Sortowanie:
Znaleziony: 12 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystentka, pracownik biurowy
Asystentka, pracownik biurowy
nowe Ostrołęka 30+ kilka dni temu

Firma poszukuje kobiety na stanowisko : asystentka, pracownik biurowy - praca na 1 etatWymagania:kobieta w wieku 25-45 latdyspozycyjność chęci do pracyodpowiedzialność za powierzone zadaniaprawo jazdy kat B - doświadczenie w prowadzeniu samochodumile widziane doświadczenie w pracy biurowej i znajomość tematów kadrowychodporność na stresPraca wielozadaniowa, reprezentacja firmy, praca w biurze , czasami sprawy w urzędach, wyjazdy w teren.Praca od poniedziałku do piątku - w godzinach do uzgodnienia (pracujemy od 7 - 18, lub w wybrane dni tygodnia)Wynagrodzenie ok 3300 netto (możliwość zwiększenia wynagrodzenia za dodatkowe zadania)Praca dla zdecydowanej osoby.CV za zdjęciem proszę wysyłać poprzez serwis OLX.Odezwiemy się do wybranych osób i umówimy spotkanie rekrutacyjne.

ASYSTENTKA – PRACOWNIK BIUROWY
ASYSTENTKA – PRACOWNIK BIUROWY
30+ kilka dni temu

Polska firma Better Loyal sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, realizująca projekty budowlane na terenie Niemiec, oferuje zatrudnienie dla osoby zainteresowanej nawiązaniem stałej współpracy. Zakres obowiązków: - prace administracyjne i biurowe - kompletowanie niezbędnej dokumentacji - prowadzenie terminarza spotkań - sporządzanie umów - sprawdzanie poprawności wystawionych dokumentów. Wymagania: - doświadczenie w pracy administracyjnej, biurowej - umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych - prawo jazdy kategorii B - język niemiecki – mile widziany. Oferujemy: - wysokie wynagrodzenie – adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 - niezbędne narzędzia do pracy – Macbook, telefon służbowy - szkolenie wprowadzające do wykonywanych obowiązków - pracę w naszym komfortowym biurze - miłą atmosferę oraz wsparcie współpracowników i kadry zarządzającej na każdym etapie zatrudnienia. Jeśli jesteś zainteresowana zadzwoń lub napisz: TEL: 660 - pokaż numer telefonu - CV proszę przesyłać na adres: @ W CV proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Better Loyal sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystentka/Pracownik Biurowy
Asystentka/Pracownik Biurowy
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Do prężnie rozwiajacego zespołu poszukuje osoby, asystentki do DZIAŁU WSPARCIA SPRZEDAŻY/PRACOWNIKA BIUROWEGO ! Czego oczekujemy ? - pozytywnej energii! - motywacji i chęci do pracy - znajomosci programu Office - pełnego zaangażowania - statusu studenta lub B2B - komunikatywności na najwyższym poziomie -lojalności Jeśli posiadasz te cechy, jesteś dostępny/dostępna od zaraz - czekam na pilne zgłoszenie!

Asystentka Zarządu / Pracownik biurowy
Asystentka Zarządu / Pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

VEIDIK Zarządzanie Nieruchomościami jest największym w Polsce północnej, profesjonalnym podmiotem świadczącym usługi zarządzania i administrowania nieruchomościami. Naszą specjalnością są Wspólnoty Mieszkaniowe oraz nowoczesne nieruchomości komercyjne. Zarządzamy ponad 100 obiektami o powierzchni użytkowej przekraczającej 700.000 m2 położonych w Gdańsku, Sopocie i Gdyni. Posiadamy siedzibę w centrum Sopotu oraz cztery oddziały, pozostając na co dzień do dyspozycji zarządów i właścicieli nieruchomości. W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy oraz rozbudową wewnętrznych struktur prowadzimy rekrutację do naszego zespołu na stanowisko: Asystentka Zarządu/ Pracownik Biurowy Miejsce Pracy : Sopot Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wsparcie biura w obsłudze administracyjnej, w tym m.in.: • obsługa i obieg korespondencji firmowej (przyjmowanie i rozdział korespondencji, przygotowywanie i wysyłka pism, rejestr pism przychodzących i wychodzących); • wprowadzanie faktur zakupowych do systemu rozliczeniowego DOM-5; • przygotowywanie comiesięcznych deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami; • obsługa klientów firmy (telefoniczna, e-mail, w oddziale); • obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, laminarka); • współpraca i wsparcie przełożonego oraz innych działów firmy w procesie realizacji bieżących i nowych projektów; • weryfikacja wydatków z kart firmowych pracowników; • sporządzanie okresowych zestawień, raportów, rozliczeń. Czego Oczekujemy ? • wykształcenia minimum średniego (mile widziani są studenci studiów zaocznych); • dyspozycji do pracy na cały etat ( pon.- pt. 8:00-16:00 ); • doświadczenia w pracy biurowej; • znajomości obsługi urządzeń biurowych, znajomości obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (MS Office, Outlook); • komunikatywności i otwartości, asertywności w relacjach z innymi; • zaangażowania i dokładności, bardzo dobrej umiejętności organizacji czasu pracy; • mile widziane doświadczenie z branży nieruchomości; • prawa jazdy kat. B Co oferujemy ? • możliwość rozwoju osobistego (różnorodność obowiązków i wyzwań zawodowych, wysoką samodzielność, wsparcie merytoryczne od najlepszych profesjonalistów w branży, system szkoleń); • przyjazny zespół współpracowników i dobrą atmosferę pracy; • indywidualny system wynagrodzenia za pracę, z atrakcyjnymi premiami; • prywatną opiekę medyczną; • imprezy integracyjne. Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie Cv na podany adres e mail : @ wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska. Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez VEIDIK Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska w okresie do 1 roku od dnia przesłania CV.

Staż - asystentka prezesa/pracownik biurowy
Staż - asystentka prezesa/pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

Fundacja Sama Mama poszukuje osoby na stanowisko asystentka Prezesa do realizacji zadań administracyjnych. Mile widziana osoba: - komunikatywna - otwarta -uśmiechnięta o pozytywnym nastawieniu - szybko ucząca si nowych rzeczy - z wysoką kulturą osobistą - obsługująca pakiet MS Office (word, excel) Zakres zadań: - obsługa skrzynki mailowej - redagowanie pism i dokumentów - prowadzenie kalendarza Fundacji - utrzymywanie kontaktu z instytucjami, urzędami i grantodawcami - wykonywanie telefonów - tworzenie bazy danych - obsługa social media fundacji Narzędzia do pracy: laptop i telefon służbowe Oferujemy udział w szkoleniach, kursach doszkalających, opiekę mentora Staż odbywać się będzie w Płazie (pow. chrzanowski) lub w sytuacji pandemicznej staż 100% zdalny. Staż może trwać od 3 do 6 miesięcy do uzgodnienia. *Fundacja Sama Mama wspiera kobiety i dzieci w sytuacji okołorozwodowej. Działamy od maja 2021 roku.

Sekretarka/Asystentka
Sekretarka/Asystentka
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na certyfikowane przeszkolenie w dniu 15.01.2022 r. w formie online (szkolenie jest identycznie akceptowane jak szkolenie stacjonarne) ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Szkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Uczestnik przeszkolenia nie musi posiadać żadnego doświadczenia, tylko wykształcenie ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe(nie musi być zakończone maturą).Każdy Uczestnik przeszkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikaty: dla ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Jest to przeszkolenie którego koszt wynosi 200 zł. Rejestracja na szkolenie trwa do 14.01.2022 r.

Dam Prace
Dam Prace
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukamy do Pracy osób: Asystentka, Sekretarka Pracownik Biurowy,Szukamy młodych osób. Prosimy składać CV

Dam Pracę
Dam Pracę
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukam osoby do pracy na stanowisku: Asystentka, Sekretarka,Pracownik biurowy. Więcej informacji na e-mail Proszę o CV

Dam Prace
Dam Prace
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukam osoby chętne do pracy na stanowisku Asystentka Prezesa Pracownik biurowy Menadżerka i kierownik Więcej informacji na e-mail Proszę zostawić CV

Dam prace
Dam prace
Sokołów Małopolski 30+ kilka dni temu

Szukam osoby z doświadczeniem na stanowisko Pracownik biurowy. Asystentka Pracownika Biurowego Sekretarka do Pracy Biurowej Osoby powyżej 20 roku życia Osoby powine mieć prawo jazdy Więcej na e-mail Proszę o CV

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
620000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 23.01.2024 r.

Pracownik biurowy/ pracowniczka biurowa z orzeczeniem
Pracownik biurowy/ pracowniczka biurowa z orzeczeniem
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik biurowy/pracowniczka biurowa, asystent/asystentka w dziale księgowości.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Filtr