz możliwości • Masz pogodne usposobienie i raczej widzisz szanse niż przeszkody • Wyzwania, są dla Ciebie silnym bodźcem do działania • Doskonale się organizujesz, planujesz i działasz • Dobrze Ci się pracuje samodzielnie i bez stałego nadzoru • Cenisz lojalność, możliwość rozwoju i pracę w bardzo przyjaznym zespole Co będzie należało do Twoich obowiązków: • Głównie Twoja praca będzie polegała na umawianiu handlowców na spotkania; • Będziesz korzystać z naszej bazy potencjalnych klientów; • Będziesz umawiać handlowca na spotkania do klienta biznesowego (do firmy), który może potrzebować pracowników z agencji zatrudnienia, takiej jak nasza; • Będziesz nawiązywać kontakt z osobą decyzyjną w tym obszarze i rozpoznawać wstępne potrzeby firmy klienta; • Wprowadzać kontakty do CRMu; Co oferujemy: • Pracę stałą, w pełnym wymiarze godzin; • Umowę o pracę; • Możliwość częściowej pracy zdalnej – po okresie wyszkolenia; • Pracę od poniedziałku do piątku; • Wysokie zarobki, • Wynagrodzenie stałe + prowizja; • Ścieżkę rozwoju, szkoleń i awansu; • Narzędzia niezbędne do pracy; • Opiekę merytoryczną na każdym etapie pracy; @ tel. 730 - pokaż numer telefonu - Dołącz do nas! Zapraszamy!

Asystent/ka działu handlowego - bez sprzedaży!
Asystent/ka działu handlowego - bez sprzedaży!
1560000 zł
Chorzów 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, dystrybutora elektronicznych systemów zabezpieczeń zlokalizowanego w Chorzowie, poszukujemy osoby na stanowisko:Asystent/ka działu handlowegoZakres odpowiedzialności:Wsparcie działu handlowego w codziennych działaniachPrzygotowywanie kosztorysów i wycenObsługa klienta przez telefon i emailOdpowiadanie na zapytania klientówTworzenie ofert handlowychNadzór nad dokumentacjąWymagania wobec Kandydata/Kandydatki:Wykształcenie min. średnieDoświadczenie w obsłudze klienta lub w pracach biurowychKomunikatywność i otwartośćZaangażowanie i nastawienie na realizację celówWysoka kultura osobistaUmiejętność współpracy w grupieNasz Klient oferuje:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęBrak sztywnych, korporacyjnych strukturPrywatną opiekę medyczną MedicoverPracę od poniedziałku do piątku (08:00-16:00 lub 09:00-17:00)Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie cv przez formularz rekrutacji lub wiadomość OLX.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Administratorem Państwa danych osobowych jest STALWART MANACUS Anna Podlaska, z siedzibą przy ul. Mieszczańska 27/66, 50-201 Wrocław. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania współpracy. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych wysyłając wiadomość korzystając z formularza kontaktowego. Więcej informacji nt. przetwarzania danych osobowych znają Państwo w naszej Polityce prywatności.

Asystent działu handlowego - Pracownik działu handlowego
Asystent działu handlowego - Pracownik działu handlowego
30+ kilka dni temu

Poszukujemy Pracownik działu handlowego - Asystent/ka działu handlowego Opis stanowiska Wsparcie działu handlowego i wdrożeniowego w codziennych obowiązkach Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej Kontakt z kontrahentami firmy - telefoniczny, emailowy oraz bezpośredni Koordynowanie obiegu dokumentacji firmowej Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku Mile widziane wiedza i zainteresowania związane z branżą Łatwość uczenia się nowych zagadnień głównie technicznych Znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut) Oferujemy Godziny pracy: 8-16 / pon.- pt. Wsparcie i pomoc doświadczonych współpracowników Pełny lub niepełny wymiar godzin

Asystent/ka  biura  /  Asystent/ka ds. logistyki:
Asystent/ka biura / Asystent/ka ds. logistyki:
998980 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Scandic Food Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:Asystent/ka  biura/Asystent/ka ds. logistyki:Wymiar pracy: etatForma zatrudnienia: umowa o pracęMiejsce pracy:  WarszawaZakres obowiązków:Administrowanie pracą biuraOdbieranie telefonów i przełączanie rozmówSprawy związane z załatwianiem spraw lub legalizacją dokumentów w urzędachUdział w rekrutacji pracowników Administrowanie korespondencją biura (poczta)    Obsługa recepcyjna gościOrganizacja imprez i wyjazdów służbowych (bilety, hotele itp.)Koordynowanie spraw personalnych we współpracy z firmą doradztwa personalnegoPomoc dla działu handlowego dot. zagadnień logistycznych firmy (transport, odprawy celne, dokumentacja export/import, praca w systemie M3)Wymagania:Wykształcenie minimum średnieDyspozycyjnośćZnajomość języka angielskiego w mowie i piśmiePrawo jazdy kat. BOferujemy:Pracę w rozwijającej się firmie zagranicznejMożliwości rozwojuStabilne warunki pracy i płacy

asystent asystentka działu sprzedaży
asystent asystentka działu sprzedaży
599000 zł
Milanówek 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy pełnej nowych wyzwań? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży w branży modowej? Jeśli szybko się uczysz, jesteś zorganizowany i cenisz sobie wielozadaniowość to dołącz do naszego zespołu!  OFERTA PRACYSTANOWISKO: ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGOWymagania:- komunikatywność i pozytywne nastawienie- sumienność, dokładność i zaangażowanie- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy- dobra organizacja pracy- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) Zakres obowiązków:- wsparcie procesu sprzedaży detalicznej i B2B  oraz obsługi Klientów- przygotowywanie zamówień do wysyłki- bieżąca obsługa zamówień- inwentaryzacja produktów- pozyskiwanie klientów B2B (telemarketing)- pomoc w obsłudze klientów- realizacja zadań zgodnie z poleceniami przełożonego- dbanie o dobry wizerunek firmy Oferujemy:- forma zatrudnienia: umowa zlecenie (praca stacjonarna w godzinach 8-16)- możliwość budowy działu handlowego firmy- niezbędne narzędzia do pracy- pracę pełną wyzwań w młodym zespole w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie

Filtr