Sortowanie:
Znaleziony: 27 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Sekretarka - Asystentka Biura
Sekretarka - Asystentka Biura
nowe Lublin 30+ kilka dni temu

Sekretarka - Asystentka Biura Zakres obowiązków: • Koordynowanie i zarządzanie codzienną pracą biura • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Tworzenie pism, zestawień oraz raportów • Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów • Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnych informacji oraz dokumentacji przed spotkaniami • Bieżące prace biurowe, dbałość o właściwy wizerunek firmy • Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych zadaniach • Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu • Ścisła współpraca z innymi działami firmy Wymagania: • Wykształcenie wyższe kierunkowe • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych • Dobra znajomość języka angielskiego • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne • Dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres • Zdolności analityczne, samodzielność i inicjatywa w działaniu • Rzetelność i skrupulatność Oferujemy: • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Elastyczne godziny pracy - możliwość pracy zdalnej • Możliwość negocjacji wynagrodzenia • Przyjazną atmosferę • Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania obowiązków Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.)”. Administratorem danych jest ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. z siedzibą w w Lublinie przy ul. Prostej 19/3, 20-135 Lublin, NIP 8971792491, REGON 02225077. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich usunięcia/poprawiania. Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

Recepcja osoby z orzeczeniem sekretarka-asystentka
Recepcja osoby z orzeczeniem sekretarka-asystentka
Niepołomice 30+ kilka dni temu

Praca na stanowisku pracownika biurowego. Praca polega na obsłudze klienta w biurze, i na recepcji. Obsłudze połączeń telefonicznych i korespondencji mail. W twoim obszarze obowiązków będzie też dbanie o prawidłowy obieg dokumentów Praca typowo jako sekretarka czy asystentka.

Sekretarka/Asystentka
Sekretarka/Asystentka
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na certyfikowane przeszkolenie w dniu 15.01.2022 r. w formie online (szkolenie jest identycznie akceptowane jak szkolenie stacjonarne) ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Szkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Uczestnik przeszkolenia nie musi posiadać żadnego doświadczenia, tylko wykształcenie ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe(nie musi być zakończone maturą).Każdy Uczestnik przeszkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikaty: dla ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Jest to przeszkolenie którego koszt wynosi 200 zł. Rejestracja na szkolenie trwa do 14.01.2022 r.

Sekretarka / Asystentka
Sekretarka / Asystentka
15 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukuje osoby do biura na stanowisko: Asystentki Dyrektora ZAKRES OBOWIĄZKÓW: CZEGO OCZEKUJE? Brak doświadczenia to nie problem Umiejętności planowania pracy i ustalania priorytetów Samodzielności, komunikatywności, odpowiedzialności i rzetelności Dodatkowo spotykamy się kilka razy w tyogdniu po pracy CO OFERUJE? Atrakcyjny system wynagrodzeń 12 000 netto Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, paczki dla dzieci Przyjazną atmosferę pracy Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego m.in.: udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych) oddzielną umowę dotyczącą dodatkowych płatności, lub pieniądze z góry. Jeśli jesteś zainteresowana, to proszę o przesłanie CV

Sekretarka/asystentka
Sekretarka/asystentka
Warszawa 30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby na stanowisko asystentki, w wymiarze 4 godzin - 4 dni w tygodniu. Szukam kogoś kreatywnego , experta w social mediach / promowanie, pozycjonowanie/ . Kogoś, kto potrafi perfekcyjnie obsługiwać komputer, tworzyć prezentacje multimedialne. Jeśli jesteś zainteresowana napisz do mnie i podaj numer telefonu.

Sekretarka Asystentka
Sekretarka Asystentka
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zatrudnię reprezentatywną osobę na stanowisko osobistej asystentki/sekretarki. Wiek 18-45. Oferuję umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz miłą atmosferę. Firma budowlana. Biuro mieści się w Warszawie na Białołęce.Proszę o zgłoszenia w formie cv oraz zdjęcia. Proszę o wiadomość od zdecydowanej, konkretnej osoby.

Sekretarka/Asystentka - 15000
Sekretarka/Asystentka - 15000
69 zł
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Poszukuje osoby do biura na stanowisko: Asystentki Dyrektora ZAKRES OBOWIĄZKÓW: CZEGO OCZEKUJE? Brak doświadczenia to nie problem Umiejętności planowania pracy i ustalania priorytetów Samodzielności, komunikatywności, odpowiedzialności i rzetelności Dodatkowo spotykamy się kilka razy w tyogdniu po pracy CO OFERUJE? Atrakcyjny system wynagrodzeń 12 000 netto Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, paczki dla dzieci Przyjazną atmosferę pracy Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego m.in.: udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych) oddzielną umowę dotyczącą dodatkowych płatności, lub pieniądze z góry. Jeśli jesteś zainteresowana, to proszę o przesłanie CV

Sekretarka, Asystentka Biura
Sekretarka, Asystentka Biura
790000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

ASYSTENTKA BIURADołącz do naszego zespołuPraca stacjonarna w Warszawie OPIS STANOWISKAdbanie o codzienne funkcjonowanie biuraobsługa telefonu firmowego, rezerwacyjnegoobsługa poczty e-mailowej, poczty firmowej oraz przesyłek kurierskichkoordynowanie kalendarza Zarządudbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy oraz współpraca z innymi działamizaopatrzenie firmy w artykuły biurowe i środki pierwszej pomocy medycznejdbanie o prządek oraz koordynowanie pracy serwisu sprzątającego biuro CZEGO OCZEKUJEMYbardzo dobra organizacja czasu pracyskrupulatność, dokładność, terminowośćzaangażowanie, komunikatywność i energia w działaniudobra znajomość urządzeń biurowych i podstawowych programów MC Officesamodzielność w działaniuprawo jazdy kat. B – mile widzianedoświadczenie na podobnym stanowisku – mile widzianeznajomość języka angielskiego, programów graficznych będzie dodatkowym atutem CO ZAPEWNIAMYstałe wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenie lub B2Bpracę w miłym zespoleposiłek regeneracyjny - pracowniczyelastyczny grafik pracy (np. dostosowany do zajęć szkolnych) Proszę o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sekretarka/ Asystentka biura
Sekretarka/ Asystentka biura
230000 zł
Nowy Dwór Mazowiecki 30+ kilka dni temu

OPISFirma Voss specjalizuje się w montażu konstrukcji stalowych regałów magazynowych typu AKL, OPM, DPS, SILO, FLEXY, CUBY. Dziesięć lat doświadczenia w branży ugruntowało pozycję firmy na rynku przez co zapewnia ona stałe i stabilne zatrudnienie swoim pracownikom.Wraz z dynamicznym rozwojem oraz rozpoczęciem nowych projektów w Europie i Ameryce Północnej zatrudnimy pracowników na stanowiskoSekretarka/ Asystentka biuraTwój zakres obowiązków·         bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu·         obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej),·         bieżące wsparcie administracyjne pracowników firmy oraz kontakt z innymi oddziałami,·         nadzór nad dokumentacją związaną z projektami .Nasze wymagania·         znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie  - warunek konieczny,·         dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych - pakiet MS Office, w szczególności narzędzi Excel i Word,·         samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,·         komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,·         sumienność, rzetelność, skrupulatność i terminowość.Mile widziane·         doświadczenie w pracy w dziale administracji. To oferujemy:·         umowa o pracę na pełen etat,·         niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon·         ubezpieczenie grupoweZapraszam do kontaktu

Asystentka - sekretarka - wymagane języki
Asystentka - sekretarka - wymagane języki
Poznań 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Panią do pracy jako sekretarka / asystentka. Praca w centrum Poznania. Praca nie wymaga siedzenia w biurze - może być wykonywana zdalnie. Główne zadanie to odbieranie telefonów i umawianie spotkań w godzinach 10-22 od poniedziałku do niedzieli. Wymagania : - miły głos - znajomość języków obcych : koniecznie angielski stopień komunikatywny, mile widzany rosyjski, niemiecki. - rzetelność - dobra organizacja pracy własnej - dyskrecja - podpisanie umowy o zachowaniu poufności. Zapraszamy do składania aplikacji.

Sekretarka/asystentka - 8500 Pełny etat
Sekretarka/asystentka - 8500 Pełny etat
30 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Zatrudnię na stanowisku sekretarki/asystentki w dość dużej firmie z kilkoma filiami na terenie całego kraju.Wyngrodzenie jakie mogę zaoferować to 8000 netto do tego umowa o pracę .Praca w zgranym zespole.

Sekretarka/asystentka - 8500 netto - Pełny etat
Sekretarka/asystentka - 8500 netto - Pełny etat
114 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Zatrudnię na stanowisku sekretarki/asystentki w dość dużej firmie z kilkoma filiami na terenie całego kraju.Wynagrodzenie jakie mogę zaoferować to 8000 netto do tego umowa o pracę .Praca w zgranym zespole.

ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
Warszawa 30+ kilka dni temu

Umiesz dobrze organizować pracę biura, skutecznie administrować i efektywnie zarządzać czasem?  Jeżeli dodatkowo dobrze znasz język angielski,  jesteś osobą operatywną i pewną siebie - właśnie Ciebie szukamy. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy handlowej zajmującej się dystrybucją sprzętu elektronicznego, poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Prezesa/Sekretarka Miejsce pracy: Warszawa, Al. Krakowska Umowa o pracę Pełny etat Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej; - Komunikatywna znajomość języka angielskiego – praca w międzynarodowym środowisku; - Umiejętność ustalania priorytetów i realizowania wielu zadań równocześnie; - Praktyczna znajomość MS Office; - Chęć do nauki i rozwijania kompetencji; - Komunikatywność, sumienność, dokładność; - Wysoka kultura osobista. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - Organizacja i kompleksowa obsługa biura; - Zarządzanie terminarzem; - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; - Nadzór nad obiegiem dokumentów (przygotowywanie dokumentów oraz archiwizacja); - Obsługa spotkań oraz przygotowanie sal konferencyjnych; - Bliska współpraca i codzienne wsparcie Kadry Kierowniczej oraz pozostałych pracowników; - Przygotowywanie potrzebnych zestawień, raportów w Excelu; - Organizacja podróży służbowych; - Dbałość o estetyczny wygląd recepcji oraz biura.  Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie; - Atrakcyjne wynagrodzenie; - Pracę w zgranym zespole, w międzynarodowym środowisku; - Możliwość rozwoju; - Miłą atmosferę pracy we wspierającym się zespole. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, otwartą, z pozytywnym nastawieniem, a do tego lubisz realizować zadania organizacyjne i zarządzania biurem, zapraszamy Cię do złożenia cv i aplikowania na naszą ofertę pracy. Prosimy o zapisanie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji." Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest Pani/Pana zgoda. Odbiorcami danych mogą być pracodawca, na rzecz którego prowadzony jest proces rekrutacji oraz podmioty zajmujące się obsługą hostingowi i elektroniczną administratora danych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub do ewentualnego odwołania zgody. Ma Pani/Pan prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Ma Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są na stronie https://arfahr.pl

Sekretarka / Asystentka Dyrektora - wynagrodzenie 12 000 zł
Sekretarka / Asystentka Dyrektora - wynagrodzenie 12 000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dla Sekretarki / Asystentki Dyrektora największej społeczności dla wokalistów w Polsce! Jeśli Twoja pasja do praca z gwiazdami na arenie międzynarodowej, kochasz muzykę zgłoś się już dziś! Wynagrodzenie 12 000 zł + premie. Praca online + wyjazdy na trasy koncertowe, premiery, wydarzenia kulturalne, medialne etc. Zapraszamy do udziału w rekrutacji.

Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka
Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązkówObsługa recepcji kancelarii prawnej 5 dni w tygodniuKoordynacja prawidłowego przepływu dokumentów i informacjiPrzyjmowanie gości kancelarii i obsługa spotkańArchiwizacja dokumentacjiObsługa korespondencji elektronicznejWsparcie prawników w codziennych czynnościach biurowych: formatowanie dokumentów; wsparcie przy wysyłce korespondencji i inneNasze wymaganiaUmiejętność sprawnego i terminowego zarządzania powierzonymi zadaniami­ Samodzielność­ Nastawienia na realizację celów / założonych planów­ Bardzo dobra znajomość MS Office

Poszukiwana asystentka/sekretarka od zaraz
Poszukiwana asystentka/sekretarka od zaraz
Poznań 30+ kilka dni temu

Od zaraz poszukiwana jest młoda, energiczna osoba, niebojąca się wyzwań, odpowiedzialna, komunikatywna, rzetelna, skrupulatna i umiejąca działać samodzielnie (zmysł logistyczny). Wymagana gotowość do pracy nocnej i poza granicami kraju (delegacje dodatkowo płatne). Mile widziane prawo jazdy + podstawowe zainteresowanie sportem. Opis stanowiska: Poszukiwany asystent osobisty menadżerki sportowej. Do zakresu pracy należeć będzie pilnowanie i zarządzanie harmonogramem spotkań z podopiecznymi, załatwianie spraw urzędowych, koordynacja grafiku dziennego, współuczestniczenie w wydarzeniach sportowych. Praca ma terenie całego kraju + delegacje zagraniczne. BENEFITY: Możliwość wypracowania premii procentowej, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, bezpłatne wejścia VIP na eventy sportowe, praca w nietuzinkowym teamie oraz podróże w różne zakątki świata. Rodzaj zatrudnienia i wynagrodzenia jest do negocjacji. Praca od 01-04-2022.

Asystent / Asystentka biura - Sekretarz / Sekretarka
Asystent / Asystentka biura - Sekretarz / Sekretarka
849000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:odbieranie rozmów telefonicznych,ewidencjonowanie i ekspedycję korespondencji,organizację pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. wprowadzanie danych oraz ofert sprzedaży do wewnętrznego systemu obiegu dokumentów),prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych projektóworganizację spotkań biznesowych i obsługę klientów,organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych (przeloty, hotele),obsługę bieżących spraw administracyjno-biurowych,obsługę urządzeń biurowych,dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji,dbanie o estetykę i porządek w części biurowej oraz salonie pokazowym,realizację zadań organizacyjnych zleconych przez ZarządWymagania:mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie,biegła znajomość pakietu MS Office oraz Internetu,doskonała organizacja pracy,Oferujemy: interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji       Nasza firma Cream Profesjonalne Technologie Spożywcze Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą maszyn dla piekarni i cukierni na terenie całego kraju. 

Asystentka/Sekretarka Zarządu - Mogilany k. Krakowa
Asystentka/Sekretarka Zarządu - Mogilany k. Krakowa
1050000 zł
Myślenice 30+ kilka dni temu

Chcesz zmienić pracę na lepszą, szukasz stabilnego pracodawcy?Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą.Jesteśmy polską firmą o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 30 – letnim doświadczeniem.Mamy autoryzację na sprzedaż i serwis samochodów ciężarowych, maszyn rolniczych i budowlanych, autokarów, specjalistycznych zabudów, samochodów dostawczych.W skład Grupy Wanicki wchodzą marki DAF, John Deere, Tatra. Kramer, Irizar, Yanmar, Geesinknorba, Lamberet, Isuzu, Piaggio, SIP, AVR.Sprawdź->aplikuj->do zobaczenia :).Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:Asystentka/Sekretarka ZarząduMiejsce pracy: Mogilany k. KrakowaZakres obowiązków:·          kompletowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,·          prowadzenie kalendarza i obsługa spotkań,·          organizacja spotkań i podróży służbowych,·          uczestnictwo w spotkaniach biznesowych,·          tworzenie prezentacji i raportów,·          pisanie i korekta tekstów.Wymagania:·          doświadczenie w pracy administracyjnej,·          dostępność w pełnym wymiarze godzin,·          umiejętność przygotowania prezentacji i sporządzania notatek ze spotkań,·          biegłość w posługiwaniu się MS Excel,·          znajomość j. angielskiego (min. B2 w mowie i piśmie)·          samodzielność i umiejętność organizacji pracy,·          umiejętność analitycznego myślenia,·          zdolności interpersonalne,·          nastawienie na jakość i terminowość powierzonych zadań·          samodzielność i inicjatywa w działaniu, oraz odpowiedzialność za powierzone zadania.Oferujemy:·       stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,·       prywatna opieka medyczna,·       ubezpieczenie na życie i NNW,·       pakiety sportowe,·       zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,·       możliwość rozwoju w strukturach organizacji,·       niezbędne narzędzia pracy,·       ciekawa i pełna wyzwań praca,·       przyjazna atmosfera współpracy.               Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji lub kontakt telefoniczny 72********73 lub 78*******95Zapewniamy anonimowość podczas składania aplikacji.Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firma Wanicki sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Firma Wanicki sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Firma Wanicki Sp. z o.o. 

Asystentka / office manager / sekretarka do Biura Projektowego POZNAŃ
Asystentka / office manager / sekretarka do Biura Projektowego POZNAŃ
239999 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Firma MP ENERGY zajmująca się projektami elektro-eneretycznymi poszukuje osoby o dobrej organizacji pracy do pomocy przy pracach biurowych na 2 do 3 dni w tygodniu.Biuro znajduje się na ul. Warszawskiej 43, 61-028 Poznań (Okolice ronda Śródka)Nie wymagamy doświadczenia, jedynie zapał do pracy.Oferujemy:• służbowy laptop i wszelki niezbędny sprzęt biurowy• prace w zgranym, młodym i wesołym zespole• wyjazdy służbowe, integracyjne• wolne weekendy• stałe godziny pracyOczekiwania:• obsługa pakietu MC Office• pozytywnego nastawienia• zdolności komunikacyjnych• chęci do nauki i zdobywania doświadczenia• dyspozycyjność w zadeklarowanym czasie pracy.Zakres obowiązków:• prowadzenie dokumentacji biura• kompletacja i wydruki dokumentów• weryfikacja dokumentów• praca na programie Word, Excel, PDF• Wysyłanie i odbieranie korespondencjiMile widziane osoby po kierunkach technicznych związanych z elektrotechnią, chcących zdobyć doświadczenie zawodowe, możemy wtedy dopasować zakres obowiązków w celu dodatkowego rozwoju osobistego.Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Dam Prace
Dam Prace
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukamy do Pracy osób: Asystentka, Sekretarka Pracownik Biurowy,Szukamy młodych osób. Prosimy składać CV

Dam Pracę
Dam Pracę
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukam osoby do pracy na stanowisku: Asystentka, Sekretarka,Pracownik biurowy. Więcej informacji na e-mail Proszę o CV

Praca Biurowa
Praca Biurowa
Mielec 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób do pracy w biurze na stanowisko: Asystentka, sekretarka,pomoc biurowa, pomoc ksiegowej .Wiecej informacji na e-mail: Proszę o CV.

Dam prace
Dam prace
Sokołów Małopolski 30+ kilka dni temu

Szukam osoby z doświadczeniem na stanowisko Pracownik biurowy. Asystentka Pracownika Biurowego Sekretarka do Pracy Biurowej Osoby powyżej 20 roku życia Osoby powine mieć prawo jazdy Więcej na e-mail Proszę o CV

Sekretarka w EKO CENTER Service Sp. z o.o.
Sekretarka w EKO CENTER Service Sp. z o.o.
30+ kilka dni temu

SEKRETARKA ZAPRASZAM DO KONTAKTU TEL Miejsce pracy: WROCLAW Poszukujemy pracownika na pół etatu do pracy w biurze. Główne zadania : - skanowanie,układnie, wysyłanie dokumentów - wyszukiwanie informacji - wykonywanie prac zleconych przez przełożonego - wysyłanie poczty Oczekujemy - zaangażowania w pracę - odpowiedzialności - chęci stałego zatrudnienia - mile widziane doświadczenie w pracy jako sekretarka/ asystentka Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Sekretarka w EKO CENTER Service Sp. z o.o.
Sekretarka w EKO CENTER Service Sp. z o.o.
Warszawa 30+ kilka dni temu

SEKRETARKA ZAPRASZAM DO KONTAKTU TEL ALBO SMS Miejsce pracy: Warszawa Poszukujemy pracownika na pół etatu do pracy w biurze. Główne zadania : - skanowanie,układnie, wysyłanie dokumentów - wyszukiwanie informacji - wykonywanie prac zleconych przez przełożonego - wysyłanie poczty Oczekujemy - zaangażowania w pracę - odpowiedzialności - chęci stałego zatrudnienia - mile widziane doświadczenie w pracy jako sekretarka/ asystentka Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
620000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 23.01.2024 r.

Sekretarka Student Zaoczny Marketing_na 4-5 godzin_Katowice
Sekretarka Student Zaoczny Marketing_na 4-5 godzin_Katowice
Katowice 30+ kilka dni temu

Jesteśmy szkołą językową z Katowic z 18 letnim stażem na rynku edukacyjnym. Zatrudnimy na stanowisko Pracownika Reklamowo - Administracyjnego, najchętniej ze statusem Studenta Marketingu, Reklamy, PR. Praca stacjonarna w biurze w wybrane dni tygodnia w szkole językowej w Katowicach, popołudniami w przedziale czasowym od 12-19.00. Poszukiwana osoba już z pewną wiedza marketingową oraz w obsłudze klienta. Praca będzie związana z kontaktem z klientami oraz z marketingiem, dlatego konieczne jest dobra znajomość umieszczania reklam na Facebooku. Do Twoich zadań będzie należało: - kontakt z klientami i lektorami szkoły, - organizowanie kursów i szkoleń, - przygotowanie grafik w Canvie, - ustawianiem programu mailingowego MailerLite, - edytowanie i ustawieniem Landing Page, - wstawianie postów i prowadzeniem Facebooka szkoły językowej. Zapewniamy miłą atmosferę, młody wspierający zespół ludzi oraz drobne szkolenia uzupełniające wiedzę szkolenia z marketingu i Social Media oraz warsztaty z zakresu kompetencji miękkich. To wszystko u nas. Jeśli znasz już marketingowe narzędzie i używasz ich oraz możesz wnieść własną wiedzę i doświadczenie z zakresu marketingu, reklamy, kontaktu z klientem oraz chcesz pracować wśród młodych ludzi, możesz wnieść coś od siebie, nie boisz się nowych wyzwań to czekamy właśnie na Ciebie. Preferujemy osoby ze znajomością angielskiego na poziomie średnim komunikatywnym oraz z zamieszkaniem w Katowicach i bliskich okolicach. Dołącz do naszego młodego, zgranego i ambitnego zespołu ludzi i wyślij CV + zdjęcie oraz List Motywacyjny. Przyjmujemy zgłoszenia na e-mail asystentka(małpa)lingua-house.pl z dopiskiem "Sekretarka i Marketing popołudniami". Zadzwoń i umów się na dzień próbny w naszym sekretariacie. Czekamy właśnie na Ciebie! Prosimy o dołączenie klauzuli o przetwarzaniu danych. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Filtr