Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Sekretarka - Asystentka Biura
Sekretarka - Asystentka Biura
nowe Lublin 30+ kilka dni temu

Sekretarka - Asystentka Biura Zakres obowiązków: • Koordynowanie i zarządzanie codzienną pracą biura • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Tworzenie pism, zestawień oraz raportów • Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów • Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnych informacji oraz dokumentacji przed spotkaniami • Bieżące prace biurowe, dbałość o właściwy wizerunek firmy • Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych zadaniach • Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu • Ścisła współpraca z innymi działami firmy Wymagania: • Wykształcenie wyższe kierunkowe • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych • Dobra znajomość języka angielskiego • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne • Dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres • Zdolności analityczne, samodzielność i inicjatywa w działaniu • Rzetelność i skrupulatność Oferujemy: • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Elastyczne godziny pracy - możliwość pracy zdalnej • Możliwość negocjacji wynagrodzenia • Przyjazną atmosferę • Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania obowiązków Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.)”. Administratorem danych jest ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. z siedzibą w w Lublinie przy ul. Prostej 19/3, 20-135 Lublin, NIP 8971792491, REGON 02225077. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich usunięcia/poprawiania. Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

Sekretarka, Asystentka Biura
Sekretarka, Asystentka Biura
790000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

ASYSTENTKA BIURADołącz do naszego zespołuPraca stacjonarna w Warszawie OPIS STANOWISKAdbanie o codzienne funkcjonowanie biuraobsługa telefonu firmowego, rezerwacyjnegoobsługa poczty e-mailowej, poczty firmowej oraz przesyłek kurierskichkoordynowanie kalendarza Zarządudbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy oraz współpraca z innymi działamizaopatrzenie firmy w artykuły biurowe i środki pierwszej pomocy medycznejdbanie o prządek oraz koordynowanie pracy serwisu sprzątającego biuro CZEGO OCZEKUJEMYbardzo dobra organizacja czasu pracyskrupulatność, dokładność, terminowośćzaangażowanie, komunikatywność i energia w działaniudobra znajomość urządzeń biurowych i podstawowych programów MC Officesamodzielność w działaniuprawo jazdy kat. B – mile widzianedoświadczenie na podobnym stanowisku – mile widzianeznajomość języka angielskiego, programów graficznych będzie dodatkowym atutem CO ZAPEWNIAMYstałe wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenie lub B2Bpracę w miłym zespoleposiłek regeneracyjny - pracowniczyelastyczny grafik pracy (np. dostosowany do zajęć szkolnych) Proszę o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sekretarka/ Asystentka biura
Sekretarka/ Asystentka biura
230000 zł
Nowy Dwór Mazowiecki 30+ kilka dni temu

OPISFirma Voss specjalizuje się w montażu konstrukcji stalowych regałów magazynowych typu AKL, OPM, DPS, SILO, FLEXY, CUBY. Dziesięć lat doświadczenia w branży ugruntowało pozycję firmy na rynku przez co zapewnia ona stałe i stabilne zatrudnienie swoim pracownikom.Wraz z dynamicznym rozwojem oraz rozpoczęciem nowych projektów w Europie i Ameryce Północnej zatrudnimy pracowników na stanowiskoSekretarka/ Asystentka biuraTwój zakres obowiązków·         bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu·         obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej),·         bieżące wsparcie administracyjne pracowników firmy oraz kontakt z innymi oddziałami,·         nadzór nad dokumentacją związaną z projektami .Nasze wymagania·         znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie  - warunek konieczny,·         dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych - pakiet MS Office, w szczególności narzędzi Excel i Word,·         samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,·         komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,·         sumienność, rzetelność, skrupulatność i terminowość.Mile widziane·         doświadczenie w pracy w dziale administracji. To oferujemy:·         umowa o pracę na pełen etat,·         niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon·         ubezpieczenie grupoweZapraszam do kontaktu

Asystent / Asystentka biura - Sekretarz / Sekretarka
Asystent / Asystentka biura - Sekretarz / Sekretarka
849000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:odbieranie rozmów telefonicznych,ewidencjonowanie i ekspedycję korespondencji,organizację pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. wprowadzanie danych oraz ofert sprzedaży do wewnętrznego systemu obiegu dokumentów),prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych projektóworganizację spotkań biznesowych i obsługę klientów,organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych (przeloty, hotele),obsługę bieżących spraw administracyjno-biurowych,obsługę urządzeń biurowych,dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji,dbanie o estetykę i porządek w części biurowej oraz salonie pokazowym,realizację zadań organizacyjnych zleconych przez ZarządWymagania:mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie,biegła znajomość pakietu MS Office oraz Internetu,doskonała organizacja pracy,Oferujemy: interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji       Nasza firma Cream Profesjonalne Technologie Spożywcze Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą maszyn dla piekarni i cukierni na terenie całego kraju. 

Asystentka / office manager / sekretarka do Biura Projektowego POZNAŃ
Asystentka / office manager / sekretarka do Biura Projektowego POZNAŃ
239999 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Firma MP ENERGY zajmująca się projektami elektro-eneretycznymi poszukuje osoby o dobrej organizacji pracy do pomocy przy pracach biurowych na 2 do 3 dni w tygodniu.Biuro znajduje się na ul. Warszawskiej 43, 61-028 Poznań (Okolice ronda Śródka)Nie wymagamy doświadczenia, jedynie zapał do pracy.Oferujemy:• służbowy laptop i wszelki niezbędny sprzęt biurowy• prace w zgranym, młodym i wesołym zespole• wyjazdy służbowe, integracyjne• wolne weekendy• stałe godziny pracyOczekiwania:• obsługa pakietu MC Office• pozytywnego nastawienia• zdolności komunikacyjnych• chęci do nauki i zdobywania doświadczenia• dyspozycyjność w zadeklarowanym czasie pracy.Zakres obowiązków:• prowadzenie dokumentacji biura• kompletacja i wydruki dokumentów• weryfikacja dokumentów• praca na programie Word, Excel, PDF• Wysyłanie i odbieranie korespondencjiMile widziane osoby po kierunkach technicznych związanych z elektrotechnią, chcących zdobyć doświadczenie zawodowe, możemy wtedy dopasować zakres obowiązków w celu dodatkowego rozwoju osobistego.Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
ASYSTENTKA PREZESA / SEKRETARKA
Warszawa 30+ kilka dni temu

Umiesz dobrze organizować pracę biura, skutecznie administrować i efektywnie zarządzać czasem?  Jeżeli dodatkowo dobrze znasz język angielski,  jesteś osobą operatywną i pewną siebie - właśnie Ciebie szukamy. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy handlowej zajmującej się dystrybucją sprzętu elektronicznego, poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Prezesa/Sekretarka Miejsce pracy: Warszawa, Al. Krakowska Umowa o pracę Pełny etat Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej; - Komunikatywna znajomość języka angielskiego – praca w międzynarodowym środowisku; - Umiejętność ustalania priorytetów i realizowania wielu zadań równocześnie; - Praktyczna znajomość MS Office; - Chęć do nauki i rozwijania kompetencji; - Komunikatywność, sumienność, dokładność; - Wysoka kultura osobista. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - Organizacja i kompleksowa obsługa biura; - Zarządzanie terminarzem; - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; - Nadzór nad obiegiem dokumentów (przygotowywanie dokumentów oraz archiwizacja); - Obsługa spotkań oraz przygotowanie sal konferencyjnych; - Bliska współpraca i codzienne wsparcie Kadry Kierowniczej oraz pozostałych pracowników; - Przygotowywanie potrzebnych zestawień, raportów w Excelu; - Organizacja podróży służbowych; - Dbałość o estetyczny wygląd recepcji oraz biura.  Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie; - Atrakcyjne wynagrodzenie; - Pracę w zgranym zespole, w międzynarodowym środowisku; - Możliwość rozwoju; - Miłą atmosferę pracy we wspierającym się zespole. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, otwartą, z pozytywnym nastawieniem, a do tego lubisz realizować zadania organizacyjne i zarządzania biurem, zapraszamy Cię do złożenia cv i aplikowania na naszą ofertę pracy. Prosimy o zapisanie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji." Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ARFA HR Beata Przondo, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodła 14/3. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest Pani/Pana zgoda. Odbiorcami danych mogą być pracodawca, na rzecz którego prowadzony jest proces rekrutacji oraz podmioty zajmujące się obsługą hostingowi i elektroniczną administratora danych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub do ewentualnego odwołania zgody. Ma Pani/Pan prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Ma Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są na stronie https://arfahr.pl

Filtr